Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:49:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693765 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2008.02.19 kedd, 07:42:55 »

Akkor hadjuk. Reméltem, be lesz kábelezve, motyót csak be kell dugni a régi helyére.

Gyüjtügető életmód ha megvan a motyó, hozzá lehet állni - a fabetéteket gyüjtöttem kb 1/2 évig ebayről bontóból darabonként.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.19 kedd, 07:46:54 írta fusim » Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2008.02.19 kedd, 19:03:37 »

Hmmmm.
Ez vajon mennyibe' jön haza?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2008.02.19 kedd, 19:22:25 »

Hmmmm.
Ez vajon mennyibe' jön haza?

A leütési ára és + 11EUR utalási díj IBAN/BIC + 15EUR a posta egy ekkora cuccra.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2008.02.19 kedd, 19:25:57 »

A leütési ára és + 11EUR utalási díj IBAN/BIC + 15EUR a posta egy ekkora cuccra.
Grrrrr, akkor itthon kéne belezni vmit inkább azthiszem...
Naplózva
petike
Vendég
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2008.02.20 szerda, 21:24:39 »

Hello!
Bekötöttünk az MKI-es autómba, MKII trip-et, de sajna az AWS hőmérséklet jelzője nem működik. A párosítás tehát, úgy néz ki, hogy MKI es autóban van MKI AWS, és MKII trip. Bekötöttük a trip 6-os lábát, az AWS 2-es lábára, diódázva, és az AWS hőmérő "-" át (2-es) lekötöttem testre. Ilyen bekötés mellett nem működik.
Kérném aki tud segítsen, hogy mit hová kell kötni, hogy jó legyen.
Előre is köszi.
Péter
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2008.02.29 péntek, 07:51:22 »

Egy újabb chiptuning (nem tűnik olyan rossznak, kár, hogy benzineshez van vigyor3): Előgyujtás vezérlés
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2008.02.29 péntek, 09:25:44 »

Hello!
Bekötöttünk az MKI-es autómba, MKII trip-et, de sajna az AWS hőmérséklet jelzője nem működik. A párosítás tehát, úgy néz ki, hogy MKI es autóban van MKI AWS, és MKII trip. Bekötöttük a trip 6-os lábát, az AWS 2-es lábára, diódázva, és az AWS hőmérő "-" át (2-es) lekötöttem testre. Ilyen bekötés mellett nem működik.
Kérném aki tud segítsen, hogy mit hová kell kötni, hogy jó legyen.
Előre is köszi.
Péter
Keresd fusimot. Ő is MKI-be épített MKII fed.computert.
Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 23:13:19 »

http://kepfeltoltes.hu/view/080303/streetfighter1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2008.03.04 kedd, 02:07:55 »

Nekem akkor is a gyári tetszik...  nyes
Naplózva
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2008.03.04 kedd, 11:51:36 »

Nekem akkor is a gyári tetszik...  nyes

Váradi Roma Café-t idézve:

"Te vagy az a vas, kit régóta vártam,
Ismeretlenül is csak terád vágytam
A sors akarta így, végleg rádtaláltam
Sok-sok év után
A gyári STnél nincs szebb a világon,
Mert tudom, hogy imád, s én még jobban imádom
Nincs is jobb érzés ezen a világon,
Ha négy ajtó bezár"


Tudom, egy költő veszett el bennem   taps
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2008.03.04 kedd, 11:59:56 »

Váradi Roma Café-t idézve:

"Te vagy az a vas, kit régóta vártam,
Ismeretlenül is csak terád vágytam
A sors akarta így, végleg rádtaláltam
Sok-sok év után
A gyári STnél nincs szebb a világon,
Mert tudom, hogy imád, s én még jobban imádom
Nincs is jobb érzés ezen a világon,
Ha négy ajtó bezár"


Tudom, egy költő veszett el bennem   taps


eljen
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2008.03.04 kedd, 12:44:10 »

Szép volt xabey, és igazad van!

Gyári ST-nél nincs szebb a világon!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:02:29 »

Gyári ST-nél nincs szebb a világon!!!!

Ez szerintem is így van. Lehet ugyan annál szebbet építeni, de az olyan ritka, mint a fehér holló. Az egyik, ami súrolja ezt a kategóriát, a Curtis régi gépe (szürke), ahogy a Curtisnél volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:19:12 »

Szép volt xabey, és igazad van!

Gyári ST-nél nincs szebb a világon!!!!

Tudok jobbat szebbet csak az nem autó  hehe pin@
Naplózva
pobeabo
Vendég
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 08:37:31 »

U.I
Ha valaki Mondeo-t akar tuningolni és segitség kell neki irjon amibe tudok szivesen segitek!!
Üdv mindenkinek
Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 10:42:06 »

Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
Kérdés mennyit szánsz rá. Zetec-nél kis erőfeszítés kis eredménnyel pl légszűrő  kb 3-4%, nagyobb melo már de még mindig soványka az eredmény  a sportkipuf 7-8%

A másik véglet: Teljesen új mort építessz kovácsolt hajtókarokkal még turbót is rittyenthetsz rá stb ára kb 2 mFt csak ezzel az a baj hogy sokkal olcsóbb már élből egy V6-os megvenni.
Egyelőre a kutyüvétel és 3 perc alatt berakás a mortérbe, (gondolom a power boxokra gondoltál) az a turbos dizel gépek kiváltsága, azoknál tényleg csak a boxon tekergetve hozhatsz velük kb 15-25%-os is. Ha motor saját szoftverét átírják az ugyan időigényesebb de sokkal korrektebb és többet is lehet kihozni belőle. Sima benzines szívó motoroknál is vannak ugyan chipek de 3-5%-ot ha hoznak akkor az már jó.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 11:05:36 »

Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??

Hát szerintem keresd meg a Szabykot, mert ő igencsak keni-vágja a témát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 11:12:33 »

Hát szerintem keresd meg a Szabykot, mert ő igencsak keni-vágja a témát.
De ő nem is csak légszűrőt cserélt  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 11:15:50 »

De ő nem is csak légszűrőt cserélt  eljen

Hát nem. Bár szerintem a légszűrő inkább csak akusztikai tuning...
alul jobban megy... na mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 15:14:56 »

Ez szerintem is így van. Lehet ugyan annál szebbet építeni, de az olyan ritka, mint a fehér holló. Az egyik, ami súrolja ezt a kategóriát, a Curtis régi gépe (szürke), ahogy a Curtisnél volt.

Én megpróbálom túlszárnyalni majd a legszebb Mondeót is eplus2 ST spoilerekből indulok ki, de rendesen meglesznek variálva. Fényezésnek full lakkfeketében gondolkozok. Felni meg 5 vagy 10 küllős, vagy peremes, esetleg valami BBS stílusú, ha sikerül kifogni olcsón.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 21:47:39 »

Én megpróbálom túlszárnyalni majd a legszebb Mondeót is eplus2 ST spoilerekből indulok ki, de rendesen meglesznek variálva. Fényezésnek full lakkfeketében gondolkozok. Felni meg 5 vagy 10 küllős, vagy peremes, esetleg valami BBS stílusú, ha sikerül kifogni olcsón.
Tesókám. Nyertél a lottón hehe
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 21:53:35 »

Tesókám. Nyertél a lottón hehe

Nem nem, de a csináld magad elven mindent nagyságrendekkel olcsóbban tudok megvalósítani. Felnit meg jó gumit kapcsolatok útján, vagy kutatómunkával tudok találni jóval ár alatt. Ki van ez már tervelve, számolgatva rendesen. Csak kitudja mikor sikerül találni egy megfelelő alanyt... Ha flottul mennek a dolgok, éppen jut majd mindenre.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 22:03:10 »

Nem nem, de a csináld magad elven mindent nagyságrendekkel olcsóbban tudok megvalósítani. Felnit meg jó gumit kapcsolatok útján, vagy kutatómunkával tudok találni jóval ár alatt. Ki van ez már tervelve, számolgatva rendesen. Csak kitudja mikor sikerül találni egy megfelelő alanyt... Ha flottul mennek a dolgok, éppen jut majd mindenre.
eljen
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 22:04:44 »

Tesókám. Nyertél a lottón hehe

Álmodni ingyen lehet....
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5574 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 16:50:20 »

Ford Mondeo MK3 TDCI
Straight Pipe kipuff
http://www.youtube.com/watch?v=tMz4JKGHWuA&feature=related

nekem nagyon bejön  taps eplus2
Naplózva
presgep
Vendég
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 17:44:15 »

Valaki tudna abban segíteni, hogy III.-as TDDI 90 lovas mondeót, olcsón ki, és mennyiért piszkálna fel? Köszi előre is.
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 17:52:37 »

Ford Mondeo MK3 TDCI
Straight Pipe kipuff
http://www.youtube.com/watch?v=tMz4JKGHWuA&feature=related

nekem nagyon bejön  taps eplus2

És még a lefújószelep hangját kis hallani! Smiley
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 18:11:42 »

És még a lefújószelep hangját kis hallani! Smiley

Nem lefújó hang Smiley A váltózó geos turbónak ilyen hangja lesz striaght pipe kipuffal, max ha direkt van rajta lesz még élénkebb a hangja  Grin

add-on.

Straight pipe menet közben  wow1 wow1 wow1
http://www.youtube.com/watch?v=jbhxfoRiSRw&feature=related
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.17 hétfő, 18:13:38 írta clint » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5578 Dátum: 2008.03.18 kedd, 10:57:38 »

Ford Mondeo MK3 TDCI
Straight Pipe kipuff
http://www.youtube.com/watch?v=tMz4JKGHWuA&feature=related

nekem nagyon bejön  taps eplus2

Hát kicsit teherautós a hangzásvilág.

Nekem ez jobban bejön: tuned Cougar sound: http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4&feature=related
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

clint
Vendég
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2008.03.18 kedd, 11:21:32 »

Hát kicsit teherautós a hangzásvilág.

Nekem ez jobban bejön: tuned Cougar sound: http://www.youtube.com/watch?v=5bNQm4YS5b4&feature=related


Dízelnek sose lesz ilyen hangja, viszont élőben nagyon szép hangja van a straight pipe-os dízeleknek.
Volt szerencsém hallani már menet közben, terhelésnél egész más a hangja.

Minap elment mellettem egy dizel "bmw" amiben valószinüleg be volt építve lefújó szelep vagy mi.
Sajnos a hangja nem ugyanaz, prüszkölni prüszköl, de mégsem ugyanaz inkább csak tüsszög már ha van ilyen szó.
Találtam is egy videót, ilyesmi hangja volt :
http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA

És akit érdekel a Blow-off itt lehet venni 39 pénzért
http://www.bacartuning.hu/chiptuningbox/index.php/Egyeb-Tuning-termek/TURBODIZEL-LEFUVO-SZELEP-szettek.html
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.18 kedd, 11:36:02 írta clint » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2008.03.18 kedd, 22:27:07 »

Hmmm.. egy igazi finomság: Mondeó V6 motor turbósítva. finom http://www.youtube.com/watch?v=j-Vow0633Vo&feature=related
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2008.03.18 kedd, 22:38:08 »

Hmmm.. egy igazi finomság: Mondeó V6 motor turbósítva. finom http://www.youtube.com/watch?v=j-Vow0633Vo&feature=related
worship nekem tecccccik taps ilyen lesz a tied is?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2008.03.19 szerda, 20:34:51 »

worship nekem tecccccik taps ilyen lesz a tied is?

Hát nemhiszem, ez már milliós nagyságrendű beruházás. De kitudja mit hoz még a távoli jövő Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:54:42 »

Hmmm.. egy igazi finomság: Mondeó V6 motor turbósítva. finom http://www.youtube.com/watch?v=j-Vow0633Vo&feature=related

Hú, hangyon szép ez a V6-os hang.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2008.03.19 szerda, 22:22:59 »

Hát nemhiszem, ez már milliós nagyságrendű beruházás. De kitudja mit hoz még a távoli jövő Smiley
Nézegettem már aturbósítást, csak hát otomaticom van. DDe fél milából kijött volna cucc! MONDjuk ez sem kevés.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2008.03.19 szerda, 22:49:27 »

Nézegettem már aturbósítást, csak hát otomaticom van. DDe fél milából kijött volna cucc! MONDjuk ez sem kevés.

Hol nézted? Valami turbósító készlet ára?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:05:03 »

Hol nézted? Valami turbósító készlet ára?
Darabos a cucc. Decemberben néztem. Turbó kb 75volt kéz alatt. ECU az kb 300volt hozzá. Csövezés kb 20rongy (persze magam csináltam volna) Plussz még az injektor fúvókák 20-as darabja. Elég 1 turbó hozzá nyes Néhány emberkével értekeztem ezügyben. Ha következő manus lesz, abba lesz csigaház eplus2
Naplózva
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:07:25 »

Hú,bocs. www.turbopower.hu Itt okos dolgok és emberek vannak. Érdemes megsasolni wave
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:38:31 »

Hol nézted? Valami turbósító készlet ára?

"Turbósító" matrica... az a legóccsóbb  vigyor3
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:40:14 »

"Turbósító" matrica... az a legóccsóbb  vigyor3
eplus2
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:14:11 »

Ha következő manus lesz, abba lesz csigaház eplus2

Mikor lesz következő?  beka3
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:15:10 »

"Turbósító" matrica... az a legóccsóbb  vigyor3

Zetechez árulnak komplett készletet. Nem lehet más szóval mondani..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:20:02 »

Mikor lesz következő?  beka3
Ha nem veszek motort a nyáron,akkor nyár végén kombi ST220 hehe V6,az V6 eljen De majd jövőhéten kiderül az állásinterjúnál. (Ha sikeres lesz, előzetes egyeztetések márpedig az lesz ) Ha lesz moci, akkor jövőnyár.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:40:56 »

Ha nem veszek motort a nyáron,akkor nyár végén kombi ST220 hehe V6,az V6 eljen De majd jövőhéten kiderül az állásinterjúnál. (Ha sikeres lesz, előzetes egyeztetések márpedig az lesz ) Ha lesz moci, akkor jövőnyár.

Akkor mégsem turbósítasz? Inkább ST220? Vagy majd azt fogod? eplus2
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:45:31 »

Akkor mégsem turbósítasz? Inkább ST220? Vagy majd azt fogod? eplus2
Ha lúd,legyen kövér hehe De persze sokmindennek kell klaffolnia hogy ez mind összejöjjön,de cél megvan,útlevél van,munka meg majd kiderül. Nem volna rossz egy turbós ST vigyor2
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 09:56:17 »

Ha lúd,legyen kövér
..és még gágogjon is??! eplus2 eplus2 wow1 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 10:00:38 »

..és még gágogjon is??! eplus2 eplus2 wow1 wave
Nekem elég ha sziszeg eplus2
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2008.03.21 péntek, 11:00:40 »

Motorháztető ívét tessék nézni... eljen
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2008.03.21 péntek, 16:24:41 »


Ezt a képet én is néztem már régen. Golndolkoztam is ilyenfajta alakításon, de lehet, hogy nem nézne ki jól. Elég egyedi megoldás az autók között a Mondeóknál ez az ovális hűtőrács. Lehet, hogy azt érdemes is meghagyni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

roby666
Vendég
« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2008.03.21 péntek, 17:15:00 »

Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
Én tuningolgatok egy zetec 1.8-ast csak a kipuff rendszer volt kb 130ezer ft-ba direktszürő semmit nem ér,egy jó hengerfej átalakitás kb60ezerés abba nincs benne a vezérműtengely ami min 120 ezer ft +fokolókerék én most kisérletezgetek egy gsxr hengerenkénti szívósorral de ehez is kell vagy 150 ezer ft ha ez minden összeáll akkor álítolag kb170-180le 6000ezres fordulaton.És nem számoltam még a kötelező szervízelést (görgüök vezérműszíj olaj stb)
És itt jön az hogy miért nem v6?Azért mert a v6-ot nem lehet felújítani csak a hengerfejet max és az is drágán valamint a tuningolás is igen körülményes nem is nagyon tuningolják magyarországon sincs rá példa szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 118 119 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.