fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5550 Dátum: 2008.02.19 kedd, 07:42:55 » |
|
Akkor hadjuk. Reméltem, be lesz kábelezve, motyót csak be kell dugni a régi helyére.
Gyüjtügető életmód ha megvan a motyó, hozzá lehet állni - a fabetéteket gyüjtöttem kb 1/2 évig ebayről bontóból darabonként.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.19 kedd, 07:46:54 írta fusim »
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5551 Dátum: 2008.02.19 kedd, 19:03:37 » |
|
Hmmmm.Ez vajon mennyibe' jön haza?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5552 Dátum: 2008.02.19 kedd, 19:22:25 » |
|
Hmmmm.Ez vajon mennyibe' jön haza? A leütési ára és + 11EUR utalási díj IBAN/BIC + 15EUR a posta egy ekkora cuccra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5553 Dátum: 2008.02.19 kedd, 19:25:57 » |
|
A leütési ára és + 11EUR utalási díj IBAN/BIC + 15EUR a posta egy ekkora cuccra.
Grrrrr, akkor itthon kéne belezni vmit inkább azthiszem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
petike
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5554 Dátum: 2008.02.20 szerda, 21:24:39 » |
|
Hello! Bekötöttünk az MKI-es autómba, MKII trip-et, de sajna az AWS hőmérséklet jelzője nem működik. A párosítás tehát, úgy néz ki, hogy MKI es autóban van MKI AWS, és MKII trip. Bekötöttük a trip 6-os lábát, az AWS 2-es lábára, diódázva, és az AWS hőmérő "-" át (2-es) lekötöttem testre. Ilyen bekötés mellett nem működik. Kérném aki tud segítsen, hogy mit hová kell kötni, hogy jó legyen. Előre is köszi. Péter
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tomi3118
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5555 Dátum: 2008.02.29 péntek, 07:51:22 » |
|
Egy újabb chiptuning (nem tűnik olyan rossznak, kár, hogy benzineshez van ): Előgyujtás vezérlés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ms02
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5556 Dátum: 2008.02.29 péntek, 09:25:44 » |
|
Hello! Bekötöttünk az MKI-es autómba, MKII trip-et, de sajna az AWS hőmérséklet jelzője nem működik. A párosítás tehát, úgy néz ki, hogy MKI es autóban van MKI AWS, és MKII trip. Bekötöttük a trip 6-os lábát, az AWS 2-es lábára, diódázva, és az AWS hőmérő "-" át (2-es) lekötöttem testre. Ilyen bekötés mellett nem működik. Kérném aki tud segítsen, hogy mit hová kell kötni, hogy jó legyen. Előre is köszi. Péter
Keresd fusimot. Ő is MKI-be épített MKII fed.computert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5557 Dátum: 2008.03.03 hétfő, 23:13:19 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5558 Dátum: 2008.03.04 kedd, 02:07:55 » |
|
Nekem akkor is a gyári tetszik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xabey
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5559 Dátum: 2008.03.04 kedd, 11:51:36 » |
|
Nekem akkor is a gyári tetszik... Váradi Roma Café-t idézve: "Te vagy az a vas, kit régóta vártam, Ismeretlenül is csak terád vágytam A sors akarta így, végleg rádtaláltam Sok-sok év után A gyári STnél nincs szebb a világon,Mert tudom, hogy imád, s én még jobban imádom Nincs is jobb érzés ezen a világon, Ha négy ajtó bezár" Tudom, egy költő veszett el bennem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrBrown
|
|
« Új hozzászólás #5560 Dátum: 2008.03.04 kedd, 11:59:56 » |
|
Váradi Roma Café-t idézve: "Te vagy az a vas, kit régóta vártam, Ismeretlenül is csak terád vágytam A sors akarta így, végleg rádtaláltam Sok-sok év után A gyári STnél nincs szebb a világon,Mert tudom, hogy imád, s én még jobban imádom Nincs is jobb érzés ezen a világon, Ha négy ajtó bezár" Tudom, egy költő veszett el bennem
|
|
|
Naplózva
|
2011 Titanium S 2.2 200Le White
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5561 Dátum: 2008.03.04 kedd, 12:44:10 » |
|
Szép volt xabey, és igazad van!
Gyári ST-nél nincs szebb a világon!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5562 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:02:29 » |
|
Gyári ST-nél nincs szebb a világon!!!!
Ez szerintem is így van. Lehet ugyan annál szebbet építeni, de az olyan ritka, mint a fehér holló. Az egyik, ami súrolja ezt a kategóriát, a Curtis régi gépe (szürke), ahogy a Curtisnél volt.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5563 Dátum: 2008.03.04 kedd, 13:19:12 » |
|
Szép volt xabey, és igazad van!
Gyári ST-nél nincs szebb a világon!!!!
Tudok jobbat szebbet csak az nem autó pin@
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pobeabo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5564 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 08:37:31 » |
|
U.I Ha valaki Mondeo-t akar tuningolni és segitség kell neki irjon amibe tudok szivesen segitek!! Üdv mindenkinek
Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5565 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 10:42:06 » |
|
Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
Kérdés mennyit szánsz rá. Zetec-nél kis erőfeszítés kis eredménnyel pl légszűrő kb 3-4%, nagyobb melo már de még mindig soványka az eredmény a sportkipuf 7-8% A másik véglet: Teljesen új mort építessz kovácsolt hajtókarokkal még turbót is rittyenthetsz rá stb ára kb 2 mFt csak ezzel az a baj hogy sokkal olcsóbb már élből egy V6-os megvenni. Egyelőre a kutyüvétel és 3 perc alatt berakás a mortérbe, (gondolom a power boxokra gondoltál) az a turbos dizel gépek kiváltsága, azoknál tényleg csak a boxon tekergetve hozhatsz velük kb 15-25%-os is. Ha motor saját szoftverét átírják az ugyan időigényesebb de sokkal korrektebb és többet is lehet kihozni belőle. Sima benzines szívó motoroknál is vannak ugyan chipek de 3-5%-ot ha hoznak akkor az már jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5566 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 11:05:36 » |
|
Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
Hát szerintem keresd meg a Szabykot, mert ő igencsak keni-vágja a témát.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5567 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 11:12:33 » |
|
Hát szerintem keresd meg a Szabykot, mert ő igencsak keni-vágja a témát.
De ő nem is csak légszűrőt cserélt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5568 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 11:15:50 » |
|
De ő nem is csak légszűrőt cserélt Hát nem. Bár szerintem a légszűrő inkább csak akusztikai tuning... alul jobban megy... na mind1.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5569 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 15:14:56 » |
|
Ez szerintem is így van. Lehet ugyan annál szebbet építeni, de az olyan ritka, mint a fehér holló. Az egyik, ami súrolja ezt a kategóriát, a Curtis régi gépe (szürke), ahogy a Curtisnél volt.
Én megpróbálom túlszárnyalni majd a legszebb Mondeót is ST spoilerekből indulok ki, de rendesen meglesznek variálva. Fényezésnek full lakkfeketében gondolkozok. Felni meg 5 vagy 10 küllős, vagy peremes, esetleg valami BBS stílusú, ha sikerül kifogni olcsón.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5570 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 21:47:39 » |
|
Én megpróbálom túlszárnyalni majd a legszebb Mondeót is ST spoilerekből indulok ki, de rendesen meglesznek variálva. Fényezésnek full lakkfeketében gondolkozok. Felni meg 5 vagy 10 küllős, vagy peremes, esetleg valami BBS stílusú, ha sikerül kifogni olcsón. Tesókám. Nyertél a lottón
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5571 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 21:53:35 » |
|
Tesókám. Nyertél a lottón Nem nem, de a csináld magad elven mindent nagyságrendekkel olcsóbban tudok megvalósítani. Felnit meg jó gumit kapcsolatok útján, vagy kutatómunkával tudok találni jóval ár alatt. Ki van ez már tervelve, számolgatva rendesen. Csak kitudja mikor sikerül találni egy megfelelő alanyt... Ha flottul mennek a dolgok, éppen jut majd mindenre.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5572 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 22:03:10 » |
|
Nem nem, de a csináld magad elven mindent nagyságrendekkel olcsóbban tudok megvalósítani. Felnit meg jó gumit kapcsolatok útján, vagy kutatómunkával tudok találni jóval ár alatt. Ki van ez már tervelve, számolgatva rendesen. Csak kitudja mikor sikerül találni egy megfelelő alanyt... Ha flottul mennek a dolgok, éppen jut majd mindenre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5573 Dátum: 2008.03.16 vasárnap, 22:04:44 » |
|
Tesókám. Nyertél a lottón Álmodni ingyen lehet....
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
|
presgep
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5575 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 17:44:15 » |
|
Valaki tudna abban segíteni, hogy III.-as TDDI 90 lovas mondeót, olcsón ki, és mennyiért piszkálna fel? Köszi előre is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsoel
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5576 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 17:52:37 » |
|
És még a lefújószelep hangját kis hallani!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
clint
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5577 Dátum: 2008.03.17 hétfő, 18:11:42 » |
|
És még a lefújószelep hangját kis hallani! Nem lefújó hang A váltózó geos turbónak ilyen hangja lesz striaght pipe kipuffal, max ha direkt van rajta lesz még élénkebb a hangja add-on. Straight pipe menet közben http://www.youtube.com/watch?v=jbhxfoRiSRw&feature=related
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.17 hétfő, 18:13:38 írta clint »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
clint
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5579 Dátum: 2008.03.18 kedd, 11:21:32 » |
|
Dízelnek sose lesz ilyen hangja, viszont élőben nagyon szép hangja van a straight pipe-os dízeleknek. Volt szerencsém hallani már menet közben, terhelésnél egész más a hangja. Minap elment mellettem egy dizel "bmw" amiben valószinüleg be volt építve lefújó szelep vagy mi. Sajnos a hangja nem ugyanaz, prüszkölni prüszköl, de mégsem ugyanaz inkább csak tüsszög már ha van ilyen szó. Találtam is egy videót, ilyesmi hangja volt : http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAAÉs akit érdekel a Blow-off itt lehet venni 39 pénzért http://www.bacartuning.hu/chiptuningbox/index.php/Egyeb-Tuning-termek/TURBODIZEL-LEFUVO-SZELEP-szettek.html
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.18 kedd, 11:36:02 írta clint »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5580 Dátum: 2008.03.18 kedd, 22:27:07 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5581 Dátum: 2008.03.18 kedd, 22:38:08 » |
|
nekem tecccccik ilyen lesz a tied is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5582 Dátum: 2008.03.19 szerda, 20:34:51 » |
|
nekem tecccccik ilyen lesz a tied is? Hát nemhiszem, ez már milliós nagyságrendű beruházás. De kitudja mit hoz még a távoli jövő
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5583 Dátum: 2008.03.19 szerda, 21:54:42 » |
|
Hú, hangyon szép ez a V6-os hang.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5584 Dátum: 2008.03.19 szerda, 22:22:59 » |
|
Hát nemhiszem, ez már milliós nagyságrendű beruházás. De kitudja mit hoz még a távoli jövő Nézegettem már aturbósítást, csak hát otomaticom van. DDe fél milából kijött volna cucc! MONDjuk ez sem kevés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5585 Dátum: 2008.03.19 szerda, 22:49:27 » |
|
Nézegettem már aturbósítást, csak hát otomaticom van. DDe fél milából kijött volna cucc! MONDjuk ez sem kevés.
Hol nézted? Valami turbósító készlet ára?
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5586 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:05:03 » |
|
Hol nézted? Valami turbósító készlet ára?
Darabos a cucc. Decemberben néztem. Turbó kb 75volt kéz alatt. ECU az kb 300volt hozzá. Csövezés kb 20rongy (persze magam csináltam volna) Plussz még az injektor fúvókák 20-as darabja. Elég 1 turbó hozzá Néhány emberkével értekeztem ezügyben. Ha következő manus lesz, abba lesz csigaház
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5587 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:07:25 » |
|
Hú,bocs. www.turbopower.hu Itt okos dolgok és emberek vannak. Érdemes megsasolni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5588 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:38:31 » |
|
Hol nézted? Valami turbósító készlet ára?
"Turbósító" matrica... az a legóccsóbb
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5589 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:40:14 » |
|
"Turbósító" matrica... az a legóccsóbb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5590 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:14:11 » |
|
Ha következő manus lesz, abba lesz csigaház Mikor lesz következő?
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5591 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:15:10 » |
|
"Turbósító" matrica... az a legóccsóbb Zetechez árulnak komplett készletet. Nem lehet más szóval mondani..
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5592 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:20:02 » |
|
Mikor lesz következő? Ha nem veszek motort a nyáron,akkor nyár végén kombi ST220 V6,az V6 De majd jövőhéten kiderül az állásinterjúnál. (Ha sikeres lesz, előzetes egyeztetések márpedig az lesz ) Ha lesz moci, akkor jövőnyár.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5593 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:40:56 » |
|
Ha nem veszek motort a nyáron,akkor nyár végén kombi ST220 V6,az V6 De majd jövőhéten kiderül az állásinterjúnál. (Ha sikeres lesz, előzetes egyeztetések márpedig az lesz ) Ha lesz moci, akkor jövőnyár. Akkor mégsem turbósítasz? Inkább ST220? Vagy majd azt fogod?
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5594 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 00:45:31 » |
|
Akkor mégsem turbósítasz? Inkább ST220? Vagy majd azt fogod? Ha lúd,legyen kövér De persze sokmindennek kell klaffolnia hogy ez mind összejöjjön,de cél megvan,útlevél van,munka meg majd kiderül. Nem volna rossz egy turbós ST
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Benedek
|
|
« Új hozzászólás #5595 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 09:56:17 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5596 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 10:00:38 » |
|
Nekem elég ha sziszeg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5597 Dátum: 2008.03.21 péntek, 11:00:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5598 Dátum: 2008.03.21 péntek, 16:24:41 » |
|
Ezt a képet én is néztem már régen. Golndolkoztam is ilyenfajta alakításon, de lehet, hogy nem nézne ki jól. Elég egyedi megoldás az autók között a Mondeóknál ez az ovális hűtőrács. Lehet, hogy azt érdemes is meghagyni.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
roby666
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5599 Dátum: 2008.03.21 péntek, 17:15:00 » |
|
Hello en szeretnek de nem tudom hol lehetne valami erdemes kutyut venni a motorba ... 2000-ztech motor van benne mit lenne erdemes ??
Én tuningolgatok egy zetec 1.8-ast csak a kipuff rendszer volt kb 130ezer ft-ba direktszürő semmit nem ér,egy jó hengerfej átalakitás kb60ezerés abba nincs benne a vezérműtengely ami min 120 ezer ft +fokolókerék én most kisérletezgetek egy gsxr hengerenkénti szívósorral de ehez is kell vagy 150 ezer ft ha ez minden összeáll akkor álítolag kb170-180le 6000ezres fordulaton.És nem számoltam még a kötelező szervízelést (görgüök vezérműszíj olaj stb) És itt jön az hogy miért nem v6?Azért mert a v6-ot nem lehet felújítani csak a hengerfejet max és az is drágán valamint a tuningolás is igen körülményes nem is nagyon tuningolják magyarországon sincs rá példa szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|