Styleair
|
|
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:02:20 » |
|
Szerintem ezeket a féknyeregfestéseket az optikai tuningban kéne tárgyalni, hiszen teljesen odavaló.
eddigmégaztsetudtammiazaféknyeregfestésmostmegmáraztistudomhogyvanoptikaituningtopic
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:10:49 » |
|
Kicsit Spanyol stilus - keverve némi Taxi pug hatással - alacsony és széles kacsaszájjal az első fekvőrendőr lerombolja és randa nem erre a kasznira való, gyári ST vagy RS alap apro egyedi változtatásal maximum
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:12:52 » |
|
Figyu. Ha magadnak csinálod,az a lényeg hogy neked tetszen. A többivel meg ne foglalkozz. Kinek ez, kinek az tetszik. A lényeg hogy szerinted fa..a a gép Nem is mondta senki, hogy magának ne csessze el csináljon ilyet... pusztán azt mondtuk, hogy "randa"...hogy Fusim tesót idézzem
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Zoli79
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:13:23 » |
|
Ezen az autón nem csak optikai tuning van, ezért is linkelem ide. Egyszerűen qrvajól néz ki ez a gép! Ez az első lökös mondjuk nekem nem jön be, de az összhang nagyon el van találva! Ez a kép így magában szintén az Optikai tuning topikba való. Nem?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:22:19 » |
|
Nem is mondta senki, hogy magának ne csessze el csináljon ilyet... pusztán azt mondtuk, hogy "randa"...hogy Fusim tesót idézzem
Ha már így belebonyolodtunk itt, akkor ime egy MKI RS éppen úgy ahogy jó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:31:17 » |
|
Ez a kép így magában szintén az Optikai tuning topikba való. Nem?! Ne idézzün képet...pls... elég belőle egy is
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:31:38 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:34:25 » |
|
Ha már így belebonyolodtunk itt, akkor ime egy MKI RS éppen úgy ahogy jó
Tényleg jó. Van egy stílusa, amihez kár lenne hozzányúlni. MKIIből csak ST a másik gyári lehetőség. Azért nem lesz túl drasztikus, csak némileg egyedibb lesz egy STnél. De valami nagyobbacska szárnyon gondolkozok, ezen a kereklámpás megoldáson, meg egy ajtók vonaláig kiszélesedő küszöbön ami talán erős lehet. A mocitetőre beömlőhöz meg a motor jobb hűtése miatt ragaszkodom, mert az ráfér.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:41:22 » |
|
A mocitetőre beömlőhöz meg a motor jobb hűtése miatt ragaszkodom, mert az ráfér.
Ahogy Fusim írta a V6 topicban, a hátsó hengersorra bőven ráfér a plusz hűtés...ezért ezen az utólagos beömlőn már én is gondolkodtam.... de még nem találtam olyat, ami nem egy utólag odabiggyeszettet valaminek tűnt... megaztán nem ártana, ha mondjuk valamilyen módon zárható lenne...nagy zuhéban nem kellene a hideg esőnek a forró motorra ömleni.
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
lkiss2
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2008.03.25 kedd, 22:43:47 » |
|
Szerintem ezeket a féknyeregfestéseket az optikai tuningban kéne tárgyalni, hiszen teljesen odavaló.
En is felraktam egy piros feknyerges autokat az Optikai tuning rovatba. Szerintem is a piros a tuti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:03:48 » |
|
Ahogy Fusim írta a V6 topicban, a hátsó hengersorra bőven ráfér a plusz hűtés...ezért ezen az utólagos beömlőn már én is gondolkodtam.... de még nem találtam olyat, ami nem egy utólag odabiggyeszettet valaminek tűnt... megaztán nem ártana, ha mondjuk valamilyen módon zárható lenne...nagy zuhéban nem kellene a hideg esőnek a forró motorra ömleni.
Nekem is ezek jutnak eszembe ennek kapcsán. Ez a motorháztetőforma nagyon jól ki van találva. A zárást meg leghet oldani. Mondjuk belülről egy sín lenne körben a nyílás körül amibepont bele lehetne nyomni a nyílást elfedő műanyagot. Vagy kilehetne alakítani csavarnak helyet a záróelemen és belülről is, így gyorsan be lehetne csavarozni nagy esőben. Az egész csak kreativitás kérdése. A jó forma eltalálása a nehéz
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:05:33 » |
|
A jó forma eltalálása a nehéz Egyetértek...
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Schmidi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:06:39 » |
|
Ahogy Fusim írta a V6 topicban, a hátsó hengersorra bőven ráfér a plusz hűtés...
Kíváncsi vagyok nagyon mennyi a valós különbség, úgyhogy tervben van nálam egy dupla plusz hőmérős megoldás beépítése, két mérési hellyel a két hengersornak...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:08:20 » |
|
Kíváncsi vagyok nagyon mennyi a valós különbség, úgyhogy tervben van nálam egy dupla plusz hőmérős megoldás beépítése, két mérési hellyel a két hengersornak...
Erre az eredményre én is kíváncsi vagyok... eldöntheti, valóban érdemes-e utólagos hűtéssel közdeni...
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Schmidi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:09:19 » |
|
Erre az eredményre én is kíváncsi vagyok... eldöntheti, valóban érdemes-e utólagos hűtéssel közdeni...
Ha megoldottam mindenképp beszámolok róla.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:12:31 » |
|
Régebbi sportkocsiknál láttam (biztosan máshol és újabban is alkalmazzák) terelőlapokat a lökhárító mögött. Én ilyesmire is gondoltam, hogy lehetne alulról is a lökös beömlőjétől terelni a levegőt a motor mögé és ez egyfajta motorvédő burkolatnak is szolgálna alulról.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2008.03.25 kedd, 23:18:08 » |
|
Ha már így belebonyolodtunk itt, akkor ime egy MKI RS éppen úgy ahogy jó
Szép ótó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2008.03.26 szerda, 10:11:15 » |
|
Régebbi sportkocsiknál láttam (biztosan máshol és újabban is alkalmazzák) terelőlapokat a lökhárító mögött. Én ilyesmire is gondoltam, hogy lehetne alulról is a lökös beömlőjétől terelni a levegőt a motor mögé és ez egyfajta motorvédő burkolatnak is szolgálna alulról.
Egy ilyen megoldás engem is érdekelne. Rosszat biztosan nem tesz vele az ember.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2008.03.26 szerda, 10:14:42 » |
|
Kíváncsi vagyok nagyon mennyi a valós különbség, úgyhogy tervben van nálam egy dupla plusz hőmérős megoldás beépítése, két mérési hellyel a két hengersornak...
Szerintem nem lehet mérni túl sok különbséget, mivel azért a víz rendes tempóval kering a rendszerbe. Inkább a blokk hőfokai között lehet a különbség. Szerintem ez pont olyan dolog, hogy hosszas nagy tempós autópálya után, egyszer hogy megálltam, hiába benzines, kicsit járattam alapjáraton, majd leállítottam. Pisi-cigi, minden, majd beindít a kocsi, és a blokk addig úgy felmelegítette benne a vizet, hogy a hőmérő fölugrott, ventilátor bekapcsolt. Hiába állt a víz előtte középen. Remélem értitek, hogy mit akartam ezzel mondani?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2008.03.26 szerda, 21:05:22 » |
|
Szerintem nem lehet mérni túl sok különbséget, mivel azért a víz rendes tempóval kering a rendszerbe. Inkább a blokk hőfokai között lehet a különbség. Szerintem ez pont olyan dolog, hogy hosszas nagy tempós autópálya után, egyszer hogy megálltam, hiába benzines, kicsit járattam alapjáraton, majd leállítottam. Pisi-cigi, minden, majd beindít a kocsi, és a blokk addig úgy felmelegítette benne a vizet, hogy a hőmérő fölugrott, ventilátor bekapcsolt. Hiába állt a víz előtte középen. Remélem értitek, hogy mit akartam ezzel mondani?! Ne aggódj, értjük!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
|
szaszab75
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 22:21:01 » |
|
A héten ismét volt egy kis tuning szerelgetés! Kapott a Mondim egy bőrszettet (amiben az anyós ülés is elektromos), mivel a szett Angol, így a jobbos ajtón is négy elekrtomos ablak kapcsoló van (bár az még nem akar működni, de csak idő és türelem kérdése) kilépővillágításokat (sajnos így lekellett mondanom a belsővillany elhalványításról), egy belülről is nyitható csomagtér kapcsolót a műszerfalon, meg egy szivargyújtó töltőt a csomagtartóban. Aszem elégedett vagyok. Ja, és persze egy Ghia X felíratott a csomagtartóra! Köszönet Petinek a segitségért! Továbbá, MK2-nek az alkatrészekért!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsoel
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 23:00:55 » |
|
Szépen hörög! Nekem tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 22:51:17 » |
|
Azt lenne a kérdésem hogy MKIII 2.0 TDDI/TDCI -t chippelt e már meg valaki (ECU cserére gondoltam csak). Elég szép dolgot igérnek: Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE 85kw/115LE/280nm ---------> 108kw/145LE/345nmAzért az má fincsi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krisztian
|
|
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2008.04.01 kedd, 08:07:47 » |
|
Azt lenne a kérdésem hogy MKIII 2.0 TDDI/TDCI -t chippelt e már meg valaki (ECU cserére gondoltam csak). Elég szép dolgot igérnek: Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE 85kw/115LE/280nm ---------> 108kw/145LE/345nmAzért az má fincsi Itt megtalálod. http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=6305
|
|
|
Naplózva
|
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:25:51 » |
|
Engem inkább az érdekelne kinek mi a véleménye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:38:20 » |
|
TDCi-vel gyorsiltál már? Elméletileg akkor te lennél a nyerő...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:42:03 » |
|
Engem inkább az érdekelne kinek mi a véleménye?
az én véleményem túl egyszerű: én soha nem tetetnék CSAK csippelést az autómba, inkább más okosságokon tördelném a fejem. úgy játszhatna a dolog, h ezt azt kicserélgetnék és a lecserélt alkatrészekhez igazítani a vezérlést. aztán 1 másik dolog, mivel nem az én autómról van szó, és mindenki nézete más ezügyben: kész dobozok beépítésének sztem nem sok az értelme. persze más a baba fekvése, ha csinálnak 1 állapotfelmérést és az egész ketyerét arra az adott autóra hangolják.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:05:17 » |
|
TDCi-vel gyorsiltál már? Elméletileg akkor te lennél a nyerő...
Elméletileg.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:14:05 » |
|
TDCi-vel gyorsiltál már? Elméletileg akkor te lennél a nyerő...
Hát azért kamillateánál erősebb mérget ne vegyél rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:22:57 » |
|
az én véleményem túl egyszerű: én soha nem tetetnék CSAK csippelést az autómba, inkább más okosságokon tördelném a fejem. úgy játszhatna a dolog, h ezt azt kicserélgetnék és a lecserélt alkatrészekhez igazítani a vezérlést. aztán 1 másik dolog, mivel nem az én autómról van szó, és mindenki nézete más ezügyben: kész dobozok beépítésének sztem nem sok az értelme. persze más a baba fekvése, ha csinálnak 1 állapotfelmérést és az egész ketyerét arra az adott autóra hangolják.
Nekem az tetszik még: állítottam rajta, próbáld ki, melyik a jobb... vajon megérzi az ember a pár lóerő különbséget? NEM.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:51:31 » |
|
Nekem az tetszik még: állítottam rajta, próbáld ki, melyik a jobb... Nekem ez szokott működni. Házunk mellett zorall emelkedő, ott ki lehet próbálni az erejét (alsó fordulatszámtartományban mennyire gyengül el) Bicskéről hazafelé van egy kellemes, viszonylag hosszú emelkedő, 80 magasságában 5. gangban nekifutok, és figyelem, mennyire kér egy fokozatot vissza. Hiába, 90 lóval az ember az apró változásokat is megérzi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2008.04.01 kedd, 13:19:03 » |
|
Hát ilyen potisállitós szarságokat biztos nem tennék a kocsimba, és semmi átalakitást nem szeretnék , csak sima ECU optimalizálást és tuningot. Abból baj nem lehet max jobban megy a vas. Konkrétan az érdekelt volna hogy a fogyasztás csökkenés mennyire valós dolog?? Van aki ezt,másik meg azt mondja. Nekem olyan ember kell akinek van is és tud nyilatkozni. A népmesék mind a 4 része megvan DVD-n szal az nem érdekel....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:02:08 » |
|
Hiába, 90 lóval az ember az apró változásokat is megérzi... Nem vagy te benzines, hogy beépíttett magaságmérőd legyen. Biztos csutkán tolod neki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:02:57 » |
|
Hát ilyen potisállitós szarságokat biztos nem tennék a kocsimba, és semmi átalakitást nem szeretnék , csak sima ECU optimalizálást és tuningot. Abból baj nem lehet max jobban megy a vas. Konkrétan az érdekelt volna hogy a fogyasztás csökkenés mennyire valós dolog?? Van aki ezt,másik meg azt mondja. Nekem olyan ember kell akinek van is és tud nyilatkozni. A népmesék mind a 4 része megvan DVD-n szal az nem érdekel.... ENnek csak az lesz a szépséghibája hogy pont a motor saját védelmét fogod így felülíratni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:08:40 » |
|
Biztos csutkán tolod neki Leszoktam róla. Drága... Nem a gázolaj, hanem a motoralkatrész...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:10:29 » |
|
Nem vagy te benzines, hogy beépíttett magaságmérőd legyen. Biztos csutkán tolod neki Nekem sincsen beépített magasságmérőm. Kikérem maganak. Bár az M3mon felfele jobban gyorsult a TDCi, de az enyém sem lassult vissza. Most hétvégén próbáltuk. Bár a TDCi-s szerint ő meg akkor lepődött meg, amikor egyenes úton elléptem előle egy nagyot. Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Benedek
|
|
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2008.04.01 kedd, 14:36:45 » |
|
.... Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal. ..."Lenn az alföld tengersík vidékin Ott vagyok honn, ott az én világom; Börtönéből szabadúlt sas lelkem, Ha a rónák végtelenjét látom. Felröpűlök ekkor gondolatban Túl a földön felhők közelébe, S mosolyogva néz rám a Dunától A Tiszáig nyúló róna képe. Délibábos ég alatt kolompol Kis-Kunságnak száz kövér gulyája; Deleléskor hosszu gémü kútnál Széles vályu kettős ága várja."... .... ahogy már Petőfi is megírta....
|
|
|
Naplózva
|
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:03:45 » |
|
Nekem sincsen beépített magasságmérőm. Kikérem maganak. Bár az M3mon felfele jobban gyorsult a TDCi, de az enyém sem lassult vissza. Most hétvégén próbáltuk. Bár a TDCi-s szerint ő meg akkor lepődött meg, amikor egyenes úton elléptem előle egy nagyot. Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal. Becsapósak azok a hegyi kanyarok, én már előztem meg a 60LE-ős Ford Ka-val is a hegyekbe Audit. Persze egyenebe ellépett, de a kanyarokba én voltam jobb.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2008.04.01 kedd, 16:55:09 » |
|
Nekem sincsen beépített magasságmérőm. Kikérem maganak. Bár az M3mon felfele jobban gyorsult a TDCi, de az enyém sem lassult vissza. Most hétvégén próbáltuk. Bár a TDCi-s szerint ő meg akkor lepődött meg, amikor egyenes úton elléptem előle egy nagyot. Dehát alföldi gyerek vagyok én kerüljük a hegyeket a kocsimmal. Dehogynem, van az neked is csak a többségnek még érzékenyeb a magasságmérője . Bebizonyítsam?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2008.04.01 kedd, 17:56:11 » |
|
ENnek csak az lesz a szépséghibája hogy pont a motor saját védelmét fogod így felülíratni Milyen védelem? Ez nekem ujj !!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
PádárZoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2008.04.01 kedd, 17:59:34 » |
|
Dehogynem, van az neked is csak a többségnek még érzékenyeb a magasságmérője . Bebizonyítsam? Nek kell! Annyira full extrás az enyém, hogy a magassájelzőből is raktak bele! Annyiból jobban érzem magamat, hogy a Tiéd ezhhez képest "trendebb" lehet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xabey
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2008.04.01 kedd, 18:26:16 » |
|
A Merwede rugókról hallott már valaki valamit? Most vettem 40 mm es ültetőket, de nem ismerem a márkát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2008.04.01 kedd, 18:31:07 » |
|
xabey!
olyan első lököst mint a tiéd hol lehet venni és mennyiért? Iszonyat tetszik!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:00:18 » |
|
Hát ilyen potisállitós szarságokat biztos nem tennék a kocsimba, és semmi átalakitást nem szeretnék , csak sima ECU optimalizálást és tuningot. Abból baj nem lehet max jobban megy a vas. Konkrétan az érdekelt volna hogy a fogyasztás csökkenés mennyire valós dolog?? Van aki ezt,másik meg azt mondja. Nekem olyan ember kell akinek van is és tud nyilatkozni. A népmesék mind a 4 része megvan DVD-n szal az nem érdekel.... csak akkor nem lehet baj, ha autóra optimalizált dolgot kapsz. sajna ijjet kevés helyen kínálnak ... de azéé létezik. a fogyi olyan, h volt itt aki beszámolt már kevesebb fogyiról ... én elhiszem neki. de persze van ami pont többet kér, ez is benne van a pakliban. szal lehet kevesebb normális keretek között, de lehet akár több is.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
xabey
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:32:15 » |
|
xabey!
olyan első lököst mint a tiéd hol lehet venni és mennyiért? Iszonyat tetszik!!!
Szia ez a gyári ST lökös, én ebayen lőttem. van most is: ittittés ittÜdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bigzotya
|
|
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2008.04.01 kedd, 20:42:32 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gyuri old
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2008.04.01 kedd, 22:00:49 » |
|
Ez egy sima drótkötélszorító! 150 pénz lehet darabja. ha ezt tuningnak árulják a többi cuccot meg se nézd!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2008.04.01 kedd, 22:10:59 » |
|
Nem tervezem... Én is így szoktam kezdeni... Nem tervezem, de érdekel, mit fütyülne egy Gt22 a mondeon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bazsusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2008.04.01 kedd, 23:11:24 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|