Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:41:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2694346 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5700 Dátum:
2008.04.01 kedd, 23:18:23 »
Idézetet írta: gyuri old - 2008.04.01 kedd, 22:00:49
Ez egy sima drótkötélszorító! 150 pénz lehet darabja. ha ezt tuningnak árulják a többi cuccot meg se nézd!
http://www.marina.hu/webshop/index.php?txbId=2251
erre gondolsz? tuning a javából!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.04.01 kedd, 23:19:55 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Bazsusz
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5701 Dátum:
2008.04.01 kedd, 23:43:27 »
Idézetet írta: Benedek - 2008.04.01 kedd, 23:18:23
http://www.marina.hu/webshop/index.php?txbId=2251
erre gondolsz? tuning a javából!
Az azért tetszik hogy "viszonylag szilárdan tartja a hurkot" Viszonylag nekünk is szilárdan fogta mikor a 18mázsás kistehert húztuk
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5702 Dátum:
2008.04.01 kedd, 23:48:45 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2008.04.01 kedd, 17:59:34
Nek kell!
Annyira full extrás az enyém, hogy a magassájelzőből is raktak bele!
Annyiból jobban érzem magamat, hogy a Tiéd ezhhez képest "trendebb" lehet.
Nyugi azért én speciel szeretem a V6-os mondeokat, csak sajnos nagyon kevéssel találkozni az utakon
. Mondhatni méltatlanúl kevéssel. Pedig pont ezzel több a mondeo, hogy arányába több V6 mondeo van mint V6 paszuly
Meg, hogy dizliben is ütjük vágjuk a paszulyokat.
Naplózva
Bazsusz
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5703 Dátum:
2008.04.02 szerda, 00:02:10 »
Idézetet írta: stealt - 2008.04.01 kedd, 23:48:45
Nyugi azért én speciel szeretem a V6-os mondeokat, csak sajnos nagyon kevéssel találkozni az utakon
. Mondhatni méltatlanúl kevéssel. Pedig pont ezzel több a mondeo, hogy arányába több V6 mondeo van mint V6 paszuly
Meg, hogy dizliben is ütjük vágjuk a paszulyokat.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5704 Dátum:
2008.04.02 szerda, 10:58:25 »
Idézetet írta: stealt - 2008.04.01 kedd, 23:48:45
Nyugi azért én speciel szeretem a V6-os mondeokat, csak sajnos nagyon kevéssel találkozni az utakon
. Mondhatni méltatlanúl kevéssel. Pedig pont ezzel több a mondeo, hogy arányába több V6 mondeo van mint V6 paszuly
Meg, hogy dizliben is ütjük vágjuk a paszulyokat.
Semmi baj sincs, ettől nem veszünk össze. Kinek a pap, kinek a paplan.
Én azt a hangot nem cserélném le 5 lityós fogyiért. Neked meg nem érné meg a kétszeres fogyi ezt a hangot.
De ez így is van rendjén, szerintem.
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5705 Dátum:
2008.04.05 szombat, 20:16:56 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.03.24 hétfő, 21:26:06
Én homokszórttal itthon a korlátot festettem, gondoltam jobb tapadást ad majd.
Kicsit fura az biztos, de hát ki kellett próbálni.
A postaládánkon próbáltam a kalapácslakkos verziót, de valahogy ez se jött be, nekem mindig az jut róla eszembe, hogy megfolyt száradás közbe pedig, ez direkt ilyen.
A hagyományossal a kerítést festettem, azzal elégedett is lennék, de a rozsda ezen is gond nélkül átütött.
Én nem tudom a Zsoelé milyen színü de nem egyformák az tuti peddig arany kalapács.
Tetszik is meg nem is pl.ha rásűt a nap akkó jó.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5706 Dátum:
2008.04.06 vasárnap, 00:13:43 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2008.04.05 szombat, 20:16:56
Én nem tudom a Zsoelé milyen színü de nem egyformák az tuti peddig arany kalapács.
Tetszik is meg nem is pl.ha rásűt a nap akkó jó.
Engem is meglepett az "arany" szín különbsége.
A fekete autómnál is ezzel a színnel dolgoztam, majd 1 év múlva a mostani autrómnál is arany színű lett a féknyereg.
talán 1 év elteltével sűrűbb, töményebb lett a szín, de ugyanaz a festék 1 év múlva másképp mutatott.
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5707 Dátum:
2008.04.06 vasárnap, 08:06:59 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2008.04.05 szombat, 20:16:56
Én nem tudom a Zsoelé milyen színü de nem egyformák az tuti peddig arany kalapács.
Tetszik is meg nem is pl.ha rásűt a nap akkó jó.
Az enyém is ilyen világosabb, hemörájt arany kalapácslakk. Szerényen, visszafogottan aranyszínű.
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5708 Dátum:
2008.04.06 vasárnap, 14:55:18 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.04.06 vasárnap, 08:06:59
Szerényen, visszafogottan aranyszínű.
Tomi ez jó duma
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5709 Dátum:
2008.04.06 vasárnap, 15:15:28 »
Az enyém is arany kalapácslakk, de az meg barnásabb, mint a Zsoelé.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5710 Dátum:
2008.04.06 vasárnap, 17:37:24 »
Az enyém a már erősen sötét barnás eloxált Ferrum árnyalatú
Szerintem tök jó, és ebben az árnyalatban az a jó hogy saját magát javítja a réteg
. Itt nincs ám foltosodás
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5711 Dátum:
2008.04.16 szerda, 20:31:33 »
Összeszedtem pár tuningolt mondeós videót youtube-on:
- MKI kívül-belül, hifi, talán motorja is babrált :
http://youtube.com/watch?v=X5ZdzncTKik
- MKI szép hanggal, shogun szárnnyal, ami szerintem stimmel az MKI-IImondeók formáihoz:
http://youtube.com/watch?v=K1l8jyN-8CY
- MKI átalkulása képekben regélve, izmosabb spoilerezés, kipuff oldalt kivezetve -
http://youtube.com/watch?v=oU05yZJ1ZUI
- MKI showcar with air ride -
http://youtube.com/watch?v=dD__X2KX7vc
- MKI V6 átalakul, szolid spoilerek, dupla kipuff, stb -
http://youtube.com/watch?v=uA2tAiIyfNI
- MKIIről csak ezt találtam:
http://youtube.com/watch?v=_i_uOHnk6pA&feature=related
- netről képek összevágva (főleg MKII), de a butagyerek belerakott 1-2 balesetes képet, de van 1-2 ütős
http://youtube.com/watch?v=_hj4ZvzzYHM
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
kalsa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5712 Dátum:
2008.05.05 hétfő, 22:37:22 »
Sziasztok!
A szabik_old irta,hogy ő otthon van a motor tuningban,ezzel kapcsolatban kérdezném:
Adott egy Mondeó MKI 2000-es 136 Le-s motor,aminek most közelebbi ismeretségbe kerültem a szelepvezérlésével,egy kartersérülésből adódó olajvesztés miatt.A kérdés a következő: mivel a vezérműtengelyekre nincs felékelve a bordásszíj-kerék,van-e olyan vezérmű beállítás ami ad a motornak egy kis plusszot,akár spórolás akár végsebesség céljából?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5713 Dátum:
2008.05.06 kedd, 09:17:11 »
Idézetet írta: kalsa - 2008.05.05 hétfő, 22:37:22
Sziasztok!
A szabik_old irta,hogy ő otthon van a motor tuningban,ezzel kapcsolatban kérdezném:
Adott egy Mondeó MKI 2000-es 136 Le-s motor,aminek most közelebbi ismeretségbe kerültem a szelepvezérlésével,egy kartersérülésből adódó olajvesztés miatt.A kérdés a következő: mivel a vezérműtengelyekre nincs felékelve a bordásszíj-kerék,van-e olyan vezérmű beállítás ami ad a motornak egy kis plusszot,akár spórolás akár végsebesség céljából?
nincs. de a szelepeket beveri a dugótetőbe. ha ennyire egyszerű lenne a tuning akkor szakértő kezek nem kérnének sok10ezerforintot érte.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5714 Dátum:
2008.05.06 kedd, 09:18:27 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.05.06 kedd, 09:17:11
nincs. de a szelepeket beveri a dugótetőbe. ha ennyire egyszerű lenne a tuning akkor szakértő kezek nem kérnének sok10ezerforintot érte.
A "szakértők" is elkérik a sok tízezret... húúúú mennyi pancser tuningos van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5715 Dátum:
2008.05.06 kedd, 09:21:30 »
Idézetet írta: Angel - 2008.05.06 kedd, 09:18:27
A "szakértők" is elkérik a sok tízezret... húúúú mennyi pancser tuningos van.
én nem pont azokra gondoltam akik úgy kölcsönöznek "sportos hangot", h keresztbe megfúrják a kipufogót
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5716 Dátum:
2008.05.06 kedd, 09:34:23 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.05.06 kedd, 09:21:30
én nem pont azokra gondoltam akik úgy kölcsönöznek "sportos hangot", h keresztbe megfúrják a kipufogót
Meg ész nélkül töltögetik rá a szofvereket... menj el, nézd meg, hogy megy... lol.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kalsa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5717 Dátum:
2008.05.06 kedd, 18:26:54 »
Jaj nem arra gondoltam,hogy 4 litert spórolok 100-on ,vagy 20-al többet megy ,csak aprót finomítani.Egyébként nem tudom miért nincs ékelve a vezérműtengelyre a bordásszíj-kerék,most egy csomó tipus ilyen.A gyanutlan juser leszedi és onnantól kezdve megsütheti a jelöléseket.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5718 Dátum:
2008.05.06 kedd, 21:19:34 »
Idézetet írta: kalsa - 2008.05.06 kedd, 18:26:54
Jaj nem arra gondoltam,hogy 4 litert spórolok 100-on ,vagy 20-al többet megy ,csak aprót finomítani.Egyébként nem tudom miért nincs ékelve a vezérműtengelyre a bordásszíj-kerék,most egy csomó tipus ilyen.A gyanutlan juser leszedi és onnantól kezdve megsütheti a jelöléseket.
akkorsincs. ha elrakod a vezérlést akkor többnyire jön az összeakadás ... előbb v utóbb.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Billy
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5719 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 19:35:11 »
Szeretnék egy hangyányit segíteni a mocinak levegőbeszívás terén. Én csak szűrőbetéten gondolkozom, direktszűrő nem érdekel. Milyen típust ajánlotok?
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5720 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 20:47:05 »
Idézetet írta: Billy - 2008.05.08 csütörtök, 19:35:11
Szeretnék egy hangyányit segíteni a mocinak levegőbeszívás terén. Én csak szűrőbetéten gondolkozom, direktszűrő nem érdekel. Milyen típust ajánlotok?
Az itteni vélemény szerint a gyári szűrő a legjobb. Majdnem mindenki ezt használja.
Naplózva
Billy
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5721 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:03:51 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.05.08 csütörtök, 20:47:05
Az itteni vélemény szerint a gyári szűrő a legjobb. Majdnem mindenki ezt használja.
Én is azt használom most, de szeretnék több levegőt adni a motornak és a sportlégszűrő betét, 40%-al többet enged át mint a hagyományos gyári papírszűrő.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5722 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:08:26 »
Idézetet írta: Billy - 2008.05.08 csütörtök, 21:03:51
Én is azt használom most, de szeretnék több levegőt adni a motornak és a sportlégszűrő betét, 40%-al többet enged át mint a hagyományos gyári papírszűrő.
Mi a baj a direktszűrővel?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5723 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:14:31 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.05.08 csütörtök, 21:08:26
Mi a baj a direktszűrővel?
A 40%kal több levegő 40%kal több kosz...
Naplózva
Billy
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5724 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:16:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.05.08 csütörtök, 21:08:26
Mi a baj a direktszűrővel?
Nem nagyon akarok alakítgatni semmit, inkább sportbetét. Szóval, ötlet? Ajánlat? Milyet is? Honnan is?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5725 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:33:50 »
Idézetet írta: Billy - 2008.05.08 csütörtök, 21:16:40
Nem nagyon akarok alakítgatni semmit, inkább sportbetét. Szóval, ötlet? Ajánlat? Milyet is? Honnan is?
Gondolj bele! Amikor lefele mozog a dugattyú szívó ütemnél, melyik a szűkebb beáramlási lehetőség?
A bazinagy felületű légszűrő (tiszta), vagy a nyitott szelep melletti rés?
Szóval nem a papírszűrő a leggyengébb láncszem!
De mindenki maga dönt, hogy eteti a motort kosszal is, vagy csak simán üzemanyaggal.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Billy
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5726 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:38:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.05.08 csütörtök, 21:33:50
Gondolj bele! Amikor lefele mozog a dugattyú szívó ütemnél, melyik a szűkebb beáramlási lehetőség?
A bazinagy felületű légszűrő (tiszta), vagy a nyitott szelep melletti rés?
Szóval nem a papírszűrő a leggyengébb láncszem!
De mindenki maga dönt, hogy eteti a motort kosszal is, vagy csak simán üzemanyaggal.
Az előbb mondtam, hogy nem akarok direktszűrőt. Kizárólag a gyári helyre való, gyári méretű sportbetétet.
Nem ellenérveket kértem, hanem tanácsot.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5727 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:41:27 »
Idézetet írta: Billy - 2008.05.08 csütörtök, 21:38:45
Az előbb mondtam, hogy nem akarok direktszűrőt. Kizárólag a gyári helyre való, gyári méretű sportbetétet.
Nem ellenérveket kértem, hanem tanácsot.
Ne feltételezz rossz szándékot, de szvsz a sportbetét is beengedi azt, amit ki kellene szűrjön
Egyébként K&N-re mondják azt, hogy nagyon jó, de én biztos nem próbálkozok sose ilyesmivel.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5728 Dátum:
2008.05.08 csütörtök, 21:41:38 »
Idézetet írta: Billy - 2008.05.08 csütörtök, 21:38:45
Az előbb mondtam, hogy nem akarok direktszűrőt. Kizárólag a gyári helyre való, gyári méretű sportbetétet.
Nem ellenérveket kértem, hanem tanácsot.
Ok. Bocsi.......de a sportbetétről írtam.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5729 Dátum:
2008.05.10 szombat, 02:29:15 »
Üdv MONDEÓSOK!
Több hónapja voltam fenn sajnos a fórumon, látom, sok infóról lemaradtam. Az eddigi sok jó ötletből jópárat sikerült segítségetekkel megvalósítanom.
A chip tuninggal úgy látom két táborra szakadtunk. Sokan elvetik, mások örömmel használják, ismerve előnyeit. Én, miután több chippelt autót is próbáltam, támogatom, hozzunk ki ésszerűen minnél többet a mocikból. Létezik sok sport változat több modellnél, gyárilag módosított szoftverrel 30-40 le-vel erőssebben, vagy korszerűbb befecskendezést adnak ( tddi-ből tdci), de a blokk marad.
A sok eszelés után, hogy mit és hol szereltessek be, csak a szoftver felülírás maradt amit mérhető körülmények között szerettem volna megvalósítani, referenciával rendelkező helyen, szagember kezei között.
A mai nappal a kis tddi-m
155 lovas lett, 355Nm nyomatékkal
.
Tudtak volna többet is kihozni belőle, de ez kényelmesen autózható és még nem töri el a féltengelyeket.
A fékpadi méréseket adták hozzá (előttem mérték be), előtte 124 le volt 276Nm nyomatékkal. Ezt a kis többlet lóerőt szerintem a gondos karbantartás és motorolaj, üzemanyag, váltó adalék hozta. (kopás és surlódás csökkentő)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.10 szombat, 02:30:50 írta Zsiri
»
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5730 Dátum:
2008.05.10 szombat, 03:33:13 »
Idézetet írta: Billy - 2008.05.08 csütörtök, 19:35:11
Szeretnék egy hangyányit segíteni a mocinak levegőbeszívás terén. Én csak szűrőbetéten gondolkozom, direktszűrő nem érdekel. Milyen típust ajánlotok?
Bár én nem értek a lovakhoz, pláne nem a MKIII-hoz, de nálam MKI-nél picit furán van megoldva a légszűrőházhoz vezető út: annyi a dolog, hogy a szűrőházból egy kanyarcső megy a szembenállok jobb index mögé. Most valami
mögül
szívni az ájert nem olyan kúlságos mintha egy csövet vezetnék az eredeti csőbe az autó elejéről; így direktbe kapja a kicsit több levegőt. (lényeg hogy a nagyobb darabokat (bogár,stb) egy szunyoghálóval vagy hasonló cuccal fogjuk fel, s lehetőleg ne a port szívja az útról, tehát a lehető legmagasabbra kell tenni a szívócső száját.) Nem tudom ez mennyit segít a teljesítményen - gondolom nemsokat - de az agyacskám megnyugodott hogy "lám mily ügyesen meghakkoltam a masinám és kapja a friss finom levegőt és nem rövidítem a motor élettartamát holmiféle nemodavaló szűrőkkel"
Joe autóját ha láttad -bár nemtom ő milyen szűrőt használ - szépen meg van oldva a levegő útja az oldallemezbe vágott nyíláson
Sőt esetleg ha valamilyen úton módon sikerül találnod egy nagyobb átmérőjű pillangószelepet...
Ez utóbbi nekem nem nagyon .. azaz nagyon nem vált be az 1,6nál : jobban ment de annyival nem, hogy indokolt legyen a 15L/100km (bár lehet, más is közrejátszott a 15ben, mostanában rosszalkodik a masinka
)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.10 szombat, 03:38:06 írta sNatch
»
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5731 Dátum:
2008.05.10 szombat, 11:39:38 »
Idézetet írta: sNatch - 2008.05.10 szombat, 03:33:13
...valami
mögül
szívni az ájert nem olyan kúlságos mintha egy csövet vezetnék az eredeti csőbe az autó elejéről; így direktbe kapja a kicsit több levegőt. (lényeg hogy a nagyobb darabokat (bogár,stb) egy szunyoghálóval vagy hasonló cuccal fogjuk fel, s lehetőleg ne a port szívja az útról, tehát a lehető legmagasabbra kell tenni a szívócső száját.) ...kapja a friss finom levegőt és nem rövidítem a motor élettartamát holmiféle nemodavaló szűrőkkel"
Hogy van ez? Az autó elejétől megy cső a sárvédőhöz a gyári szájhoz? Szerintem a több levegő + gyári szűrő több port enged át, mint ha direktszűrővel engedünk be több levegőt, mivel egy jó direktszűrő rendesen bevonva olajréteggel hatékonyabban szűr. Az nemhinném, hogy helytálló, hogy több levegő=> ugyanannyival több szennyeződés. Valamennyivel tény, hogy több lesz, de
szerintem nem fog hamarabb károsodni a motor, ettől a kevés kis portól ami így bejut.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5732 Dátum:
2008.05.10 szombat, 11:44:05 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.05.10 szombat, 11:39:38
Hogy van ez? Az autó elejétől megy cső a sárvédőhöz a gyári szájhoz? Szerintem a több levegő + gyári szűrő több port enged át, mint ha direktszűrővel engedünk be több levegőt, mivel egy jó direktszűrő rendesen bevonva olajréteggel hatékonyabban szűr. Az nemhinném, hogy helytálló, hogy több levegő=> ugyanannyival több szennyeződés. Valamennyivel tény, hogy több lesz, de
szerintem nem fog hamarabb károsodni a motor, ettől a kevés kis portól ami így bejut.
Mindenki eldönti, mennyit rizikózik meg a saját autójával.
Nekem az évi 60-70e km-be nem fér bele a kicsit is bizonytalan működés, meg a minimális "teljesítménynövekedésbe" beleölt többszázezer... Továbbra is tartom, hogy a direktszűrő nem jó ötlet. Akkor inkább egy nagyobb hengerűrtartalmú autóra való levegőszűrő.
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5733 Dátum:
2008.05.10 szombat, 12:11:25 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.05.10 szombat, 11:39:38
Hogy van ez? Az autó elejétől megy cső a sárvédőhöz a gyári szájhoz?
Pontosan
Szerintem a több levegő + gyári szűrő több port enged át,
Mondasz valamit ... majd megézem milyen lett a légszűrő igy. (Most lett cserélve)
mint ha direktszűrővel engedünk be több levegőt, mivel egy jó direktszűrő rendesen bevonva olajréteggel hatékonyabban szűr. (...)
Rólam tudni kell, hogy lusta vagyok mint az enimöl, s nekem egyszerübb kicserélni a simaszűrőt, mint mosogatni meg olajozni a direktet. Egyébként az olajat nem szivja be? Nem értek hozzá..
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5734 Dátum:
2008.05.10 szombat, 12:33:57 »
Idézetet írta: sNatch - 2008.05.10 szombat, 12:11:25
Valamikor voltak úgynevezett olajtükrös szűrők, ezek kb úgy dolgoztak, mint a most divatos vizesporszívók, az olajon keresztül szívta a levegőt, a mocsok az olajban maradt, a levegő meg ment tovább. De ezek az olajos direktszűrők abszolút nem így működnek...
valszeg valamennyit szív az olajból is, de akkor max picit lesz diesel...
Naplózva
sNatch
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 580
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5735 Dátum:
2008.05.10 szombat, 12:39:41 »
Idézetet írta: Tádé - 2008.05.10 szombat, 12:33:57
valszeg valamennyit szív az olajból is, de akkor max picit lesz diesel...
Naplózva
MKIII 2005 1.8 SC
I
130 LE Ghia Hatchback
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5736 Dátum:
2008.05.10 szombat, 12:44:08 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 02:29:15
A mai nappal a kis tddi-m
155 lovas lett, 355Nm nyomatékkal
.
Tudtak volna többet is kihozni belőle, de ez kényelmesen autózható és még nem töri el a féltengelyeket.
Nem lett ez egy kicsit sok neki? Gondolom nem az MMT6-os váltó van benne. Tartok tőle, hogy nem fogja bírni tartósan a kuplung és a váltó.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5737 Dátum:
2008.05.10 szombat, 16:43:16 »
Idézetet írta: stealt - 2008.05.10 szombat, 12:44:08
Nem lett ez egy kicsit sok neki? Gondolom nem az MMT6-os váltó van benne. Tartok tőle, hogy nem fogja bírni tartósan a kuplung és a váltó.
Jól gondolod,
ettől én is tartok, ezért tuning előtt igyekeztem felkészíteni a gépet,de a kuplungot nem lehet felkészíteni. Szerintem most néhány hétig csak az újdonság miatt lesz veszélyeztetve, amikor próbálgatom. A chiptuning miatt nem fogom eszementen széthajtani. (remélem türtőztetem magam
) Normál használat mellett is tökéletes most az autó, sőt sokkal csendesebb lett.
A váltóm amúgy egyszerű 5 gangos, de lecseréltettem benne az olajat+ Metabond GT adalék, a motorba is friss olaj+ Metabond C. Minden tankolásnál szintén +M. adalék. Bízom benne, hogy ezekkel az adalékokkal nem csak több lóerőt, simább, csendesebb járást érek el, de bizonyos fokig a kopásgátlással védik is. ( fékpadon tuning előtt 124 le-őt tudott a gép, nem csak pszihésen éreztem erősebbnek adalékolás után a gépet)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5738 Dátum:
2008.05.10 szombat, 19:31:15 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 16:43:16
Jól gondolod,
ettől én is tartok, ezért tuning előtt igyekeztem felkészíteni a gépet,de a kuplungot nem lehet felkészíteni. Szerintem most néhány hétig csak az újdonság miatt lesz veszélyeztetve, amikor próbálgatom. A chiptuning miatt nem fogom eszementen széthajtani. (remélem türtőztetem magam
) Normál használat mellett is tökéletes most az autó, sőt sokkal csendesebb lett.
A váltóm amúgy egyszerű 5 gangos, de lecseréltettem benne az olajat+ Metabond GT adalék, a motorba is friss olaj+ Metabond C. Minden tankolásnál szintén +M. adalék. Bízom benne, hogy ezekkel az adalékokkal nem csak több lóerőt, simább, csendesebb járást érek el, de bizonyos fokig a kopásgátlással védik is. ( fékpadon tuning előtt 124 le-őt tudott a gép, nem csak pszihésen éreztem erősebbnek adalékolás után a gépet)
azt már több helyről hallottam, h a metabond nagyon jó anyag
lehet nem hinni az adalékokban, mindenkinek szíve joga, de ez télleg qrrwayoo
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5739 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:02:59 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.05.10 szombat, 19:31:15
azt már több helyről hallottam, h a metabond nagyon jó anyag
lehet nem hinni az adalékokban, mindenkinek szíve joga, de ez télleg qrrwayoo
A Ford minden ilyesmit tilt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5740 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:27:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.10 szombat, 20:02:59
A Ford minden ilyesmit tilt.
Eddig úgy gondoltam én is, h. ezek csak annyit használnak mint, a hit.
Amúgy a gépemről csak annyit, hogy az előélete a lehető legrosszabb, több mint 3 éve vettem és nem rég kiderült, Olasz import. Szervízkönyv nuku, km. óra állása akkor a szokásos( (adjuk el, mert ennyivel megveszik) 85ekm-volt, ez lehetett akár 285ekm is + az olasz temperamentumos használat. Most 164ekm van benne. Amikor megvetttem 1800-as fordulat alatt nem tudtam terhelni, rögtön olajcsere + adalék utána lement a terhelhetőség 1500-as fordulatra.
Valamennyi gyár tiltja az adalékolást, engem nem érdekel, csak az, hogy ilyen előéletű autó a gyári programmal + 9 lóerőt tudott.
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5741 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:30:28 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 20:27:06
gyári programmal + 9 lóerőt tudott.
Krézi féle bowdenessel meg valami űrhajó turbóval szvsz 280ló is kijönne belőle...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5742 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:33:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.10 szombat, 20:02:59
A Ford minden ilyesmit tilt.
ez azért így nem igaz! nem tiltja, de nem javasolja. viszont nem azért nem javasolja, mert carr a metabond, v bármelyik gyártó adaléka hanem nincs hozzá üzleti érdeke. neki az a jó ha tönkremegy a váltó és venni kell újat, és bármi más alkatrészre is igaz ugyanez.
ott van élő példának a ford olaj. azt mindenki tudja, h van attól lényegesen jobb olaj (nem a ford olaj minősége kérdőjeles!!!) mégis a ford 5w30 olajat ajánlja a ford ... mert abban van érdekeltsége.
én se ajánlom, h a multinál vegyél sampont ... vegyél nálam! az egész ajánlósdi ennyire egyszerű alapokon fexik.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5743 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:34:12 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.05.10 szombat, 20:02:59
A Ford minden ilyesmit tilt.
Amúgy mi a véleményed a gázolaj adalékolásról. A kén szegényített gázolajnak nálunk olyan alacsony a viszkozitása, h. megeszi az adagolót, a porlasztó csúcsokat. ( veszprémi egyetemen vizsgálták a benzint és a gázolajat, az eredmény no publikus)
Te is ezért váltál meg a tddi-dtől, ha jól tudom!
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5744 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:50:57 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 02:29:15
A fékpadi méréseket adták hozzá (előttem mérték be), előtte 124 le volt 276Nm nyomatékkal. Ezt a kis többlet lóerőt szerintem a gondos karbantartás és motorolaj, üzemanyag, váltó adalék hozta. (kopás és surlódás csökkentő)
Ezt nem nagyon értem, a TDDi alapból csak 115 lovas 280 Nm nyomatékkal, az erősebbik fajta. A tiéd mitől volt 124? Már előtte is volt átalakítás rajta? Vagy a motor és váltó adaléktól lett még további 9 Le?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.05.10 szombat, 20:52:29 írta tomi3118
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5745 Dátum:
2008.05.10 szombat, 20:59:33 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.05.10 szombat, 20:50:57
Ezt nem nagyon értem, a TDDi alapból csak 115 lovas 280 Nm nyomatékkal, az erősebbik fajta. A tiéd mitől volt 124? Már előtte is volt átalakítás rajta? Vagy a motor és váltó adaléktól lett még további 9 Le?
Semmilyen átalakítást nem volt előtte, szerintem csak az üzemanyag+ motorolaj adalék miatt lett erősebb. A tuningot amúgy az ATC-nél csináltattam, elsőre tuti lett! Most már csak az erőátvitelnek kell túlélnie a tuningot.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5746 Dátum:
2008.05.10 szombat, 21:01:27 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 20:59:33
Semmilyen átalakítást nem volt előtte, szerintem csak az üzemanyag+ motorolaj adalék miatt lett erősebb. A tuningot amúgy az ATC-nél csináltattam, elsőre tuti lett! Most már csak az erőátvitelnek kell túlélnie a tuningot.
Zsiri PÜ ment
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5747 Dátum:
2008.05.10 szombat, 21:05:22 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 20:27:06
Eddig úgy gondoltam én is, h. ezek csak annyit használnak mint, a hit.
Amúgy a gépemről csak annyit, hogy az előélete a lehető legrosszabb, több mint 3 éve vettem és nem rég kiderült, Olasz import. Szervízkönyv nuku, km. óra állása akkor a szokásos( (adjuk el, mert ennyivel megveszik) 85ekm-volt, ez lehetett akár 285ekm is + az olasz temperamentumos használat. Most 164ekm van benne. Amikor megvetttem 1800-as fordulat alatt nem tudtam terhelni, rögtön olajcsere + adalék utána lement a terhelhetőség 1500-as fordulatra.
Valamennyi gyár tiltja az adalékolást, engem nem érdekel, csak az, hogy ilyen előéletű autó a gyári programmal + 9 lóerőt tudott.
Én csak azt írtam le ami a könyvébe van.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5748 Dátum:
2008.05.10 szombat, 21:07:49 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 20:34:12
Amúgy mi a véleményed a gázolaj adalékolásról. A kén szegényített gázolajnak nálunk olyan alacsony a viszkozitása, h. megeszi az adagolót, a porlasztó csúcsokat. ( veszprémi egyetemen vizsgálták a benzint és a gázolajat, az eredmény no publikus)
Te is ezért váltál meg a tddi-dtől, ha jól tudom!
Semmi, én nem gázolajozok már.
Én azért váltam meg a TDDi-től, mert már egy MK2 ára rá lett költve az adagolójára, és többet nem akartam kockáztatni, meg voltak már bajai.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5749 Dátum:
2008.05.10 szombat, 21:08:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.05.10 szombat, 20:59:33
Semmilyen átalakítást nem volt előtte, szerintem csak az üzemanyag+ motorolaj adalék miatt lett erősebb. A tuningot amúgy az ATC-nél csináltattam, elsőre tuti lett! Most már csak az erőátvitelnek kell túlélnie a tuningot.
A jó tuning a fékekkel kezdődik!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
108
109
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
121
122
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ