Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:10:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
115
116
117
118
119
120
121
[
122
]
123
124
125
126
127
128
129
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693443 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Gyurka
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6050 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 10:55:22 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.29 vasárnap, 09:53:41
A fúrt/mart felületű sport féktárcsák segítik a
fékbetét
súrlódó felületének tisztulását, elvezetik a fékezéskor
keletkező hőt
és a súrlódó felületről felszabaduló
gázokat
,
vizes úton meggátolják a filmréteg kialakulását
.
Énis azt néztem ki mint Clint
A motocraft fékbetét meg egy nagy *** szerintem, feltettem az ujjakat és kiba... *** lett a fékhatásom,a régi kopott Delphi márkájuval ellenben. Jövő héten megmérem padon is, mert nem tetszik ( persze az előzőt kinyomtattam)
Azt hittem MKIII-ba jobb lessz a gyáribetét de tévedtem, az előző MKI-be is ez volt, vettem bele gyárit szervizbe belőtték, azt alig tudtam megállni, elmentem vettem bele nem gyárit, fater belőtte és egyből fejeltem a kormányt
Ezek az én tapasztalataim, lehet másoknál ez nem igaz, ja és fékfolyadékot is cserélek betét cserekor....
Szerintem is az a fúrt, mart tárcsának a lényege,hogy nem engedi felüvegesedni a felületeket.
Azt kérdezném melyik betét a legpuhább amit lehet kapni 3-as mondihoz?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 10:58:19 írta Gyurka
»
Naplózva
Tüske
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6051 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 10:57:51 »
Sziasztok
Ehez a tárcsához legjobbak a textár betétek iszonyu hamar kopnak de mint a satu.De akkor már verseny gumi-vagy sport gumik kellenek mert a sima utcai nem tapad be rendesen,és akkor tök mindegy ,hogy az abs morog a gumi csúszása miatt jobb fékhatásod nem lessz.itt van egy két versenyautó fékcseréje:http://www.szaboautoszerviz.hu/index_elemei/Page308.htm
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6052 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 11:29:28 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.29 vasárnap, 09:53:41
A fúrt/mart felületű sport féktárcsák segítik a
fékbetét
súrlódó felületének tisztulását, elvezetik a fékezéskor
keletkező hőt
és a súrlódó felületről felszabaduló
gázokat
,
vizes úton meggátolják a filmréteg kialakulását
.
Énis azt néztem ki mint Clint
A motocraft fékbetét meg egy nagy *** szerintem, feltettem az ujjakat és kiba... *** lett a fékhatásom,a régi kopott Delphi márkájuval ellenben. Jövő héten megmérem padon is, mert nem tetszik ( persze az előzőt kinyomtattam)
Azt hittem MKIII-ba jobb lessz a gyáribetét de tévedtem, az előző MKI-be is ez volt, vettem bele gyárit szervizbe belőtték, azt alig tudtam megállni, elmentem vettem bele nem gyárit, fater belőtte és egyből fejeltem a kormányt
Ezek az én tapasztalataim, lehet másoknál ez nem igaz, ja és fékfolyadékot is cserélek betét cserekor....
Mit kell belőni egy új tárcsa és betét cserekor egy féken?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6053 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 12:01:42 »
Idézetet írta: clint - 2008.06.28 szombat, 13:21:30
A lényeg meg lemaradt a fejlesztéseim hosszú sorából, megérkezett és be is raktam az új fékeket.
Elől Brembo Bmax Lyuggatott mart tárcsa Ferodo Racing betéttel, hátul még gyári tárcsa és Bosch betét
Edig kb 3-400 km ment bele lassan kezd bekopni és egyre jobban fog
Reszelő-nem reszelő. Nézzétek meg a furatokat, és a maratkokat. Egyik se merőlegesen van befúrva/marva, hanem szögben, azaz inkább mondjuk úgy, kónuszos, és úgy közel nincs akkora nyíró ereje, mintha simán belefúrnál. Ennek ellenére biztosan jobban fogja enni a betéteket.
Na most az egy más tészta. Gondolom, Clint eddig is tudta.
Szerintem csak egy kicsivel lesz jobb a fékhatás (amúgy a tenyérelméletről: a felület számít, nem más. Így meg kisebb.), de az is csak a valamicskével jobb fékhűtés miatt, és a lyukak segítenek feszültségmentesíteni a tárcsát (a sok felmelegedés/lehűlésnél ez fontos).
Szerintem ennek a legnagyobb értelme optikailag van, kb annyi, mint az féknyereg lefestése.
Ha én féket tuningolnék, esetleg több dugattyú lenne, meg komolyabb tárcsa, komolyabb betét (lehet, hogy Clinté is ilyen), és az sem lenne rossz dolog, hogy az ember cserélje le a fékolajat.
Az engem is érdekelne, hogy kell egy féket belőni.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.29 vasárnap, 12:22:00 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gyurka
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6054 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 12:18:52 »
Kérdésem lenne!
Diesel üzemanyagelzáró szelepet ami kapcsolóval működtethető hol lehet venni?
Trükkös inditáshoz kellene, 12, és 24 voltos.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6055 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 12:26:57 »
Jaj istenem
belőtte = kicserélte
Csak vidéki parasztgyerek révén igy fejeztem ki magamat
Elnézést kérek ha valakit megvezettem volna
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6056 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 12:31:31 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.29 vasárnap, 12:26:57
Jaj istenem
belőtte = kicserélte
Csak vidéki parasztgyerek révén igy fejeztem ki magamat
Elnézést kérek ha valakit megvezettem volna
Csak cukkoltunk...
tudod, nem az a paraszt, aki traktorral megy a diszkóba, hanem ha nem akasztja le az ekét...
Speciel nekem is van múltam a csirke- és disznyóiparban... voltam már pl bába, coci őnaccságánál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6057 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 16:25:49 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.29 vasárnap, 12:26:57
Jaj istenem
belőtte = kicserélte
Csak vidéki parasztgyerek révén igy fejeztem ki magamat
Elnézést kérek ha valakit megvezettem volna
Bocsi a belőttének ezt a szinonímáját még nem hallottam.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6058 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 16:29:21 »
Idézetet írta: Gyurka - 2008.06.29 vasárnap, 12:18:52
Kérdésem lenne!
Diesel üzemanyagelzáró szelepet ami kapcsolóval működtethető hol lehet venni?
Trükkös inditáshoz kellene, 12, és 24 voltos.
Olyan szerelőnél aki gázos autókkal is foglalkozik, ott biztos!
De nagyobb autósboltokban is szokott lenni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6059 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 23:09:29 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.29 vasárnap, 12:01:42
Nézzétek meg a furatokat, és a maratkokat. Egyik se merőlegesen van befúrva/marva, hanem szögben, azaz inkább mondjuk úgy, kónuszos, és úgy közel nincs akkora nyíró ereje, mintha simán belefúrnál. Ennek ellenére biztosan jobban fogja enni a betéteket.
Szerintem azért van ilyen szögben elosztva a sok lyuk, hogy maradjon is stabilitása(húsa) a tárcsának, és a betétet is egyenletesen, az egész felületén koptassa.Ha csak simán, sugárirányban lennének kifurkálva, akkor az első nagyobb fékezésnél szanaszéjjel szakadna a tárcsa.De most, egy kicsit jobban belegondolva, nem a vájatoknak van nagyobb szerepük a fékezésben?Hogy megmaradjak a szerszámos hasonlatnál: ezek már gyaluként viselkednek a betéttel szemben, és hatékonyabban kapaszkodnak beléjük.Viszont: mi történik, ha elkopik a tárcsa?(mert elkopik)Ha eltűnnek a bemarások, akkor csere?De ahogy kopik, úgy csökken a belekapaszkodás.A lyukaknál nem lényeges, mert azok átmenőek.Sima tárcsánál azért nagyobb a tűréshatár, nem?
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6060 Dátum:
2008.06.29 vasárnap, 23:53:15 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.29 vasárnap, 12:01:42
Szerintem csak egy kicsivel lesz jobb a fékhatás (amúgy a tenyérelméletről: a felület számít, nem más. Így meg kisebb.), de az is csak a valamicskével jobb fékhűtés miatt, és a lyukak segítenek feszültségmentesíteni a tárcsát (a sok felmelegedés/lehűlésnél ez fontos).
Szerintem ennek a legnagyobb értelme optikailag van, kb annyi, mint az féknyereg lefestése.
Ennél azért többet számít egy fúrt-mart tárcsa. Versenyzésre használt autókon alapfelszereltség. A kimart vájatokba bele tud akadni a betét, és ezáltal hatékonyabban fékezi a kerekeket. És ott van ráadásként a frankó hűtés amit írtál.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6061 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 08:40:05 »
A kónuszos furat nem az elhelyezkedés módját jelöli, hanem a furatot:
szóval ilyen kúpos a lyuk.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6062 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 08:49:19 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.30 hétfő, 08:40:05
A kónuszos furat nem az elhelyezkedés módját jelöli, hanem a furatot:
szóval ilyen kúpos a lyuk.
Az nem csak arra szolgál, hogy a tárcsa ne az éles lyukszélbe kapjon bele?Magyarul a furat ki van sorjázva, be van süllyesztve.Amennyire a képen kivehető, pont olyan mélyen van süllyesztve, mint amilyen mélyek a bemarások.A kónuszos furat nem azt jelöli, amikor a furat teljes hosszában nem párhuzamos?( nincsenek ilyen jellegű tanulmányaim, a műszaki rajz-órákat nem szerettem a szakközépben
)
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6063 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 09:47:04 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.29 vasárnap, 12:01:42
Reszelő-nem reszelő. Nézzétek meg a furatokat, és a maratkokat. Egyik se merőlegesen van befúrva/marva, hanem szögben, azaz inkább mondjuk úgy, kónuszos, és úgy közel nincs akkora nyíró ereje, mintha simán belefúrnál. Ennek ellenére biztosan jobban fogja enni a betéteket.
Na most az egy más tészta. Gondolom, Clint eddig is tudta.
Szerintem csak egy kicsivel lesz jobb a fékhatás (amúgy a tenyérelméletről: a felület számít, nem más. Így meg kisebb.), de az is csak a valamicskével jobb fékhűtés miatt, és a lyukak segítenek feszültségmentesíteni a tárcsát (a sok felmelegedés/lehűlésnél ez fontos).
Szerintem ennek a legnagyobb értelme optikailag van, kb annyi, mint az féknyereg lefestése.
Ha én féket tuningolnék, esetleg több dugattyú lenne, meg komolyabb tárcsa, komolyabb betét (lehet, hogy Clinté is ilyen), és az sem lenne rossz dolog, hogy az ember cserélje le a fékolajat.
Az engem is érdekelne, hogy kell egy féket belőni.
A betét kopása soha sem zavart, úgy vagyok vele inkább a betét kopjon mint a tárcsa vállasodjon.
A Brembo tárcsa is elég puha, ezért érdemes még puhább betétet rakni bele, álltalában a textart ajánlják Brembo mellé, de nekem ez már volt korábbi autómon és megbolonultam a csikorgástól, nyekergéstől. A Ferodo Racing betét 15e Ft volt az ATE 20 e lett volna a gyári Textar 12. Úgy gondoltam, ne ezen a 3 e Ft on múljon a dolog ezért került bele sport betét is.
A fékhatás valamit javult, korábban fog és erősebben, de további terveim között szerepel a fékcsövek fémhálósra cserélése is, még ebben a hónapban valszeg. A fékfolyadékot egy-két évente szoktam cserélni, úgy emlékszem most is 5.1 es van benne, de meg kéne néznem a dobozát. Még télen cseréltem le.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6064 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 09:49:02 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.29 vasárnap, 09:53:41
A fúrt/mart felületű sport féktárcsák segítik a
fékbetét
súrlódó felületének tisztulását, elvezetik a fékezéskor
keletkező hőt
és a súrlódó felületről felszabaduló
gázokat
,
vizes úton meggátolják a filmréteg kialakulását
.
Pontosan ez az előnye. A tárcsa és a betét mindenkor " tisztább", a hátránya az hogy a felni kb 2 fékezés után tiszta fékpor, te hát sokkal többet " koszol"
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6065 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 09:55:01 »
Idézetet írta: gezola - 2008.06.30 hétfő, 08:49:19
Az nem csak arra szolgál, hogy a tárcsa ne az éles lyukszélbe kapjon bele?Magyarul a furat ki van sorjázva, be van süllyesztve.Amennyire a képen kivehető, pont olyan mélyen van süllyesztve, mint amilyen mélyek a bemarások.A kónuszos furat nem azt jelöli, amikor a furat teljes hosszában nem párhuzamos?( nincsenek ilyen jellegű tanulmányaim, a műszaki rajz-órákat nem szerettem a szakközépben
)
Pont ezt írtam lejjebb, hogy ne kapjon be az éles lyukszélbe.
Lehet, hogy a kónuszos lyuk a teljes hosszt jelöli. Akkor mondjuk úgy, hogy az eleje kónuszos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6066 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 10:00:56 »
Idézetet írta: clint - 2008.06.30 hétfő, 09:47:04
A betét kopása soha sem zavart, úgy vagyok vele inkább a betét kopjon mint a tárcsa vállasodjon.
A kettőnek egymáshoz semmi köze. Ha a betét csúszik, és nem reszelővel esel neki, én azt mondom, hogy ugyanannyi fékezésnél mind1, hogy 5x cserélsz, puha betétet, vagy 3x keményebbet, kevésbé kopót, a tárcsa ugyanannyit fog kopni, mert ugyanannyi súrlódási erőt kell kifejteni.
Válasz
A Brembo tárcsa is elég puha, ezért érdemes még puhább betétet rakni bele,
Nem kekeckedni akarok, de nem értem. Puha, ezért még puhábbat? Miért? (tényleg nem tudom, komolyan kérdezem)
Válasz
álltalában a textart ajánlják Brembo mellé, de nekem ez már volt korábbi autómon és megbolonultam a csikorgástól, nyekergéstől. A Ferodo Racing betét 15e Ft volt az ATE 20 e lett volna a gyári Textar 12. Úgy gondoltam, ne ezen a 3 e Ft on múljon a dolog ezért került bele sport betét is.
A puha betét jobb fékhatást biztosít?
Válasz
A fékhatás valamit javult, korábban fog és erősebben, de további terveim között szerepel a fékcsövek fémhálósra cserélése is, még ebben a hónapban valszeg. A fékfolyadékot egy-két évente szoktam cserélni, úgy emlékszem most is 5.1 es van benne, de meg kéne néznem a dobozát. Még télen cseréltem le.
Ha már féktuning... komolyabb, több dugattyús? Az csak nagyobbat fékezne...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6067 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 15:09:24 »
Sajna ugy jártam hogy a *** betét szétcseszte a tárcsát (hullámos lett) és ez miatt az uj betétek sem fognak.
Ez van.... tárcsát is kéne cserélnem de most nincs lóvé sajna...
Majd egyszerre lecserélem az egész autón a tárcsákat és betéteket ha lessz pénzem..
Naplózva
mleslie
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6068 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 15:39:13 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.30 hétfő, 15:09:24
Sajna ugy jártam hogy a *** betét szétcseszte a tárcsát (hullámos lett) és ez miatt az uj betétek sem fognak.
Ez van.... tárcsát is kéne cserélnem de most nincs lóvé sajna...
Majd egyszerre lecserélem az egész autón a tárcsákat és betéteket ha lessz pénzem..
És addig fék nélkül jársz???
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6069 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 17:34:07 »
Igy van, és még a kerekeket is leszedem hogy ne kopjanak a gumik se
Addig ezekkel járok amik benne vannak, fék azért van műszakin is simán átmenne, de nekem nem tetszik....
Naplózva
mleslie
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6070 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 17:54:48 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.30 hétfő, 17:34:07
Igy van, és még a kerekeket is leszedem hogy ne kopjanak a gumik se
Addig ezekkel járok amik benne vannak, fék azért van műszakin is simán átmenne, de nekem nem tetszik....
Jóvanna...
te írtad, hogy "ez miatt az uj betétek sem fognak"
«
Utoljára szerkesztve: 2008.06.30 hétfő, 17:58:12 írta mleslie
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6071 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 17:59:19 »
remélem azé nincs harag, még két vigyort is tettem a végére...
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6072 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 18:03:23 »
Idézetet írta: Angel - 2008.06.30 hétfő, 10:00:56
A kettőnek egymáshoz semmi köze. Ha a betét csúszik, és nem reszelővel esel neki, én azt mondom, hogy ugyanannyi fékezésnél mind1, hogy 5x cserélsz, puha betétet, vagy 3x keményebbet, kevésbé kopót, a tárcsa ugyanannyit fog kopni, mert ugyanannyi súrlódási erőt kell kifejteni.
Nem kekeckedni akarok, de nem értem. Puha, ezért még puhábbat? Miért? (tényleg nem tudom, komolyan kérdezem)A puha betét jobb fékhatást biztosít?Ha már féktuning... komolyabb, több dugattyús? Az csak nagyobbat fékezne...
1. A ferodo és a tárcsa keménysége vagy épp puhasága nagyban befolyásolja a fék tulajdonságait, csakúgy mint a gumiabroncsok kopásánál.
2. ua.
3. egy komolyabb fékrenszer a Mondeóra, teljes Brembo 2 dugattyós kit 2000 Euro, és ebbe nem csak 1 fajta tárcsa és csak 1 fajta betét jó, ami nem 20-30 e Ft sajnos. Korábban már nézegettem, de ez rengeteg pénz. Ha mondjuk én egy nagy versenyző lennék vagy pályaautó lenne talán akkor, de hétköznapi hazsnálatra bőven megteszi az amit elterveztem az autón és az amit már megvalósítottam.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6073 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 22:18:32 »
Idézetet írta: clint - 2008.06.30 hétfő, 18:03:23
1. A ferodo és a tárcsa keménysége vagy épp puhasága nagyban befolyásolja a fék tulajdonságait, csakúgy mint a gumiabroncsok kopásánál.
2. ua.
3. egy komolyabb fékrenszer a Mondeóra, teljes Brembo 2 dugattyós kit 2000 Euro, és ebbe nem csak 1 fajta tárcsa és csak 1 fajta betét jó, ami nem 20-30 e Ft sajnos. Korábban már nézegettem, de ez rengeteg pénz. Ha mondjuk én egy nagy versenyző lennék vagy pályaautó lenne talán akkor, de hétköznapi hazsnálatra bőven megteszi az amit elterveztem az autón és az amit már megvalósítottam.
Mennyi volt a tárcsa mert nagyon tetszik és most ráadásul kell vennem előre nekem is és akkor már lehet inkább ilyet vennék.
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6074 Dátum:
2008.06.30 hétfő, 22:27:32 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.06.30 hétfő, 22:18:32
Mennyi volt a tárcsa mert nagyon tetszik és most ráadásul kell vennem előre nekem is és akkor már lehet inkább ilyet vennék.
Engem is érdekelne!
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6075 Dátum:
2008.07.01 kedd, 09:43:54 »
Nekem már nemsokára egy éve lesz hogy olyan tárcsám van mint amit Cl!nt most vett . semmi gond vele . fékhatása jobb mint a gyári volt nekem ennyi elég is ahoz hogy majd a hátsókat is ilyenre cseréljem. nem nyikorog és durvább fékezések után is még van fékhatás köszönhetem a jobb hűtésnek. jah és utángyártott fékpofákkal megyek mert én is azt hittem hogy hamar elkopik ,de eddig semmi. ~12e km beletekertem de semmi rossz tulajdonság. persze kopott a tárcsa is kicsi vállasodás van neki is de vagy fél milliméter ha van. És optikailag sem elhanyagolható a kinézete.
Első pár km -ek megtételekor olyan durván marta a fékpofákat hogy láttam a reszeléket a keréken és a tárcsán is, és fújni lehetett róla meg kézzel leszedni . na az durva volt. persze cserébe még durvábbat lassult mint mostanság.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
mleslie
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6076 Dátum:
2008.07.01 kedd, 09:57:38 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.07.01 kedd, 09:43:54
Nekem már nemsokára egy éve lesz hogy olyan tárcsám van mint amit Cl!nt most vett . semmi gond vele . fékhatása jobb mint a gyári volt nekem ennyi elég is ahoz hogy majd a hátsókat is ilyenre cseréljem. nem nyikorog és durvább fékezések után is még van fékhatás köszönhetem a jobb hűtésnek. jah és utángyártott fékpofákkal megyek mert én is azt hittem hogy hamar elkopik ,de eddig semmi. ~12e km beletekertem de semmi rossz tulajdonság. persze kopott a tárcsa is kicsi vállasodás van neki is de vagy fél milliméter ha van. És optikailag sem elhanyagolható a kinézete.
Első pár km -ek megtételekor olyan durván marta a fékpofákat hogy láttam a reszeléket a keréken és a tárcsán is, és fújni lehetett róla meg kézzel leszedni . na az durva volt. persze cserébe még durvábbat lassult mint mostanság.
Na most már felkeltettétek az érdeklődésemet. Mennyibe fáj darabja?
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6077 Dátum:
2008.07.01 kedd, 10:01:32 »
Idézetet írta: mleslie - 2008.07.01 kedd, 09:57:38
Na most már felkeltettétek az érdeklődésemet. Mennyibe fáj darabja?
20 e / db plussz 6e vettem előre a pofákat összesen . és szereléssel együtt jött ki összesen 50e ft . nekem megérte.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6078 Dátum:
2008.07.01 kedd, 10:38:49 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.07.01 kedd, 10:01:32
20 e / db plussz 6e vettem előre a pofákat összesen . és szereléssel együtt jött ki összesen 50e ft . nekem megérte.
az a 6E Ft-os fékbetét milyen gyártmány? ... ennyi pízéé általába "komolyakat" lehet kapni. wyctortól is kb a duplája a jó minőségű.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6079 Dátum:
2008.07.01 kedd, 10:42:05 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.01 kedd, 10:38:49
az a 6E Ft-os fékbetét milyen gyártmány? ... ennyi pízéé általába "komolyakat" lehet kapni. wyctortól is kb a duplája a jó minőségű.
ez az a minőség és a márka ami a lehető legolcsóbb volt , de nem azért mert nem volt pénzem jobbra csak Cl!nt mondta a textarral neki nyikorgott az kilőve akkor és próbaképp beleraktam vmi ultragagyi fost amit a Cromaxba vettem . előre a két pár 6 e volt. mondom király. állítólag hasonló minőségű mint a gyári de mondani mindent lehet. de ha érdekel lemegyek a garázsba és megnézem milyen .
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6080 Dátum:
2008.07.01 kedd, 10:50:13 »
Idézetet írta: roberto76 - 2008.06.30 hétfő, 22:27:32
Engem is érdekelne!
60e volt caklipakli 2 tárcsa és hozzá 4 betét előre
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6081 Dátum:
2008.07.01 kedd, 10:57:02 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.07.01 kedd, 10:42:05
ez az a minőség és a márka ami a lehető legolcsóbb volt , de nem azért mert nem volt pénzem jobbra csak Cl!nt mondta a textarral neki nyikorgott az kilőve akkor és próbaképp beleraktam vmi ultragagyi fost amit a Cromaxba vettem . előre a két pár 6 e volt. mondom király. állítólag hasonló minőségű mint a gyári de mondani mindent lehet. de ha érdekel lemegyek a garázsba és megnézem milyen .
hát nekem wyctor textart küldött, de 1 dekát se nyikorog. saját autóimba többnyire textart szoktam rakni, de még sose volt gondom vele. a tárcsa viszont elgondolkodtató, mert sztem jó az ár
és igasság szerint ezzel a tárcsával semmilyen betét nem nyikoroghat, mivel a furatoknak/vályatoknsk az is az 1ik okossága, h kivezessék a port, és vizet a betét és tárcsa közül. valamint a hűtés ami nem hagyja elégni a betétet, és megenn csak nyikorgásmentes lesz a fékezés.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6082 Dátum:
2008.07.01 kedd, 11:04:26 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.01 kedd, 10:57:02
hát nekem wyctor textart küldött, de 1 dekát se nyikorog. saját autóimba többnyire textart szoktam rakni, de még sose volt gondom vele. a tárcsa viszont elgondolkodtató, mert sztem jó az ár
és igasság szerint ezzel a tárcsával semmilyen betét nem nyikoroghat, mivel a furatoknak/vályatoknsk az is az 1ik okossága, h kivezessék a port, és vizet a betét és tárcsa közül. valamint a hűtés ami nem hagyja elégni a betétet, és megenn csak nyikorgásmentes lesz a fékezés.
ez igaz amit írsz. néha megnyikkan nekem de lehet hogy a hátsó gyáriak azok. passz. az ár tényleg jó és inkább Brembot mint bármi mást. mondjuk egy fasza 4-6 dugattyús nyereggel jobb volna de ez van sajnos.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
mleslie
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6083 Dátum:
2008.07.01 kedd, 11:05:30 »
Nemsokára aktuális lesz a csere és akkor már valószínűleg ilyen ugrik be nekem is, mert gondolom a sima gyári sem lehet sokkal olcsóbb...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6084 Dátum:
2008.07.01 kedd, 11:11:45 »
Idézetet írta: mleslie - 2008.07.01 kedd, 11:05:30
Nemsokára aktuális lesz a csere és akkor már valószínűleg ilyen ugrik be nekem is, mert gondolom a sima gyári sem lehet sokkal olcsóbb...
a gyári valamivel olcsóbb
de ez sztem mindenképp megéri a külömbséget. a lényegesen olcsóbbak + említésre se méltóak
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6085 Dátum:
2008.07.01 kedd, 13:55:38 »
Kipufogóm hangja
Az elnevezés Dual Straight Pipe, mivel nyitott rendszer
ENJOY
http://www.youtube.com/watch?v=nJtfrQECD7c
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs
Kedvencem:
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
Naplózva
gorzas
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6086 Dátum:
2008.07.01 kedd, 14:08:33 »
Idézetet írta: clint - 2008.07.01 kedd, 13:55:38
Kipufogóm hangja
Az elnevezés Dual Straight Pipe, mivel nyitott rendszer
ENJOY
http://www.youtube.com/watch?v=nJtfrQECD7c
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs
Kedvencem:
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
Nagyon nagyon jo kis hangja lett
Nagyobb sebessegnel elcsondesedik, vagy marad ilyen kis hangoska?
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6087 Dátum:
2008.07.01 kedd, 14:20:34 »
Idézetet írta: Gorzas - 2008.07.01 kedd, 14:08:33
Nagyon nagyon jo kis hangja lett
Nagyobb sebessegnel elcsondesedik, vagy marad ilyen kis hangoska?
Edddig 100 volt a leggyorsabb ott már nem nagyon hallani, csak kövér gázadásnál
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6088 Dátum:
2008.07.01 kedd, 19:54:05 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.01 kedd, 11:11:45
a gyári valamivel olcsóbb
de ez sztem mindenképp megéri a külömbséget. a lényegesen olcsóbbak + említésre se méltóak
hát azért a MEYLE cég nem mai gyerek és elég jó minőséget produkálnak... gyárival azonosat szinte.
Naplózva
deis
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6089 Dátum:
2008.07.01 kedd, 20:44:03 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.01 kedd, 19:54:05
hát azért a MEYLE cég nem mai gyerek és elég jó minőséget produkálnak... gyárival azonosat szinte.
9 hónapja cseréltem az első tárcsákat Meyle tipusúra a betéteket gyárira. Tökéletesen működnek. Tegnap vettem hátra is Melyle-ket. A hétvégén cserélődnek ha sikerül.
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6090 Dátum:
2008.07.01 kedd, 20:51:52 »
Minap autopalyaztam nemeto-ban es ki akartam kormolni a gepet picit, de 190 km/h korul elkezdett villogni az izzitasjelzo es elment az ero. Annyit tudni kell, hogy van benne egy tuningbox, ami kb 60%-ra van felhuzva. Ha jol tudom, egy bizonyos fordulatszamnal, a motor azt erzi, hogy tul van terhelve, ezert jelez hibat?? Mondjuk a fordulatszammero volt mar magasabb tartomanyban es eddig nem jelzett semmi hibat.. Oktober ota van benne a cucc, de eddig most eloszor csinalja, mondjuk soha nem is leptem neki oda ennyire. Egyebkent ujrainditas utan elmult a gond es azota rendben van. Ez normalis? Ha lejjebb tekerem a box potmeteret, akkor jobban birja a terhelest es kesobb jelez? Mondjuk hetkoznapi hasznaltban soha nem kap ennyit, 1 eve van meg az auto, de most eloszor mentem vele 190 korul.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6091 Dátum:
2008.07.01 kedd, 21:22:35 »
Idézetet írta: deis - 2008.07.01 kedd, 20:44:03
9 hónapja cseréltem az első tárcsákat Meyle tipusúra a betéteket gyárira. Tökéletesen működnek. Tegnap vettem hátra is Melyle-ket. A hétvégén cserélődnek ha sikerül.
Nekem is Meyle kopásvisszajelzős betétek vannak benne, de nekem időnként nyikorog. Neked nem?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6092 Dátum:
2008.07.01 kedd, 21:24:38 »
Idézetet írta: Sved1K - 2008.07.01 kedd, 20:51:52
Minap autopalyaztam nemeto-ban es ki akartam kormolni a gepet picit, de 190 km/h korul elkezdett villogni az izzitasjelzo es elment az ero. Annyit tudni kell, hogy van benne egy tuningbox, ami kb 60%-ra van felhuzva. Ha jol tudom, egy bizonyos fordulatszamnal, a motor azt erzi, hogy tul van terhelve, ezert jelez hibat?? Mondjuk a fordulatszammero volt mar magasabb tartomanyban es eddig nem jelzett semmi hibat.. Oktober ota van benne a cucc, de eddig most eloszor csinalja, mondjuk soha nem is leptem neki oda ennyire. Egyebkent ujrainditas utan elmult a gond es azota rendben van. Ez normalis? Ha lejjebb tekerem a box potmeteret, akkor jobban birja a terhelest es kesobb jelez? Mondjuk hetkoznapi hasznaltban soha nem kap ennyit, 1 eve van meg az auto, de most eloszor mentem vele 190 korul.
Ez úgymond normális (mondjuk nekem nem az, ha belerakom a boxot, akkor kevésbé megy?).
Szóval itt az a baj, hogy több üzemanyagot tol be, de a szgép nem tud róla, és a visszamért értékek rosszak, érzi, hogy füstöl, ezért veszi vissza.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6093 Dátum:
2008.07.01 kedd, 23:06:11 »
Idézetet írta: Sved1K - 2008.07.01 kedd, 20:51:52
Ez teljesen normális a digitális boxoknál (nem az ellenálás tekergetős analóggal ami csak simán csak átvágja a vezérlést mintha hidegebb lenne a gázolaj.) . Megemli a CR nyomást a védelem meg letilt. Ráadásul ilyenkor csak az izzításjelző villog és semmi hibakód nincs a gépben. Még az izzításjelző felvillanásakor sem ad a fedcomp semmilyen egyéb hibaüzenetet csak vészüzemmódot . Ami újraindítással eltűnik.
Na ezen ok miatt ALKALMATLAN bármilyen box komolyabb autópálya használatra. Városban rendben van mert ott nem lehet akkora folyamatos terhelést adni mint az autópályán.
Viszont: a szoftver chippel ellentétben nincs felülírva a motor saját védelme és ez valahol jó mert nem engedi széthajtani a motort idő előtt.
Ezek után mindenki azt használ ami jobban tetszik neki, speciel én semmit.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6094 Dátum:
2008.07.01 kedd, 23:11:17 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.01 kedd, 19:54:05
hát azért a MEYLE cég nem mai gyerek és elég jó minőséget produkálnak... gyárival azonosat szinte.
azéé csak nem brembo minőség
fékre érdemes áldozni elég sok múlik rajta. tehecc bele mejlét + bármit, én nem fogok és aki engem kérdez annak se azt fogom ajánlani.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6095 Dátum:
2008.07.01 kedd, 23:26:00 »
Nyilván akinek van rá pénze az vegye a jobbat....Énis lefogom cserélni valami durvábbra az tuti ha összejön rá a lóvé.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.01 kedd, 23:42:04 írta bunyek
»
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6096 Dátum:
2008.07.01 kedd, 23:39:19 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.01 kedd, 23:26:00
Nyilván akinek van rá pénze az vegye a jobbat....Énis lefogom cserélni valami durvábbra az tuti ha összejön rá a lóvé.
Azért aztse felejtsük el hogy a legjobb fékhatás az embertől is függ, ha későn nyomod vagy elméred a dolgot, akkor mindegy milyen tárcsád meg féked van, nem állsz meg...
szerintem a biztonság nem luxuscikk ... elég durva lenne. az emberi hibát pedig sztem nem kellene belekeverni, mert ennyi erővel patkóféket is szerelhetünk fel, csak korábban kell elkezdeni fékezni.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6097 Dátum:
2008.07.01 kedd, 23:56:46 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.01 kedd, 23:39:19
szerintem a biztonság nem luxuscikk ... elég durva lenne. az emberi hibát pedig sztem nem kellene belekeverni, mert ennyi erővel patkóféket is szerelhetünk fel, csak korábban kell elkezdeni fékezni.
Szerintem meg a biztonság nem csak a brembo fékbetét meg tárcsától függ csak..... nem gyári dolgok is lehetnek és vannak is legalább olyan jók mint a gyári/eredeti alkatrészek.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6098 Dátum:
2008.07.02 szerda, 07:24:09 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.01 kedd, 23:56:46
Szerintem meg a biztonság nem csak a brembo fékbetét meg tárcsától függ csak..... nem gyári dolgok is lehetnek és vannak is legalább olyan jók mint a gyári/eredeti alkatrészek.
nem hát. monnyuk pont én vagyok aki nem igyexik gyári alkatrészek után. vannak márkák amit ismerek és maximálisan megbízok bennük. inkább azokat használom. engem a ford felirat 1 tárcsa esetén nem nyugtat meg mivel a ford nem gyárt féktárcsát, de még a motocraft se. és sok más alkatrésszel van így.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6099 Dátum:
2008.07.02 szerda, 17:07:21 »
Tényleg jó lenne összegyüjteni hogy melyek azok a márkák amik jók/rosszak mert szerintem sok ember hasznát tudná venni.
Ma beszéltem szerelőmmel aki a pécsi ford-nál dolgozik amugy és van ott egy srác aki chipel fordokat, ugyhogy elis dőlt ki fogja csinálni
Szerelőmnek is ő csinálta és azt mondja nagyon tuti lett.
Naplózva
Oldalak:
1
...
115
116
117
118
119
120
121
[
122
]
123
124
125
126
127
128
129
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ