Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:00:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698800 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6150 Dátum: 2008.07.23 szerda, 21:35:10 »

De pl te miből gondolod, hogy jó helyre vitted? Mérték előtte-utána?

Amikor az előző autómat vittem hozzá, még nekem is csak a szomszédnak az ismerősének a .....mondta hehe hogy ez milyen jól dolgozik.
Belevágtam és olyan lett az autó, amilyennek szerettem volna, csak attól még sokkal erősebb. eplus2
Használtam még gond nélkül 2 évet, de közben még jó pár haverral meglátogattuk, mindenki elégedett volt.
Szóval a fordnál már tapasztalatból választottam és újból jó munkát végzett, már több mint 2éve használom és jó!! Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #6151 Dátum: 2008.07.23 szerda, 21:36:26 »

Egy két dologgal nem igazán értek egyet...
Pont ma voltam telepiteni egy emelőt a Mohácsi FORD-nál, amikor is betoltak egy TDCI-t amiben TUNINGBOX volt és megdöglött rendesen (4 porlasztó, szivattyú,stb)
Mindig ezt mondom a chipeseknek..., bár a Halmaiékról is megvan a véleményem
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6152 Dátum: 2008.07.23 szerda, 21:44:33 »

Mindig ezt mondom a chipeseknek..., bár a Halmaiékról is megvan a véleményem

Én a Halmaival jó viszonyban vagyunk, meg az egyik szerelővel és ennyi, énse odaviszem az autómat.....De a pécsi ford is egy nagy kula,na mindegy, ott meg majdnem minden dolgozó még haverom is ráadásul .....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6153 Dátum: 2008.07.23 szerda, 21:47:08 »


Amikor az előző autómat vittem hozzá, még nekem is csak a szomszédnak az ismerősének a .....mondta hehe hogy ez milyen jól dolgozik.
Belevágtam és olyan lett az autó, amilyennek szerettem volna, csak attól még sokkal erősebb. eplus2
Használtam még gond nélkül 2 évet, de közben még jó pár haverral meglátogattuk, mindenki elégedett volt.
Szóval a fordnál már tapasztalatból választottam és újból jó munkát végzett, már több mint 2éve használom és jó!! Wink

Hogy 2 autó jó, az már eredmény? És mi az, hogy jó? Tudunk 1 rossz megírt sw-ről is? (én igen). 2 éve jó? Csak nem romlik el...
Még egy érdekes vicc: chiptuning garanciával... mire szól a garancia? A dobzra/sw-re. És ha a motor bexarik? Ja, arra nem.
Igazából bármelyik bármelyik chiptuningosra igaz, hogy csináltak már 5 tuningot, ami jó lett... akkor vagy mindegyik jó, vagy a visszacsatolás a semmihez közelít.
Amúgy én abba is hagynám a diszkurzust, mert én nem leszólni akartam a tuningod, vagy azt állítani, hogy rossz, csak ugye tudjuk, én ellenzem az ilyesmit. Igazából még meggyőzni sem akarlak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #6154 Dátum: 2008.07.23 szerda, 21:54:21 »

Én a Halmaival jó viszonyban vagyunk, meg az egyik szerelővel és ennyi, énse odaviszem az autómat.....De a pécsi ford is egy nagy kula,na mindegy, ott meg majdnem minden dolgozó még haverom is ráadásul .....
Normális szervíz nincs is. Egyébként Gyuri bá nagyon korrekt szerintem, csak a dolgozói hagynak egy kis "tuningolni" valót.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6155 Dátum: 2008.07.23 szerda, 22:02:45 »

Hogy 2 autó jó, az már eredmény? És mi az, hogy jó? Tudunk 1 rossz megírt sw-ről is? (én igen). 2 éve jó? Csak nem romlik el...
Még egy érdekes vicc: chiptuning garanciával... mire szól a garancia? A dobzra/sw-re. És ha a motor bexarik? Ja, arra nem.
Igazából bármelyik bármelyik chiptuningosra igaz, hogy csináltak már 5 tuningot, ami jó lett... akkor vagy mindegyik jó, vagy a visszacsatolás a semmihez közelít.
Amúgy én abba is hagynám a diszkurzust, mert én nem leszólni akartam a tuningod, vagy azt állítani, hogy rossz, csak ugye tudjuk, én ellenzem az ilyesmit. Igazából még meggyőzni sem akarlak.

Hogyan volt megirva rosszul a SW???  mert vagy elsem indul az autó,vagy egyből kiderül hogy ***, ezután már csak a te igényeidnek megfelelőre kell paraméterezni.
Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik és megvannak a megfelelő eszközei az adott munkához.....innen lehet tudni hogy jó-e!!!! plussz még hozzá jönnek a mások álltali ajánlások és a hirnév.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6156 Dátum: 2008.07.23 szerda, 22:09:40 »

Hogyan volt megirva rosszul a SW???  mert vagy elsem indul az autó,vagy egyből kiderül hogy ***, ezután már csak a te igényeidnek megfelelőre kell paraméterezni.
Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik és megvannak a megfelelő eszközei az adott munkához.....innen lehet tudni hogy jó-e!!!! plussz még hozzá jönnek a mások álltali ajánlások és a hirnév.

Nem, bexart a motor. Annyira összekutyulták a dolgokat, hogy ki kellett cserélni 4 csúcsot, és egy hónapig ott állt a szervízben.
Az egyik klubtársunké volt, már eladta azóta. Ez a műhely jónak számít? Többen csináltatták ott, a többieknél semmi baj nem lett.

Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik
Milyen a jó szakképesítés? Tuner-master? Van ilyen szakképesítés, hogy tuning? Szerintem nincs.
Megfelelő eszköz? A net kell, meg pár prg, amit nem túl drágán meg tudsz venni, és aztán mehet is.
Én a villanykarra jártam (bár nem, fejeztem be), a progikat én is be tudnám szerezni. Akkor én már jónak számítok? Vagy kell 4  ember, akit ráveszek, hadd írjam már be nekik a neten talált sw-t? Ha is megvan, tuner-master vagyok?

Abrakadabra, porhintés ez.

Amúgy meg hagyom a francba, téged sem akarlak meggyőzni, te meg engem úgysem tudsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6157 Dátum: 2008.07.23 szerda, 22:17:05 »

Érdekelne hogy volt már olyan meghibásodásra példa amit a tunningra(chip vagy box mindegy) lehet fogni?
Mert én úgy gondolom ,de csak gondolom hogy az van hogy tunningolt a gép-nagyon megy és mindig lépi az ember és akkor a hajtás miatt előjön a hiba.
Ha pl én nekiállnék és mindig hajtanám akkor nem lehet hiba mondjuk ugyanaz vagy pont az az alkatrész?
Vagy mondják: chippel biztos többet eszik az autó!-Hát persze mert tetszik hogy jobban megy ,de ha én lépném nekem is többet enne.Vagy nem?De mint irták van aki tapasztalatból állitja a fogy csökkenést,ugyanis ugyanaz a vezetési stílussal ez megállapítható.De úgy hogy az tied annyit eszik az enyém nem nehéz mert a vezetési stílus sokat jelent az olvasott értékekből levonva mert azonos kategóriáju autók között olyan hihetetlennek tűnik az a nagy diff./de ez már egy másik téma és nem is igen tartozik szomoru1/ Ja és ez csak az én véleményem . vigyor3
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6158 Dátum: 2008.07.23 szerda, 22:20:14 »

Nem, bexart a motor. Annyira összekutyulták a dolgokat, hogy ki kellett cserélni 4 csúcsot, és egy hónapig ott állt a szervízben.

Úgy látszik igen vagy ez más miatt volt? (hozzá nem értés nyes)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6159 Dátum: 2008.07.23 szerda, 22:57:09 »

Nem, bexart a motor. Annyira összekutyulták a dolgokat, hogy ki kellett cserélni 4 csúcsot, és egy hónapig ott állt a szervízben.
Az egyik klubtársunké volt, már eladta azóta. Ez a műhely jónak számít? Többen csináltatták ott, a többieknél semmi baj nem lett.

Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik
Milyen a jó szakképesítés? Tuner-master? Van ilyen szakképesítés, hogy tuning? Szerintem nincs.
Megfelelő eszköz? A net kell, meg pár prg, amit nem túl drágán meg tudsz venni, és aztán mehet is.
Én a villanykarra jártam (bár nem, fejeztem be), a progikat én is be tudnám szerezni. Akkor én már jónak számítok? Vagy kell 4  ember, akit ráveszek, hadd írjam már be nekik a neten talált sw-t? Ha is megvan, tuner-master vagyok?

Abrakadabra, porhintés ez.

Amúgy meg hagyom a francba, téged sem akarlak meggyőzni, te meg engem úgysem tudsz.

Nem tudom ki mennyit látott egyáltalán chiptuningot, de nincs mit összekutyulni ,főleg ha már többet csináltak ott és azoknak semmi baja. Az az autó valószinűleg amugy is behalt volna. Az hogy kikell cserélni 4 csúcsot nem tuning függő, és nem szokott 1 hónapig tartani  vigyor3
Én azt vettem le hogy nem igazán vagy benne ebben a chiptuning dologban ,csak ellenzed és ennyi...
A jó szakképesités alatt minimum egy autóvillamossági képesités kéne vagy technikus de vannak felsőoktatási intézményekben is szakok amik alapnak kellenének,mivel ha valamit változtatnak az hatással lessz más dolgokra is és ehhez kell érteni igazából.
A megfelelő eszköz az nem 30.000ft szokott lenni, hanem picit több és álltalában a forgalmazó credit rendszerben biztosit mindig friss és saját mérnökei álltal tesztelt és paraméterezett ecu filéket.
Nekem is vannak programjaim,dvd-im ecu tartalmakról ,módositó szoftverekkel, mégse tudok/akarok tuningolni autókat,és aki azokat rárakja az egy hülye, és tisztában van a következményekkel!!!!
Mindig leveszik az adott autóból az eredetit és azt módósitják, és persze lementik ha kell visszatölthető legyen!!!!
Sok helyen annyit csinálnak hogy 2000 és 3000 között felhuzzák a görbéket és de meghuzták az autót, az fölött meg elfogy az autó, komolyabbak ezt lépésről lépésre ujra paraméterezik és nem 10 perc alatt, hanem annak neki kell ülni.. és attól lessz a görbe szépen egyenletesen növekvő 1000-4500-ös fordulatig pl.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6160 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:12:00 »

Nem tudom ki mennyit látott egyáltalán chiptuningot, de nincs mit összekutyulni ,főleg ha már többet csináltak ott és azoknak semmi baja. Az az autó valószinűleg amugy is behalt volna. Az hogy kikell cserélni 4 csúcsot nem tuning függő, és nem szokott 1 hónapig tartani  vigyor3
Én azt vettem le hogy nem igazán vagy benne ebben a chiptuning dologban ,csak ellenzed és ennyi...
A jó szakképesités alatt minimum egy autóvillamossági képesités kéne vagy technikus de vannak felsőoktatási intézményekben is szakok amik alapnak kellenének,mivel ha valamit változtatnak az hatással lessz más dolgokra is és ehhez kell érteni igazából.
Én már láttam chiptuningot, asszem ezzel nem is lenne baj. Az egyik esetben pont azzal kínlódtak, hogy nem akart beindulni a motor. Állítgattak pár paramétert - saját bevallás szerint ötletszerűen - egyszer beindult a motor, akkor behívták a mukit, hogy kész lett...
Autóvillamossági... annál ezért több lenne.
Az egésszel csak annyi a bajom, hogy állítgatni úgy értékeket, hogy úgy komolyabban nem nézünk mögé. Pl felemeljük a CR nyomást. Ez jó, mert akkor szebben porlaszt. Igenám, de a szippancs sokkal többet dolgozik, ráadásul a csúcsok is nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Cr nyomás. Ugyi minden érzékelőnek, szerkezetnek van egy tűréshatára. Mi van, az az én érzékelőm az 1800 bárt 1600-nak látja, és ők meg felemelik 1800-ra, ami valójában már 2000 lesz? Vajh a csúcsok örülnek neki? Nyilván nem.

Az illető autónál, ahol összekutyulódtak a dolgok, az történt, hogy egyszercsak mindenféle motorikus probléma volt. Erre visszatöltötték a gyári sw-t, de még mindig össze-vissza ment, majd kicserlélték a 4 csúcsot, és még mindig. Az tartott egy hónapog, hogy nem tudtak rájönni, mi a baj.
Lehet, hogy nem a chiptől lett. De érdekes egybeesés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6161 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:33:47 »

Én már láttam chiptuningot, asszem ezzel nem is lenne baj. Az egyik esetben pont azzal kínlódtak, hogy nem akart beindulni a motor. Állítgattak pár paramétert - saját bevallás szerint ötletszerűen - egyszer beindult a motor, akkor behívták a mukit, hogy kész lett...

ÉS akkor ez a komoly chiptuning hely??? hadjuk ezt vigyor3


Az egésszel csak annyi a bajom, hogy állítgatni úgy értékeket, hogy úgy komolyabban nem nézünk mögé. Pl felemeljük a CR nyomást. Ez jó, mert akkor szebben porlaszt. Igenám, de a szippancs sokkal többet dolgozik, ráadásul a csúcsok is nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Cr nyomás. Ugyi minden érzékelőnek, szerkezetnek van egy tűréshatára. Mi van, az az én érzékelőm az 1800 bárt 1600-nak látja, és ők meg felemelik 1800-ra, ami valójában már 2000 lesz? Vajh a csúcsok örülnek neki? Nyilván nem.

Ilyen nincs!!!! ha nem annyi amennynek kell lennie az az érzékelő ROSSZ  Az egész egy rendszer és ha az egyik kibukik az hatással lessz a rendszerre, ez logikus.

Az illető autónál, ahol összekutyulódtak a dolgok, az történt, hogy egyszercsak mindenféle motorikus probléma volt. Erre visszatöltötték a gyári sw-t, de még mindig össze-vissza ment, majd kicserlélték a 4 csúcsot, és még mindig. Az tartott egy hónapog, hogy nem tudtak rájönni, mi a baj.
Lehet, hogy nem a chiptől lett. De érdekes egybeesés.

Erre az első dolgot tudnám idézni Ez a komoly Szerelő??? Ő állitgatja el az autót és utánna nem tudja mi a baja? hadjuk ezt vigyor3


Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6162 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:38:40 »

Még egy és elmegyek aludni, mert holnap megyek pestre korán reggel.

Ha egy autó rossz műszaki állapotban van(független attól a tulaj tud-e róla vagy sem), akkor az megfog dögleni chippel vagy anélkül is!!!!!! ennyi... Persze ilyenkor egyből a chipet veszik elő ha van, hogy az miatt volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6163 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:56:45 »

Még egy és elmegyek aludni, mert holnap megyek pestre korán reggel.

Ha egy autó rossz műszaki állapotban van(független attól a tulaj tud-e róla vagy sem), akkor az megfog dögleni chippel vagy anélkül is!!!!!! ennyi... Persze ilyenkor egyből a chipet veszik elő ha van, hogy az miatt volt.

Az első nem egy komoly műhely (szerintem), de eléggé megkérték az árát (én más miatt voltam ott).

Nem, félreértetted. Megcsinálták a tuningot, jöttek a gondok, majd visszavitték a tuningoshoz, nem tudott hozzá mit szólni, visszarakta az eredetit, úgy is probléma volt, majd elvitték az egyik márkaszervízbe, és ott vacakoltak vele egy darabig.
Ja, az autóban nem volt 40e km...

Amúgy minden érzékelő csal. Egyik sem pontos. Egy adott határon belül van. Csakhogy így: az érzékelő a 100-at lát, holott valójában 95 van. Vagy 105. Ha benne van ebben a tűrésben, az érzékelő jónak számít. Ha a 106-ot érzi 100-nak, azt már nem fogadjuk el. Viszont a wizvaz 120-as terhelésre van méretezve, azaz van benne 20 tartalék. De nem mindegyik bírja a 120-at, hanem mondjuk 115-125 legyen a szórás. Na ha te peches vagy kifogsz egy 115-öst, meg egy olyan érzékelőt, ami a 105-öt látja 100-nak. Erre emelsz 15%-ot, (mert a 100 vs 120 még megengedi), és a tuningoddal máris ott vagy, ahol a part szakad. Nyilván ez egy tenyésztett példa, de ondolom, érted.
Egy másik példa. A winwordben rittyentesz egy doksit, képpel, hivatkozásokkal, mindenféle dologgal. Megnyitod az open office-ban, mert a másik gépen csak az van. Megnyitod, belejavítasz a szövegbe, és lemented. Persze, a kép egy kicsit elcsúszott, és a szöveg meg kék lett.
Aztán beolvasod ismét a winwordban, erre a képet átalakította hanggá, vagy csak simán tele lett szeméttel...
Lehetnek olyan értékek, amik pl a hirtelen gázelvételkor csinál valamit. A te progid úgysem 100%-ig kompatibilis a gyáriéval, mert ezek már ipari titkok, és nem adják ki, az is lehet, hogy az adott elektronikához az a jó, a másik meg a másikhoz, csak te ezt nem tudod, és beirkálsz mindenfélét (azaz, a programod). Gondolom mindenki találkozott kompatibilitási problémával, nem kell magyaráznom.
Aztán, kukkantsunk már be a motorház alá. Felemeljük a turbónyomást. Elkezd a motor jobban melegedni. Azt tudjuk, hogy esetenként a motor a szelepekre is lök egy kis üzemanyagot, hűtés céljából. Utána fogjuk igazítani? Az égéstér hőfoka megnőtt. A dugattyút hűteni kellene. És így tovább, ne bonyolódjunk bele, a gyár is évekig reszelgeti a motort, aztán jön egy okosgyerek, és beirkál ezt-azt.
Olyan ez, mint a dopping. Néha belehalnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6164 Dátum: 2008.07.23 szerda, 23:59:23 »

Nekem csak májustól van chippelve az autóm, tudom ez még kevés tapasztalat, mert csak kb 5000km-t mentem vele. Viszont eddig csak pozitív a változás!!! vigyor3 vigyor3 vigyor3
Már a hangja is szebb lett, eltünt a kerregése, sokkal csendesebb lett, 100-110-es tartott tempónál szinte semmi motorhang, kigyorsításnál pedig mintha nagyobb motor lenne benne, mély morgás lett a kerregésből. Amúgy a fogyim nem csökkent, mert élvezem a nyomatékot. (355Nm)  eplus2

Érdekességként egy cikk a cégről ahol csináltattam: http://www.atc.hu/wgautoteszt.htm Ez már komoly műhely! Nálam csakis ajánlott a minősítésük! eljen

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6165 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 00:10:12 »

Nekem csak májustól van chippelve az autóm, tudom ez még kevés tapasztalat, mert csak kb 5000km-t mentem vele. Viszont eddig csak pozitív a változás!!! vigyor3 vigyor3 vigyor3
Már a hangja is szebb lett, eltünt a kerregése, sokkal csendesebb lett, 100-110-es tartott tempónál szinte semmi motorhang, kigyorsításnál pedig mintha nagyobb motor lenne benne, mély morgás lett a kerregésből. Amúgy a fogyim nem csökkent, mert élvezem a nyomatékot. (355Nm)  eplus2

Érdekességként egy cikk a cégről ahol csináltattam: http://www.atc.hu/wgautoteszt.htm Ez már komoly műhely! Nálam csakis ajánlott a minősítésük! eljen

A mondeo 2.0 tdci-nél 170 lovat ígér a 130 helyet... vazz, akkor itt valami baj lehet. A tököli pályán úgy hagytam ott egy tuningoltat (szerinte 170 lovas), hogy a muki csak nézett. Először nagyon lehagytam, aztán meg még jobban. Harmadszorra nem akart menni.
Vagy az enyémben van gyárilag 171? Ekkora a szórás?  wow1 Vagy a 170 csak humbug?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6166 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 07:34:36 »

A mondeo 2.0 tdci-nél 170 lovat ígér a 130 helyet... vazz, akkor itt valami baj lehet. A tököli pályán úgy hagytam ott egy tuningoltat (szerinte 170 lovas), hogy a muki csak nézett. Először nagyon lehagytam, aztán meg még jobban. Harmadszorra nem akart menni.
Vagy az enyémben van gyárilag 171? Ekkora a szórás?  wow1 Vagy a 170 csak humbug?
Akkor sztem a muki autójával volt zűr mert gondolom a chip nem vissza fele veszi a teljesitményt. nyes
A 170 ló meg sztem túlzás .kb. 25 lovat tudnak vagy tudnának elécsatolni a gépnek (ennyit irt a chip műhely is ami az előbb fel volt tüntetve), De az is számit hogy még mennyi van meg hehe hehe
A második menetben mégjobban otthagytad---lehet át álltak menetközben a lovak hozzád? Undecided
De amúgy biztos így volt ezekkel a mondatokkal nem a kételkedésemet akartam kifejezni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.24 csütörtök, 07:36:52 írta sz.z.csicsi » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6167 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 11:19:11 »

A mondeo 2.0 tdci-nél 170 lovat ígér a 130 helyet... vazz, akkor itt valami baj lehet. A tököli pályán úgy hagytam ott egy tuningoltat (szerinte 170 lovas), hogy a muki csak nézett. Először nagyon lehagytam, aztán meg még jobban. Harmadszorra nem akart menni.
Vagy az enyémben van gyárilag 171? Ekkora a szórás?  wow1 Vagy a 170 csak humbug?
Beméretném a helyedben, hogy mennyi is az annyi, hogy ilyen jól megy!  wow1 Kb. 10 rugó egy teljesítménymérés, annyit megér nem? wave
 A másikban olyan tuning doboz lehetett, ami nem sokat max 10 le-őt segített rajta és az is csak magas fordulaton jött ki. Szerintem az a 170 le csak humbug, sok tuning szagember úgy kezdi, hogy mennyit szeretnél? 150 le-t, 160le-t, vagy a max 170-et, aztán letölt valamit a netről, hogy azt a Németek küldték neki és beírja, hogy mennyi volt és mennyi lett azt a tulaj nem fogja megtudni, csak azt érzi hogy 2000-nél elkezd nagyon menni az autó, alatta meg semmi. Ezeket nem nagy dolog legyorsulni.
Az ATC-nél bemértek néhány ilyen csoda dobozt, volt Carlsson is köztük. Csak pénzkidobás! gun
A tulaj blogját csatolom, érdekes olvasmány. http://chiptuner.freeblog.hu/
2007. 01. 10-i írásában kettő tuningdoboz bemérés is van, illetve újra tuningot is csinálnak. ( ha máshol nem sikerülne)
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6168 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 11:34:58 »

A mostani nyálas időben előzésnél jobban oda kell figyelnem, ennyi hátránya lett a tuningnak. hehe Ha 3.-ban kell legyorsulnom az előttem vánszorgót, akkor nagyobb gázadásra simán elpörögnek a kerekek, 80 körül 4.-ben is érzem amikor elveszíti a tapadást a 235/40-es Contisport.  eplus2 Ez van, legfeljebb esőben óvatosabban előzgetek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6169 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 11:47:48 »

Beméretném a helyedben, hogy mennyi is az annyi, hogy ilyen jól megy!  wow1 Kb. 10 rugó egy teljesítménymérés, annyit megér nem? wave
 A másikban olyan tuning doboz lehetett, ami nem sokat max 10 le-őt segített rajta és az is csak magas fordulaton jött ki. Szerintem az a 170 le csak humbug, sok tuning szagember úgy kezdi, hogy mennyit szeretnél? 150 le-t, 160le-t, vagy a max 170-et, aztán letölt valamit a netről, hogy azt a Németek küldték neki és beírja, hogy mennyi volt és mennyi lett azt a tulaj nem fogja megtudni, csak azt érzi hogy 2000-nél elkezd nagyon menni az autó, alatta meg semmi. Ezeket nem nagy dolog legyorsulni.
Az ATC-nél bemértek néhány ilyen csoda dobozt, volt Carlsson is köztük. Csak pénzkidobás! gun
A tulaj blogját csatolom, érdekes olvasmány. http://chiptuner.freeblog.hu/
2007. 01. 10-i írásában kettő tuningdoboz bemérés is van, illetve újra tuningot is csinálnak. ( ha máshol nem sikerülne)


Engem nem különösebben érdekel, hogy az enyém hány lovas, nem hinném, hogy több lenne, mint a gyári. Vagy nem sokkal. Jól tudok indulni, gyorsan váltok. Ennyi. De amúgy megnéztem az adatokat, ő jóval nagyobb sebességgel lépte át a záróvonalat. Tehát erősebb, csak én ügyesebb vagyok. Na mind1, ennek semmi jelentősége.
Amúgy pont a te oldaladon hirdetnek 2,0-ás tdci-t, 170 lóval, goto diagramok. Szóval egyik kutya, a másik eb.
Ha neked 355 lett a nyomatékod, az baj, mert a gyári is kb ennyi. Padlógázon, rövid időre (ebbe pont belefér a mérés) kb 350 Nm-re emeli a nyomatékot.
A dobozt sem kell lenézni. Volt olyan, akit doboz nélkül lehagytam, akkor ő berakta a dobozt, és jócskán lehagyott.
Amúgy minél szélesebb a gumi, annál könnyebben csúszik meg a vizes úton. Tehát a széles gumma szárazban előny, vizesben hátrány.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6170 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 11:52:13 »

Hogy 2 autó jó, az már eredmény? És mi az, hogy jó? Tudunk 1 rossz megírt sw-ről is? (én igen). 2 éve jó? Csak nem romlik el...
Még egy érdekes vicc: chiptuning garanciával... mire szól a garancia? A dobzra/sw-re. És ha a motor bexarik? Ja, arra nem.
Igazából bármelyik bármelyik chiptuningosra igaz, hogy csináltak már 5 tuningot, ami jó lett... akkor vagy mindegyik jó, vagy a visszacsatolás a semmihez közelít.
Amúgy én abba is hagynám a diszkurzust, mert én nem leszólni akartam a tuningod, vagy azt állítani, hogy rossz, csak ugye tudjuk, én ellenzem az ilyesmit. Igazából még meggyőzni sem akarlak.
Most aztán megírtad a semmit 7 sorban! eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6171 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:03:52 »

Most aztán megírtad a semmit 7 sorban! eljen

Ha te valamit nem értesz, akkor az semmi? Ezzel az erővel tagadod a világot?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6172 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:06:00 »

Ha neked 355 lett a nyomatékod, az baj, mert a gyári is kb ennyi. Padlógázon, rövid időre (ebbe pont belefér a mérés) kb 350 Nm-re emeli a nyomatékot.
Sajnos a nyomatékom (tddi) 275Nm-ről indult tuning előtt, utána lett 355Nm. A teljesítményem 124le-ről indult és abból lett 155,4le.  wave
Ezután egy kis karbantartásom is volt. Szívosor, intercooler pucolás, egr dugózás, szívósor tömítés csere. Sajnos kifújt.
Intercooler pucolást nagyon ajánlom mindenkinek, a kartergázból ami olajos szutyok összegyűlik, kész csoda ha visszahűti a levegőt.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6173 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:10:56 »

Az oldalról:

" legfeljebb kihúztad a szivató gombját.

Na ez ma a "tuningbox".


  Huh? Huh?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6174 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:12:25 »

Intercooler pucolást nagyon ajánlom mindenkinek, a kartergázból ami olajos szutyok összegyűlik, kész csoda ha visszahűti a levegőt.

Pont most akarom kipucolni én is. mivel csináltad?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6175 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:18:23 »

Pont most akarom kipucolni én is. mivel csináltad?
A sarki szerelővel!  Wink
Szerintem brigéciollal, az mindent visz!  eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6176 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:21:18 »

Az oldalról:

" legfeljebb kihúztad a szivató gombját.

Na ez ma a "tuningbox".


  Huh? Huh?

A tddi-hez még nem találtam tuning boxot. A tdci-nél legtöbb csak megemeli a cr nyomást, az üza. mennyiséget, ez tényleg olyan mint benzinesnél a szivató! nyes
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6177 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:31:31 »

A sarki szerelővel!  Wink
Szerintem brigéciollal, az mindent visz!  eplus2

Lököst le kell szedni ahhoz, hogy levegyem az IC-t?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6178 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:35:30 »

Sajnos a nyomatékom (tddi) 275Nm-ről indult tuning előtt, utána lett 355Nm. A teljesítményem 124le-ről indult és abból lett 155,4le.  wave
Ezután egy kis karbantartásom is volt. Szívosor, intercooler pucolás, egr dugózás, szívósor tömítés csere. Sajnos kifújt.
Intercooler pucolást nagyon ajánlom mindenkinek, a kartergázból ami olajos szutyok összegyűlik, kész csoda ha visszahűti a levegőt.

Ja, elnéztem, most látom, hogy tddi-d van. A 155 ló/355 Nm szerintem marhaság. Ekkorát normális körülmények köött nem lehet kihozni.
Szerintem rosszul mér a pad, vagy ilyesmi.
Az én autóm 130 ló 330 Nm. Esetleg az őszi talin...? Ha lehagysz, megemelem a kalapom. De ha én hagylak le, mondjuk 1 autóval, akkor fenntarthatom, hogy a 155 ló humbug?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6179 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:39:51 »

Lököst le kell szedni ahhoz, hogy levegyem az IC-t?
Rákérdeztem!
Nitró higító a pucoláshoz, lökős marad, hűtőrácsot elég leszedni és alulról a burkolatot.  wave
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6180 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:44:45 »

Rákérdeztem!
Nitró higító a pucoláshoz, lökős marad, hűtőrácsot elég leszedni és alulról a burkolatot.  wave

Köszi

 worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6181 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 12:56:35 »

Ja, elnéztem, most látom, hogy tddi-d van. A 155 ló/355 Nm szerintem marhaság. Ekkorát normális körülmények köött nem lehet kihozni.
Szerintem rosszul mér a pad, vagy ilyesmi.
Az én autóm 130 ló 330 Nm. Esetleg az őszi talin...? Ha lehagysz, megemelem a kalapom. De ha én hagylak le, mondjuk 1 autóval, akkor fenntarthatom, hogy a 155 ló humbug?
A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!  hehe Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.  wave
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6182 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 13:14:04 »

Az a fura ezekben a csipptuningosokban, meg tuning boxokban, hogy csak úgy repkednek a 20-30-40-50 lóerők. Akkor csak azt nem értem, hogy a komoly (komoly!) tuningcégek miért ölnek százezreket bele sokszor 5-10 lóerő pluszba, ha csak a csiptuningosokhoz kéne elvinniük.

Szvsz (én véleményem) humbug az egész, ahogy van. Lehetséges, hogy bizonyos körülmények közt, egyes fordulatszám tartományokban tapasztalható javulás, cserébe máshol romlás. Igazi tuning meg nem ott kezdődik, hogy az elektronikát molesztálom, hanem motorgenerál, alkatrészek cseréje, (hajtókar, leömlők...stb) erősebbre, futómű/féktuning, utána finomhangolásnak az elektronika.
Vagy mondja meg valaki, egy 150 LE-re tervezett, de 200 LE-re húzott autó gyári futóműve hogy fogja elbírni a 200LE-t, nem beszélve a fékekről?
Az a gond, sok a Mekk mester
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6183 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 13:15:01 »

A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!  hehe Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.  wave
Neked ugye nem fékpadon mérték hanem gondolom dyno-val vagy PP-vel vagy valami hasonló mérőprogival ?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6184 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 13:24:53 »

A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!  hehe Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.  wave

A "csak üzemanyag rendszer" egy kicsit felszínes megfogalmazás. Ugye az 1,8D motor anno 62 lovas volt (lehet, hogy volt gyengébb is), és "csak" ráraktak egy turbót, és máris 82 ló lett (ha jól tudom, ennyi volt a sierában), aztán lett 88, majd 89, majd lett 100, a tddi, ami "csak" a befecskendezésben különbözött, majd jött a tdci, és 115 lett, majd nemsokára 125.
A blokk ugyanaz, de a többi nem. Más lett az égéstér, más a hűtés, meg egy csomó minden, a mechanikus részek.
A tddi/tdci-nél is valószínűleg más a fej, meg egy csomó minden, pl a 115 lovas tddi-k jó része fix geometriás (az újabbak), míg a tdci 130 mindegyike változós. Valószínűleg a hajtókar is erősebb, meg gondolom, a csapágyak is, és így tovább.
Tulajdonképpen két generációval újabb, mert a tdci már 2. generációs cr (a több befecs miatt).
Én azért tamáskodom, mert a 115-ről 155-re elég soknak tűnik, az már 34%, míg ha a 130-at húzod fel 1re-re, az 19%.
Ha megnézed, a gyár csak 115-ről 125-re emelte, vagy a 4-esben a 136-ot 140-re. Nyilván az emisszió is benne van, meg a fogyi, de akkor is.
Jó lett volna Tökölre kijönni, ott lemérni a gyorsulást. Igazából az érdekelt volna, mennyivel mész át a célon, ez már következtetni enged a lovakra.
Ne haragudj, de én általában kétkedni szoktam, csak azt hiszem el, amit bizonyítottnak látok. Általában az nekem nem elég, hogy te azt mondod. Sőt, én azt is fenntartással kezelem, hogy a tiéd eredetileg 124 lovas lett volna. Ugye nem a főtengelyen, hanem a kerekeken mérik, a váltó és a többi alkatrész veszteségét csak becsülni lehet, itt lehe tévedni elég nagyot.
Ha valaki azzal áll elő, hogy valaki a 130 lovast felhúzta 174-re, azt ugyanúgy kétkedéssel fogom fogadni. Márhogy csak szimplán chiptuninggal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6185 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 13:27:10 »

Az a fura ezekben a csipptuningosokban, meg tuning boxokban, hogy csak úgy repkednek a 20-30-40-50 lóerők. Akkor csak azt nem értem, hogy a komoly (komoly!) tuningcégek miért ölnek százezreket bele sokszor 5-10 lóerő pluszba, ha csak a csiptuningosokhoz kéne elvinniük.

Szvsz (én véleményem) humbug az egész, ahogy van. Lehetséges, hogy bizonyos körülmények közt, egyes fordulatszám tartományokban tapasztalható javulás, cserébe máshol romlás. Igazi tuning meg nem ott kezdődik, hogy az elektronikát molesztálom, hanem motorgenerál, alkatrészek cseréje, (hajtókar, leömlők...stb) erősebbre, futómű/féktuning, utána finomhangolásnak az elektronika.
Vagy mondja meg valaki, egy 150 LE-re tervezett, de 200 LE-re húzott autó gyári futóműve hogy fogja elbírni a 200LE-t, nem beszélve a fékekről?
Az a gond, sok a Mekk mester

Azért nem ennyire szigorú a dolog. A turbómotoroknál el lehet érni +20-50 lovat, gond nélkül. Egyszerűen emelsz pár paraméteren, és ennyi.
Az egy más tészta, hogy bírja-e. Viszont a 10-20%-kal szerintem nincs komoly veszély.
Szívómotornál más a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6186 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 13:44:59 »

Neked ugye nem fékpadon mérték hanem gondolom dyno-val vagy PP-vel vagy valami hasonló mérőprogival ?

Valami stikli lesz a méréssel... mind1, majd az aszfalton.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6187 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 14:21:34 »

Neked ugye nem fékpadon mérték hanem gondolom dyno-val vagy PP-vel vagy valami hasonló mérőprogival ?
Azokban én sem hiszek.  Wink Az Atc-nél "fék"padon mérték be. A mérő lapom sokadszorra: http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  wow1 wow1 wow1
Egy ilyen többmillás gépet meg nem fikáznék le, hogy így meg úgy buherták a mérést, hogy becsapják az ügyfelet.
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6188 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 14:42:33 »


Én azért tamáskodom, mert a 115-ről 155-re elég soknak tűnik, az már 34%, míg ha a 130-at húzod fel 1re-re, az 19%.
Ha megnézed, a gyár csak 115-ről 125-re emelte, vagy a 4-esben a 136-ot 140-re. Nyilván az emisszió is benne van, meg a fogyi, de akkor is.
Jó lett volna Tökölre kijönni, ott lemérni a gyorsulást. Igazából az érdekelt volna, mennyivel mész át a célon, ez már következtetni enged a lovakra.
Ne haragudj, de én általában kétkedni szoktam, csak azt hiszem el, amit bizonyítottnak látok. Általában az nekem nem elég, hogy te azt mondod.
A kételkedés az természetes, de látom téged csak egy gyorsulással lehet meggyőzni. A következő talin szívesen ott leszek.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6189 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 14:47:59 »

A kételkedés az természetes, de látom téged csak egy gyorsulással lehet meggyőzni. A következő talin szívesen ott leszek.  wave
nyomatékgörbédet elnézve olyan 3 autót fogsz kapni Angeltől vagy 4-et. szomoru1
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6190 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 14:55:15 »

nyomatékgörbédet elnézve olyan 3 autót fogsz kapni Angeltől vagy 4-et. szomoru1
Hát az nagyon durva lenne, látom a fogadások hamarosan indulnak, hogy az őszi talin 3, vagy 4 autónyit kapok Angeltől.  rinya
Ha mégis sikerülne legyorsulni, majd azt mondom, hogy biztos behúzva maradt a kéziféke.  eplus2
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6191 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 14:56:48 »

nyomatékgörbédet elnézve olyan 3 autót fogsz kapni Angeltől vagy 4-et. szomoru1
A fix geometriás turbósnak, sajnos ilyen hegyes a nyomatékgörbéje.  Undecided
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6192 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:00:59 »

Hát az nagyon durva lenne, látom a fogadások hamarosan indulnak, hogy az őszi talin 3, vagy 4 autónyit kapok Angeltől.  rinya
Ha mégis sikerülne legyorsulni, majd azt mondom, hogy biztos behúzva maradt a kéziféke.  eplus2
Na ezt már szeretem, izgalmasnak ígérkezik az a tali, ha már most heccelitek egymást Smiley
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6193 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:05:01 »

Na ezt már szeretem, izgalmasnak ígérkezik az a tali, ha már most heccelitek egymást Smiley

A győztest ki hívja ki versenyre?Huh?    eplus2 eplus2
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6194 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:30:23 »

A győztest ki hívja ki versenyre?Huh?    eplus2 eplus2
Hehe, az majd jön velem. Csak hogy tudják mennyivel jobb a benzines az olajkályhánál Tongue
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6195 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 15:59:53 »

A kételkedés az természetes, de látom téged csak egy gyorsulással lehet meggyőzni. A következő talin szívesen ott leszek.  wave

Igazából a gyorsulás sokat nem bizonyít. Azaz, ha te győzöl, akkor igen, de ha én mondjuk 2 autóval, az szinte semmit sem igazol.
Csak érdekességképpen: eddig a dízelek közül csak a 2.2-es+chip hagyott le.
De chipes tddi-vel még nem versenyeztem, ez igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6196 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 16:44:09 »

A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!  hehe Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.  wave

Én a talin gyorsultam egy chip tuningos TDDi-vel, ő egyedül ült benne, mi 3-an + tele a csomi szerszámokkal, olyan 1,5 autóval hagytam le 3-ból 3x.
Pedig nekem semmilyen tuning nincs benne, és nem is lesz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6197 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 17:29:35 »

A fix geometriás turbósnak, sajnos ilyen hegyes a nyomatékgörbéje.  Undecided
Hát ez az. Inkább legyen szép lapos mint egy asztallap.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6198 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 17:30:19 »

Én a talin gyorsultam egy chip tuningos TDDi-vel, ő egyedül ült benne, mi 3-an + tele a csomi szerszámokkal, olyan 1,5 autóval hagytam le 3-ból 3x.
Pedig nekem semmilyen tuning nincs benne, és nem is lesz!
Legalább egyszer mentél 90-nél többel nyes wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6199 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 18:53:27 »

Hát ez az. Inkább legyen szép lapos mint egy asztallap.
Sajnos itt látszik, hogy a chippelés csodákra nem képes.  szomoru1 Magasabb lett viszont minden fordulaton a nyomaték és a teljesítmény is.  Grin  A laposabb, egyenletesebb nyomatékhoz másik turbó kellene, változó geometriás, ebben nem tudtak segíteni szoftveresen. Ti több autót is bemértetek chippelés után, azoknál változott a nyomaték görbe? laposabb lett?
Ettől függetlenül 1400 körüli fordulattól már terhelhető az autóm, de ez nem dinamikus gyorsulást jelent.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.