Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:26:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2683237 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6150 Dátum:
2008.07.23 szerda, 21:35:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.23 szerda, 21:12:48
De pl te miből gondolod, hogy jó helyre vitted? Mérték előtte-utána?
Amikor az előző autómat vittem hozzá, még nekem is csak a szomszédnak az ismerősének a .....mondta
hogy ez milyen jól dolgozik.
Belevágtam és olyan lett az autó, amilyennek szerettem volna, csak attól még sokkal erősebb.
Használtam még gond nélkül 2 évet, de közben még jó pár haverral meglátogattuk, mindenki elégedett volt.
Szóval a fordnál már tapasztalatból választottam és újból jó munkát végzett, már több mint 2éve használom és jó!!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6151 Dátum:
2008.07.23 szerda, 21:36:26 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.23 szerda, 20:08:16
Egy két dologgal nem igazán értek egyet...
Pont ma voltam telepiteni egy emelőt a Mohácsi FORD-nál, amikor is betoltak egy TDCI-t amiben
TUNINGBOX
volt és megdöglött rendesen (4 porlasztó, szivattyú,stb)
Mindig ezt mondom a chipeseknek..., bár a Halmaiékról is megvan a véleményem
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6152 Dátum:
2008.07.23 szerda, 21:44:33 »
Idézetet írta: szabogaby - 2008.07.23 szerda, 21:36:26
Mindig ezt mondom a chipeseknek..., bár a Halmaiékról is megvan a véleményem
Én a Halmaival jó viszonyban vagyunk, meg az egyik szerelővel és ennyi, énse odaviszem az autómat.....De a pécsi ford is egy nagy kula,na mindegy, ott meg majdnem minden dolgozó még haverom is ráadásul .....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6153 Dátum:
2008.07.23 szerda, 21:47:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.07.23 szerda, 21:35:10
Amikor az előző autómat vittem hozzá, még nekem is csak a szomszédnak az ismerősének a .....mondta
hogy ez milyen jól dolgozik.
Belevágtam és olyan lett az autó, amilyennek szerettem volna, csak attól még sokkal erősebb.
Használtam még gond nélkül 2 évet, de közben még jó pár haverral meglátogattuk, mindenki elégedett volt.
Szóval a fordnál már tapasztalatból választottam és újból jó munkát végzett, már több mint 2éve használom és jó!!
Hogy 2 autó jó, az már eredmény? És mi az, hogy jó? Tudunk 1 rossz megírt sw-ről is? (én igen). 2 éve jó? Csak nem romlik el...
Még egy érdekes vicc: chiptuning garanciával... mire szól a garancia? A dobzra/sw-re. És ha a motor bexarik? Ja, arra nem.
Igazából bármelyik bármelyik chiptuningosra igaz, hogy csináltak már 5 tuningot, ami jó lett... akkor vagy mindegyik jó, vagy a visszacsatolás a semmihez közelít.
Amúgy én abba is hagynám a diszkurzust, mert én nem leszólni akartam a tuningod, vagy azt állítani, hogy rossz, csak ugye tudjuk, én ellenzem az ilyesmit. Igazából még meggyőzni sem akarlak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6154 Dátum:
2008.07.23 szerda, 21:54:21 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.23 szerda, 21:44:33
Én a Halmaival jó viszonyban vagyunk, meg az egyik szerelővel és ennyi, énse odaviszem az autómat.....De a pécsi ford is egy nagy kula,na mindegy, ott meg majdnem minden dolgozó még haverom is ráadásul .....
Normális szervíz nincs is. Egyébként Gyuri bá nagyon korrekt szerintem, csak a dolgozói hagynak egy kis "tuningolni" valót.
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6155 Dátum:
2008.07.23 szerda, 22:02:45 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.23 szerda, 21:47:08
Hogy 2 autó jó, az már eredmény? És mi az, hogy jó? Tudunk 1 rossz megírt sw-ről is? (én igen). 2 éve jó? Csak nem romlik el...
Még egy érdekes vicc: chiptuning garanciával... mire szól a garancia? A dobzra/sw-re. És ha a motor bexarik? Ja, arra nem.
Igazából bármelyik bármelyik chiptuningosra igaz, hogy csináltak már 5 tuningot, ami jó lett... akkor vagy mindegyik jó, vagy a visszacsatolás a semmihez közelít.
Amúgy én abba is hagynám a diszkurzust, mert én nem leszólni akartam a tuningod, vagy azt állítani, hogy rossz, csak ugye tudjuk, én ellenzem az ilyesmit. Igazából még meggyőzni sem akarlak.
Hogyan volt megirva rosszul a SW??? mert vagy elsem indul az autó,vagy egyből kiderül hogy ***, ezután már csak a te igényeidnek megfelelőre kell paraméterezni.
Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik és megvannak a megfelelő eszközei az adott munkához.....innen lehet tudni hogy jó-e!!!! plussz még hozzá jönnek a mások álltali ajánlások és a hirnév.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6156 Dátum:
2008.07.23 szerda, 22:09:40 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.23 szerda, 22:02:45
Hogyan volt megirva rosszul a SW??? mert vagy elsem indul az autó,vagy egyből kiderül hogy ***, ezután már csak a te igényeidnek megfelelőre kell paraméterezni.
Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik és megvannak a megfelelő eszközei az adott munkához.....innen lehet tudni hogy jó-e!!!! plussz még hozzá jönnek a mások álltali ajánlások és a hirnév.
Nem, bexart a motor. Annyira összekutyulták a dolgokat, hogy ki kellett cserélni 4 csúcsot, és egy hónapig ott állt a szervízben.
Az egyik klubtársunké volt, már eladta azóta. Ez a műhely jónak számít? Többen csináltatták ott, a többieknél semmi baj nem lett.
Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik
Milyen a jó szakképesítés? Tuner-master? Van ilyen szakképesítés, hogy tuning? Szerintem nincs.
Megfelelő eszköz? A net kell, meg pár prg, amit nem túl drágán meg tudsz venni, és aztán mehet is.
Én a villanykarra jártam (bár nem, fejeztem be), a progikat én is be tudnám szerezni. Akkor én már jónak számítok? Vagy kell 4 ember, akit ráveszek, hadd írjam már be nekik a neten talált sw-t? Ha is megvan, tuner-master vagyok?
Abrakadabra, porhintés ez.
Amúgy meg hagyom a francba, téged sem akarlak meggyőzni, te meg engem úgysem tudsz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6157 Dátum:
2008.07.23 szerda, 22:17:05 »
Érdekelne hogy volt már olyan meghibásodásra példa amit a tunningra(chip vagy box mindegy) lehet fogni?
Mert én úgy gondolom ,de csak gondolom hogy az van hogy tunningolt a gép-nagyon megy és mindig lépi az ember és akkor a hajtás miatt előjön a hiba.
Ha pl én nekiállnék és mindig hajtanám akkor nem lehet hiba mondjuk ugyanaz vagy pont az az alkatrész?
Vagy mondják: chippel biztos többet eszik az autó!-Hát persze mert tetszik hogy jobban megy ,de ha én lépném nekem is többet enne.Vagy nem?De mint irták van aki tapasztalatból állitja a fogy csökkenést,ugyanis ugyanaz a vezetési stílussal ez megállapítható.De úgy hogy az tied annyit eszik az enyém nem nehéz mert a vezetési stílus sokat jelent az olvasott értékekből levonva mert azonos kategóriáju autók között olyan hihetetlennek tűnik az a nagy diff./de ez már egy másik téma és nem is igen tartozik
/ Ja és ez csak az én véleményem .
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6158 Dátum:
2008.07.23 szerda, 22:20:14 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.23 szerda, 22:09:40
Nem, bexart a motor. Annyira összekutyulták a dolgokat, hogy ki kellett cserélni 4 csúcsot, és egy hónapig ott állt a szervízben.
Úgy látszik igen vagy ez más miatt volt? (hozzá nem értés
)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6159 Dátum:
2008.07.23 szerda, 22:57:09 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.23 szerda, 22:09:40
Nem, bexart a motor. Annyira összekutyulták a dolgokat, hogy ki kellett cserélni 4 csúcsot, és egy hónapig ott állt a szervízben.
Az egyik klubtársunké volt, már eladta azóta. Ez a műhely jónak számít? Többen csináltatták ott, a többieknél semmi baj nem lett.
Az a jó aki megfelelő szakképesitéssel rendelkezik
Milyen a jó szakképesítés? Tuner-master? Van ilyen szakképesítés, hogy tuning? Szerintem nincs.
Megfelelő eszköz? A net kell, meg pár prg, amit nem túl drágán meg tudsz venni, és aztán mehet is.
Én a villanykarra jártam (bár nem, fejeztem be), a progikat én is be tudnám szerezni. Akkor én már jónak számítok? Vagy kell 4 ember, akit ráveszek, hadd írjam már be nekik a neten talált sw-t? Ha is megvan, tuner-master vagyok?
Abrakadabra, porhintés ez.
Amúgy meg hagyom a francba, téged sem akarlak meggyőzni, te meg engem úgysem tudsz.
Nem tudom ki mennyit látott egyáltalán chiptuningot, de nincs mit összekutyulni ,főleg ha már többet csináltak ott és azoknak semmi baja. Az az autó valószinűleg amugy is behalt volna. Az hogy kikell cserélni 4 csúcsot nem tuning függő, és nem szokott 1 hónapig tartani
Én azt vettem le hogy nem igazán vagy benne ebben a chiptuning dologban ,csak ellenzed és ennyi...
A jó szakképesités alatt minimum egy autóvillamossági képesités kéne vagy technikus de vannak felsőoktatási intézményekben is szakok amik alapnak kellenének,mivel ha valamit változtatnak az hatással lessz más dolgokra is és ehhez kell érteni igazából.
A megfelelő eszköz az nem 30.000ft szokott lenni, hanem picit több és álltalában a forgalmazó credit rendszerben biztosit mindig friss és saját mérnökei álltal tesztelt és paraméterezett ecu filéket.
Nekem is vannak programjaim,dvd-im ecu tartalmakról ,módositó szoftverekkel, mégse tudok/akarok tuningolni autókat,és aki azokat rárakja az egy hülye, és tisztában van a következményekkel!!!!
Mindig leveszik az adott autóból az eredetit és azt módósitják, és persze lementik ha kell visszatölthető legyen!!!!
Sok helyen annyit csinálnak hogy 2000 és 3000 között felhuzzák a görbéket és de meghuzták az autót, az fölött meg elfogy az autó, komolyabbak ezt lépésről lépésre ujra paraméterezik és nem 10 perc alatt, hanem annak neki kell ülni.. és attól lessz a görbe szépen egyenletesen növekvő 1000-4500-ös fordulatig pl.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6160 Dátum:
2008.07.23 szerda, 23:12:00 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.23 szerda, 22:57:09
Nem tudom ki mennyit látott egyáltalán chiptuningot, de nincs mit összekutyulni ,főleg ha már többet csináltak ott és azoknak semmi baja. Az az autó valószinűleg amugy is behalt volna. Az hogy kikell cserélni 4 csúcsot nem tuning függő, és nem szokott 1 hónapig tartani
Én azt vettem le hogy nem igazán vagy benne ebben a chiptuning dologban ,csak ellenzed és ennyi...
A jó szakképesités alatt minimum egy autóvillamossági képesités kéne vagy technikus de vannak felsőoktatási intézményekben is szakok amik alapnak kellenének,mivel ha valamit változtatnak az hatással lessz más dolgokra is és ehhez kell érteni igazából.
Én már láttam chiptuningot, asszem ezzel nem is lenne baj. Az egyik esetben pont azzal kínlódtak, hogy nem akart beindulni a motor. Állítgattak pár paramétert - saját bevallás szerint ötletszerűen - egyszer beindult a motor, akkor behívták a mukit, hogy kész lett...
Autóvillamossági... annál ezért több lenne.
Az egésszel csak annyi a bajom, hogy állítgatni úgy értékeket, hogy úgy komolyabban nem nézünk mögé. Pl felemeljük a CR nyomást. Ez jó, mert akkor szebben porlaszt. Igenám, de a szippancs sokkal többet dolgozik, ráadásul a csúcsok is nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Cr nyomás. Ugyi minden érzékelőnek, szerkezetnek van egy tűréshatára. Mi van, az az én érzékelőm az 1800 bárt 1600-nak látja, és ők meg felemelik 1800-ra, ami valójában már 2000 lesz? Vajh a csúcsok örülnek neki? Nyilván nem.
Az illető autónál, ahol összekutyulódtak a dolgok, az történt, hogy egyszercsak mindenféle motorikus probléma volt. Erre visszatöltötték a gyári sw-t, de még mindig össze-vissza ment, majd kicserlélték a 4 csúcsot, és még mindig. Az tartott egy hónapog, hogy nem tudtak rájönni, mi a baj.
Lehet, hogy nem a chiptől lett. De érdekes egybeesés.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6161 Dátum:
2008.07.23 szerda, 23:33:47 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.23 szerda, 23:12:00
Én már láttam chiptuningot, asszem ezzel nem is lenne baj. Az egyik esetben pont azzal kínlódtak, hogy nem akart beindulni a motor. Állítgattak pár paramétert - saját bevallás szerint ötletszerűen - egyszer beindult a motor, akkor behívták a mukit, hogy kész lett...
ÉS akkor ez a komoly chiptuning hely??? hadjuk ezt
Az egésszel csak annyi a bajom, hogy állítgatni úgy értékeket, hogy úgy komolyabban nem nézünk mögé. Pl felemeljük a CR nyomást. Ez jó, mert akkor szebben porlaszt. Igenám, de a szippancs sokkal többet dolgozik, ráadásul a csúcsok is nagyobb igénybevételnek vannak kitéve.
Cr nyomás. Ugyi minden érzékelőnek, szerkezetnek van egy tűréshatára. Mi van, az az én érzékelőm az 1800 bárt 1600-nak látja, és ők meg felemelik 1800-ra, ami valójában már 2000 lesz? Vajh a csúcsok örülnek neki? Nyilván nem.
Ilyen nincs!!!! ha nem annyi amennynek kell lennie az az érzékelő
ROSSZ
Az egész egy rendszer és ha az egyik kibukik az hatással lessz a rendszerre, ez logikus
.
Az illető autónál, ahol összekutyulódtak a dolgok, az történt, hogy egyszercsak mindenféle motorikus probléma volt. Erre visszatöltötték a gyári sw-t, de még mindig össze-vissza ment, majd kicserlélték a 4 csúcsot, és még mindig. Az tartott egy hónapog, hogy nem tudtak rájönni, mi a baj.
Lehet, hogy nem a chiptől lett. De érdekes egybeesés.
Erre az első dolgot tudnám idézni Ez a komoly Szerelő??? Ő állitgatja el az autót és utánna nem tudja mi a baja? hadjuk ezt
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6162 Dátum:
2008.07.23 szerda, 23:38:40 »
Még egy és elmegyek aludni, mert holnap megyek pestre korán reggel.
Ha egy autó rossz műszaki állapotban van(független attól a tulaj tud-e róla vagy sem), akkor az megfog dögleni chippel vagy anélkül is!!!!!! ennyi... Persze ilyenkor egyből a chipet veszik elő ha van, hogy az miatt volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6163 Dátum:
2008.07.23 szerda, 23:56:45 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.23 szerda, 23:38:40
Még egy és elmegyek aludni, mert holnap megyek pestre korán reggel.
Ha egy autó rossz műszaki állapotban van(független attól a tulaj tud-e róla vagy sem), akkor az megfog dögleni chippel vagy anélkül is!!!!!! ennyi... Persze ilyenkor egyből a chipet veszik elő ha van, hogy az miatt volt.
Az első nem egy komoly műhely (szerintem), de eléggé megkérték az árát (én más miatt voltam ott).
Nem, félreértetted. Megcsinálták a tuningot, jöttek a gondok, majd visszavitték a tuningoshoz, nem tudott hozzá mit szólni, visszarakta az eredetit, úgy is probléma volt, majd elvitték az egyik márkaszervízbe, és ott vacakoltak vele egy darabig.
Ja, az autóban nem volt 40e km...
Amúgy minden érzékelő csal. Egyik sem pontos. Egy adott határon belül van. Csakhogy így: az érzékelő a 100-at lát, holott valójában 95 van. Vagy 105. Ha benne van ebben a tűrésben, az érzékelő jónak számít. Ha a 106-ot érzi 100-nak, azt már nem fogadjuk el. Viszont a wizvaz 120-as terhelésre van méretezve, azaz van benne 20 tartalék. De nem mindegyik bírja a 120-at, hanem mondjuk 115-125 legyen a szórás. Na ha te peches vagy kifogsz egy 115-öst, meg egy olyan érzékelőt, ami a 105-öt látja 100-nak. Erre emelsz 15%-ot, (mert a 100 vs 120 még megengedi), és a tuningoddal máris ott vagy, ahol a part szakad. Nyilván ez egy tenyésztett példa, de ondolom, érted.
Egy másik példa. A winwordben rittyentesz egy doksit, képpel, hivatkozásokkal, mindenféle dologgal. Megnyitod az open office-ban, mert a másik gépen csak az van. Megnyitod, belejavítasz a szövegbe, és lemented. Persze, a kép egy kicsit elcsúszott, és a szöveg meg kék lett.
Aztán beolvasod ismét a winwordban, erre a képet átalakította hanggá, vagy csak simán tele lett szeméttel...
Lehetnek olyan értékek, amik pl a hirtelen gázelvételkor csinál valamit. A te progid úgysem 100%-ig kompatibilis a gyáriéval, mert ezek már ipari titkok, és nem adják ki, az is lehet, hogy az adott elektronikához az a jó, a másik meg a másikhoz, csak te ezt nem tudod, és beirkálsz mindenfélét (azaz, a programod). Gondolom mindenki találkozott kompatibilitási problémával, nem kell magyaráznom.
Aztán, kukkantsunk már be a motorház alá. Felemeljük a turbónyomást. Elkezd a motor jobban melegedni. Azt tudjuk, hogy esetenként a motor a szelepekre is lök egy kis üzemanyagot, hűtés céljából. Utána fogjuk igazítani? Az égéstér hőfoka megnőtt. A dugattyút hűteni kellene. És így tovább, ne bonyolódjunk bele, a gyár is évekig reszelgeti a motort, aztán jön egy okosgyerek, és beirkál ezt-azt.
Olyan ez, mint a dopping. Néha belehalnak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6164 Dátum:
2008.07.23 szerda, 23:59:23 »
Nekem csak májustól van chippelve az autóm, tudom ez még kevés tapasztalat, mert csak kb 5000km-t mentem vele. Viszont eddig csak pozitív a változás!!!
Már a hangja is szebb lett, eltünt a kerregése, sokkal csendesebb lett, 100-110-es tartott tempónál szinte semmi motorhang, kigyorsításnál pedig mintha nagyobb motor lenne benne, mély morgás lett a kerregésből. Amúgy a fogyim nem csökkent, mert élvezem a nyomatékot. (355Nm)
Érdekességként egy cikk a cégről ahol csináltattam:
http://www.atc.hu/wgautoteszt.htm
Ez már komoly műhely! Nálam csakis ajánlott a minősítésük!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6165 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 00:10:12 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.23 szerda, 23:59:23
Nekem csak májustól van chippelve az autóm, tudom ez még kevés tapasztalat, mert csak kb 5000km-t mentem vele. Viszont eddig csak pozitív a változás!!!
Már a hangja is szebb lett, eltünt a kerregése, sokkal csendesebb lett, 100-110-es tartott tempónál szinte semmi motorhang, kigyorsításnál pedig mintha nagyobb motor lenne benne, mély morgás lett a kerregésből. Amúgy a fogyim nem csökkent, mert élvezem a nyomatékot. (355Nm)
Érdekességként egy cikk a cégről ahol csináltattam:
http://www.atc.hu/wgautoteszt.htm
Ez már komoly műhely! Nálam csakis ajánlott a minősítésük!
A mondeo 2.0 tdci-nél 170 lovat ígér a 130 helyet... vazz, akkor itt valami baj lehet. A tököli pályán úgy hagytam ott egy tuningoltat (szerinte 170 lovas), hogy a muki csak nézett. Először nagyon lehagytam, aztán meg még jobban. Harmadszorra nem akart menni.
Vagy az enyémben van gyárilag 171? Ekkora a szórás?
Vagy a 170 csak humbug?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6166 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 07:34:36 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 00:10:12
A mondeo 2.0 tdci-nél 170 lovat ígér a 130 helyet... vazz, akkor itt valami baj lehet. A tököli pályán úgy hagytam ott egy tuningoltat (szerinte 170 lovas), hogy a muki csak nézett. Először nagyon lehagytam, aztán meg még jobban. Harmadszorra nem akart menni.
Vagy az enyémben van gyárilag 171? Ekkora a szórás?
Vagy a 170 csak humbug?
Akkor sztem a muki autójával volt zűr mert gondolom a chip nem vissza fele veszi a teljesitményt.
A 170 ló meg sztem túlzás .kb. 25 lovat tudnak vagy tudnának elécsatolni a gépnek (ennyit irt a chip műhely is ami az előbb fel volt tüntetve), De az is számit hogy még mennyi van meg
A második menetben mégjobban otthagytad---lehet át álltak menetközben a lovak hozzád?
De amúgy biztos így volt ezekkel a mondatokkal nem a kételkedésemet akartam kifejezni.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.24 csütörtök, 07:36:52 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6167 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 11:19:11 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 00:10:12
A mondeo 2.0 tdci-nél 170 lovat ígér a 130 helyet... vazz, akkor itt valami baj lehet. A tököli pályán úgy hagytam ott egy tuningoltat (szerinte 170 lovas), hogy a muki csak nézett. Először nagyon lehagytam, aztán meg még jobban. Harmadszorra nem akart menni.
Vagy az enyémben van gyárilag 171? Ekkora a szórás?
Vagy a 170 csak humbug?
Beméretném a helyedben, hogy mennyi is az annyi, hogy ilyen jól megy!
Kb. 10 rugó egy teljesítménymérés, annyit megér nem?
A másikban olyan tuning doboz lehetett, ami nem sokat max 10 le-őt segített rajta és az is csak magas fordulaton jött ki. Szerintem az a 170 le csak humbug, sok tuning szagember úgy kezdi, hogy mennyit szeretnél? 150 le-t, 160le-t, vagy a max 170-et, aztán letölt valamit a netről, hogy azt a Németek küldték neki és beírja, hogy mennyi volt és mennyi lett azt a tulaj nem fogja megtudni, csak azt érzi hogy 2000-nél elkezd nagyon menni az autó, alatta meg semmi. Ezeket nem nagy dolog legyorsulni.
Az ATC-nél bemértek néhány ilyen csoda dobozt, volt Carlsson is köztük. Csak pénzkidobás!
A tulaj blogját csatolom, érdekes olvasmány.
http://chiptuner.freeblog.hu/
2007. 01. 10-i írásában kettő tuningdoboz bemérés is van, illetve újra tuningot is csinálnak. ( ha máshol nem sikerülne)
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6168 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 11:34:58 »
A mostani nyálas időben előzésnél jobban oda kell figyelnem, ennyi hátránya lett a tuningnak.
Ha 3.-ban kell legyorsulnom az előttem vánszorgót, akkor nagyobb gázadásra simán elpörögnek a kerekek, 80 körül 4.-ben is érzem amikor elveszíti a tapadást a 235/40-es Contisport.
Ez van, legfeljebb esőben óvatosabban előzgetek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6169 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 11:47:48 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 11:19:11
Beméretném a helyedben, hogy mennyi is az annyi, hogy ilyen jól megy!
Kb. 10 rugó egy teljesítménymérés, annyit megér nem?
A másikban olyan tuning doboz lehetett, ami nem sokat max 10 le-őt segített rajta és az is csak magas fordulaton jött ki. Szerintem az a 170 le csak humbug, sok tuning szagember úgy kezdi, hogy mennyit szeretnél? 150 le-t, 160le-t, vagy a max 170-et, aztán letölt valamit a netről, hogy azt a Németek küldték neki és beírja, hogy mennyi volt és mennyi lett azt a tulaj nem fogja megtudni, csak azt érzi hogy 2000-nél elkezd nagyon menni az autó, alatta meg semmi. Ezeket nem nagy dolog legyorsulni.
Az ATC-nél bemértek néhány ilyen csoda dobozt, volt Carlsson is köztük. Csak pénzkidobás!
A tulaj blogját csatolom, érdekes olvasmány.
http://chiptuner.freeblog.hu/
2007. 01. 10-i írásában kettő tuningdoboz bemérés is van, illetve újra tuningot is csinálnak. ( ha máshol nem sikerülne)
Engem nem különösebben érdekel, hogy az enyém hány lovas, nem hinném, hogy több lenne, mint a gyári. Vagy nem sokkal. Jól tudok indulni, gyorsan váltok. Ennyi. De amúgy megnéztem az adatokat, ő jóval nagyobb sebességgel lépte át a záróvonalat. Tehát erősebb, csak én ügyesebb vagyok. Na mind1, ennek semmi jelentősége.
Amúgy pont a te oldaladon hirdetnek 2,0-ás tdci-t, 170 lóval, goto diagramok. Szóval egyik kutya, a másik eb.
Ha neked 355 lett a nyomatékod, az baj, mert a gyári is kb ennyi. Padlógázon, rövid időre (ebbe pont belefér a mérés) kb 350 Nm-re emeli a nyomatékot.
A dobozt sem kell lenézni. Volt olyan, akit doboz nélkül lehagytam, akkor ő berakta a dobozt, és jócskán lehagyott.
Amúgy minél szélesebb a gumi, annál könnyebben csúszik meg a vizes úton. Tehát a széles gumma szárazban előny, vizesben hátrány.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6170 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 11:52:13 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.23 szerda, 21:47:08
Hogy 2 autó jó, az már eredmény? És mi az, hogy jó? Tudunk 1 rossz megírt sw-ről is? (én igen). 2 éve jó? Csak nem romlik el...
Még egy érdekes vicc: chiptuning garanciával... mire szól a garancia? A dobzra/sw-re. És ha a motor bexarik? Ja, arra nem.
Igazából bármelyik bármelyik chiptuningosra igaz, hogy csináltak már 5 tuningot, ami jó lett... akkor vagy mindegyik jó, vagy a visszacsatolás a semmihez közelít.
Amúgy én abba is hagynám a diszkurzust, mert én nem leszólni akartam a tuningod, vagy azt állítani, hogy rossz, csak ugye tudjuk, én ellenzem az ilyesmit. Igazából még meggyőzni sem akarlak.
Most aztán megírtad a semmit 7 sorban!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6171 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:03:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.07.24 csütörtök, 11:52:13
Most aztán megírtad a semmit 7 sorban!
Ha te valamit nem értesz, akkor az semmi? Ezzel az erővel tagadod a világot?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6172 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:06:00 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 11:47:48
Ha neked 355 lett a nyomatékod, az baj, mert a gyári is kb ennyi. Padlógázon, rövid időre (ebbe pont belefér a mérés) kb 350 Nm-re emeli a nyomatékot.
Sajnos a nyomatékom (tddi) 275Nm-ről indult tuning előtt, utána lett 355Nm. A teljesítményem 124le-ről indult és abból lett 155,4le.
Ezután egy kis karbantartásom is volt. Szívosor, intercooler pucolás, egr dugózás, szívósor tömítés csere. Sajnos kifújt.
Intercooler pucolást nagyon ajánlom mindenkinek, a kartergázból ami olajos szutyok összegyűlik, kész csoda ha visszahűti a levegőt.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6173 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:10:56 »
Az oldalról:
" legfeljebb kihúztad a szivató gombját.
Na ez ma a "tuningbox".
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6174 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:12:25 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:06:00
Intercooler pucolást nagyon ajánlom mindenkinek, a kartergázból ami olajos szutyok összegyűlik, kész csoda ha visszahűti a levegőt.
Pont most akarom kipucolni én is. mivel csináltad?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6175 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:18:23 »
Idézetet írta: leni - 2008.07.24 csütörtök, 12:12:25
Pont most akarom kipucolni én is. mivel csináltad?
A sarki szerelővel!
Szerintem brigéciollal, az mindent visz!
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6176 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:21:18 »
Idézetet írta: leni - 2008.07.24 csütörtök, 12:10:56
Az oldalról:
" legfeljebb kihúztad a szivató gombját.
Na ez ma a "tuningbox".
A tddi-hez még nem találtam tuning boxot. A tdci-nél legtöbb csak megemeli a cr nyomást, az üza. mennyiséget, ez tényleg olyan mint benzinesnél a szivató!
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6177 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:31:31 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:18:23
A sarki szerelővel!
Szerintem brigéciollal, az mindent visz!
Lököst le kell szedni ahhoz, hogy levegyem az IC-t?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6178 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:35:30 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:06:00
Sajnos a nyomatékom (tddi) 275Nm-ről indult tuning előtt, utána lett 355Nm. A teljesítményem 124le-ről indult és abból lett 155,4le.
Ezután egy kis karbantartásom is volt. Szívosor, intercooler pucolás, egr dugózás, szívósor tömítés csere. Sajnos kifújt.
Intercooler pucolást nagyon ajánlom mindenkinek, a kartergázból ami olajos szutyok összegyűlik, kész csoda ha visszahűti a levegőt.
Ja, elnéztem, most látom, hogy tddi-d van. A 155 ló/355 Nm szerintem marhaság. Ekkorát normális körülmények köött nem lehet kihozni.
Szerintem rosszul mér a pad, vagy ilyesmi.
Az én autóm 130 ló 330 Nm. Esetleg az őszi talin...? Ha lehagysz, megemelem a kalapom. De ha én hagylak le, mondjuk 1 autóval, akkor fenntarthatom, hogy a 155 ló humbug?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6179 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:39:51 »
Idézetet írta: leni - 2008.07.24 csütörtök, 12:31:31
Lököst le kell szedni ahhoz, hogy levegyem az IC-t?
Rákérdeztem!
Nitró higító a pucoláshoz, lökős marad, hűtőrácsot elég leszedni és alulról a burkolatot.
Naplózva
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6180 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:44:45 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:39:51
Rákérdeztem!
Nitró higító a pucoláshoz, lökős marad, hűtőrácsot elég leszedni és alulról a burkolatot.
Köszi
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6181 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 12:56:35 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 12:35:30
Ja, elnéztem, most látom, hogy tddi-d van. A 155 ló/355 Nm szerintem marhaság. Ekkorát normális körülmények köött nem lehet kihozni.
Szerintem rosszul mér a pad, vagy ilyesmi.
Az én autóm 130 ló 330 Nm. Esetleg az őszi talin...? Ha lehagysz, megemelem a kalapom. De ha én hagylak le, mondjuk 1 autóval, akkor fenntarthatom, hogy a 155 ló humbug?
A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!
Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6182 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 13:14:04 »
Az a fura ezekben a csipptuningosokban, meg tuning boxokban, hogy csak úgy repkednek a 20-30-40-50 lóerők. Akkor csak azt nem értem, hogy a komoly (komoly!) tuningcégek miért ölnek százezreket bele sokszor 5-10 lóerő pluszba, ha csak a csiptuningosokhoz kéne elvinniük.
Szvsz (én véleményem) humbug az egész, ahogy van. Lehetséges, hogy bizonyos körülmények közt, egyes fordulatszám tartományokban tapasztalható javulás, cserébe máshol romlás. Igazi tuning meg nem ott kezdődik, hogy az elektronikát molesztálom, hanem motorgenerál, alkatrészek cseréje, (hajtókar, leömlők...stb) erősebbre, futómű/féktuning, utána finomhangolásnak az elektronika.
Vagy mondja meg valaki, egy 150 LE-re tervezett, de 200 LE-re húzott autó gyári futóműve hogy fogja elbírni a 200LE-t, nem beszélve a fékekről?
Az a gond, sok a Mekk mester
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6183 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 13:15:01 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:56:35
A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!
Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.
Neked ugye nem fékpadon mérték hanem gondolom dyno-val vagy PP-vel vagy valami hasonló mérőprogival ?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6184 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 13:24:53 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:56:35
A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!
Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.
A "csak üzemanyag rendszer" egy kicsit felszínes megfogalmazás. Ugye az 1,8D motor anno 62 lovas volt (lehet, hogy volt gyengébb is), és "csak" ráraktak egy turbót, és máris 82 ló lett (ha jól tudom, ennyi volt a sierában), aztán lett 88, majd 89, majd lett 100, a tddi, ami "csak" a befecskendezésben különbözött, majd jött a tdci, és 115 lett, majd nemsokára 125.
A blokk ugyanaz, de a többi nem. Más lett az égéstér, más a hűtés, meg egy csomó minden, a mechanikus részek.
A tddi/tdci-nél is valószínűleg más a fej, meg egy csomó minden, pl a 115 lovas tddi-k jó része fix geometriás (az újabbak), míg a tdci 130 mindegyike változós. Valószínűleg a hajtókar is erősebb, meg gondolom, a csapágyak is, és így tovább.
Tulajdonképpen két generációval újabb, mert a tdci már 2. generációs cr (a több befecs miatt).
Én azért tamáskodom, mert a 115-ről 155-re elég soknak tűnik, az már 34%, míg ha a 130-at húzod fel 1re-re, az 19%.
Ha megnézed, a gyár csak 115-ről 125-re emelte, vagy a 4-esben a 136-ot 140-re. Nyilván az emisszió is benne van, meg a fogyi, de akkor is.
Jó lett volna Tökölre kijönni, ott lemérni a gyorsulást. Igazából az érdekelt volna, mennyivel mész át a célon, ez már következtetni enged a lovakra.
Ne haragudj, de én általában kétkedni szoktam, csak azt hiszem el, amit bizonyítottnak látok. Általában az nekem nem elég, hogy te azt mondod. Sőt, én azt is fenntartással kezelem, hogy a tiéd eredetileg 124 lovas lett volna. Ugye nem a főtengelyen, hanem a kerekeken mérik, a váltó és a többi alkatrész veszteségét csak becsülni lehet, itt lehe tévedni elég nagyot.
Ha valaki azzal áll elő, hogy valaki a 130 lovast felhúzta 174-re, azt ugyanúgy kétkedéssel fogom fogadni. Márhogy csak szimplán chiptuninggal.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6185 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 13:27:10 »
Idézetet írta: Murmucka - 2008.07.24 csütörtök, 13:14:04
Az a fura ezekben a csipptuningosokban, meg tuning boxokban, hogy csak úgy repkednek a 20-30-40-50 lóerők. Akkor csak azt nem értem, hogy a komoly (komoly!) tuningcégek miért ölnek százezreket bele sokszor 5-10 lóerő pluszba, ha csak a csiptuningosokhoz kéne elvinniük.
Szvsz (én véleményem) humbug az egész, ahogy van. Lehetséges, hogy bizonyos körülmények közt, egyes fordulatszám tartományokban tapasztalható javulás, cserébe máshol romlás. Igazi tuning meg nem ott kezdődik, hogy az elektronikát molesztálom, hanem motorgenerál, alkatrészek cseréje, (hajtókar, leömlők...stb) erősebbre, futómű/féktuning, utána finomhangolásnak az elektronika.
Vagy mondja meg valaki, egy 150 LE-re tervezett, de 200 LE-re húzott autó gyári futóműve hogy fogja elbírni a 200LE-t, nem beszélve a fékekről?
Az a gond, sok a Mekk mester
Azért nem ennyire szigorú a dolog. A turbómotoroknál el lehet érni +20-50 lovat, gond nélkül. Egyszerűen emelsz pár paraméteren, és ennyi.
Az egy más tészta, hogy bírja-e. Viszont a 10-20%-kal szerintem nincs komoly veszély.
Szívómotornál más a helyzet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6186 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 13:44:59 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 13:15:01
Neked ugye nem fékpadon mérték hanem gondolom dyno-val vagy PP-vel vagy valami hasonló mérőprogival ?
Valami stikli lesz a méréssel... mind1, majd az aszfalton.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6187 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 14:21:34 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 13:15:01
Neked ugye nem fékpadon mérték hanem gondolom dyno-val vagy PP-vel vagy valami hasonló mérőprogival ?
Azokban én sem hiszek.
Az Atc-nél "fék"padon mérték be. A mérő lapom sokadszorra:
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egy ilyen többmillás gépet meg nem fikáznék le, hogy így meg úgy buherták a mérést, hogy becsapják az ügyfelet.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6188 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 14:42:33 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 13:24:53
Én azért tamáskodom, mert a 115-ről 155-re elég soknak tűnik, az már 34%, míg ha a 130-at húzod fel 1re-re, az 19%.
Ha megnézed, a gyár csak 115-ről 125-re emelte, vagy a 4-esben a 136-ot 140-re. Nyilván az emisszió is benne van, meg a fogyi, de akkor is.
Jó lett volna Tökölre kijönni, ott lemérni a gyorsulást. Igazából az érdekelt volna, mennyivel mész át a célon, ez már következtetni enged a lovakra.
Ne haragudj, de én általában kétkedni szoktam, csak azt hiszem el, amit bizonyítottnak látok. Általában az nekem nem elég, hogy te azt mondod.
A kételkedés az természetes, de látom téged csak egy gyorsulással lehet meggyőzni. A következő talin szívesen ott leszek.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6189 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 14:47:59 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 14:42:33
A kételkedés az természetes, de látom téged csak egy gyorsulással lehet meggyőzni. A következő talin szívesen ott leszek.
nyomatékgörbédet elnézve olyan 3 autót fogsz kapni Angeltől vagy 4-et.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6190 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 14:55:15 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 14:47:59
nyomatékgörbédet elnézve olyan 3 autót fogsz kapni Angeltől vagy 4-et.
Hát az nagyon durva lenne, látom a fogadások hamarosan indulnak, hogy az őszi talin 3, vagy 4 autónyit kapok Angeltől.
Ha mégis sikerülne legyorsulni, majd azt mondom, hogy biztos behúzva maradt a kéziféke.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6191 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 14:56:48 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 14:47:59
nyomatékgörbédet elnézve olyan 3 autót fogsz kapni Angeltől vagy 4-et.
A fix geometriás turbósnak, sajnos ilyen hegyes a nyomatékgörbéje.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6192 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 15:00:59 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 14:55:15
Hát az nagyon durva lenne, látom a fogadások hamarosan indulnak, hogy az őszi talin 3, vagy 4 autónyit kapok Angeltől.
Ha mégis sikerülne legyorsulni, majd azt mondom, hogy biztos behúzva maradt a kéziféke.
Na ezt már szeretem, izgalmasnak ígérkezik az a tali, ha már most heccelitek egymást
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6193 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 15:05:01 »
Idézetet írta: Murmucka - 2008.07.24 csütörtök, 15:00:59
Na ezt már szeretem, izgalmasnak ígérkezik az a tali, ha már most heccelitek egymást
A győztest ki hívja ki versenyre?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6194 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 15:30:23 »
Idézetet írta: leni - 2008.07.24 csütörtök, 15:05:01
A győztest ki hívja ki versenyre?
Hehe, az majd jön velem. Csak hogy tudják mennyivel jobb a benzines az olajkályhánál
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6195 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 15:59:53 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 14:42:33
A kételkedés az természetes, de látom téged csak egy gyorsulással lehet meggyőzni. A következő talin szívesen ott leszek.
Igazából a gyorsulás sokat nem bizonyít. Azaz, ha te győzöl, akkor igen, de ha én mondjuk 2 autóval, az szinte semmit sem igazol.
Csak érdekességképpen: eddig a dízelek közül csak a 2.2-es+chip hagyott le.
De chipes tddi-vel még nem versenyeztem, ez igaz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6196 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 16:44:09 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 12:56:35
A két motorban csak az üzemanyag rendszerben van különbség. Akkor miért ne tudna 155 lovat és 355Nm-et kihozni a tuning. Amúgy nem Tamás a keresztneved, a hitetlen!
Már korábban is leszóltad a tuningomat, de remélem egy gyorsulás meggyőz majd téged is.
Az őszi talin remélem ott tudok lenni és gyorsulunk. A tied biztos nem 170 lovas, tuningolt? Mert akkor az 1 autó külömbség tényleg lehetséges.
Én a talin gyorsultam egy chip tuningos TDDi-vel, ő egyedül ült benne, mi 3-an + tele a csomi szerszámokkal, olyan 1,5 autóval hagytam le 3-ból 3x.
Pedig nekem semmilyen tuning nincs benne, és nem is lesz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6197 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 17:29:35 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 14:56:48
A fix geometriás turbósnak, sajnos ilyen hegyes a nyomatékgörbéje.
Hát ez az. Inkább legyen szép lapos mint egy asztallap.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6198 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 17:30:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.24 csütörtök, 16:44:09
Én a talin gyorsultam egy chip tuningos TDDi-vel, ő egyedül ült benne, mi 3-an + tele a csomi szerszámokkal, olyan 1,5 autóval hagytam le 3-ból 3x.
Pedig nekem semmilyen tuning nincs benne, és nem is lesz!
Legalább egyszer mentél 90-nél többel
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6199 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 18:53:27 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 17:29:35
Hát ez az. Inkább legyen szép lapos mint egy asztallap.
Sajnos itt látszik, hogy a chippelés csodákra nem képes.
Magasabb lett viszont minden fordulaton a nyomaték és a teljesítmény is.
A laposabb, egyenletesebb nyomatékhoz másik turbó kellene, változó geometriás, ebben nem tudtak segíteni szoftveresen. Ti több autót is bemértetek chippelés után, azoknál változott a nyomaték görbe? laposabb lett?
Ettől függetlenül 1400 körüli fordulattól már terhelhető az autóm, de ez nem dinamikus gyorsulást jelent.
Naplózva
Oldalak:
1
...
117
118
119
120
121
122
123
[
124
]
125
126
127
128
129
130
131
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ