Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:10:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695628 alkalommal)
0 Felhasználó és 41 vendég van a témában
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6200 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 19:03:58 »

Én a talin gyorsultam egy chip tuningos TDDi-vel, ő egyedül ült benne, mi 3-an + tele a csomi szerszámokkal, olyan 1,5 autóval hagytam le 3-ból 3x.
Pedig nekem semmilyen tuning nincs benne, és nem is lesz!
Hát igen, így kell lealázni a tddi-ket!  nyes " Bocsi, de csak azért kaptál 1,5 autónyit, mert a csomagtartóm teli volt szerszámokkal, az építkezéshez nem raktam ki a 2q cementet, ja és az utánfutó is rajta maradt!"  hehe
Félek már kiállni gyorsulni veletek,   Cry Angelnek meg már csak a 2,2 tdci-k lehetnek ellenfelei.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6201 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 19:30:44 »

Az én TDDI-m változó geometriás és nem lehet huzni.......
Ha meglessz a chip nekem is addig és tudok menni talira beszállok a versenybe énis!!!!
Nagy meglepetés lessz néhány embernek, azt garantálom!!!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6202 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 19:33:56 »

Angel!

Azt azért nem értem hogy te honnan tudod melyik autót meddig lehet húzni, meg mi a határ?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6203 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:16:32 »

Sajnos itt látszik, hogy a chippelés csodákra nem képes.  szomoru1 Magasabb lett viszont minden fordulaton a nyomaték és a teljesítmény is.  Grin  A laposabb, egyenletesebb nyomatékhoz másik turbó kellene, változó geometriás, ebben nem tudtak segíteni szoftveresen. Ti több autót is bemértetek chippelés után, azoknál változott a nyomaték görbe? laposabb lett?
Ettől függetlenül 1400 körüli fordulattól már terhelhető az autóm, de ez nem dinamikus gyorsulást jelent.
Inkább mondanám egyenletesebbnek és eltoltnak nyilván felfele de picit elfele is.  Pl. a 2,2-esek zömében EuroIV-esek. Ezt az elektronikus szabályozású turbóval lehet elérni . Na ettől nyomorult szőrös lesz fent a nyomatékgörbe és lóerő görbe, mert folyton visszaszabályoz, hogy ne legyen magas pl. a "K".
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6204 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:20:48 »

Angel!

Szerintem te egy kicsit túlmisztifikálod (ejj de szép szó vigyor3) ezt az egész chiptuning dolgot!!!!!
Szerintem fülig érne a szád ha meghuznák az autódat egy normális helyen, és te lennél az első aki ajánlaná a chipet nyes nyes
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6205 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:43:01 »

Csak érdekességképpen: eddig a dízelek közül csak a 2.2-es+chip hagyott le.

Húha akkor itt valami nagyon nem stimm.
Remélem jó adatokat írok kb. : 2.2 + chip (150 ló+30 ? )  vs. 2.0 (130 ló )
                                                              1           :        0     ( hajszál híjján )     wow1 wow1
Ne haragudjatok : de ezt tényleg nem értem
Vagy automat volt?
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.24 csütörtök, 20:49:54 írta sz.z.csicsi » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6206 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:45:17 »

Ez az ATC nekem nem szimpi, ennyi.....
személy Fékpad 15 km/h-val, teher fékpad 5km/h-val, teljesitmény mérő pad pedig sokkal gyorsabban forog.
Mér irják mindenhol hogy fékpad? nem értem.... aztse tudja min méri az autót.....
Teljesitményt és nyomatékot teljesitménymérő próba padon nézik.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6207 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:48:37 »

Húha akkor itt valami nagyon nem stimm.
Remélem jó adatokat írok kb. : 2.2 + chip (150 ló+30 ? )  vs. 2.0 (130 ló )
                                                              1           :        0     ( hajszál híjján )     wow1 wow1
Ne haragudjatok : de ezt tényleg nem értem
a.) A 2.2TDCi az MKIII-nál 155 ló 400Nm
b.) nem szokták a 2,2-ket + 30 lóval felhúzni (papiron lehet) mert nem érdemes már egy gyenge chip is 430-440Nm nyomatékot jelent az első tengelyekre. Ekkora nyomatékot nem lehet egy tengelyen leadni radirozás nélkül szomoru1 Nem nagy élmény amikor száraz uton 4.-ben 80-nál odalépve beszól a TCS Undecided
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6208 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:51:57 »

A blokk ugyanaz, de a többi nem. Más lett az égéstér, más a hűtés, meg egy csomó minden, a mechanikus részek.
A tddi/tdci-nél is valószínűleg más a fej, meg egy csomó minden, pl a 115 lovas tddi-k jó része fix geometriás (az újabbak), míg a tdci 130 mindegyike változós. Valószínűleg a hajtókar is erősebb, meg gondolom, a csapágyak is, és így tovább.
Tulajdonképpen két generációval újabb, mert a tdci már 2. generációs cr (a több befecs miatt).
Lehet hogy ezeket gondolod, de szerencsére ezeket nem bántották,ugyanaz a dugattyú, ua. a hajtókar, ua. a csapágy ua. az égéstér, ua. a fej(porlasztót kivéve) meg még a legutolsó csavar is ugyanaz a motorban a befecskendezésen kívül....hát ez van...most mit lehet tenni.      A 2,2 másabb. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6209 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:52:42 »

a.) A 2.2TDCi az MKIII-nál 155 ló 400Nm
b.) nem szokták a 2,2-ket + 30 lóval felhúzni (papiron lehet) mert nem érdemes már egy gyenge chip is 430-440Nm nyomatékot jelent az első tengelyekre. Ekkora nyomatékot nem lehet egy tengelyen leadni radirozás nélkül szomoru1 Nem nagy élmény amikor száraz uton 4.-ben 80-nál odalépve beszól a TCS Undecided
Azért tettem ? jelet, de akkor ? 155 ló + mennyi (chip) 15 még az is több mint 130 .... vigyor3...ööö..ö.vagy neem help
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6210 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:54:48 »

Azért tettem ? jelet, de akkor ? 155 ló + mennyi (chip) 15 még az is több mint 130 .... vigyor3...ööö..ö.vagy neem help
Elég szokott lenni
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6211 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 20:59:14 »

Azért bevállalnék egy 2.2  ...mármint nem versenyre hanem az enyém helyett.Ahogy olvasgatom az adatokat róla./ Le,Nm,fogyi, taps/stb , de lehet már ez a téma se ide való
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6212 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:00:40 »

a.) A 2.2TDCi az MKIII-nál 155 ló 400Nm
b.) nem szokták a 2,2-ket + 30 lóval felhúzni (papiron lehet) mert nem érdemes már egy gyenge chip is 430-440Nm nyomatékot jelent az első tengelyekre. Ekkora nyomatékot nem lehet egy tengelyen leadni radirozás nélkül szomoru1 Nem nagy élmény amikor száraz uton 4.-ben 80-nál odalépve beszól a TCS Undecided
Valóban igaz az, hogy a chip nélküli 2,2-est egy ügyes 130-as legyorsulja? wow1
Mert amiket Te szoktál írni a géped teljesítményéről, nem ezt gondolnánk.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6213 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:03:02 »

Valóban igaz az, hogy a chip nélküli 2,2-est egy ügyes 130-as legyorsulja? wow1
Mert amiket Te szoktál írni a géped teljesítményéről, nem ezt gondolnánk.
Ha balfék a sofőr akkor bármit le lehet gyorsulni, ha nem az akkor az erőlködésnek beégés a vége Wink
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #6214 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:05:15 »

A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6215 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:07:46 »

A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Nekem mondod? Most én 90 benzin lóerővel járkálok hétfőig.  nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6216 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:08:07 »

Én azt szeretem amikor a passzatok, meg az A3-as fosok lehuzódnak 140-nél had mennyek  nyes nyes
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #6217 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:10:15 »

A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Nekem volt elrepedve ( a vastag fekete elöl függőlegesen ugye?)és "gond" nélkül ment 200 -t is csak nyomott hagyott maga mögött ( füst )És hallottam hogy kifújt és a hajlatban volt a repedés hossz irányú kb 4 cm. ..a fenébe ez se ide való szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6218 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:15:13 »

A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Melóba én is sajnálom huzkodni a mondeót (ha nagyon meg vagyok késve akkor azzal megyek), én is tudom milyen az 53 le.....kegyetlen eplus2   nagy élmény utána átülni a dízelbe. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #6219 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:26:12 »

Nekem mondod? Most én 90 benzin lóerővel járkálok hétfőig.  nyes

Akkor te most nem vigyorogsz... Angry  De milyen király lesz megint visszaülni a 2.2-be! Ez az igazi tuning, mindjárt kapsz 65 lóerőt. eplus2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6220 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 21:27:01 »

Ha balfék a sofőr akkor bármit le lehet gyorsulni, ha nem az akkor az erőlködésnek beégés a vége Wink
Hát csak a száraz adatok is ezt sugalják, azért lepett meg amit lentebb olvastam.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6221 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:36:09 »

Ez az ATC nekem nem szimpi, ennyi.....
személy Fékpad 15 km/h-val, teher fékpad 5km/h-val, teljesitmény mérő pad pedig sokkal gyorsabban forog.
Mér irják mindenhol hogy fékpad? nem értem.... aztse tudja min méri az autót.....
Teljesitményt és nyomatékot teljesitménymérő próba padon nézik.
"fék"padot írtam. Tudom, hogy teljesítmény mérő pad.  wave
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6222 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:41:55 »

Az én TDDI-m változó geometriás és nem lehet huzni.......

Ezt nem értem.  miaz
Nem lehet húzni? Változó geometriásból szerintem alacsonyabb fordulaton többet ki tudnak hozni, ha minden egyéb OK.
Amúgy miért kellett az utolsó sorozat tddi-ket fix turbóval kiadni? Gond volt a változó geometriás turbókkal, vagy csak olcsóbbak? Huh?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6223 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:43:45 »

Lehet hogy ezeket gondolod, de szerencsére ezeket nem bántották,ugyanaz a dugattyú, ua. a hajtókar, ua. a csapágy ua. az égéstér, ua. a fej(porlasztót kivéve) meg még a legutolsó csavar is ugyanaz a motorban a befecskendezésen kívül....hát ez van...most mit lehet tenni.      A 2,2 másabb. wave
Szerintem meg elégedjünk meg azzal, hogy jó kis Transit motor van az autónkban!  integet2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6224 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:43:51 »

"fék"padot írtam. Tudom, hogy teljesítmény mérő pad.  wave

Nem rád céloztam speciel, az oldalon is azt irják, hihetetlen vigyor3
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6225 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:46:32 »

Nem rád céloztam speciel, az oldalon is azt irják, hihetetlen vigyor3
Buxus!!! Lehet, hogy rossz padon mérték be a gépem?  falbav Biztos a kézifékem tudta a 355Nm-t.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6226 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:49:07 »

Ezt nem értem.  miaz
Nem lehet húzni? Változó geometriásból szerintem alacsonyabb fordulaton többet ki tudnak hozni, ha minden egyéb OK.
Amúgy miért kellett az utolsó sorozat tddi-ket fix turbóval kiadni? Gond volt a változó geometriás turbókkal, vagy csak olcsóbbak? Huh?


változó geometriáson nem lehet turbónyomást emelni (bár ennek most utánna fogok nézni).
Az én autóm 2002.januári. az már eléggé a vége a TDDI-nek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6227 Dátum: 2008.07.24 csütörtök, 22:50:57 »

Buxus!!! Lehet, hogy rossz padon mérték be a gépem?  falbav Biztos a kézifékem tudta a 355Nm-t.

hát ott max 5kn tud az tuti, többet még a 2.2 TDCI se tud meg az ST-se. vigyor3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6228 Dátum: 2008.07.25 péntek, 21:13:35 »

változó geometriáson nem lehet turbónyomást emelni (bár ennek most utánna fogok nézni).
Az én autóm 2002.januári. az már eléggé a vége a TDDI-nek.

Lehet állítani! Még chip nélkül is.
Kb 3 perc ha tudod mit csinálsz! A vákumdob előfeszítése változtatható hosszúságú...... eplus2 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6229 Dátum: 2008.07.25 péntek, 21:42:06 »

Én azt szeretem amikor a passzatok, meg az A3-as fosok lehuzódnak 140-nél had mennyek  nyes nyes

A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.  falbav
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6230 Dátum: 2008.07.25 péntek, 21:47:39 »

A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.  falbav

Ezért ez egy picit erős volt  eplus2 bombi 530 kontra mondeo meccs  eplus2 Erről az a vicc jut eszembe amikor két hangya megbeszéli az elefánt vadász stratégiájukat: te lefogod én addig leütöm eplus2 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6231 Dátum: 2008.07.25 péntek, 21:48:00 »

A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.  falbav


Hát én nem tudom. Azért az 530d elég jól megy. Nem biztos, hogy jobb gumival leléped... azaz, biztosan nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6232 Dátum: 2008.07.25 péntek, 21:57:56 »

Hát én nem tudom. Azért az 530d elég jól megy. Nem biztos, hogy jobb gumival leléped... azaz, biztosan nem.

Ez így van, csak kellett egy kifogás!  nyes Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6233 Dátum: 2008.07.25 péntek, 22:55:07 »

Legalább egyszer mentél 90-nél többel nyes wave

 duhos2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6234 Dátum: 2008.07.25 péntek, 22:57:53 »

Hát igen, így kell lealázni a tddi-ket!  nyes " Bocsi, de csak azért kaptál 1,5 autónyit, mert a csomagtartóm teli volt szerszámokkal, az építkezéshez nem raktam ki a 2q cementet, ja és az utánfutó is rajta maradt!"  hehe
Félek már kiállni gyorsulni veletek,   Cry Angelnek meg már csak a 2,2 tdci-k lehetnek ellenfelei.

Én jobban meglepődtem mint Ő! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6235 Dátum: 2008.07.26 szombat, 20:21:58 »

A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.  falbav
Jól meg van akkor húzva a kocsid:) a bömi 218LE és 500NM és max 200kg val nehezebb.

Én ott vettem észre a tuningot mikor ki lettek cserélve a porlasztók. Mikor megvettem a kocsit, tudtam hogy ki kell majd cserélnem. El is ment az autó kb 1,5 évet úgy. Néha néha villogott az izzitás jelző, de azóta minden TUTI!!! Csendes, erős(több lett a turbónyomás).

« Utoljára szerkesztve: 2008.07.26 szombat, 20:40:23 írta Angel » Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6236 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 17:50:16 »

 integet2
 az ATC chipről mi a véleményetek?van  valakinek   v6-ban??
 esetleg 2.0 Zetec ben?
 a cimbimnek ilyen focusa van és  ö is agyal egy kis hergelésben....
HA ESETLEG MÁR AZ AUTO VOLT OPTIMALIZÁLVA VALAHA ÉS NEM TUDUNK ROLA, KIDERÜL AMIKOR BELENYULNAK,HOGY MÁR NEM AZ ELSÖ BEAVATKOZÁS???   Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6237 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 17:53:05 »

integet2
 az ATC chipről mi a véleményetek?van  valakinek   v6-ban??
 esetleg 2.0 Zetec ben?
 a cimbimnek ilyen focusa van és  ö is agyal egy kis hergelésben....
HA ESETLEG MÁR AZ AUTO VOLT OPTIMALIZÁLVA VALAHA ÉS NEM TUDUNK ROLA, KIDERÜL AMIKOR BELENYULNAK,HOGY MÁR NEM AZ ELSÖ BEAVATKOZÁS???   Huh?

Felemelik a 170 lovat 174-re? Csak a chip-pel túl sokra nem mész. A be-ki oldalt kell bővíteni, és így tovább, vagy szimplán venni egy ST-t.
Amennyit rá fogsz költeni, nem lesz arányban a kapott teljesítménnyel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #6238 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 17:59:34 »

Felemelik a 170 lovat 174-re? Csak a chip-pel túl sokra nem mész. A be-ki oldalt kell bővíteni, és így tovább, vagy szimplán venni egy ST-t.
Amennyit rá fogsz költeni, nem lesz arányban a kapott teljesítménnyel.
185 le 245nm az igéret
de én nem áldozok 70e rá......azért igy sem rossz a v6 nyes
a focus 2.0 zetecre ötlet??? st nem kell... ez is eleget eszik
elötte  egy TD hondám volt krézi adagoloval... 6 l/100km  kanna
  1200/100km...folytassam???
« Utoljára szerkesztve: 2008.07.27 vasárnap, 18:03:13 írta BiTi » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6239 Dátum: 2008.07.27 vasárnap, 18:11:00 »

a cimbimnek ilyen focusa van és  ö is agyal egy kis hergelésben....
HA ESETLEG MÁR AZ AUTO VOLT OPTIMALIZÁLVA VALAHA ÉS NEM TUDUNK ROLA, KIDERÜL AMIKOR BELENYULNAK,HOGY MÁR NEM AZ ELSÖ BEAVATKOZÁS???   Huh?
Vidd el teljesítménymérő padra pl a Budakalászi Bosch szervíz. A kapott nyomaték lóerő görbéből látni fogod az igazat.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6240 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 10:11:01 »

Jól meg van akkor húzva a kocsid:) a bömi 218LE és 500NM és max 200kg val nehezebb.

Én ott vettem észre a tuningot mikor ki lettek cserélve a porlasztók. Mikor megvettem a kocsit, tudtam hogy ki kell majd cserélnem. El is ment az autó kb 1,5 évet úgy. Néha néha villogott az izzitás jelző, de azóta minden TUTI!!! Csendes, erős(több lett a turbónyomás).



Hát van benne egy küberl digibox. Nemrég tekertem fel 8-as állásba és persze a csúcsok sem régiek. Az ominózus esetben, dombon felfelé, 60-ról kezdtem  tolni neki 4-ben, ami gyakorlatilag a nyomatékcsúcs körüli állapot. Meg is lepődtem, hogy nem nagyon tud ellépni a bömös, valszeg neki is dolgozott a esp.  hehe
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6241 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 10:57:27 »

Hát van benne egy küberl digibox. Nemrég tekertem fel 8-as állásba és persze a csúcsok sem régiek. Az ominózus esetben, dombon felfelé, 60-ról kezdtem  tolni neki 4-ben, ami gyakorlatilag a nyomatékcsúcs körüli állapot. Meg is lepődtem, hogy nem nagyon tud ellépni a bömös, valszeg neki is dolgozott a esp.  hehe

Vagy nem akart. A bömös hátsókerekes. Az emelkedőn a súlypont hátra tolódik. A mi elsőkerekünk a vízszinteshez képest olyan 60% erőt tud közvetíteni, az ő hátsókereke meg kb 140%-ot.
Szerintem csak nem akart elmenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6242 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 20:56:38 »

Hát van benne egy küberl digibox. Nemrég tekertem fel 8-as állásba és persze a csúcsok sem régiek. Az ominózus esetben, dombon felfelé, 60-ról kezdtem  tolni neki 4-ben, ami gyakorlatilag a nyomatékcsúcs körüli állapot. Meg is lepődtem, hogy nem nagyon tud ellépni a bömös, valszeg neki is dolgozott a esp.  hehe

Mondjuk én is meglepődök az enyémen, hogy néha hogy kilő:) Milyen az a digibox ami neked fent van? És mibe fáj egy ilyen?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #6243 Dátum: 2008.07.28 hétfő, 21:04:35 »

Vagy nem akart. A bömös hátsókerekes. Az emelkedőn a súlypont hátra tolódik. A mi elsőkerekünk a vízszinteshez képest olyan 60% erőt tud közvetíteni, az ő hátsókereke meg kb 140%-ot.
Szerintem csak nem akart elmenni.

Most vezettem egy 525D-t, de az is elég meggyőző volt.
530D nem a mi kategóriánk!  szomoru1
Naplózva
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #6244 Dátum: 2008.07.29 kedd, 10:10:18 »

Jól van Scratch most már visszavágót fogok kérni! Wink A tali vége felé gyorsultunk addigra kifáradtak a lovak!!  Wink Azért arra kiváncsi leszek hányan fogjuk a TDDI-s részleget képviselni. Tavasszal egy kategóriával feljebb indultam és nem volt okom szégyenkezni. Jópár tdci-t leléptem. A Scratch valóban lealázott de majd revansot veszek! Grin

Eversman
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6245 Dátum: 2008.07.29 kedd, 12:23:48 »

Jól van Scratch most már visszavágót fogok kérni! Wink A tali vége felé gyorsultunk addigra kifáradtak a lovak!!  Wink Azért arra kiváncsi leszek hányan fogjuk a TDDI-s részleget képviselni. Tavasszal egy kategóriával feljebb indultam és nem volt okom szégyenkezni. Jópár tdci-t leléptem. A Scratch valóban lealázott de majd revansot veszek! Grin

Eversman

Nem, tényleg nem cinkelés képpen írom, én tényleg jobban meglepődtem mint Te, hiszen az elöző nekem is TDDi volt, és a napi használat közbe én úgy érezetem hiába 115LE, mégis erősebbnek érződött, mint a mostani 145-ös.
De majd ősszel megyünk még egy kört! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #6246 Dátum: 2008.07.29 kedd, 12:29:55 »

Nem vettem annak.  Wink Megbeszéltük!

Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6247 Dátum: 2008.07.29 kedd, 12:35:47 »

Nem, tényleg nem cinkelés képpen írom, én tényleg jobban meglepődtem mint Te, hiszen az elöző nekem is TDDi volt, és a napi használat közbe én úgy érezetem hiába 115LE, mégis erősebbnek érződött, mint a mostani 145-ös.
De majd ősszel megyünk még egy kört! Smiley

A dizil egy nagyobbat lép, van egy hátbarúgás, ami jól jön előzéskor, te a 400m már már. És ugye a tddi valami 11s, a 2,0i meg 9,8.
Szóval rugalmasságban jobb a tddi, de 400m, 0-100, és végsebességben jobb a benzines 2,0.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #6248 Dátum: 2008.07.29 kedd, 12:58:13 »

A végsebességben tuti igazad van a 400 métert és a 0-100-at ki kellene próbálni.

Eversman
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6249 Dátum: 2008.07.29 kedd, 13:05:33 »

A dizil egy nagyobbat lép, van egy hátbarúgás, ami jól jön előzéskor, te a 400m már már. És ugye a tddi valami 11s, a 2,0i meg 9,8.
Szóval rugalmasságban jobb a tddi, de 400m, 0-100, és végsebességben jobb a benzines 2,0.
taps
na most egy régi kérdésemre adtál választ....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.