Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:04:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
118
119
120
121
122
123
124
[
125
]
126
127
128
129
130
131
132
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698831 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6200 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 19:03:58 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.24 csütörtök, 16:44:09
Én a talin gyorsultam egy chip tuningos TDDi-vel, ő egyedül ült benne, mi 3-an + tele a csomi szerszámokkal, olyan 1,5 autóval hagytam le 3-ból 3x.
Pedig nekem semmilyen tuning nincs benne, és nem is lesz!
Hát igen, így kell lealázni a tddi-ket!
" Bocsi, de csak azért kaptál 1,5 autónyit, mert a csomagtartóm teli volt szerszámokkal, az építkezéshez nem raktam ki a 2q cementet, ja és az utánfutó is rajta maradt!"
Félek már kiállni gyorsulni veletek,
Angelnek meg már csak a 2,2 tdci-k lehetnek ellenfelei.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6201 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 19:30:44 »
Az én TDDI-m változó geometriás és nem lehet huzni.......
Ha meglessz a chip nekem is addig és tudok menni talira beszállok a versenybe énis!!!!
Nagy meglepetés lessz néhány embernek, azt garantálom!!!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6202 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 19:33:56 »
Angel!
Azt azért nem értem hogy te honnan tudod melyik autót meddig lehet húzni, meg mi a határ?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6203 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:16:32 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 18:53:27
Sajnos itt látszik, hogy a chippelés csodákra nem képes.
Magasabb lett viszont minden fordulaton a nyomaték és a teljesítmény is.
A laposabb, egyenletesebb nyomatékhoz másik turbó kellene, változó geometriás, ebben nem tudtak segíteni szoftveresen. Ti több autót is bemértetek chippelés után, azoknál változott a nyomaték görbe? laposabb lett?
Ettől függetlenül 1400 körüli fordulattól már terhelhető az autóm, de ez nem dinamikus gyorsulást jelent.
Inkább mondanám egyenletesebbnek és eltoltnak nyilván felfele de picit elfele is. Pl. a 2,2-esek zömében EuroIV-esek. Ezt az elektronikus szabályozású turbóval lehet elérni . Na ettől nyomorult szőrös lesz fent a nyomatékgörbe és lóerő görbe, mert folyton visszaszabályoz, hogy ne legyen magas pl. a "K".
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6204 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:20:48 »
Angel!
Szerintem te egy kicsit túlmisztifikálod (ejj de szép szó
) ezt az egész chiptuning dolgot!!!!!
Szerintem fülig érne a szád ha meghuznák az autódat egy normális helyen, és te lennél az első aki ajánlaná a chipet
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6205 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:43:01 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 15:59:53
Csak érdekességképpen: eddig a dízelek közül csak a 2.2-es+chip hagyott le.
Húha akkor itt valami nagyon nem stimm.
Remélem jó adatokat írok kb. : 2.2 + chip (150 ló+30 ? ) vs. 2.0 (130 ló )
1 : 0
( hajszál híjján )
Ne haragudjatok : de ezt tényleg nem értem
Vagy automat volt?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.24 csütörtök, 20:49:54 írta sz.z.csicsi
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6206 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:45:17 »
Ez az ATC nekem nem szimpi, ennyi.....
személy Fékpad 15 km/h-val, teher fékpad 5km/h-val, teljesitmény mérő pad pedig sokkal gyorsabban forog.
Mér irják mindenhol hogy fékpad? nem értem.... aztse tudja min méri az autót.....
Teljesitményt és nyomatékot teljesitménymérő próba padon nézik.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6207 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:48:37 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.07.24 csütörtök, 20:43:01
Húha akkor itt valami nagyon nem stimm.
Remélem jó adatokat írok kb. : 2.2 + chip (150 ló+30 ? ) vs. 2.0 (130 ló )
1 : 0
( hajszál híjján )
Ne haragudjatok : de ezt tényleg nem értem
a.) A 2.2TDCi az MKIII-nál 155 ló 400Nm
b.) nem szokták a 2,2-ket + 30 lóval felhúzni (papiron lehet) mert nem érdemes már egy gyenge chip is 430-440Nm nyomatékot jelent az első tengelyekre. Ekkora nyomatékot nem lehet egy tengelyen leadni radirozás nélkül
Nem nagy élmény amikor száraz uton 4.-ben 80-nál odalépve beszól a TCS
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6208 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:51:57 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.24 csütörtök, 13:24:53
A blokk ugyanaz, de a többi nem. Más lett az égéstér, más a hűtés, meg egy csomó minden, a mechanikus részek.
A tddi/tdci-nél is valószínűleg más a fej, meg egy csomó minden, pl a 115 lovas tddi-k jó része fix geometriás (az újabbak), míg a tdci 130 mindegyike változós. Valószínűleg a hajtókar is erősebb, meg gondolom, a csapágyak is, és így tovább.
Tulajdonképpen két generációval újabb, mert a tdci már 2. generációs cr (a több befecs miatt).
Lehet hogy ezeket gondolod, de szerencsére ezeket nem bántották,ugyanaz a dugattyú, ua. a hajtókar, ua. a csapágy ua. az égéstér, ua. a fej(porlasztót kivéve) meg még a legutolsó csavar is ugyanaz a motorban a befecskendezésen kívül....hát ez van...most mit lehet tenni. A 2,2 másabb.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6209 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:52:42 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 20:48:37
a.) A 2.2TDCi az MKIII-nál 155 ló 400Nm
b.) nem szokták a 2,2-ket + 30 lóval felhúzni (papiron lehet) mert nem érdemes már egy gyenge chip is 430-440Nm nyomatékot jelent az első tengelyekre. Ekkora nyomatékot nem lehet egy tengelyen leadni radirozás nélkül
Nem nagy élmény amikor száraz uton 4.-ben 80-nál odalépve beszól a TCS
Azért tettem ? jelet, de akkor ? 155 ló + mennyi (chip) 15 még az is több mint 130 ....
...ööö..ö.vagy neem
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6210 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:54:48 »
Idézetet írta: sz.z.csicsi - 2008.07.24 csütörtök, 20:52:42
Azért tettem ? jelet, de akkor ? 155 ló + mennyi (chip) 15 még az is több mint 130 ....
...ööö..ö.vagy neem
Elég szokott lenni
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6211 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 20:59:14 »
Azért bevállalnék egy 2.2 ...mármint nem versenyre hanem az enyém helyett.Ahogy olvasgatom az adatokat róla./ Le,Nm,
fogyi
,
/stb , de lehet már ez a téma se ide való
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6212 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:00:40 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 20:48:37
a.) A 2.2TDCi az MKIII-nál 155 ló 400Nm
b.) nem szokták a 2,2-ket + 30 lóval felhúzni (papiron lehet) mert nem érdemes már egy gyenge chip is 430-440Nm nyomatékot jelent az első tengelyekre. Ekkora nyomatékot nem lehet egy tengelyen leadni radirozás nélkül
Nem nagy élmény amikor száraz uton 4.-ben 80-nál odalépve beszól a TCS
Valóban igaz az, hogy a chip nélküli 2,2-est egy ügyes 130-as legyorsulja?
Mert amiket Te szoktál írni a géped teljesítményéről, nem ezt gondolnánk.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6213 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:03:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.07.24 csütörtök, 21:00:40
Valóban igaz az, hogy a chip nélküli 2,2-est egy ügyes 130-as legyorsulja?
Mert amiket Te szoktál írni a géped teljesítményéről, nem ezt gondolnánk.
Ha balfék a sofőr akkor bármit le lehet gyorsulni, ha nem az akkor az erőlködésnek beégés a vége
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6214 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:05:15 »
A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6215 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:07:46 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.07.24 csütörtök, 21:05:15
A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Nekem mondod? Most én 90 benzin lóerővel járkálok hétfőig.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6216 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:08:07 »
Én azt szeretem amikor a passzatok, meg az A3-as fosok lehuzódnak 140-nél had mennyek
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6217 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:10:15 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.07.24 csütörtök, 21:05:15
A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Nekem volt elrepedve (
a vastag fekete elöl függőlegesen ugye?
)és "gond" nélkül ment 200 -t is csak nyomott hagyott maga mögött ( füst )És hallottam hogy kifújt és a hajlatban volt a repedés hossz irányú kb 4 cm. ..a fenébe ez se ide való
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6218 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:15:13 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.07.24 csütörtök, 21:05:15
A tuninghoz egy szösszenet, mint abszolúte kívülálló.
A vigyorgáshoz ajánlanék mindenkinek egy turbócső repedést. Akkor az autóból elmegy a ménes, oszt lehet közlekedni 80 lóerővel, megy gyorsulgatni, ha tudsz. Megérezni, milyen az, amikor emelkedőn a Suzikik legyorsulnak. Muhaha. Marha vidám. Aztán amikor a hiba megjavul, és a gép megint úgy megy, mint régen - na, akkor jön a vigyor az ember arcára. És ehhez nem kell tuning, csak megérezni, hogy a "többieknek" milyen érzés egy 70 lóerős autóval közlekedni. Aztán újra visszakapni az erőt - ez nagy tanulság, ajánlom mindnekinek!
Elég ez az erő. Szerintem.
Melóba én is sajnálom huzkodni a mondeót (ha nagyon meg vagyok késve akkor azzal megyek), én is tudom milyen az 53 le.....kegyetlen
nagy élmény utána átülni a dízelbe.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6219 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:26:12 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 21:07:46
Nekem mondod? Most én 90 benzin lóerővel járkálok hétfőig.
Akkor te most nem vigyorogsz...
De milyen király lesz megint visszaülni a 2.2-be! Ez az igazi tuning, mindjárt kapsz 65 lóerőt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6220 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 21:27:01 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 21:03:02
Ha balfék a sofőr akkor bármit le lehet gyorsulni, ha nem az akkor az erőlködésnek beégés a vége
Hát csak a száraz adatok is ezt sugalják, azért lepett meg amit lentebb olvastam.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6221 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:36:09 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.24 csütörtök, 20:45:17
Ez az ATC nekem nem szimpi, ennyi.....
személy Fékpad 15 km/h-val, teher fékpad 5km/h-val, teljesitmény mérő pad pedig sokkal gyorsabban forog.
Mér irják mindenhol hogy fékpad? nem értem.... aztse tudja min méri az autót.....
Teljesitményt és nyomatékot teljesitménymérő próba padon nézik.
"fék"padot írtam. Tudom, hogy teljesítmény mérő pad.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6222 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:41:55 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.24 csütörtök, 19:30:44
Az én TDDI-m változó geometriás és nem lehet huzni.......
Ezt nem értem.
Nem lehet húzni? Változó geometriásból szerintem alacsonyabb fordulaton többet ki tudnak hozni, ha minden egyéb OK.
Amúgy miért kellett az utolsó sorozat tddi-ket fix turbóval kiadni? Gond volt a változó geometriás turbókkal, vagy csak olcsóbbak?
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6223 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:43:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.07.24 csütörtök, 20:51:57
Lehet hogy ezeket gondolod, de szerencsére ezeket nem bántották,ugyanaz a dugattyú, ua. a hajtókar, ua. a csapágy ua. az égéstér, ua. a fej(porlasztót kivéve) meg még a legutolsó csavar is ugyanaz a motorban a befecskendezésen kívül....hát ez van...most mit lehet tenni. A 2,2 másabb.
Szerintem meg elégedjünk meg azzal, hogy jó kis Transit motor van az autónkban!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6224 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:43:51 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 22:36:09
"fék"padot írtam. Tudom, hogy teljesítmény mérő pad.
Nem rád céloztam speciel, az oldalon is azt irják, hihetetlen
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6225 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:46:32 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.24 csütörtök, 22:43:51
Nem rád céloztam speciel, az oldalon is azt irják, hihetetlen
Buxus!!! Lehet, hogy rossz padon mérték be a gépem?
Biztos a kézifékem tudta a 355Nm-t.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6226 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:49:07 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 22:41:55
Ezt nem értem.
Nem lehet húzni? Változó geometriásból szerintem alacsonyabb fordulaton többet ki tudnak hozni, ha minden egyéb OK.
Amúgy miért kellett az utolsó sorozat tddi-ket fix turbóval kiadni? Gond volt a változó geometriás turbókkal, vagy csak olcsóbbak?
változó geometriáson nem lehet turbónyomást emelni (bár ennek most utánna fogok nézni).
Az én autóm 2002.januári. az már eléggé a vége a TDDI-nek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6227 Dátum:
2008.07.24 csütörtök, 22:50:57 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 22:46:32
Buxus!!! Lehet, hogy rossz padon mérték be a gépem?
Biztos a kézifékem tudta a 355Nm-t.
hát ott max 5kn tud az tuti, többet még a 2.2 TDCI se tud meg az ST-se.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6228 Dátum:
2008.07.25 péntek, 21:13:35 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.24 csütörtök, 22:49:07
változó geometriáson nem lehet turbónyomást emelni (bár ennek most utánna fogok nézni).
Az én autóm 2002.januári. az már eléggé a vége a TDDI-nek.
Lehet állítani! Még chip nélkül is.
Kb 3 perc ha tudod mit csinálsz! A vákumdob előfeszítése változtatható hosszúságú......
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6229 Dátum:
2008.07.25 péntek, 21:42:06 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.24 csütörtök, 21:08:07
Én azt szeretem amikor a passzatok, meg az A3-as fosok lehuzódnak 140-nél had mennyek
A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6230 Dátum:
2008.07.25 péntek, 21:47:39 »
Idézetet írta: TZS - 2008.07.25 péntek, 21:42:06
A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.
Ezért ez egy picit erős volt
bombi 530 kontra mondeo meccs
Erről az a vicc jut eszembe amikor két hangya megbeszéli az elefánt vadász stratégiájukat: te lefogod én addig leütöm
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6231 Dátum:
2008.07.25 péntek, 21:48:00 »
Idézetet írta: TZS - 2008.07.25 péntek, 21:42:06
A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.
Hát én nem tudom. Azért az 530d elég jól megy. Nem biztos, hogy jobb gumival leléped... azaz, biztosan nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6232 Dátum:
2008.07.25 péntek, 21:57:56 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.25 péntek, 21:48:00
Hát én nem tudom. Azért az 530d elég jól megy. Nem biztos, hogy jobb gumival leléped... azaz, biztosan nem.
Ez így van, csak kellett egy kifogás!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6233 Dátum:
2008.07.25 péntek, 22:55:07 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.24 csütörtök, 17:30:19
Legalább egyszer mentél 90-nél többel
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6234 Dátum:
2008.07.25 péntek, 22:57:53 »
Idézetet írta: Zsiri - 2008.07.24 csütörtök, 19:03:58
Hát igen, így kell lealázni a tddi-ket!
" Bocsi, de csak azért kaptál 1,5 autónyit, mert a csomagtartóm teli volt szerszámokkal, az építkezéshez nem raktam ki a 2q cementet, ja és az utánfutó is rajta maradt!"
Félek már kiállni gyorsulni veletek,
Angelnek meg már csak a 2,2 tdci-k lehetnek ellenfelei.
Én jobban meglepődtem mint Ő!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6235 Dátum:
2008.07.26 szombat, 20:21:58 »
Idézetet írta: TZS - 2008.07.25 péntek, 21:42:06
A minap bosszús voltam, mert egy 530D BMW meglépett előlem! Egy hosszabb emelkedőn gyorsultunk 60-ról. Elég jól tartottam vele a tempót amikor 110 körül bekapcsolt a kipörgésgátló! Sajna felúsztak az esőben a zérus mintázatú gumijaim.
Jól meg van akkor húzva a kocsid:) a bömi 218LE és 500NM és max 200kg val nehezebb.
Én ott vettem észre a tuningot mikor ki lettek cserélve a porlasztók. Mikor megvettem a kocsit, tudtam hogy ki kell majd cserélnem. El is ment az autó kb 1,5 évet úgy. Néha néha villogott az izzitás jelző, de azóta minden TUTI!!! Csendes, erős(több lett a turbónyomás).
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.26 szombat, 20:40:23 írta Angel
»
Naplózva
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6236 Dátum:
2008.07.27 vasárnap, 17:50:16 »
az ATC chipről mi a véleményetek?van valakinek v6-ban??
esetleg 2.0 Zetec ben?
a cimbimnek ilyen focusa van és ö is agyal egy kis hergelésben....
HA ESETLEG MÁR AZ AUTO VOLT OPTIMALIZÁLVA VALAHA ÉS NEM TUDUNK ROLA, KIDERÜL AMIKOR BELENYULNAK,HOGY MÁR NEM AZ ELSÖ BEAVATKOZÁS???
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6237 Dátum:
2008.07.27 vasárnap, 17:53:05 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.07.27 vasárnap, 17:50:16
az ATC chipről mi a véleményetek?van valakinek v6-ban??
esetleg 2.0 Zetec ben?
a cimbimnek ilyen focusa van és ö is agyal egy kis hergelésben....
HA ESETLEG MÁR AZ AUTO VOLT OPTIMALIZÁLVA VALAHA ÉS NEM TUDUNK ROLA, KIDERÜL AMIKOR BELENYULNAK,HOGY MÁR NEM AZ ELSÖ BEAVATKOZÁS???
Felemelik a 170 lovat 174-re? Csak a chip-pel túl sokra nem mész. A be-ki oldalt kell bővíteni, és így tovább, vagy szimplán venni egy ST-t.
Amennyit rá fogsz költeni, nem lesz arányban a kapott teljesítménnyel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
birotibor
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6238 Dátum:
2008.07.27 vasárnap, 17:59:34 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.27 vasárnap, 17:53:05
Felemelik a 170 lovat 174-re? Csak a chip-pel túl sokra nem mész. A be-ki oldalt kell bővíteni, és így tovább, vagy szimplán venni egy ST-t.
Amennyit rá fogsz költeni, nem lesz arányban a kapott teljesítménnyel.
185 le 245nm az igéret
de én nem áldozok 70e rá......azért igy sem rossz a v6
a focus 2.0 zetecre ötlet??? st nem kell... ez is eleget eszik
elötte egy TD hondám volt krézi adagoloval... 6 l/100km kanna
1200/100km...folytassam???
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.27 vasárnap, 18:03:13 írta BiTi
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6239 Dátum:
2008.07.27 vasárnap, 18:11:00 »
Idézetet írta: BiTi - 2008.07.27 vasárnap, 17:50:16
a cimbimnek ilyen focusa van és ö is agyal egy kis hergelésben....
HA ESETLEG MÁR AZ AUTO VOLT OPTIMALIZÁLVA VALAHA ÉS NEM TUDUNK ROLA, KIDERÜL AMIKOR BELENYULNAK,HOGY MÁR NEM AZ ELSÖ BEAVATKOZÁS???
Vidd el teljesítménymérő padra pl a Budakalászi Bosch szervíz. A kapott nyomaték lóerő görbéből látni fogod az igazat.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6240 Dátum:
2008.07.28 hétfő, 10:11:01 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.07.26 szombat, 20:21:58
Jól meg van akkor húzva a kocsid:) a bömi 218LE és 500NM és max 200kg val nehezebb.
Én ott vettem észre a tuningot mikor ki lettek cserélve a porlasztók. Mikor megvettem a kocsit, tudtam hogy ki kell majd cserélnem. El is ment az autó kb 1,5 évet úgy. Néha néha villogott az izzitás jelző, de azóta minden TUTI!!! Csendes, erős(több lett a turbónyomás).
Hát van benne egy küberl digibox. Nemrég tekertem fel 8-as állásba és persze a csúcsok sem régiek. Az ominózus esetben, dombon felfelé, 60-ról kezdtem tolni neki 4-ben, ami gyakorlatilag a nyomatékcsúcs körüli állapot. Meg is lepődtem, hogy nem nagyon tud ellépni a bömös, valszeg neki is dolgozott a esp.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6241 Dátum:
2008.07.28 hétfő, 10:57:27 »
Idézetet írta: TZS - 2008.07.28 hétfő, 10:11:01
Hát van benne egy küberl digibox. Nemrég tekertem fel 8-as állásba és persze a csúcsok sem régiek. Az ominózus esetben, dombon felfelé, 60-ról kezdtem tolni neki 4-ben, ami gyakorlatilag a nyomatékcsúcs körüli állapot. Meg is lepődtem, hogy nem nagyon tud ellépni a bömös, valszeg neki is dolgozott a esp.
Vagy nem akart. A bömös hátsókerekes. Az emelkedőn a súlypont hátra tolódik. A mi elsőkerekünk a vízszinteshez képest olyan 60% erőt tud közvetíteni, az ő hátsókereke meg kb 140%-ot.
Szerintem csak nem akart elmenni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6242 Dátum:
2008.07.28 hétfő, 20:56:38 »
Idézetet írta: TZS - 2008.07.28 hétfő, 10:11:01
Hát van benne egy küberl digibox. Nemrég tekertem fel 8-as állásba és persze a csúcsok sem régiek. Az ominózus esetben, dombon felfelé, 60-ról kezdtem tolni neki 4-ben, ami gyakorlatilag a nyomatékcsúcs körüli állapot. Meg is lepődtem, hogy nem nagyon tud ellépni a bömös, valszeg neki is dolgozott a esp.
Mondjuk én is meglepődök az enyémen, hogy néha hogy kilő:) Milyen az a digibox ami neked fent van? És mibe fáj egy ilyen?
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6243 Dátum:
2008.07.28 hétfő, 21:04:35 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.28 hétfő, 10:57:27
Vagy nem akart. A bömös hátsókerekes. Az emelkedőn a súlypont hátra tolódik. A mi elsőkerekünk a vízszinteshez képest olyan 60% erőt tud közvetíteni, az ő hátsókereke meg kb 140%-ot.
Szerintem csak nem akart elmenni.
Most vezettem egy 525D-t, de az is elég meggyőző volt.
530D nem a mi kategóriánk!
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6244 Dátum:
2008.07.29 kedd, 10:10:18 »
Jól van Scratch most már visszavágót fogok kérni!
A tali vége felé gyorsultunk addigra kifáradtak a lovak!!
Azért arra kiváncsi leszek hányan fogjuk a TDDI-s részleget képviselni. Tavasszal egy kategóriával feljebb indultam és nem volt okom szégyenkezni. Jópár tdci-t leléptem. A Scratch valóban lealázott de majd revansot veszek!
Eversman
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6245 Dátum:
2008.07.29 kedd, 12:23:48 »
Idézetet írta: Eversman - 2008.07.29 kedd, 10:10:18
Jól van Scratch most már visszavágót fogok kérni!
A tali vége felé gyorsultunk addigra kifáradtak a lovak!!
Azért arra kiváncsi leszek hányan fogjuk a TDDI-s részleget képviselni. Tavasszal egy kategóriával feljebb indultam és nem volt okom szégyenkezni. Jópár tdci-t leléptem. A Scratch valóban lealázott de majd revansot veszek!
Eversman
Nem, tényleg nem cinkelés képpen írom, én tényleg jobban meglepődtem mint Te, hiszen az elöző nekem is TDDi volt, és a napi használat közbe én úgy érezetem hiába 115LE, mégis erősebbnek érződött, mint a mostani 145-ös.
De majd ősszel megyünk még egy kört!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6246 Dátum:
2008.07.29 kedd, 12:29:55 »
Nem vettem annak.
Megbeszéltük!
Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6247 Dátum:
2008.07.29 kedd, 12:35:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.29 kedd, 12:23:48
Nem, tényleg nem cinkelés képpen írom, én tényleg jobban meglepődtem mint Te, hiszen az elöző nekem is TDDi volt, és a napi használat közbe én úgy érezetem hiába 115LE, mégis erősebbnek érződött, mint a mostani 145-ös.
De majd ősszel megyünk még egy kört!
A dizil egy nagyobbat lép, van egy hátbarúgás, ami jól jön előzéskor, te a 400m már már. És ugye a tddi valami 11s, a 2,0i meg 9,8.
Szóval rugalmasságban jobb a tddi, de 400m, 0-100, és végsebességben jobb a benzines 2,0.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6248 Dátum:
2008.07.29 kedd, 12:58:13 »
A végsebességben tuti igazad van a 400 métert és a 0-100-at ki kellene próbálni.
Eversman
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6249 Dátum:
2008.07.29 kedd, 13:05:33 »
Idézetet írta: Angel - 2008.07.29 kedd, 12:35:47
A dizil egy nagyobbat lép, van egy hátbarúgás, ami jól jön előzéskor, te a 400m már már. És ugye a tddi valami 11s, a 2,0i meg 9,8.
Szóval rugalmasságban jobb a tddi, de 400m, 0-100, és végsebességben jobb a benzines 2,0.
na most egy régi kérdésemre adtál választ....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak:
1
...
118
119
120
121
122
123
124
[
125
]
126
127
128
129
130
131
132
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ