Tsory
|
|
« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2008.08.16 szombat, 08:18:41 » |
|
Tsory az ilyen nagy machinátor ő is szerette volna közvetlenbbé teni a turbo motor kapcsolatot, egy megerősített turbócsővel. Annyira bonyolult az idom hogy nem olyan egyszerű után gyártatni flexi anyagól. Rövid az idom, kis távolságon belül törés és átmérő váltás Szóval neki is beletört a bicskája. Az hogy teljesen fémből legyen az meg nem túl jó ötlet mert nem lehet kikerülni, hogy legyen némi flexibilitás benne mert azért csak remeg mozog az egész, hőtágulást is fel kell venni valaminek. fix csőből is megoldható, csak kell hagyni a szívósor felőli végén kb 10cm szünetet amit gumicsővel lehet kitömni. cancer megoldotta már, és én se vetettem el a dolgot, csak szeretném látni az övét. ha eljön a talira ismét akkor majd megfűzöm, h bekukkanthassak a motortérbe nincs a dolog elvetve nálam azért mert flexivel nem oldható meg, csak szeretnék látni 1 működő megoldást. 5leteim lennének csak a flexi is kudarc volt a mintát még mindig hurcolom magammal
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2008.08.16 szombat, 09:28:42 » |
|
Sziasztok!
94'-es Mondeo-ra keresek tuning spoilert,ha van valakinek,megnézném.
keress...de egyszerre csak egy topicban, ha kérhetjük... piros felirat az oldal tetején
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2008.08.16 szombat, 11:10:40 » |
|
csak azon gondolkodtam, hogy megéri e a befektetés. Viszont a turbó csöveit tuti le fogom cserélni. Ma mikor szereltem nézegettem , hogy mekkora egy *** anyagból vannak. valami fixre, ami nem fújódik fel hanem egyből reagál a töltésre Szerintem nem éri meg!!!! Leszedni és kitisztitani csak akkor érdemes szerintem ha unatkozol ugyis lessz benne olaj meg redva idővel, de ez a normális, vagy tényleg kirepedt valahol, mint az én combomon például, de azt észre fogod venni.... süvit mint az állat és olyan gyenge lessz az autó mint egy szivó dizel, füst az marad ugyanannyi. Azért nem olyan olcsó dolog, erre legalábbis 130.000 volt 30% kedvezményemmel Turbócsővet fixre lecserélni szerintem elég macerás, mivel a cső felfujódik és ahogy a motor mozog/remeg tágul és összehúzódik, ezt fix csőnél elég nehéz elérni..... Nem véletlenül van gumiből az a cső, ez van ez ilyen konstrukció.... Mondeó az ilyen, be kell nyelni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2008.08.16 szombat, 14:03:57 » |
|
Turbócsővet fixre lecserélni szerintem elég macerás, mivel a cső felfujódik és ahogy a motor mozog/remeg tágul és összehúzódik, ezt fix csőnél elég nehéz elérni..... Nem véletlenül van gumiből az a cső, ez van ez ilyen konstrukció.... Mondeó az ilyen, be kell nyelni...
azért kell az EGR és a fix cső közé gumicsövet tenni úgy, h 10cm legyen az EGR és a fix cső közti távolság. namost nem a buta merev fekete hűtőtömlőt kell berakni, hanem a kék szilikoncsövet. de ma agyaltam kicsit és arra jutottam, h leg1szerűbb megoldás ha szilikonos könyökkel hozom össze a fixcsövet és a szelepet. akkor aztán bőven elég rugalmasságot kap a dolog, ami kell is mert a motor mozog a cső pedig a kasztnihoz van rögzítve alul.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2008.08.16 szombat, 14:40:18 » |
|
Ha én tuningba fognék... lehet, hogy szentségtörésnek tűnik, de a 2,5 v6-ot ugyan átalakítanám dízelre... Viccnek jó lenne..
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
Dávid
|
|
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2008.08.16 szombat, 14:43:51 » |
|
Jaja, de inkább elvetettem, mert ez ugyan sportos, de nem igazán szép.
|
|
|
Naplózva
|
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2008.08.16 szombat, 15:20:46 » |
|
Hali... OFF Nem tud valaki küldeni egy MK3-as Mondeo árlistát, lehetőleg olyat amiben már szerepelt az ST TDCi?! mondeo.v6.st220@gmail.comköszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2008.08.16 szombat, 15:29:44 » |
|
Hali... OFF Nem tud valaki küldeni egy MK3-as Mondeo árlistát, lehetőleg olyat amiben már szerepelt az ST TDCi?! mondeo.v6.st220@gmail.comköszi Mikorit mert kb. 4 havonta változott. Nekem 2 fajta van még 2006-ból este átlököm őket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2008.08.16 szombat, 16:08:50 » |
|
Mikorit mert kb. 4 havonta változott. Nekem 2 fajta van még 2006-ból este átlököm őket.
huh, nagyon köszönöm ismét...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2008.08.16 szombat, 16:09:39 » |
|
Ha megvan az Extralista az is jó lenne, mert ki szeretném számolni, mennyibe került a kocsim...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:05:22 » |
|
azért kell az EGR és a fix cső közé gumicsövet tenni úgy, h 10cm legyen az EGR és a fix cső közti távolság. namost nem a buta merev fekete hűtőtömlőt kell berakni, hanem a kék szilikoncsövet. de ma agyaltam kicsit és arra jutottam, h leg1szerűbb megoldás ha szilikonos könyökkel hozom össze a fixcsövet és a szelepet. akkor aztán bőven elég rugalmasságot kap a dolog, ami kell is mert a motor mozog a cső pedig a kasztnihoz van rögzítve alul.
Valami teflon bevonatos masszivabb gégecső kéne....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:48:09 » |
|
Mikorit mert kb. 4 havonta változott. Nekem 2 fajta van még 2006-ból este átlököm őket.
Nekem 3...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2008.08.16 szombat, 17:58:25 » |
|
A mai reggel szereléssel kezdtem Mivel tegnap megállapítottam , hogy az a fránya turbócső az akku alatti már megint kirepedt. Venni nem fogok ujjat az tuti. Kiszedtem és következett a tuning ami sosem fog kirepedni. Találtam extra átmérőjű zsugorcsövet Azt melegítettük fel rá. Nagyon faxa lett. Mivel műgyantás úgy ráragadt hogy csak na. Ami a lényeg, mikor tölt a turbó ez a cső már nem fújódik fel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2008.08.16 szombat, 18:16:11 » |
|
Itt a tegnapi Blow Off szelep beszereléséről a képek: Levettem a lökhárítót mivel az intercoolerből kijövő csöbe akartam beszerelni a motyót. Hogy minél hangosabb legyen:) A kiszerelt csőbe beszereltem a szelep szárát. A nagy rögzítő anyát jól meg kell húzni, nehogy elillanjon a levegő:): Felszereltem a szelepet: A vákumot oda kell vinni a szelep tetejére. Ezt a fékhez menő vákumcső megcsapolásával lehet eszközölni. Ami nem látszik a képen ,hogy közbeiktattam egy elektromos vákum kapcsolót. Ezt vezérli az elektronika: Így néz ki a szelep beszerelve a helyén: Ezek után következet a tápok bekötése és a gázpedál szál megkeresése. Majd jött a próba és a szelep beállítása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2008.08.16 szombat, 18:35:12 » |
|
Nekem 3...
Angel! Tőled is szívesen fogadom... mondeo.v6.st220@gmail.com
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ST220
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2008.08.16 szombat, 18:37:49 » |
|
Itt a tegnapi Blow Off szelep beszereléséről a képek:
Levettem a lökhárítót mivel az intercoolerből kijövő csöbe akartam beszerelni a motyót. Hogy minél hangosabb legyen:)
A kiszerelt csőbe beszereltem a szelep szárát. A nagy rögzítő anyát jól meg kell húzni, nehogy elillanjon a levegő:):
Felszereltem a szelepet:
A vákumot oda kell vinni a szelep tetejére. Ezt a fékhez menő vákumcső megcsapolásával lehet eszközölni. Ami nem látszik a képen ,hogy közbeiktattam egy elektromos vákum kapcsolót. Ezt vezérli az elektronika:
Így néz ki a szelep beszerelve a helyén:
Ezek után következet a tápok bekötése és a gázpedál szál megkeresése. Majd jött a próba és a szelep beállítása.
Hangot tegyél fel valahogy....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2008.08.16 szombat, 19:07:10 » |
|
hát az nehéz lesz . De megoldom:) majd csinálok videot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2008.08.16 szombat, 20:01:44 » |
|
A nagy szerelés közepette nézegettem a csőrendszert. Ezt a csövet (ami az akku alatt, mellett van) simán ki lehet cserélni. Tökre feleslegesen van benne ez a kunkor. Mivel az EGR-m már le van dugózva, ezért egy sima csővel, egy szilikon könyökkel és egy szil. összekötővel lehetne pótolni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tomi3118
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2008.08.16 szombat, 22:51:41 » |
|
A nagy szerelés közepette nézegettem a csőrendszert. Ezt a csövet (ami az akku alatt, mellett van) simán ki lehet cserélni. Tökre feleslegesen van benne ez a kunkor. Mivel az EGR-m már le van dugózva, ezért egy sima csővel, egy szilikon könyökkel és egy szil. összekötővel lehetne pótolni.
Hol lehet ilyen csöveket kapni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2008.08.16 szombat, 22:56:03 » |
|
Elküldtem! Sőt, bónuszba még egy kis meglepit is...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 08:46:15 » |
|
Hol lehet ilyen csöveket kapni?
Este nézegettem egy csomó weboldalt. Számolgattam egy kicsit. Az összes cső cseréje, alura+szilikon könyökök+valamivel nagyobb cooler kb 80-100e. Nem olcsó mulatság:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:19:22 » |
|
Este nézegettem egy csomó weboldalt. Számolgattam egy kicsit. Az összes cső cseréje, alura+szilikon könyökök+valamivel nagyobb cooler kb 80-100e. Nem olcsó mulatság:(
És annak fényében, hogy az eredmény a nullához közelít, így sok értelme nincs is. Kb egy tizedmásodpercet nyernél a turbólyuknál.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:22:36 » |
|
És annak fényében, hogy az eredmény a nullához közelít, így sok értelme nincs is. Kb egy tizedmásodpercet nyernél a turbólyuknál.
Ja kb De az legalább nem repede ki soha:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:26:17 » |
|
Ja kb De az legalább nem repede ki soha:) És ez teljesen biztos? Bár ennyi pénzből 3 teljes szett gyárit lehet venni. Az én csövem eddig 4,5 éve bírja. Ha ilyen sűrűn kell cserélgetni, azért az nem egy tragédia.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:34:19 » |
|
Ja kb De az legalább nem repede ki soha:) Csak kár hogy az árából kb 8x tudod cserélni a turbocsövet ami elmegy mondjuk egyenként 4 évet. Nem hiszem hogy a következő 30 évet ezzel az autóval akarod kihúzni. Nem tűnik túl célszerűnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 10:38:57 » |
|
Hát nem. Legalább is remélem. De egy nagyobb coolert szerintem be fogok ujjítani( csak az asszony meg ne tudja )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 11:17:26 » |
|
Hát nem. Legalább is remélem. De egy nagyobb coolert szerintem be fogok ujjítani( csak az asszony meg ne tudja ) Előtte egy terheléses cooler utáni levegő hőmérséklet (Intake air temperature) mérést megérdemelne. Nálam pl. 28-72 fok között változik. Sajnos mértem már olyat ahol 98 fok is volt. Lehet hogy elég ha csak simán tiszta mindig az intercooler.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
clint
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:20:42 » |
|
Hello!
Láttalak ma bécsi és a farkastorki előtti úton. Egy fekete mk3.mal voltam 18" 5 küllös kerekekkel:)
Én is láttalak akkor, valaki ült melletted ha jól láttam. A környéken laksz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
clint
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:25:45 » |
|
és volt valami érezhető változás?
Én már régóta gondolkozom a dolgon, árajánlatot is kértem több helyről, méretet is megvan. Nagyon tól-ig 70 és 150e Ft között mozog attól függ a csövezést hogyan oldod meg. Ha lehet hajtani a csöveket olcsóbb, ha szilikon könyökök kellenek sokkal drágább. Teljesítményt nem befolyásolja jelentősen, inkább magas forulat tartományon tartja meg jobban a Nyomatékot. Egy barátom 1.9 Cordoba tdi Gti je 210Le és 380Nm volt cooler előtt és után 212 és 402nm. A teljesítmény görbe lett egyenesebb. Valószinüleg azért mert tovább tud hidegebb levegőt előállítani a nagyobb bordázat miatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 12:59:30 » |
|
Én is láttalak akkor, valaki ült melletted ha jól láttam. A környéken laksz?
Már nem ott lakok egy jó ideje, de régebben a Huszti úton laktam. Az a fránya szilikoncső ne lenne ilyen drága. Szerintem csak azért kerül ilyen sokba mert felkapott dolog és el lehet adni. Van ott a kerületbe egy teherautós bolt, állítólag sokkal-sokkal olcsóbb ezek a csövek. Annyi hogy nem kék ,Nabooom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:07:56 » |
|
Teljesítményt nem befolyásolja jelentősen, inkább magas forulat tartományon tartja meg jobban a Nyomatékot. Egy barátom 1.9 Cordoba tdi Gti je 210Le és 380Nm volt cooler előtt és után 212 és 402nm. A teljesítmény görbe lett egyenesebb. Valószinüleg azért mert tovább tud hidegebb levegőt előállítani a nagyobb bordázat miatt.
Nekem ez meredek. Nem értem, miért is változna a nyomaték... hideg levegő a bordázat miatt?? Szerintem ez inkább placebo.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Gyurka
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:11:49 » |
|
Az ötlet szintjén! Akinek van egy lyukas turbó csöve érdemes lenne megmutatni egy hidraulika tőmlőket gyártó maszeknak. Annak a tömlőnek amit a mi turbónk nyom az csak egy lenge szellő, 4-5 autót biztos túlélne. A kérdés csak az a méret, mennyire stimmel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:13:11 » |
|
Nekem ez meredek. Nem értem, miért is változna a nyomaték... hideg levegő a bordázat miatt?? Szerintem ez inkább placebo. Hideg levegőben több a zokszigén ami ugyebár jobb égést eredményez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feanor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 13:19:52 » |
|
Az ötlet szintjén! Akinek van egy lyukas turbó csöve érdemes lenne megmutatni egy hidraulika tőmlőket gyártó maszeknak. Annak a tömlőnek amit a mi turbónk nyom az csak egy lenge szellő, 4-5 autót biztos túlélne. A kérdés csak az a méret, mennyire stimmel? Ha valakinek van lyukas leszerelt turbócsöve és el tudja juttatni a következő talira,nekem van hidraulikus barátom meg tudom vele értekezni ha valakit érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 14:04:17 » |
|
Az ötlet szintjén! Akinek van egy lyukas turbó csöve érdemes lenne megmutatni egy hidraulika tőmlőket gyártó maszeknak. Annak a tömlőnek amit a mi turbónk nyom az csak egy lenge szellő, 4-5 autót biztos túlélne. A kérdés csak az a méret, mennyire stimmel? flexi csőből én már ezt lejártam. a válasz túlzottan negatív 15cm-en belül van 2db kb 70°-os törés, és túl nagy a cső keresztmetszete. nagyon betörne, és nem jutna át elég levegő. aki mintára vágyik ne akarja túlzottan. nekem is kellett volna anno, h meg tudjam mutatni gyártós embernek ... az autóm megoldotta 1 héten belül
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 14:42:40 » |
|
Hideg levegőben több a zokszigén ami ugyebár jobb égést eredményez.
Mitől lenne hidegebb? Ez itt a kérdés. Mert nem az.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 14:58:40 » |
|
Mitől lenne hidegebb? Ez itt a kérdés. Mert nem az.
Miért szerinted egy nagyobb cooler nem hűti le jobban a levegőt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 15:01:47 » |
|
Mitől lenne hidegebb? Ez itt a kérdés. Mert nem az.
sztem ez csak úgy lehet ha levegő ugyanannyi fér el a coolerben (monnyuk 2 liter) de maga a cooler vékonyabb viszont szélesebb és hosszabb. nagyobb felületen érintkezik a menetszéllel. volt hasonló megoldás gyárilag is (szal, h hidegebb levegőt használtak ugyanannak a motornak az erősebb változatához) ... az ódi TT-nél. bár ott agresszívabb megoldást választottak a nagyobb hűtés elérése miatt. a 180as TTbe 1 cooler volt míg a 250be 2. persze az első is be volt csövezve, h a menetszél csapkodja jól, a második pedig a szokásos helyen foglalt helyet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.17 vasárnap, 15:05:05 írta Tsory »
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 15:58:42 » |
|
Miért szerinted egy nagyobb cooler nem hűti le jobban a levegőt?
Jaj, ne haragudj, én azt hittem, csak a cső cserélődne ki bordásra... most veszem észre, hogy nagyobb coolerről volt szó. Aról nincs mit beszélni, az tényleg jobb. Nagyobb coolert neki.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 16:39:17 » |
|
Jaj, ne haragudj, én azt hittem, csak a cső cserélődne ki bordásra... most veszem észre, hogy nagyobb coolerről volt szó. Aról nincs mit beszélni, az tényleg jobb. Nagyobb coolert neki.
Semmi gáz:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
clint
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 18:26:35 » |
|
Nekem ez meredek. Nem értem, miért is változna a nyomaték... hideg levegő a bordázat miatt?? Szerintem ez inkább placebo. Nem írtam volna számokat ha nem Budakalászi Bosch mérések lennének átalakítás előtt és után ui.: értelem szerűen ez sem csak csövezés hanem versenycooler-re bővítés
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.17 vasárnap, 18:28:22 írta clint »
|
Naplózva
|
|
|
|
birotibor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2008.08.17 vasárnap, 21:01:37 » |
|
köszi Angel, már találtam egyéb forrásból csipes céget ( http://www.martincaraudio.hu/), majd kipuff miatt visszatérek ha nem törölnek akit érdekel, annak majd szívesen elmondom mi lett a végkifejlet padon többiek meg örülök h unatkoznak, egyértelmű h én vagyok a hét főgonosza. 1értelmű h megérdemlem, miként az is, h ezért is tart itt ez az ország.. visszavonulásom előtt megosztanám még veletek másik kedvenc szakmai infolelőhelyem: http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=45 további kellemes időtöltést! engem érsekel mit tud majd a kocsi most mit tud végre??km/o
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
clint
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2008.08.19 kedd, 19:24:49 » |
|
2.0 TDCi 130 165.9 Le @ 3795 375,6 Nm @ 2770
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NitroTom
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2008.08.19 kedd, 20:25:13 » |
|
2.0 TDCi 130
165.9 Le @ 3795 375,6 Nm @ 2770
Király!!!! Grat az eredményhez.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.19 kedd, 21:03:24 írta Angel »
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2008.08.19 kedd, 21:59:08 » |
|
2.0 TDCi 130
165.9 Le @ 3795 375,6 Nm @ 2770
Ez írott, vagy doboz? Gondolom, írott lehet.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Zsiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2008.08.20 szerda, 02:39:19 » |
|
Ez írott, vagy doboz? Gondolom, írott lehet.
Látom már kezd jobban érdekelni! Arra leszek kiváncsi, mikor csatolod Te a mérési eredményeid tuning után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2008.08.20 szerda, 02:41:56 » |
|
2.0 TDCi 130
165.9 Le @ 3795 375,6 Nm @ 2770
Gratula! Ez már rendesen megtekeri a féltengelyeket! (375Nm) Neked hol írták meg és mennyiért? Az enyém ATC-s.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2008.08.20 szerda, 06:45:17 » |
|
2.0 TDCi 130
165.9 Le @ 3795 375,6 Nm @ 2770
A nyomaték görbe különösen jól sikerül
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
agostonb_OFF
|
|
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2008.08.20 szerda, 08:12:46 » |
|
A nyomaték görbe különösen jól sikerül Te stealt, ez miért is jó görbe? Én jobban örülök a gyári enyémnek, ahol már 1800-nál 330Nm-em van. Clint-nek meg csak 160. E szerint ezt a motort pörgetni kell mint egy benyást. Miért is jó ez? De télleg.
|
|
|
Naplózva
|
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2008.08.20 szerda, 09:01:28 » |
|
Látom már kezd jobban érdekelni! Arra leszek kiváncsi, mikor csatolod Te a mérési eredményeid tuning után. Erre túl nagy fogadást ne köss. A Clintet meg ne szedjük már szét. Neki jó, nekem jó... Lehet, hogy nála is tcső repedés van, vagy valami más van eldugulva (cooler, szívósor), esetleg a turbó nem az igazi. Talán a változó geometria beállt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.20 szerda, 09:06:50 írta Angel »
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
|