Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:04:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
143
144
145
146
147
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695373 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6950 Dátum:
2009.03.14 szombat, 19:24:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.14 szombat, 19:13:49
az oké csak én nem kipuff tuningot csináltam ,hanem a katalizátort szedtem ki, ami szerintem 2-3LE többlet lehet.....
hátsó dobon gondolkodok még a hang miatt....
sokan csinálják az egyenes 60-as cső nyitott rendszerrel de az nem olyan jo az utcai autónak azért....verseny autónál mindegy ugyis szétburitják verseny után...valamilyen szintű folytás kell az autónak is....
az egyik cimbim rakatot a dizli toledójára sport dobot. annyit lett a változás hogy jól nézett ki
és jól összekormolta a se ggét a kocsinak
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6951 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 12:06:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.14 szombat, 19:13:49
az oké csak én nem kipuff tuningot csináltam ,hanem a katalizátort szedtem ki, ami szerintem 2-3LE többlet lehet.....
hátsó dobon gondolkodok még a hang miatt....
sokan csinálják az egyenes 60-as cső nyitott rendszerrel de az nem olyan jo az utcai autónak azért....verseny autónál mindegy ugyis szétburitják verseny után...valamilyen szintű folytás kell az autónak is....
Nekem ki van szedve a katalizátor, meg a hátsó dob is (középdob nincs is gyárilag), de nem tudom mi baja lehetne a kocsinak ezért.
Mikor egy időben vissza volt téve a kati, teljesen elhalkult a gép. De most hogy megint ki lett véve, megint hangos, ezért nem is értem, hogy neked miért nem lett hangosabb. Lehet a hátsó dob még így is tud tompítani..
?
Valaki írta még a 10 lóerőt, ez nem igaz!
Talán annyi, hogy előbb reagál a gázra a kocsi, meg hangosabb lett.
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6952 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 13:12:13 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.15 vasárnap, 12:06:10
Nekem ki van szedve a katalizátor, meg a hátsó dob is (középdob nincs is gyárilag), de nem tudom mi baja lehetne a kocsinak ezért.
Mikor egy időben vissza volt téve a kati, teljesen elhalkult a gép. De most hogy megint ki lett véve, megint hangos, ezért nem is értem, hogy neked miért nem lett hangosabb. Lehet a hátsó dob még így is tud tompítani..
?
Valaki írta még a 10 lóerőt, ez nem igaz!
Talán annyi, hogy előbb reagál a gázra a kocsi, meg hangosabb lett.
Röviden tömören,akkor semmi értelme a műveletnek!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6953 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 13:18:05 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.03.15 vasárnap, 13:12:13
Röviden tömören,akkor semmi értelme a műveletnek!
Talán csak annyi kézen fogható, hogy 0,05 barral megemeli a turbonyomást
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6954 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 13:44:40 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.15 vasárnap, 12:06:10
Nekem ki van szedve a katalizátor, meg a hátsó dob is (középdob nincs is gyárilag), de nem tudom mi baja lehetne a kocsinak ezért.
Mikor egy időben vissza volt téve a kati, teljesen elhalkult a gép. De most hogy megint ki lett véve, megint hangos, ezért nem is értem, hogy neked miért nem lett hangosabb. Lehet a hátsó dob még így is tud tompítani..
?
Valaki írta még a 10 lóerőt, ez nem igaz!
Talán annyi, hogy előbb reagál a gázra a kocsi, meg hangosabb lett.
hát én eddigis ugy tudtam hogy a hátsó a hangtompitó, ezért nem vártam nagy hangváltozás, és igy is lett....de azért füleltünk hátha egy brutál V8 előbujik, de nem...
A jól illesztett sportkipufogó hátsódob növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást, hatása inkább közepes és magas fordulatszám-tartományban érezhető...
Minél jobban zárt, annál csendesebb a kocsi, minél jobban nyitott, annál zajosabb..
Magasabb fordulatszám tartományokon ,mikor a kipufogógáz áramlási sebessége ,a mennyisége miatt is megnő a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza...(Ezt ugy mondták nekem is)...
Tegnap este elmentem kicsit megjárattam a kocsit és azt vettem észre hogy kicsit jobban gyorsul, és jobban kitudom huzatni, 3-ban meglepően jobban megindul pl, ez nagyon tetszik.....
szerintem lessz hátsó dobom valamikor a hang miatt....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6955 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 13:47:28 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.03.15 vasárnap, 13:12:13
Röviden tömören,akkor semmi értelme a műveletnek!
ez igy azért nem igaz....
nincs folytás,rugalmasabb lessz,picit több füst,pár lóerő(2-3 kb)....
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6956 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 14:00:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.15 vasárnap, 13:44:40
hát én eddigis ugy tudtam hogy a hátsó a hangtompitó, ezért nem vártam nagy hangváltozás, és igy is lett....de azért füleltünk hátha egy brutál V8 előbujik, de nem...
A jól illesztett sportkipufogó hátsódob növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást, hatása inkább közepes és magas fordulatszám-tartományban érezhető...
Minél jobban zárt, annál csendesebb a kocsi, minél jobban nyitott, annál zajosabb..
Magasabb fordulatszám tartományokon ,mikor a kipufogógáz áramlási sebessége ,a mennyisége miatt is megnő a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza...(Ezt ugy mondták nekem is)...
Tegnap este elmentem kicsit megjárattam a kocsit és azt vettem észre hogy kicsit jobban gyorsul, és jobban kitudom huzatni, 3-ban meglepően jobban megindul pl, ez nagyon tetszik.....
szerintem lessz hátsó dobom valamikor a hang miatt....
Nagyon kiművelődtél már kipuff ügyben!
A 3000 magas ford szám tartománynak számít?
Kiváncsi leszek,hogy neked kevesebbet tudd majd fogyasztani?
Habár amig teszteled addig nem tudjuk meg.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6957 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 14:30:25 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.03.15 vasárnap, 14:00:00
Nagyon kiművelődtél már kipuff ügyben!
A 3000 magas ford szám tartománynak számít?
Kiváncsi leszek,hogy neked kevesebbet tudd majd fogyasztani?
Habár amig teszteled addig nem tudjuk meg.
nem vagyok szakember ,de mindennap autószerelőkkel meg szakemberekkel, üzletelek,tárgyalok, beszélgetek, javitok, és megragadnak amit mondanak....
fogyasztásra nemis gondoltam hogy csökkenni fog, nem azért csináltam, igy is jó a fogyim, sokan megirigyelnék most is....és ekkora autónak azért kajálni is kell valamit ha tolod...
az egészet a chip miatt csinálom, előszőr a beszivás és kipufogás dolgot akartam előkésziteni/rendberakni a tuning előtt....de nem kapkodok
és nem széthúzni akarom a kocsit, hanem optimalizálni és kihozni belőle a legjobbat/legtöbbet....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6958 Dátum:
2009.03.15 vasárnap, 14:44:53 »
bacartuning box-ot használ valaki?
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6959 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 08:01:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.15 vasárnap, 13:44:40
hát én eddigis ugy tudtam hogy a hátsó a hangtompitó, ezért nem vártam nagy hangváltozás, és igy is lett....de azért füleltünk hátha egy brutál V8 előbujik, de nem...
A jól illesztett sportkipufogó hátsódob növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást, hatása inkább közepes és magas fordulatszám-tartományban érezhető...
Minél jobban zárt, annál csendesebb a kocsi, minél jobban nyitott, annál zajosabb..
Magasabb fordulatszám tartományokon ,mikor a kipufogógáz áramlási sebessége ,a mennyisége miatt is megnő a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza...(Ezt ugy mondták nekem is)...
Tegnap este elmentem kicsit megjárattam a kocsit és azt vettem észre hogy kicsit jobban gyorsul, és jobban kitudom huzatni, 3-ban meglepően jobban megindul pl, ez nagyon tetszik.....
szerintem lessz hátsó dobom valamikor a hang miatt....
Én ilyen részletesen nem vagyok benne a dolgokban, de amit írsz az nem inkább benzineseknél van?
Mert olyanról én is tudok, hogy egy benzinesnél nem jó, ha nincs megfelelő kipuff rendszer, mert akkor "túllélegeztetett" lesz a motor, és nyomatékvesztéssel is járhat. Pl, amikor nem tudtam mi baja a 3.0 V6 ST220-asomnak, leszedtem a rendszert a flexibilis csövek után, azaz két közép, és egy-egy végdobon nem ment végig a kipufogógáz, nem mondom, hogy szép volt a hangja, de nem is ment jobban. (kiderült, hogy nem a kipuff volt eltömődve, hanem a katalizátor.
Ilyen hang volt...
http://www.youtube.com/watch?v=75T2eUmmRNY&feature=channel_page
Visszatérve a dieselre, ott amit írtál, hogy a nyitott kipufogórendszer kirántja az az égésterméket... de azért itt van egy turbo.... vagy a turbon keresztül is ki tudja rántani a levegőt??? (nem tudom, ezért kérdezem.)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6960 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 13:28:16 »
benzinesben is van turbós....
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6961 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 14:11:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.16 hétfő, 13:28:16
benzinesben is van turbós....
Szívó benzinesre gondoltam. Az ST220-asomból ki akartam szedetni a dobokat, és akkor mondták, hogy nem lesz jó, mert túllélegeztetett lesz a motor.
Azért nem értem, hogy egy turbos autónál egy nyitott rendszer hogy tud kirántani levegőt a turbon keresztül, valahogy nem tudom elképzelni.
Tegyük fel, hogy pörög 150.000-et a turbo, nem kevés levegőt továbbítva, mind szívó mind kipufogóoldalon, és akkor még a komoly légáramlattól erősebb egy a kipufogó "levegő-kirántó"hatása?
Valaki aki tudja, írja már le, mert érdekel a téma.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6962 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 16:24:39 »
Mi gyerekkorunkban öcsém zasztavájáról lerugtuk a hátsó dobot és olyan táltos lett hogy csak na. Viszont a fogyi is megnőtt:(
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6963 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 16:43:25 »
Igaz nem mondeo de jópofa
http://www.youtube.com/watch?v=LP3xsI790sg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xsMQoloHFD0
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6964 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 16:48:39 »
Idézetet írta: Elöljáró - 2009.03.16 hétfő, 16:43:25
Igaz nem mondeo de jópofa
http://www.youtube.com/watch?v=LP3xsI790sg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xsMQoloHFD0
A 2. faja, és egri felvétel. Bár nem idevaló,de erről jut eszembe. Van valaki Heves megyéből, Eger környkéről itt a fúrumon?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6965 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 19:00:39 »
A turbós autónál a probléma inkább akkor jelentkezhet amikor a turbó még nem működik.....mert a nagyobb átmérőjű csövekben több gáz tud kimenni kisebb ellenállással. A vékony csőbe a motornak bele kell préselnie a gázt. Viszont, ha túl nagy az átmérő, és túl nyitott a kipufogórendszer, akkor a kipufogógázok áramlási sebessége kisebb. Alacsony fordulaton a gázáramlás és a fentebb leírt szelep összenyitás pillanatában az is előfordulhat, hogy a szívás ütembe jutó henger kipufogógázt szuszog be a friss keverék mellé, ez pedig nem feltétlenül jó....
de ez relativ mekkora a nyitott rendszer átmérője,paraméterei,stb....ésszerű határokon belül még akár jó is lehet, hogy igy mondod...
Nyitott rendszernek inkább kétsoros rendszert szoktak használni azthiszem....de erre nem vennék mérget..
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6966 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 20:04:57 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.16 hétfő, 08:01:44
Ilyen hang volt...
http://www.youtube.com/watch?v=75T2eUmmRNY&feature=channel_page
Időnként meg szoktam hallgatni youtube-on ezta videót, mert szerintem k*rvajó hangja van ennyire nyitva.
Amugy mi az a nyerítés, amikor beviszed az utastérbe a felvevőt?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6967 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 20:10:06 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.03.16 hétfő, 20:04:57
Időnként meg szoktam hallgatni youtube-on ezta videót, mert szerintem k*rvajó hangja van ennyire nyitva.
Amugy mi az a nyerítés, amikor beviszed az utastérbe a felvevőt?
Szöknek a pacik a kipuffon!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6968 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 20:12:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.16 hétfő, 16:48:39
Van valaki Heves megyéből, Eger környkéről itt a fúrumon?
Talán én beleférek.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6969 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 20:36:09 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.03.16 hétfő, 20:10:06
Szöknek a pacik a kipuffon!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6970 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 21:58:22 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.03.16 hétfő, 20:12:03
Talán én beleférek.
Mennyire férsz bele? Hunvagy?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6971 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 23:17:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.16 hétfő, 21:58:22
Mennyire férsz bele? Hunvagy?
Gyöngyös
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6972 Dátum:
2009.03.16 hétfő, 23:19:18 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.03.16 hétfő, 23:17:08
Gyöngyös
Ja, az közelvan. Egyébként nemtudod hogy van-e még valaki Heves megyéből, aki aktív tag?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6973 Dátum:
2009.03.17 kedd, 06:33:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2009.03.16 hétfő, 23:19:18
Ja, az közelvan. Egyébként nemtudod hogy van-e még valaki Heves megyéből, aki aktív tag?
Norbu, és Taki.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6974 Dátum:
2009.03.17 kedd, 07:16:10 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.03.16 hétfő, 20:04:57
Időnként meg szoktam hallgatni youtube-on ezta videót, mert szerintem k*rvajó hangja van ennyire nyitva.
Amugy mi az a nyerítés, amikor beviszed az utastérbe a felvevőt?
A hülye haverom....
Nagyon tetszett neki a hang, be volt izgulva teljesen, kár, hogy a fényképező géppel készített videon nem jött át a hangja..
Te tényleg olyan mint egy ló...
Naplózva
Laca76
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6975 Dátum:
2009.03.17 kedd, 15:35:41 »
Idézetet írta: szabyk_old - 2002.08.03 szombat, 20:34:00
U.I
Ha valaki Mondeo-t akar tuningolni és segitség kell neki irjon amibe tudok szivesen segitek!!
Üdv mindenkinek
Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6976 Dátum:
2009.03.17 kedd, 15:39:17 »
Idézetet írta: Laca76 - 2009.03.17 kedd, 15:35:41
Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....
Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6977 Dátum:
2009.03.17 kedd, 15:47:32 »
Idézetet írta: Laca76 - 2009.03.17 kedd, 15:35:41
Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....
szia
egy 7 éves hozzászólásra válaszoltál
de biztos van, aki tud neked segíteni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6978 Dátum:
2009.03.17 kedd, 17:35:28 »
Idézetet írta: Laca76 - 2009.03.17 kedd, 15:35:41
Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....
Szabyk_rst n;ven keresd. Szokott a fórumra járni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6979 Dátum:
2009.03.17 kedd, 19:36:12 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.17 kedd, 15:39:17
Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
Félreértetted. Ő úgy érti, hogy 25 db V6 moci van benne sorba kötve. Az így összesen 63600 ccm3. NA az már rúg rendesen.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6980 Dátum:
2009.03.17 kedd, 19:43:17 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.17 kedd, 15:39:17
Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
Idézetet írta: yooccoo - 2009.03.17 kedd, 15:47:32
szia
egy 7 éves hozzászólásra válaszoltál
de biztos van, aki tud neked segíteni
Az igen. Frissen regelt srác rögtön le van oltva. Gratulálok!
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6981 Dátum:
2009.03.17 kedd, 19:44:11 »
Idézetet írta: Highend - 2009.03.17 kedd, 19:43:17
Az igen. Frissen regelt srác rögtön le van oltva. Gratulálok!
(még jó, hogy csak felhívtam a figyelmét a dologra ...
ha le akarom oltani, akkor azt írom be, hogy nézd már a *** ***t, mekkora ***, még látni se lát)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.17 kedd, 19:45:42 írta yooccoo
»
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Re: Tuning
«
Új hozzászólás #6982 Dátum:
2009.03.17 kedd, 19:47:17 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.03.17 kedd, 19:44:11
(még jó, hogy csak felhívtam a figyelmét a dologra ...
ha le akarom oltani, akkor azt írom be, hogy nézd már a *** ***t, mekkora ***, még látni se lát)
Ok.
Idézetet írta: baloght - 2009.03.17 kedd, 15:39:17
Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
Az igen. Frissen regelt srác rögtön le van oltva. Gratulálok!
Így megfelel?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6983 Dátum:
2009.03.17 kedd, 20:41:40 »
Megkell jegyeznem igy több nap használat után katalizátor nélkül, szerelmesebb lettem az autóban...
sokkal halkabb lett a motor, és jobban megy.....,ááá kész vagyok.....és a hangja is ugyanolyan(na ez majd változik lehet)
Naplózva
Laca76
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6984 Dátum:
2009.03.18 szerda, 09:25:40 »
Sziasztok..
2003-a :worship:s 2.5 v6 Mondihoz tudtok megbízható helyet ahol sportkipufogót kapni??
Köszi..
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6985 Dátum:
2009.03.18 szerda, 09:37:20 »
Idézetet írta: Laca76 - 2009.03.18 szerda, 09:25:40
Sziasztok..
2003-a :worship:s 2.5 v6 Mondihoz tudtok megbízható helyet ahol sportkipufogót kapni??
Köszi..
Vágd le a hátsódobot, azt kész is van.
Szép hangja lesz!!!!
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6986 Dátum:
2009.03.18 szerda, 10:31:55 »
Szia Laca!
Ezeket nézd meg:
http://www.janodob.hu/
http://www.dinamit-kipufogo.hu/
Eversman
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.18 szerda, 10:39:25 írta Eversman
»
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6987 Dátum:
2009.03.19 csütörtök, 19:53:40 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.17 kedd, 20:41:40
Megkell jegyeznem igy több nap használat után katalizátor nélkül, szerelmesebb lettem az autóban...
sokkal halkabb lett a motor, és jobban megy.....,ááá kész vagyok.....és a hangja is ugyanolyan(na ez majd változik lehet)
Mennyi pénzért csapták ki a katalizátor belsejét?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6988 Dátum:
2009.03.19 csütörtök, 20:05:51 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.03.19 csütörtök, 19:53:40
Mennyi pénzért csapták ki a katalizátor belsejét?
kati kiütés + két porlasztóhoz tömitőgyürű + munkadij = 6000ft
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6989 Dátum:
2009.03.19 csütörtök, 21:31:28 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.19 csütörtök, 20:05:51
kati kiütés + két porlasztóhoz tömitőgyürű + munkadij = 6000ft
Szasz!
A katalizátor le- felszerelésekor kellet tömítést cserélned? Jöv héten dobatom ki a középső dobot, hátra HD dupla szögletes megy fel, de a katalizátornál vakaróztak a szerelők?
Katalizátor nélkül nem füstöl neked jobban, vagy nincsen gázolaj szaga? De szerintem nekem csak hülyéket akarnak mondani, hogy ne kelljen annyit dolgozni rajta.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6990 Dátum:
2009.03.19 csütörtök, 22:37:00 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.19 csütörtök, 21:31:28
Szasz!
A katalizátor le- felszerelésekor kellet tömítést cserélned? Jöv héten dobatom ki a középső dobot, hátra HD dupla szögletes megy fel, de a katalizátornál vakaróztak a szerelők?
Katalizátor nélkül nem füstöl neked jobban, vagy nincsen gázolaj szaga? De szerintem nekem csak hülyéket akarnak mondani, hogy ne kelljen annyit dolgozni rajta.
mindkét felén fémtömités van....az ment vissza ugyanugy....
mit kell azon vakarászni? hát ha közvetlen a katalizátorra akarnak rámenni ,akkor az elég nagy cumi...
ezért ütöttük ki inkább mi is...
nem füstől semmit már, elején picit ,de most már semmi....
mennyiért vetted a hátsó dobot?
hát kivesztek mindent, vazz olyan hangja lessz mint egy dutrának, jeeeeeee...
azé majd kiváncsi leszek a hangjára...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6991 Dátum:
2009.03.20 péntek, 06:27:03 »
Vajon a tddi és a tdci katkiherélés után van különbség hangban?
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6992 Dátum:
2009.03.20 péntek, 08:19:22 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.19 csütörtök, 21:31:28
Szasz!
A katalizátor le- felszerelésekor kellet tömítést cserélned? Jöv héten dobatom ki a középső dobot, hátra HD dupla szögletes megy fel, de a katalizátornál vakaróztak a szerelők?
Katalizátor nélkül nem füstöl neked jobban, vagy nincsen gázolaj szaga? De szerintem nekem csak hülyéket akarnak mondani, hogy ne kelljen annyit dolgozni rajta.
Mester, szerintem dobj ki mindent belőle, minek az sok hülyeség, és még könnyebb is lesz az autó, javul a gyorsulás, meg a fogyasztás!
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6993 Dátum:
2009.03.20 péntek, 08:23:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.19 csütörtök, 22:37:00
hát kivesztek mindent, vazz olyan hangja lessz mint egy dutrának, jeeeeeee...
azé majd kiváncsi leszek a hangjára...
Hidd el, hogy jó hangja lesz.
Egyik srác Xabey is kiszedte a katalizátort, de neki is van gyártva hozzá egy speciális elem, a katalizátor megmarad egészben, épségben.
Neki is jó hangja lett!
http://www.youtube.com/watch?v=8hrvdsjGQag&feature=channel_page
szerintem jó...
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6994 Dátum:
2009.03.20 péntek, 10:28:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.03.19 csütörtök, 22:37:00
mindkét felén fémtömités van....az ment vissza ugyanugy....
mit kell azon vakarászni? hát ha közvetlen a katalizátorra akarnak rámenni ,akkor az elég nagy cumi...
ezért ütöttük ki inkább mi is...
nem füstől semmit már, elején picit ,de most már semmi....
mennyiért vetted a hátsó dobot?
hát kivesztek mindent, vazz olyan hangja lessz mint egy dutrának, jeeeeeee...
azé majd kiváncsi leszek a hangjára...
Ezt a hátsódobot teszik fel,
http://www.dreamtuning.hu/picViewer.php?kepId=termekek/Teljesitmeny/Kipufogodob/hj-a003.jpg
60-as a belseje, 22.000,-Ft-ért adják. Talán fog valamit akusztikában is, nem lesz túl hangos. Most egy benzines sportdob van fennt, kb. 2x 30-as belső csővel, azzal próbáltad ki a gépem, szerintem visszafogja eléggé.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.20 péntek, 10:44:39 írta Zsiri
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6995 Dátum:
2009.03.20 péntek, 10:47:39 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.20 péntek, 08:19:22
Mester, szerintem dobj ki mindent belőle, minek az sok hülyeség, és még könnyebb is lesz az autó, javul a gyorsulás, meg a fogyasztás!
Ha már spórolok az üzán, már megéri!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6996 Dátum:
2009.03.20 péntek, 10:49:53 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.20 péntek, 10:47:39
Ha már spórolok az üzán, már megéri!
Ha mindezt csak azért csinálod, hogy le tudj hagyni, sokkal olcsóbb, ha lefizetsz engem, és nem nyomom majd úgy a gázt
Persze csak ugratlak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6997 Dátum:
2009.03.20 péntek, 10:52:49 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.20 péntek, 10:49:53
Ha mindezt csak azért csinálod, hogy le tudj hagyni, sokkal olcsóbb, ha lefizetsz engem, és nem nyomom majd úgy a gázt
Persze csak ugratlak.
Nem fizetlek le, csak kiékelem a gázpedálod, hogy ne tudd padlózni!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6998 Dátum:
2009.03.20 péntek, 11:18:37 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.20 péntek, 10:52:49
Nem fizetlek le, csak kiékelem a gázpedálod, hogy ne tudd padlózni!
Ez még jobb!!!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6999 Dátum:
2009.03.20 péntek, 13:29:29 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.20 péntek, 08:23:39
Hidd el, hogy jó hangja lesz.
Egyik srác Xabey is kiszedte a katalizátort, de neki is van gyártva hozzá egy speciális elem, a katalizátor megmarad egészben, épségben.
Neki is jó hangja lett!
http://www.youtube.com/watch?v=8hrvdsjGQag&feature=channel_page
szerintem jó...
Aloha St220 kuldtem PU -t
Aloha
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Oldalak:
1
...
133
134
135
136
137
138
139
[
140
]
141
142
143
144
145
146
147
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ