Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:03:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695307 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6950 Dátum: 2009.03.14 szombat, 19:24:47 »

az oké csak én nem kipuff tuningot csináltam ,hanem a katalizátort szedtem ki, ami szerintem 2-3LE többlet lehet.....
hátsó dobon gondolkodok még a hang miatt....
sokan csinálják az egyenes 60-as cső nyitott rendszerrel de az nem olyan jo az utcai autónak azért....verseny autónál mindegy ugyis szétburitják verseny után...valamilyen szintű folytás kell az autónak is....
az egyik cimbim rakatot a dizli toledójára sport dobot. annyit lett a változás hogy jól nézett ki eplus2 és jól összekormolta a se ggét a kocsinak
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6951 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 12:06:10 »

az oké csak én nem kipuff tuningot csináltam ,hanem a katalizátort szedtem ki, ami szerintem 2-3LE többlet lehet.....
hátsó dobon gondolkodok még a hang miatt....
sokan csinálják az egyenes 60-as cső nyitott rendszerrel de az nem olyan jo az utcai autónak azért....verseny autónál mindegy ugyis szétburitják verseny után...valamilyen szintű folytás kell az autónak is....

Nekem ki van szedve a katalizátor, meg a hátsó dob is (középdob nincs is gyárilag), de nem tudom mi baja lehetne a kocsinak ezért.
Mikor egy időben vissza volt téve a kati, teljesen elhalkult a gép. De most hogy megint ki lett véve, megint hangos, ezért nem is értem, hogy neked miért nem lett hangosabb. Lehet a hátsó dob még így is tud tompítani..Huh??
Valaki írta még a 10 lóerőt, ez nem igaz!
Talán annyi, hogy előbb reagál a gázra a kocsi, meg hangosabb lett.
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #6952 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:12:13 »

Nekem ki van szedve a katalizátor, meg a hátsó dob is (középdob nincs is gyárilag), de nem tudom mi baja lehetne a kocsinak ezért.
Mikor egy időben vissza volt téve a kati, teljesen elhalkult a gép. De most hogy megint ki lett véve, megint hangos, ezért nem is értem, hogy neked miért nem lett hangosabb. Lehet a hátsó dob még így is tud tompítani..Huh??
Valaki írta még a 10 lóerőt, ez nem igaz!
Talán annyi, hogy előbb reagál a gázra a kocsi, meg hangosabb lett.
Röviden tömören,akkor semmi értelme a műveletnek!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #6953 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:18:05 »

Röviden tömören,akkor semmi értelme a műveletnek!
Talán csak annyi kézen fogható, hogy 0,05 barral megemeli a turbonyomást
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6954 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:44:40 »

Nekem ki van szedve a katalizátor, meg a hátsó dob is (középdob nincs is gyárilag), de nem tudom mi baja lehetne a kocsinak ezért.
Mikor egy időben vissza volt téve a kati, teljesen elhalkult a gép. De most hogy megint ki lett véve, megint hangos, ezért nem is értem, hogy neked miért nem lett hangosabb. Lehet a hátsó dob még így is tud tompítani..Huh??
Valaki írta még a 10 lóerőt, ez nem igaz!
Talán annyi, hogy előbb reagál a gázra a kocsi, meg hangosabb lett.

hát én eddigis ugy tudtam hogy a hátsó a hangtompitó, ezért nem vártam nagy hangváltozás, és igy is lett....de azért füleltünk hátha egy brutál V8 előbujik, de nem... eplus2
A jól illesztett sport­kipufogó hátsódob növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást, hatása inkább közepes és magas fordulatszám-tartományban érezhető...
Minél jobban zárt, annál csendesebb a kocsi, minél jobban nyitott, annál zajosabb..
Magasabb fordulatszám tartományokon ,mikor a kipufogógáz áramlási sebessége ,a mennyisége miatt is megnő a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza...(Ezt ugy mondták nekem is)...
Tegnap este elmentem kicsit megjárattam a kocsit és azt vettem észre hogy kicsit jobban gyorsul, és jobban kitudom huzatni, 3-ban meglepően jobban megindul pl, ez nagyon tetszik.....
szerintem lessz hátsó dobom valamikor a hang miatt.... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6955 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 13:47:28 »

Röviden tömören,akkor semmi értelme a műveletnek!

ez igy azért nem igaz....
nincs folytás,rugalmasabb lessz,picit több füst,pár lóerő(2-3 kb)....
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #6956 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 14:00:00 »

hát én eddigis ugy tudtam hogy a hátsó a hangtompitó, ezért nem vártam nagy hangváltozás, és igy is lett....de azért füleltünk hátha egy brutál V8 előbujik, de nem... eplus2
A jól illesztett sport­kipufogó hátsódob növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást, hatása inkább közepes és magas fordulatszám-tartományban érezhető...
Minél jobban zárt, annál csendesebb a kocsi, minél jobban nyitott, annál zajosabb..
Magasabb fordulatszám tartományokon ,mikor a kipufogógáz áramlási sebessége ,a mennyisége miatt is megnő a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza...(Ezt ugy mondták nekem is)...
Tegnap este elmentem kicsit megjárattam a kocsit és azt vettem észre hogy kicsit jobban gyorsul, és jobban kitudom huzatni, 3-ban meglepően jobban megindul pl, ez nagyon tetszik.....
szerintem lessz hátsó dobom valamikor a hang miatt.... eplus2
Nagyon kiművelődtél már kipuff ügyben!  taps  eljen
A 3000 magas ford szám tartománynak számít?
Kiváncsi leszek,hogy neked kevesebbet tudd majd fogyasztani?
Habár amig teszteled addig nem tudjuk meg.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6957 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 14:30:25 »

Nagyon kiművelődtél már kipuff ügyben!  taps  eljen
A 3000 magas ford szám tartománynak számít?
Kiváncsi leszek,hogy neked kevesebbet tudd majd fogyasztani?
Habár amig teszteled addig nem tudjuk meg.

nem vagyok szakember ,de mindennap autószerelőkkel meg szakemberekkel, üzletelek,tárgyalok, beszélgetek, javitok, és megragadnak amit mondanak....
fogyasztásra nemis gondoltam hogy csökkenni fog, nem azért csináltam, igy is jó a fogyim, sokan megirigyelnék most is....és ekkora autónak azért kajálni is kell valamit ha tolod...
az egészet a chip miatt csinálom, előszőr a beszivás és kipufogás dolgot akartam előkésziteni/rendberakni a tuning előtt....de nem kapkodok eplus2
és nem széthúzni akarom a kocsit, hanem optimalizálni és kihozni belőle a legjobbat/legtöbbet....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6958 Dátum: 2009.03.15 vasárnap, 14:44:53 »

bacartuning box-ot használ valaki?

Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6959 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 08:01:44 »

hát én eddigis ugy tudtam hogy a hátsó a hangtompitó, ezért nem vártam nagy hangváltozás, és igy is lett....de azért füleltünk hátha egy brutál V8 előbujik, de nem... eplus2
A jól illesztett sport­kipufogó hátsódob növeli a teljesítményt és csökkenti a fogyasztást, hatása inkább közepes és magas fordulatszám-tartományban érezhető...
Minél jobban zárt, annál csendesebb a kocsi, minél jobban nyitott, annál zajosabb..
Magasabb fordulatszám tartományokon ,mikor a kipufogógáz áramlási sebessége ,a mennyisége miatt is megnő a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza...(Ezt ugy mondták nekem is)...
Tegnap este elmentem kicsit megjárattam a kocsit és azt vettem észre hogy kicsit jobban gyorsul, és jobban kitudom huzatni, 3-ban meglepően jobban megindul pl, ez nagyon tetszik.....
szerintem lessz hátsó dobom valamikor a hang miatt.... eplus2
Én ilyen részletesen nem vagyok benne a dolgokban, de amit írsz az nem inkább benzineseknél van?
Mert olyanról én is tudok, hogy egy benzinesnél nem jó, ha nincs megfelelő kipuff rendszer, mert akkor "túllélegeztetett" lesz a motor, és nyomatékvesztéssel is járhat. Pl, amikor nem tudtam mi baja a 3.0 V6 ST220-asomnak, leszedtem a rendszert a flexibilis csövek után, azaz két közép, és egy-egy végdobon nem ment végig a kipufogógáz, nem mondom, hogy szép volt a hangja, de nem is ment jobban. (kiderült, hogy nem a kipuff volt eltömődve, hanem a katalizátor.

Ilyen hang volt...
http://www.youtube.com/watch?v=75T2eUmmRNY&feature=channel_page

Visszatérve a dieselre, ott amit írtál, hogy a nyitott kipufogórendszer kirántja az az égésterméket... de azért itt van egy turbo.... vagy a turbon keresztül is ki tudja rántani a levegőt??? (nem tudom, ezért kérdezem.)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6960 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 13:28:16 »

benzinesben is van turbós....
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6961 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 14:11:45 »

benzinesben is van turbós....

Szívó benzinesre gondoltam. Az ST220-asomból ki akartam szedetni a dobokat, és akkor mondták, hogy  nem lesz jó, mert túllélegeztetett lesz a motor.
Azért nem értem, hogy egy turbos autónál egy nyitott rendszer hogy tud kirántani levegőt a turbon keresztül, valahogy nem tudom elképzelni.
Tegyük fel, hogy pörög 150.000-et a turbo, nem kevés levegőt továbbítva, mind szívó mind kipufogóoldalon, és akkor még a komoly légáramlattól erősebb egy a kipufogó "levegő-kirántó"hatása?Huh?
Valaki aki tudja, írja már le, mert érdekel a téma.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6962 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 16:24:39 »

Mi gyerekkorunkban öcsém zasztavájáról lerugtuk a hátsó dobot és olyan táltos lett hogy csak na. Viszont a fogyi is megnőtt:(
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6963 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 16:43:25 »

Igaz nem mondeo de jópofa
http://www.youtube.com/watch?v=LP3xsI790sg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=xsMQoloHFD0
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6964 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 16:48:39 »


A 2. faja, és egri felvétel. Bár nem idevaló,de erről jut eszembe. Van valaki Heves megyéből, Eger környkéről itt a fúrumon?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6965 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 19:00:39 »


A turbós autónál a probléma inkább akkor jelentkezhet amikor a turbó még nem működik.....mert a nagyobb átmérőjű csövekben több gáz tud kimenni kisebb ellenállással. A vékony csőbe a motornak bele kell préselnie a gázt. Viszont, ha túl nagy az átmérő, és túl nyitott a kipufogórendszer, akkor a kipufogógázok áramlási sebessége kisebb. Alacsony fordulaton a gázáramlás és a fentebb leírt szelep összenyitás pillanatában az is előfordulhat, hogy a szívás ütembe jutó henger kipufogógázt szuszog be a friss keverék mellé, ez pedig nem feltétlenül jó....
de ez relativ mekkora a nyitott rendszer átmérője,paraméterei,stb....ésszerű határokon belül még akár jó is lehet, hogy igy mondod... worship
Nyitott rendszernek inkább kétsoros rendszert szoktak használni azthiszem....de erre nem vennék mérget.. szomoru1
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6966 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 20:04:57 »


Időnként meg szoktam hallgatni youtube-on ezta videót, mert szerintem k*rvajó hangja van ennyire nyitva.  nyes

Amugy mi az a nyerítés, amikor beviszed az utastérbe a felvevőt?  Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #6967 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 20:10:06 »

Időnként meg szoktam hallgatni youtube-on ezta videót, mert szerintem k*rvajó hangja van ennyire nyitva.  nyes

Amugy mi az a nyerítés, amikor beviszed az utastérbe a felvevőt?  Grin
Szöknek a pacik a kipuffon!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6968 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 20:12:03 »

Van valaki Heves megyéből, Eger környkéről itt a fúrumon?

Talán én beleférek. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6969 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 20:36:09 »

Szöknek a pacik a kipuffon!

 eljen   Grin
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6970 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 21:58:22 »

Talán én beleférek. Smiley

Mennyire férsz bele? Hunvagy? Smiley
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6971 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 23:17:08 »

Mennyire férsz bele? Hunvagy? Smiley

Gyöngyös
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #6972 Dátum: 2009.03.16 hétfő, 23:19:18 »

Gyöngyös

Ja, az közelvan. Egyébként nemtudod hogy van-e még valaki Heves megyéből, aki aktív tag?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6973 Dátum: 2009.03.17 kedd, 06:33:13 »

Ja, az közelvan. Egyébként nemtudod hogy van-e még valaki Heves megyéből, aki aktív tag?

Norbu, és Taki.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6974 Dátum: 2009.03.17 kedd, 07:16:10 »

Időnként meg szoktam hallgatni youtube-on ezta videót, mert szerintem k*rvajó hangja van ennyire nyitva.  nyes

Amugy mi az a nyerítés, amikor beviszed az utastérbe a felvevőt?  Grin

A hülye haverom....
 eplus2 taps
Nagyon tetszett neki a hang, be volt izgulva teljesen, kár, hogy a fényképező géppel készített videon nem jött át a hangja..
Te tényleg olyan mint egy ló...
Naplózva
Laca76
Vendég
« Új hozzászólás #6975 Dátum: 2009.03.17 kedd, 15:35:41 »

U.I
Ha valaki Mondeo-t akar tuningolni és segitség kell neki irjon amibe tudok szivesen segitek!!
Üdv mindenkinek

Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #6976 Dátum: 2009.03.17 kedd, 15:39:17 »

Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....

 wow1 wow1  Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6977 Dátum: 2009.03.17 kedd, 15:47:32 »

Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....
szia
egy 7 éves hozzászólásra válaszoltál Smiley
de biztos van, aki tud neked segíteni
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6978 Dátum: 2009.03.17 kedd, 17:35:28 »

Szia ..
Most vettem egy 2003-as 25 v6-os mondit..
szép lassan szeretném "fejleszteni"..
kezdeném a kipufogóval..ami kihozza a hangját..
Ebben tudnál segíteni??
Thx....

Szabyk_rst n;ven keresd. Szokott a fórumra járni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #6979 Dátum: 2009.03.17 kedd, 19:36:12 »

wow1 wow1  Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...

Félreértetted. Ő úgy érti, hogy 25 db V6 moci van benne sorba kötve. Az így összesen 63600 ccm3. NA az már rúg rendesen. taps hehe
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #6980 Dátum: 2009.03.17 kedd, 19:43:17 »

wow1 wow1  Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
szia
egy 7 éves hozzászólásra válaszoltál Smiley
de biztos van, aki tud neked segíteni
Az igen. Frissen regelt srác rögtön le van oltva. Gratulálok!  taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6981 Dátum: 2009.03.17 kedd, 19:44:11 »

Az igen. Frissen regelt srác rögtön le van oltva. Gratulálok!  taps
(még jó, hogy csak felhívtam a figyelmét a dologra ...
ha le akarom oltani, akkor azt írom be, hogy nézd már a *** ***t, mekkora ***, még látni se lát)
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.17 kedd, 19:45:42 írta yooccoo » Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #6982 Dátum: 2009.03.17 kedd, 19:47:17 »

(még jó, hogy csak felhívtam a figyelmét a dologra ...
ha le akarom oltani, akkor azt írom be, hogy nézd már a *** ***t, mekkora ***, még látni se lát)
Ok.
wow1 wow1  Az igen... 25000 ccm... biztos rug rendesen...
Az igen. Frissen regelt srác rögtön le van oltva. Gratulálok!  taps
Így megfelel?  wave
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6983 Dátum: 2009.03.17 kedd, 20:41:40 »

Megkell jegyeznem igy több nap használat után katalizátor nélkül, szerelmesebb lettem az autóban... eplus2

sokkal halkabb lett a motor, és jobban megy.....,ááá kész vagyok.....és a hangja is ugyanolyan(na ez majd változik lehet)
Naplózva
Laca76
Vendég
« Új hozzászólás #6984 Dátum: 2009.03.18 szerda, 09:25:40 »

Sziasztok..

2003-a :worship:s 2.5 v6 Mondihoz tudtok megbízható helyet ahol sportkipufogót kapni??

Köszi.. worship
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6985 Dátum: 2009.03.18 szerda, 09:37:20 »

Sziasztok..

2003-a :worship:s 2.5 v6 Mondihoz tudtok megbízható helyet ahol sportkipufogót kapni??

Köszi.. worship

Vágd le a hátsódobot, azt kész is van.
Szép hangja lesz!!!!
Naplózva
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #6986 Dátum: 2009.03.18 szerda, 10:31:55 »

Szia Laca!

Ezeket nézd meg:

http://www.janodob.hu/
http://www.dinamit-kipufogo.hu/

Eversman
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.18 szerda, 10:39:25 írta Eversman » Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6987 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 19:53:40 »

Megkell jegyeznem igy több nap használat után katalizátor nélkül, szerelmesebb lettem az autóban... eplus2

sokkal halkabb lett a motor, és jobban megy.....,ááá kész vagyok.....és a hangja is ugyanolyan(na ez majd változik lehet)
Mennyi pénzért csapták ki a katalizátor belsejét?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6988 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 20:05:51 »

Mennyi pénzért csapták ki a katalizátor belsejét?


kati kiütés + két porlasztóhoz tömitőgyürű + munkadij = 6000ft
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6989 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 21:31:28 »

kati kiütés + két porlasztóhoz tömitőgyürű + munkadij = 6000ft
Szasz!  wave
A katalizátor le- felszerelésekor kellet tömítést cserélned? Jöv héten dobatom ki a középső dobot, hátra HD dupla szögletes megy fel, de a katalizátornál vakaróztak a szerelők?  Roll Eyes
Katalizátor nélkül nem füstöl neked jobban, vagy nincsen gázolaj szaga? De szerintem nekem csak hülyéket akarnak mondani, hogy ne kelljen annyit dolgozni rajta.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #6990 Dátum: 2009.03.19 csütörtök, 22:37:00 »

Szasz!  wave
A katalizátor le- felszerelésekor kellet tömítést cserélned? Jöv héten dobatom ki a középső dobot, hátra HD dupla szögletes megy fel, de a katalizátornál vakaróztak a szerelők?  Roll Eyes
Katalizátor nélkül nem füstöl neked jobban, vagy nincsen gázolaj szaga? De szerintem nekem csak hülyéket akarnak mondani, hogy ne kelljen annyit dolgozni rajta.

mindkét felén fémtömités van....az ment vissza ugyanugy....
mit kell azon vakarászni?   hát ha közvetlen a katalizátorra akarnak rámenni ,akkor az elég nagy cumi... eplus2 ezért ütöttük ki inkább mi is...
nem füstől semmit már, elején picit ,de most már semmi....
mennyiért vetted a hátsó dobot?
hát kivesztek mindent, vazz olyan hangja lessz mint egy dutrának, jeeeeeee... wow1
azé majd kiváncsi leszek a hangjára... vigyor3
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #6991 Dátum: 2009.03.20 péntek, 06:27:03 »

Vajon a tddi és a tdci katkiherélés után van különbség hangban?
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6992 Dátum: 2009.03.20 péntek, 08:19:22 »

Szasz!  wave
A katalizátor le- felszerelésekor kellet tömítést cserélned? Jöv héten dobatom ki a középső dobot, hátra HD dupla szögletes megy fel, de a katalizátornál vakaróztak a szerelők?  Roll Eyes
Katalizátor nélkül nem füstöl neked jobban, vagy nincsen gázolaj szaga? De szerintem nekem csak hülyéket akarnak mondani, hogy ne kelljen annyit dolgozni rajta.

Mester, szerintem dobj ki mindent belőle, minek az sok hülyeség, és még könnyebb is lesz az autó, javul a gyorsulás, meg a fogyasztás! worship eplus2 taps beka3
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #6993 Dátum: 2009.03.20 péntek, 08:23:39 »


hát kivesztek mindent, vazz olyan hangja lessz mint egy dutrának, jeeeeeee... wow1
azé majd kiváncsi leszek a hangjára... vigyor3

Hidd el, hogy jó hangja lesz.
Egyik srác Xabey is kiszedte a katalizátort, de neki is van gyártva hozzá egy speciális elem, a katalizátor megmarad egészben, épségben.
Neki is jó hangja lett!

http://www.youtube.com/watch?v=8hrvdsjGQag&feature=channel_page

szerintem jó...
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6994 Dátum: 2009.03.20 péntek, 10:28:07 »

mindkét felén fémtömités van....az ment vissza ugyanugy....
mit kell azon vakarászni?   hát ha közvetlen a katalizátorra akarnak rámenni ,akkor az elég nagy cumi... eplus2 ezért ütöttük ki inkább mi is...
nem füstől semmit már, elején picit ,de most már semmi....
mennyiért vetted a hátsó dobot?
hát kivesztek mindent, vazz olyan hangja lessz mint egy dutrának, jeeeeeee... wow1
azé majd kiváncsi leszek a hangjára... vigyor3
Ezt a hátsódobot teszik fel, http://www.dreamtuning.hu/picViewer.php?kepId=termekek/Teljesitmeny/Kipufogodob/hj-a003.jpg  60-as a belseje, 22.000,-Ft-ért adják. Talán fog valamit akusztikában is, nem lesz túl hangos. Most egy benzines sportdob van fennt, kb. 2x 30-as belső csővel, azzal próbáltad ki a gépem, szerintem visszafogja eléggé.
« Utoljára szerkesztve: 2009.03.20 péntek, 10:44:39 írta Zsiri » Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6995 Dátum: 2009.03.20 péntek, 10:47:39 »

Mester, szerintem dobj ki mindent belőle, minek az sok hülyeség, és még könnyebb is lesz az autó, javul a gyorsulás, meg a fogyasztás! worship eplus2 taps beka3
Ha már spórolok az üzán, már megéri!  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6996 Dátum: 2009.03.20 péntek, 10:49:53 »

Ha már spórolok az üzán, már megéri!  eplus2

Ha mindezt csak azért csinálod, hogy le tudj hagyni, sokkal olcsóbb, ha lefizetsz engem, és nem nyomom majd úgy a gázt  vigyor3 wow1 eplus2
Persze csak ugratlak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #6997 Dátum: 2009.03.20 péntek, 10:52:49 »

Ha mindezt csak azért csinálod, hogy le tudj hagyni, sokkal olcsóbb, ha lefizetsz engem, és nem nyomom majd úgy a gázt  vigyor3 wow1 eplus2
Persze csak ugratlak.
Nem fizetlek le, csak kiékelem a gázpedálod, hogy ne tudd padlózni!  eplus2 eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6998 Dátum: 2009.03.20 péntek, 11:18:37 »

Nem fizetlek le, csak kiékelem a gázpedálod, hogy ne tudd padlózni!  eplus2 eplus2

Ez még jobb!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #6999 Dátum: 2009.03.20 péntek, 13:29:29 »

Hidd el, hogy jó hangja lesz.
Egyik srác Xabey is kiszedte a katalizátort, de neki is van gyártva hozzá egy speciális elem, a katalizátor megmarad egészben, épségben.
Neki is jó hangja lett!

http://www.youtube.com/watch?v=8hrvdsjGQag&feature=channel_page

szerintem jó...
Aloha St220 kuldtem PU -t  integet2
Aloha Cheesy
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.