Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:03:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699078 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2009.05.17 vasárnap, 21:06:39 »

Szia!
nekem van egy kipufogósom

Meg tudnád mondani nekem hogy egy univerzális sportdobot mennyiért szerelne fel az autómra?
Továbbá direktszűrőhöz van egy konverterem, aminek a MAF-hoz csatlakozó része stimmel, de az átmérője 2litereshez való, ezt kéne kicsit átszabni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 09:45:29 »

Ezt tegnap este sikerült lőni,bringázás közben.
A mihez tartás véget,hogy legyen valami fogalmunk az optikai tunningról!
Rocco!Ha szükséged van a sablonra csak szólj,küldöm a címet!  Wink nyes
http://kep.ivpicture.hu/105468.jpg
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
takee
Vendég
« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 09:46:53 »

Ezt tegnap este sikerült lőni,bringázás közben.
A mihez tartás véget,hogy legyen valami fogalmunk az optikai tunningról!
Rocco!Ha szükséged van a sablonra csak szólj,küldöm a címet!  Wink nyes
http://kep.ivpicture.hu/105468.jpg

Ez aztán a "detuccénipapa" tuning. Jövőhéten át is festi ecsettel és diszperzittel divatfehérre.................... hehe
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 10:36:16 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. Amikor le lett szedve a szívócsonk a , akkor láttam, hogy az öntvény belseje eléggé csúnya. Nagyon durva öntvény, és annyira recés, barázdált, hogy a zsigájé ehhez képest tükör sima.
Van esetleg vkinek ötlete, hogy hova lehetne ezt elvinni, hogy felpolírozná a csövek belsejét. Ennyi dudortól-gödörtől benne nem túl optimális lehet a levegőáramlás. Vagy kellene rá venni ST200-as csonkját? Az műanyag egyébként? Vagy rárakható az is az alap V6-ra talán?
(egy kicsit ez is tuning  vigyor3 )
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2009.05.21 csütörtök, 19:16:07 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. Amikor le lett szedve a szívócsonk a , akkor láttam, hogy az öntvény belseje eléggé csúnya. Nagyon durva öntvény, és annyira recés, barázdált, hogy a zsigájé ehhez képest tükör sima.
Van esetleg vkinek ötlete, hogy hova lehetne ezt elvinni, hogy felpolírozná a csövek belsejét. Ennyi dudortól-gödörtől benne nem túl optimális lehet a levegőáramlás. Vagy kellene rá venni ST200-as csonkját? Az műanyag egyébként? Vagy rárakható az is az alap V6-ra talán?
(egy kicsit ez is tuning  vigyor3 )
nem is kicsit, javítana rendesen a történeten. Én anno off kocsin ki"dremmeleltem" utána kézzel és polirpapirral reszolgattam. Addig míg tükörsima nem lett.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2009.05.22 péntek, 09:46:40 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. Amikor le lett szedve a szívócsonk a , akkor láttam, hogy az öntvény belseje eléggé csúnya. Nagyon durva öntvény, és annyira recés, barázdált, hogy a zsigájé ehhez képest tükör sima.
Van esetleg vkinek ötlete, hogy hova lehetne ezt elvinni, hogy felpolírozná a csövek belsejét. Ennyi dudortól-gödörtől benne nem túl optimális lehet a levegőáramlás. Vagy kellene rá venni ST200-as csonkját? Az műanyag egyébként? Vagy rárakható az is az alap V6-ra talán?
(egy kicsit ez is tuning  vigyor3 )

Ezen már én is gondolkoztam, de ST szívósort szerezni esélytelen, ezeket a járatokat meg felpolírozni elég necces. Vagy van valami hajlékony bizb@sz amit be lehet dugni elég mélyen és políroz?  idiota
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

highend
Vendég
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2009.05.22 péntek, 09:49:39 »

Ezen már én is gondolkoztam, de ST szívósort szerezni esélytelen, ezeket a járatokat meg felpolírozni elég necces. Vagy van valami hajlékony bizb@sz amit be lehet dugni elég mélyen és políroz?  idiota
balfelső kép
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2009.05.22 péntek, 10:05:06 »


Ilyenem nekem is van, de a felxibilis tengely végén van egy párcentis szakasz ami merev, és így esélytelen behatolni vele elég mélyen. Az első kanyar kifog rajta.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

highend
Vendég
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2009.05.22 péntek, 10:18:43 »

Ilyenem nekem is van, de a felxibilis tengely végén van egy párcentis szakasz ami merev, és így esélytelen behatolni vele elég mélyen. Az első kanyar kifog rajta.
Akkor a jobboldalon lévő dremmel a flexi csővel... Annak rövidebb az izéja és ócóbb is...
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2009.05.22 péntek, 13:15:52 »

nyű, ennyi pénzt nekem nem ér meg a dolog...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2009.05.22 péntek, 18:45:59 »

Nekem ilyenemvan
én eddig mindenfélét meg tudtam csinálni.
Zoli ha gondolod megpróbálhatjuk egyik délután , hogy egyáltalán belefér.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2009.05.23 szombat, 20:18:21 »

Nekem ilyenemvan
én eddig mindenfélét meg tudtam csinálni.
Zoli ha gondolod megpróbálhatjuk egyik délután , hogy egyáltalán belefér.

Köszönöm szépen a lehetőséget, a lámpát sem felejtettem el, csak kicsit sok a dolgom minden nap mostanában. Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2009.06.13 szombat, 21:43:00 »



Ford Mondeo tuning az Essen Motor Show-n
(2007)
Jég-fehér Ford Mondeo tuning-ot mutatott be a Loder az Essen Motor Show alkalmából.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
okrutay
Vendég
« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2009.06.25 csütörtök, 18:23:48 »

Hali mondenkinek!

éreklődnék, hogy BP és vonzáskörzetében tudtok-e ajánlani olyan tuning műhelyt ahol a gépemet "megerősítik"?
2002 2,0 TDCI 115 LE-még!
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2009.06.25 csütörtök, 18:29:47 »

Hali mondenkinek!

éreklődnék, hogy BP és vonzáskörzetében tudtok-e ajánlani olyan tuning műhelyt ahol a gépemet "megerősítik"?
2002 2,0 TDCI 115 LE-még!
Nekem is itt csinálták, meg egy pár embernek itt a klubban.
http://www.mtuning.hu/ford.html
Naplózva
okrutay
Vendég
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2009.06.25 csütörtök, 18:34:40 »

Nekem is itt csinálták, meg egy pár embernek itt a klubban.
http://www.mtuning.hu/ford.html

köszi, mekkora változást észleltél?
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2009.06.25 csütörtök, 18:44:52 »

köszi, mekkora változást észleltél?

Nagyot, de ott ki tudod próbálni, ha jó marad, ha nem, leveszik.  eljen
Sajnos automatát nem tudnak mérni.
Naplózva
okrutay
Vendég
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2009.06.25 csütörtök, 18:46:26 »

Nagyot, de ott ki tudod próbálni, ha jó marad, ha nem, leveszik.  eljen
Sajnos automatát nem tudnak mérni.
Zsír! autómatám sajnos nincs, de akkor megnézzük a dolgot!
mégegyszer köszi
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2009.07.10 péntek, 14:23:43 »

Erről mi a véleményetek?

http://www.eco-tuning.hu/ford-mondeo-chiptuning020e.html?fzgNr=0&motNr=370

És amúgy általában mi a tapasztalata a tuningolt dizeles csapatnak a tuningokkal kapcsolatban?

Havernak off autója tuning után (csak egy 50e huffos cucc van benne) alapról sokkal jobban megy és fél literrel kevesebbet eszik normál használatban.
Ezek tapasztalhatók Mondinál is?
Tuning előtt a negyediket városban nem is nagyon tudta használni (ahogy most én sem TDCI 130 M6), most meg alpjáratról elmegy 4-ben...


Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2009.07.10 péntek, 18:11:01 »

Erről mi a véleményetek?

http://www.eco-tuning.hu/ford-mondeo-chiptuning020e.html?fzgNr=0&motNr=370

És amúgy általában mi a tapasztalata a tuningolt dizeles csapatnak a tuningokkal kapcsolatban?

Havernak off autója tuning után (csak egy 50e huf*** cucc van benne) alapról sokkal jobban megy és fél literrel kevesebbet eszik normál használatban.
Ezek tapasztalhatók Mondinál is?
Tuning előtt a negyediket városban nem is nagyon tudta használni (ahogy most én sem TDCI 130 M6), most meg alpjáratról elmegy 4-ben...

Nekem a chiptuningtól speciel alul gyengébb lett az autó, de felül jobban kitartja a lóerőt.
Most ezt nem úgy kell érteni, hogy 2000 alatt nem megy, mert 1900-nál van már 400 Nm, csak eddig 1300-1400-nál mutatott értékelhető nyomatékot, addig most csak olyan 1500-1600-nál kezd éledezni, de akkor hirtelen jön meg.
Naplózva
ST220
Vendég
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2009.07.10 péntek, 18:15:09 »

Ezen már én is gondolkoztam, de ST szívósort szerezni esélytelen, ezeket a járatokat meg felpolírozni elég necces. Vagy van valami hajlékony bizb@sz amit be lehet dugni elég mélyen és políroz?  idiota

Lehet szerezni, ebay stb...
Egyik ismerősöm most tett az MKIII V6-ra ST220 szívósort. Ugye  sokkal nagyobb a fonottkalács csöveinek az átmérője, de ennek is csak így van értelme, hogy ha a 7mm-rel nagyobb átmérőjű pillangószelep is felteszi az ember!
A haverom feltette az ST200-as injektorait, de egy ST200-hoz viszonyítva gyengébb. Gondolom más a főtengely, meg lehet a dugattyúk is.
Tény, hogy jobban megy mint előtte, de nem egy ST200. És most nem azért mert nehezebb az MKIII. Teljesen máshogy jár az ST200 motorja, pedig annak az alapját már az MKIII motorja adja.
Gondolom kellene a vezérlés is az ST200-ból!
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2009.07.10 péntek, 19:58:40 »

Nekem a chiptuningtól speciel alul gyengébb lett az autó, de felül jobban kitartja a lóerőt.
Most ezt nem úgy kell érteni, hogy 2000 alatt nem megy, mert 1900-nál van már 400 Nm, csak eddig 1300-1400-nál mutatott értékelhető nyomatékot, addig most csak olyan 1500-1600-nál kezd éledezni, de akkor hirtelen jön meg.

Nekem elég a 330Nm, de örulnék ha 1500 és 1750 között kicsit nyomatékosabb lenne. Azt semmiképp nem akarom,h  kisfordulaton gyöngébb legyen.
Neked kicsinálta?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2009.07.10 péntek, 20:24:51 »

sziasztok.

1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?

köszi
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2009.07.10 péntek, 20:26:38 »

sziasztok.

1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?

köszi
Sajna nem.
Adj kis naftát a turbómembránnak, kicsit hamarabb megindul, meg állíttatsd be műszerrel az előtöltést, ennyi, amennyit kispénzből tehetsz.
A 2. fázis kicsit drágább...
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2009.07.10 péntek, 20:33:26 »

Megelőzöm a hogyankell kérdést.  eplus2



Keresel egy ilyet az adagolón, kontraanya fellazít (14es villáskulcs) a csavart 1/2 menetet kitekered (4es imbusz) kontraanya visszahúz, voila.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2009.07.10 péntek, 21:10:36 »

Köszönöm szépen tádé  worship és amúgy milenne a  drágábbik verzió? csak kíváncsiság finom
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2009.07.10 péntek, 21:52:00 »

Köszönöm szépen tádé  worship és amúgy milenne a  drágábbik verzió? csak kíváncsiság finom
Motorátalakítás  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2009.07.10 péntek, 22:57:02 »

sziasztok.

1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?

köszi

igen lehet!
sőt benzines mondikat is...
aki nekem chippelte a kocsimat, megtudja csinálni....
majdnem az összes fordot, még amerikait is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2009.07.10 péntek, 23:03:15 »

Na mielőtt jönnének a felesleges káoszelméletek.....ezeket tudja mondikból kb....rengetegen keresik meg az országból mert FORD-ot elég nehéz jól chippelni....nem véletlen tiltogat be meg nem megy,megtorpan sok emberkének,stb,stb,stb....
nem teljes ez a lista,mert pl az enyém TDDI és ezt is meghúzta simán....és olyan lett mint ISTEN....szal kérdezni kell... eplus2

FORD MONDEO 1600 16V 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 1600 16V 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2500 V6 ST24 170 FORD EEC V R
FORD MONDEO 1800 16V 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 1800 16V 125 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 16V 130 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 115 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 115 DELPHI MULTEC R
FORD MONDEO 2000 TDCI 130 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 130 DELPHI MULTEC R
FORD MONDEO 2500 V6 ST200 200 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2200 TDCI 155 DELPHI MULTEC R
FORD MONDEO 1800 TDCI 125 SIEMENS SID 206 R
FORD MONDEO 2000 16V 145 FORD EEC VI R
FORD MONDEO 2000 TDCI 130 SIEMENS SID 206 R
FORD MONDEO 2000 TDCI 140 SIEMENS SID 206 R
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.10 péntek, 23:08:59 írta Bunyek » Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2009.07.10 péntek, 23:44:23 »

és neked ez mennyi összegbe volt?
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2009.07.11 szombat, 08:38:30 »

sziasztok.

1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?

köszi
van egy kis léd akkor ide vidd: http://www.krezidiesel.hu/
igaz népautózik de a mechanikus cuccost nagyon vágja
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2009.07.11 szombat, 13:12:11 »

és neked ez mennyi összegbe volt?

nekem baráti ár volt, de beszéltem vele és 45-be megcsinálja akinek kell.....benzint-dieselt...csak azoknak akiket én viszek... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.11 szombat, 13:14:00 írta Bunyek » Naplózva
dejko
Vendég
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2009.07.11 szombat, 16:15:41 »

Üdv!
Igazi rakétát lehet csinálni az 1.8 td-ből !
Feltétele, hogy a motor és a adagoló jó legyen. Eddig 2 mondeót alakítottam át. Már az is elég ha a szelepek nyitását előrébb állítod EZZEL VIGYÁZNI MERT BELEÜTHET A DUGÓBA HA NEM MEGFELELŐEN CSINÁLOD !!!!!!! Na itt nyersz már észrevehető nyomatékot , ezután turbónyomás, hozzá üzemanyag, de ha ez sem elég akkor GT1749 turbó, ha ez sem elég akkor már az adagolót kell átalakítani DE AZT SZIGORÚAN SZAKEMBERREL KELL végeztetni.
A gt 1749, és vezérlés állítással úgy megy mint a 150 lovas VW-k. Fogyasztás 6,6 - 7,5 liter. DE LEGELŐSZÖR A FÉKET KELL RENDBERAKNI ! nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2009.07.11 szombat, 16:48:18 »

DE LEGELŐSZÖR A FÉKET KELL RENDBERAKNI ! nyes

Hát igen... a lényeg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2009.07.11 szombat, 17:39:26 »

Ha nyerek a lottón ilyen féket dobok a mondira:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2009.07.11 szombat, 20:35:21 »

Ha nyerek a lottón ilyen féket dobok a mondira:
[img]http://www.lgmotorsports.com/catalog/images/Black_Brembo_GT3.jpg
Ha nyersza lottón?A Mondira? eplus2 eplus2 nyes Wink wave Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2009.07.11 szombat, 20:49:56 »

Üdv!
Igazi rakétát lehet csinálni az 1.8 td-ből !
A gt 1749, és vezérlés állítással úgy megy mint a 150 lovas VW-k.
Naaaa..... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2009.07.11 szombat, 20:52:22 »

Naaaa..... hehe

nem jól írtad. a helyes:

Na Neeeee.... hehe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2009.07.11 szombat, 21:11:34 »

nem jól írtad. a helyes:

Na Neeeee.... hehe
Igen, aki ment már gyári 150-es TDI-vel, az tudja miről beszélek....nem póni lovak az biztos hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
highend
Vendég
« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2009.07.11 szombat, 21:16:25 »

Igen, aki ment már gyári 150-es TDI-vel, az tudja miről beszélek....nem póni lovak az biztos hehe
Én ma mentem egy nemgyári 150es TDIvel... Gt17, chip, 502.  finom Valamikor AFN volt, mostmeg....  hehe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2009.07.11 szombat, 21:28:22 »

Én ma mentem egy nemgyári 150es TDIvel... Gt17, chip, 502.  finom Valamikor AFN volt, mostmeg....  hehe
Nekem volt már két TDI-s autóm....az octavián 2,5-ös TDI audi GT20-as turbója+chip...hát mit mondjak...ment szépen eplus2 eplus2
Gyári 150-es TDI golffal is mentem már...de mint az állat úgy megy... Wink ..és azok a hajtókarok és dugattyúk amik abban vannak, hát meg kéne mutatni a ford mérnök uraknak, hogy ilyen dugattyú kéne a TDCi mondikba is és soha nem lyukadnának ki....bár gondolom tudják, csak biztos drága.... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


trigolas-jaja@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2009.07.12 vasárnap, 10:26:48 »

Hamár az előbb fékeknél jártunk adtok 1  linket ahol megnézhetem h mi neki az ára? nem forma-1 es kerámia fékekre gondoltam arra sose lesz pénzem de  valami szolídabb olcsóbb de jobbra mint a  gyári. 2es kombi mondira. worship worship worship
Naplózva

Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2009.07.12 vasárnap, 10:53:00 »

Hamár az előbb fékeknél jártunk adtok 1  linket ahol megnézhetem h mi neki az ára? nem forma-1 es kerámia fékekre gondoltam arra sose lesz pénzem de  valami szolídabb olcsóbb de jobbra mint a  gyári. 2es kombi mondira. worship worship worship
a szolidabb olcsóbb is 2-300e ft:( annyi mint egy fél 2-es mondi szomoru1
Ha nyersza lottón?A Mondira? eplus2 eplus2 nyes Wink wave Wink wave
azért megtartanám a mondit mert szeretem.Meg gondolj bele nyernék egy rakat lét minden heppi lenne, kellene valami idegőrlő falbav
Nekem volt már két TDI-s autóm....az octavián 2,5-ös TDI audi GT20-as turbója+chip...hát mit mondjak...ment szépen eplus2 eplus2
Gyári 150-es TDI golffal is mentem már...de mint az állat úgy megy... Wink ..és azok a hajtókarok és dugattyúk amik abban vannak, hát meg kéne mutatni a ford mérnök uraknak, hogy ilyen dugattyú kéne a TDCi mondikba is és soha nem lyukadnának ki....bár gondolom tudják, csak biztos drága.... hehe
az egyik barátomnak van egy 2-es golfja GT20-al krézy féle adagolóval. na az szedi a lábát rendesen. van vagy 800kg  a kocsi és vagy 160le ott azt ha odalép akkor van wow1 a másik kocsinál, utána meg rinya rinya
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2009.07.12 vasárnap, 16:11:47 »

Na mielőtt jönnének a felesleges káoszelméletek.....ezeket tudja mondikból kb....rengetegen keresik meg az országból mert FORD-ot elég nehéz jól chippelni....nem véletlen tiltogat be meg nem megy,megtorpan sok emberkének,stb,stb,stb....
nem teljes ez a lista,mert pl az enyém TDDI és ezt is meghúzta simán....és olyan lett mint ISTEN....szal kérdezni kell... eplus2



és mennyi lóvat tud plusszban kihozni?
ST-t tud chipelni?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2009.07.12 vasárnap, 21:28:27 »

és mennyi lóvat tud plusszban kihozni?
ST-t tud chipelni?

Hát megmondom őszintén az enyémet sem tudom chip után mennyi lóval lett több, mert nem mérettem meg...
de nemis érdekel nagyon ,mert iszonyat brutál jobban megy..... eplus2 eplus2
Azt tudom hogy 30%-al lett szoftveresen meghúzva mert előttem állitotta és 3-szor állitottuk mire azt mondtam hogy MOST a Jó!!!....
az hogy mennyi ténylegesen LE-ben megkéne mérni....majd egyszer talán...
kevés hely van ahol pontosan és jól mérnek...
engem inkább a fogyasztás csökkentése érdekel, azt most tesztelem....
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 11:52:27 »

Ha nyerek a lottón ilyen féket dobok a mondira

Milyen árba van egy ilyen szett?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 12:10:57 »

Hát megmondom őszintén az enyémet sem tudom chip után mennyi lóval lett több, mert nem mérettem meg...
de nemis érdekel nagyon ,mert iszonyat brutál jobban megy..... eplus2 eplus2
Azt tudom hogy 30%-al lett szoftveresen meghúzva mert előttem állitotta és 3-szor állitottuk mire azt mondtam hogy MOST a Jó!!!....
az hogy mennyi ténylegesen LE-ben megkéne mérni....majd egyszer talán...
kevés hely van ahol pontosan és jól mérnek...
engem inkább a fogyasztás csökkentése érdekel, azt most tesztelem....

Alapról jobb lett a verda?
Nekem 130 lovas TDCI-m van és azt szeretném, ha kicsit alapról jobb lenne és kevesebbet enne.
Fogyasztás csökkenésével kapcsolatban várom a tapasztalataid.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 13:10:18 »

Alapról jobb lett a verda?
Nekem 130 lovas TDCI-m van és azt szeretném, ha kicsit alapról jobb lenne és kevesebbet enne.
Fogyasztás csökkenésével kapcsolatban várom a tapasztalataid.


0-200-ig végig sokkal jobb lett...
első állitásnál 120-tól 200-ig szuperul húzott...0-120-ig kevés volt nekem...
második állitásnál 0-120-ig brutál lett de 120-tól ugy éreztem van még benne tartalék...
harmadikra olyan lett mint amiről én álmodtam....Istenkirály..... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 13:11:44 »

Hát eddig tőle mindenki fülig érő szájjal távozott..... eplus2   beleértve engem is...... taps
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 13:16:16 »

Hát eddig tőle mindenki fülig érő szájjal távozott..... eplus2   beleértve engem is...... taps

És egy ilyen kihegyezett motornak mi lesz az élettartama?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.