Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:17
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698843 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7250 Dátum:
2009.05.17 vasárnap, 21:06:39 »
Idézetet írta: libertate - 2009.05.17 vasárnap, 19:51:16
Szia!
nekem van egy kipufogósom
Meg tudnád mondani nekem hogy egy univerzális sportdobot mennyiért szerelne fel az autómra?
Továbbá direktszűrőhöz van egy konverterem, aminek a MAF-hoz csatlakozó része stimmel, de az átmérője 2litereshez való, ezt kéne kicsit átszabni.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7251 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 09:45:29 »
Ezt tegnap este sikerült lőni,bringázás közben.
A mihez tartás véget,hogy legyen valami fogalmunk az optikai tunningról!
Rocco!Ha szükséged van a sablonra csak szólj,küldöm a címet!
http://kep.ivpicture.hu/105468.jpg
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
takee
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7252 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 09:46:53 »
Idézetet írta: gostrada - 2009.05.21 csütörtök, 09:45:29
Ezt tegnap este sikerült lőni,bringázás közben.
A mihez tartás véget,hogy legyen valami fogalmunk az optikai tunningról!
Rocco!Ha szükséged van a sablonra csak szólj,küldöm a címet!
http://kep.ivpicture.hu/105468.jpg
Ez aztán a "detuccénipapa" tuning. Jövőhéten át is festi ecsettel és diszperzittel divatfehérre....................
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7253 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 10:36:16 »
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Amikor le lett szedve a szívócsonk a , akkor láttam, hogy az öntvény belseje eléggé csúnya. Nagyon durva öntvény, és annyira recés, barázdált, hogy a zsigájé ehhez képest tükör sima.
Van esetleg vkinek ötlete, hogy hova lehetne ezt elvinni, hogy felpolírozná a csövek belsejét. Ennyi dudortól-gödörtől benne nem túl optimális lehet a levegőáramlás. Vagy kellene rá venni ST200-as csonkját? Az műanyag egyébként? Vagy rárakható az is az alap V6-ra talán?
(egy kicsit ez is tuning
)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7254 Dátum:
2009.05.21 csütörtök, 19:16:07 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.05.21 csütörtök, 10:36:16
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Amikor le lett szedve a szívócsonk a , akkor láttam, hogy az öntvény belseje eléggé csúnya. Nagyon durva öntvény, és annyira recés, barázdált, hogy a zsigájé ehhez képest tükör sima.
Van esetleg vkinek ötlete, hogy hova lehetne ezt elvinni, hogy felpolírozná a csövek belsejét. Ennyi dudortól-gödörtől benne nem túl optimális lehet a levegőáramlás. Vagy kellene rá venni ST200-as csonkját? Az műanyag egyébként? Vagy rárakható az is az alap V6-ra talán?
(egy kicsit ez is tuning
)
nem is kicsit, javítana rendesen a történeten. Én anno off kocsin ki"dremmeleltem" utána kézzel és polirpapirral reszolgattam. Addig míg tükörsima nem lett.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7255 Dátum:
2009.05.22 péntek, 09:46:40 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2009.05.21 csütörtök, 10:36:16
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. Amikor le lett szedve a szívócsonk a , akkor láttam, hogy az öntvény belseje eléggé csúnya. Nagyon durva öntvény, és annyira recés, barázdált, hogy a zsigájé ehhez képest tükör sima.
Van esetleg vkinek ötlete, hogy hova lehetne ezt elvinni, hogy felpolírozná a csövek belsejét. Ennyi dudortól-gödörtől benne nem túl optimális lehet a levegőáramlás. Vagy kellene rá venni ST200-as csonkját? Az műanyag egyébként? Vagy rárakható az is az alap V6-ra talán?
(egy kicsit ez is tuning
)
Ezen már én is gondolkoztam, de ST szívósort szerezni esélytelen, ezeket a járatokat meg felpolírozni elég necces. Vagy van valami hajlékony bizb@sz amit be lehet dugni elég mélyen és políroz?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7256 Dátum:
2009.05.22 péntek, 09:49:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.05.22 péntek, 09:46:40
Ezen már én is gondolkoztam, de ST szívósort szerezni esélytelen, ezeket a járatokat meg felpolírozni elég necces. Vagy van valami hajlékony bizb@sz amit be lehet dugni elég mélyen és políroz?
balfelső kép
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7257 Dátum:
2009.05.22 péntek, 10:05:06 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.05.22 péntek, 09:49:39
balfelső kép
Ilyenem nekem is van, de a felxibilis tengely végén van egy párcentis szakasz ami merev, és így esélytelen behatolni vele elég mélyen. Az első kanyar kifog rajta.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7258 Dátum:
2009.05.22 péntek, 10:18:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.05.22 péntek, 10:05:06
Ilyenem nekem is van, de a felxibilis tengely végén van egy párcentis szakasz ami merev, és így esélytelen behatolni vele elég mélyen. Az első kanyar kifog rajta.
Akkor a jobboldalon lévő dremmel a flexi csővel... Annak rövidebb az izéja és ócóbb is...
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7259 Dátum:
2009.05.22 péntek, 13:15:52 »
nyű, ennyi pénzt nekem nem ér meg a dolog...
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7260 Dátum:
2009.05.22 péntek, 18:45:59 »
Nekem
ilyenem
van
én eddig mindenfélét meg tudtam csinálni.
Zoli ha gondolod megpróbálhatjuk egyik délután , hogy egyáltalán belefér.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7261 Dátum:
2009.05.23 szombat, 20:18:21 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.05.22 péntek, 18:45:59
Nekem
ilyenem
van
én eddig mindenfélét meg tudtam csinálni.
Zoli ha gondolod megpróbálhatjuk egyik délután , hogy egyáltalán belefér.
Köszönöm szépen a lehetőséget, a lámpát sem felejtettem el, csak kicsit sok a dolgom minden nap mostanában.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7262 Dátum:
2009.06.13 szombat, 21:43:00 »
Ford Mondeo tuning az Essen Motor Show-n
(2007)
Jég-fehér Ford Mondeo tuning-ot mutatott be a Loder az Essen Motor Show alkalmából.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
okrutay
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7263 Dátum:
2009.06.25 csütörtök, 18:23:48 »
Hali mondenkinek!
éreklődnék, hogy BP és vonzáskörzetében tudtok-e ajánlani olyan tuning műhelyt ahol a gépemet "megerősítik"?
2002 2,0 TDCI 115 LE-még!
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7264 Dátum:
2009.06.25 csütörtök, 18:29:47 »
Idézetet írta: okrutay - 2009.06.25 csütörtök, 18:23:48
Hali mondenkinek!
éreklődnék, hogy BP és vonzáskörzetében tudtok-e ajánlani olyan tuning műhelyt ahol a gépemet "megerősítik"?
2002 2,0 TDCI 115 LE-még!
Nekem is itt csinálták, meg egy pár embernek itt a klubban.
http://www.mtuning.hu/ford.html
Naplózva
okrutay
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7265 Dátum:
2009.06.25 csütörtök, 18:34:40 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.06.25 csütörtök, 18:29:47
Nekem is itt csinálták, meg egy pár embernek itt a klubban.
http://www.mtuning.hu/ford.html
köszi, mekkora változást észleltél?
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7266 Dátum:
2009.06.25 csütörtök, 18:44:52 »
Idézetet írta: okrutay - 2009.06.25 csütörtök, 18:34:40
köszi, mekkora változást észleltél?
Nagyot, de ott ki tudod próbálni, ha jó marad, ha nem, leveszik.
Sajnos automatát nem tudnak mérni.
Naplózva
okrutay
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7267 Dátum:
2009.06.25 csütörtök, 18:46:26 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.06.25 csütörtök, 18:44:52
Nagyot, de ott ki tudod próbálni, ha jó marad, ha nem, leveszik.
Sajnos automatát nem tudnak mérni.
Zsír! autómatám sajnos nincs, de akkor megnézzük a dolgot!
mégegyszer köszi
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7268 Dátum:
2009.07.10 péntek, 14:23:43 »
Erről mi a véleményetek?
http://www.eco-tuning.hu/ford-mondeo-chiptuning020e.html?fzgNr=0&motNr=370
És amúgy általában mi a tapasztalata a tuningolt dizeles csapatnak a tuningokkal kapcsolatban?
Havernak off autója tuning után (csak egy 50e huffos cucc van benne) alapról sokkal jobban megy és fél literrel kevesebbet eszik normál használatban.
Ezek tapasztalhatók Mondinál is?
Tuning előtt a negyediket városban nem is nagyon tudta használni (ahogy most én sem TDCI 130 M6), most meg alpjáratról elmegy 4-ben...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7269 Dátum:
2009.07.10 péntek, 18:11:01 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.10 péntek, 14:23:43
Erről mi a véleményetek?
http://www.eco-tuning.hu/ford-mondeo-chiptuning020e.html?fzgNr=0&motNr=370
És amúgy általában mi a tapasztalata a tuningolt dizeles csapatnak a tuningokkal kapcsolatban?
Havernak off autója tuning után (csak egy 50e huf*** cucc van benne) alapról sokkal jobban megy és fél literrel kevesebbet eszik normál használatban.
Ezek tapasztalhatók Mondinál is?
Tuning előtt a negyediket városban nem is nagyon tudta használni (ahogy most én sem TDCI 130 M6), most meg alpjáratról elmegy 4-ben...
Nekem a chiptuningtól speciel alul gyengébb lett az autó, de felül jobban kitartja a lóerőt.
Most ezt nem úgy kell érteni, hogy 2000 alatt nem megy, mert 1900-nál van már 400 Nm, csak eddig 1300-1400-nál mutatott értékelhető nyomatékot, addig most csak olyan 1500-1600-nál kezd éledezni, de akkor hirtelen jön meg.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7270 Dátum:
2009.07.10 péntek, 18:15:09 »
Idézetet írta: Rocco - 2009.05.22 péntek, 09:46:40
Ezen már én is gondolkoztam, de ST szívósort szerezni esélytelen, ezeket a járatokat meg felpolírozni elég necces. Vagy van valami hajlékony bizb@sz amit be lehet dugni elég mélyen és políroz?
Lehet szerezni, ebay stb...
Egyik ismerősöm most tett az MKIII V6-ra ST220 szívósort. Ugye sokkal nagyobb a fonottkalács csöveinek az átmérője, de ennek is csak így van értelme, hogy ha a 7mm-rel nagyobb átmérőjű pillangószelep is felteszi az ember!
A haverom feltette az ST200-as injektorait, de egy ST200-hoz viszonyítva gyengébb. Gondolom más a főtengely, meg lehet a dugattyúk is.
Tény, hogy jobban megy mint előtte, de nem egy ST200. És most nem azért mert nehezebb az MKIII. Teljesen máshogy jár az ST200 motorja, pedig annak az alapját már az MKIII motorja adja.
Gondolom kellene a vezérlés is az ST200-ból!
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7271 Dátum:
2009.07.10 péntek, 19:58:40 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.07.10 péntek, 18:11:01
Nekem a chiptuningtól speciel alul gyengébb lett az autó, de felül jobban kitartja a lóerőt.
Most ezt nem úgy kell érteni, hogy 2000 alatt nem megy, mert 1900-nál van már 400 Nm, csak eddig 1300-1400-nál mutatott értékelhető nyomatékot, addig most csak olyan 1500-1600-nál kezd éledezni, de akkor hirtelen jön meg.
Nekem elég a 330Nm, de örulnék ha 1500 és 1750 között kicsit nyomatékosabb lenne. Azt semmiképp nem akarom,h kisfordulaton gyöngébb legyen.
Neked kicsinálta?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7272 Dátum:
2009.07.10 péntek, 20:24:51 »
sziasztok.
1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?
köszi
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7273 Dátum:
2009.07.10 péntek, 20:26:38 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.10 péntek, 20:24:51
sziasztok.
1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?
köszi
Sajna nem.
Adj kis naftát a turbómembránnak, kicsit hamarabb megindul, meg állíttatsd be műszerrel az előtöltést, ennyi, amennyit kispénzből tehetsz.
A 2. fázis kicsit drágább...
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7274 Dátum:
2009.07.10 péntek, 20:33:26 »
Megelőzöm a hogyankell kérdést.
Keresel egy ilyet az adagolón, kontraanya fellazít (14es villáskulcs) a csavart 1/2 menetet kitekered (4es imbusz) kontraanya visszahúz, voila.
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7275 Dátum:
2009.07.10 péntek, 21:10:36 »
Köszönöm szépen tádé
és amúgy milenne a drágábbik verzió? csak kíváncsiság
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7276 Dátum:
2009.07.10 péntek, 21:52:00 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.10 péntek, 21:10:36
Köszönöm szépen tádé
és amúgy milenne a drágábbik verzió? csak kíváncsiság
Motorátalakítás
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7277 Dátum:
2009.07.10 péntek, 22:57:02 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.10 péntek, 20:24:51
sziasztok.
1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?
köszi
igen lehet!
sőt benzines mondikat is...
aki nekem chippelte a kocsimat, megtudja csinálni....
majdnem az összes fordot, még amerikait is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7278 Dátum:
2009.07.10 péntek, 23:03:15 »
Na mielőtt jönnének a felesleges káoszelméletek.....ezeket tudja mondikból kb....rengetegen keresik meg az országból mert FORD-ot elég nehéz jól chippelni....nem véletlen tiltogat be meg nem megy,megtorpan sok emberkének,stb,stb,stb....
nem teljes ez a lista,mert pl az enyém TDDI és ezt is meghúzta simán....és olyan lett mint ISTEN....szal kérdezni kell...
FORD MONDEO 1600 16V 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 1600 16V 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2500 V6 ST24 170 FORD EEC V R
FORD MONDEO 1800 16V 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 1800 16V 125 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 16V 130 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 115 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 115 DELPHI MULTEC R
FORD MONDEO 2000 TDCI 130 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 130 DELPHI MULTEC R
FORD MONDEO 2500 V6 ST200 200 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2000 TDCI 90 FORD EEC V R
FORD MONDEO 2200 TDCI 155 DELPHI MULTEC R
FORD MONDEO 1800 TDCI 125 SIEMENS SID 206 R
FORD MONDEO 2000 16V 145 FORD EEC VI R
FORD MONDEO 2000 TDCI 130 SIEMENS SID 206 R
FORD MONDEO 2000 TDCI 140 SIEMENS SID 206 R
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.10 péntek, 23:08:59 írta Bunyek
»
Naplózva
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7279 Dátum:
2009.07.10 péntek, 23:44:23 »
és neked ez mennyi összegbe volt?
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7280 Dátum:
2009.07.11 szombat, 08:38:30 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.10 péntek, 20:24:51
sziasztok.
1 hülye kérdés mkII 1.8 TD mondit lehet csiptuningolni?
köszi
van egy kis léd akkor ide vidd:
http://www.krezidiesel.hu/
igaz népautózik de a mechanikus cuccost nagyon vágja
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7281 Dátum:
2009.07.11 szombat, 13:12:11 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.10 péntek, 23:44:23
és neked ez mennyi összegbe volt?
nekem baráti ár volt, de beszéltem vele és 45-be megcsinálja akinek kell.....benzint-dieselt...csak azoknak akiket én viszek...
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.11 szombat, 13:14:00 írta Bunyek
»
Naplózva
dejko
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7282 Dátum:
2009.07.11 szombat, 16:15:41 »
Üdv!
Igazi rakétát lehet csinálni az 1.8 td-ből !
Feltétele, hogy a motor és a adagoló jó legyen. Eddig 2 mondeót alakítottam át. Már az is elég ha a szelepek nyitását előrébb állítod EZZEL VIGYÁZNI MERT BELEÜTHET A DUGÓBA HA NEM MEGFELELŐEN CSINÁLOD !!!!!!! Na itt nyersz már észrevehető nyomatékot , ezután turbónyomás, hozzá üzemanyag, de ha ez sem elég akkor GT1749 turbó, ha ez sem elég akkor már az adagolót kell átalakítani DE AZT SZIGORÚAN SZAKEMBERREL KELL végeztetni.
A gt 1749, és vezérlés állítással úgy megy mint a 150 lovas VW-k. Fogyasztás 6,6 - 7,5 liter. DE LEGELŐSZÖR A FÉKET KELL RENDBERAKNI !
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7283 Dátum:
2009.07.11 szombat, 16:48:18 »
Idézetet írta: dejko - 2009.07.11 szombat, 16:15:41
DE LEGELŐSZÖR A FÉKET KELL RENDBERAKNI !
Hát igen... a lényeg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7284 Dátum:
2009.07.11 szombat, 17:39:26 »
Ha nyerek a lottón ilyen féket dobok a mondira:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7285 Dátum:
2009.07.11 szombat, 20:35:21 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.07.11 szombat, 17:39:26
Ha nyerek a lottón ilyen féket dobok a mondira:
[img]http://www.lgmotorsports.com/catalog/images/Black_Brembo_GT3.jpg
Ha nyersza lottón?A Mondira?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7286 Dátum:
2009.07.11 szombat, 20:49:56 »
Idézetet írta: dejko - 2009.07.11 szombat, 16:15:41
Üdv!
Igazi rakétát lehet csinálni az 1.8 td-ből !
A gt 1749, és vezérlés állítással úgy megy mint a 150 lovas VW-k.
Naaaa.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7287 Dátum:
2009.07.11 szombat, 20:52:22 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.11 szombat, 20:49:56
Naaaa.....
nem jól írtad. a helyes:
Na Neeeee....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7288 Dátum:
2009.07.11 szombat, 21:11:34 »
Idézetet írta: GinJoy - 2009.07.11 szombat, 20:52:22
nem jól írtad. a helyes:
Na Neeeee....
Igen, aki ment már gyári 150-es
TDI
-vel, az tudja miről beszélek....nem póni lovak az biztos
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
highend
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7289 Dátum:
2009.07.11 szombat, 21:16:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.11 szombat, 21:11:34
Igen, aki ment már gyári 150-es
TDI
-vel, az tudja miről beszélek....nem póni lovak az biztos
Én ma mentem egy
nem
gyári 150es TDIvel... Gt17, chip, 502.
Valamikor AFN volt, mostmeg....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7290 Dátum:
2009.07.11 szombat, 21:28:22 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.07.11 szombat, 21:16:25
Én ma mentem egy
nem
gyári 150es TDIvel... Gt17, chip, 502.
Valamikor AFN volt, mostmeg....
Nekem volt már két TDI-s autóm....az octavián 2,5-ös TDI audi GT20-as turbója+chip...hát mit mondjak...ment szépen
Gyári 150-es TDI golffal is mentem már...de mint az állat úgy megy...
..és azok a hajtókarok és dugattyúk amik abban vannak, hát meg kéne mutatni a ford mérnök uraknak, hogy ilyen dugattyú kéne a TDCi mondikba is és soha nem lyukadnának ki....bár gondolom tudják, csak biztos drága....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trigolasjaja
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7291 Dátum:
2009.07.12 vasárnap, 10:26:48 »
Hamár az előbb fékeknél jártunk adtok 1 linket ahol megnézhetem h mi neki az ára? nem forma-1 es kerámia fékekre gondoltam arra sose lesz pénzem de valami szolídabb olcsóbb de jobbra mint a gyári. 2es kombi mondira.
Naplózva
Scorpio MKII 2.0 16v (136) hátulhajtás ;-)
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7292 Dátum:
2009.07.12 vasárnap, 10:53:00 »
Idézetet írta: Trigolasjaja - 2009.07.12 vasárnap, 10:26:48
Hamár az előbb fékeknél jártunk adtok 1 linket ahol megnézhetem h mi neki az ára? nem forma-1 es kerámia fékekre gondoltam arra sose lesz pénzem de valami szolídabb olcsóbb de jobbra mint a gyári. 2es kombi mondira.
a szolidabb olcsóbb is 2-300e ft:( annyi mint egy fél 2-es mondi
Idézetet írta: alf - 2009.07.11 szombat, 20:35:21
Ha nyersza lottón?A Mondira?
azért megtartanám a mondit mert szeretem.Meg gondolj bele nyernék egy rakat lét minden heppi lenne, kellene valami idegőrlő
Idézetet írta: Ervin - 2009.07.11 szombat, 21:28:22
Nekem volt már két TDI-s autóm....az octavián 2,5-ös TDI audi GT20-as turbója+chip...hát mit mondjak...ment szépen
Gyári 150-es TDI golffal is mentem már...de mint az állat úgy megy...
..és azok a hajtókarok és dugattyúk amik abban vannak, hát meg kéne mutatni a ford mérnök uraknak, hogy ilyen dugattyú kéne a TDCi mondikba is és soha nem lyukadnának ki....bár gondolom tudják, csak biztos drága....
az egyik barátomnak van egy 2-es golfja GT20-al krézy féle adagolóval. na az szedi a lábát rendesen. van vagy 800kg a kocsi és vagy 160le ott azt ha odalép akkor van
a másik kocsinál, utána meg
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7293 Dátum:
2009.07.12 vasárnap, 16:11:47 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.10 péntek, 23:03:15
Na mielőtt jönnének a felesleges káoszelméletek.....ezeket tudja mondikból kb....rengetegen keresik meg az országból mert FORD-ot elég nehéz jól chippelni....nem véletlen tiltogat be meg nem megy,megtorpan sok emberkének,stb,stb,stb....
nem teljes ez a lista,mert pl az enyém TDDI és ezt is meghúzta simán....és olyan lett mint ISTEN....szal kérdezni kell...
és mennyi lóvat tud plusszban kihozni?
ST-t tud chipelni?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7294 Dátum:
2009.07.12 vasárnap, 21:28:27 »
Idézetet írta: eSTé™ - 2009.07.12 vasárnap, 16:11:47
és mennyi lóvat tud plusszban kihozni?
ST-t tud chipelni?
Hát megmondom őszintén az enyémet sem tudom chip után mennyi lóval lett több, mert nem mérettem meg...
de nemis érdekel nagyon ,mert iszonyat brutál jobban megy.....
Azt tudom hogy 30%-al lett szoftveresen meghúzva mert előttem állitotta és 3-szor állitottuk mire azt mondtam hogy MOST a Jó!!!....
az hogy mennyi ténylegesen LE-ben megkéne mérni....majd egyszer talán...
kevés hely van ahol pontosan és jól mérnek...
engem inkább a fogyasztás csökkentése érdekel, azt most tesztelem....
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7295 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 11:52:27 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.07.11 szombat, 17:39:26
Ha nyerek a lottón ilyen féket dobok a mondira
Milyen árba van egy ilyen szett?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7296 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 12:10:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.12 vasárnap, 21:28:27
Hát megmondom őszintén az enyémet sem tudom chip után mennyi lóval lett több, mert nem mérettem meg...
de nemis érdekel nagyon ,mert iszonyat brutál jobban megy.....
Azt tudom hogy 30%-al lett szoftveresen meghúzva mert előttem állitotta és 3-szor állitottuk mire azt mondtam hogy MOST a Jó!!!....
az hogy mennyi ténylegesen LE-ben megkéne mérni....majd egyszer talán...
kevés hely van ahol pontosan és jól mérnek...
engem inkább a fogyasztás csökkentése érdekel, azt most tesztelem....
Alapról jobb lett a verda?
Nekem 130 lovas TDCI-m van és azt szeretném, ha kicsit alapról jobb lenne és kevesebbet enne.
Fogyasztás csökkenésével kapcsolatban várom a tapasztalataid.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7297 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 13:10:18 »
Idézetet írta: gtuby - 2009.07.13 hétfő, 12:10:57
Alapról jobb lett a verda?
Nekem 130 lovas TDCI-m van és azt szeretném, ha kicsit alapról jobb lenne és kevesebbet enne.
Fogyasztás csökkenésével kapcsolatban várom a tapasztalataid.
0-200-ig végig sokkal jobb lett...
első állitásnál 120-tól 200-ig szuperul húzott...0-120-ig kevés volt nekem...
második állitásnál 0-120-ig brutál lett de 120-tól ugy éreztem van még benne tartalék...
harmadikra olyan lett mint amiről én álmodtam....Istenkirály.....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7298 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 13:11:44 »
Hát eddig tőle mindenki fülig érő szájjal távozott.....
beleértve engem is......
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7299 Dátum:
2009.07.13 hétfő, 13:16:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.07.13 hétfő, 13:11:44
Hát eddig tőle mindenki fülig érő szájjal távozott.....
beleértve engem is......
És egy ilyen kihegyezett motornak mi lesz az élettartama?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
139
140
141
142
143
144
145
[
146
]
147
148
149
150
151
152
153
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ