Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:17:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
145
146
147
148
149
150
151
[
152
]
153
154
155
156
157
158
159
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2695894 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
peeti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7550 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:26:59 »
le akarom dugózni az egr-t! hol találom,hogy néz ki?és melyik oldalát kell ledugózni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7551 Dátum:
2010.04.13 kedd, 15:38:10 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 15:26:59
le akarom dugózni az egr-t! hol találom,hogy néz ki?és melyik oldalát kell ledugózni?
a motor generátor felöli oldalán van elöl a szívósor bal oldalán.A dugót a kipuff felöli oldalára kell betenni.egy lemezt kell oda betenni,hogy lezárja a kipuff gázt.ennyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peeti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7552 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:04:02 »
hát én nem látom ott sehol,pedig jól körülnéztem benne... hogy kell képet feltölteni ide?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7553 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:09:28 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 16:04:02
hát én nem látom ott sehol,pedig jól körülnéztem benne... hogy kell képet feltölteni ide?
bocs.most látom benyásod van,így nem igaz amit írtam.storno.
feltöltöd a képfeltöltés.hu ra és onnan beteszed a linkjét ide!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
peeti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7554 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:20:46 »
úgy látom világszerte foglalkoztat mindenkit az egr kérdés:
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://images.forum-auto.com/mesimages/396777/Photo2722.jpg&imgrefurl=http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet457803.htm&usg=__WXgNXcxVQl4gk-QNEqos9wKgPsw=&h=600&w=800&sz=73&hl=hu&start=13&um=1&itbs=1&tbnid=9NOdfJlRcwKC_M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dmondeo%2Begr%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26channel%3Ds%26tbs%3Disch:1
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7555 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:24:28 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 16:20:46
úgy látom világszerte foglalkoztat mindenkit az egr kérdés:
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://images.forum-auto.com/mesimages/396777/Photo2722.jpg&imgrefurl=http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet457803.htm&usg=__WXgNXcxVQl4gk-QNEqos9wKgPsw=&h=600&w=800&sz=73&hl=hu&start=13&um=1&itbs=1&tbnid=9NOdfJlRcwKC_M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dmondeo%2Begr%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26channel%3Ds%26tbs%3Disch:1
ezen az oldalon a képek dízelről mesélnek..szerintem...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
peeti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7556 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:25:43 »
igen,de a lényege az egésznek az,hogy ezt mindenhol csinálják...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7557 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:25:58 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 16:20:46
úgy látom világszerte foglalkoztat mindenkit az egr kérdés:
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://images.forum-auto.com/mesimages/396777/Photo2722.jpg&imgrefurl=http://www.forum-auto.com/pole-technique/section12/sujet457803.htm&usg=__WXgNXcxVQl4gk-QNEqos9wKgPsw=&h=600&w=800&sz=73&hl=hu&start=13&um=1&itbs=1&tbnid=9NOdfJlRcwKC_M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dmondeo%2Begr%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26channel%3Ds%26tbs%3Disch:1
ja.de ez is dizel!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7558 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:26:30 »
Idézetet írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 16:25:43
igen,de a lényege az egésznek az,hogy ezt mindenhol csinálják...
nyilván.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7559 Dátum:
2010.04.13 kedd, 16:29:07 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.04.13 kedd, 16:24:28
ezen az oldalon a képek dízelről mesélnek..szerintem...
ja 115LE-s TDDI pl nekem 90le TDDI-ben máshol van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7560 Dátum:
2010.04.14 szerda, 10:38:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 16:29:07
ja 115LE-s TDDI pl nekem 90le TDDI-ben máshol van
Di-ből és CI.ből is több konfiguráció volt az évek során, úgyhogy vagy bal elől vagy jobb hátul van az EGR
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7561 Dátum:
2010.04.30 péntek, 22:08:18 »
Koni legéscsillapítót használ valaki?
Mennyire érezhető a különbség a gyárihoz képest? Melyiket érdemes választani? FSD? Special? Classic?
Nem kemény sport futóművet szeretnék, csak egy kicsit jobb úttartást, a gyárikat úgyis cserélni kell, és ezek a Koni-k szimpatikusak, de semmi spec. meg racing nem kell, de a gyáritól legyen jobb ha már a drágábbat választom.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7562 Dátum:
2010.05.04 kedd, 21:09:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.04.30 péntek, 22:08:18
Koni legéscsillapítót használ valaki?
Mennyire érezhető a különbség a gyárihoz képest? Melyiket érdemes választani? FSD? Special? Classic?
Nem kemény sport futóművet szeretnék, csak egy kicsit jobb úttartást, a gyárikat úgyis cserélni kell, és ezek a Koni-k szimpatikusak, de semmi spec. meg racing nem kell, de a gyáritól legyen jobb ha már a drágábbat választom.
A gyári beszállító a Sachs, ettől nem nagyon kell(van) jobb minőség, ha nem kell semmi extra(ültetés meg ilyenek)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7563 Dátum:
2010.05.04 kedd, 21:20:17 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.04.30 péntek, 22:08:18
Koni legéscsillapítót használ valaki?
Mennyire érezhető a különbség a gyárihoz képest? Melyiket érdemes választani? FSD? Special? Classic?
Nem kemény sport futóművet szeretnék, csak egy kicsit jobb úttartást, a gyárikat úgyis cserélni kell, és ezek a Koni-k szimpatikusak, de semmi spec. meg racing nem kell, de a gyáritól legyen jobb ha már a drágábbat választom.
Cseréld gázosra (asszem a gyári nem az) az állítólag "feszesebb".
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7564 Dátum:
2010.05.05 szerda, 07:59:40 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.04 kedd, 21:09:05
A gyári beszállító a Sachs, ettől nem nagyon kell(van) jobb minőség, ha nem kell semmi extra(ültetés meg ilyenek)
Semmi extra nem kell. Jelentősen olcsóbb volt a gyári, mint a Koni, így maradtam ez eredetinél.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7565 Dátum:
2010.05.05 szerda, 08:00:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.04 kedd, 21:20:17
Cseréld gázosra (asszem a gyári nem az) az állítólag "feszesebb".
Gázosat nem akartam, az olajos tartósabb állítólag.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7566 Dátum:
2010.05.05 szerda, 16:25:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.05 szerda, 08:00:19
Gázosat nem akartam, az olajos tartósabb állítólag.
Én pont fordítva tudom.
Egyébként hány százalékosak voltak hogy cserélted őket? Illetve első, hátsó volt cserés? Vagy mind a 4?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7567 Dátum:
2010.05.05 szerda, 18:06:29 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.05 szerda, 16:25:37
Én pont fordítva tudom.
Egyébként hány százalékosak voltak hogy cserélted őket? Illetve első, hátsó volt cserés? Vagy mind a 4?
Passz, nekem ezt mondta a szaki.
Az elsők még jók voltak, azok maradnak: Bal: 56,5 - 53,1 eltérés: 6,1
Hátsó: Bal: 48,7 - 22,9 eltérés: 52,9
A jobb hátsó ment tönkre, az olaj is folyik belőle, azt mondják mindig a jobb oldala megy tönkre hamarabb, mert az megy az út szélén. A küszöb a 49%, innentől kell cserélni, úgyhogy a másik oldal is kiesett, meg inkább párba legyen.
Autóklubnál 1700 Ft a 4 mérése (számla nélkül).
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.05 szerda, 18:08:10 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7568 Dátum:
2010.05.05 szerda, 18:11:15 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.05 szerda, 18:06:29
Passz, nekem ezt mondta a szaki.
Az elsők még jók voltak, azok maradnak: Bal: 56,5 - 53,1 eltérés: 6,1
Hátsó: Bal: 48,7 - 22,9 eltérés: 52,9
A jobb hátsó ment tönkre, az olaj is folyik belőle, azt mondják mindig a jobb oldala megy tönkre hamarabb, mert az megy az út szélén. A küszöb a 49%, innentől kell cserélni, úgyhogy a másik oldal is kiesett, meg inkább párba legyen.
Autóklubnál 1700 Ft a 4 mérése (számla nélkül).
Amúgyis párban "kell" cserélni a lengéscsillapítókat. És milyet vettél végülis, és mennyiért? Ha nem titok.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7569 Dátum:
2010.05.05 szerda, 18:18:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.05 szerda, 18:11:15
Amúgyis párban "kell" cserélni a lengéscsillapítókat. És milyet vettél végülis, és mennyiért? Ha nem titok.
Nem titok!
Eredeti Ford-ot vettem, olajosat, Nagyautónál klubkedvezménnyel 17 010 Ft / db.
A Koni-k 30e/db körül mozogtak, és a Classic kivételével állíthatóak, amire nekem nincs szükségem, a Classic meg nem ad semmivel többet mint a gyári szerintem.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7570 Dátum:
2010.05.12 szerda, 11:32:03 »
Hallottatok már a kartergáz szűrésről? Nekem új, de hihetőnek hangzik.
egy cikk:
http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon
profi megoldás:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101
hogyan működik:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=15
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7571 Dátum:
2010.05.12 szerda, 11:41:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.12 szerda, 11:32:03
Hallottatok már a kartergáz szűrésről? Nekem új, de hihetőnek hangzik.
egy cikk:
http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon
profi megoldás:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101
hogyan működik:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=15
én még annak idején a 16 éves OFF astrámban (60 ló, egész ménes
) használtam, de semmit nem szűrt le
ha jó állapotú a motor, akkor nem nagyon van mit szűrnie, ha meg ki van a bele, akkor meg mindegy
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7572 Dátum:
2010.05.12 szerda, 14:15:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.12 szerda, 11:32:03
Hallottatok már a kartergáz szűrésről? Nekem új, de hihetőnek hangzik.
egy cikk:
http://belsoseg.blog.hu/2008/07/19/ujabb_csodaszer_a_bodon
profi megoldás:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?id_category=101
hogyan működik:
http://www.tuningaruhaz.hu/site/site_main.php?doit=faq&id_faq=15
Ezt érdemes bejátszani, mert elég durva olajos gáz szokott azon kinyomulni.
Érdemes a tartályt így felpolírozni, és akkor látványnak sem utolsó
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.12 szerda, 14:18:51 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7573 Dátum:
2010.05.13 csütörtök, 17:58:23 »
Idézetet írta: yooccoo - 2010.05.12 szerda, 11:41:30
én még annak idején a 16 éves OFF astrámban (60 ló, egész ménes
) használtam, de semmit nem szűrt le
ha jó állapotú a motor, akkor nem nagyon van mit szűrnie, ha meg ki van a bele, akkor meg mindegy
hidrotőkés autónál mindig van mit szűrnie.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7574 Dátum:
2010.05.14 péntek, 08:29:53 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.13 csütörtök, 17:58:23
hidrotőkés autónál mindig van mit szűrnie.
abban is van ...
Naplózva
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7575 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 19:45:35 »
Sziasztok
Az én autómban elképzelhető, hogy nincs EGR-szelep? Megmondom őszintén nem értek hozzá, valaki mondta ezt nekem
99-es MK2 2.0 16V benzin
Naplózva
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7576 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 19:46:51 »
Ja és boccs, még valami
Van esetleg valakinek tapasztalata sport vezérműtengellyel kapcsolatban? Jó, nem jó, ajánljátok, vagy sem, stb....
És ha valakinek volt már tapasztalata ezzel kapcsolatban, akkor azt is szeretném tudni, hogy mást is át kell-e alakítani hozzá vagy csak simán ki kell cserélni és minden faxa?
Előre is köszi worship
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7577 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 19:56:56 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.05.23 vasárnap, 19:46:51
Ja és boccs, még valami
Van esetleg valakinek tapasztalata sport vezérműtengellyel kapcsolatban? Jó, nem jó, ajánljátok, vagy sem, stb....
És ha valakinek volt már tapasztalata ezzel kapcsolatban, akkor azt is szeretném tudni, hogy mást is át kell-e alakítani hozzá vagy csak simán ki kell cserélni és minden faxa?
Előre is köszi worship
Nekem ugyan nincs saját tapasztalatom, de önmagában csak a veztengelyeket cseréled, attól nemnagyon fogsz érezhető változást tapasztalni. A lényege, hogy magasabb fordulatokon hatékonyan javul az öblítés, viszont alacsonyabb fordulatokon nem előnyös, és talán az alapjárat sem lesz a régi.
Kellene még leszednia hengerfejekek aljából is, esetleg a járatokat portolni, polírozni, nagyobb szelepek, injektorok, könnyített kipuff és a végén ECU programozás. Ezt már megéreznéd, de elgondolkodtató, hogy megérné-e azt a kb 200.000Ftot, mert azért annyira nemfeltétlen lesz durvább.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7578 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:04:55 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.05.23 vasárnap, 19:56:56
Nekem ugyan nincs saját tapasztalatom, de önmagában csak a veztengelyeket cseréled, attól nemnagyon fogsz érezhető változást tapasztalni. A lényege, hogy magasabb fordulatokon hatékonyan javul az öblítés, viszont alacsonyabb fordulatokon nem előnyös, és talán az alapjárat sem lesz a régi.
Kellene még leszednia hengerfejekek aljából is, esetleg a járatokat portolni, polírozni, nagyobb szelepek, injektorok, könnyített kipuff és a végén ECU programozás. Ezt már megéreznéd, de elgondolkodtató, hogy megérné-e azt a kb 200.000Ftot, mert azért annyira nemfeltétlen lesz durvább.
Aham... Gondoltam én, hogy nem lesz ez olyan egyszerű.
Azért köszönöm a gyors választ
És van valaki, aki már turbósított (értelemszerűen) benzines Mondeot? Vagy valaki, aki ismer olyat, aki már csinált ilyet (fű micsoda mondat)
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7579 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:16:07 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.05.23 vasárnap, 20:04:55
Aham... Gondoltam én, hogy nem lesz ez olyan egyszerű.
Azért köszönöm a gyors választ
És van valaki, aki már turbósított (értelemszerűen) benzines Mondeot? Vagy valaki, aki ismer olyat, aki már csinált ilyet (fű micsoda mondat)
Végülis egyszerű művelet, csakhát sokat nemér, asszem kb 50rongy lenne a 2 tengely.
De azért várjuk még olyannak is a véleményét akinek saját tapasztalata van. Én csak hallottam róla, meg haverom rakott a 150lovas 2.0 Mitsu Eclips-ébe, de nemnagyon lehetett megérezni, persze aztse mondom, h egyáltalán nem érződött.
Turbósításról szabykot kérdezd (mailben). Szerintem vágod ki (gyorsulási versenyeken 10es idők a 2.0 turbosított Zetec motoros Fiestával). Neki volt eladó turbosított motorja (kb 300-350lóerő) mindennel együtt, ha jól emlékszem 400ért ajánlotta anno, ami kurvajó vétel lehetett, mert egyedileg összerakni valszeg kb a 3sorosa ennek az öszegnek.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7580 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:20:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.05.23 vasárnap, 20:16:07
Végülis egyszerű művelet, csakhát sokat nemér, asszem kb 50rongy lenne a 2 tengely.
De azért várjuk még olyannak is a véleményét akinek saját tapasztalata van. Én csak hallottam róla, meg haverom rakott a 150lovas 2.0 Mitsu Eclips-ébe, de nemnagyon lehetett megérezni, persze aztse mondom, h egyáltalán nem érződött.
Turbósításról szabykot kérdezd (mailben). Szerintem vágod ki (gyorsulási versenyeken 10es idők a 2.0 turbosított Zetec motoros Fiestával). Neki volt eladó turbosított motorja (kb 300-350lóerő) mindennel együtt, ha jól emlékszem 400ért ajánlotta anno, ami ***jó vétel lehetett, mert egyedileg összerakni valszeg kb a 3sorosa ennek az öszegnek.
huh basszus röpködnek a 100ezrek
Asszem láttam őt a Fiestával anno... nem semmi....
Na majd rákérdezek. De hol tudom megnézni a mail-címét?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7581 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:28:02 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.05.23 vasárnap, 20:20:32
huh basszus röpködnek a 100ezrek
Asszem láttam őt a Fiestával anno... nem semmi....
Na majd rákérdezek. De hol tudom megnézni a mail-címét?
szabykrst@t-online.hu
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7582 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:30:10 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.05.23 vasárnap, 20:28:02
szabykrst@t-online.hu
Köszönöm szépen
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7583 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:33:38 »
Idézetet írta: bonethugs - 2010.05.23 vasárnap, 20:30:10
Köszönöm szépen
Szívesen. Esetleg ha írsz neki, továbbíthatnád nekem a válaszát, kíváncsi vagyok (mailcím az adatlapomon).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7584 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:45:45 »
Idézetet írta: Rocco - 2010.05.23 vasárnap, 20:33:38
Szívesen. Esetleg ha írsz neki, továbbíthatnád nekem a válaszát, kíváncsi vagyok (mailcím az adatlapomon).
Mindenféleképpen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7585 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:48:55 »
mk2-höz van egy leömlőm GT17 átalakitóval ha érdekel valakit....5-ért vihetitek..
Naplózva
bonethugs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7586 Dátum:
2010.05.23 vasárnap, 20:50:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.23 vasárnap, 20:48:55
mk2-höz van egy leömlőm GT17 átalakitóval ha érdekel valakit....5-ért vihetitek..
Engem lehet h fog érdekelni, de előbb körbejárom a témát
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7587 Dátum:
2010.06.02 szerda, 11:36:23 »
Sziasztok!
Találtam egy olcsó tuning lehetőséget. Azt vettem észre, hogy ha megadethet, metallica-t vagy vmi hasonló zenét hallgatok, érezhetően jobban gyorsul az autó, mint ha a Kossuthot.
SS
Naplózva
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7588 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 22:55:09 »
Gondoltam megosztom az új "fejleményeket":
Bunyek közreműködésével megírták a programot (cihppet) az autóra a hétvégén....
A gyári program lett letöltve, módosítva visszatöltve...mindez személyre szabva, és a végén megkaptam pendriveon a gyári és a módosított változatot is.
Azért írom, hogy személyre lett szabva, mert 4x lett módosítva a progi, míg azt nem éreztem, hogy egyenletesen jól húz minden tartományban nem csak egy bizonyos helyen "rúg" hátba! Most is 1750-2000 között lódul meg, de sokkal nyersebb, határozottabban jön meg az erő, és 2500 körül ez még növekszik is!
Az egész autózható tartomány sokkal rugalmasabb lett, 4.-ben és 5.-ben is határozottabban indul el az autó. A fogysztást (városit) még nem tudom, de Pécs-Budapest M6, 140-es átlaggal (volt egy kis szakasz ahol a 210-et próbáltam, ennyit még nem ment), 4,7literes fedcomp kalkulációval futotta.
Nekem a fedcomp 2-3 tizeddel csal max, egész közel van a pontos értékekhez, viszont eddig ugyanez a sebesség/út olyan 5,6-5,7 körül alakult.
Ma a városban (kb 50km) kicsit emberkedtem
, és így a fogyi 4.9-nél van, úgy hogy reggel-este a Hungáriát végigaraszoltam.
Mindent összevetve örülök a dolognak, már épp megszoktam a gyári teljesítményt, és bár nyugisan, de dinamikusan közlekedek, így most van bőven tartalék, ha szükséges. Mellesleg nem tudom mennyit változott számadatok szerint a teljesítmény/nyomaték de direkt kértem, hogy ne húzzuk agyon az autót, nem az volt a cél, így biztos marad még benne, de a hosszabb távú biztonság fontosabb, mint a maximum erő (fél évig
)
Bunyeknek meg köszönöm a lehetőséget, jól eldumáltunk a vasárnapot
Ha valakit érdekel az ember száma, neve stb, az Bunyek-et keresse privátban!
üdv
M.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.07 hétfő, 22:57:36 írta mike1
»
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7589 Dátum:
2010.06.07 hétfő, 23:00:08 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.06.07 hétfő, 22:55:09
Gondoltam megosztom az új "fejleményeket":
Bunyek közreműködésével megírták a programot (cihppet) az autóra a hétvégén....
A gyári program lett letöltve, módosítva visszatöltve...mindez személyre szabva, és a végén megkaptam pendriveon a gyári és a módosított változatot is.
Azért írom, hogy személyre lett szabva, mert 4x lett módosítva a progi, míg azt nem éreztem, hogy egyenletesen jól húz minden tartományban nem csak egy bizonyos helyen "rúg" hátba! Most is 1750-2000 között lódul meg, de sokkal nyersebb, határozottabban jön meg az erő, és 2500 körül ez még növekszik is!
Az egész autózható tartomány sokkal rugalmasabb lett, 4.-ben és 5.-ben is határozottabban indul el az autó. A fogysztást (városit) még nem tudom, de Pécs-Budapest M6, 140-es átlaggal (volt egy kis szakasz ahol a 210-et próbáltam, ennyit még nem ment), 4,7literes fedcomp kalkulációval futotta.
Nekem a fedcomp 2-3 tizeddel csal max, egész közel van a pontos értékekhez, viszont eddig ugyanez a sebesség/út olyan 5,6-5,7 körül alakult.
Ma a városban (kb 50km) kicsit emberkedtem
, és így a fogyi 4.9-nél van, úgy hogy reggel-este a Hungáriát végigaraszoltam.
Mindent összevetve örülök a dolognak, már épp megszoktam a gyári teljesítményt, és bár nyugisan, de dinamikusan közlekedek, így most van bőven tartalék, ha szükséges. Mellesleg nem tudom mennyit változott számadatok szerint a teljesítmény/nyomaték de direkt kértem, hogy ne húzzuk agyon az autót, nem az volt a cél, így biztos marad még benne, de a hosszabb távú biztonság fontosabb, mint a maximum erő (fél évig
)
Bunyeknek meg köszönöm a lehetőséget, jól eldumáltunk a vasárnapot
Ha valakit érdekel az ember száma, neve stb, az Bunyek-et keresse privátban!
üdv
M.
grat
mennyiért írták meg??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7590 Dátum:
2010.06.08 kedd, 20:45:10 »
Nincs mit Mike!
Itt jegyezném meg egy dolgot a gyári ford műszerrel kapcsolatban...
Kanizsán volt a kocsim fordnál és kilettek ütögetve belőle a hibakódok,belett állitva minden ami kellett,stb...
A gyári műszer lefrissitette az ECU-mat aljas módon sunyiba és a chippem ugye elszállt....
Mikor MIKE kocsija most meglett húzva , enyémre is ráakartuk tölteni az irt chipemet,de mondta a Robi hogy valami kajak más szoftver van a kocsin mint ami volt akkor amikor előszőr chippelte...őis csak nézett....igy az uj programot húztuk meg ami volt az ECU-n és brutálabb lett mint volt szerintem...
hogy mit rakot rá a ford gyári műszer azt passz,mert a fordos ismerős nyiltan kijelentette hogy ő nem frissitette az ECU-t és még csak abba a menübe semm ment ahol az van.
hát röviden ennyi...
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7591 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 19:44:48 »
Idézetet írta: mike1 - 2010.06.07 hétfő, 22:55:09
Gondoltam megosztom az új "fejleményeket":
Bunyek közreműködésével megírták a programot (cihppet) az autóra a hétvégén....
A gyári program lett letöltve, módosítva visszatöltve...mindez személyre szabva, és a végén megkaptam pendriveon a gyári és a módosított változatot is.
Azért írom, hogy személyre lett szabva, mert 4x lett módosítva a progi, míg azt nem éreztem, hogy egyenletesen jól húz minden tartományban nem csak egy bizonyos helyen "rúg" hátba! Most is 1750-2000 között lódul meg, de sokkal nyersebb, határozottabban jön meg az erő, és 2500 körül ez még növekszik is!
Az egész autózható tartomány sokkal rugalmasabb lett, 4.-ben és 5.-ben is határozottabban indul el az autó. A fogysztást (városit) még nem tudom, de Pécs-Budapest M6, 140-es átlaggal (volt egy kis szakasz ahol a 210-et próbáltam, ennyit még nem ment), 4,7literes fedcomp kalkulációval futotta.
Nekem a fedcomp 2-3 tizeddel csal max, egész közel van a pontos értékekhez, viszont eddig ugyanez a sebesség/út olyan 5,6-5,7 körül alakult.
Ma a városban (kb 50km) kicsit emberkedtem
, és így a fogyi 4.9-nél van, úgy hogy reggel-este a Hungáriát végigaraszoltam.
Mindent összevetve örülök a dolognak, már épp megszoktam a gyári teljesítményt, és bár nyugisan, de dinamikusan közlekedek, így most van bőven tartalék, ha szükséges. Mellesleg nem tudom mennyit változott számadatok szerint a teljesítmény/nyomaték de direkt kértem, hogy ne húzzuk agyon az autót, nem az volt a cél, így biztos marad még benne, de a hosszabb távú biztonság fontosabb, mint a maximum erő (fél évig
)
Bunyeknek meg köszönöm a lehetőséget, jól eldumáltunk a vasárnapot
Ha valakit érdekel az ember száma, neve stb, az Bunyek-et keresse privátban!
üdv
M.
Hát én már Bunyek tavalyi beszámolója óta szemezgetek a "Bunyek féle" vonallal, de még nem szántam rá magam.
Neked TDCI-d vagy TDDI-d van?
Merre felé laksz?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7592 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 19:11:28 »
Sziasztok.
TDDI mondeoba van valakinek tapasztalata nagyobb INTERCOOLERREL?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7593 Dátum:
2010.07.18 vasárnap, 22:53:17 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.07.18 vasárnap, 19:11:28
Sziasztok.
TDDI mondeoba van valakinek tapasztalata nagyobb INTERCOOLERREL?
Milyen tapasztalatra gondolsz?
Nagyobb cooler mindenképpen jobb,de szerintem csak akkor van értelme ha chippel igazitanak is rajta, akkor meg istenkirály...
Enyém még nincs bent,ha bennt lessz elmondom mit vettem észre....
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7594 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 18:10:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.07.18 vasárnap, 22:53:17
Milyen tapasztalatra gondolsz?
Nagyobb cooler mindenképpen jobb,de szerintem csak akkor van értelme ha chippel igazitanak is rajta, akkor meg istenkirály...
Enyém még nincs bent,ha bennt lessz elmondom mit vettem észre....
Olyan tapasztalatra gondolok,hogy van e valakinek használatban ilyen.
De ha neked lesz akkor szívesen venném az észrevételeidet.
Nemrég hallottam olyat,hogy a nagyobb coolertól óriási turbólyuk lett.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7595 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 20:53:15 »
hát vannak határok...
nagyobb coolerhez pakolnak álltalában nagyobb turbót is,és akkor már nagyobb csúcsot is...
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7596 Dátum:
2010.07.19 hétfő, 20:58:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.07.19 hétfő, 20:53:15
hát vannak határok...
nagyobb coolerhez pakolnak álltalában nagyobb turbót is,és akkor már nagyobb csúcsot is...
De akkor már lehet nagyobb autót is "pakolni"
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7597 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:18:49 »
Sziasztok! Ki tud Veszprém környékén megbízható, jó chip tuningot?
Naplózva
Zsolti
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7598 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:20:49 »
Szia! Amit te tudsz tuningot, az hol van? mennyibe kerül? Köszi előre is.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #7599 Dátum:
2010.07.31 szombat, 22:21:20 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.07.31 szombat, 22:18:49
Sziasztok! Ki tud Veszprém környékén megbízható, jó chip tuningot?
Én Balatonfüreden tudok egy kipróbáltan Profit.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Oldalak:
1
...
145
146
147
148
149
150
151
[
152
]
153
154
155
156
157
158
159
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ