Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 09:08:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 549 550 551 552 553 554 555 [556] 557 558 559 560 561 562 563 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20575487 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27750 Dátum: 2011.02.15 kedd, 10:41:37 »

én akkor a kettő között vagyok valahol mert övet ugyan használok ellenben a tuning még várat magára(mondjuk nem a szándék hiányzik)

Ez nálam is hasonlóan néz ki, bár még a találkozó előtt szeretném rendbehozni egy kicsit az autót, talán belefér egy kis "kezdő" tuning is...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27751 Dátum: 2011.02.15 kedd, 10:45:42 »

Na, én mocskosul kezdő volnék! Miért is kell ledugózni? Alapból nincs ez meg? Köszi a felvilágosítást!

B.

Ha egy kicsit visszaolvasol a TDCi topikban, rengeteg hozzászólást látsz majd. Az a lényeg, hogy az EGR (exhaust gas recirculation) visszavezeti a füstgáz egy részét a szívóoldalra, ezzel csökkentve a károsanyagemissziót, de összekormozva a teljes szívóoldalt. Ezért ezt le szokták zárni. Na ez a "ledugózás".
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #27752 Dátum: 2011.02.15 kedd, 10:50:04 »

Ha egy kicsit visszaolvasol a TDCi topikban, rengeteg hozzászólást látsz majd. Az a lényeg, hogy az EGR (exhaust gas recirculation) visszavezeti a füstgáz egy részét a szívóoldalra, ezzel csökkentve a károsanyagemissziót, de összekormozva a teljes szívóoldalt. Ezért ezt le szokták zárni. Na ez a "ledugózás".
És ha ledugózom, akkor nem lesz semmi gondja a motornak? Illetve mondjuk zöldkártyánál ez nem tűnik ki? Nem szabályellenes ez? Továbbá az EGR-t szokták pucolni? Vagy mit érdemes házilag kitakarítani?

Köszi a válaszodat!

B.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27753 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:00:47 »

És ha ledugózom, akkor nem lesz semmi gondja a motornak? Illetve mondjuk zöldkártyánál ez nem tűnik ki? Nem szabályellenes ez? Továbbá az EGR-t szokták pucolni? Vagy mit érdemes házilag kitakarítani?

Köszi a válaszodat!

B.

- Ha EURO 3-as motorod van (131 Le), akkor nem, ha EURO 4-es (115 Le), akkor sem, de ezesetben hibakódot ad az alacsony EGR nyomás miatt.
- Nem tűnik fel a zöldkártyánál, mert a motor így is simán teljesíti az előírásokat, így egyértelműen nem szabálytalan, ráadásul a Ford is alkalmazza ezt az eljárást.
- Az EGR-t csak akkor pucold, ha utána dugózol is, különben niincs sok értelme. Házilag ki tudod pucolni az EGR-t és a szívósort, szükséges esetben az intercoolerről az EGR-re menő gumicsövet.Sívósior pucolásnál érdemes tömítéseket is cserélni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #27754 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:09:08 »

- Ha EURO 3-as motorod van (131 Le), akkor nem, ha EURO 4-es (115 Le), akkor sem, de ezesetben hibakódot ad az alacsony EGR nyomás miatt.
- Nem tűnik fel a zöldkártyánál, mert a motor így is simán teljesíti az előírásokat, így egyértelműen nem szabálytalan, ráadásul a Ford is alkalmazza ezt az eljárást.
- Az EGR-t csak akkor pucold, ha utána dugózol is, különben niincs sok értelme. Házilag ki tudod pucolni az EGR-t és a szívósort, szükséges esetben az intercoolerről az EGR-re menő gumicsövet.Sívósior pucolásnál érdemes tömítéseket is cserélni.
Na, ha nekiállnék megcsinálni, akkor találok hozzá valahol leírást, hogy mialapján kell csinálni? Valami útmutató félét? Vagy valaki tud ilyet írni csak vázlatosan?
A motor teljesítményét ez a ledugózás és pucolás nem változtatja, esetleg pozitív értelemben?

Köszi B.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27755 Dátum: 2011.02.15 kedd, 11:48:09 »

Na, én mocskosul kezdő volnék! Miért is kell ledugózni? Alapból nincs ez meg? Köszi a felvilágosítást!

B.

Nincs ledugozva az EGR, hiszen eppen az lenne a szerepe, hogy a kipufogogaz egy reszet visszavezesse a szivooldalra. Csakhogy jon vele a mocsok, korom, miegymas, amit nem szeretnenk visszavezetni a szivooldalra, ezert kerul be a szelep ele egy dugo. Leiras a folldalon, benzines es dizel egyarant megtalalhato. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27756 Dátum: 2011.02.15 kedd, 12:36:10 »

Na, ha nekiállnék megcsinálni, akkor találok hozzá valahol leírást, hogy mialapján kell csinálni? Valami útmutató félét? Vagy valaki tud ilyet írni csak vázlatosan?
A motor teljesítményét ez a ledugózás és pucolás nem változtatja, esetleg pozitív értelemben?

Köszi B.
Itt találod:

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf

Rugalmasabb lesz tőle a motor, jobban megy, és nincs dzsuva a szívótorokban, áramlik a friss levegő...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.15 kedd, 12:39:10 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27757 Dátum: 2011.02.15 kedd, 13:45:58 »

Itt találod:

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf

Rugalmasabb lesz tőle a motor, jobban megy, és nincs dzsuva a szívótorokban, áramlik a friss levegő...  Grin

Az utobbi idoben az alabbi aprobb-nagyobb szervizmunkak tortentek az automon:
- Jobb hatso kerekagy csere
- EGR tisztitas, dugozas
- Uj levegoszuro
- Protec kezeles

Mindezek utan lathatoan elegge tartosan 6,7-rol 6,4-re ment le a fogyasztas Bp-Becs kozott + varosi forgalom. Ebben melyik lehet a fentiek kozul a "ludas"? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #27758 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:12:45 »

Az utobbi idoben az alabbi aprobb-nagyobb szervizmunkak tortentek az automon:
- Jobb hatso kerekagy csere
- EGR tisztitas, dugozas
- Uj levegoszuro
- Protec kezeles

Mindezek utan lathatoan elegge tartosan 6,7-rol 6,4-re ment le a fogyasztas Bp-Becs kozott + varosi forgalom. Ebben melyik lehet a fentiek kozul a "ludas"? :-)

AndyA

szerintem hacsak nem volt teljesen berohadva a kerékcsapágy akkor azt lehúzhatjuk a többi meg beleszámíthat. új levegő szűrő is képes 1-2%-os csökkenést okozni egr- dugózás nem tudom milyen hatással van protec-nek is benne van a reklám szövegében a fogyi csökkenés szóval lehet ez így együtt eredményezte ezt a pozitív javulást. na most aztán 3-4 sorban leírtam a semmit Roll Eyes
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #27759 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:15:17 »

Az utobbi idoben az alabbi aprobb-nagyobb szervizmunkak tortentek az automon:
- Jobb hatso kerekagy csere
- EGR tisztitas, dugozas
- Uj levegoszuro
- Protec kezeles

Mindezek utan lathatoan elegge tartosan 6,7-rol 6,4-re ment le a fogyasztas Bp-Becs kozott + varosi forgalom. Ebben melyik lehet a fentiek kozul a "ludas"? :-)

AndyA

Én az EGR-re tippelek!
Több tiszta levegő, nem a félig elhasználtat kapja vissza...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27760 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:17:34 »

szerintem hacsak nem volt teljesen berohadva a kerékcsapágy akkor azt lehúzhatjuk a többi meg beleszámíthat. új levegő szűrő is képes 1-2%-os csökkenést okozni egr- dugózás nem tudom milyen hatással van protec-nek is benne van a reklám szövegében a fogyi csökkenés szóval lehet ez így együtt eredményezte ezt a pozitív javulást. na most aztán 3-4 sorban leírtam a semmit Roll Eyes

Mondjuk ugy, hogy meg forgott, de kiszerelve, kezzel forgatva mar nem volt egy kejhompoly forgatni.

A legszuro es EGR dugozas elott mar lement 6,5-re a fogyasztas a Protec utan. Utana ujabb menet Pesttol Becsig, es meg egy tizeddel csokkent a fogyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #27761 Dátum: 2011.02.15 kedd, 14:34:29 »

Itt találod:

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf

Rugalmasabb lesz tőle a motor, jobban megy, és nincs dzsuva a szívótorokban, áramlik a friss levegő...  Grin

Akkor keresek valakit aztán nekiállunk! Időben mennyi szerintetek? Reméelm frankó lesz!

Köszi mindenkinek: B.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27762 Dátum: 2011.02.15 kedd, 16:17:00 »

Akkor keresek valakit aztán nekiállunk! Időben mennyi szerintetek? Reméelm frankó lesz!

Köszi mindenkinek: B.

3-4 óra, és 2 sör/fő/óra rezsi ktsg-gel számolj!  nyes

Az idő lehet kevesebb is, ha a dzsuva hamarabb lejön és nem kell sokat áztatni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #27763 Dátum: 2011.02.15 kedd, 19:46:15 »

Mondjuk ugy, hogy meg forgott, de kiszerelve, kezzel forgatva mar nem volt egy kejhompoly forgatni.

A legszuro es EGR dugozas elott mar lement 6,5-re a fogyasztas a Protec utan. Utana ujabb menet Pesttol Becsig, es meg egy tizeddel csokkent a fogyi.

AndyA
szerintem meg a levegőszűrő a kerékagy,és a protec ami számít...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Headoff
Vendég
« Új hozzászólás #27764 Dátum: 2011.02.16 szerda, 07:12:51 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a fényszóró és a motorháztető közötti gumi tömítés annyira elkopott, hogy már szinte nincs is...
Szerettem volna cserélni, de erre azt mondták, hogy ezt csak a fényszóróval együtt tudom cserélni...
Van erre valakinek valami más ötlete? Esetleg más is találkozott már ilyen jellegű problémával?
Hogyan lehetne ezt megoldani? Milyen káros következményei lehetnek ennek?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27765 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:16:39 »

szerintem meg a levegőszűrő a kerékagy,és a protec ami számít...
Alf a nagy szaki  worship , de azért az szvsz az egr is számít, hiszen írta a városi forgalmat. Ott meg alapjárat közelében gyakran benyitogat a rendszer.
Autópálya tempóban nem jellemző.
Na meg az 5. tényező a láb  wave Nehéz vagy könnyű  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27766 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:25:38 »

Alf a nagy szaki  worship , de azért az szvsz az egr is számít, hiszen írta a városi forgalmat. Ott meg alapjárat közelében gyakran benyitogat a rendszer.
Autópálya tempóban nem jellemző.
Na meg az 5. tényező a láb  wave Nehéz vagy könnyű  taps

Varosban ritkan sietek, az nem arrol szol. Autopalyan meg nem en nyomom, hanem a Termpo Mata. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #27767 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:27:40 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a fényszóró és a motorháztető közötti gumi tömítés annyira elkopott, hogy már szinte nincs is...
Szerettem volna cserélni, de erre azt mondták, hogy ezt csak a fényszóróval együtt tudom cserélni...


Ez a tema engem is erdekel, az enyem is szetmallott mind a 2. Mondjuk annyit veszek eszre hogy eroseb parasodik mind a 2 lampam mosas utan, de ez lehet mastol is. ha kimelegszik, ujra fogom oket ragasztani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #27768 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:34:10 »

Valaki magyarazza mar el szepen, lassan, hogy meg is ertsem, hogy hol kellene ennek lennie? Virit a ket hopihe a muszerfalon, hogy elhalt, de egyszeruen nem talalom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27769 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:35:25 »

Varosban ritkan sietek, az nem arrol szol. Autopalyan meg nem en nyomom, hanem a Termpo Mata. :-)

AndyA
Városban én sem sietek, de, ha dugó van akkor bizony dolgozik az egérszelep rendesen és a motor nem friss oxigéndús alpesi levegőt kap és ez sztm növeli a fogyit. Amikor már tölt a turbó akkor nem igazán nyit be tudtommal wave
Pályán be lehet lőni a tempót 140-re óra szerint (6 liter) vagy lehet öregurasen autózni ahogy én 110-el (5 liter)  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27770 Dátum: 2011.02.16 szerda, 09:43:00 »

Valaki magyarazza mar el szepen, lassan, hogy meg is ertsem, hogy hol kellene ennek lennie? Virit a ket hopihe a muszerfalon, hogy elhalt, de egyszeruen nem talalom.

AndyA
Nagyon lassan: K...í....v...ü...l   v...a....n  eplus2  beka3
Sajna én sem tudom pontosan hol van. Gondolom elől valahol a lökös alatt, de majd a guruk megmondják  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #27771 Dátum: 2011.02.16 szerda, 11:11:46 »

Nagyon lassan: K...í....v...ü...l   v...a....n  eplus2  beka3
Sajna én sem tudom pontosan hol van. Gondolom elől valahol a lökös alatt, de majd a guruk megmondják  Wink

V.Tamás linkelt képet már nem is egyszer. Ha szemben állsz a kocsival, a bal oldalon van az alsó rendszám alatti hűtőrács és a ködlámpa közötti részen, a lökös mögött.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27772 Dátum: 2011.02.16 szerda, 12:32:25 »

Valaki magyarazza mar el szepen, lassan, hogy meg is ertsem, hogy hol kellene ennek lennie? Virit a ket hopihe a muszerfalon, hogy elhalt, de egyszeruen nem talalom.

AndyA

Autóval szemben állsz, bal oldalon. Hűtőrács ki, apró fekete hosszúkás, kb 3cm  vékony műanyag lapocska, amiből kijön egy vezeték. Hozzá tartozik egy fémkapocs ami tartja az első falhoz, ezt kell kipattintani. A csatlakozót alul, elölről az első alsó műanyag burkolat eltávolítása után tudod széthúzni, ami a bölcsőn van egy rögzítőbe téve.  wow1  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 12:42:35 írta BLACKMondeo » Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #27773 Dátum: 2011.02.16 szerda, 13:00:17 »

Ez a tema engem is erdekel, az enyem is szetmallott mind a 2. Mondjuk annyit veszek eszre hogy eroseb parasodik mind a 2 lampam mosas utan, de ez lehet mastol is. ha kimelegszik, ujra fogom oket ragasztani.

Lámpa köré gumicsíkot én bontottat vettem, (újat nem találtam) érdeklődjetek pl Motorcraft-nál.
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27774 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:06:41 »

Ő szerintetek miért ilyen olcsó?Mármint hogy a kategóriájában vannak 2,5 milliós hirdetések is  Huh? és ez elég jól fel van szerelve!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_automata-4513836
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27775 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:11:34 »

Ő szerintetek miért ilyen olcsó?Mármint hogy a kategóriájában vannak 2,5 milliós hirdetések is  Huh? és ez elég jól fel van szerelve!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_automata-4513836


Elsősorban azért, mert automata. Azért annyira nem olcsó. angel1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27776 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:12:37 »

Ő szerintetek miért ilyen olcsó?Mármint hogy a kategóriájában vannak 2,5 milliós hirdetések is  Huh? és ez elég jól fel van szerelve!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_automata-4513836
341-ről van visszatekerve minimum és szvsz 1 éven belül 1 millát kell rákölteni  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27777 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:14:42 »

341-ről van visszatekerve minimum és szvsz 1 éven belül 1 millát kell rákölteni  szomoru1


ez nem tuti azért.. valójában látni kellene. Viszont az automata mindenképp rizikós. gun meg kell nézni  wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27778 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:17:57 »


ez nem tuti azért.. valójában látni kellene. Viszont az automata mindenképp rizikós. gun meg kell nézni  wow1
Hát az biztos, hogy nem 141 e van benne.   levele
Nekem nem kéne  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27779 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:19:20 »

Hát az biztos, hogy nem 141 e van benne.   levele
Nekem nem kéne  szomoru1

én valós km errel vettem az autómat 3 évesen. 341 azért egyáltalán nem törvényszerű. Persze egy 100as valószínű, h vissza van tekerve, de valójában látni kell élőben.  integet2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27780 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:23:23 »

én valós km errel vettem az autómat 3 évesen. 341 azért egyáltalán nem törvényszerű. Persze egy 100as valószínű, h vissza van tekerve, de valójában látni kell élőben.  integet2
Igen látni kellene.... integet2
De nekem, ha már a gyártás éve és a vizsga érvényessége nem egyezik, plusz a rendszámot letakarják, plusz kereskedő, plusz külföldi felszereltségű (annak nézem aztán lehet, hogy magyar) már nagyon gyanús...  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27781 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:24:16 »

341-ről van visszatekerve minimum és szvsz 1 éven belül 1 millát kell rákölteni  szomoru1

Ez nekem is eszembe jutott, de az ugyan ilyen évjáratú +/- fél év és hasonló kategóriájú autók már bőven 2 misi felett szoktak lenni. Az automata nyomná le ennyire?
Egy 4 hónappal fiatalabb autó ellenpéldának:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_ambiente-4493506
hasonló áron, de totál alap felszereltséggel...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ambiente-4322435
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 14:27:39 írta Mjoey » Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27782 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:25:41 »

Igen látni kellene.... integet2
De nekem, ha már a gyártás éve és a vizsga érvényessége nem egyezik, plusz a rendszámot letakarják, plusz kereskedő, plusz külföldi felszereltségű (annak nézem aztán lehet, hogy magyar) már nagyon gyanús...  szomoru1

Magyarországra nem hoztak be újonnan nagynavis autót, úgy tudom.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27783 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:28:41 »

nekem is eltér a forgalmi és a gyártás...igaz csak egy hónapot  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27784 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:29:05 »

Magyarországra nem hoztak be újonnan nagynavis autót, úgy tudom.


se ilyen évjáratú automatát nem tudtál szalonból venni.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27785 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:30:13 »

nekem is eltér a forgalmi és a gyártás...igaz csak egy hónapot  Grin

annyi pont elég 2 autóból egyet csinálni eplus2 eplus2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27786 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:31:42 »

annyi pont elég 2 autóból egyet csinálni eplus2 eplus2
eddig nem tűnt úgy  vigyor3 inkább mintha senkise használta volna  duhos2
Na nemám, de nem volt rossz vétel, végülis beletekertem már 20e-et szeptember óta és jól bírja  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27787 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:33:04 »

eddig nem tűnt úgy  vigyor3 inkább mintha senkise használta volna  duhos2
Na nemám, de nem volt rossz vétel, végülis beletekertem már 20e-et szeptember óta és jól bírja  nyes

Kopp-kopp... Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27788 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:33:40 »

Kopp-kopp... Smiley
ígyvan  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #27789 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:39:25 »

eddig nem tűnt úgy  vigyor3 inkább mintha senkise használta volna  duhos2
Na nemám, de nem volt rossz vétel, végülis beletekertem már 20e-et szeptember óta és jól bírja  nyes

Xerintem ha az ember meglát egy autót rögtön tudja, h az jó lesz e neki vagy nem.. Olyankor jön a kiéleződés a hibákra, kifogásgyártás saját magunknak és ha átmegy a vizsgán megveszed a gépet. Én legalábbis eddig mindegyikkel így voltam.  Grin kár képről ítélni
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27790 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:45:39 »

Xerintem ha az ember meglát egy autót rögtön tudja, h az jó lesz e neki vagy nem.. Olyankor jön a kiéleződés a hibákra, kifogásgyártás saját magunknak és ha átmegy a vizsgán megveszed a gépet. Én legalábbis eddig mindegyikkel így voltam.  Grin kár képről ítélni
Hát mi meg még sohasem vettünk olyan helyről kocsit ami ne lett volna biztos forrás, ennek gőzöm nincsen az előéletéről, csak hogy mocsok sokat ment 3év alatt...
Egyetértek Veled valamilyen szinten  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27791 Dátum: 2011.02.16 szerda, 14:52:06 »

 integet2
Tud valaki valamit a Mindenford webáruházról? Megbízhatók?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #27792 Dátum: 2011.02.16 szerda, 15:52:55 »

integet2
Tud valaki valamit a Mindenford webáruházról? Megbízhatók?
Mit lehet ott olcsón venni?  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27793 Dátum: 2011.02.16 szerda, 15:56:42 »

integet2
Tud valaki valamit a Mindenford webáruházról? Megbízhatók?

hát hogy megbízhatók azt nem tudom, de én is kinéztem magamnak ott egy hátsó lökhárító alsó szoknyát és felhívtam őket, hogy ez fényezett vagy sem, meg pár kérdés, és annyira nem volt szimpi az ügyintéző segítőkésztelensége! Smiley De jó áron vannak ott dolgok. Sztem valamikor elmegyek hozzájuk és megnézem saját szememmel az általam kinézett darabot, biztos ami biztos!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27794 Dátum: 2011.02.16 szerda, 15:59:03 »

Mit lehet ott olcsón venni?  eplus2

Ezt szeretném:
http://mindenford.hu/product_info.php/products_id/3306

10.000 HUF az ára, ami egyébként nettó (+2500 Ft), és rájön még a postaköltség kb. 1650 Ft, szóval majdnem 15000 Ft-ot fizetnék. Biztois helyröl meg megszerzem 19000 Ft-ért...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27795 Dátum: 2011.02.16 szerda, 16:01:50 »

hát hogy megbízhatók azt nem tudom, de én is kinéztem magamnak ott egy hátsó lökhárító alsó szoknyát és felhívtam őket, hogy ez fényezett vagy sem, meg pár kérdés, és annyira nem volt szimpi az ügyintéző segítőkésztelensége! Smiley De jó áron vannak ott dolgok. Sztem valamikor elmegyek hozzájuk és megnézem saját szememmel az általam kinézett darabot, biztos ami biztos!

Ja, látom, ugyanazt néztük ki. Hát, nem tudom, a csákót én is felhívtam, nem mondom, hogy nem volt szimpatikus, de valami azt súgta, hogy teljesen képben. Ha meg nem azt kapom, amit várok, akkor mikor megyek le Pilisre reklamálni? Sose....
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27796 Dátum: 2011.02.16 szerda, 16:07:38 »

Ja, látom, ugyanazt néztük ki. Hát, nem tudom, a csákót én is felhívtam, nem mondom, hogy nem volt szimpatikus, de valami azt súgta, hogy teljesen képben. Ha meg nem azt kapom, amit várok, akkor mikor megyek le Pilisre reklamálni? Sose....

Ez igaz, de nem a 23.ker-ben vannak, vagy az csak székhely? Én is csak azért néztem, mert 10.000-ért én is vennék, amúgy bruttó árat ír az oldalukon:
http://mindenford.hu/pricelist.php,
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27797 Dátum: 2011.02.16 szerda, 16:33:02 »

Ez igaz, de nem a 23.ker-ben vannak, vagy az csak székhely? Én is csak azért néztem, mert 10.000-ért én is vennék, amúgy bruttó árat ír az oldalukon:
http://mindenford.hu/pricelist.php,

Pilisen vannak. A várost értem, a 4-es úton, valahol Vecsés és Szolnok között.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #27798 Dátum: 2011.02.16 szerda, 16:37:53 »

Pilisen vannak. A várost értem, a 4-es úton, valahol Vecsés és Szolnok között.

http://mindenford.hu/contact_us.php

Az itteni céginformációból gondoltam, hogy pesti, de akkor az csak székhely... Hát nem tudom, akkor tényleg kérdés, hogy jót kap-e az ember. És 19.000 ért te hol tudsz ilyet és milyet, ha nem titkos?!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #27799 Dátum: 2011.02.16 szerda, 16:50:47 »

http://mindenford.hu/contact_us.php

Az itteni céginformációból gondoltam, hogy pesti, de akkor az csak székhely... Hát nem tudom, akkor tényleg kérdés, hogy jót kap-e az ember. És 19.000 ért te hol tudsz ilyet és milyet, ha nem titkos?!

Gyári ford, Ricktől (ha esetleg ismered). Ma beszéltem vele, úgyhogy az ár aktuálias..
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 549 550 551 552 553 554 555 [556] 557 558 559 560 561 562 563 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.