Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.01 szombat, 10:55:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 573 574 575 576 577 578 579 [580] 581 582 583 584 585 586 587 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20081050 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #28950 Dátum: 2011.03.30 szerda, 19:26:15 »

Én most a klíma szerelésnél többször is használtam, és csak annyit róla, hogy célszerű a csapokat csavarból megcsinálni, mert a menetek miatt nem csúszik ki olyan könnyen.
Sokat szívtam ezzel, és aztán a szerelést félbehagyva átalakítottam.

vigyor3
ezt elfelejtettem mondani,de látom rájöttél hamar.bár én nem szívtam vele,mert eredetileg is 2db M8as hernyócsavart ragasztottam a menetbe amit a vasba fúrtam.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #28951 Dátum: 2011.03.30 szerda, 19:46:47 »

Hali,

Tud nekem mondani valaki olyan szervízt ahol lehúzás nélkül megcsinálják a navi firmware frissítését?
Az a bajom vele,hogy egyik napról a másikra úgy döntött,hogy belassul a cucc, kb10 percig tervezi az utat, aztán van,hogy meg sem találja amit szeretnék. A DVD lemez okés!
Van, hogy csak az segít ha kiveszem a lemezt,mjad vissza.

Megoldhatja a bajom egy szoftver frissítést?


Köszi!

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48461



« Új hozzászólás #28952 Dátum: 2011.03.30 szerda, 19:53:36 »

Hali,

Tud nekem mondani valaki olyan szervízt ahol lehúzás nélkül megcsinálják a navi firmware frissítését?
Az a bajom vele,hogy egyik napról a másikra úgy döntött,hogy belassul a cucc, kb10 percig tervezi az utat, aztán van,hogy meg sem találja amit szeretnék. A DVD lemez okés!
Van, hogy csak az segít ha kiveszem a lemezt,mjad vissza.

Megoldhatja a bajom egy szoftver frissítést?


Köszi!


elképzelhető.
Keresd Vik-et (Németh Viktor) A lurdyval szemben az Auto Fortnál!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #28953 Dátum: 2011.03.30 szerda, 19:54:51 »

06 20 459 4588  XIII. Jász u
Köszönöm az infót!!!!!
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28954 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:19:27 »

Az Öreg Henry Ford ma biztos forgott a sírjában! Kicseréltem a zárhíd alatt levő légzsák szenzort, mert annak is az érintkezője beletört a csatiba (hogy hogyan azt ne kérdezzétek, de meg volt oxidálódva, valszinüleg a nedvesség nem tett jót neki) ....a csavar annyira volt csak berohadva, hogy csavarlazító után a crova leforogta a fejet...utána már csak a flex segített....de most legalább jó!
Ami viszont nem jó:
Autó füstöl mint állat..múltkor néztük Vik-el és nagyobb gázadásra a turbónál is jön egy kis korom-füst, ami szerinte nem normális....az autó egyébként érezhetően gyengébb már egy ideje, és a szívósor, a nagynyomású szivattyú alatt-mellet is van gázolajnyom, meg az egyik (balról a harmadik) PCS is kicsit Go-s.
A bunyek féle tuning óta sokkal már egy ideje fokozatosan gyengébb lett, viszont a levegőcsövek biztos jók...azokat átnéztem (meg egyébként is Forge van fent), és fütyülő hang sincs....

Kérdés: Mit nézessek meg és hol (Vik azt mondta, hogy a turbót meg kéne, de nem tudott címet mondani ahol nem rántanak le, és mellesleg Bp-n van.)
A Go szivárgást, ha OK a turbó, akkor már Vik-el intézném...
Ötletek-Tanácsok?

köszi
 
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28955 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:22:29 »

Az Öreg Henry Ford ma biztos forgott a sírjában! Kicseréltem a zárhíd alatt levő légzsák szenzort, mert annak is az érintkezője beletört a csatiba (hogy hogyan azt ne kérdezzétek, de meg volt oxidálódva, valszinüleg a nedvesség nem tett jót neki) ....a csavar annyira volt csak berohadva, hogy csavarlazító után a crova leforogta a fejet...utána már csak a flex segített....de most legalább jó!
Ami viszont nem jó:
Autó füstöl mint állat..múltkor néztük Vik-el és nagyobb gázadásra a turbónál is jön egy kis korom-füst, ami szerinte nem normális....az autó egyébként érezhetően gyengébb már egy ideje, és a szívósor, a nagynyomású szivattyú alatt-mellet is van gázolajnyom, meg az egyik (balról a harmadik) PCS is kicsit Go-s.
A bunyek féle tuning óta sokkal már egy ideje fokozatosan gyengébb lett, viszont a levegőcsövek biztos jók...azokat átnéztem (meg egyébként is Forge van fent), és fütyülő hang sincs....

Kérdés: Mit nézessek meg és hol (Vik azt mondta, hogy a turbót meg kéne, de nem tudott címet mondani ahol nem rántanak le, és mellesleg Bp-n van.)
A Go szivárgást, ha OK a turbó, akkor már Vik-el intézném...
Ötletek-Tanácsok?

köszi
 
szerintem először go szivárgást csináljátok meg, tegyél be egy turbónyomásmérőt, ha nincs meg a nyomás, akkor utána lehet keresgélni...
szerintem wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28956 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:35:20 »

Hát az sem marad ki, csak a turbó jobban idegesít.....nyomásmérőt meg nem nagyon akarok....nekem nem kell, ha meg valaki meg tudja mérni az is elég....mellesleg azt hova kell bekötni?
Eccerű beszerelni?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28957 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:37:31 »

Hát az sem marad ki, csak a turbó jobban idegesít.....nyomásmérőt meg nem nagyon akarok....nekem nem kell, ha meg valaki meg tudja mérni az is elég....mellesleg azt hova kell bekötni?
Eccerű beszerelni?
agostonb_OFF megoldása 2002/5 utáni dízeleken:

Úgy gondoltam mérek turbónyomást. Szereztem hozzávalókat, csatikat, csövet, órákat.
Az EGR lett a célpont, és ide fúrtam az 1/8-os csatit, rá a belsó átm. 6mm-es pneu csövet, ami akár 10bárt is elbír fúvódás nélkül. Ezután jött a bevezetés a kasztniba, és felrögzíteni az órát. A képen látható maradt az ideiglenesen végleges, mivel van egy tenyérnyi nagy óra is, de mindkettő csillapítás nélküli, és így remeg a mutató valamelyest, de a nagynál érthetően jobban. (Nagyobb a mutató tehetetlensége.)
Tapasztalatok, értékek a képek alatt.
EGR:



Beépítve az EGR:



Belül az óra:



Az értékek Nálam:
Alapjáraton semmi. Csakúgy mint fix 80-nál 5.-ben.
Halvány üa. takarékos gyorsításnál semmi.
Normál gyorsításnál max. 0.5bár.
Keményebb gyorsításnál 1-1.2bár, kivéve az 1800-2000fordulatot, ahol 1.4-1.5bár.



nekem is így lett bekötve wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #28958 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:44:42 »


Az értékek Nálam:
Alapjáraton semmi. Csakúgy mint fix 80-nál 5.-ben.
Halvány üa. takarékos gyorsításnál semmi.
Normál gyorsításnál max. 0.5bár.
Keményebb gyorsításnál 1-1.2bár, kivéve az 1800-2000fordulatot, ahol 1.4-1.5bár.



nekem is így lett bekötve wave

ez kemény  taps látom te sem vagy megszállott  eplus2 wave wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #28959 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:46:10 »

Egy kicsit más dolog.

Mi a véleményetek ezekről a hátsókerék csapágyakról az e-bayon.

http://shop.ebay.com/i.html?LH_AvailTo=1&_nkw=mondeo+bearing&_arm=1&_armm=63&_ruu=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com%2Fi.html%3F_nkw%3Dmondeo%2Bbearing%26_arr%3D1&_rdc=1


Elég hihetetlennek tűnik a 60 dodós ár/db.. Szerintetek meg merjem rendelni?  help help
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28960 Dátum: 2011.03.30 szerda, 20:54:55 »

Hát szép-szép, de én nem hiszem, hogy nézegetni akarom a nyomást, és mivel majd eladom az autót, nem akarok nagyon átalakítani, mert ha a következő tulaj nem egy fiatal valaki, akkor csak húzza a száját...
Gondolom a turbó nyomást meg lehet mérni másképp is, műszerrel, padon mittomán...
 
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28961 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:04:54 »

Az Öreg Henry Ford ma biztos forgott a sírjában! Kicseréltem a zárhíd alatt levő légzsák szenzort, mert annak is az érintkezője beletört a csatiba (hogy hogyan azt ne kérdezzétek, de meg volt oxidálódva, valszinüleg a nedvesség nem tett jót neki) ....a csavar annyira volt csak berohadva, hogy csavarlazító után a crova leforogta a fejet...utána már csak a flex segített....de most legalább jó!
Ami viszont nem jó:
Autó füstöl mint állat..múltkor néztük Vik-el és nagyobb gázadásra a turbónál is jön egy kis korom-füst, ami szerinte nem normális....az autó egyébként érezhetően gyengébb már egy ideje, és a szívósor, a nagynyomású szivattyú alatt-mellet is van gázolajnyom, meg az egyik (balról a harmadik) PCS is kicsit Go-s.
A bunyek féle tuning óta sokkal már egy ideje fokozatosan gyengébb lett, viszont a levegőcsövek biztos jók...azokat átnéztem (meg egyébként is Forge van fent), és fütyülő hang sincs....

Kérdés: Mit nézessek meg és hol (Vik azt mondta, hogy a turbót meg kéne, de nem tudott címet mondani ahol nem rántanak le, és mellesleg Bp-n van.)
A Go szivárgást, ha OK a turbó, akkor már Vik-el intézném...
Ötletek-Tanácsok?

köszi
 

Azt mondod tuning miatt lett rosszabb? Remélem nem,eddig még nem volt soha gond belőle....
Go szivárgást mindenhol megszüntetni előszőr, turbót meg szétlehet szedni otthon is és kipucolni....
Nagyobb gázadásra vagy váltásoknál lerugod a száját kis-korom füst jön, az azért normális dolog is akár ,főleg egy húzott kocsinál...ha dől belőle a füst az már más tészta azért....
Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem....
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28962 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:14:48 »

Szia,

Nem hiszem, hogy a tuning miatt lett kaka a dolog...sokáig nem volt vele semmi gond....
A Go szivárgást megszüntetjük, azzal nincs gond, rugdosni meg nem szoktam, viszont ami feltünt, hogy vn egy érdekes hang ami a motortérből jön:
Ha gurulok pl. 2-ben kb 1000-1200 körüli fordulaton, és lepadlozom...viszont mielőtt felépülne a nyomás tehát elérném a 2000 körüli fordulatot, lelépek a gázról, akkor olyan hang jön, mintha lefújna valami szelep...ez akkor nincs ha intenzíven gyorsítok és nem szállok le a gázról..

Át kell nézni az egész motorteret..egy csomó kis javítanivaló van biztos vele...csak nincs garázsom, így vártam a jó időt, hogy lehessen kint is szerelni....

Ezt meg nem értem: "Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem...."


Azt mondod tuning miatt lett rosszabb? Remélem nem,eddig még nem volt soha gond belőle....
Go szivárgást mindenhol megszüntetni előszőr, turbót meg szétlehet szedni otthon is és kipucolni....
Nagyobb gázadásra vagy váltásoknál lerugod a száját kis-korom füst jön, az azért normális dolog is akár ,főleg egy húzott kocsinál...ha dől belőle a füst az már más tészta azért....
Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem....
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28963 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:20:34 »


Ezt meg nem értem: "Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem...."


Mindegy hadjuk inkább,nincs kedvem vitázni senkivel....jóaz.  eljen
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28964 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:24:45 »

06 20 459 4588  XIII. Jász u

Nekem is ugyanez volt.  eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28965 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:29:35 »

Azt mondod tuning miatt lett rosszabb? Remélem nem,eddig még nem volt soha gond belőle....
Go szivárgást mindenhol megszüntetni előszőr, turbót meg szétlehet szedni otthon is és kipucolni....
Nagyobb gázadásra vagy váltásoknál lerugod a száját kis-korom füst jön, az azért normális dolog is akár ,főleg egy húzott kocsinál...ha dől belőle a füst az már más tészta azért....
Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem....
nyomásbeállításomat olvastad??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28966 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:31:54 »

Szerintem valamit félreolvasol...a kék túrbómérős kütyüt nem én linkeltem, + nem is hibáztatlak, és egy szóval sem mondtam, hogy bajom van a chip-el vagy hogy az miatt *** a kocsim...csak azért írtam, hogy amióta meg lett csinálva az akkor tudásához képest most jelentősen szarabbul megy....

Ezt meg azért írtam, hogy nem értem, mert fogalmam sincs miért nekem írtad, vagy mit akartál mondani vele, mert lehet én vagyok a fáradt...de nem kötödik a mondandómhoz....: "Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem...."

csak hogy tiszta legyen mégegyszer: Se rád, se a srácra aki csinálta a chipet nem haragszom, semmi bajom veled...miért volna...így nem értem, hogy miért akarnék vitatkozni....?  
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28967 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:35:42 »

Egy kicsit más dolog.

Mi a véleményetek ezekről a hátsókerék csapágyakról az e-bayon.

http://shop.ebay.com/i.html?LH_AvailTo=1&_nkw=mondeo+bearing&_arm=1&_armm=63&_ruu=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com%2Fi.html%3F_nkw%3Dmondeo%2Bbearing%26_arr%3D1&_rdc=1


Elég hihetetlennek tűnik a 60 dodós ár/db.. Szerintetek meg merjem rendelni?  help help

Ha olcsobb, akkor Becsbe, hozzam, nyugodtan. Eros arkedvezmennyel volt 28 Ft a Bardinal, 23 korul jott meg Nemetorszagbol - csak nem jott meg idoben, mert elkavartak a postan, ezert kellettem a Barditol venni egyet... :-(

A nemetet eladtam valakinek a forumon, de szerintem semmi kulonbseg erzesre nem volt a Bardis cucc es a nemet kozott.

Best regards,
Andy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #28968 Dátum: 2011.03.30 szerda, 21:52:58 »

Ha olcsobb, akkor Becsbe, hozzam, nyugodtan. Eros arkedvezmennyel volt 28 Ft a Bardinal, 23 korul jott meg Nemetorszagbol - csak nem jott meg idoben, mert elkavartak a postan, ezert kellettem a Barditol venni egyet... :-(

A nemetet eladtam valakinek a forumon, de szerintem semmi kulonbseg erzesre nem volt a Bardis cucc es a nemet kozott.

Best regards,
Andy

Ezek szerint ezek 19200 Ft /db szállítással együtt a mostani dollárral. Asszem megrendelem.
Köszi az infot!!  worship worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28969 Dátum: 2011.03.30 szerda, 22:11:29 »

nyomásbeállításomat olvastad??

Nem..merre van?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28970 Dátum: 2011.03.30 szerda, 22:22:14 »

Szerintem valamit félreolvasol...a kék túrbómérős kütyüt nem én linkeltem, + nem is hibáztatlak, és egy szóval sem mondtam, hogy bajom van a chip-el vagy hogy az miatt *** a kocsim...csak azért írtam, hogy amióta meg lett csinálva az akkor tudásához képest most jelentősen ***abbul megy....

Ezt meg azért írtam, hogy nem értem, mert fogalmam sincs miért nekem írtad, vagy mit akartál mondani vele, mert lehet én vagyok a fáradt...de nem kötödik a mondandómhoz....: "Az hogy kékszinű meg nagyonszép turbószetted van, az kb annyival ér többet szerintem hogy kék szinű, jóval drágább és max erősebb anyagból van....funkcionálisan ugyanazt látja el mint a gyári, főleg hogy nyomás nemis lett emelve nálad sem...."

csak hogy tiszta legyen mégegyszer: Se rád, se a srácra aki csinálta a chipet nem haragszom, semmi bajom veled...miért volna...így nem értem, hogy miért akarnék vitatkozni....?  

Jaj ez igy eléggé rosszul jött ki most...
Szóval nem gondoltam énse hogy chip miatt lenne gondja, csak rákérdeztem hogy te nem e arra gondolsz, de mondtad hogy nem....erről ennyit.
Nem a turbókütyüs dologra irtam , hanem a forge turbószettre és nem neked hanem magára a szettre....
Nekem sincs bajom veled, azért irtam mert veled beszéltem és azért iram hogy nem akarok vitázni,mert biztos lessz aki majd megfogja védeni a szettet  és erre irtam hogy nem akarok vitázni....
sz+arul jött ki,vagy fogalmaztam lehet, bocs..
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28971 Dátum: 2011.03.30 szerda, 22:33:07 »


Nem a turbókütyüs dologra irtam , hanem a forge turbószettre és nem neked hanem magára a szettre....
Nekem sincs bajom veled, azért irtam mert veled beszéltem és azért iram hogy nem akarok vitázni,mert biztos lessz aki majd megfogja védeni a szettet  és erre irtam hogy nem akarok vitázni....
he? ha ugyan azt tudja, mint a gyári, akkor nem értem. A színe mindegy.  amúgy Mike1-nek fekete van.  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28972 Dátum: 2011.03.30 szerda, 22:37:31 »

Valóban nekem fekete van  vigyor3, talán egyedül....viszont én azt csak azért írtam, mert valóban erősebb mint a gyári és mivel nemrég lett cserélve, így turbócső repedés nem lehet a baj... (ezt tulajdon képen azért írtam, hogy elejét vegyem a csőrepedés mellett szóló tanácsoknak)...

Na egy szó mint száz..... mi a fuck lehet a gáz és hova tudok menni turbóval...lehetőleg nem a kezembe, hanem olyan helyre ahol az autót is megnézik, tudnak mérni, és ha kell akkor leszedik, javítják...stb és nem rántanak le...?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28973 Dátum: 2011.03.30 szerda, 22:43:35 »

Valóban nekem fekete van  vigyor3, talán egyedül....viszont én azt csak azért írtam, mert valóban erősebb mint a gyári és mivel nemrég lett cserélve, így turbócső repedés nem lehet a baj... (ezt tulajdon képen azért írtam, hogy elejét vegyem a csőrepedés mellett szóló tanácsoknak)...

Na egy szó mint száz..... mi a fuck lehet a gáz és hova tudok menni turbóval...lehetőleg nem a kezembe, hanem olyan helyre ahol az autót is megnézik, tudnak mérni, és ha kell akkor leszedik, javítják...stb és nem rántanak le...?
Én őket néztem ki magamnak:
http://www.turbofelcsiki.hu/

többen ajánlották őket is:
http://www.turbogyar.hu/

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28974 Dátum: 2011.03.30 szerda, 23:19:07 »

Ezek szerint ezek 19200 Ft /db szállítással együtt a mostani dollárral. Asszem megrendelem.
Köszi az infot!!  worship worship

Ha ide rendeled hozzam, dobj egy PU-t, kuldom a becsi cimet. A szallitast koveto hetvegen atveheto Romaifurdon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28975 Dátum: 2011.03.30 szerda, 23:46:36 »

teoretikusan, ez hogy a f.szba' van, hogy 3000HUF a bosch gázolajszűrő? Jó,szállítással együtt 6eFt.
http://cgi.ebay.com/DIESEL-FUEL-FILTER-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-DI-TDCI-TDDI-/330548108315?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf633dc1b#ht_1165wt_932

mennyiért is megy ez nálunk?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #28976 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 07:59:15 »

teoretikusan, ez hogy a f.szba' van, hogy 3000HUF a bosch gázolajszűrő? Jó,szállítással együtt 6eFt.
http://cgi.ebay.com/DIESEL-FUEL-FILTER-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-DI-TDCI-TDDI-/330548108315?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf633dc1b#ht_1165wt_932

mennyiért is megy ez nálunk?
asszem boschban 8-9 körül.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #28977 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 08:42:15 »

asszem boschban 8-9 körül.

Listaaron, minusz kedvezmeny.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #28978 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 09:25:41 »

teoretikusan, ez hogy a f.szba' van, hogy 3000HUF a bosch gázolajszűrő? Jó,szállítással együtt 6eFt.
http://cgi.ebay.com/DIESEL-FUEL-FILTER-FORD-MONDEO-MK3-2-0-2-2-DI-TDCI-TDDI-/330548108315?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf633dc1b#ht_1165wt_932

mennyiért is megy ez nálunk?

Már úton van a cucc nekem. Többen eredetinek titulálják. Pár nap múlva meglátom.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #28979 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 10:39:52 »

Én őket néztem ki magamnak:
http://www.turbofelcsiki.hu/

többen ajánlották őket is:
http://www.turbogyar.hu/


A turbogyar-as srác az ismerősöm. Hivatkozz rám, ha beszélsz vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28980 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 11:26:56 »

Valóban nekem fekete van  vigyor3, talán egyedül....viszont én azt csak azért írtam, mert valóban erősebb mint a gyári és mivel nemrég lett cserélve, így turbócső repedés nem lehet a baj... (ezt tulajdon képen azért írtam, hogy elejét vegyem a csőrepedés mellett szóló tanácsoknak)...

Na egy szó mint száz..... mi a fuck lehet a gáz és hova tudok menni turbóval...lehetőleg nem a kezembe, hanem olyan helyre ahol az autót is megnézik, tudnak mérni, és ha kell akkor leszedik, javítják...stb és nem rántanak le...?

Ja hogy neked fekete van belőle...akkor értem a nemértésedet és jogos.... worship
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28981 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 13:18:27 »

Beszéltem a Felcsiki szervízzel....hát....állítólag az én turbómat nem lehet felújítani, és nyomást sem tudnak mérni a kocsiban....így kérdeztem, hogy akkor mennyi az új turbó...erre azt mondta a csóka, hogy mondjam meg melyik van az autóba....na ha Ő sem tudja akkor honnan tudja hogy nem lehet felújítani....egyenlőre nem túl biztató hozzáállás!
Egyébként az én autómban milyn turbó van azon kívül hogy Garret.... GT15?
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #28982 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 13:44:09 »

Beszéltem a Felcsiki szervízzel....hát....állítólag az én turbómat nem lehet felújítani, és nyomást sem tudnak mérni a kocsiban....így kérdeztem, hogy akkor mennyi az új turbó...erre azt mondta a csóka, hogy mondjam meg melyik van az autóba....na ha Ő sem tudja akkor honnan tudja hogy nem lehet felújítani....egyenlőre nem túl biztató hozzáállás!
Egyébként az én autómban milyn turbó van azon kívül hogy Garret.... GT15?

Rávan irva,vagy cikkszám és az alapján beazonositható....de valószinű GT1749V egybecsonkos...
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28983 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 13:52:41 »

Cikkszámot nem látok, mert olyan remek helyre tették 2-es betümérettel, hogy nem lehet leolvasni..... falbav falbav
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28984 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 14:57:37 »

Cikkszámot nem látok, mert olyan remek helyre tették 2-es betümérettel, hogy nem lehet leolvasni..... falbav falbav
GT1749V
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28985 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 16:51:07 »

Nem..merre van?

tddi topic, csak hogy te ne járj így Wink wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28986 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 16:55:24 »

Beszéltem a Felcsiki szervízzel....hát....állítólag az én turbómat nem lehet felújítani, és nyomást sem tudnak mérni a kocsiban....így kérdeztem, hogy akkor mennyi az új turbó...erre azt mondta a csóka, hogy mondjam meg melyik van az autóba....na ha Ő sem tudja akkor honnan tudja hogy nem lehet felújítani....egyenlőre nem túl biztató hozzáállás!
Egyébként az én autómban milyn turbó van azon kívül hogy Garret.... GT15?
obd csatin kereszül stealt tudja mérni a nyomásodat, vagy fordszervíz wave

menetközben csináljátok és logoljátok/trendeljétek, nem tudom melyik a jobb megfogalmazás...


de lehet, hogy Relhist is, neki is voltak régebben ilyen-olyan grafikonjai wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #28987 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 17:00:49 »

Sziasztok!

Elég hangos morgó hang jön a kocsi eleje felöl 1800-2000 fordulatig. Olvastam h a gumis alátétet kell kiszedni és fixre csavarozni. Hol találom pontosan ezt???

Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28988 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 17:02:23 »

Sziasztok!

Elég hangos morgó hang jön a kocsi eleje felöl 1800-2000 fordulatig. Olvastam h a gumis alátétet kell kiszedni és fixre csavarozni. Hol találom pontosan ezt???

Köszi!

a cooler 2 oldalára menő csövet ha követed, akkor könnyen megtalálod, alá kell menni a kocsinak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28989 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 17:34:12 »

Beszéltem a Felcsiki szervízzel....hát....állítólag az én turbómat nem lehet felújítani, és nyomást sem tudnak mérni a kocsiban....így kérdeztem, hogy akkor mennyi az új turbó...erre azt mondta a csóka, hogy mondjam meg melyik van az autóba....na ha Ő sem tudja akkor honnan tudja hogy nem lehet felújítani....egyenlőre nem túl biztató hozzáállás!
Egyébként az én autómban milyn turbó van azon kívül hogy Garret.... GT15?
Nekem is ezt mondták a szétszállt turbóra. Ott még értettem, mert a kompresszorkerék beleköszörült a házba rendesen és a középrész tropa volt. De majd megkérdezem tőlük, hogy a nem szétszállt gt1749V-t vállalják-e, illetve mi a véleményük arról, hogy angliában viszont simán vállalják a csapágyak cseréjét és a középrész szabályozását, ha kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28990 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 17:53:32 »

Nekem is ezt mondták a szétszállt turbóra. Ott még értettem, mert a kompresszorkerék beleköszörült a házba rendesen és a középrész tropa volt. De majd megkérdezem tőlük, hogy a nem szétszállt gt1749V-t vállalják-e, illetve mi a véleményük arról, hogy angliában viszont simán vállalják a csapágyak cseréjét és a középrész szabályozását, ha kell.
sőt 90 körül lehet kapni középrészt,ki kell venni a turbóból a rosszat, belerakni az újat és menni...
és még csak szakszervíz sem kell hozzá...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28991 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:10:26 »

Hát az a baj, hogy nem tom, hogy a turbó valóban rossz-e....Lehet rávennélek egyszer, hogy nézzük meg az OBD-n keresztül mit mutat, meg esetleg több szem többet lát alapon...és persze nem ingyen! A másik gáz, hogy, ha szétszedik megnézni, utánna már nem rakják össze ha nincs vele komoly baj...szóval ha már leszedik akkor vagy felújítás, vagy használt/új vásárlás, attól függően, hogy mennyire tropa....
Nekem kékes-fehéres füstöm nincs, csak nem megy és kormol...így a turbóra a levegőnyomás hiánya miatt gondolok, de lehet semmi baja (na meg hogy a turbó is kormol kicsit). A nyomás hiánya viszont a műszerfali sárga lámpán is kéne látszódni, bár lehet még nem akkora a hiány hogy jelezzen....
Ha nem a turbó, akkor meg át kéne nézni az autót, hogy mi a hézag....



Nekem is ezt mondták a szétszállt turbóra. Ott még értettem, mert a kompresszorkerék beleköszörült a házba rendesen és a középrész tropa volt. De majd megkérdezem tőlük, hogy a nem szétszállt gt1749V-t vállalják-e, illetve mi a véleményük arról, hogy angliában viszont simán vállalják a csapágyak cseréjét és a középrész szabályozását, ha kell.
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28992 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:12:38 »

Hát az a baj, hogy nem tom, hogy a turbó valóban rossz-e....Lehet rávennélek egyszer, hogy nézzük meg az OBD-n keresztül mit mutat, meg esetleg több szem többet lát alapon...és persze nem ingyen! A másik gáz, hogy, ha szétszedik megnézni, utánna már nem rakják össze ha nincs vele komoly baj...szóval ha már leszedik akkor vagy felújítás, vagy használt/új vásárlás, attól függően, hogy mennyire tropa....
Nekem kékes-fehéres füstöm nincs, csak nem megy és kormol...így a turbóra a levegőnyomás hiánya miatt gondolok, de lehet semmi baja (na meg hogy a turbó is kormol kicsit). A nyomás hiánya viszont a műszerfali sárga lámpán is kéne látszódni, bár lehet még nem akkora a hiány hogy jelezzen....
Ha nem a turbó, akkor meg át kéne nézni az autót, hogy mi a hézag....



nekem nem volt 1,3 helyett csak 0,8-0,9 a szívósorban és nem világított bent semmilyen izzó sem, csak nem ment 100 fölött...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28993 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:15:08 »

És ezekről mi a vélemény, tul képpen mindegy, hogy milyen GT1749-et veszek? Mert ezt látom Audio, Renault meg mittomén még milyen autókon is, és az ebay-en elég normális áron is vannak:
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=GT1749V&_sacat=See-All-Categories
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28994 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:21:08 »

És ezekről mi a vélemény, tul képpen mindegy, hogy milyen GT1749-et veszek? Mert ezt látom Audio, Renault meg mittomén még milyen autókon is, és az ebay-en elég normális áron is vannak:
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=GT1749V&_sacat=See-All-Categories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Renault-GT1749V-708639-turbocharger-CHRA-cartridge-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f9895018QQitemZ300539269144QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

szerintem ez a középrész, ennek bele kellene mennie, de majd megmondják a többiek is...

mondeonál egybe van öntve a leömlővel a turbó, így csak mondeo-ra valót lehet felrakni átalakítás nélkül, vagy ha már átalakítod, akkor szerintem nagyobbat tegyél rá...

vagy ha fix geós kell, akkor nekem van egy 165ekm-t futott turbom, vgt-re cseréltem le, amúgy semmi baja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 249



WWW E-mail
« Új hozzászólás #28995 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:40:21 »

Köszi, nagyobbat nem akarok, és fixet sem,...jó a gyári ahogy van....ez a középrész azért érdekes, ha ki tudom én is cserélni, csak vajon jó-e, mert ott mondeo-t nem írnak....
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #28996 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 18:42:27 »

Köszi, nagyobbat nem akarok, és fixet sem,...jó a gyári ahogy van....ez a középrész azért érdekes, ha ki tudom én is cserélni, csak vajon jó-e, mert ott mondeo-t nem írnak....
majd jönnek a többiek és megmondják. Ervin, Relhist, Bunyek, stb...

van néhány szabály, amit be kell tartani új turbó felrakásakor, de szerintem cserélhető otthon is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28997 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:27:31 »

Köszi, nagyobbat nem akarok, és fixet sem,...jó a gyári ahogy van....ez a középrész azért érdekes, ha ki tudom én is cserélni, csak vajon jó-e, mert ott mondeo-t nem írnak....
SZVSZ amin nincs ott, hogy mondeo, az felejtős, hacsak nem akarod teljesen szétszedni a középrészt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28998 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:28:20 »

Hát az a baj, hogy nem tom, hogy a turbó valóban rossz-e....Lehet rávennélek egyszer, hogy nézzük meg az OBD-n keresztül mit mutat, meg esetleg több szem többet lát alapon...és persze nem ingyen! A másik gáz, hogy, ha szétszedik megnézni, utánna már nem rakják össze ha nincs vele komoly baj...szóval ha már leszedik akkor vagy felújítás, vagy használt/új vásárlás, attól függően, hogy mennyire tropa....
Nekem kékes-fehéres füstöm nincs, csak nem megy és kormol...így a turbóra a levegőnyomás hiánya miatt gondolok, de lehet semmi baja (na meg hogy a turbó is kormol kicsit). A nyomás hiánya viszont a műszerfali sárga lámpán is kéne látszódni, bár lehet még nem akkora a hiány hogy jelezzen....
Ha nem a turbó, akkor meg át kéne nézni az autót, hogy mi a hézag....



Ok.
Jövő hét szerdán megyek az Örs V. térre a ficsórhoz gumizni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28999 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:31:35 »

Nekem kékes-fehéres füstöm nincs, csak nem megy és kormol...így a turbóra a levegőnyomás hiánya miatt gondolok, de lehet semmi baja (na meg hogy a turbó is kormol kicsit). A nyomás hiánya viszont a műszerfali sárga lámpán is kéne látszódni, bár lehet még nem akkora a hiány hogy jelezzen....
Ha nem a turbó, akkor meg át kéne nézni az autót, hogy mi a hézag....
A lusta turbó csinálhat ilyet. Próbáld ki, hogy máshogy megy-e, ha 1200-tól lepadlózod vagy ha előtte szépen felkúszatod 2500-ig majd onnét kicsit visszaengeded és lepadlózod.
ha leveszed a szívócsövet, hideg állapotban először nehezen, de 2 fordulat után finoman kell forognia a középrésznek. Axiális irányú holtjátéka nem lehet, radiális lehet kb 1mm.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 573 574 575 576 577 578 579 [580] 581 582 583 584 585 586 587 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.