Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:45:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
569
570
571
572
573
574
575
[
576
]
577
578
579
580
581
582
583
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628570 alkalommal)
Petya
és 43 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: Automata és a chip
«
Új hozzászólás #28750 Dátum:
2011.03.23 szerda, 16:13:37 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.23 szerda, 16:02:22
Sziasztok,
Szerintetek érdemes meghúzni vagy fölösleges a váltó miatt úgysem bírná?
Kollégámnak lenne a dolog!
Üdv, T.
Egyébként sem értek egyet a chippel.
Autómatánál meg főleg nem.
(az első szériás mk4-esek azért kaptak 130 lovas motort mert az autómata nem bírta volna a 140 lovast, állítólag)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Automata és a chip
«
Új hozzászólás #28751 Dátum:
2011.03.23 szerda, 16:22:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.03.23 szerda, 16:13:37
Egyébként sem értek egyet a chippel.
Autómatánál meg főleg nem.
(az első szériás mk4-esek azért kaptak 130 lovas motort mert az autómata nem bírta volna a 140 lovast, állítólag)
Én is így gondolom, csak gondoltam rákérdezek, mit gondolnak a guruk
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: Automata és a chip
«
Új hozzászólás #28752 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:40:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.03.23 szerda, 16:13:37
Egyébként sem értek egyet a chippel.
Autómatánál meg főleg nem.
(az első szériás mk4-esek azért kaptak 130 lovas motort mert az autómata nem bírta volna a 140 lovast, állítólag)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28753 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:41:51 »
Idézetet írta: TZS - 2011.03.22 kedd, 23:05:26
Ma voltam műszakin. Igazából Szigetváron jártam és az út melett ki volt írva, hogy műszaki vizsga. Na, mondom benézek! Amúgy is terveztem már és előtte ki is ütöttem az egr dugó miatti hibakódomat. Szóval, aszonták, persze álljak be és pikk-pakk megcsinálják. Kicsit izgultam, mert át se néztem a vasat, de bíztam magamban és persze a mondeo-ban! Előttem volt egy (benzines) alfa. Azt sz@rrá pörgették, mert nem akart jó lennia co-ja. Na mondom, nekem meg bent van az egr dugó.
Kérdem az embert, nekem is így szétpörgetik majd? Azonta, reméli nem, mert csak egyszer kell leszabályzásig
kipörgetni a dieselt, ha minden rendben. Na szóval, alfa el, én be. Rádugták a csövet, bepörcintették a mocit és kezdődött a tortúra. Alapjárat tök okés volt, kétszer adott a csávó gázfröccsöt, az is okés volt, végül egy padló, de az is csak addig míg fel nem pörgött és kész. Pedig már éppen kinéztem azt a pajszert ott sarokban, hogy eltöröm a csávó lábát, ha nekem úgy szétküldi mint az olasz csődört! De mire ezt kigondoltam, már mentünk is a fékpadra. Lengéscsillapítók: pipa, fékek: pipa.
Végül egy kis fényképezkedés és már mehettem is a kasszához.
Itthon nézegettem a papírokat és volt valami K érték vagy mi, az nekem 1.05 lett, a határérték meg 2.5.
Na enyit arról, hogy mennyire kell parázni az egr dugó miatt.
én még 2009 ben vittem zk-ra,de asszem,csak a papírja jutott el az illetékesig.most én sem fogom megúszni a szétpörgetést.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28754 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:50:36 »
Idézetet írta: TZS - 2011.03.22 kedd, 23:05:26
Itthon nézegettem a papírokat és volt valami K érték vagy mi, az nekem 1.05 lett, a határérték meg 2.5.
Na enyit arról, hogy mennyire kell parázni az egr dugó miatt.
az a korom mennyiségének értéke
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28755 Dátum:
2011.03.23 szerda, 18:51:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.23 szerda, 18:41:51
én még 2009 ben vittem zk-ra,de asszem,csak a papírja jutott el az illetékesig.most én sem fogom megúszni a szétpörgetést.....
én azt hallottam, hogy van, ahol be sem indítják
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28756 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:18:53 »
http://www.vezess.hu/magazin/heti_szakerteseink/29694/
Tisztelt András!
Egy 5-6 éves Ford Mondeo vásárlását tervezem a közeljövőben, ami a jelenleg meglévő Focust lenne hivatott leváltani. Kérdésem arra irányulna, hogy az 1,8 literes változat dízel vagy benzines motorral a jobb választás?
Szakértő véleményét előre köszönöm!
Szakértőnk válasza
Kedves Olvasónk!
Az 1,8 TDCi-ből kicsi a választék, a kínálat zöme kétezres, ezért sem kísérleteznék vele. 5-6 éves korban a dízelben sokkal több a kilométer, a benzinesben reálisan 120-150 ezer, a dízelben legalább 250 ezer km van. A benzinest választanám, de a mostani benzinárak miatt rögtön tetetnék bele autógázszettet. A témáról itt olvashat bővebben.
Üdvözlettel,
Szörényi András
kép alattpedig:
Lényegesen kevesebb 1,8 literes dízel Mondeót adtak el. A 2.0 TDCi a kedvelt változat
jah, mk3-ból 0db-ot
ezek hol élnek??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28757 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:33:19 »
Idézetet írta: TZS - 2011.03.22 kedd, 23:05:26
Ma voltam műszakin. Igazából Szigetváron jártam és az út melett ki volt írva, hogy műszaki vizsga. Na, mondom benézek! Amúgy is terveztem már és előtte ki is ütöttem az egr dugó miatti hibakódomat. Szóval, aszonták, persze álljak be és pikk-pakk megcsinálják. Kicsit izgultam, mert át se néztem a vasat, de bíztam magamban és persze a mondeo-ban! Előttem volt egy (benzines) alfa. Azt sz@rrá pörgették, mert nem akart jó lennia co-ja. Na mondom, nekem meg bent van az egr dugó.
Kérdem az embert, nekem is így szétpörgetik majd? Azonta, reméli nem, mert csak egyszer kell leszabályzásig
kipörgetni a dieselt, ha minden rendben. Na szóval, alfa el, én be. Rádugták a csövet, bepörcintették a mocit és kezdődött a tortúra. Alapjárat tök okés volt, kétszer adott a csávó gázfröccsöt, az is okés volt, végül egy padló, de az is csak addig míg fel nem pörgött és kész. Pedig már éppen kinéztem azt a pajszert ott sarokban, hogy eltöröm a csávó lábát, ha nekem úgy szétküldi mint az olasz csődört! De mire ezt kigondoltam, már mentünk is a fékpadra. Lengéscsillapítók: pipa, fékek: pipa.
Végül egy kis fényképezkedés és már mehettem is a kasszához.
Itthon nézegettem a papírokat és volt valami K érték vagy mi, az nekem 1.05 lett, a határérték meg 2.5.
Na enyit arról, hogy mennyire kell parázni az egr dugó miatt.
Bi-bi nekem meg 0,42k lett.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28758 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:35:37 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.03.23 szerda, 19:33:19
Bi-bi nekem meg 0,42k lett.
nekem meg 0,0
ki lett kormolva előtte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28759 Dátum:
2011.03.23 szerda, 19:37:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 19:35:37
nekem meg 0,0
ki lett kormolva előtte
na nekem ze lett a megengedettnél jóval több
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28760 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:03:50 »
a turbót leömlőstől kitudom venni anélkül, hogy megbontanám az egr hűtőnlévő vízkört??
mert ha nem, akkor vennem kell fagyállót is...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28761 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:13:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 18:51:53
én azt hallottam, hogy van, ahol be sem indítják
Az enyém sem járt rádugtak valami kütyüt és azzal szimulálták a motor fordulatot és mindet tökéletes lett!!
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28762 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:31:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 19:35:37
nekem meg 0,0
ki lett kormolva előtte
Azt eleve kizártnak tartom ne legyen füstöd,és a műszer nem endegett volna tovább ha nincs füst érték...
Amugy meg a "K" érték az opacitás értéket jelent....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28763 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:34:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.23 szerda, 21:31:10
Azt eleve kizártnak tartom ne legyen füstöd,és a műszer nem endegett volna tovább ha nincs füst érték...
Amugy meg a "K" érték az opacitás értéket jelent....
hátarégi zöldkártyára ez volt írva, nem tudom, én most nem voltam ott, 3-4e között gázelvételnél dob egy pamacsot, de ennél több nincs...
az meg mi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28764 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:41:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 21:34:34
hátarégi zöldkártyára ez volt írva, nem tudom, én most nem voltam ott, 3-4e között gázelvételnél dob egy pamacsot, de ennél több nincs...
az meg mi??
opacitás= fényáteresztő képesség.
vagyis a műszer bench-ben hány százalék a füst mértéke, egy egyenlettel levezetve ami függ a bench méretétől...ez a K érték.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28765 Dátum:
2011.03.23 szerda, 21:42:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 21:34:34
hátarégi zöldkártyára ez volt írva, nem tudom, én most nem voltam ott, 3-4e között gázelvételnél dob egy pamacsot, de ennél több nincs...
az meg mi??
Nekem műszakin mikor lepadlózta akkor dobott hirtelen egy pamacsot és utána padlógázon semmi, szóval nem értem hogy az édes....-ba mértek olyan rossz értekeket...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28766 Dátum:
2011.03.23 szerda, 22:11:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.23 szerda, 21:41:29
opacitás= fényáteresztő képesség.
vagyis a műszer bench-ben hány százalék a füst mértéke, egy egyenlettel levezetve ami függ a bench méretétől...ez a K érték.
akkor ha jól sajtem, a korom mennyiségét határozzák meg ezzel.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28767 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 13:08:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 22:11:30
akkor ha jól sajtem, a korom mennyiségét határozzák meg ezzel.
A korom meghatározását inkább radiokarbonos kormeghatározással szokták csinálni
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28768 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 16:26:08 »
Sziasztok,
Erősen OFF, de muszáj kiírnom magamból, mielőtt idegrohamot kapok:
Tegnap hivatalos voltam egy rendezvényre, a parkolók zsúfoltak voltak. Egy kocsma mellett sikerült csak megállnom, de látván az onnan kijövö, oda betérő delikvenseket, inkább kihagytam egy jó fél métert és odébb álltam, hogy valami részeg nehogy meglepje az ótót. Így viszont előttem már nem maradt vmi túl nagy hely szabadon, így csak kisebb autók tudtak volna leparkolni elém a hely szűke miatt.
Ennek eredménye az lett, hogy mire hazaindultam, vmi nagymenő *** letépte a "Ghia" márkajelzést bosszúból. Rohadt 50 centi hely miatt. Én is fel szoktam b*szni magam, ha vki hülyén parkol le, de nem foglaltam el idióta módon 3 autónyi sávot, csak a járda mentén kicsivel arrébb álltam meg.
Viszont bárhol bármi baromkodás is van, én sosem tennék kárt más autójában... Egy rohadt parkolásért?! Ha láttam volna az illetőt, asszem megszámolhatta volna, hány darabra törnek a csontjai...
Mire visszaértem, már csak egy üres folt fogadott a néhai embléma helyén. Megér ennyit egy rohadt parkolás és pár centi? Undorító ez a magyar társadalom...
ON
Kereshetek egy új emblémát.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28769 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 16:32:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 21:03:50
a turbót leömlőstől kitudom venni anélkül, hogy megbontanám az egr hűtőnlévő vízkört??
mert ha nem, akkor vennem kell fagyállót is...
milyen vízkör? Az EGR hűtő cső a kipuff gázt hűti. vagy nem erre gondoltál?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28770 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 16:46:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.24 csütörtök, 16:32:52
milyen vízkör? Az EGR hűtő cső a kipuff gázt hűti. vagy nem erre gondoltál?
de erre gondoltam.
az egr hűtőn nem megy keresztül a vízkör??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28771 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 19:49:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.23 szerda, 21:03:50
a turbót leömlőstől kitudom venni anélkül, hogy megbontanám az egr hűtőnlévő vízkört??
mert ha nem, akkor vennem kell fagyállót is...
Szia!
Talán ha bontod az EGR hűtőt is felölelő peremet, akkor elkülönül a kipufogócsonktól, de azt nem tudom, hogy a kiemeléskor lesz-e elég hely.
Csináltam pár képet a múltkor, hátha ez segít:
http://kephost.hu/image-038F_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-6E89_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-FC34_4D8B914A.jpg
tőcsavarokról:
http://kephost.hu/image-497C_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-BF0A_4D8B914A.jpg
Remélem tudsz hasznosítani valamit
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28772 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:11:09 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.24 csütörtök, 19:49:34
Szia!
Talán ha bontod az EGR hűtőt is felölelő peremet, akkor elkülönül a kipufogócsonktól, de azt nem tudom, hogy a kiemeléskor lesz-e elég hely.
Csináltam pár képet a múltkor, hátha ez segít:
http://kephost.hu/image-038F_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-6E89_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-FC34_4D8B914A.jpg
tőcsavarokról:
http://kephost.hu/image-497C_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-BF0A_4D8B914A.jpg
Remélem tudsz hasznosítani valamit
a képeket
így már látom, hogy hogy van a helyén.
a turbót amúgy is felfele kell kivenni etis leírása szerint...
azt mégmeg tudod mondani, hogy a 2 rögzítő fül az hogyan és hova csatlakozik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28773 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:12:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 20:11:09
a képeket
így már látom, hogy hogy van a helyén.
a turbót amúgy is felfele kell kivenni etis leírása szerint...
azt mégmeg tudod mondani, hogy a 2 rögzítő fül az hogyan és hova csatlakozik
és azt tudja valaki, hogy a turbóra menő levegőcsövön (ami a szűrőtől megy), oda mekkora bilincs kell??
vagy a gyárit (összenyomós változat) újra fogom tudni hasznosítani??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28774 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:31:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 20:11:09
a képeket
így már látom, hogy hogy van a helyén.
a turbót amúgy is felfele kell kivenni etis leírása szerint...
azt mégmeg tudod mondani, hogy a 2 rögzítő fül az hogyan és hova csatlakozik
Sajna az nem látszik a képeken és én nem is figyeltem meg, de azt minden gond nélkül oldotta/húzta vissza a szerelő.
A turbó szívóoldali bilincsét újra fel tudod használni, csak levételkor ne roncsold. Oldalirányba csúsztasd szét a levételkor, visszahelyezéskor meg egy fogóval összenyomva be fog ugrani a helyére. Ha a kezedben lesz meglátod, milyen egyszerű bilincs is ez, úgy kapaszkodik mintha a kezeidet magad előtt egymásra fekteted, úgy hogy tenyérrel egymás felé fordítva és az ujjak végei a csuklók felé néznek, majd behajlítod az ujjaid amik egymásba kapaszkodnak. Ezt széthúzni nehéz, de oldalra kifűzhető - remélem átjött mire is gondoltam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28775 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:33:48 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.24 csütörtök, 20:31:31
Sajna az nem látszik a képeken és én nem is figyeltem meg, de azt minden gond nélkül oldotta/húzta vissza a szerelő.
A turbó szívóoldali bilincsét újra fel tudod használni, csak levételkor ne roncsold. Oldalirányba csúsztasd szét a levételkor, visszahelyezéskor meg egy fogóval összenyomva be fog ugrani a helyére. Ha a kezedben lesz meglátod, milyen egyszerű bilincs is ez, úgy kapaszkodik mintha a kezeidet magad előtt egymásra fekteted, úgy hogy tenyérrel egymás felé fordítva és az ujjak végei a csuklók felé néznek, majd behajlítod az ujjaid amik egymásba kapaszkodnak. Ezt széthúzni nehéz, de oldalra kifűzhető - remélem átjött mire is gondoltam
igen, én is ilyesmire gondoltam
ma megrendeltem a kipuf sori tömítés, lesz vagy 2500
hnap délelőtt hozzák
olajat megvettem, már csak össze kell rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28776 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:46:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.24 csütörtök, 20:33:48
igen, én is ilyesmire gondoltam
ma megrendeltem a kipuf sori tömítés, lesz vagy 2500
hnap délelőtt hozzák
olajat megvettem, már csak össze kell rakni
Jó munkát és sikert (LE hegyeket
) kívánok
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28777 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 20:49:50 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.24 csütörtök, 20:46:52
Jó munkát és sikert (LE hegyeket
) kívánok
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28778 Dátum:
2011.03.25 péntek, 18:55:32 »
hiho!
bal oldali küszöbnél megy egy gumi csík az nekem szét van repedve lehet olyat cserélni? újat kapni? vagy keressem Motorcraft-ot?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
lewisfm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 80
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28779 Dátum:
2011.03.25 péntek, 22:39:14 »
Tudna valaki segíteni zörgés témában:
4 komolyabb zörgésem van az autómban, MKIII, 2003, facelift előtti, kombi, benzin.
1.) Műszerfal, középkonzol, a középső dupla szellőző mögülinek tűnik, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben
2.) A kormányoszlop környékéről, olyan fémlemez berezonál hangja van, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben
3.) Műszerfal jobb oldala, az "A" oszlop tövében
4.) A hátsó ülés alól, főként jobb oldalról, kívülről. A futómű ép, most lett kicserélve hátul minden: lengéscsillapítók, szilentek. Felemelve nem sikerül rájönni, hogy mi produkálja, a Cromaxnál 1 órán át kerestük, de hiába
A legjobb az lenne, ha valaki hozzáértő segítene legalább konkréten egy találkozó keretében beazonosítani / megcsinálni ezeket.
Előre is köszönöm, s ha tudsz segíteni, kérlek ily módon (is) értesíts:
lewisfm@freemail.hu
+36 70 337 63 71
Naplózva
2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28780 Dátum:
2011.03.25 péntek, 22:56:39 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.24 csütörtök, 19:49:34
Szia!
Talán ha bontod az EGR hűtőt is felölelő peremet, akkor elkülönül a kipufogócsonktól, de azt nem tudom, hogy a kiemeléskor lesz-e elég hely.
Csináltam pár képet a múltkor, hátha ez segít:
http://kephost.hu/image-038F_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-6E89_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-FC34_4D8B914A.jpg
tőcsavarokról:
http://kephost.hu/image-497C_4D8B914A.jpg
http://kephost.hu/image-BF0A_4D8B914A.jpg
Remélem tudsz hasznosítani valamit
jók ezek a tőcsavarok
a 6db-ból:
- 4-et kiszedett az anya
- 1 az első mozdulattal kettészakadt
- 1 meg bent maradt a helyén, ahol kelllett volna a többinek is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geminy83
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28781 Dátum:
2011.03.26 szombat, 00:03:29 »
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 2004-2005-ös évjáratú 2.0 TDCI MK3-ast. Több autót is találtam, de vásárlás előtt bevizsgáltatnám egy megbízható, hozzáértő szervizben. Budapesten melyik szervizt ajánlanátok, esetleg az adott szervizben név szerint kit kereshetek?
Köszönettel:
Tamás
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28782 Dátum:
2011.03.26 szombat, 00:16:46 »
Idézetet írta: geminy83 - 2011.03.26 szombat, 00:03:29
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 2004-2005-ös évjáratú 2.0 TDCI MK3-ast. Több autót is találtam, de vásárlás előtt bevizsgáltatnám egy megbízható, hozzáértő szervizben. Budapesten melyik szervizt ajánlanátok, esetleg az adott szervizben név szerint kit kereshetek?
Köszönettel:
Tamás
Lurdy házzal szemben Autó Fort. Vikket keresd.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28783 Dátum:
2011.03.26 szombat, 04:39:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.25 péntek, 22:56:39
jók ezek a tőcsavarok
a 6db-ból:
- 4-et kiszedett az anya
- 1 az első mozdulattal kettészakadt
- 1 meg bent maradt a helyén, ahol kelllett volna a többinek is
Szia!
Örülök, hogy bent van az iktatód
, majd írj a tapasztalataidról is
.
Tőcsavar ügyben akkor én szerencsésebb voltam, mert nálam egyik sem tört bele és csak egy volt amit az anya hozott ki. Azt azért érzékeltem, hogy rendesen be vannak gyógyulva, az egyik nagyon nehezen jött ki, azon aggódtam is (törik, kihozza a menetet). Az biztos, hogy azt nem fogják bírni, hogy egyikből a másik helyre rakosgassa az ember, ha pl a katalizátort vissza szeretném tenni.
Az iktatónál valóban van hely a hatlapfejű csavarok hátulról való becsavarásának (ez nekem nem jutott eszembe), de a katalizátor öblös teste ezt nem teszi lehetővé, oda csak a tőcsavar lesz jó. Nem akarom kockáztatni egy ismételt kihajtásnál a tőcsavarok, menetek károsodását, mert azért látszott, hogy igénybe vette, ezért szeretnék egy 6db-os tőcsavar készletet felhajtani a katalizátorhoz. Motorcraft jelenleg nem tudott adni, de kaptam erre vonatkozó ígéretet, úgyhogy bizakodó vagyok, hogy lesz majd ilyen tőcsavarja a katalizátoromnak is
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28784 Dátum:
2011.03.26 szombat, 04:46:48 »
Idézetet írta: lewisfm - 2011.03.25 péntek, 22:39:14
Tudna valaki segíteni zörgés témában:
4 komolyabb zörgésem van az autómban, MKIII, 2003, facelift előtti, kombi, benzin.
1.) Műszerfal, középkonzol, a középső dupla szellőző mögülinek tűnik, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben
2.) A kormányoszlop környékéről, olyan fémlemez berezonál hangja van, a motor rezonanciáját veszi át, de csak menet közben
3.) Műszerfal jobb oldala, az "A" oszlop tövében
4.) A hátsó ülés alól, főként jobb oldalról, kívülről. A futómű ép, most lett kicserélve hátul minden: lengéscsillapítók, szilentek. Felemelve nem sikerül rájönni, hogy mi produkálja, a Cromaxnál 1 órán át kerestük, de hiába
A legjobb az lenne, ha valaki hozzáértő segítene legalább konkréten egy találkozó keretében beazonosítani / megcsinálni ezeket.
Előre is köszönöm, s ha tudsz segíteni, kérlek ily módon (is) értesíts:
lewisfm@freemail.hu
+36 70 337 63 71
Az 1. meg van nekem is
nem tudom mi lenne a megszüntetésének a módja. Azt érzékelem, hogy télen hangosabban csinálja, nyáron meg mintha el is hallgatna.
A 2. 3. nálam nincs és tippem sincs rá.
A 4.-re: ha a futómű alkatrészeid rendben vannak, akkor a kézifék kötelet kellene megnézni először, az szokott nekiverődni a lengőkarnak, gyors kötözővel szokták odafogni. A másik lehetőség a hátsó stabilizátor rúd szilentjei is lehetnek, itt javasolt a szilent + a stabilizátor rúd együttes cseréje, mert amíg elkopik, addigra elhord anyagot a fém stab rúdról is. De én a kézifék köteleket nézném meg először.
Naplózva
lewisfm
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 80
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28785 Dátum:
2011.03.26 szombat, 08:48:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.26 szombat, 04:46:48
Az 1. meg van nekem is
nem tudom mi lenne a megszüntetésének a módja. Azt érzékelem, hogy télen hangosabban csinálja, nyáron meg mintha el is hallgatna.
A 2. 3. nálam nincs és tippem sincs rá.
A 4.-re: ha a futómű alkatrészeid rendben vannak, akkor a kézifék kötelet kellene megnézni először, az szokott nekiverődni a lengőkarnak, gyors kötözővel szokták odafogni. A másik lehetőség a hátsó stabilizátor rúd szilentjei is lehetnek, itt javasolt a szilent + a stabilizátor rúd együttes cseréje, mert amíg elkopik, addigra elhord anyagot a fém stab rúdról is. De én a kézifék köteleket nézném meg először.
Köszi a 4.)-re a tippet, megnézem. A stabilizátor rúd egy kicsit igaz, hogy kopog, de az jóval hátrébb van. Ennyire előre tudja vinni a hangot? Egyébként épp csak észre lehet venni, hogy van hangja, ha közelről vizsgálom...
Naplózva
2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28786 Dátum:
2011.03.26 szombat, 09:50:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.26 szombat, 04:39:39
Szia!
Örülök, hogy bent van az iktatód
, majd írj a tapasztalataidról is
.
Tőcsavar ügyben akkor én szerencsésebb voltam, mert nálam egyik sem tört bele és csak egy volt amit az anya hozott ki. Azt azért érzékeltem, hogy rendesen be vannak gyógyulva, az egyik nagyon nehezen jött ki, azon aggódtam is (törik, kihozza a menetet). Az biztos, hogy azt nem fogják bírni, hogy egyikből a másik helyre rakosgassa az ember, ha pl a katalizátort vissza szeretném tenni.
Az iktatónál valóban van hely a hatlapfejű csavarok hátulról való becsavarásának (ez nekem nem jutott eszembe), de a katalizátor öblös teste ezt nem teszi lehetővé, oda csak a tőcsavar lesz jó. Nem akarom kockáztatni egy ismételt kihajtásnál a tőcsavarok, menetek károsodását, mert azért látszott, hogy igénybe vette, ezért szeretnék egy 6db-os tőcsavar készletet felhajtani a katalizátorhoz. Motorcraft jelenleg nem tudott adni, de kaptam erre vonatkozó ígéretet, úgyhogy bizakodó vagyok, hogy lesz majd ilyen tőcsavarja a katalizátoromnak is
jah igen, és kettő kihozta a katalizátorből a menetet egy részét
vegyél bele 10-es jóminőségű acél(legalább 8.8-as) menetesszárat, vagy csavart.
tekerd bele, heggesztd le a végét a kathoz, utána már csak méretre kell vágni.
hát a tapasztalatom eddig annyi volt, hogy első padlónál olyat kormolt, mint egy ikarus
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28787 Dátum:
2011.03.26 szombat, 10:50:03 »
Idézetet írta: lewisfm - 2011.03.26 szombat, 08:48:32
Köszi a 4.)-re a tippet, megnézem. A stabilizátor rúd egy kicsit igaz, hogy kopog, de az jóval hátrébb van. Ennyire előre tudja vinni a hangot? Egyébként épp csak észre lehet venni, hogy van hangja, ha közelről vizsgálom...
A hátsó ülések is rezeghetnek, külön külön kapaszkodj bele, hogy sikerül-e moccantani. Nekem a kalaptartó is rezgett, nagy sokára jöttem rá.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Adrián
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28788 Dátum:
2011.03.26 szombat, 18:18:04 »
Nekem is még kotyog valami, és ma aknáztam egyet! Végignéztem mindent és annyit találtam hogy a féltengely remélem jól mondom ami a hajtást viszi a kerékhez, annak mind a két oldalon van pár milis mozgása! Ha megcibálom akkor kicsit kotyog 1-3 mili közt! Ez normális? Lehet hogy ezt hallom?! A kipufogót is megrángattam ütöttem de az néma! A kézifékkötelet meg nem találom, azt pontosan merre keressem? Amúgy ha behúzom a kéziféket akkor is kotyog valami és inkább előröl jön és nem hátulról!
A jobb hátsó rugóm is most nyekeg de gondolom az előfordul!
Megőrjít!
A másik dolog hogy a kormány nagyon, hogy is mondjam direkt, és minden úthibát nyomvajút érzek és markolnom kell! Ez egyedi vagy a mondeó az ilyen?!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28789 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:32:52 »
Idézetet írta: Adrián - 2011.03.26 szombat, 18:18:04
A másik dolog hogy a kormány nagyon, hogy is mondjam direkt, és minden úthibát nyomvajút érzek és markolnom kell! Ez egyedi vagy a mondeó az ilyen?!
225-ös gumival volt ilyen az enyém...hánytam tőle, inkább a suzukiba ültem, mert még azt is jobb volt vezetni
205/55R16-al nincs ilyen gond.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28790 Dátum:
2011.03.26 szombat, 19:44:29 »
A kézifék behúzásától nem szűnik meg. Úgyhogy még lehet az.
A hátsó lengőkarra van rögzítve. Gyárilag egy klipsszel, mindkét oldalon.
Idézetet írta: Adrián - 2011.03.26 szombat, 18:18:04
Nekem is még kotyog valami, és ma aknáztam egyet! Végignéztem mindent és annyit találtam hogy a féltengely remélem jól mondom ami a hajtást viszi a kerékhez, annak mind a két oldalon van pár milis mozgása! Ha megcibálom akkor kicsit kotyog 1-3 mili közt! Ez normális? Lehet hogy ezt hallom?! A kipufogót is megrángattam ütöttem de az néma! A kézifékkötelet meg nem találom, azt pontosan merre keressem? Amúgy ha behúzom a kéziféket akkor is kotyog valami és inkább előröl jön és nem hátulról!
A jobb hátsó rugóm is most nyekeg de gondolom az előfordul!
Megőrjít!
A másik dolog hogy a kormány nagyon, hogy is mondjam direkt, és minden úthibát nyomvajút érzek és markolnom kell! Ez egyedi vagy a mondeó az ilyen?!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Adrián
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28791 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:18:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.26 szombat, 19:44:29
A kézifék behúzásától nem szűnik meg. Úgyhogy még lehet az.
A hátsó lengőkarra van rögzítve. Gyárilag egy klipsszel, mindkét oldalon.
Akkor ennek még utánnajárok, de előröl hallom én a bibit! A féltengelyre gyanakszok bár nemtudom az a pár milis kotyogás lehet hogy normális...vagy nem.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28792 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 18:11:26 »
Sziasztok!
A problémám a következő. Múlt hét vasárnap utaztam vissza Hollandiában és arra lettem figyelmes, hogy kb. a kézifék és a váltó körül enyhe rendszertelen halk kattogás hallatszik. Olyan mint egy régi fajta sürű fésün fégig huzod az újad. A kattogás azóta is fent áll.
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem ossza meg velem.
Üdv: KJ
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28793 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 18:39:01 »
Idézetet írta: krecsopapa - 2011.03.27 vasárnap, 18:11:26
Sziasztok!
A problémám a következő. Múlt hét vasárnap utaztam vissza Hollandiában és arra lettem figyelmes, hogy kb. a kézifék és a váltó körül enyhe rendszertelen halk kattogás hallatszik. Olyan mint egy régi fajta sürű fésün fégig huzod az újad. A kattogás azóta is fent áll.
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem ossza meg velem.
Üdv: KJ
Nézd meg de ahoz alá kell feküdnöd a váltó tertó szerkezet nem-e laza.Úgy tudod megnézni,hogy kézzel ha hátrább tudod mozgatni a váltót akkor gond.Csak egy ötlet.Lehet,hogy ez mozog be ha innen hallod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
ablakmosó cső pipa
«
Új hozzászólás #28794 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:35:25 »
Ablakmosó nélkül vagyok...
Már rég óta figyelem, hogy csöpög az ablakmosó folyadék a tartályból. Ma alámásztam kissé (mert tegnap estétől ma délelőttig fél liter kicsöpögött belőle), és kiderült, hogy az ablakmosó szivattyúra csatlakozó pipánál szivárog. Megmozgattam, elrepedt (továbbrepedt), majd a nyakamba folyt egy jó adag téli mosófolyadék.
Ezek után már mindegy volt neki, szépen kicsöpögött a maradék is.
Kellene egy ilyen pipa, ha esetleg van elfekvőben valakinek, szóljon. Nagy tartályos, két szivattyús, hátsó ablakmosó nélküli verzióhoz (xenonos, gyári mosós, külön szivattyúval).
Ötlet is jó, hogy mi a cikkszáma, mert az mcat a döglött notebookon van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: ablakmosó cső pipa
«
Új hozzászólás #28795 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:36:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.27 vasárnap, 21:35:25
Ablakmosó nélkül vagyok...
Már rég óta figyelem, hogy csöpög az ablakmosó folyadék a tartályból. Ma alámásztam kissé (mert tegnap estétől ma délelőttig fél liter kicsöpögött belőle), és kiderült, hogy az ablakmosó szivattyúra csatlakozó pipánál szivárog. Megmozgattam, elrepedt (továbbrepedt), majd a nyakamba folyt egy jó adag téli mosófolyadék.
Ezek után már mindegy volt neki, szépen kicsöpögött a maradék is.
Kellene egy ilyen pipa, ha esetleg van elfekvőben valakinek, szóljon. Nagy tartályos, két szivattyús, hátsó ablakmosó nélküli verzióhoz (xenonos, gyári mosós, külön szivattyúval).
Ötlet is jó, hogy mi a cikkszáma, mert az mcat a döglött notebookon van.
Maszatnak írj, neki ez megvoltmég, amikor nála voltunk
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: ablakmosó cső pipa
«
Új hozzászólás #28796 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:38:57 »
Nekem is tört a karambolnál pont az a rész, és a műanyagos 400 Ft-ért megcsinálta.
Ronda lett de nagyon erős.
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.27 vasárnap, 21:35:25
Ablakmosó nélkül vagyok...
Már rég óta figyelem, hogy csöpög az ablakmosó folyadék a tartályból. Ma alámásztam kissé (mert tegnap estétől ma délelőttig fél liter kicsöpögött belőle), és kiderült, hogy az ablakmosó szivattyúra csatlakozó pipánál szivárog. Megmozgattam, elrepedt (továbbrepedt), majd a nyakamba folyt egy jó adag téli mosófolyadék.
Ezek után már mindegy volt neki, szépen kicsöpögött a maradék is.
Kellene egy ilyen pipa, ha esetleg van elfekvőben valakinek, szóljon. Nagy tartályos, két szivattyús, hátsó ablakmosó nélküli verzióhoz (xenonos, gyári mosós, külön szivattyúval).
Ötlet is jó, hogy mi a cikkszáma, mert az mcat a döglött notebookon van.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: ablakmosó cső pipa
«
Új hozzászólás #28797 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 21:47:37 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.03.27 vasárnap, 21:38:57
Nekem is tört a karambolnál pont az a rész, és a műanyagos 400 Ft-ért megcsinálta.
Ronda lett de nagyon erős.
ezt a műanyag pipát?
Azt néztem, hogy eléggé be van fűzve a tartály mellett az a cső, így nem egyszerű kiszedni. Arra gondoltam, hogy leveszem a pipát a gumicsőről, ráhúzok valami csövet és körberagasztom epokittal.
(Csak sötét és hideg lett, és nekem még panelos parkolóm sincs, így nehézkes az aláfekvés... )
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: ablakmosó cső pipa
«
Új hozzászólás #28798 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 22:06:38 »
Igen azt.
Ami közvetlenül az ablakmosó szivattyúba kapcsolódik.
És nekem 1 perc volt leszedni. Úgyhogy elképzelhető, hogy mégsem ugyan arról beszélünk.
Igaz nekem van panelos parkolóm, meg klassz hidraulikus emelőm, meg 2 klassz új bakom.
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.27 vasárnap, 21:47:37
ezt a műanyag pipát?
Azt néztem, hogy eléggé be van fűzve a tartály mellett az a cső, így nem egyszerű kiszedni. Arra gondoltam, hogy leveszem a pipát a gumicsőről, ráhúzok valami csövet és körberagasztom epokittal.
(Csak sötét és hideg lett, és nekem még panelos parkolóm sincs, így nehézkes az aláfekvés... )
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: ablakmosó cső pipa
«
Új hozzászólás #28799 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 22:11:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.27 vasárnap, 21:47:37
ezt a műanyag pipát?
Azt néztem, hogy eléggé be van fűzve a tartály mellett az a cső, így nem egyszerű kiszedni. Arra gondoltam, hogy leveszem a pipát a gumicsőről, ráhúzok valami csövet és körberagasztom epokittal.
(Csak sötét és hideg lett, és nekem még panelos parkolóm sincs, így nehézkes az aláfekvés... )
több réteg zsugorcső??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
569
570
571
572
573
574
575
[
576
]
577
578
579
580
581
582
583
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ