Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 14:30:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 587 588 589 590 591 592 593 [594] 595 596 597 598 599 600 601 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20372631 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #29650 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 20:31:21 »

Ehhez mennyi lehet meg a horog? Nekem jo a fix is.

Tok-vono 100-ert fix horog, gyari Ford, markaszervizben beszerelve milyen ar?

AndyxA
Nekem így kb 110e-ben volt a levehetős.
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #29651 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 20:59:54 »

Ha beragad, vagy nem nyílik a motorháztető zár, akkor ezekkel lehet próbálkozni a rács széttépése/vágása előtt:
http://www.talkford.com/topic/72106-bonnet-lock-wont-open/
http://www.talkford.com/topic/116669-bonnet-lock-fix/
Utóbbi módszer szerintem túlságosan szabaddá teszi a zár környékét a rossz emberek számára is, ha olyan nagyra sikerül, mint a képen.
A motortér zár egy vastag alátéttel véglegesen javítható. Ha akadozik a nyitás (jobbra fordítva a kulcsot nem nyílik azonnal), akkor érdemes megcsinálni, különben végleg úgy beragadhat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #29652 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:45:09 »

Kérdezném kedves fórumtársak!

Vezető oldali ülés kotyogása, koppanása mivel javítható. nem vagyok 90Kg és mégis kikopott és kanyarban mozog alattam. Kicsit idegesít. ötlet? Na persze nem cserélni, vagy  purhabbal kinyomni Smiley  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #29653 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 23:37:45 »

Vonohorog hol, milyen, mennyiert?

AndyA
Például: http://mondeo.hu/index.php?topic=167.msg467406#msg467406 - kb 27K + szerelés és vizsga.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #29654 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 23:39:59 »

A motortér zár egy vastag alátéttel véglegesen javítható. Ha akadozik a nyitás (jobbra fordítva a kulcsot nem nyílik azonnal), akkor érdemes megcsinálni, különben végleg úgy beragadhat.
Tudom ezt már kitárgyaltuk korábban Wink. Az általam idézett módszerek arról szólnak, hogyan nyisd ki a motorháztetőt, ha már nem nyílik többé, mert addig halogattad a javítást (mint én például) míg beragadt az egész.  wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29655 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 23:43:23 »

Tudom ezt már kitárgyaltuk korábban Wink. Az általam idézett módszerek arról szólnak, hogyan nyisd ki a motorháztetőt, ha már nem nyílik többé, mert addig halogattad a javítást (mint én például) míg beragadt az egész.  wave
enyém is meg-meg ragad  wow1
de ha tekergetem tovább akkor nyílik, akkor már bajvan?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #29656 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 23:46:39 »

enyém is meg-meg ragad  wow1
de ha tekergetem tovább akkor nyílik, akkor már bajvan?
Ha jót akarsz, szétszeded és kitisztítod, majd megmókolod, ahogy Sakos mondja, esetleg veszel 25 pénzért javítókészletet és te vagy valaki kicseréled a zárszerkezet kopott részeit. Ha beragad és nem nyílik, tapasztalatból mondom, hogy sokkal többe kerül...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29657 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 23:50:25 »

Ha jót akarsz, szétszeded és kitisztítod, majd megmókolod, ahogy Sakos mondja, esetleg veszel 25 pénzért javítókészletet és te vagy valaki kicseréled a zárszerkezet kopott részeit. Ha beragad és nem nyílik, tapasztalatból mondom, hogy sokkal többe kerül...
mit kell rajta mókolni??

csak a faceliftes ilyen??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29658 Dátum: 2011.05.20 péntek, 10:41:46 »

Sziasztok!

Mennyire macerás, bonyolult az első 2 ablakot kicserélni, illetve használt üveg vajh mennyibe kerülhet?

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zee83
Vendég
« Új hozzászólás #29659 Dátum: 2011.05.20 péntek, 11:37:43 »

kérdezd meg Motorcraftot és Maszatot wave

Koszi.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29660 Dátum: 2011.05.20 péntek, 12:42:37 »

Koszi.

Ok.
Köszi.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zee83
Vendég
« Új hozzászólás #29661 Dátum: 2011.05.20 péntek, 16:41:01 »

Ok.
Köszi.

Nem erre valasz, de ide is passzol Cheesy
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29662 Dátum: 2011.05.20 péntek, 17:39:16 »

Nem erre valasz, de ide is passzol Cheesy
Valóban és már fel is vettem a kapcsolatot  Smiley.

Most már csak az a kérdésem, hogy mennyire bonyolult kicserélni az üvegeket.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.20 péntek, 17:41:25 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #29663 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:33:31 »

Sziasztok!
Lenne egy SOS kérdésem!
2.5V6-os motornál mennyi az optimális gyertyahézag??
Holnap cserélik ki, de kibontottam az új gyári gyertyákat és össze vissza vannak a gyertyahézagok, valamelyiken majdnem 2mm-es hézag van amit nagyon sokallok!

Előre s köszönöm a gyors választ worship
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29664 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:54:25 »

Ma vettem új főtengelyszíjtárcsát a hétvégén ki akarom cserélni. Van valami trükkje, hogyan kell? Azt néztem hogy 3 csavar tartja és hogy meghúzás a tis szerint 45Nm utánna még 120°-t meghúz.  Etisben néztem hogy ír valami spéci szerszámot hozzá tényleg kell hozzá vagy minek az? Van valami amire oda kell figyelni? Köszi
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29665 Dátum: 2011.05.20 péntek, 21:42:52 »

Ma vettem új főtengelyszíjtárcsát a hétvégén ki akarom cserélni. Van valami trükkje, hogyan kell? Azt néztem hogy 3 csavar tartja és hogy meghúzás a tis szerint 45Nm utánna még 120°-t meghúz.  Etisben néztem hogy ír valami spéci szerszámot hozzá tényleg kell hozzá vagy minek az? Van valami amire oda kell figyelni? Köszi
A tárcsa közepébe keress egy pontosan passzoló fúrót, és mikor felrakod a főtengelyre nyomd bele a furatba úgy, hogy a főtengelybe is menjen bele....ekkor biztosan központos, és így kell meghúzni a csavarokat. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bosemen
Vendég
« Új hozzászólás #29666 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:40:09 »

Helló!

Van egy MkIII Ghia Mondeóm és Sony 6CD lejátszó van benne. Megmakacsolta magát és nem hajlandó beolvasni a lemezeket. Behúzza, tekergeti és kiadja.

Tudok erre valami megoldást vagy valakit, aki megtudja javítani?

A válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #29667 Dátum: 2011.05.21 szombat, 15:48:21 »

Sziasztok.

Ma leparkoltam a házelőtt és az utolsó kanyar bevételekor elszakadt a szervószíj. Elég amatőr vagyok, de ha jól látom még 1 dolgot meghajt az a szíj, ezért nem mozgatnám a kocsit. Nem tudtok valakit, aki itt helyben (III.ker Békásmegyer, Don Pepe mellett) ki tudná nekem cserélni? Kiszállást + munkadíjat fizetem természetesen, de jó lenne, ha nem Debrecenből jönne.

Köszi!

Robo
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29668 Dátum: 2011.05.21 szombat, 16:33:26 »

Sziasztok.

Ma leparkoltam a házelőtt és az utolsó kanyar bevételekor elszakadt a szervószíj. Elég amatőr vagyok, de ha jól látom még 1 dolgot meghajt az a szíj, ezért nem mozgatnám a kocsit. Nem tudtok valakit, aki itt helyben (III.ker Békásmegyer, Don Pepe mellett) ki tudná nekem cserélni? Kiszállást + munkadíjat fizetem természetesen, de jó lenne, ha nem Debrecenből jönne.

Köszi!

Robo
te is ki tudod cserélni. Le kell venni az egr cooler csövet (a kipufftól megy az egr felé, fém cső) és egy flex tárcsakulcsának segítségével lelazítod a feszítőt és már mehet is vissza az új bordászíj.
A rövidebbik segédszíj a vízpumpát és a szervót hajtja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29669 Dátum: 2011.05.21 szombat, 16:36:52 »

te is ki tudod cserélni. Le kell venni az egr cooler csövet (a kipufftól megy az egr felé, fém cső) és egy flex tárcsakulcsának segítségével lelazítod a feszítőt és már mehet is vissza az új bordászíj.
A rövidebbik segédszíj a vízpumpát és a szervót hajtja.
de ahoz már nem árt egy akna sem vigyor3

am mi nem tudtuk levenni az egr hűtőt a leömlőről...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #29670 Dátum: 2011.05.21 szombat, 16:59:12 »

Köszi, sajnos én teljesen amatőr vagyok. Ha valaki erre járna hétfőn este, vagy kedden egész nap (hölgy társaságot biztosítok Grin), vagy egyéb megbeszélt időpontban és felrakná, annak rendkívül hálás lennék.

Robo
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29671 Dátum: 2011.05.21 szombat, 18:39:35 »

Hali

Már egy ideje olyan gondal küzdok hogy ha pl tartok egy kereszteződéshez és kuplung be akkor visszaesik a fordulat anyira hogy a töltés jelő lámpa fel is villan! Volt hogy le is ált!
Levettem az aksisarut hogy a számítógépet nullázam utánna megint meghajtottam a gépet akkor anyit elértem hogy leesik de anyira nem hogy a töltés jelző lámpa nem villan ki! Most ismét végigjátszottam de mindíg ingadozik az alapjárat ha gurul az autó üresben vagy lassítok, de ha csak áll a kocsi akkor meg teljesen normálisan megy a motor!
Én ezt nem értem?!
Az alapjárati motor lehet vagy a számítógép, vagy a légtömeg mérő, ?!?!
Valakinek valami tippje?
Köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29672 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:48:10 »

Ma vettem új főtengelyszíjtárcsát a hétvégén ki akarom cserélni. Van valami trükkje, hogyan kell? Azt néztem hogy 3 csavar tartja és hogy meghúzás a tis szerint 45Nm utánna még 120°-t meghúz.  Etisben néztem hogy ír valami spéci szerszámot hozzá tényleg kell hozzá vagy minek az? Van valami amire oda kell figyelni? Köszi
Arra, hogy légkulcs nélkül mi pl nem tudtuk megindítani a 15-ös csavarokat Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29673 Dátum: 2011.05.21 szombat, 19:55:50 »

Arra, hogy légkulcs nélkül mi pl nem tudtuk megindítani a 15-ös csavarokat Sad

mi sem. ráhagytam a szerelőre eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #29674 Dátum: 2011.05.21 szombat, 21:49:46 »

te is ki tudod cserélni. Le kell venni az egr cooler csövet (a kipufftól megy az egr felé, fém cső) és egy flex tárcsakulcsának segítségével lelazítod a feszítőt és már mehet is vissza az új bordászíj.
A rövidebbik segédszíj a vízpumpát és a szervót hajtja.
tddi-nél?még nálunk sem kell levenni az egr csövet..... Roll Eyes vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29675 Dátum: 2011.05.21 szombat, 21:58:02 »

tddi-nél?még nálunk sem kell levenni az egr csövet..... Roll Eyes vigyor3
Ajaj...TDDi-nél még a turbócsövet is le kell szedni, meg az EGR becsatlakozó fém közdarabot....csak úgy férni hozzá.. vigyor3
Enyémen már nem... eplus2 vigyor3 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #29676 Dátum: 2011.05.21 szombat, 22:01:16 »

Ajaj...TDDi-nél még a turbócsövet is le kell szedni, meg az EGR becsatlakozó fém közdarabot....csak úgy férni hozzá.. vigyor3
Enyémen már nem... eplus2 vigyor3 Wink
akkor megnyugodtam,hogy a ci-nél nem kell leszedni. vigyor3
már nem emlékeztem.kb két éve cseréltem csapágyra a feszítő görgőét-lassan ismét bekell ruháznom egy 5e ft-os csapágyra,mert hallom a hangját.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29677 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 11:40:08 »

Hali

Már egy ideje olyan gondal küzdok hogy ha pl tartok egy kereszteződéshez és kuplung be akkor visszaesik a fordulat anyira hogy a töltés jelő lámpa fel is villan! Volt hogy le is ált!
Levettem az aksisarut hogy a számítógépet nullázam utánna megint meghajtottam a gépet akkor anyit elértem hogy leesik de anyira nem hogy a töltés jelző lámpa nem villan ki! Most ismét végigjátszottam de mindíg ingadozik az alapjárat ha gurul az autó üresben vagy lassítok, de ha csak áll a kocsi akkor meg teljesen normálisan megy a motor!
Én ezt nem értem?!
Az alapjárati motor lehet vagy a számítógép, vagy a légtömeg mérő, ?!?!
Valakinek valami tippje?
Köszi!

Huh? nincs ötlet?
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #29678 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 12:44:14 »

Lehet alapjárati motor, egy tisztítás segíthet, viszonylag könnyen hozzáférhető. A benzinesben nincs légtömegmérő, hanem a hőmérsékletet meg a szívócső nyomást érzékeli, meg a hőmérsékletet, de ha amúgy nem gyenge az autó akkor nem hiszem, hogy az a probléma. Esetleg még lehet a szívósor örvény lapátozást állító vákuumos rendszer, nálam a kar néha szétakad, nézd meg, hogy rendesen működik.
Huh? nincs ötlet?
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29679 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:00:07 »

Lehet alapjárati motor, egy tisztítás segíthet, viszonylag könnyen hozzáférhető. A benzinesben nincs légtömegmérő, hanem a hőmérsékletet meg a szívócső nyomást érzékeli, meg a hőmérsékletet, de ha amúgy nem gyenge az autó akkor nem hiszem, hogy az a probléma. Esetleg még lehet a szívósor örvény lapátozást állító vákuumos rendszer, nálam a kar néha szétakad, nézd meg, hogy rendesen működik.

A szívósor ki van belezve, szal az már nem lehet!
Alapjárati motort akkor most ne vegyek még? Próbáljam meg kipucolni? Elvileg most hogy a szívósor ki l ett belezve az is ki lett pucolva!
Naplózva
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #29680 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:11:14 »

Hát ha az is ki lett pucolva, akkor nem nagyon van más ötletem. Esetleg a légszűrő?
A szívósor ki van belezve, szal az már nem lehet!
Alapjárati motort akkor most ne vegyek még? Próbáljam meg kipucolni? Elvileg most hogy a szívósor ki l ett belezve az is ki lett pucolva!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29681 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:24:40 »

Lehet alapjárati motor, egy tisztítás segíthet, viszonylag könnyen hozzáférhető. A benzinesben nincs légtömegmérő, hanem a hőmérsékletet meg a szívócső nyomást érzékeli, meg a hőmérsékletet, de ha amúgy nem gyenge az autó akkor nem hiszem, hogy az a probléma. Esetleg még lehet a szívósor örvény lapátozást állító vákuumos rendszer, nálam a kar néha szétakad, nézd meg, hogy rendesen működik.
ez a MAF, magyarul a légtömegmérő nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #29682 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:34:41 »

Nekem azt mondták MAP, ami más kicsit, MAF a dízelben meg a V6-ban van, de lehet tévedek.
ez a MAF, magyarul a légtömegmérő nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29683 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:38:18 »

Nekem azt mondták MAP, ami más kicsit, MAF a dízelben meg a V6-ban van, de lehet tévedek.
a MAF méri azt amit írtál(hőmérséklet, beszívott levegő nyomás) ezekből számolja, hogy mennyi levegő került a motorba
a MAP tényleg dízelekben van, az a turbónyomást méri és asszem a levegő hőmérsékletét is szintén
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29684 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:43:17 »

a MAF méri azt amit írtál(hőmérséklet, beszívott levegő nyomás) ezekből számolja, hogy mennyi levegő került a motorba
a MAP tényleg dízelekben van, az a turbónyomást méri és asszem a levegő hőmérsékletét is szintén
party0038
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #29685 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:46:28 »

Ilyen sem történt még velem az életben.

Felrobbant az aksim. Gyári Ford aksi, 5,5 éves. Mindig rendben működött, töltés 14V, meleg sincs még nagyon. Nap közben többször is indítottam, megálltam. Az utolsó indulásnál robbant egy nagyot, lerepedt a felső része a doboznak és kész, meg is halt menten.

Volt hasonló tapasztalatotok?
Hirtelen egy Bosch silver S3-at tudtam venni helyette, kicsit magasabb, de azért befért... Furák ezek a mértek, a Fordos laposabb, vagy a Bosch magasabb vajon a "normális" méretnél?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #29686 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 13:54:35 »

TIS szerint,  az 1.8/2.0 benzin T-MAP, a 2.5 V6 MAF, a 2.0 TDCI MAF és T-MAP érzékelős, ebből gondoltam, hogy a légtömegmérő nem ugyanaz mint a T-MAP ( szívócső abszolútnyomás és hőmérséklet). Sorry ha hülyeséget írtam. falbav
a MAF méri azt amit írtál(hőmérséklet, beszívott levegő nyomás) ezekből számolja, hogy mennyi levegő került a motorba
a MAP tényleg dízelekben van, az a turbónyomást méri és asszem a levegő hőmérsékletét is szintén
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29687 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:06:20 »

mi sem. ráhagytam a szerelőre eplus2

Megtörtént a csere, most végre szép csendes hangja van. Egy picit már ki volt az eredeti gyári tárcsa. A lelazítással nem volt gond. A jó kis Aldi-s nyomatékkulcsommal ami kb fél méter, viszonylag könnyen ment. De a központosítás nem megoldható úgy ahogy Ervin írta, mivel a főtengelyen egy kb. 10-12mm furat van, még a tárcsán csak egy ~6mm-s. Abba hiába is dugom bele a 6-s fúrószárat.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #29688 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:15:11 »

Sziasztok!

Már régebben kb 2 hónapja írtam, hogy a kinyomócsapágyam sípol, ez a hang megszűnt kb 2 hete, de viszont most olyan hangot ad a kuplungpedál benyomásakor (váltás nélkül üresben, csak benyomás a pedálon), mintha a váltás nem jött volna össze rendesen, azaz megszámolja a sebesség fokozatokat....hang effektus féle...
Remélem nem kuplungtárcsa, tettőstömegű stb. Huh?

tippeket várok, vagy inkább konkrét megoldást .Köszönöm
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29689 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:36:11 »

Ilyen sem történt még velem az életben.

Felrobbant az aksim. Gyári Ford aksi, 5,5 éves. Mindig rendben működött, töltés 14V, meleg sincs még nagyon. Nap közben többször is indítottam, megálltam. Az utolsó indulásnál robbant egy nagyot, lerepedt a felső része a doboznak és kész, meg is halt menten.

Volt hasonló tapasztalatotok?
Hirtelen egy Bosch silver S3-at tudtam venni helyette, kicsit magasabb, de azért befért... Furák ezek a mértek, a Fordos laposabb, vagy a Bosch magasabb vajon a "normális" méretnél?

a jelek alapján az enyémben is kipukkant, még az előző tulajnál, le is kapta festéket mindenhonnan ahová csak jutott a savból colerique
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29690 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:38:11 »

Valaki megtenné, hogy lefotózza az olajcsere kártyát, matricát ami a motortérben van és elküli nekem a képet? Akarok csinálni egyet és kellene mintának. Előre is köszönöm.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29691 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:38:39 »

Ilyen sem történt még velem az életben.

Felrobbant az aksim. Gyári Ford aksi, 5,5 éves. Mindig rendben működött, töltés 14V, meleg sincs még nagyon. Nap közben többször is indítottam, megálltam. Az utolsó indulásnál robbant egy nagyot, lerepedt a felső része a doboznak és kész, meg is halt menten.

Volt hasonló tapasztalatotok?
Hirtelen egy Bosch silver S3-at tudtam venni helyette, kicsit magasabb, de azért befért... Furák ezek a mértek, a Fordos laposabb, vagy a Bosch magasabb vajon a "normális" méretnél?
a ford laposabb, de nekem alvázszám alapján tudtak adni lapos Bosch S4-et
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29692 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 14:45:58 »

Valaki megtenné, hogy lefotózza az olajcsere kártyát, matricát ami a motortérben van és elküli nekem a képet? Akarok csinálni egyet és kellene mintának. Előre is köszönöm.

nekem ilyenek vannak:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29693 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 16:15:12 »

a ford laposabb, de nekem alvázszám alapján tudtak adni lapos Bosch S4-et
Nekem ami benne van 315X175X175.Ez pontosan beleilleszkedik és a tető könnyen rámegy.Varta Sylver dynamic tipusú
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29694 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 16:31:24 »

Ilyen sem történt még velem az életben.

Felrobbant az aksim. Gyári Ford aksi, 5,5 éves. Mindig rendben működött, töltés 14V, meleg sincs még nagyon. Nap közben többször is indítottam, megálltam. Az utolsó indulásnál robbant egy nagyot, lerepedt a felső része a doboznak és kész, meg is halt menten.

Volt hasonló tapasztalatotok?
Hirtelen egy Bosch silver S3-at tudtam venni helyette, kicsit magasabb, de azért befért... Furák ezek a mértek, a Fordos laposabb, vagy a Bosch magasabb vajon a "normális" méretnél?

hát az nem volt jó választás....fél évet ment és megdöglött nálam, garis bevizsgálás,stb...visszaadták a pénzt.
Csak S3-as sz3r állitólag többivel nincs gond, de én biztos többet nem veszek BOSCH akksit.
Jászakkut vettem 80Ah-t a gyártónál 22-ért.....eddig penge.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29695 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 19:17:47 »

Sziasztok!

Már régebben kb 2 hónapja írtam, hogy a kinyomócsapágyam sípol, ez a hang megszűnt kb 2 hete, de viszont most olyan hangot ad a kuplungpedál benyomásakor (váltás nélkül üresben, csak benyomás a pedálon), mintha a váltás nem jött volna össze rendesen, azaz megszámolja a sebesség fokozatokat....hang effektus féle...
Remélem nem kuplungtárcsa, tettőstömegű stb. Huh?

tippeket várok, vagy inkább konkrét megoldást .Köszönöm
Teljesen be fog dögleni a kinyomód, ideje cserélni, mert ott fog hagyni a gép.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #29696 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 20:13:40 »

te is ki tudod cserélni. Le kell venni az egr cooler csövet (a kipufftól megy az egr felé, fém cső) és egy flex tárcsakulcsának segítségével lelazítod a feszítőt és már mehet is vissza az új bordászíj.
A rövidebbik segédszíj a vízpumpát és a szervót hajtja.

Ha volna jelentkező erre az egyszerű munkára, annak egy ötöst felajánlanék.  vigyor3
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29697 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 20:29:20 »

Megcsinálnám 1 sörért, de nagyon messze laksz.

Ha volna jelentkező erre az egyszerű munkára, annak egy ötöst felajánlanék.  vigyor3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #29698 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 20:39:21 »

nekem ilyenek vannak:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszönöm szépen.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29699 Dátum: 2011.05.22 vasárnap, 20:59:08 »

Köszönöm szépen.
ilyet lehet kapni készen is Roll Eyes

de találtam neked képet Wink






itt találsz egy párat:
http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=oil+change+stickers&_sacat=See-All-Categories
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 587 588 589 590 591 592 593 [594] 595 596 597 598 599 600 601 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.