Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.27 csütörtök, 09:49:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 [600] 601 602 603 604 605 606 607 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20553862 alkalommal)
0 Felhasználó és 25 vendég van a témában
teo
Vendég
« Új hozzászólás #29950 Dátum: 2011.06.03 péntek, 16:49:17 »

Király:)
Tényleg,eddig fordítva ültem be a kocsiba  laugh
Köszi

Esetleg túl gyorsan mész?? Fénysebesség felett már számolni kell ilyen parajelenségekkel!  vigyor3
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #29951 Dátum: 2011.06.03 péntek, 17:49:38 »

legkisebb fokozatban magadra irányitva 10 fok alatt kell lennie akkor jó...
Nekem az a bajom mióta átraktam digitklimásra a gépet, hogy nem fúj maxon olyan erősen mint a manuális....vagy ennyivel hurkább lenne a digites fütőmotor?

Próbálgattam a klímát, mert melegben megint alig hűtött. Ha átkapcsolom Lo állásba, akkor hallani, hogy valamit mozgat belül, mintha erősebben is fújna, és tényleg hideg. Ha hőfokot állítok be, akkor előbb-utóbb visszaáll és langyosat fúj.
Ez így normális? Nekem úgy rémlik, hogy régebben jobban hűtött.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29952 Dátum: 2011.06.03 péntek, 17:52:49 »

Próbálgattam a klímát, mert melegben megint alig hűtött. Ha átkapcsolom Lo állásba, akkor hallani, hogy valamit mozgat belül, mintha erősebben is fújna, és tényleg hideg. Ha hőfokot állítok be, akkor előbb-utóbb visszaáll és langyosat fúj.
Ez így normális? Nekem úgy rémlik, hogy régebben jobban hűtött.
olyankor azt állítod be, hogy azt a hőfokot tartsa. ha elérte, akkor nyílván visszább fogja állítani. azt nézd meg, hogy ha 22°-ra állítod, akkor is ugyan annyi idő alatt kezd el langyosat nyomni, mint ha 18°-ra lenne állítva.

esetleg egy resetet megpróbálhatsz a vezérlőnél
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29953 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:08:34 »

olyankor azt állítod be, hogy azt a hőfokot tartsa. ha elérte, akkor nyílván visszább fogja állítani. azt nézd meg, hogy ha 22°-ra állítod, akkor is ugyan annyi idő alatt kezd el langyosat nyomni, mint ha 18°-ra lenne állítva.

esetleg egy resetet megpróbálhatsz a vezérlőnél
Észrevettem pár dolgot én is.
-Napon felhevült verda esetén átállítja (suttyomban) belső keringtetésre a szellőzést .. klímázáskor. (ilyenkor elég büdös)
-ha nem süt rá a nap az érzékelőre, sokkal zsengébb a hűtés.
-ha négy fokon belülire állítom a hőfokot a kintihez képest, szintén elég halovány a hűtés.
Mindenkinél ilyen?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #29954 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:38:52 »

Megtudná mondani valaki, hogy honnan tudom megállapítani, hogy milyen olajszűrő van az autómban.
Filteres, poharas?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29955 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:42:13 »

Megtudná mondani valaki, hogy honnan tudom megállapítani, hogy milyen olajszűrő van az autómban.
Filteres, poharas?
hát ha Tdci akkor ilyen szűrőbetét van benne ha benzines akkor meg ja  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29956 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:42:45 »

Próbálgattam a klímát, mert melegben megint alig hűtött. Ha átkapcsolom Lo állásba, akkor hallani, hogy valamit mozgat belül, mintha erősebben is fújna, és tényleg hideg. Ha hőfokot állítok be, akkor előbb-utóbb visszaáll és langyosat fúj.
Ez így normális? Nekem úgy rémlik, hogy régebben jobban hűtött.

Hát most azzal hogy régebben jobban hütött nem tudok mit kezdeni,mert ugye nemtudom milyen volt régen sem....
Ha LO-ra teszed akkor elvileg maxon kellene hűtenie persze az aktuális sebességel vagy AUTO-n maxon, és nem figyeli a belső hőmérsékletet....Ha a 40C-os kocsit leakarod hüteni 18C-ra auto-n akkor bizony az maxon fog menni addig mig azt nem érzékeli, feltéve hogy jók az érzékelők.....
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #29957 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:43:20 »

hát ha Tdci akkor ilyen szűrőbetét van benne ha benzines akkor meg ja  Grin
Ford Mondeo 2001  1999 Benzin
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29958 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:44:39 »

Hát most azzal hogy régebben jobban hütött nem tudok mit kezdeni,mert ugye nemtudom milyen volt régen sem....
Ha LO-ra teszed akkor elvileg maxon kellene hűtenie persze az aktuális sebességel vagy AUTO-n maxon, és nem figyeli a belső hőmérsékletet....Ha a 40C-os kocsit leakarod hüteni 18C-ra auto-n akkor bizony az maxon fog menni addig mig azt nem érzékeli, feltéve hogy jók az érzékelők.....
igazából csak a belső hőfokérzékelőnek kell jónak lennie. a napfényszenzor csak annyit csinál, hogy ha süti a nap, és elérte a beállított hőfokot, akkor sem állítja melegebbre a befújt levegőt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #29959 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:52:34 »

Sziasztok! Tegnap kicseréltem a zúgó-búgó szervoszivattyúmat. Kb. 5 órát vett igénybe, kiszerelés-beszereléssel együtt. Kicsit nehezen sikerült lelégteleníteni, próbaúttal viszont megoldódott. Smiley Ezúton szeretném megköszönni Andris77 fórumtársnak az ismeretlenül megadott bizalmát mellyel az alkatrészt illetően segített. Üdv Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #29960 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:56:24 »

Képek? Leírás?
Hozzájárulás a FAQ épüléséhez?
 duhos2

Sziasztok! Tegnap kicseréltem a zúgó-búgó szervoszivattyúmat. Kb. 5 órát vett igénybe, kiszerelés-beszereléssel együtt. Kicsit nehezen sikerült lelégteleníteni, próbaúttal viszont megoldódott. Smiley Ezúton szeretném megköszönni Andris77 fórumtársnak az ismeretlenül megadott bizalmát mellyel az alkatrészt illetően segített. Üdv Tibi
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29961 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:57:43 »

Ford Mondeo 2001  1999 Benzin
Poharas, ha már így nevezted vigyor3...tehát nem lehet benne filtert cserélni...letekered, eldobod, visszatekered az újat. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29962 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:22:51 »

Képek? Leírás?
Hozzájárulás a FAQ épüléséhez?
 duhos2

hát igen, angoloknál másképp működik pl... szomoru1 egyszer csak eljutunk arra a szintre Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #29963 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:40:20 »

Nekem 1.8 benzines van és az filteres, úgyhogy szerintem a 2 literes is lehet az.
Poharas, ha már így nevezted vigyor3...tehát nem lehet benne filtert cserélni...letekered, eldobod, visszatekered az újat. wave
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #29964 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:37:35 »

Képek? Leírás?
Hozzájárulás a FAQ épüléséhez?
 duhos2

Üdv! Megpróbálhatom, ha úgy gondoljátok csak idő kell hozzá mert nem vagyok 1 számítógép guru(fogalmam sincs,hogy lehet pl. képet föltenni vagy h hová küldjem a leírást).  help
Szép napot Tibor
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29965 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:39:17 »


Üdv! Megpróbálhatom, ha úgy gondoljátok csak idő kell hozzá mert nem vagyok 1 számítógép guru(fogalmam sincs,hogy lehet pl. képet föltenni vagy h hová küldjem a leírást).  help
Szép napot Tibor
összerakod képekkel együtt egy doc fájlba, és elküldöd nekem a hzsolt92@gmail.com címre. onnantól én intézem worship wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29966 Dátum: 2011.06.04 szombat, 08:06:16 »

Nekem 1.8 benzines van és az filteres, úgyhogy szerintem a 2 literes is lehet az.
Na lehet félreértjük ezeket a szuper megnevezéseket..... vigyor3 két hete cseréltem egy 1,8-as 125-le-s benzines gépen és azon fém házas egyben eldobható szűrő volt.
A dízeleken meg a szűrőtartó műanyag házból kivesszük a filtert, cseréljük és megy vissza...ott csak a filtert cseréljük, a belsejét vigyor3  a szűrőház marad.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #29967 Dátum: 2011.06.04 szombat, 09:06:10 »

Az enyém is 1.8 125 LE, műanyag szűrőház, és csak a filtert kell cserélni. Szerintem ha nem tudják alvázszám alapján, hogy melyik kell bele, akkor alá kell feküdni és megnézni melyen a szűrőház.

Na lehet félreértjük ezeket a szuper megnevezéseket..... vigyor3 két hete cseréltem egy 1,8-as 125-le-s benzines gépen és azon fém házas egyben eldobható szűrő volt.
A dízeleken meg a szűrőtartó műanyag házból kivesszük a filtert, cseréljük és megy vissza...ott csak a filtert cseréljük, a belsejét vigyor3  a szűrőház marad.
Naplózva
01pingu
Vendég
« Új hozzászólás #29968 Dátum: 2011.06.04 szombat, 11:00:21 »

Nekem az 1.8 110Le benzinesen filteres van,.Üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #29969 Dátum: 2011.06.04 szombat, 11:14:11 »

Észrevettem pár dolgot én is.
-Napon felhevült verda esetén átállítja (suttyomban) belső keringtetésre a szellőzést .. klímázáskor. (ilyenkor elég büdös)
-ha nem süt rá a nap az érzékelőre, sokkal zsengébb a hűtés.
-ha négy fokon belülire állítom a hőfokot a kintihez képest, szintén elég halovány a hűtés.
Mindenkinél ilyen?


Igy logikus.

- A napon allo autoban belul kell keringetni, hogy ugyanazt a levegot hutse le egyre jobban, ne folyton a kinti 35 fokbol kelljen 24-et csinalnia. Ha budos, klimat kell tisztitani, leiras a fooldalon.
- Ha nem erzekeli, hogy rasut a nap, nyilvan kevesbe hut, hiszen "csak" a levegot kell lehutenie, az ablakon besuto nap meleget nem kell kompenzalnia.
- Ha kivul alig van melegebb, mint benn, nyilvan kevesbe fogja tolni a hideget, hiszen kevesbe is melegszik az auto.

Egyebkent igen, az enyem is kb. igy mukodik. Tegnap hirtelen zaporban lement 22 fokra kinn, 23 fokra allitva meg futeni is elkezdett. :-)

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29970 Dátum: 2011.06.04 szombat, 13:02:48 »


A dízeleken meg a szűrőtartó műanyag házból kivesszük a filtert, cseréljük és megy vissza...ott csak a filtert cseréljük, a belsejét vigyor3  a szűrőház marad.
wow1 nálam kompletten kell cserélni házzal együtt wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29971 Dátum: 2011.06.04 szombat, 13:19:06 »

Az enyém is 1.8 125 LE, műanyag szűrőház, és csak a filtert kell cserélni. Szerintem ha nem tudják alvázszám alapján, hogy melyik kell bele, akkor alá kell feküdni és megnézni melyen a szűrőház.

Mondjuk ez 2004-es volt...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #29972 Dátum: 2011.06.04 szombat, 13:50:54 »

wow1 nálam kompletten kell cserélni házzal együtt wave
azthogy? miért csináltak ennyiféle dizlit is?  Undecided
Enyém is olyan hogy műanyag házban csak a betétet kell cserézni!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29973 Dátum: 2011.06.04 szombat, 19:47:48 »

Akkor ez a gyári intelligencia része. Engem csak a büdös zavar, mikor belsőre vált át.

Igy logikus.

- A napon allo autoban belul kell keringetni, hogy ugyanazt a levegot hutse le egyre jobban, ne folyton a kinti 35 fokbol kelljen 24-et csinalnia. Ha budos, klimat kell tisztitani, leiras a fooldalon.
- Ha nem erzekeli, hogy rasut a nap, nyilvan kevesbe hut, hiszen "csak" a levegot kell lehutenie, az ablakon besuto nap meleget nem kell kompenzalnia.
- Ha kivul alig van melegebb, mint benn, nyilvan kevesbe fogja tolni a hideget, hiszen kevesbe is melegszik az auto.

Egyebkent igen, az enyem is kb. igy mukodik. Tegnap hirtelen zaporban lement 22 fokra kinn, 23 fokra allitva meg futeni is elkezdett. :-)

AndyA


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29974 Dátum: 2011.06.04 szombat, 19:57:58 »

Akkor ez a gyári intelligencia része. Engem csak a büdös zavar, mikor belsőre vált át.

tisztítsd ki és elmúlik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #29975 Dátum: 2011.06.04 szombat, 20:45:54 »

Cseréltem ma go szüröt.
Viszont azt vettem észre, hogy a motorblokk tetején vastagon áll az olajos sár.  falbav

Vajon honnan jöhet?
De ami sokkal jobban érdekel hogyan lehet megszüntetni?  Huh?









Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29976 Dátum: 2011.06.04 szombat, 20:48:32 »

Cseréltem ma go szüröt.
Viszont azt vettem észre, hogy a motorblokk tetején vastagon áll az olajos sár.  falbav

Vajon honnan jöhet?
De ami sokkal jobban érdekel hogyan lehet megszüntetni?  Huh?



vegyél féktisztót, takaríítsd le, és kezd el figyelni, hogy honnan jön. így nem nagyon lehet megmondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29977 Dátum: 2011.06.04 szombat, 20:57:31 »

Cseréltem ma go szüröt.
Viszont azt vettem észre, hogy a motorblokk tetején vastagon áll az olajos sár.  falbav

Vajon honnan jöhet?

Szia!
A két porlasztó körül ahol olajos....oda kell venned két porlasztó köré való betétet a szelepfedélbe...a TDCi topicban nem rég írtunk erről. A cseréje kb 5 perc/porlasztó wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29978 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:03:59 »

Szia!
A két porlasztó körül ahol olajos....oda kell venned két porlasztó köré való betétet a szelepfedélbe...a TDCi topicban nem rég írtunk erről. A cseréje kb 5 perc/porlasztó wave
mekkora meló kicserélni a porlasztókat?? 115le-sén gondolkodom erősen...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29979 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:13:34 »

Szia!
A két porlasztó körül ahol olajos....oda kell venned két porlasztó köré való betétet a szelepfedélbe...a TDCi topicban nem rég írtunk erről. A cseréje kb 5 perc/porlasztó wave
Erről jut eszembe, le kell venni hozzá a szelepfedelet?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29980 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:14:33 »

mekkora meló kicserélni a porlasztókat?? 115le-sén gondolkodom erősen...
Nagynyomású csöveket lebontod a pcs tetejéről, résolajcsöveket szintén, ezután ki tudod húzni azokat a betéteket a porlasztó körül. Más már nem maradt hátra, mint megfelelő porlasztó kiszedővel kitekered a csúcsot....visszarakásnál célszerű új tűzgyűrűt rakni, vagy a meglévőket kilágyítani és úgy visszarakni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29981 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:16:11 »

Erről jut eszembe, le kell venni hozzá a szelepfedelet?
Nem, a két fül alá alányúlsz csavarhúzóval, és felfele megfeszíted egyszerre a két oldalon...simán kijön.
Vissza meg egyszerüen belenyomod a helyére.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #29982 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:17:06 »

Poharas, ha már így nevezted vigyor3...tehát nem lehet benne filtert cserélni...letekered, eldobod, visszatekered az újat. wave

enyém 2001. 1999ccm betétes, nem poharas
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.04 szombat, 21:57:41 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29983 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:19:36 »

Nem, a két fül alá alányúlsz csavarhúzóval, és felfele megfeszíted egyszerre a két oldalon...simán kijön.
Vissza meg egyszerüen belenyomod a helyére.
Akkor a porlasztót kell csak kivenni hozzá?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29984 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:19:58 »

Nagynyomású csöveket lebontod a pcs tetejéről, résolajcsöveket szintén, ezután ki tudod húzni azokat a betéteket a porlasztó körül. Más már nem maradt hátra, mint megfelelő porlasztó kiszedővel kitekered a csúcsot....vis***akásnál célszerű új tűzgyűrűt rakni, vagy a meglévőket kilágyítani és úgy vis***akni.
és milyen az a porlasztó csúcs kitekerő kézikészülék?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29985 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:26:28 »

Akkor a porlasztót kell csak kivenni hozzá?
Nem, a nagynyomásút a pcs tetejéről, a résolajcsövet, meg Ci-nél gondolom a csatit.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29986 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:29:44 »

és milyen az a porlasztó csúcs kitekerő kézikészülék?? vigyor3
Egy spec dugókulcs...asszem 21 v. 22-es ...de nem kell valami hú-de-über-extra valamire gondolni...egy dugókulcs..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29987 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:31:04 »

Nem, a nagynyomásút a pcs tetejéről, a résolajcsövet, meg Ci-nél gondolom a csatit.

Köszi!  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29988 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:32:27 »

Egy spec dugókulcs...asszem 21 v. 22-es ...de nem kell valami hú-de-über-extra valamire gondolni...egy dugókulcs..
akkor jó ahoz villáskulcs is nyes

tűzgyűrű mennyibe kerül kb?? gondolom 4db van belőle. vagy a régit hogy lehet "fellágyítani"??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #29989 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:40:53 »

Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala  Huh? bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott  eljen
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Most jön a gond, hogy orvosoljam mindezt a holnapi vasárnapon, mert hétfőn nagyon kell a kocsi... volt már valakinek ilyen? Hogy tett csodát?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29990 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:47:14 »

akkor jó ahoz villáskulcs is nyes

tűzgyűrű mennyibe kerül kb?? gondolom 4db van belőle. vagy a régit hogy lehet "fellágyítani"??
Na ide aztán nem jó a villás...  vigyor3  kell az a 21-es ablakos dugó.. nyes
100 ft-os tétel lehet..de nem tudom...lágyítani úgy kell hogy felhevíted vörösre és vízbe dobod őket...túlhevítésre vigyázz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29991 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:53:28 »

Na ide aztán nem jó a villás...  vigyor3  kell az a 21-es ablakos dugó.. nyes
100 ft-os tétel lehet..de nem tudom...lágyítani úgy kell hogy felhevíted vörösre és vízbe dobod őket...túlhevítésre vigyázz.
akkor kerítek olyat vigyor3

akkor túzgyűrűből is új fog kelleni, mert nincs mivel felhevíteni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29992 Dátum: 2011.06.04 szombat, 21:58:36 »

akkor kerítek olyat vigyor3

akkor túzgyűrűből is új fog kelleni, mert nincs mivel felhevíteni vigyor3
Nincs gáztűzhelyetek?  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29993 Dátum: 2011.06.04 szombat, 22:01:01 »

Nincs gáztűzhelyetek?  vigyor3
az van. meg jó levegős hálózati gáz is nyes ezen még vizet forralni is kihívás nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29994 Dátum: 2011.06.04 szombat, 22:25:50 »

nem kell a tűzkarikával semmit sem csinálni, ugyanugy visszateheted....semmi baja nem lessz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #29995 Dátum: 2011.06.04 szombat, 22:47:07 »

nem kell a tűzkarikával semmit sem csinálni, ugyanugy visszateheted....semmi baja nem lessz.
Az is jó lehet, de szerintem olyan olcsó, hogy nem érdemes visszarakni a régit...főleg így hogy az olajtérbe mehet, az életbe nem vennéd észre, ha kismennyiségben higítaná az olajat.Az meg nem túl hasznos szomoru1 lásd DPF-es csodák...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29996 Dátum: 2011.06.05 vasárnap, 00:20:27 »

Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala  Huh? bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott  eljen
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Most jön a gond, hogy orvosoljam mindezt a holnapi vasárnapon, mert hétfőn nagyon kell a kocsi... volt már valakinek ilyen? Hogy tett csodát?
Főtengely ékszíjtárcsa is volt cserélve?Lehet,hogy a szíj csúszik mert nem feszít rendesen havernak így égett rá .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29997 Dátum: 2011.06.05 vasárnap, 01:28:20 »

Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala  Huh? bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott  eljen
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Most jön a gond, hogy orvosoljam mindezt a holnapi vasárnapon, mert hétfőn nagyon kell a kocsi... volt már valakinek ilyen? Hogy tett csodát?
Szerintem klimacsapágy lesz. Azt nem cserélted egyedül .
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #29998 Dátum: 2011.06.05 vasárnap, 14:14:21 »

Szerintem klimacsapágy lesz. Azt nem cserélted egyedül .
Az eset kísértetiesen hasonlít az enyémre. Szerintem ennyit bírt a főtengely szíjtárcsa. Mindenkinek javaslom a spanyol utángyártottat, az sose hullik szét.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #29999 Dátum: 2011.06.05 vasárnap, 14:18:33 »

Már tavaly le akartam szedni az üléskárpitokat mosás céljából, de nem tudom hogyan kell. A kombi hátsó támlájának hátulját olyan filc borítja, mint a csomagtartó padlóját. Úgy tűnik hozzá van ragasztva a támlához. Le lehet szedni valahogyan?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 593 594 595 596 597 598 599 [600] 601 602 603 604 605 606 607 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.