Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:02:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
593
594
595
596
597
598
599
[
600
]
601
602
603
604
605
606
607
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787669 alkalommal)
bigzso
és 61 vendég van a témában
teo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29950 Dátum:
2011.06.03 péntek, 16:49:17 »
Idézetet írta: cscsabi30 - 2011.06.03 péntek, 08:04:24
Király:)
Tényleg,eddig fordítva ültem be a kocsiba
Köszi
Esetleg túl gyorsan mész?? Fénysebesség felett már számolni kell ilyen parajelenségekkel!
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4973
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29951 Dátum:
2011.06.03 péntek, 17:49:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.01 szerda, 18:51:16
legkisebb fokozatban magadra irányitva 10 fok alatt kell lennie akkor jó...
Nekem az a bajom mióta átraktam digitklimásra a gépet, hogy nem fúj maxon olyan erősen mint a manuális....vagy ennyivel hurkább lenne a digites fütőmotor?
Próbálgattam a klímát, mert melegben megint alig hűtött. Ha átkapcsolom Lo állásba, akkor hallani, hogy valamit mozgat belül, mintha erősebben is fújna, és tényleg hideg. Ha hőfokot állítok be, akkor előbb-utóbb visszaáll és langyosat fúj.
Ez így normális? Nekem úgy rémlik, hogy régebben jobban hűtött.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29952 Dátum:
2011.06.03 péntek, 17:52:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.03 péntek, 17:49:38
Próbálgattam a klímát, mert melegben megint alig hűtött. Ha átkapcsolom Lo állásba, akkor hallani, hogy valamit mozgat belül, mintha erősebben is fújna, és tényleg hideg. Ha hőfokot állítok be, akkor előbb-utóbb visszaáll és langyosat fúj.
Ez így normális? Nekem úgy rémlik, hogy régebben jobban hűtött.
olyankor azt állítod be, hogy azt a hőfokot tartsa. ha elérte, akkor nyílván visszább fogja állítani. azt nézd meg, hogy ha 22°-ra állítod, akkor is ugyan annyi idő alatt kezd el langyosat nyomni, mint ha 18°-ra lenne állítva.
esetleg egy resetet megpróbálhatsz a vezérlőnél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29953 Dátum:
2011.06.03 péntek, 18:08:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.03 péntek, 17:52:49
olyankor azt állítod be, hogy azt a hőfokot tartsa. ha elérte, akkor nyílván visszább fogja állítani. azt nézd meg, hogy ha 22°-ra állítod, akkor is ugyan annyi idő alatt kezd el langyosat nyomni, mint ha 18°-ra lenne állítva.
esetleg egy resetet megpróbálhatsz a vezérlőnél
Észrevettem pár dolgot én is.
-Napon felhevült verda esetén átállítja (suttyomban) belső keringtetésre a szellőzést .. klímázáskor. (ilyenkor elég büdös)
-ha nem süt rá a nap az érzékelőre, sokkal zsengébb a hűtés.
-ha négy fokon belülire állítom a hőfokot a kintihez képest, szintén elég halovány a hűtés.
Mindenkinél ilyen?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29954 Dátum:
2011.06.03 péntek, 18:38:52 »
Megtudná mondani valaki, hogy honnan tudom megállapítani, hogy milyen olajszűrő van az autómban.
Filteres, poharas?
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29955 Dátum:
2011.06.03 péntek, 18:42:13 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2011.06.03 péntek, 18:38:52
Megtudná mondani valaki, hogy honnan tudom megállapítani, hogy milyen olajszűrő van az autómban.
Filteres, poharas?
hát ha Tdci akkor ilyen szűrőbetét van benne ha benzines akkor meg ja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29956 Dátum:
2011.06.03 péntek, 18:42:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.06.03 péntek, 17:49:38
Próbálgattam a klímát, mert melegben megint alig hűtött. Ha átkapcsolom Lo állásba, akkor hallani, hogy valamit mozgat belül, mintha erősebben is fújna, és tényleg hideg. Ha hőfokot állítok be, akkor előbb-utóbb visszaáll és langyosat fúj.
Ez így normális? Nekem úgy rémlik, hogy régebben jobban hűtött.
Hát most azzal hogy régebben jobban hütött nem tudok mit kezdeni,mert ugye nemtudom milyen volt régen sem....
Ha LO-ra teszed akkor elvileg maxon kellene hűtenie persze az aktuális sebességel vagy AUTO-n maxon, és nem figyeli a belső hőmérsékletet....Ha a 40C-os kocsit leakarod hüteni 18C-ra auto-n akkor bizony az maxon fog menni addig mig azt nem érzékeli, feltéve hogy jók az érzékelők.....
Naplózva
guliver83329
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 349
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29957 Dátum:
2011.06.03 péntek, 18:43:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.03 péntek, 18:42:13
hát ha Tdci akkor ilyen szűrőbetét van benne ha benzines akkor meg ja
Ford Mondeo 2001 1999 Benzin
Naplózva
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29958 Dátum:
2011.06.03 péntek, 18:44:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.03 péntek, 18:42:45
Hát most azzal hogy régebben jobban hütött nem tudok mit kezdeni,mert ugye nemtudom milyen volt régen sem....
Ha LO-ra teszed akkor elvileg maxon kellene hűtenie persze az aktuális sebességel vagy AUTO-n maxon, és nem figyeli a belső hőmérsékletet....Ha a 40C-os kocsit leakarod hüteni 18C-ra auto-n akkor bizony az maxon fog menni addig mig azt nem érzékeli, feltéve hogy jók az érzékelők.....
igazából csak a belső hőfokérzékelőnek kell jónak lennie. a napfényszenzor csak annyit csinál, hogy ha süti a nap, és elérte a beállított hőfokot, akkor sem állítja melegebbre a befújt levegőt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29959 Dátum:
2011.06.03 péntek, 19:52:34 »
Sziasztok! Tegnap kicseréltem a zúgó-búgó szervoszivattyúmat. Kb. 5 órát vett igénybe, kiszerelés-beszereléssel együtt. Kicsit nehezen sikerült lelégteleníteni, próbaúttal viszont megoldódott.
Ezúton szeretném megköszönni Andris77 fórumtársnak az ismeretlenül megadott bizalmát mellyel az alkatrészt illetően segített. Üdv Tibi
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29960 Dátum:
2011.06.03 péntek, 19:56:24 »
Képek? Leírás?
Hozzájárulás a FAQ épüléséhez?
Idézetet írta: tibike71 - 2011.06.03 péntek, 19:52:34
Sziasztok! Tegnap kicseréltem a zúgó-búgó szervoszivattyúmat. Kb. 5 órát vett igénybe, kiszerelés-beszereléssel együtt. Kicsit nehezen sikerült lelégteleníteni, próbaúttal viszont megoldódott.
Ezúton szeretném megköszönni Andris77 fórumtársnak az ismeretlenül megadott bizalmát mellyel az alkatrészt illetően segített. Üdv Tibi
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29961 Dátum:
2011.06.03 péntek, 19:57:43 »
Idézetet írta: guliver83329 - 2011.06.03 péntek, 18:43:20
Ford Mondeo 2001 1999 Benzin
Poharas, ha már így nevezted
...tehát nem lehet benne filtert cserélni...letekered, eldobod, visszatekered az újat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29962 Dátum:
2011.06.03 péntek, 20:22:51 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.03 péntek, 19:56:24
Képek? Leírás?
Hozzájárulás a FAQ épüléséhez?
hát igen, angoloknál másképp működik pl...
egyszer csak eljutunk arra a szintre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tbandee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29963 Dátum:
2011.06.03 péntek, 21:40:20 »
Nekem 1.8 benzines van és az filteres, úgyhogy szerintem a 2 literes is lehet az.
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.03 péntek, 19:57:43
Poharas, ha már így nevezted
...tehát nem lehet benne filtert cserélni...letekered, eldobod, visszatekered az újat.
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29964 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:37:35 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.06.03 péntek, 19:56:24
Képek? Leírás?
Hozzájárulás a FAQ épüléséhez?
Üdv! Megpróbálhatom, ha úgy gondoljátok csak idő kell hozzá mert nem vagyok 1 számítógép guru(fogalmam sincs,hogy lehet pl. képet föltenni vagy h hová küldjem a leírást).
Szép napot Tibor
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29965 Dátum:
2011.06.04 szombat, 07:39:17 »
Idézetet írta: tibike71 - 2011.06.04 szombat, 07:37:35
Üdv! Megpróbálhatom, ha úgy gondoljátok csak idő kell hozzá mert nem vagyok 1 számítógép guru(fogalmam sincs,hogy lehet pl. képet föltenni vagy h hová küldjem a leírást).
Szép napot Tibor
összerakod képekkel együtt egy doc fájlba, és elküldöd nekem a
hzsolt92@gmail.com
címre. onnantól én intézem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29966 Dátum:
2011.06.04 szombat, 08:06:16 »
Idézetet írta: Tbandee - 2011.06.03 péntek, 21:40:20
Nekem 1.8 benzines van és az filteres, úgyhogy szerintem a 2 literes is lehet az.
Na lehet félreértjük ezeket a szuper megnevezéseket.....
két hete cseréltem egy 1,8-as 125-le-s benzines gépen és azon fém házas egyben eldobható szűrő volt.
A dízeleken meg a szűrőtartó műanyag házból kivesszük a filtert, cseréljük és megy vissza...ott csak a filtert cseréljük, a belsejét
a szűrőház marad.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tbandee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29967 Dátum:
2011.06.04 szombat, 09:06:10 »
Az enyém is 1.8 125 LE, műanyag szűrőház, és csak a filtert kell cserélni. Szerintem ha nem tudják alvázszám alapján, hogy melyik kell bele, akkor alá kell feküdni és megnézni melyen a szűrőház.
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 08:06:16
Na lehet félreértjük ezeket a szuper megnevezéseket.....
két hete cseréltem egy 1,8-as 125-le-s benzines gépen és azon fém házas egyben eldobható szűrő volt.
A dízeleken meg a szűrőtartó műanyag házból kivesszük a filtert, cseréljük és megy vissza...ott csak a filtert cseréljük, a belsejét
a szűrőház marad.
Naplózva
01pingu
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29968 Dátum:
2011.06.04 szombat, 11:00:21 »
Nekem az 1.8 110Le benzinesen filteres van,.Üdv.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27093
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29969 Dátum:
2011.06.04 szombat, 11:14:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.03 péntek, 18:08:34
Észrevettem pár dolgot én is.
-Napon felhevült verda esetén átállítja (suttyomban) belső keringtetésre a szellőzést .. klímázáskor. (ilyenkor elég büdös)
-ha nem süt rá a nap az érzékelőre, sokkal zsengébb a hűtés.
-ha négy fokon belülire állítom a hőfokot a kintihez képest, szintén elég halovány a hűtés.
Mindenkinél ilyen?
Igy logikus.
- A napon allo autoban belul kell keringetni, hogy ugyanazt a levegot hutse le egyre jobban, ne folyton a kinti 35 fokbol kelljen 24-et csinalnia. Ha budos, klimat kell tisztitani, leiras a fooldalon.
- Ha nem erzekeli, hogy rasut a nap, nyilvan kevesbe hut, hiszen "csak" a levegot kell lehutenie, az ablakon besuto nap meleget nem kell kompenzalnia.
- Ha kivul alig van melegebb, mint benn, nyilvan kevesbe fogja tolni a hideget, hiszen kevesbe is melegszik az auto.
Egyebkent igen, az enyem is kb. igy mukodik. Tegnap hirtelen zaporban lement 22 fokra kinn, 23 fokra allitva meg futeni is elkezdett. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29970 Dátum:
2011.06.04 szombat, 13:02:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 08:06:16
A dízeleken meg a szűrőtartó műanyag házból kivesszük a filtert, cseréljük és megy vissza...ott csak a filtert cseréljük, a belsejét
a szűrőház marad.
nálam kompletten kell cserélni házzal együtt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29971 Dátum:
2011.06.04 szombat, 13:19:06 »
Idézetet írta: Tbandee - 2011.06.04 szombat, 09:06:10
Az enyém is 1.8 125 LE, műanyag szűrőház, és csak a filtert kell cserélni. Szerintem ha nem tudják alvázszám alapján, hogy melyik kell bele, akkor alá kell feküdni és megnézni melyen a szűrőház.
Mondjuk ez 2004-es volt...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29972 Dátum:
2011.06.04 szombat, 13:50:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 13:02:48
nálam kompletten kell cserélni házzal együtt
azthogy? miért csináltak ennyiféle dizlit is?
Enyém is olyan hogy műanyag házban csak a betétet kell cserézni!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29973 Dátum:
2011.06.04 szombat, 19:47:48 »
Akkor ez a gyári intelligencia része. Engem csak a büdös zavar, mikor belsőre vált át.
Idézetet írta: AndyA - 2011.06.04 szombat, 11:14:11
Igy logikus.
- A napon allo autoban belul kell keringetni, hogy ugyanazt a levegot hutse le egyre jobban, ne folyton a kinti 35 fokbol kelljen 24-et csinalnia. Ha budos, klimat kell tisztitani, leiras a fooldalon.
- Ha nem erzekeli, hogy rasut a nap, nyilvan kevesbe hut, hiszen "csak" a levegot kell lehutenie, az ablakon besuto nap meleget nem kell kompenzalnia.
- Ha kivul alig van melegebb, mint benn, nyilvan kevesbe fogja tolni a hideget, hiszen kevesbe is melegszik az auto.
Egyebkent igen, az enyem is kb. igy mukodik. Tegnap hirtelen zaporban lement 22 fokra kinn, 23 fokra allitva meg futeni is elkezdett. :-)
AndyA
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29974 Dátum:
2011.06.04 szombat, 19:57:58 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.04 szombat, 19:47:48
Akkor ez a gyári intelligencia része. Engem csak a büdös zavar, mikor belsőre vált át.
tisztítsd ki és elmúlik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29975 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:45:54 »
Cseréltem ma go szüröt.
Viszont azt vettem észre, hogy a motorblokk tetején vastagon áll az olajos sár.
Vajon honnan jöhet?
De ami sokkal jobban érdekel hogyan lehet megszüntetni?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29976 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:48:32 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.06.04 szombat, 20:45:54
Cseréltem ma go szüröt.
Viszont azt vettem észre, hogy a motorblokk tetején vastagon áll az olajos sár.
Vajon honnan jöhet?
De ami sokkal jobban érdekel hogyan lehet megszüntetni?
vegyél féktisztót, takaríítsd le, és kezd el figyelni, hogy honnan jön. így nem nagyon lehet megmondani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29977 Dátum:
2011.06.04 szombat, 20:57:31 »
Idézetet írta: Feco66 - 2011.06.04 szombat, 20:45:54
Cseréltem ma go szüröt.
Viszont azt vettem észre, hogy a motorblokk tetején vastagon áll az olajos sár.
Vajon honnan jöhet?
Szia!
A két porlasztó körül ahol olajos....oda kell venned két porlasztó köré való betétet a szelepfedélbe...a TDCi topicban nem rég írtunk erről. A cseréje kb 5 perc/porlasztó
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29978 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:03:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 20:57:31
Szia!
A két porlasztó körül ahol olajos....oda kell venned két porlasztó köré való betétet a szelepfedélbe...a TDCi topicban nem rég írtunk erről. A cseréje kb 5 perc/porlasztó
mekkora meló kicserélni a porlasztókat?? 115le-sén gondolkodom erősen...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29979 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:13:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 20:57:31
Szia!
A két porlasztó körül ahol olajos....oda kell venned két porlasztó köré való betétet a szelepfedélbe...a TDCi topicban nem rég írtunk erről. A cseréje kb 5 perc/porlasztó
Erről jut eszembe, le kell venni hozzá a szelepfedelet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29980 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:14:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 21:03:59
mekkora meló kicserélni a porlasztókat?? 115le-sén gondolkodom erősen...
Nagynyomású csöveket lebontod a pcs tetejéről, résolajcsöveket szintén, ezután ki tudod húzni azokat a betéteket a porlasztó körül. Más már nem maradt hátra, mint megfelelő porlasztó kiszedővel kitekered a csúcsot....visszarakásnál célszerű új tűzgyűrűt rakni, vagy a meglévőket kilágyítani és úgy visszarakni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29981 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:16:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.04 szombat, 21:13:34
Erről jut eszembe, le kell venni hozzá a szelepfedelet?
Nem, a két fül alá alányúlsz csavarhúzóval, és felfele megfeszíted egyszerre a két oldalon...simán kijön.
Vissza meg egyszerüen belenyomod a helyére.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29982 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:17:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.03 péntek, 19:57:43
Poharas, ha már így nevezted
...tehát nem lehet benne filtert cserélni...letekered, eldobod, visszatekered az újat.
enyém 2001. 1999ccm betétes, nem poharas
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.04 szombat, 21:57:41 írta mondejoooooo
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29983 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:19:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 21:16:11
Nem, a két fül alá alányúlsz csavarhúzóval, és felfele megfeszíted egyszerre a két oldalon...simán kijön.
Vissza meg egyszerüen belenyomod a helyére.
Akkor a porlasztót kell csak kivenni hozzá?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29984 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:19:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 21:14:33
Nagynyomású csöveket lebontod a pcs tetejéről, résolajcsöveket szintén, ezután ki tudod húzni azokat a betéteket a porlasztó körül. Más már nem maradt hátra, mint megfelelő porlasztó kiszedővel kitekered a csúcsot....vis***akásnál célszerű új tűzgyűrűt rakni, vagy a meglévőket kilágyítani és úgy vis***akni.
és milyen az a porlasztó csúcs kitekerő kézikészülék??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29985 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:26:28 »
Idézetet írta: GiN - 2011.06.04 szombat, 21:19:36
Akkor a porlasztót kell csak kivenni hozzá?
Nem, a nagynyomásút a pcs tetejéről, a résolajcsövet, meg Ci-nél gondolom a csatit.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29986 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:29:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 21:19:58
és milyen az a porlasztó csúcs kitekerő kézikészülék??
Egy spec dugókulcs...asszem 21 v. 22-es ...de nem kell valami hú-de-über-extra valamire gondolni...egy dugókulcs..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29987 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:31:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 21:26:28
Nem, a nagynyomásút a pcs tetejéről, a résolajcsövet, meg Ci-nél gondolom a csatit.
Köszi!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29988 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:32:27 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 21:29:44
Egy spec dugókulcs...asszem 21 v. 22-es ...de nem kell valami hú-de-über-extra valamire gondolni...egy dugókulcs..
akkor jó ahoz villáskulcs is
tűzgyűrű mennyibe kerül kb?? gondolom 4db van belőle. vagy a régit hogy lehet "fellágyítani"??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29989 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:40:53 »
Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala
bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy
el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Most jön a gond, hogy orvosoljam mindezt a holnapi vasárnapon, mert hétfőn nagyon kell a kocsi... volt már valakinek ilyen? Hogy tett csodát?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29990 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:47:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 21:32:27
akkor jó ahoz villáskulcs is
tűzgyűrű mennyibe kerül kb?? gondolom 4db van belőle. vagy a régit hogy lehet "fellágyítani"??
Na ide aztán nem jó a villás...
kell az a 21-es ablakos dugó..
100 ft-os tétel lehet..de nem tudom...lágyítani úgy kell hogy felhevíted vörösre és vízbe dobod őket...túlhevítésre vigyázz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29991 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:53:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 21:47:14
Na ide aztán nem jó a villás...
kell az a 21-es ablakos dugó..
100 ft-os tétel lehet..de nem tudom...lágyítani úgy kell hogy felhevíted vörösre és vízbe dobod őket...túlhevítésre vigyázz.
akkor kerítek olyat
akkor túzgyűrűből is új fog kelleni, mert nincs mivel felhevíteni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29992 Dátum:
2011.06.04 szombat, 21:58:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.04 szombat, 21:53:28
akkor kerítek olyat
akkor túzgyűrűből is új fog kelleni, mert nincs mivel felhevíteni
Nincs gáztűzhelyetek?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29993 Dátum:
2011.06.04 szombat, 22:01:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.06.04 szombat, 21:58:36
Nincs gáztűzhelyetek?
az van. meg jó levegős hálózati gáz is
ezen még vizet forralni is kihívás
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29994 Dátum:
2011.06.04 szombat, 22:25:50 »
nem kell a tűzkarikával semmit sem csinálni, ugyanugy visszateheted....semmi baja nem lessz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29995 Dátum:
2011.06.04 szombat, 22:47:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.06.04 szombat, 22:25:50
nem kell a tűzkarikával semmit sem csinálni, ugyanugy visszateheted....semmi baja nem lessz.
Az is jó lehet, de szerintem olyan olcsó, hogy nem érdemes visszarakni a régit...főleg így hogy az olajtérbe mehet, az életbe nem vennéd észre, ha kismennyiségben higítaná az olajat.Az meg nem túl hasznos
lásd DPF-es csodák...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29996 Dátum:
2011.06.05 vasárnap, 00:20:27 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.06.04 szombat, 21:40:53
Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala
bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy
el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Most jön a gond, hogy orvosoljam mindezt a holnapi vasárnapon, mert hétfőn nagyon kell a kocsi... volt már valakinek ilyen? Hogy tett csodát?
Főtengely ékszíjtárcsa is volt cserélve?Lehet,hogy a szíj csúszik mert nem feszít rendesen havernak így égett rá .
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29997 Dátum:
2011.06.05 vasárnap, 01:28:20 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.06.04 szombat, 21:40:53
Na a mai szép napot (megmártóztam a demjéni fürdőben) megkoronázta egy ijesztő zaj, hazafelé jövet: sercegő, szöszmötölő hang a hossz-bordásszíj-felől. És tényleg: elkezdett kirojtozódni a szíj oldala
bajusza lett, és le is kopott a széléből egy teljes bordányi. Mitől kophat így el a széle? Enyhe pánikroham, család a kocsiban, és beteg a kocsi.
Az Autóklubot fel is hívtam, hogy el merjek-e indulni haza (20 km), mert egy szíjcsere nem 5 perces móka, feszítőstül szétkapni.... meg szíjat se akasztok le így szombat este sehonnan. Azt mondta a manusz, hogy
el lehet menni vele, ha csak 3 borda maradt rajta akkor is, de óvatosan. Egy késsel vagy ollóval levághatom a rojtos részt, és elmúlik az ijesztő zaj. Különben meg a jóistenre van bízva
Na ettől nem lettem okosabb, de elindultam, és íme hazaértem. Az utolsó kilométeren már úgy csattogott, verdeste magát, hogy nagyon rémísztő volt hallani. De kibírta, hazahozott
Pontosan egy éve volt cserélve a teljes vezérlés, szíjjal együtt.
Most jön a gond, hogy orvosoljam mindezt a holnapi vasárnapon, mert hétfőn nagyon kell a kocsi... volt már valakinek ilyen? Hogy tett csodát?
Szerintem klimacsapágy lesz. Azt nem cserélted egyedül .
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29998 Dátum:
2011.06.05 vasárnap, 14:14:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.05 vasárnap, 01:28:20
Szerintem klimacsapágy lesz. Azt nem cserélted egyedül .
Az eset kísértetiesen hasonlít az enyémre. Szerintem ennyit bírt a főtengely szíjtárcsa. Mindenkinek javaslom a spanyol utángyártottat, az sose hullik szét.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Üléskárpit leszedése
«
Új hozzászólás #29999 Dátum:
2011.06.05 vasárnap, 14:18:33 »
Már tavaly le akartam szedni az üléskárpitokat mosás céljából, de nem tudom hogyan kell. A kombi hátsó támlájának hátulját olyan filc borítja, mint a csomagtartó padlóját. Úgy tűnik hozzá van ragasztva a támlához. Le lehet szedni valahogyan?
Naplózva
Oldalak:
1
...
593
594
595
596
597
598
599
[
600
]
601
602
603
604
605
606
607
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ