Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 14:08:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 650 651 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20343880 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32150 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 21:58:03 »

Mi a véleményetek arról a jól bevált régi megoldásról, hogy a hőtőrácshoz némi takarást eszközölünk? Csak amiatt, hogy a rövid távokon ne hűtse vissza a jeges szellő a kiegészítőfűtéssel nagy kínnal felhevített motorkát?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32151 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 22:06:35 »

Mi a véleményetek arról a jól bevált régi megoldásról, hogy a hőtőrácshoz némi takarást eszközölünk? Csak amiatt, hogy a rövid távokon ne hűtse vissza a jeges szellő a kiegészítőfűtéssel nagy kínnal felhevített motorkát?

Csak -10-20-ban kell. Viszont akkor simán letakarhatod a hűtő felét. Páran csinálták.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32152 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 22:17:14 »

Mi a véleményetek arról a jól bevált régi megoldásról, hogy a hőtőrácshoz némi takarást eszközölünk? Csak amiatt, hogy a rövid távokon ne hűtse vissza a jeges szellő a kiegészítőfűtéssel nagy kínnal felhevített motorkát?

én egész télen így járok vele. termosztátot cseréltem már kétszer, de két hónap után ugyanaz a volt a tünet. úgyhogy berágtam, méretre vágtam 1 fekete gumis aljú szönyeget és letakartam vele majdnem a háromnegyedét a hűtőnek. nagyon bevállt.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32153 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 23:03:20 »

Mi a véleményetek arról a jól bevált régi megoldásról, hogy a hőtőrácshoz némi takarást eszközölünk? Csak amiatt, hogy a rövid távokon ne hűtse vissza a jeges szellő a kiegészítőfűtéssel nagy kínnal felhevített motorkát?
A ford már gyárilag is befogadta  (ellopva a bömitől) az ötletet. Az MKIV-es facelift első hűtőrűcsai mögött 16 fokozatban zárható-nyitható lamellák vannak a terhelés és hőfok függvényében. A gyár szerint ez 6% légellenállás csökkenéssel és hamarabbi bemelegedéssel és a kihülés elkerülését hozza magával.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32154 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 23:05:37 »

A ford már gyárilag is befogadta  (ellopva a bömitől) az ötletet.

Meglepődnék, ha ez a bömös ötlete volna. Mert ugyi a régi világban az orosz járgányoknál volt már ilyen, bár az csak kézzel állítós-bowdenes volt.
Sok helyen van hideg. Alaszka, orosz, svéd...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32155 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 23:08:21 »

Meglepődnék, ha ez a bömös ötlete volna. Mert ugyi a régi világban az orosz járgányoknál volt már ilyen, bár az csak kézzel állítós-bowdenes volt.
Sok helyen van hideg. Alaszka, orosz, svéd...
Persze az oroszoknál kézzel állítható két állapotú fókabőr vagy kátránypapir: Összel be tavasszal ki.  nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #32156 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 23:14:19 »

mondjuk azt,hogy te a -10ben is a 15fokos garázsból indulsz,és talán az is lehet,hogy be sem kapcsol a kiegfűtésed,mert az csak 0 fok alatt kapcsol és addig meg amíg a hf eléri a 75fokot vagy 15 percig.Szóval a te példádat ne fogadjuk el,mert nem a csillaggarázsban áll a gép,és lehet,hogy egy télen 2x sem kapcsolt be neked! beka3 vigyor3
Te most 0 fokot írsz,én valamelyik nap 5 fokot írtam.Erre ma 9 fok volt Pécsen és az elkerülőn jöttem elég rendesen és bekapcsolt.Olyan meleg lett hirtelen.beértem a városba 11 fokra felment a hő és azonnal kikapcsolt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32157 Dátum: 2011.10.13 csütörtök, 23:44:17 »

Persze az oroszoknál kézzel állítható két állapotú fókabőr vagy kátránypapir: Összel be tavasszal ki.  nyes

Nem, nem... láttam már olyan autót, ahol fokozatmentesen, bowdenen keresztül, a fülkéből lehetett állítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #32158 Dátum: 2011.10.14 péntek, 06:23:06 »

Nem, nem... láttam már olyan autót, ahol fokozatmentesen, bowdenen keresztül, a fülkéből lehetett állítani.
Sziasztok!
 Bocs, hogy belevau, de az 1985 előtti wartburgokon a bowdenes lamellásmegoldás ott figyelt worship
                                           Üdv mindenkinek
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32159 Dátum: 2011.10.14 péntek, 09:39:55 »

Hát ez se mindig igaz, mert enyém 2002-es Magyarországi, gyárilag Trend és van benne mindkettő...

Az enyém detto ugyanez, és nincs benne semmi, csak a helye. Persze az enyém 2005-ös F2-es...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32160 Dátum: 2011.10.14 péntek, 09:52:06 »

Sziasztok!
 Bocs, hogy belevau, de az 1985 előtti wartburgokon a bowdenes lamellásmegoldás ott figyelt worship
                                           Üdv mindenkinek

Igen, tényleg. Bár a varnyú is német... de az mind1, az alapötlet biztosan nem a bmw-é.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32161 Dátum: 2011.10.14 péntek, 09:55:10 »

Sziasztok!
 Bocs, hogy belevau, de az 1985 előtti wartburgokon a bowdenes lamellásmegoldás ott figyelt worship
                                           Üdv mindenkinek

Így van, de a bowdenes, belülről állítható megoldás csak a "De Luxe" kivitelekben volt benne, csakúgy mint a tolótető...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32162 Dátum: 2011.10.14 péntek, 10:03:29 »

Így van, de a bowdenes, belülről állítható megoldás csak a "De Luxe" kivitelekben volt benne, csakúgy mint a tolótető...

De csak fészlift előtt?  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32163 Dátum: 2011.10.14 péntek, 10:14:28 »

De csak fészlift előtt?  vigyor3

Na most megfogtál.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #32164 Dátum: 2011.10.14 péntek, 10:55:06 »

Sziasztok!!!
Valaki nem tud 2db lengéscsillapitót hátra olcsón?Huh?Huh?
üdv
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32165 Dátum: 2011.10.14 péntek, 16:00:55 »

A ford már gyárilag is befogadta  (ellopva a bömitől) az ötletet. Az MKIV-es facelift első hűtőrűcsai mögött 16 fokozatban zárható-nyitható lamellák vannak a terhelés és hőfok függvényében. A gyár szerint ez 6% légellenállás csökkenéssel és hamarabbi bemelegedéssel és a kihülés elkerülését hozza magával.
Mekkora rizsa, reklámszöveg, hülyeség ez is, az 1,9 TDI  1320 kg-os octaviával lazán odafigyelés nélkül eljártam 4,3-4.5-ös fogyival, azóta már annyit fejlődött a befecskendezés, az égéstér, a turbó, a légellenállás csökkentésre irányuló törekvések, az eco gumik, meg ami hülyeséget még bele nem írnak a katalógusokba... hogy ha ma bemegy az ember egy szalonba és kihoz egy ugyanilyen súlyu új autót (mondjuk focus) akkor megdöbbenve veszi észre, hogy a nagy erőfeszítések árán és a sok technikai újítás miatt, normál használatnál nem tudja ezt az értéket az új...amit egy 15 évvel ezelőtti technika tudott....na innentől kezdve nálam a többi a mese kategória... vigyor3
El kell adni....eladni meg etetéssel lehet. hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32166 Dátum: 2011.10.14 péntek, 17:25:10 »

Nem, nem... láttam már olyan autót, ahol fokozatmentesen, bowdenen keresztül, a fülkéből lehetett állítani.

off

1982-es IFA 211-es busznál levegőmunkahenger vezérelt a hűtő előtt egy lamellarendszert. hideg víznél zárt, majd a víz melegedésével folyamatosan nyitott. Már ha működött  pias

Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32167 Dátum: 2011.10.14 péntek, 17:57:31 »

Mekkora rizsa, reklámszöveg, hülyeség ez is, az 1,9 TDI  1320 kg-os octaviával lazán odafigyelés nélkül eljártam 4,3-4.5-ös fogyival, azóta már annyit fejlődött a befecskendezés, az égéstér, a turbó, a légellenállás csökkentésre irányuló törekvések, az eco gumik, meg ami hülyeséget még bele nem írnak a katalógusokba... hogy ha ma bemegy az ember egy szalonba és kihoz egy ugyanilyen súlyu új autót (mondjuk focus) akkor megdöbbenve veszi észre, hogy a nagy erőfeszítések árán és a sok technikai újítás miatt, normál használatnál nem tudja ezt az értéket az új...amit egy 15 évvel ezelőtti technika tudott....na innentől kezdve nálam a többi a mese kategória... vigyor3
El kell adni....eladni meg etetéssel lehet. hehe

Azt azért ne feledjük, hogy a károsanyag-kibocsátás a töredékére esett. Az 5-ös bmw 6 hengeres, 3 liters dízele annyi co2-őt bocsát ki, mint a mi 2.0-ásunk (vagy a benzin, v a dizli).
Korom dettó. Tehát nőtt a teljesítmény, nőtt a biztonság, nőtt minden, a fogyi meg csökkent.
Jó dolog ez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #32168 Dátum: 2011.10.14 péntek, 18:45:34 »

Te most 0 fokot írsz,én valamelyik nap 5 fokot írtam.Erre ma 9 fok volt Pécsen és az elkerülőn jöttem elég rendesen és bekapcsolt.Olyan meleg lett hirtelen.beértem a városba 11 fokra felment a hő és azonnal kikapcsolt.
igazad van.5 fok a valós. worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #32169 Dátum: 2011.10.14 péntek, 18:49:19 »

Ha kimegyek, ott biz -10 fok lesz, mint más, nem garázsban szunyáló embereknél. Ha tudnánk a motor tömegét, ki tujuk számolni, csak az elektromos fűtés 15 perc alatt hány fokot melegít a vízen. De van egy jobb ötletem, ezt egyszer ki is próbálhatjuk. Hideg motor beröffent, és megmérni a víz hőmérsékletét a parton előtt és után. A te jó kis lézeres mérőddel. Van aknád? Érdekelne a dolog.
csak neked a hf hőmérséklete szerintem 1 perc alatt 75 fokos lesz a meleg garázsból indulva,és már le is kapcsolt a kiegfűtés.utána már csak a következő motorindításnál kapcsol be.Míg aki -15ből indul,annak legalább 15 percet fog üzemelni a fűtése..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32170 Dátum: 2011.10.14 péntek, 19:40:45 »

Azt azért ne feledjük, hogy a károsanyag-kibocsátás a töredékére esett. Az 5-ös bmw 6 hengeres, 3 liters dízele annyi co2-őt bocsát ki, mint a mi 2.0-ásunk (vagy a benzin, v a dizli).
Korom dettó. Tehát nőtt a teljesítmény, nőtt a biztonság, nőtt minden, a fogyi meg csökkent.
Jó dolog ez.
Nem igaz!  Az MKIV hány %-al nehezebb mint az MKIII de nem ennyi %-al nőtt a fogyija sajnos szomoru1 Pedig egy új generáció, a technikai fejlődéssel simán kompenzálni kellett volna azt a jelentéktelen súlygyarapodást...sőt, teljesítménynövekedés papíron....gondolom mentél már Te is újjal, úgyhogy ezt inkább megint hagyjuk.. szomoru1
Azzal meg végképp nem győz meg senki, hogy 4 liter gázolajból több károsanyag keletkezik mint 6 literből...tudom 10 emberből 6-nak elég annyit mondani hogy a 4 litert fogyasztó az euro2-es a 6 litert fogyasztó meg euro5-ös ezért az már nem is szennyez...hát igen vigyor3, na de mi már ne tartozzunk bele ebbe a szuper 6-osba.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32171 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:25:20 »

Nem igaz!  Az MKIV hány %-al nehezebb mint az MKIII de nem ennyi %-al nőtt a fogyija sajnos szomoru1 Pedig egy új generáció, a technikai fejlődéssel simán kompenzálni kellett volna azt a jelentéktelen súlygyarapodást...sőt, teljesítménynövekedés papíron....gondolom mentél már Te is újjal, úgyhogy ezt inkább megint hagyjuk.. szomoru1
Azzal meg végképp nem győz meg senki, hogy 4 liter gázolajból több károsanyag keletkezik mint 6 literből...tudom 10 emberből 6-nak elég annyit mondani hogy a 4 litert fogyasztó az euro2-es a 6 litert fogyasztó meg euro5-ös ezért az már nem is szennyez...hát igen vigyor3, na de mi már ne tartozzunk bele ebbe a szuper 6-osba.. vigyor3
Ezt te honnan veszed, hogy nem kompenzálták, nem fejlesztettek?
Nekem az
MKIII 2.2TDCi: súlya 1485kg , 155ló, 400Nm, gyári vegyes 6,1 l/100
MKIV 2.2TDCi: súlya 1524kg , 200ló , 450Nm, gyári vegyes 6,0 l/100
Azért ha csak 50kg-is de nehezebb, tényleg erősebb és mégis ha hangya töknyit is de lentebb tudták vinni ennek ellenére a fogyasztást.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32172 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:34:42 »

Ezt te honnan veszed, hogy nem kompenzálták, nem fejlesztettek?
Nekem az
MKIII 2.2TDCi: súlya 1485kg , 155ló, 400Nm, gyári vegyes 6,1 l/100
MKIV 2.2TDCi: súlya 1524kg , 200ló , 450Nm, gyári vegyes 6,0 l/100
Azért ha csak 50kg-is de nehezebb, tényleg erősebb és mégis ha hangya töknyit is de lentebb tudták vinni ennek ellenére a fogyasztást.

Akik használnak 4-et panaszkodnak, hogy többet eszik mint a 3-as, ne a papíron leírtakat mond, azt én is tudok gépelni, hanem a valóst...Hát a lóerők....azokat nem rég emlegette itt valaki, hogy manapság pónilóban mérik...főleg a passatoknál eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32173 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:43:59 »

Akik használnak 4-et panaszkodnak, hogy többet eszik mint a 3-as, ne a papíron leírtakat mond, azt én is tudok gépelni, hanem a valóst...Hát a lóerők....azokat nem rég emlegette itt valaki, hogy manapság pónilóban mérik...főleg a passatoknál eplus2
Hát nem is tudom, mivel nekem nem katalógus áll a garázsban se III-asból se IV-esből. Így egészen biztos én tudhatom rosszul   worship
ui:
nyugi a fordnál most se ponilóban mérik a teljesítményt  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32174 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:55:14 »

Nem igaz!  Az MKIV hány %-al nehezebb mint az MKIII de nem ennyi %-al nőtt a fogyija sajnos szomoru1 Pedig egy új generáció, a technikai fejlődéssel simán kompenzálni kellett volna azt a jelentéktelen súlygyarapodást...

Nézzük a jó öreg 2 literest. Mindkettőnél 4 ajtóst veszek.
    co2  v    oút ve     0-100   
3: 154  7,7 4,7 5,8   9,8s   1505kg 130 ló
4: 139 6.4  4.6 5.3   9,5s   1571kg 140 ló
4: 139 6.4  4.6 5.3   8,9s   1571kg 163 ló

Egy kicsit nőtt a tömeg, csökkent a fogyi. A fogyiba nem csak a tömeg szól bele, hanem a méret is.
Nézzük a méreteket:

     sz       m
3:  1812 1429
4:  1886  1500

A hossz is nőtt, de az nem szól bele a fogyiba. Tehát nehezebb, szélesebb, magasabb, és kevesebbet eszik... fél liter már említésre méltó. Majd 10%.

Válasz
sőt, teljesítménynövekedés papíron....gondolom mentél már Te is újjal, úgyhogy ezt inkább megint hagyjuk.. szomoru1

Ne hagyjuk. A maximális teljesítményről beszélünk, ami nem feltétlenül jár nagyobb fogyival.
Attól, hogy 10 lóval több van, még nem kell többet ennie. A katalógus szerint meg a 140 és 163 ugyanannyit eszik.
Amúgy egyetértek én veled... szerintem is mindig az a jó, ami nekem van. Persze, érzésre nem megy annyira a 4/140, mint a 3/130. Érzésre. De valójában igen.
A 4-esben jóval kevesebbnek érzed ugyanazt a sebességet. Becsapnak az érzékeid. A 4-esben nem annyira nyersen, hirtelen jön meg az erő.

Válasz
Azzal meg végképp nem győz meg senki, hogy 4 liter gázolajból több károsanyag keletkezik mint 6 literből...tudom 10 emberből 6-nak elég annyit mondani hogy a 4 litert fogyasztó az euro2-es a 6 litert fogyasztó meg euro5-ös ezért az már nem is szennyez...hát igen vigyor3, na de mi már ne tartozzunk bele ebbe a szuper 6-osba.. vigyor3

Na, arról nem is próbálnálak meggyőzni, mert én sem hiszem. A 3-asnál van dpf, és ott biz fél literrel megugrott a fogyi... na arra én is kíváncsi vagyok, a több fogyi miért környezetbarátabb... persze, a részecskék meg minden.

Amúgy meg ha egy euro2-est raksz egy ekkora kasztniba, az biz nem ennyit fog enni... nézz majd meg egy 7-es bmw-t, az kb ekkora volt 15 évvel ezelőtt, a 3 literes kb ennyi lóerő volt, na az 10 körül kajált, de inkább többet, és nem 5,3-at.
A jó öreg 300d is kb 10 litert evett, és asszem 88 lovas volt... a 300 td meg 125... na se evett 10-nél kevesebbet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32175 Dátum: 2011.10.14 péntek, 20:55:41 »

Hát nem is tudom, mivel nekem nem katalógus áll a garázsban se III-asból se IV-esből. Így egészen biztos én tudhatom rosszul   worship
ui:
nyugi a fordnál most se ponilóban mérik a teljesítményt  Wink
Na akkor Te tudsz majd hiteles adatokat adni a fogyikról....a tippem: ha be lesz járatva az új, kb 1 lierrel kér majd többet mint a régi vigyor3 Wink  bár úgy is elfogult leszel  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32176 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:01:28 »

Nézzük a jó öreg 2 literest. Mindkettőnél 4 ajtóst veszek.
    co2  v    oút ve     0-100   
3: 154  7,7 4,7 5,8   9,8s   1505kg 130 ló
4: 139 6.4  4.6 5.3   9,5s   1571kg 140 ló
4: 139 6.4  4.6 5.3   8,9s   1571kg 163 ló

Egy kicsit nőtt a tömeg, csökkent a fogyi. A fogyiba nem csak a tömeg szól bele, hanem a méret is.
Nézzük a méreteket:

     sz       m
3:  1812 1429
4:  1886  1500

A hossz is nőtt, de az nem szól bele a fogyiba. Tehát nehezebb, szélesebb, magasabb, és kevesebbet eszik... fél liter már említésre méltó. Majd 10%.

Ne hagyjuk. A maximális teljesítményről beszélünk, ami nem feltétlenül jár nagyobb fogyival.
Attól, hogy 10 lóval több van, még nem kell többet ennie. A katalógus szerint meg a 140 és 163 ugyanannyit eszik.
Amúgy egyetértek én veled... szerintem is mindig az a jó, ami nekem van. Persze, érzésre nem megy annyira a 4/140, mint a 3/130. Érzésre. De valójában igen.
A 4-esben jóval kevesebbnek érzed ugyanazt a sebességet. Becsapnak az érzékeid. A 4-esben nem annyira nyersen, hirtelen jön meg az erő.

Na, arról nem is próbálnálak meggyőzni, mert én sem hiszem. A 3-asnál van dpf, és ott biz fél literrel megugrott a fogyi... na arra én is kíváncsi vagyok, a több fogyi miért környezetbarátabb... persze, a részecskék meg minden.

Amúgy meg ha egy euro2-est raksz egy ekkora kasztniba, az biz nem ennyit fog enni... nézz majd meg egy 7-es bmw-t, az kb ekkora volt 15 évvel ezelőtt, a 3 literes kb ennyi lóerő volt, na az 10 körül kajált, de inkább többet, és nem 5,3-at.
A jó öreg 300d is kb 10 litert evett, és asszem 88 lovas volt... a 300 td meg 125... na se evett 10-nél kevesebbet.
Nem az enyémhez hasonlítottam hanem a TDCi-khez, az enyém már annyira elavult, hogy nem is merem leírni mennyi volt az utolsó hat tankolásomnál a fogyasztás... eplus2   úgy is megdöntenéd, de legalábbis elméleted lenne rá, hogy hogyan.. eplus2 nyes Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32177 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:08:21 »

Nem az enyémhez hasonlítottam hanem a TDCi-khez, az enyém már annyira elavult, hogy nem is merem leírni mennyi volt az utolsó hat tankolásomnál a fogyasztás... eplus2   úgy is megdöntenéd, de legalábbis elméleted lenne rá, hogy hogyan.. eplus2 nyes Wink

Az ilyen tegnap 3 literrel mentem fogyival mit lehet kezdeni? Semmit. A mérési adatoknál azért van pár dolog, amire odafigyel egy valamit magára adó ember.
Az egyik, hogy ugyanolyan körülmények között mérje az összes autót. Ez gondolom érthető, miért. A másik, hogy reprodukálható legyen. Gondolom ezt is érti, aki érti.
És még néhány ilyen, de ezt hagyjuk.
Na ebből a tiéd egyiknek sem felel meg. Nekem is vannak jó fogyi-adataim, nem is írom ide, mert nem lehet összehasonlítani.
Olyan van, hogy együtt mentünk a Gabóval, bár nálunk vagy 200 kilóval több volt. Síkon az enyém evett többet, dombokon az enyém. De jóval. Holott, az övé 2.2-es.
Már nem emlékszem az adatokra, de azt sem lehet összehasonlítani, mert nálunk sokkal több cuycc volt, és +3 gyerek (ők csak ketten voltak).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32178 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:21:56 »

Ma kicseréltem a HZsolt92-tól kapott fekete órát a középkonzolon.....
Egész jó lett!
Viszont eladósorba került a régi óra1ség(fehér)...
Ha valakit érdekel szóljon bátran ..... nyes nyes email
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32179 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:26:48 »

Amúgy meg ha egy euro2-est raksz egy ekkora kasztniba, az biz nem ennyit fog enni... nézz majd meg egy 7-es bmw-t, az kb ekkora volt 15 évvel ezelőtt, a 3 literes kb ennyi lóerő volt, na az 10 körül kajált, de inkább többet, és nem 5,3-at.
A jó öreg 300d is kb 10 litert evett, és asszem 88 lovas volt... a 300 td meg 125... na se evett 10-nél kevesebbet.

az minden szempontból 50%-al nagyobb motor!  +2 henger, +1000ccm, de 10 litert nem szívott le a d ... ami már CR. és 189LE volt, nem 2,0 TDCi-vel azonos 130.
ezzel kicsit másabb a baba fekvése: http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1.9_gl_tdi_digit_klimas_elkelt-5174130
sima adagolós, méretek kb-ra jók. súlyra kisebb kb 200kg-val, de 5 - 5,5 literrel kiment a világból. az már csak részletkérdés, h volt alatta 90 literes tank, ami a hatótávnak odabaxxott jól!
és a 7es béem 1830kg. de én a súlyt nem piszkálom, mert ha az előbbinél (amit én hoztam) nem számít akkor ne számítson itt se.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #32180 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:31:18 »

Nekem 1724kg-os a gépem és most 5,48l a fogyi lásd link.
Régivel 5,01-es átlagot produkáltam kisebb kerekekkel és mérettel.
http://www.spritmonitor.de/en/detail/368359.html
Azért tudnak ezek az újabb motorok is  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 21:51:41 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32181 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:32:23 »

Na akkor Te tudsz majd hiteles adatokat adni a fogyikról....a tippem: ha be lesz járatva az új, kb 1 lierrel kér majd többet mint a régi vigyor3 Wink  bár úgy is elfogult leszel  hehe
Most eszik kb 1 literrel többet mint a régi egy nyers bejáratlan motorral ugyanott hasonló feltételek között mint a régi. Ez teljesen rendjén van mert úgy is kb 10ekm-nál fog beállni a fogyasztása ennek is. Szerintem az nem elfogultság ha meg vagyok elégedve a fordal, mert szerintem arra amire én használom, nekem és szerintem még sok másiknak is tökéletesen megfelel. nekme most ez elég nem akarok se többet se kevesebbet. majd 4-5 év múlva meg meglátom hogy mi lesz. Akkor már lehet hogy dizelhybridhidrogén lesz éppen az aktuális.

Egyébként ez a  motor totál más mint a III-asé. Én igen is azt mondom, hogy nagyot alkotott vele a ford. Annál is inkább mert jelenleg ez a földön a legerősebb 4 hengeres 1db turboval lélegeztetett dizel. Azért azon érdemes elgondolkozni hogy ekkora teljesítményt mindenki 2db turbóval bír kicsiholni. Tényleg nagyot alkottak vele a fordnál. Érzem tapasztalom más mint az előző pedig az MKIII 2.2TDCi-it most is szívesen örömmel vezetem (már ha az asszony nagy ritkán ideadja  szomoru1 )
Szerintem hasonló lehet a helyzet a MKIV 163 vagy 140 lovas 2,0TDCi-vel is (alatta szerintem nem biztos hogy elég ennek a nagy kaszninak, ott lehet, hogy előjöhet a nagy kaszni kis motor túlterhelés miatti többlet fogyasztás, de ezt nem tudom, mondja meg az aki használ ilyet. )

Egyébként meg egyáltalán nem vagyok elfogult.: Minden Mondeo dizel a legjobbak között van a saját kategóriájában.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32182 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:43:15 »

Az ilyen tegnap 3 literrel mentem fogyival mit lehet kezdeni? Semmit. A mérési adatoknál azért van pár dolog, amire odafigyel egy valamit magára adó ember.

a 3liter lehet reálís, de sajnos hosszútávon nem tartható Sad MO-n ha eljön a délután 5 óra akkor az építők kezéből kiesik a lapát, nincs váltóműszak, majd folytatják holnap. az utak olyanok mintha táblákból lenne összerakva, és frankó szintemelkedések is vannak 1-1 ilyen összetételnél. 110km/h 5.ben 3,2-vel vihető (az enyémmel pl), de csak addig amíg szép sima az út! 1 említett összetétel, a maga kis buckájával akár 7-8 literre is fellöki 1 pillanat alatt, vissza viszont több idő kell, h leessen.

a pillanatnyi fogyasztásmérő 2 liter alatt nem értékeli a fogyasztást. van az az út ahol 60km/h 4.-ben ... bármikor meg tudom csinálni, h -.- legyen a kijelzőn!  persze fontos tudni, h ez a szakasz kb 1km! azaz semmire nem megyek vele a gyakorlatban, csak ojjan jóóó látni  nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #32183 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:43:39 »


Egyébként meg egyáltalán nem vagyok elfogult.: Minden Mondeo dizel a legjobbak között van a saját kategóriájában.
Ez így van  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32184 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:51:03 »

Most eszik kb 1 literrel többet mint a régi egy nyers bejáratlan motorral ugyanott hasonló feltételek között mint a régi. Ez teljesen rendjén van mert úgy is kb 10ekm-nál fog beállni a fogyasztása ennek is. Szerintem az nem elfogultság ha meg vagyok elégedve a fordal, mert szerintem arra amire én használom, nekem és szerintem még sok másiknak is tökéletesen megfelel. nekme most ez elég nem akarok se többet se kevesebbet. majd 4-5 év múlva meg meglátom hogy mi lesz. Akkor már lehet hogy dizelhybridhidrogén lesz éppen az aktuális.

Egyébként ez a  motor totál más mint a III-asé. Én igen is azt mondom, hogy nagyot alkotott vele a ford. Annál is inkább mert jelenleg ez a földön a legerősebb 4 hengeres 1db turboval lélegeztetett dizel. Azért azon érdemes elgondolkozni hogy ekkora teljesítményt mindenki 2db turbóval bír kicsiholni. Tényleg nagyot alkottak vele a fordnál. Érzem tapasztalom más mint az előző pedig az MKIII 2.2TDCi-it most is szívesen örömmel vezetem (már ha az asszony nagy ritkán ideadja  szomoru1 )
Szerintem hasonló lehet a helyzet a MKIV 163 vagy 140 lovas 2,0TDCi-vel is (alatta szerintem nem biztos hogy elég ennek a nagy kaszninak, ott lehet, hogy előjöhet a nagy kaszni kis motor túlterhelés miatti többlet fogyasztás, de ezt nem tudom, mondja meg az aki használ ilyet. )

Egyébként meg egyáltalán nem vagyok elfogult.: Minden Mondeo dizel a legjobbak között van a saját kategóriájában.
A fordnak nincs köze az autódban levő motorhoz, a feliraton kívül vigyor3 viszont ez tényleg egy kiválló PSA erőforrás, a C5-ben ugyanígy egy turbóval 204 lóerővel árulják overboost nélkül 450NM-el. Az hogy PSA a motor, ráadásul a boschtól veszik a befecskendezést erre a típusra az csak jó lehet.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32185 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:56:32 »

az minden szempontból 50%-al nagyobb motor!  +2 henger, +1000ccm, de 10 litert nem szívott le a d ... ami már CR. és 189LE volt, nem 2,0 TDCi-vel azonos 130.
ezzel kicsit másabb a baba fekvése: http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_1.9_gl_tdi_digit_klimas_elkelt-5174130
sima adagolós, méretek kb-ra jók. súlyra kisebb kb 200kg-val, de 5 - 5,5 literrel kiment a világból. az már csak részletkérdés, h volt alatta 90 literes tank, ami a hatótávnak odabaxxott jól!
és a 7es béem 1830kg. de én a súlyt nem piszkálom, mert ha az előbbinél (amit én hoztam) nem számít akkor ne számítson itt se.

http://vintagecars.fw.hu/
A több henger nyilván számít. Azt írtam, hogy 15 évvel ezelőtt. (94-2001) 725 tds. Ugyan 143 ló, de csak 280 Nm. Gyorsulás 11,4s. A tömeggel baj van... majd két tonna.
5-ös, 95-2003. 525 tds. Ugyanaz a motor, 10,4s, 1555 kg. Ennyit tud a 115-ös tddi. Az 530 184 ló, 390 nm... 8,0s. Ez már többet tud, mint a 200 lovas 2.2 tdci. Tehát valahol eközött. Végsebesség kb ugyanaz. Na ezek szvsz nem esznek 10 alatt... a 143 lovas volt az omegában, volt a haveromnak, és az biz jó sokat evett (ott 130 lovas volt).
Az a passat, amit linkeltél, olyat vezettem pár hónapig. Az inkább az 1-2 mondeo mérete, nem a 3, főleg nem a 4 (és hogy milyen puritán, az valami elképesztő, zörgő műanyagok, led visszajelző... az irányjelző egy kerek led. A hosszúfény is egy kék led.) Jól ment nagyon, volt benne ABS, kívülről jól nézett ki. Fehér volt, meg hatul szárny.

A súlyt nem tudjuk kihagyni az összehasonlításból, mert az igenis hogy számít. Persze, egy modernebb autót tudja ugyanazt kevesebb kilóból, de most a motort hasonlítottuk össze, és így valóban nem jó hasonlításra a 7-es, mert az sokkal nehezebb, majd 30%-kal több. Látszik is, az 525 tds mennyivel jobb, mint a 725 tds.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32186 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:57:46 »

A fordnak nincs köze az autódban levő motorhoz, a feliraton kívül vigyor3 viszont ez tényleg egy kiválló PSA erőforrás, a C5-ben ugyanígy egy turbóval 204 lóerővel árulják overboost nélkül 450NM-el. Az hogy PSA a motor, ráadásul a boschtól veszik a befecskendezést erre a típusra az csak jó lehet.

Előszöris, a fejlesztés közös... a 2.2-est nem tudom, de a 2.0-át a ford gyártja angliában. És az elektronika teljesen más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32187 Dátum: 2011.10.14 péntek, 21:58:36 »

A fordnak nincs köze az autódban levő motorhoz, a feliraton kívül vigyor3 viszont ez tényleg egy kiválló PSA erőforrás, a C5-ben ugyanígy egy turbóval 204 lóerővel árulják overboost nélkül 450NM-el. Az hogy PSA a motor, ráadásul a boschtól veszik a befecskendezést erre a típusra az csak jó lehet.
A C5 pont rossz példa mert ott nagyon csúnyán elcsesztek valamit a hajtásláncal. A III-assal "mérköztem" kb 2 hónapja egy C5-össel. Nem lehetett utána túlságosan megelégedve magával  Roll Eyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32188 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:00:58 »

A C5 pont rossz példa mert ott nagyon csúnyán elcsesztek valamit a hajtásláncal. A III-assal "mérköztem" kb 2 hónapja egy C5-össel. Nem lehetett utána túlságosan megelégedve magával  Roll Eyes
Lehet 1,6-os HDi volt... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32189 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:02:15 »

A C5 pont rossz példa mert ott nagyon csúnyán elcsesztek valamit a hajtásláncal. A III-assal "mérköztem" kb 2 hónapja egy C5-össel. Nem lehetett utána túlságosan megelégedve magával  Roll Eyes

Valami miatt ugyanazzal a 2.00 hdi motorral a pözsó 407, ami inkább kisebb, ennek ellenére jóval rosszabb a gyorsulása.
Valamit elszúrnak a váltónál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32190 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:06:57 »

Előszöris, a fejlesztés közös... a 2.2-est nem tudom, de a 2.0-át a ford gyártja angliában. És az elektronika teljesen más.
Igen közös... Wink a 2003-ban fejlesztett 2.0-ás HDI-t közösen fejlesztették a 2007-ben megjelent mondeoba. help
A pug407-esben 2004 óta futnak azok a motorok...Te melyik motorról beszélsz?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 22:08:48 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32191 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:10:58 »

http://vintagecars.fw.hu/
A több henger nyilván számít. Azt írtam, hogy 15 évvel ezelőtt. (94-2001) 725 tds.
...
5-ös, 95-2003. 525 tds.

ezek viszont 2,5 adagolós dízlik. 15 éve még nem is volt 3 literes dizlijük. 
az, h az omegába mennyire került 1az1be ez a motor azt inkább hagynám hehe hehe hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 22:13:10 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32192 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:12:13 »

Igen közös... Wink a 2003-ban fejlesztett 2.0-ás HDI-t közösen fejlesztették a 2007-ben megjelent mondeoba. help
A pug407-esben 2004 óta futnak azok a motorok...Te melyik motorról beszélsz?

Ahogy a fókában is... ott is 2004 körül jelent meg.

Az összes közös fejlesztés. 1,4, 1,6, 2,0 és 2,2.
Az 1,4 tdci először a fiestában jelent meg, utána a p206-ban (ha igaz).
A közös fejlesztés abban nyilvánult meg, hogy a "vas" az psa, de amikor a közös nyomócsöves átalakítás ment, akkor közösen fizették a kutatásokat, fejlesztéseket.
És mondom, ki-ki magának gyártja. Azt nem tudom, mindent-e, de a 2,0 az biztos, meg talán az 1,6.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32193 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:13:33 »

ezek viszont 2,5 adagolós dízlik.
az, h az omegába mennyire került 1az1be ez a motor azt inkább hagynám hehe hehe hehe

Igen, adagolós. Azt akartam megmutatni: 1 jóval nagyobb motor, 2 jóval nagyobb fogyi kellett ugyanakkora teljesítményhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32194 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:16:35 »

Ahogy a fókában is... ott is 2004 körül jelent meg.

Az összes közös fejlesztés. 1,4, 1,6, 2,0 és 2,2.
Az 1,4 tdci először a fiestában jelent meg, utána a p206-ban (ha igaz).
A közös fejlesztés abban nyilvánult meg, hogy a "vas" az psa, de amikor a közös nyomócsöves átalakítás ment, akkor közösen fizették a kutatásokat, fejlesztéseket.
És mondom, ki-ki magának gyártja. Azt nem tudom, mindent-e, de a 2,0 az biztos, meg talán az 1,6.
Ha Te mondod, akkor biztosan, még a mazda is magának gyártja Ő is egy külön gyárban az 1.6 HDi-t mert úgy jobban megéri... wave ja meg a suzuki is most épített gyárat 1.6 HDi erőforrást gyártani az sx4-be..meg velük is közösen fejlesztették...bizonyára... Szerintem meg a psa fejlesztett egy kiválló motorcsaládot és ezt árulja több cégnek is, köztük a fordnak is, nincs ebben semmi szégyelni való egyik vevő cég részéről sem, költséget takarítanak meg, és nincs veszélye egy félresiklott fejlesztésnek, biztosra mehetnek. Mert ezek a PSA motorok jók! Ennyi! wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.14 péntek, 22:22:47 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32195 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:20:57 »

Lehet 1,6-os HDi volt... Wink
Ha te mondod akkor biztos 1,6HDI volt. Egyébként csak megnéztem a kedvenc citromodat. Tényleg sok közös van a mondeo 2,2-es motorjával  eplus2
http://www.citroen.hu/Resources/Content//HU/pdf/fiches_techniques/C5_2011_09_30.pdf

mintha csak biturbo lenne az 200FAP HDI    vagy mintha totál más lenne a befecskendezés    Roll Eyes
             
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32196 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:25:00 »

Ha Te mondod, akkor biztosan, még a mazda is magának gyártja Ő is egy külön gyárban az 1.6 HDi-t mert úgy jobban megéri... wave

Azt nem tudom, hogy a mazda hol gyártja, de pl az ő 2,2-esük nem ugyanaz, mint a psa. Ha a köbcenti egyezik is, a löket-furat nem.
Múltkor beszélgettem egy sráccal, ő bizonygatta... vagy így van, vagy nincs.
De a gyártás az mindig nagy pénz... és gondolom sok fogy a 2.0 hdi-ből, vagy 5-6 márkába bekerül.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32197 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:27:31 »

Igen, adagolós. Azt akartam megmutatni: 1 jóval nagyobb motor, 2 jóval nagyobb fogyi kellett ugyanakkora teljesítményhez.

azért nem jó a példa mert '98 előtt a d bejövetele előtt a béem kb azt vallotta, h akinek van pénze béemre annak tankolni is van pénze. kicsit se gyúrtak a fogyasztásra, pedig akkor más autógyárak már régen szorították le a fogyit! a 2,0i simán evett 10 felett, míg a sierra 2,0i beérte 7,5-el. csak az 1ik magasról tett rá.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #32198 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:31:03 »

Ha te mondod akkor biztos 1,6HDI volt. Egyébként csak megnéztem a kedvenc citromodat. Tényleg sok közös van a mondeo 2,2-es motorjával  eplus2
http://www.citroen.hu/Resources/Content//HU/pdf/fiches_techniques/C5_2011_09_30.pdf

mintha csak biturbo lenne az 200FAP HDI    vagy mintha totál más lenne a befecskendezés    Roll Eyes
             

Azért a finomságokat csak a psa modellekbe rakják a francia kis k..gök.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #32199 Dátum: 2011.10.14 péntek, 22:31:31 »

Na mostmár mondjátok el melyik a jobb autó, mert olyan izgatott vagyok... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 642 643 [644] 645 646 647 648 649 650 651 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.