Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:19:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 681 682 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 694 695 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21852780 alkalommal)
0 Felhasználó és 279 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34350 Dátum: 2012.01.24 kedd, 21:38:57 »

főleg ha egy xenonos az ember ***ében liheg..
gyári xenonnal semmi gond, abba akár bele is nézhetsz, az utolagossal van gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #34351 Dátum: 2012.01.24 kedd, 21:45:59 »

Nekem sikerült már 65 l körülit beletankolni nyes Persze megbillentve a paripát eplus2
Elhiszem, hogy 65 litert fizettél, de nem annyit annyit tankoltál. Roll Eyes most ne légy ideges.
Normál tankolásnál nem fér bele 65 liter! Főleg, mert begurultál a kúthoz, nem lehet száraz a tankod!
Onnan gondolom, hogy nem fér bele 65 liter - mert egyszer felhívtak a tágabb rokonságból, mert félretankoltak, és nem tudta mi lesz most. Leengedték az összes benzint, feltételezem, hogy ilyenkor teljesen. Nem akart megint tankolni, vagy nem volt elég pénze - passz. De úgy oldotta meg, hogy a hazai aranytartalékból utánavittek 3 kanna gázolajat (3x20,5 liter, mindegyik csapra töltve = 61,5 liter). Ezt ő mondta, hogy annyi fér bele max a kannáiba....na és most jön a lényeg:
És nem fért bele a tankba mind a 3 kannával.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 22:02:53 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #34352 Dátum: 2012.01.24 kedd, 21:51:40 »

Elhiszem, hogy 65 litert fizettél, de nem annyit tankoltál. Roll Eyes..most ne legyél ideges
Höhö...Nem vagyok ideges, mert a sógorom udvarán, a sógorommal ketten itattuk a paripát, a sógorom tönkjére felgurulva nyes nyes és még olcsóbb is volt, mint a kútnál eplus2
Másnap csak kb. 350-400km után mozdult el a teliről a mutató  Wink
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #34353 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:01:00 »

Höhö...Nem vagyok ideges, mert a sógorom udvarán, a sógorommal ketten itattuk a paripát, a sógorom tönkjére felgurulva nyes nyes és még olcsóbb is volt, mint a kútnál eplus2
Másnap csak kb. 350-400km után mozdult el a teliről a mutató  Wink
Ja igen, bocs, a billentést benéztem. Akkor belemehet még + 4 liter. De ha még jobban megbillented, akkor a kilincsgödrökbe is tölthettél volna  eplus2
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34354 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:04:15 »

Höhö...Nem vagyok ideges, mert a sógorom udvarán, a sógorommal ketten itattuk a paripát, a sógorom tönkjére felgurulva nyes nyes és még olcsóbb is volt, mint a kútnál eplus2
Másnap csak kb. 350-400km után mozdult el a teliről a mutató  Wink
Én is fullra töltöttem, de sima egyenes terepen... és gurultam egy hosszabat ma ( ECO módban, semmi vadulás, de nem is tartottam fel senkit..) , olyan 360-380 km után vettem észre először, hogy a teljesen kiakadtból kezd a telire állni.. vigyor3 20% város 80 kívül, de nem pálya...általában 6.-ban 110-el szerettem volna menni, meg ahol tudtam mentem is ennyivel, de gyakran feltartottak..ez megint jóval ezer fölött lesz... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 22:06:58 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
napu
Vendég
« Új hozzászólás #34355 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:06:30 »

Amennyire emlékszem, az 1.8-as benzines Ambientében 115 paci, Trendben meg 125. De ennél több nemigen van.

AndyA


Ambi és Trendi tulajok!!!
Erősítse meg valaki kétséget kizáróan a fenti állítást!  nyes Plz  help Angel is ilyesmiről írt. Ha ez valóban így van, akkor miről tudom megállapítani egy vasnál, hogy az hány lovas? Motorszámról utána tud nézni valaki???
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #34356 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:07:22 »

Én is fullra töltöttem, de sima egyenes terepen... és gurultam egy hosszabat ma , olyan 360-380 km után vettem észre először, hogy a teljesen kiakadtból kezd a telire állni.. vigyor3 20% város 80 kívül, de nem pálya...általában 6.-ban 110-el szerettem volna menni, meg ahol tudtam mentem is ennyivel, de gyakran feltartottak..ez megint jóval ezer fölött lesz... vigyor3

Csodákra képes ez a hibrid technológia  taps eplus2


Ambi és Trendi tulajok!!!
Erősítse meg valaki kétséget kizáróan a fenti állítást!  nyes Plz  help Angel is ilyesmiről írt. Ha ez valóban így van, akkor miről tudom megállapítani egy vasnál, hogy az hány lovas? Motorszámról utána tud nézni valaki???

Alvázszámot beírod az etis.ford.com-on és kiadja,hogy milyen motor van benne Smiley
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #34357 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:07:38 »

Én is fullra töltöttem, de sima egyenes terepen... és gurultam egy hosszabat ma , olyan 360-380 km után vettem észre először, hogy a teljesen kiakadtból kezd a telire állni.. vigyor3 20% város 80 kívül, de nem pálya...általában 6.-ban 110-el szerettem volna menni, meg ahol tudtam mentem is ennyivel, de gyakran feltartottak..ez megint jóval ezer fölött lesz... vigyor3
Igen, ezt észrevettem már én is, hogy az üza szint mérő csak 45 litertől visszafelé mér. Amíg ennél több van a tankban, angeli nyugalommal teli tankot mutat. Csak ezek szerint az órán a beosztás közök nem jelezhetnek valós arányokat....hiszen akkor 22-23 liternél jelzi az 1/2 tankot, 11 liter körül az 1/4 tankot. Feltéve, ha lineárisan mér.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 22:11:02 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
napu
Vendég
« Új hozzászólás #34358 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:08:40 »

Alvázszámot beírod az etis.ford.com-on és kiadja,hogy milyen motor van benne Smiley

 worship eljen
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #34359 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:10:53 »

Elhiszem, hogy 65 litert fizettél, de nem annyit annyit tankoltál. Roll Eyes

ismerős helyzet. én egyszer Nyíregyházán a debreceni úti OMV-n egy 4 literes kannába meglepő mód 5 litert tankoltam. (nem volt tócsa a kanna körül  Smiley ) wow1 wow1
néztem magam elé egyet és egy " a fizika bek@ph@tja " monológgal távoztam.
hozzá kell tenni, hogy -10 körüli hideg lehetett, ahol lehet szarabbul működik nekik a szivattyú. de akkor is  duhos2 falbav falbav
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #34360 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:11:27 »

worship eljen

És amúgy mennyit szánsz kb. az új szerzeményre? Smiley
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #34361 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:14:42 »

És amúgy mennyit szánsz kb. az új szerzeményre? Smiley

1.1

sok? kevés?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34362 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:14:56 »

Csodákra képes ez a hibrid technológia  taps eplus2

Most addig nem is cserélek műszeregységet, mert kíváncsi leszek a végére... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #34363 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:15:58 »

Most addig nem is cserélek műszeregységet, mert kíváncsi leszek a végére... eplus2

Faceliftes kerül bele?
Amúgy gondolj csak milyen lenne még ha feltennél Energy Saver gumikat,meg minden részt lemaszkolnál...Cheesy Cheesy

Most addig nem is cserélek műszeregységet, mert kíváncsi leszek a végére... eplus2

Hát nem tudom,lehet elég,az a baj,hogy inkább a 4 és 5ajtósok voltak benzinesek,kevés a kombi  szomoru1 De csak lehet majd egy jót találni  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 22:17:58 írta Nika91127 » Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #34364 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:17:58 »

ismerős helyzet. én egyszer Nyíregyházán a debreceni úti OMV-n egy 4 literes kannába meglepő mód 5 litert tankoltam. (nem volt tócsa a kanna körül  Smiley ) wow1 wow1
néztem magam elé egyet és egy " a fizika bek@ph@tja " monológgal távoztam.
hozzá kell tenni, hogy -10 körüli hideg lehetett, ahol lehet szarabbul működik nekik a szivattyú. de akkor is  duhos2 falbav falbav
Várj....a hőmérséklet nagyon fontos. Ugyanis a térfogat és a mennyiség nem mindig azonosan aránylik. Az üzemanyagoknak óriási a hőtágulási mutatója. Kemény mínuszban pedig rendesen össze tud húzódni a folyadék! Ezért sem szabad fullra tölteni a kannát, mert ha később kint csak 2-3 fokkal felmegy a hőfok, szétnyomhatja a kannát. Szerintem ezzel a hőtágulási játékkal is jól átvernek mindenkit a kutaknál. Ugyanis litert fizetünk, tehát térfogatot, ami a hőfokhoz kapcsolódó pillanatnyi érték. Nem mennyiséget.
Amikor egy kutat feltöltenek tartálykocsiból, fel kell írni a hőmérsékletet is, mert e kettőből számolják ki egy képlettel a tényleges töltési mennyiséget!!!  
Viszont amikor tankolunk, ugye már nincs korrigáló képlet..... falbav
most gyorsan befejezem, mert szeretek nyugodtan mászkálni.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34365 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:18:15 »

Igen, ezt észrevettem már én is, hogy az üza szint mérő csak 45 litertől visszafelé mér. Amíg ennél több van a tankban, angeli nyugalommal teli tankot mutat. Csak ezek szerint az órán a beosztás közök nem jelezhetnek valós arányokat....hiszen akkor 22-23 liternél jelzi az 1/2 tankot, 11 liter körül az 1/4 tankot. Feltéve, ha lineárisan mér.
Én ezt nem osztom neharagudj mert nekem 200 km után elkezd mozdulni és 300-350 nél van az első vonalnál.És az elmozdulás folyamatos szépen lassan ehogy megy a km előre úgy mozog a cáger.200-nál áll az első vonal éás a teli jelzésnél.Amúgy már mondtam és tankoltam már bele 60.2,ALF is mondta neki ment már bele 62 liter is.az 57-59 liter között mindig megybele nekem mivel teljesen üresre megyek vele mindig.Volt olyan mikor a comp 3-at mutatot és akkor ment bele a 60.2 liter.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34366 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:19:54 »

Várj....a hőmérséklet nagyon fontos. Ugyanis a térfogat és a mennyiség nem mindig azonosan aránylik. Az üzemanyagoknak óriási a hőtágulási mutatója. Kemény mínuszban pedig rendesen össze tud húzódni a folyadék! Ezért sem szabad fullra tölteni a kannát, mert ha később kint csak 2-3 fokkal felmegy a hőfok, szétnyomhatja a kannát. Szerintem ezzel a hőtágulási játékkal is jól átvernek mindenkit a kutaknál. Ugyanis litert fizetünk, tehát térfogatot, ami a hőfokhoz kapcsolódó pillanatnyi érték. Nem mennyiséget.
Amikor egy kutat feltöltenek tartálykocsiból, fel kell írni a hőmérsékletet is, mert e kettőből számolják ki egy képlettel a tényleges töltési mennyiséget!!!  
Viszont amikor tankolunk, ugye már nincs korrigáló képlet..... falbav
most gyorsan befejezem, mert szeretek nyugodtan mászkálni.

Ja még hozzáteszem  télen nyáron is így tankolok és ennyit amit mondtam,
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #34367 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:21:17 »

Én ezt nem osztom neharagudj mert nekem 200 km után elkezd mozdulni és 300-350 nél van az első vonalnál.És az elmozdulás folyamatos szépen lassan ehogy megy a km előre úgy mozog a cáger.200-nál áll az első vonal éás a teli jelzésnél.Amúgy már mondtam és tankoltam már bele 60.2,ALF is mondta neki ment már bele 62 liter is.az 57-59 liter között mindig megybele nekem mivel teljesen üresre megyek vele mindig.Volt olyan mikor a comp 3-at mutatot és akkor ment bele a 60.2 liter.
Ha 200 km-ig nem mozdul a mutató, akkor hogyan tud utána pontosan mérni? Folyamatosan felzárkózik?
Csak szeretném megérteni. Ezért írtam, hogy HA lineárisan mér.....nem értem, hogyan mér.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34368 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:22:20 »

Faceliftes kerül bele?
Amúgy gondolj csak milyen lenne még ha feltennél Energy Saver gumikat,meg minden részt lemaszkolnál...Cheesy Cheesy

Hát nem tudom,lehet elég,az a baj,hogy inkább a 4 és 5ajtósok voltak benzinesek,kevés a kombi  szomoru1 De csak lehet majd egy jót találni  vigyor3
Nem, de fed. comp-os és 111 van benne, az enyémben meg húúú... wow1 de lekopogom, a motorral még baj nem volt, pöccre indul, szépen jár akármilyen hidegben.. és 5 körül eszik...nem is kívánhatok jobbat.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #34369 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:23:07 »

Nem, de fed. comp-os és 111 van benne, az enyémben meg húúú... wow1 de lekopogom, a motorral még baj nem volt, pöccre indul, szépen jár akármilyen hidegben.. és 5 körül eszik...nem is kívánhatok jobbat.. vigyor3

Mennyi van a motorodban?  wow1 Amúgy meg,ha karban van tartva,akkor nem lehet gond  eljen
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #34370 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:26:57 »

Ha 200 km-ig nem mozdul a mutató, akkor hogyan tud utána pontosan mérni? Folyamatosan felzárkózik?
Csak szeretném megérteni. Ezért írtam, hogy HA lineárisan mér.....nem értem, hogyan mér.

Szerintem vázlatosan elgondolva,van egy kis úszó,ami egy karra rá van csatlakozva. Annak van egy maximum pontja,viszont még afölé is mehetne az úszó,csak a kar nem engedi. Szóval szépen fogy az üzemanyag egy darabig,amíg eléri azt a pontot,ahonnan már csökkeni fog a üzemanyagnak az úszó maximumpontjához mért szintje. Ezek után az úszó(elvileg) lineárisan megy lefelé,egészen a tank kiürüléséig. Legalábbis én így gondolom Smiley  Vagy ez így túl kacifántos és érthetetlen? Cheesy
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34371 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:35:55 »

Mennyi van a motorodban?  wow1 Amúgy meg,ha karban van tartva,akkor nem lehet gond  eljen
Sok, csak akkor tudnám megmondani, ha a kereskedő elárulta volna, hogy mennyit tekert vissza..202 van most az órában..71-el vettem...de  tudtam, hogy tekert, mert mind az, inkább állapotra mentem, láttam hogy karcmentes, porszáraz motor..meg ami még fontos, és megvettem...ez azóta jóformán hiba nélkül teszi a dolgát...igaz nálam nagy becsben van, mindent megkap és repült minden belőle ami nem bele való... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #34372 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:37:36 »

Szerintem vázlatosan elgondolva,van egy kis úszó,ami egy karra rá van csatlakozva. Annak van egy maximum pontja,viszont még afölé is mehetne az úszó,csak a kar nem engedi. Szóval szépen fogy az üzemanyag egy darabig,amíg eléri azt a pontot,ahonnan már csökkeni fog a üzemanyagnak az úszó maximumpontjához mért szintje. Ezek után az úszó(elvileg) lineárisan megy lefelé,egészen a tank kiürüléséig. Legalábbis én így gondolom Smiley  Vagy ez így túl kacifántos és érthetetlen? Cheesy
Nem érted a kérdést - lehet hogy kacifántos és érthetetlen.
A mérés nem lehet végig lineáris, ha az első szakasz változásait még nem jelzi. Azt feltételezed, hogy a műszer fokbeosztását ehhez igazították? Mert ha igen, akkor az 1/2 jelzésnek nem a tartomány közepén kellene lennie.
Pedig ott van.
Remélem nem kacifántos.
Másképpen mondom - az 1/2 jelzésre érve pontosan fele tankon vagyunk? Az 1/4-nél is negyed tankon?
Szerintem nem, és éppen a kezdeti letapadt mérés miatt....de majd valaki tutira biztosra megmondja, arra várok.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.24 kedd, 22:39:43 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #34373 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:39:36 »

Sok, csak akkor tudnám megmondani, ha a kereskedő elárulta volna, hogy mennyit tekert vissza..202 van most az órában..71-el vettem...de  tudtam, hogy tekert, mert mind az, inkább állapotra mentem, láttam hogy karcmentes, porszáraz motor..meg ami még fontos, és megvettem...ez azóta jóformán hiba nélkül teszi a dolgát...igaz nálam nagy becsben van, mindent megkap és repült minden belőle ami nem bele való... eplus2

Hát ja,olvasom sokszor...Csak nekem nem lehet semmitse kivenni belőle és belerakni,mert nem az enyém... szomoru1 Bár anya nagyon odalett OFF-ért,szóval lehet visszabitorlom a Mondeot  eplus2

Nem érted a kérdést - lehet hogy kacifántos és érthetetlen.
A mérés nem lehet végig lineáris, ha az első szakasz változásait még nem jelzi. Azt mondod, hogy a műszer fokbeosztását ehhez igazították? Mert ha igen, akkor az 1/2jelzésnek nem a tartomány közepén kellene lennie.
Remélem nem kacifántos.
Másképpen mondom - az 1/2 jelzésre érve pontosan fele tankon vagyunk? Az 1/4-nél is negyed tankon?
Szerintem nem, és éppen a kezdeti letapadt mérés miatt....de majd valaki tutira biztosra megmondja, arra várok.

Én csak arra próbáltam rávilágítani,hogy azért lehet a mérési pontatlanság,mert az elején azt a 8-10 liter fogyást úgy veszi,mintha nem is lenne.
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #34374 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:47:40 »

Szerintem vázlatosan elgondolva,van egy kis úszó,ami egy karra rá van csatlakozva. Annak van egy maximum pontja,viszont még afölé is mehetne az úszó,csak a kar nem engedi. Szóval szépen fogy az üzemanyag egy darabig,amíg eléri azt a pontot,ahonnan már csökkeni fog a üzemanyagnak az úszó maximumpontjához mért szintje. Ezek után az úszó(elvileg) lineárisan megy lefelé,egészen a tank kiürüléséig. Legalábbis én így gondolom Smiley  Vagy ez így túl kacifántos és érthetetlen? Cheesy
A WC tartályokban így műkszik Wink talán az autóban is.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34375 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:50:17 »

Nem érted a kérdést - lehet hogy kacifántos és érthetetlen.
A mérés nem lehet végig lineáris, ha az első szakasz változásait még nem jelzi. Azt feltételezed, hogy a műszer fokbeosztását ehhez igazították? Mert ha igen, akkor az 1/2 jelzésnek nem a tartomány közepén kellene lennie.
Pedig ott van.
Remélem nem kacifántos.
Másképpen mondom - az 1/2 jelzésre érve pontosan fele tankon vagyunk? Az 1/4-nél is negyed tankon?
Szerintem nem, és éppen a kezdeti letapadt mérés miatt....de majd valaki tutira biztosra megmondja, arra várok.
Mikor ilyen későn mozdul meg a mutatóm akkor kb így alakulnak a mutató állások a km-hez viszonyítva:

majd

és 1241- nél álltam be a kúthoz.. Roll Eyes  De volt már ettől jobb is.. vigyor3 Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #34376 Dátum: 2012.01.24 kedd, 22:51:26 »

Szerintem vázlatosan elgondolva,van egy kis úszó,ami egy karra rá van csatlakozva. Annak van egy maximum pontja,viszont még afölé is mehetne az úszó,csak a kar nem engedi. Szóval szépen fogy az üzemanyag egy darabig,amíg eléri azt a pontot,ahonnan már csökkeni fog a üzemanyagnak az úszó maximumpontjához mért szintje. Ezek után az úszó(elvileg) lineárisan megy lefelé,egészen a tank kiürüléséig. Legalábbis én így gondolom Smiley  Vagy ez így túl kacifántos és érthetetlen? Cheesy
ha a tank keresztmetszete nem változik vertikális pásztázás során...
hű, de tudományosan hangzik!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #34377 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:01:39 »

lehet butaság, de mintha egy "1/4" tank rész kb 12,5l lenne. Ez 50l. A maradék pedig a teli vonal feletti és a 0 vonal alatti tartományban oszlik el...a térben Wink
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34378 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:16:36 »

lehet butaság, de mintha egy "1/4" tank rész kb 12,5l lenne. Ez 50l. A maradék pedig a teli vonal feletti és a 0 vonal alatti tartományban oszlik el...a térben Wink
Az viszont biztos,hogy a cáger folyamatossan megy az üres jelzés felé és nem ugrál .és igen 200-nál kezd megmozdulni és onnan folyamatos a mozgás.Jól mér.Így mért az off benzinesem is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34379 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:41:35 »

Nem, de fed. comp-os és 111 van benne, az enyémben meg húúú... wow1 de lekopogom, a motorral még baj nem volt, pöccre indul, szépen jár akármilyen hidegben.. és 5 körül eszik...nem is kívánhatok jobbat.. vigyor3
enyém,  fedcompos, faceliftes és 61e van benne vigyor3 és mérföldben méri a megtett távolságot hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34380 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:42:10 »

Szerintem vázlatosan elgondolva,van egy kis úszó,ami egy karra rá van csatlakozva. Annak van egy maximum pontja,viszont még afölé is mehetne az úszó,csak a kar nem engedi. Szóval szépen fogy az üzemanyag egy darabig,amíg eléri azt a pontot,ahonnan már csökkeni fog a üzemanyagnak az úszó maximumpontjához mért szintje. Ezek után az úszó(elvileg) lineárisan megy lefelé,egészen a tank kiürüléséig. Legalábbis én így gondolom Smiley  Vagy ez így túl kacifántos és érthetetlen? Cheesy
pontosan így van eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #34381 Dátum: 2012.01.24 kedd, 23:52:27 »

Az viszont biztos,hogy a cáger folyamatossan megy az üres jelzés felé és nem ugrál .és igen 200-nál kezd megmozdulni és onnan folyamatos a mozgás.Jól mér.Így mért az off benzinesem is.
Nekem sem ugrál. És nekem is hasonló volt az előző (Mitsu Lancerem is. Ott 10l volt egy rekesz és azon kívül ment bele 10l. Ott néha ugrált a mutató...ezek szerint nem csak a váltója volt automata Wink )
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #34382 Dátum: 2012.01.25 szerda, 06:44:18 »

gyári xenonnal semmi gond, abba akár bele is nézhetsz, az utolagossal van gond

Na ez se igaz, érdekes módon eddig engem legjobban az Audik gyári xenonjai vakítottak...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34383 Dátum: 2012.01.25 szerda, 07:30:06 »

A jármű elsődleges azonosítójában (alvázszámában) történő módosítás, átalakítás, reprodukálás -akár roncsolódás, természetes elhasználódás vagy bűncselekmény miatt következik be- minden esetben előzetes átalakítási engedélyhez kötött cselekmény. Az előzetes engedélyt a területileg illetékes Közlekedési Felügyelettől kell kérnie.

TESSÉK?!?! Ezt hogyan is?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34384 Dátum: 2012.01.25 szerda, 07:30:34 »

az automata sötétedősön van asszem ilyen gombos kivitel is.de én nem vágom,hogy mit lehet vele állítani.

A gombosnál ki tudod kapcsolni, hogy ne sötétedjen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34385 Dátum: 2012.01.25 szerda, 07:32:48 »

Most durvát fogok kérdezni:
Mijaza fészlift? Pofa emelés?  help Csak olvasom, hogy fészlift ide - fészlift oda...s csak kapkodom a fejem rinya

Kijött az első verzió 2001 körül. Ezt onnan ismered fel, hogy kerek a ködlámpája. Azután javítottak egy picit itt-ott, trapéz ködlámpát kapott stb., ez lett a facelift 1, az első "ráncfelvarrás". Azután jött még egy második is, ott pl. a lökös változott meg, hogy kívülről is "látsszon", hogy valami változás történt. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #34386 Dátum: 2012.01.25 szerda, 07:34:01 »

Ja igen, bocs, a billentést benéztem. Akkor belemehet még + 4 liter. De ha még jobban megbillented, akkor a kilincsgödrökbe is tölthettél volna  eplus2

Sőt, ha kiszedi a hátsó ülést, még annak a helyére is. Csak nem szabad erőset fékezni, mert akkor megfürdik benne.  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34387 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:49:26 »

Kijött az első verzió 2001 körül. Ezt onnan ismered fel, hogy kerek a ködlámpája. Azután javítottak egy picit itt-ott, trapéz ködlámpát kapott stb., ez lett a facelift 1, az első "ráncfelvarrás". Azután jött még egy második is, ott pl. a lökös változott meg, hogy kívülről is "látsszon", hogy valami változás történt. Smiley

AndyA

Pontosabban: a facelift 1-nél egy csomó mindent javítottak, cseréltek, spóroltak le, a facelift 2 már csak pici különbség.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #34388 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:07:55 »

Sziasztok! Nem tudom, hogy másnál is elöfordul-e, de azt vettem észre, hogy az anyos oldali első ajtómnál alul befolyik a viz, ha esöben kocsikázom! A szigetelő gumin áll  viz, aztán mikor megtelik, akkor szépen befolyik az utastérbe a müanyag küszöbön! Sad(
Ha valaki tudja ezt hogyan kellene orvosolni, akkor irja meg kérem! Amugy megnéztema gumiket, ránézésre hibátlan, nem kemény, helyén van!
Nekem is beázott,a visszapillantó tükör vezetékénél jött be a víz és alul a gumitömítés bevezette.Kiszilóztam azóta tuti
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #34389 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:12:11 »

Pontosabban: a facelift 1-nél egy csomó mindent javítottak, cseréltek, spóroltak le, a facelift 2 már csak pici különbség.
ott is módosítgattak még 1-2 dolgot, de ott már tényleg inkább a spóroláson voltak Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34390 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:17:18 »

ott is módosítgattak még 1-2 dolgot, de ott már tényleg inkább a spóroláson voltak Undecided

Voltak módosítások, de nem csak faceliftnél. Pl a más váltókiosztás előbb jött, mint a facelift. Meg a puhább fék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #34391 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:18:08 »

Sziasztok! Nem tudom, hogy másnál is elöfordul-e, de azt vettem észre, hogy az anyos oldali első ajtómnál alul befolyik a viz, ha esöben kocsikázom! A szigetelő gumin áll  viz, aztán mikor megtelik, akkor szépen befolyik az utastérbe a müanyag küszöbön! Sad(
Ha valaki tudja ezt hogyan kellene orvosolni, akkor irja meg kérem! Amugy megnéztema gumiket, ránézésre hibátlan, nem kemény, helyén van!

Nálam is volt ilyen gond. Úgy néz ki, hogy az alábbi művelet megoldotta:

http://mondeo.hu/index.php?topic=7387.msg621127#msg621127

Persze azt meg lehet oldania a két külső vízvető cseréjével is, de az oldalanként 19ezer körül van.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34392 Dátum: 2012.01.25 szerda, 12:19:21 »

Voltak módosítások, de nem csak faceliftnél. Pl a más váltókiosztás előbb jött, mint a facelift. Meg a puhább fék.
Az f2-nél éreztem puhábbnak a féket az f1 pont olyan mint az enyémen.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #34393 Dátum: 2012.01.25 szerda, 17:16:04 »

ha cserélni akarom majd a rendszám világítást.
mert rendeltem ilyet, csak még nem érkezett meg.
http://www.ebay.com/itm/140625080728?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

akkor ahhoz le kell szedni a rendszámot, vagy centizgetve de megoldható anélkül is. ha igen milyen úton, módon lehet a levetélt megcsinálni?
(amúgy el se tudom képzelni, hogy hogyan van a csomitartóhoz rögzítve ezért is kérdem)  angel
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34394 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:33:19 »

ha cserélni akarom majd a rendszám világítást.
mert rendeltem ilyet, csak még nem érkezett meg.
http://www.ebay.com/itm/140625080728?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

akkor ahhoz le kell szedni a rendszámot, vagy centizgetve de megoldható anélkül is. ha igen milyen úton, módon lehet a levetélt megcsinálni?
(amúgy el se tudom képzelni, hogy hogyan van a csomitartóhoz rögzítve ezért is kérdem)  angel
magadhoz veszel egy közepes méretű csillag csavarhúzót és a csomagtér nyitó gomb melletti kis lámpákon(rendszámtáblavilágítás) lesz 2-2 csavar! Azokat kicsavarod és ki fognak mozdulni!! Ezután csak ki kell húzni őket a helyükről és kicserélni az izzót!! A vissza meg fordítva  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #34395 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:35:01 »

magadhoz veszel egy közepes méretű csillag csavarhúzót és a csomagtér nyitó gomb melletti kis lámpákon(rendszámtáblavilágítás) lesz 2-2 csavar! Azokat kicsavarod és ki fognak mozdulni!! Ezután csak ki kell húzni őket a helyükről és kicserélni az izzót!! A vissza meg fordítva  nyes

remek. kösz a segítséget.  worship eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34396 Dátum: 2012.01.25 szerda, 18:36:26 »

remek. kösz a segítséget.  worship eljen
ja és a rendszámot nem kell hozzá bántani! Mert alap esetben hozzáférsz teljesen jól a rendszám levétele nélkül is  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34397 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:48:54 »

ja és a rendszámot nem kell hozzá bántani! Mert alap esetben hozzáférsz teljesen jól a rendszám levétele nélkül is  wave
Szerintem nemfog mert a keret akadályozott engem is.Kipattintottam a rendszámot és le a keret majd a 2 csavart kicsavaroztam és kint volt a rendszám vilűágítás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #34398 Dátum: 2012.01.25 szerda, 19:52:32 »

Szerintem nemfog mert a keret akadályozott engem is.Kipattintottam a rendszámot és le a keret majd a 2 csavart kicsavaroztam és kint volt a rendszám vilűágítás.
szintén zenész..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #34399 Dátum: 2012.01.25 szerda, 20:08:28 »

szintén zenész..

Nekem ment nélküle is, úgyhogy 2-2 Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 681 682 683 684 685 686 687 [688] 689 690 691 692 693 694 695 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.