Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:42:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
961
962
963
964
965
966
967
[
968
]
969
970
971
972
973
974
975
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21475464 alkalommal)
Petya
és 277 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26668
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48350 Dátum:
2013.09.03 kedd, 13:00:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.03 kedd, 12:33:53
te kipróbálnád?én nem.
amúgy a mondiba 47 litert tankoltam a vásárlás napján 2006ban.levettük a tankot.....
az smaxiba csak 17 liter ment bele 2 hete.leengedtem az egészet és rátankoltam 70litr go-t.
de 1xsem lett beindítva.
Dehogy próbálnám. Sőt, de ha én jártam volna így az X5-el, azt adtam is volna el gyorsba...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
venci
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48351 Dátum:
2013.09.03 kedd, 13:46:15 »
Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48352 Dátum:
2013.09.03 kedd, 13:53:42 »
Idézetet írta: venci - 2013.09.03 kedd, 13:46:15
Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv.
Amikor az előző benzinesem ezt csinálta a trafócsere megoldotta. Lehet még gyertya, gyertyakábel. Ha kicsit visszakeresel elég sok megoldást leírtak már. (gyertyakábel kimérés stb) Gyertya mikor volt benne utoljára cserélve? Asszem vagy 60e km-ként kell cserélni. Ha cserélsz, akkor a gyári (Motorcraft v NGK), a kábeleknél megoszlik a vélemény úgy, mint a trafónál. Gyertyánál vagy a platina vagy az iridium elektródást ajánlom persze abból is a gyárit.
Naplózva
venci
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48353 Dátum:
2013.09.03 kedd, 15:16:27 »
Köszi az infot. Gyertya, gyertya kábel már volt cserélve, azóta még nem futott 60e Km-t.Cromax-ban vásároltam hozzá a gyertyákat. üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48354 Dátum:
2013.09.03 kedd, 15:27:24 »
Idézetet írta: balko - 2013.09.03 kedd, 12:49:10
Ez se volt beinditva!!!!!!
Leengedjuk a sz a r üzemanyagot és megy bele a go!!
Üdv
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48355 Dátum:
2013.09.03 kedd, 15:50:32 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.03 kedd, 08:58:51
Tisztelt Fórumtárs!
Nem áll meg végleg.
Sok autót csináltam már, amit félretankoltak és mentek is vele. Majd megállt. (Toyota, BMW, VW.....)
Kitisztítottam, átmostam a rendszert. Gázolaj bele és hibátlanul működött és működnek a mai napig is.
Ez gyakorlati tapasztalat.
Tisztelettel Tibor!
Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48356 Dátum:
2013.09.03 kedd, 16:49:10 »
Idézetet írta: László - 2013.09.03 kedd, 15:50:32
Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén.
Tisztelettel László!
Tisztelt Fórumtárs!
Teljesen helyénvaló amit írtál.
Én csupán a "rögtön katasztrófa" említésére írtam -tapasztalatból- válaszként, hogy nem feltétlen rögtön halál a vége a motornak ilyen esetben.
Egy szóval sem mondtam, hogy használni kell így az autót. Nem vagyok jövőbelátó és jós, hogy kinek hogyan fog reagálni a motorja egy ilyen esetben.
Ezt senki nem tudja.
Én a múltról írtam pár esetet, ami szerint nem történt annál nagyobb baj, hogy drága volt az a tankolás.
A garancia....jah.... elég nehéz bármit is elintézni. Tudom.
Tisztelettel Tibor!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48357 Dátum:
2013.09.03 kedd, 17:53:11 »
Idézetet írta: László - 2013.09.03 kedd, 15:50:32
Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén.
Tisztelettel László!
Kicsit nem olyan régen az adagolós korszakban volt olyan is, hogy télen a könnyebb indítás és dermedés pont csökkentése érdekében lehetett tankolni benzint a gázolaj mellé. Én anno 1.8D Escorotomban használtam is egy tank üzemanyagban kb 5-10l benzin a többi olaj 47 literes volta tank, amiben 500e felett járt az idő. Télen -10foknál kimondottan jótékony hatása volt két izzitás felhúz a rugó és ketyegett vígan. Semmi káros hatása nem volt, de az adagolós volt ugye.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Hyperborg
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48358 Dátum:
2013.09.03 kedd, 17:57:34 »
Idézetet írta: zolas - 2013.09.03 kedd, 12:37:52
Egyik komám 406os HDI-jével pedig ez történt. Okos bátyja konkurenciát tankolt bele. Ráküldte a gyújtást még lehet el is indult vele nem emlékszek a teljes sztorira, de a lényeg, hogy menthetetlen volt az autó.
A másik véglet pedig egy másik cimborám. B-s corsa, 1.5 TD, kapott egy kis bengát, és 30 km-re lakott, haza is ment vele
Azt mondta, kicsit rángatott, meg annyi erő nem volt benne, hogy összesz@rja magát a kocsi, de nem döglött meg. Otthon leszívott a traktorból egy keveset, felhígította és tökéletes ment utána,
http://naplo.org/index.php?p=hir&modul=bulvar&hir=1941
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48359 Dátum:
2013.09.03 kedd, 18:05:01 »
Az itt leírt dolog, nem bizonyíték, hogy "teljesen tönkre ment a motor"
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Thomas85
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48360 Dátum:
2013.09.03 kedd, 18:28:20 »
Idézetet írta: venci - 2013.09.03 kedd, 13:46:15
Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv.
Szia. Ugyanilyen problémám volt nekem is. Gyújtótrafót kellett cserélni és azóta jól működik.
Naplózva
2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48361 Dátum:
2013.09.03 kedd, 18:55:21 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2013.09.03 kedd, 17:57:34
http://naplo.org/index.php?p=hir&modul=bulvar&hir=1941
hasonló dolog történt
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48362 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:32:46 »
Idézetet írta: László - 2013.09.03 kedd, 15:50:32
Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén.
Tisztelettel László!
Azt nem értem, miért nem alkalmaznak valami fizikai akadályt a félretankolások ellen??
Nézem itthon a kisgyereket, ahogy bele próbálja tuszkolni a kockát a kör alakú nyílásba.
Ha a benziné mondjuk kerek szelvényű cső és nyílás, a dieselé pedig szögletes - az életbe nem lehet beletenni a másikba a pisztoly csövét. Ettől egyből rájövünk, hogy valami rendelleneset akarunk tenni.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48363 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:41:13 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.09.03 kedd, 19:32:46
Azt nem értem, miért nem alkalmaznak valami fizikai akadályt a félretankolások ellen??
Nézem itthon a kisgyereket, ahogy bele próbálja tuszkolni a kockát a kör alakú nyílásba.
Ha a benziné mondjuk kerek szelvényű cső és nyílás, a dieselé pedig szögletes - az életbe nem lehet beletenni a másikba a pisztoly csövét. Ettől egyből rájövünk, hogy valami rendelleneset akarunk tenni.
Valóban, de ez túl egyszerű megoldás lenne. Ennek a bevezetésén nem keresne X cég és Y gyártó Z millió-t.
Egy irányba már működik, mert gázolaj töltőpisztoly csöve vastagabb, mint a benziné. Tehát Gázolajat senki nem fog véletlenül a benzinesbe tankolni.
Na de a fordítottra nem gondolnak?
Pedig a benzinesnek 1000% nem lenne baja a gázolajtól. Mégis ez van megoldva.....
Nem akarok messzemenő elméleteket gyártani, hogy vajon mi és miért és miért pont így van.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48364 Dátum:
2013.09.03 kedd, 19:47:09 »
Idézetet írta: ezsolt - 2013.09.03 kedd, 19:32:46
Ha a benziné mondjuk kerek szelvényű cső és nyílás, a dieselé pedig szögletes - az életbe nem lehet beletenni a másikba a pisztoly csövét.
ÁÁÁÁÁ, a magyar ember leleményes, ezt is megoldaná!
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48365 Dátum:
2013.09.03 kedd, 20:01:32 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.09.03 kedd, 17:53:11
Kicsit nem olyan régen az adagolós korszakban volt olyan is, hogy télen a könnyebb indítás és dermedés pont csökkentése érdekében lehetett tankolni benzint a gázolaj mellé. Én anno 1.8D Escorotomban használtam is egy tank üzemanyagban kb 5-10l benzin a többi olaj 47 literes volta tank, amiben 500e felett járt az idő. Télen -10foknál kimondottan jótékony hatása volt két izzitás felhúz a rugó és ketyegett vígan. Semmi káros hatása nem volt, de az adagolós volt ugye.
Tisztelt Fórumtárs!
Ismerem ezt a fajta dermedés gátlást. Azért nem árt egy dolgot figyelembe venni. A régi Mercédeszek még a sütő olajjal is szépen és üzemanyag takarékosan járnak még a mai napig is, minden probléma nélkül. Stabil nem kihegyezett üzemre tervezett rendszerekről van szó, és ami a legfontosabb nem 500-1600 barral működnek. Ez a magas nyomású üzem ami miatt nem bírják ezt a normálistól eltérő szélsőséges kiképzést, a mai korszerű TDDI és különösen a TDCI rendszerek. A technika fejlődésével az egységnyi anyag felületre jutó terhelés meg sokszorozódott. Ezért kell manapság igen oda figyelni hol és mit tankolsz a gépsárkányodba.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.03 kedd, 20:03:58 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Victore
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48366 Dátum:
2013.09.03 kedd, 20:57:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.03 kedd, 19:41:13
Valóban, de ez túl egyszerű megoldás lenne. Ennek a bevezetésén nem keresne X cég és Y gyártó Z millió-t.
Egy irányba már működik, mert gázolaj töltőpisztoly csöve vastagabb, mint a benziné. Tehát Gázolajat senki nem fog véletlenül a benzinesbe tankolni.
Na de a fordítottra nem gondolnak?
Pedig a benzinesnek 1000% nem lenne baja a gázolajtól. Mégis ez van megoldva.....
Nem akarok messzemenő elméleteket gyártani, hogy vajon mi és miért és miért pont így van.....
A legújabb Fordokban már megoldották az oda-vissza gátlást, vékonyabb csövet nem tudsz beletenni az új dízel Mondeo/S-Max/Focus/stb nyílásába.
Csak akkor nyílik a bemenet, ha pontosan passzol a cső.
"Ford Easy Fuel" a marketingneve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48367 Dátum:
2013.09.03 kedd, 21:02:28 »
Idézetet írta: Victore - 2013.09.03 kedd, 20:57:20
A legújabb Fordokban már megoldották az oda-vissza gátlást, vékonyabb csövet nem tudsz beletenni az új dízel Mondeo/S-Max/Focus/stb nyílásába.
Csak akkor nyílik a bemenet, ha pontosan passzol a cső.
"Ford Easy Fuel" a marketingneve.
Pontosan.
Azért lenne ennél olcsóbb és egyszerűbb megoldás is. Mert ha ez elromlik, akkor semmit nem töltesz bele....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48368 Dátum:
2013.09.03 kedd, 21:18:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.03 kedd, 21:02:28
Pontosan.
Azért lenne ennél olcsóbb és egyszerűbb megoldás is. Mert ha ez elromlik, akkor semmit nem töltesz bele....
Meg kannás óccó gázolajat nagyon, nagyon nehezen tudsz beletölteni!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48369 Dátum:
2013.09.03 kedd, 21:25:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.03 kedd, 19:41:13
Valóban, de ez túl egyszerű megoldás lenne. Ennek a bevezetésén nem keresne X cég és Y gyártó Z millió-t.
Egy irányba már működik, mert gázolaj töltőpisztoly csöve vastagabb, mint a benziné. Tehát Gázolajat senki nem fog véletlenül a benzinesbe tankolni.
Na de a fordítottra nem gondolnak?
Pedig a benzinesnek 1000% nem lenne baja a gázolajtól. Mégis ez van megoldva.....
Nem akarok messzemenő elméleteket gyártani, hogy vajon mi és miért és miért pont így van.....
Összeesküvés elmélet??Talán azért van így, mert a HONDA is belevette annó a filozófiájába, hogy csak benzines személyautó létezik és abból több van/volt amúgy is.Valami rémlik, hogy régen az olommentesé volt vékonyabb az olmozotté meg a dieselé egyforma.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Victore
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48370 Dátum:
2013.09.03 kedd, 22:01:26 »
Idézetet írta: Kispusi - 2013.09.03 kedd, 21:18:43
Meg kannás óccó gázolajat nagyon, nagyon nehezen tudsz beletölteni!
Gyárilag adnak külön tölcsért a kocsihoz, a gyárban erre is gondoltak
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48371 Dátum:
2013.09.03 kedd, 22:21:08 »
Idézetet írta: joxer - 2013.09.03 kedd, 19:47:09
ÁÁÁÁÁ, a magyar ember leleményes, ezt is megoldaná!
"...a rendőrök 5%-a roppant intelligens, 95%-uk viszont nagyon erős!"
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luki
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48372 Dátum:
2013.09.04 szerda, 10:34:08 »
Idézetet írta: Szili - 2013.09.02 hétfő, 20:41:11
Nem jók!Én is nézegettem és mivel nem voltam biztos semmibe így alvázszám szerint kértem árajánlatot és mindjárt 180 eft-re ugrott pedig a hirdetésbe ott szerepelt a 96kw 6sebesség. Rendeltem ebay-rol és 299 font+posta megált 106000 eft-ba.
OK, hogy olcsóbb e-bay-ről, de ha valami gáz van az alkatrésszel vagy nem jót küldenek, esetleg garanciális probléma, hogy cserélem vissza?
Én inkább ezektől fosok.
üdv
Luki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48373 Dátum:
2013.09.04 szerda, 10:46:18 »
Idézetet írta: luki - 2013.09.04 szerda, 10:34:08
OK, hogy olcsóbb e-bay-ről, de ha valami gáz van az alkatrésszel vagy nem jót küldenek, esetleg garanciális probléma, hogy cserélem vissza?
Én inkább ezektől fosok.
üdv
Luki
PayPallel kell fizetni, és simán visszakéred a pénzed. Ha nem adja, elveszik erővel.
A legtöbb, amit bukhatsz, hogy vissza kell postázd a cuccot, de ha egyértelmű a szűllító tévedése, akkor ezt is rá lehet verni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kowikamil
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48374 Dátum:
2013.09.04 szerda, 13:02:41 »
Sikerült a vonóhorog projekt. Bosal 026-941 ment fel rá. A lökhárító kiképzésben van eltérés, ezért necces a dolog. Az én ghia-mon sima lökhárító van ezért nem volt semmi különleges dolog, de a forgalmazók inkább kiírják, hogy ghia, Titanium, Platinum és 4x4-esre nem jó. Ezeken az ST lökhárító van és ott a vonófej túl közel kerül a lökhárítóhoz. Illetve a fényezett részt kell kivágni, ami ugye nem olyan esztétikus. Hová lehet berakni a visszajelző ledet? Hol van ebben az indedx relé? Levezzem az index kapcsoló kábelét és úgy is működött az elakadásjelző. Vszont nem volt kattogás. Van a kapcsolóban valami "kattogó", de a relét nem találom. Bekötni így nem tudom a visszajelzőt. Elég lehet hozzá az Uiv. 01 kétáramkörös, vagy esetleg egyáramkörös visszajelző? És hová/hogyan kell bekötnií?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48375 Dátum:
2013.09.04 szerda, 13:17:06 »
Idézetet írta: kowikamil - 2013.09.04 szerda, 13:02:41
Sikerült a vonóhorog projekt. Bosal 026-941 ment fel rá. A lökhárító kiképzésben van eltérés, ezért necces a dolog. Az én ghia-mon sima lökhárító van ezért nem volt semmi különleges dolog, de a forgalmazók inkább kiírják, hogy ghia, Titanium, Platinum és 4x4-esre nem jó. Ezeken az ST lökhárító van és ott a vonófej túl közel kerül a lökhárítóhoz. Illetve a fényezett részt kell kivágni, ami ugye nem olyan esztétikus. Hová lehet berakni a visszajelző ledet? Hol van ebben az indedx relé? Levezzem az index kapcsoló kábelét és úgy is működött az elakadásjelző. Vszont nem volt kattogás. Van a kapcsolóban valami "kattogó", de a relét nem találom. Bekötni így nem tudom a visszajelzőt. Elég lehet hozzá az Uiv. 01 kétáramkörös, vagy esetleg egyáramkörös visszajelző? És hová/hogyan kell bekötnií?
Nincs relé. A GEM csinálja elektronikusan a villogtatást. Visszajelző passz, és ezért most nem szedem szét az enyémet...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48376 Dátum:
2013.09.04 szerda, 15:17:42 »
Szasztok!
Leengedtuk a benzint a tankbol....
Tanknal alul volt egy cso ami ugy csatlakozik mint a goszuronel a csovek,kifolyt ,cso vissza es bele a go...
Minden normalisan mukodik
Udv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48377 Dátum:
2013.09.04 szerda, 15:28:07 »
Idézetet írta: balko - 2013.09.04 szerda, 15:17:42
Szasztok!
Leengedtuk a benzint a tankbol....
Tanknal alul volt egy cso ami ugy csatlakozik mint a goszuronel a csovek,kifolyt ,cso vissza es bele a go...
Minden normalisan mukodik
Udv
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48378 Dátum:
2013.09.04 szerda, 15:35:55 »
Idézetet írta: balko - 2013.09.04 szerda, 15:17:42
Szasztok!
Leengedtuk a benzint a tankbol....
Tanknal alul volt egy cso ami ugy csatlakozik mint a goszuronel a csovek,kifolyt ,cso vissza es bele a go...
Minden normalisan mukodik
Udv
És most táblára tessék 1000-szer felírni, hogy "Nem tankolok benzint a dízel autóba."
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kowikamil
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48379 Dátum:
2013.09.04 szerda, 16:36:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.04 szerda, 13:17:06
Nincs relé. A GEM csinálja elektronikusan a villogtatást. Visszajelző passz, és ezért most nem szedem szét az enyémet...
AndyA
Neked hová van beépítve a visszajelző led a műszerfalon? Én nem találtam olyan helyet ahol ki lehetne fúrni a műszerfalat értelmes helyen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48380 Dátum:
2013.09.04 szerda, 16:44:05 »
Idézetet írta: kowikamil - 2013.09.04 szerda, 16:36:59
Neked hová van beépítve a visszajelző led a műszerfalon? Én nem találtam olyan helyet ahol ki lehetne fúrni a műszerfalat értelmes helyen.
Nekem a pohártartóval átellenes oldalon lévő üres rekesz műanyag vakdugójába fúrták a LED-et.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kowikamil
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48381 Dátum:
2013.09.04 szerda, 17:23:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.04 szerda, 16:44:05
Nekem a pohártartóval átellenes oldalon lévő üres rekesz műanyag vakdugójába fúrták a LED-et.
AndyA
Ott nekem úgy van, hogy csomagtérzár nyitó - eps -ülésfűtés 2x és pohártartó.
Gondoltam, hogy a lámpakapcsoló mellé teszem, de kiszedve már elvetettem ezt az ötletet.
Maradt még a középkonzoli rész, de azt meg nem akarom kifúrni.
most azon gondolkodom, hogy a szivargyújtó környékén építem be a visszintesen lévő műanyag részbe valahová.
Ez jó ötlet lehet?
Van a műszeregységbe valahol jobb oldalon egy üres lámpahely, na arra is gondoltam.
A bal oldalon meg a tesztnél kigyullad az izzítás jelző. Ez meg miért van benne? Nem tudom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48382 Dátum:
2013.09.04 szerda, 17:47:34 »
Idézetet írta: kowikamil - 2013.09.04 szerda, 17:23:32
Ott nekem úgy van, hogy csomagtérzár nyitó - eps -ülésfűtés 2x és pohártartó.
Gondoltam, hogy a lámpakapcsoló mellé teszem, de kiszedve már elvetettem ezt az ötletet.
Maradt még a középkonzoli rész, de azt meg nem akarom kifúrni.
most azon gondolkodom, hogy a szivargyújtó környékén építem be a visszintesen lévő műanyag részbe valahová.
Ez jó ötlet lehet?
Van a műszeregységbe valahol jobb oldalon egy üres lámpahely, na arra is gondoltam.
A bal oldalon meg a tesztnél kigyullad az izzítás jelző. Ez meg miért van benne? Nem tudom.
Az az izzítást jelzi.
Attól, hogy nem kell neki, beindul anélkül is, még izzít, és célszerű ki is várni.
A lámpa kapcsolótömb mellett bárhová be tudod fúrni a műszerfalba. Puha műanyaghab van rajta kívül, fafúróval, aminek központosító hegye illetve körben a szélen vágóélei vannak, simán szabályos lyukat tudsz bele fúrni. Én nem raknám a szivargyújtóhoz, bár ott is simán elfér, de zavaró lesz a villogása, túlságosan szem előtt van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48383 Dátum:
2013.09.04 szerda, 19:29:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.04 szerda, 17:47:34
Az az izzítást jelzi.
Attól, hogy nem kell neki, beindul anélkül is, még izzít, és célszerű ki is várni.
A lámpa kapcsolótömb mellett bárhová be tudod fúrni a műszerfalba. Puha műanyaghab van rajta kívül, fafúróval, aminek központosító hegye illetve körben a szélen vágóélei vannak, simán szabályos lyukat tudsz bele fúrni. Én nem raknám a szivargyújtóhoz, bár ott is simán elfér, de zavaró lesz a villogása, túlságosan szem előtt van.
AndyA
Neki benzines az autója....
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
fordmanci2.0
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48384 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 00:00:22 »
Sziasztok,
lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?
Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48385 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 00:23:38 »
Idézetet írta: fordmanci2.0 - 2013.09.05 csütörtök, 00:00:22
Sziasztok,
lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?
Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
Elég egyhelyre beírni és türelmessen várni a válaszra,jönnifog nefélj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48386 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:07:59 »
Sziasztok!
Pár napon belül kicseréltetem a nyikorgó kinyomó csapágyam. Mivel ehhez a művelethez eléggé le kell bontani, lehet hogy cseréltetem a kettős tömegűt és vele együtt a kuplung tárcsát.
Mik az előjelei annak ha a kettős tömegű cserére szorul?
A kinyomócsapágy mindenképp kuka, de ha a többi jó, akkor az marad.
Viktor királyunknak köszönhetően, most már nem költhetek annyit szeretett autómra mint mondjuk 10 éve...
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48387 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 09:25:16 »
Idézetet írta: Domeeno - 2013.09.05 csütörtök, 09:07:59
Sziasztok!
Pár napon belül kicseréltetem a nyikorgó kinyomó csapágyam. Mivel ehhez a művelethez eléggé le kell bontani, lehet hogy cseréltetem a kettős tömegűt és vele együtt a kuplung tárcsát.
Mik az előjelei annak ha a kettős tömegű cserére szorul?
A kinyomócsapágy mindenképp kuka, de ha a többi jó, akkor az marad.
Viktor királyunknak köszönhetően, most már nem költhetek annyit szeretett autómra mint mondjuk 10 éve...
Határozottabb kuplungolásnál csörren-zörren-kattan, illetve 3-4-ben motorfék-hirtelen erős gáz-gázról leugorva megint motorfék, és hallod a hangját a terhelésváltásoknál, illetve üresben, felengedett kuplunggal leállítva a motort hallod zörögni, ahogy lepörög a motorral együtt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48388 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:11:41 »
Sziasztok!
Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.
Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48389 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:18:53 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.09.05 csütörtök, 11:11:41
Sziasztok!
Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.
[img width=674 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130905/Front_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Köszönöm!
A Karosszériába nemrég küldtem be a cikket róla. Én már megvettem a két műanyag tartót hozzá, hétvégén kipróbálom, hogy segítenek-e.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.05 csütörtök, 12:49:55 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domeeno
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48390 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:19:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.05 csütörtök, 09:25:16
Határozottabb kuplungolásnál csörren-zörren-kattan, illetve 3-4-ben motorfék-hirtelen erős gáz-gázról leugorva megint motorfék, és hallod a hangját a terhelésváltásoknál, illetve üresben, felengedett kuplunggal leállítva a motort hallod zörögni, ahogy lepörög a motorral együtt.
AndyA
Kipróbáltam mindent amit írtál. Szerencsére semmi..
Viszont tavasszal volt cserélve a főtengely ékszílytárcsa és a feszítő görgök. Akkor hallotam először leállítás után az alábbi "csattanást"
http://youtu.be/waf0eSc4MR0
akkor ez az a csattanás, vagy ez más?
Naplózva
2005 Mondeo 2.2 TDCi 155LE, 6 gang, Titanium-X
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48391 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:21:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.05 csütörtök, 11:18:53
A Karosszériába nemrég küldtem be a cikket róla. Én már megvettem a két műanyag tartót hozzá, hétvégén kipróbálom, hogy segítenek-e.
AndyA
Megnéztem. Hol rendelted meg? Na majd várom a fejleményt
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.05 csütörtök, 11:25:24 írta Tomi20
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48392 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:31:10 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.09.05 csütörtök, 11:21:08
Megnéztem. Hol rendelted meg? Na majd várom a fejleményt
Bármily meglepő, egy Ford kereskedésben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48393 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 11:33:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.05 csütörtök, 11:31:10
Bármily meglepő, egy Ford kereskedésben.
AndyA
Megleptél!
Mennyit mernek kérni ezekért?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48394 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 12:43:57 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.09.05 csütörtök, 11:11:41
Sziasztok!
Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.
[img width=674 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130905/Front_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]
Köszönöm!
A baloldali lökösnél, ha megnézed, akkor ott el van repedve a felső széle és az a tartó, ami elvileg tartja a lököst, szépen ki van ugorva a helyéről. Azt a tartót cseréli ki Andy is. Amúgy
lökhárító műanyag erősítésként
árulja a Cromax.
Naplózva
Tomi20
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48395 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 13:32:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.05 csütörtök, 12:43:57
A baloldali lökösnél, ha megnézed, akkor ott el van repedve a felső széle és az a tartó, ami elvileg tartja a lököst, szépen ki van ugorva a helyéről. Azt a tartót cseréli ki Andy is. Amúgy
lökhárító műanyag erősítésként
árulja a Cromax.
IGen, az már azért repedt el ott, mert állandóan kimozóg a lökös.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48396 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 14:28:33 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.09.05 csütörtök, 11:11:41
Sziasztok!
Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.
[img width=674 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130905/Front_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Köszönöm!
Az nem lehet, hogy a csavar kilazul rendszeresen és ezért engedi le a lökhárítót?Menetrögzitő segithet, de akkor ne akard leszedni egyhamar.A tartó müanyagok rendelésnél vigyázz,mert többféle is létezik és neked sport lökhárítód van ahoz való kell!Az eltérés miatt is lehet ami a képen van.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.05 csütörtök, 15:29:54 írta AndyA
»
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27020
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48397 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 15:30:22 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.09.05 csütörtök, 14:28:33
Az nem lehet, hogy a csavar kilazul rendszeresen és ezért engedi le a lökhárítót?Menetrögzitő segithet, de akkor ne akard leszedni egyhamar.A tartó müanyagok rendelésnél vigyázz,mert többféle is létezik és neked sport lökhárítód van ahoz való kell!Az eltérés miatt is lehet ami a képen van.
Mikrokatze alvázszám alapján pont azt fogja hozni, ami neki kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48398 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 15:53:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.09.05 csütörtök, 15:30:22
Mikrokatze alvázszám alapján pont azt fogja hozni, ami neki kell.
AndyA
Feltéve,hogy az eredeti első lökhárító van rajta.
Nekem is cserélve volt az első lökös F2re,így ahoz már alvázszám alapján nehéz rendelni.Alkatrészeladói(hozzáértő) segitség többet érhet.Forumon vett gyári első lökösre sem illeszkedett a gyári sérültről levett tartó pedig mindkettő facelift előtti volt.Mindig változtatnak valamit.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #48399 Dátum:
2013.09.05 csütörtök, 16:32:22 »
Idézetet írta: Tomi20 - 2013.09.05 csütörtök, 13:32:49
IGen, az már azért repedt el ott, mert állandóan kimozóg a lökös.
Annak a tartónak van egy kicsi fülecse, amit be kell pattintani a lökös megfelelő vájatába. Az szokott letörni és akkor már nem tudja betölteni a funkcióját.
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.09.05 csütörtök, 14:28:33
Az nem lehet, hogy a csavar kilazul rendszeresen és ezért engedi le a lökhárítót?Menetrögzitő segithet, de akkor ne akard leszedni egyhamar.A tartó müanyagok rendelésnél vigyázz,mert többféle is létezik és neked sport lökhárítód van ahoz való kell!Az eltérés miatt is lehet ami a képen van.
Azt elvileg patentcsavar tartja. Az is ki tud szakadni a sárvédőből. Én sima 6-os átmenő csavar+fakötésű alátéttel raktam fel a lököst. Még kontraanyát is tettem rá. Az nem fogja elengedni. Hogy nehezebben rozsdásodjon még rézspray-el is lefújtam.
Naplózva
Oldalak:
1
...
961
962
963
964
965
966
967
[
968
]
969
970
971
972
973
974
975
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ