Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 05:33:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 961 962 963 964 965 966 967 [968] 969 970 971 972 973 974 975 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21917356 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #48350 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:00:08 »

te kipróbálnád?én nem.

amúgy a mondiba 47 litert tankoltam a vásárlás napján 2006ban.levettük a tankot.....

az smaxiba csak 17 liter ment bele 2 hete.leengedtem az egészet és rátankoltam 70litr go-t.

de 1xsem lett beindítva.

Dehogy próbálnám. Sőt, de ha én jártam volna így az X5-el, azt adtam is volna el gyorsba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
venci
Vendég
« Új hozzászólás #48351 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:46:15 »

Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48352 Dátum: 2013.09.03 kedd, 13:53:42 »

Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. 

Amikor az előző benzinesem ezt csinálta a trafócsere megoldotta. Lehet még gyertya, gyertyakábel. Ha kicsit visszakeresel elég sok megoldást leírtak már. (gyertyakábel kimérés stb) Gyertya mikor volt benne utoljára cserélve? Asszem vagy 60e km-ként kell cserélni. Ha cserélsz, akkor a gyári (Motorcraft v NGK), a kábeleknél megoszlik a vélemény úgy, mint a trafónál. Gyertyánál vagy a platina vagy az iridium elektródást ajánlom persze abból is a gyárit.
Naplózva
venci
Vendég
« Új hozzászólás #48353 Dátum: 2013.09.03 kedd, 15:16:27 »

Köszi az infot. Gyertya, gyertya kábel már volt cserélve, azóta még nem futott 60e Km-t.Cromax-ban vásároltam hozzá a gyertyákat. üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #48354 Dátum: 2013.09.03 kedd, 15:27:24 »

Ez se volt beinditva!!!!!!
Leengedjuk a sz a r üzemanyagot és megy bele a go!!
Üdv
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #48355 Dátum: 2013.09.03 kedd, 15:50:32 »

Tisztelt Fórumtárs!


Nem áll meg végleg.
Sok autót csináltam már, amit félretankoltak és mentek is vele. Majd megállt. (Toyota, BMW, VW.....)
Kitisztítottam, átmostam a rendszert. Gázolaj bele és hibátlanul működött és működnek a mai napig is.
Ez gyakorlati tapasztalat.

Tisztelettel Tibor!

Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48356 Dátum: 2013.09.03 kedd, 16:49:10 »

Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt Fórumtárs!

Teljesen helyénvaló amit írtál.
Én csupán a "rögtön katasztrófa" említésére írtam -tapasztalatból- válaszként, hogy nem feltétlen rögtön halál a vége a motornak ilyen esetben.
Egy szóval sem mondtam, hogy használni kell így az autót. Nem vagyok jövőbelátó és jós, hogy kinek hogyan fog reagálni a motorja egy ilyen esetben.
Ezt senki nem tudja.
Én a múltról írtam pár esetet, ami szerint nem történt annál nagyobb baj, hogy drága volt az a tankolás.
A garancia....jah.... elég nehéz bármit is elintézni. Tudom. Cool

Tisztelettel Tibor!  worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #48357 Dátum: 2013.09.03 kedd, 17:53:11 »

Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén. wave
Tisztelettel László! worship
Kicsit nem olyan régen az adagolós korszakban volt olyan is, hogy télen a könnyebb indítás és dermedés pont csökkentése érdekében lehetett tankolni benzint a gázolaj mellé. Én anno 1.8D Escorotomban használtam is egy tank üzemanyagban kb 5-10l benzin a többi olaj 47 literes volta tank, amiben 500e felett járt az idő. Télen -10foknál kimondottan jótékony hatása volt két izzitás felhúz a rugó és ketyegett vígan. Semmi káros hatása nem volt, de az adagolós volt ugye.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #48358 Dátum: 2013.09.03 kedd, 17:57:34 »

Egyik komám 406os HDI-jével pedig ez történt. Okos bátyja konkurenciát tankolt bele. Ráküldte a gyújtást még lehet el is indult vele nem emlékszek a teljes sztorira, de a lényeg, hogy menthetetlen volt az autó.

A másik véglet pedig egy másik cimborám. B-s corsa, 1.5 TD, kapott egy kis bengát, és 30 km-re lakott, haza is ment vele Cheesy Azt mondta, kicsit rángatott, meg annyi erő nem volt benne, hogy összesz@rja magát a kocsi, de nem döglött meg. Otthon leszívott a traktorból egy keveset, felhígította és tökéletes ment utána,  wow1 vigyor3 vigyor3

http://naplo.org/index.php?p=hir&modul=bulvar&hir=1941
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48359 Dátum: 2013.09.03 kedd, 18:05:01 »

Az itt leírt dolog, nem bizonyíték, hogy "teljesen tönkre ment a motor"  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #48360 Dátum: 2013.09.03 kedd, 18:28:20 »

Sziasztok! Én abban kérném a segítségeteket, hogy van egy MK3-as 1.8 benzines 125Le kombin, és kb. úgy 1 hónapja érdekes dolgokat produkál a motor. Minden előjel nélkül, egyszer csak elkezd rángatni, és eltűnik belőle az erő, hiába pörgetem fel a motort, olyan érzésem van mintha fuldokolna, és folyamatosan rángat, ha nem adok gázt akkor lefullad. Újra indításnál már nem jelentkezik a probléma. Az újra indítás menet közben is megoldja a problémát. Az volna a kérdésem, mi lehet a hiba, mi okozhatja ezt, hogyan lehetne orvosolni? Előre is köszönök minden segítséget. Üdv. 


Szia. Ugyanilyen problémám volt nekem is. Gyújtótrafót kellett cserélni és azóta jól működik.
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #48361 Dátum: 2013.09.03 kedd, 18:55:21 »

hasonló dolog történt Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #48362 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:32:46 »

Kedves Tibor!
Nem vonom kétségbe a gyakorlati tapasztalatod és a szakmai felkészültséged. Egy ilyen probléma előfordulása esetén, a tanácsot mindig a várható legnagyobb problémára vetítve kell megadni, hogy a legkevesebb költség vonzattal a hiba elhárítható, megelőzhető legyen. Mi van akkor, ha az ő autója valóban nem bírja a kiképzést és végleg megáll a benzintől. Azt hiszem imába foglalnák a neved nem épp pozitív előjellel. Nem véletlen szűnik meg a garancia a félre tankolásból adódó, motor károsodás esetén. wave
Tisztelettel László! worship
Azt nem értem, miért nem alkalmaznak valami fizikai akadályt a félretankolások ellen??
Nézem itthon a kisgyereket, ahogy bele próbálja tuszkolni a kockát a kör alakú nyílásba.
Ha a benziné mondjuk kerek szelvényű cső és nyílás, a dieselé pedig szögletes - az életbe nem lehet beletenni a másikba a pisztoly csövét. Ettől egyből rájövünk, hogy valami rendelleneset akarunk tenni.


Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48363 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:41:13 »

Azt nem értem, miért nem alkalmaznak valami fizikai akadályt a félretankolások ellen??
Nézem itthon a kisgyereket, ahogy bele próbálja tuszkolni a kockát a kör alakú nyílásba.
Ha a benziné mondjuk kerek szelvényű cső és nyílás, a dieselé pedig szögletes - az életbe nem lehet beletenni a másikba a pisztoly csövét. Ettől egyből rájövünk, hogy valami rendelleneset akarunk tenni.




Valóban, de ez túl egyszerű megoldás lenne. Ennek a bevezetésén nem keresne X cég és Y gyártó Z millió-t.

Egy irányba már működik, mert gázolaj töltőpisztoly csöve vastagabb, mint a benziné. Tehát Gázolajat senki nem fog véletlenül a benzinesbe tankolni.
Na de a fordítottra nem gondolnak?
Pedig a benzinesnek 1000% nem lenne baja a gázolajtól. Mégis ez van megoldva.....
Nem akarok messzemenő elméleteket gyártani, hogy vajon mi és miért és miért pont így van.....  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #48364 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:47:09 »

Ha a benziné mondjuk kerek szelvényű cső és nyílás, a dieselé pedig szögletes - az életbe nem lehet beletenni a másikba a pisztoly csövét.

ÁÁÁÁÁ, a magyar ember leleményes, ezt is megoldaná! eplus2
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #48365 Dátum: 2013.09.03 kedd, 20:01:32 »

Kicsit nem olyan régen az adagolós korszakban volt olyan is, hogy télen a könnyebb indítás és dermedés pont csökkentése érdekében lehetett tankolni benzint a gázolaj mellé. Én anno 1.8D Escorotomban használtam is egy tank üzemanyagban kb 5-10l benzin a többi olaj 47 literes volta tank, amiben 500e felett járt az idő. Télen -10foknál kimondottan jótékony hatása volt két izzitás felhúz a rugó és ketyegett vígan. Semmi káros hatása nem volt, de az adagolós volt ugye.
Tisztelt Fórumtárs!
Ismerem ezt a fajta dermedés gátlást.  Azért nem árt egy dolgot figyelembe venni. A régi Mercédeszek még a sütő olajjal is szépen és üzemanyag takarékosan járnak még a mai napig is, minden probléma nélkül. Stabil nem kihegyezett üzemre tervezett rendszerekről van szó, és ami a legfontosabb nem 500-1600 barral működnek. Ez a magas nyomású üzem ami miatt nem bírják ezt a normálistól eltérő szélsőséges kiképzést, a mai korszerű TDDI és különösen a TDCI rendszerek. A technika fejlődésével az egységnyi anyag felületre jutó terhelés meg sokszorozódott. Ezért kell manapság igen oda figyelni hol és mit tankolsz a gépsárkányodba. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.03 kedd, 20:03:58 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #48366 Dátum: 2013.09.03 kedd, 20:57:20 »

Valóban, de ez túl egyszerű megoldás lenne. Ennek a bevezetésén nem keresne X cég és Y gyártó Z millió-t.

Egy irányba már működik, mert gázolaj töltőpisztoly csöve vastagabb, mint a benziné. Tehát Gázolajat senki nem fog véletlenül a benzinesbe tankolni.
Na de a fordítottra nem gondolnak?
Pedig a benzinesnek 1000% nem lenne baja a gázolajtól. Mégis ez van megoldva.....
Nem akarok messzemenő elméleteket gyártani, hogy vajon mi és miért és miért pont így van.....  fejvakaras

A legújabb Fordokban már megoldották az oda-vissza gátlást, vékonyabb csövet nem tudsz beletenni az új dízel Mondeo/S-Max/Focus/stb nyílásába.
Csak akkor nyílik a bemenet, ha pontosan passzol a cső.
"Ford Easy Fuel" a marketingneve.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #48367 Dátum: 2013.09.03 kedd, 21:02:28 »

A legújabb Fordokban már megoldották az oda-vissza gátlást, vékonyabb csövet nem tudsz beletenni az új dízel Mondeo/S-Max/Focus/stb nyílásába.
Csak akkor nyílik a bemenet, ha pontosan passzol a cső.
"Ford Easy Fuel" a marketingneve.

Pontosan.
Azért lenne ennél olcsóbb és egyszerűbb megoldás is. Mert ha ez elromlik, akkor semmit nem töltesz bele.... vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #48368 Dátum: 2013.09.03 kedd, 21:18:43 »

Pontosan.
Azért lenne ennél olcsóbb és egyszerűbb megoldás is. Mert ha ez elromlik, akkor semmit nem töltesz bele.... vigyor3


Meg kannás óccó gázolajat nagyon, nagyon nehezen tudsz beletölteni!  hehe
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #48369 Dátum: 2013.09.03 kedd, 21:25:09 »

Valóban, de ez túl egyszerű megoldás lenne. Ennek a bevezetésén nem keresne X cég és Y gyártó Z millió-t.

Egy irányba már működik, mert gázolaj töltőpisztoly csöve vastagabb, mint a benziné. Tehát Gázolajat senki nem fog véletlenül a benzinesbe tankolni.
Na de a fordítottra nem gondolnak?
Pedig a benzinesnek 1000% nem lenne baja a gázolajtól. Mégis ez van megoldva.....
Nem akarok messzemenő elméleteket gyártani, hogy vajon mi és miért és miért pont így van.....  fejvakaras



Összeesküvés elmélet??Talán azért van így, mert a HONDA is belevette annó a filozófiájába, hogy csak benzines személyautó létezik és abból több van/volt amúgy is.Valami rémlik, hogy régen az olommentesé volt vékonyabb az olmozotté meg a dieselé egyforma.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #48370 Dátum: 2013.09.03 kedd, 22:01:26 »


Meg kannás óccó gázolajat nagyon, nagyon nehezen tudsz beletölteni!  hehe

Gyárilag adnak külön tölcsért a kocsihoz, a gyárban erre is gondoltak Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48371 Dátum: 2013.09.03 kedd, 22:21:08 »

ÁÁÁÁÁ, a magyar ember leleményes, ezt is megoldaná! eplus2

"...a rendőrök 5%-a roppant intelligens, 95%-uk viszont nagyon erős!"

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
luki
Vendég
« Új hozzászólás #48372 Dátum: 2013.09.04 szerda, 10:34:08 »

Nem jók!Én is nézegettem és mivel nem voltam biztos semmibe így alvázszám szerint kértem árajánlatot és mindjárt 180 eft-re ugrott pedig a hirdetésbe ott szerepelt a 96kw 6sebesség. Rendeltem ebay-rol és 299 font+posta megált 106000 eft-ba.
OK, hogy olcsóbb e-bay-ről, de ha valami gáz van az alkatrésszel vagy nem jót küldenek, esetleg garanciális probléma, hogy cserélem vissza?
Én inkább ezektől fosok.

üdv
Luki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48373 Dátum: 2013.09.04 szerda, 10:46:18 »

OK, hogy olcsóbb e-bay-ről, de ha valami gáz van az alkatrésszel vagy nem jót küldenek, esetleg garanciális probléma, hogy cserélem vissza?
Én inkább ezektől fosok.

üdv
Luki

PayPallel kell fizetni, és simán visszakéred a pénzed. Ha nem adja, elveszik erővel.

A legtöbb, amit bukhatsz, hogy vissza kell postázd a cuccot, de ha egyértelmű a szűllító tévedése, akkor ezt is rá lehet verni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #48374 Dátum: 2013.09.04 szerda, 13:02:41 »

Sikerült a vonóhorog projekt. Bosal 026-941 ment fel rá. A lökhárító kiképzésben van eltérés, ezért necces a dolog. Az én ghia-mon sima lökhárító van ezért nem volt semmi különleges dolog, de a forgalmazók inkább kiírják, hogy ghia, Titanium, Platinum és 4x4-esre nem jó. Ezeken az ST lökhárító van és ott a vonófej túl közel kerül a lökhárítóhoz. Illetve a fényezett részt kell kivágni, ami ugye nem olyan esztétikus. Hová lehet berakni a visszajelző ledet? Hol van ebben az indedx relé? Levezzem az index kapcsoló kábelét és úgy is működött az elakadásjelző. Vszont nem volt kattogás. Van a kapcsolóban valami "kattogó", de a relét nem találom. Bekötni így nem tudom a visszajelzőt. Elég lehet hozzá az Uiv. 01 kétáramkörös, vagy esetleg egyáramkörös visszajelző? És hová/hogyan kell bekötnií?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48375 Dátum: 2013.09.04 szerda, 13:17:06 »

Sikerült a vonóhorog projekt. Bosal 026-941 ment fel rá. A lökhárító kiképzésben van eltérés, ezért necces a dolog. Az én ghia-mon sima lökhárító van ezért nem volt semmi különleges dolog, de a forgalmazók inkább kiírják, hogy ghia, Titanium, Platinum és 4x4-esre nem jó. Ezeken az ST lökhárító van és ott a vonófej túl közel kerül a lökhárítóhoz. Illetve a fényezett részt kell kivágni, ami ugye nem olyan esztétikus. Hová lehet berakni a visszajelző ledet? Hol van ebben az indedx relé? Levezzem az index kapcsoló kábelét és úgy is működött az elakadásjelző. Vszont nem volt kattogás. Van a kapcsolóban valami "kattogó", de a relét nem találom. Bekötni így nem tudom a visszajelzőt. Elég lehet hozzá az Uiv. 01 kétáramkörös, vagy esetleg egyáramkörös visszajelző? És hová/hogyan kell bekötnií?

Nincs relé. A GEM csinálja elektronikusan a villogtatást. Visszajelző passz, és ezért most nem szedem szét az enyémet... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #48376 Dátum: 2013.09.04 szerda, 15:17:42 »

Szasztok!
Leengedtuk a benzint a tankbol....
Tanknal alul volt egy cso ami ugy csatlakozik mint a goszuronel a csovek,kifolyt ,cso vissza es bele a go...
Minden normalisan mukodik
Udv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48377 Dátum: 2013.09.04 szerda, 15:28:07 »

Szasztok!
Leengedtuk a benzint a tankbol....
Tanknal alul volt egy cso ami ugy csatlakozik mint a goszuronel a csovek,kifolyt ,cso vissza es bele a go...
Minden normalisan mukodik
Udv

 taps
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #48378 Dátum: 2013.09.04 szerda, 15:35:55 »

Szasztok!
Leengedtuk a benzint a tankbol....
Tanknal alul volt egy cso ami ugy csatlakozik mint a goszuronel a csovek,kifolyt ,cso vissza es bele a go...
Minden normalisan mukodik
Udv

 taps taps
És most táblára tessék 1000-szer felírni, hogy "Nem tankolok benzint a dízel autóba."  eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #48379 Dátum: 2013.09.04 szerda, 16:36:59 »

Nincs relé. A GEM csinálja elektronikusan a villogtatást. Visszajelző passz, és ezért most nem szedem szét az enyémet... Smiley

AndyA
Neked hová van beépítve a visszajelző led a műszerfalon? Én nem találtam olyan helyet ahol ki lehetne fúrni a műszerfalat értelmes helyen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48380 Dátum: 2013.09.04 szerda, 16:44:05 »

Neked hová van beépítve a visszajelző led a műszerfalon? Én nem találtam olyan helyet ahol ki lehetne fúrni a műszerfalat értelmes helyen.

Nekem a pohártartóval átellenes oldalon lévő üres rekesz műanyag vakdugójába fúrták a LED-et.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #48381 Dátum: 2013.09.04 szerda, 17:23:32 »

Nekem a pohártartóval átellenes oldalon lévő üres rekesz műanyag vakdugójába fúrták a LED-et.

AndyA
Ott nekem úgy van, hogy csomagtérzár nyitó - eps -ülésfűtés 2x és pohártartó.
Gondoltam, hogy a lámpakapcsoló mellé teszem, de kiszedve már elvetettem ezt az ötletet.
Maradt még a középkonzoli rész, de azt meg nem akarom kifúrni.
most azon gondolkodom, hogy a szivargyújtó környékén építem be a visszintesen lévő műanyag részbe valahová.
Ez jó ötlet lehet?
Van a műszeregységbe valahol jobb oldalon egy üres lámpahely, na arra is gondoltam.
A bal oldalon meg a tesztnél kigyullad az izzítás jelző. Ez meg miért van benne? Nem tudom.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48382 Dátum: 2013.09.04 szerda, 17:47:34 »

Ott nekem úgy van, hogy csomagtérzár nyitó - eps -ülésfűtés 2x és pohártartó.
Gondoltam, hogy a lámpakapcsoló mellé teszem, de kiszedve már elvetettem ezt az ötletet.
Maradt még a középkonzoli rész, de azt meg nem akarom kifúrni.
most azon gondolkodom, hogy a szivargyújtó környékén építem be a visszintesen lévő műanyag részbe valahová.
Ez jó ötlet lehet?
Van a műszeregységbe valahol jobb oldalon egy üres lámpahely, na arra is gondoltam.
A bal oldalon meg a tesztnél kigyullad az izzítás jelző. Ez meg miért van benne? Nem tudom.

Az az izzítást jelzi. Smiley Attól, hogy nem kell neki, beindul anélkül is, még izzít, és célszerű ki is várni.

A lámpa kapcsolótömb mellett bárhová be tudod fúrni a műszerfalba. Puha műanyaghab van rajta kívül, fafúróval, aminek központosító hegye illetve körben a szélen vágóélei vannak, simán szabályos lyukat tudsz bele fúrni. Én nem raknám a szivargyújtóhoz, bár ott is simán elfér, de zavaró lesz a villogása, túlságosan szem előtt van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #48383 Dátum: 2013.09.04 szerda, 19:29:03 »

Az az izzítást jelzi. Smiley Attól, hogy nem kell neki, beindul anélkül is, még izzít, és célszerű ki is várni.

A lámpa kapcsolótömb mellett bárhová be tudod fúrni a műszerfalba. Puha műanyaghab van rajta kívül, fafúróval, aminek központosító hegye illetve körben a szélen vágóélei vannak, simán szabályos lyukat tudsz bele fúrni. Én nem raknám a szivargyújtóhoz, bár ott is simán elfér, de zavaró lesz a villogása, túlságosan szem előtt van.

AndyA


Neki benzines az autója....
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
fordmanci2.0
Vendég
« Új hozzászólás #48384 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 00:00:22 »

Sziasztok,

lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?

Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #48385 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 00:23:38 »

Sziasztok,

lehet, hogy nem a legjobb helyre írok, ezért sorry, új vagyok még. A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy MK3-as 2.0 TDCi Mondeo-m a 96 kW-os ghia változat (2004 novemberi születésű), az óra 177ezret mutat most, 167 ezernél vásároltam. Egészen baráti, kellemesen dörmögő, mély dízel hangja volt eddig, most viszont sajnos átment száraz-magas traktorhangba és 2000 fordulat felett (főleg 2. sebességfokozatban) egyáltalán nem akar tovább húzni a kocsi - a traktor hang előtti időszakban nagyon szépen húzott 2000 felett is. A nyomatékkal nincs gond, mert 1700-2000 között még "szaggatja a betont", viszont vmi oknál fogva 2000 felett "falaz", csak bőg a motor mint a barom. Hibajelzés nincs a kijelzőn, viszont olyan 1500 fordulatra leengedve a motor jobban megremegteti az utasteret, mint korábban - ez gondolom összefüggésben lehet a traktorhanggal. Olajcsere 9ezer előtt volt minden szűrővel, több helyen tankolok, heti 600 km fixen belemegy országúti körülmények között (70-100 km/h), nagyon keveset városozok. Hidegen 2000 alatt forgok vele, leállítás előtt még járatom a motort a turbó miatt, pörgetni nem szoktam (nagyobb gyorsításnál is max 2500-ös fordulat), szóval nagyon kímélem. Annyit hozzátennék még, hogy a traktor hang előtt közvetlenül kicsit "kifújtam az orrát": 5 személlyel, csomagokkal megpakolva a 190-et odapörköltem neki elég sokáig, ott már felment a fordulat...
Szóval kérdésem csak annyi, hogy mi okozhatja a traktorhangot és a 2000 feletti "falazást" és mire számíthatok?

Bocs a litániáért, csak próbáltam összeszedni a fontosabb dolgokat.
Köszi előre is!
Elég egyhelyre beírni és türelmessen várni a válaszra,jönnifog nefélj.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #48386 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:07:59 »

Sziasztok! wave

Pár napon belül kicseréltetem a nyikorgó kinyomó csapágyam. Mivel ehhez a művelethez eléggé le kell bontani, lehet hogy cseréltetem a kettős tömegűt és vele együtt a kuplung tárcsát.
Mik az előjelei annak ha a kettős tömegű cserére szorul?
A kinyomócsapágy mindenképp kuka, de ha a többi jó, akkor az marad.
Viktor királyunknak köszönhetően, most már nem költhetek annyit  szeretett autómra mint mondjuk 10 éve...
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48387 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 09:25:16 »

Sziasztok! wave

Pár napon belül kicseréltetem a nyikorgó kinyomó csapágyam. Mivel ehhez a művelethez eléggé le kell bontani, lehet hogy cseréltetem a kettős tömegűt és vele együtt a kuplung tárcsát.
Mik az előjelei annak ha a kettős tömegű cserére szorul?
A kinyomócsapágy mindenképp kuka, de ha a többi jó, akkor az marad.
Viktor királyunknak köszönhetően, most már nem költhetek annyit  szeretett autómra mint mondjuk 10 éve...

Határozottabb kuplungolásnál csörren-zörren-kattan, illetve 3-4-ben motorfék-hirtelen erős gáz-gázról leugorva megint motorfék, és hallod a hangját a terhelésváltásoknál, illetve üresben, felengedett kuplunggal leállítva a motort hallod zörögni, ahogy lepörög a motorral együtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #48388 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:11:41 »

Sziasztok!

Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.



Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48389 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:18:53 »

Sziasztok!

Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.

[img width=674 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130905/Front_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Köszönöm!

A Karosszériába nemrég küldtem be a cikket róla. Én már megvettem a két műanyag tartót hozzá, hétvégén kipróbálom, hogy segítenek-e.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.05 csütörtök, 12:49:55 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #48390 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:19:13 »

Határozottabb kuplungolásnál csörren-zörren-kattan, illetve 3-4-ben motorfék-hirtelen erős gáz-gázról leugorva megint motorfék, és hallod a hangját a terhelésváltásoknál, illetve üresben, felengedett kuplunggal leállítva a motort hallod zörögni, ahogy lepörög a motorral együtt.

AndyA


Kipróbáltam mindent amit írtál. Szerencsére semmi..
Viszont tavasszal volt cserélve a főtengely ékszílytárcsa és a feszítő görgök. Akkor hallotam először leállítás után az alábbi "csattanást"

http://youtu.be/waf0eSc4MR0

akkor ez az a csattanás, vagy ez más? Huh?
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #48391 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:21:08 »

A Karosszériába nemrég küldtem be a cikket róla. Én már megvettem a két műanyag tartót hozzá, hétvégén kipróbálom, hogy segítenek-e.

AndyA

Megnéztem. Hol rendelted meg? Na majd várom a fejleményt Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.05 csütörtök, 11:25:24 írta Tomi20 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48392 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:31:10 »

Megnéztem. Hol rendelted meg? Na majd várom a fejleményt Tongue

Bármily meglepő, egy Ford kereskedésben. integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #48393 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 11:33:13 »

Bármily meglepő, egy Ford kereskedésben. integet2

AndyA

Megleptél!  nyes Mennyit mernek kérni ezekért?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48394 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:43:57 »

Sziasztok!

Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.

[img width=674 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130905/Front_www.kepfeltoltes.hu_.jpg/img]

Köszönöm!

A baloldali lökösnél, ha megnézed, akkor ott el van repedve a felső széle és az a tartó, ami elvileg tartja a lököst, szépen ki van ugorva a helyéről. Azt a tartót cseréli ki Andy is. Amúgy lökhárító műanyag erősítésként árulja a Cromax.
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #48395 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 13:32:49 »

A baloldali lökösnél, ha megnézed, akkor ott el van repedve a felső széle és az a tartó, ami elvileg tartja a lököst, szépen ki van ugorva a helyéről. Azt a tartót cseréli ki Andy is. Amúgy lökhárító műanyag erősítésként árulja a Cromax.

IGen, az már azért repedt el ott, mert állandóan kimozóg a lökös.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #48396 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 14:28:33 »

Sziasztok!

Mesterek, szakik ötleteit várom, hogy hogyan lehetne felrakni úgy ezt a lökhárítót, hogy ne kelljen
2 havonta leszedni és megigazítani.

[img width=674 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130905/Front_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Köszönöm!


Az nem lehet, hogy a csavar kilazul rendszeresen és ezért engedi le a lökhárítót?Menetrögzitő segithet, de akkor ne akard leszedni egyhamar.A tartó müanyagok rendelésnél vigyázz,mert többféle is létezik és neked sport lökhárítód van ahoz való kell!Az eltérés miatt is lehet ami a képen van.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.05 csütörtök, 15:29:54 írta AndyA » Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #48397 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 15:30:22 »


Az nem lehet, hogy a csavar kilazul rendszeresen és ezért engedi le a lökhárítót?Menetrögzitő segithet, de akkor ne akard leszedni egyhamar.A tartó müanyagok rendelésnél vigyázz,mert többféle is létezik és neked sport lökhárítód van ahoz való kell!Az eltérés miatt is lehet ami a képen van.

Mikrokatze alvázszám alapján pont azt fogja hozni, ami neki kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #48398 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 15:53:56 »

Mikrokatze alvázszám alapján pont azt fogja hozni, ami neki kell.

AndyA


Feltéve,hogy az eredeti első lökhárító van rajta. taps
Nekem is cserélve volt az első lökös F2re,így ahoz már alvázszám alapján nehéz rendelni.Alkatrészeladói(hozzáértő) segitség többet érhet.Forumon vett gyári első lökösre sem illeszkedett a gyári sérültről levett tartó pedig mindkettő facelift előtti volt.Mindig változtatnak valamit. falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #48399 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:32:22 »

IGen, az már azért repedt el ott, mert állandóan kimozóg a lökös.

Annak a tartónak van egy kicsi fülecse, amit be kell pattintani a lökös megfelelő vájatába. Az szokott letörni és akkor már nem tudja betölteni a funkcióját.


Az nem lehet, hogy a csavar kilazul rendszeresen és ezért engedi le a lökhárítót?Menetrögzitő segithet, de akkor ne akard leszedni egyhamar.A tartó müanyagok rendelésnél vigyázz,mert többféle is létezik és neked sport lökhárítód van ahoz való kell!Az eltérés miatt is lehet ami a képen van.

Azt elvileg patentcsavar tartja. Az is ki tud szakadni a sárvédőből. Én sima 6-os átmenő csavar+fakötésű alátéttel raktam fel a lököst. Még kontraanyát is tettem rá. Az nem fogja elengedni. Hogy nehezebben rozsdásodjon még rézspray-el is lefújtam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 961 962 963 964 965 966 967 [968] 969 970 971 972 973 974 975 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.