Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 14:02:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 983 984 985 986 987 988 989 [990] 991 992 993 994 995 996 997 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20686067 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Laca88
Vendég
« Új hozzászólás #49450 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:27:36 »

"Halott" részecskeszűrű

Hoppá  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49451 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:28:45 »

de a halott ugyanúgy néz ki, mint az élő, nem?  eplus2

Kívülről, ha nem fizikai sérülése van.  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Laca88
Vendég
« Új hozzászólás #49452 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:35:46 »

"Halott" részecskeszűrűt már láttam..... eplus2
Utólag nagyon sokba kerülne, értelmetlen....felejtsd el.

Csak azért kérdem, mert németből hoztam az autót és az előző tulaj azt állította hogy utólagosan beszereltette és még papír is van róla. benéztem az autó alá is és a középdob előtt tényleg van még valami ami nemigazán gyárinak látszik.
Na meg azért mert ha netán igaz a dolog és ténylegesen is ráköltött egy csomó pénzt erre az ex tulaj, akkor az a dolog ütötte fel magát a fejemben, hogy olajcserekor nem a gyár által előírt olaj tipus lessz a nyerő amit szeretne a  DPF.
Elnézés ha tévedek !  Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49453 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:38:56 »

Csak azért kérdem, mert németből hoztam az autót és az előző tulaj azt állította hogy utólagosan beszereltette és még papír is van róla. benéztem az autó alá is és a középdob előtt tényleg van még valami ami nemigazán gyárinak látszik.
Na meg azért mert ha netán igaz a dolog és ténylegesen is ráköltött egy csomó pénzt erre az ex tulaj, akkor az a dolog ütötte fel magát a fejemben, hogy olajcserekor nem a gyár által előírt olaj tipus lessz a nyerő amit szeretne a  DPF.
Elnézés ha tévedek !  Wink

Nem csak a szűrő a különbség!
- Motorvezérlő -szoftver-
- Egy halom érzékelő, jeladó
- Kábelezés, csövezése a nyomásérzékelőnek

Fényképezd le azt a valamit, ami nem gyárinak látszik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #49454 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:41:36 »

Nem csak a szűrő a különbség!
- Motorvezérlő -szoftver-
- Egy halom érzékelő, jeladó
- Kábelezés, csövezése a nyomásérzékelőnek

Fényképezd le azt a valamit, ami nem gyárinak látszik.

Kivéve, ha a löttyös dpf van benne...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49455 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:44:51 »

Kivéve, ha a löttyös dpf van benne...

Felszerelt egy adblue adagoló rendszert?  Ezt zárnám ki a leghamarabb.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Laca88
Vendég
« Új hozzászólás #49456 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:47:07 »

Nem csak a szűrő a különbség!
- Motorvezérlő -szoftver-
- Egy halom érzékelő, jeladó
- Kábelezés, csövezése a nyomásérzékelőnek

Fényképezd le azt a valamit, ami nem gyárinak látszik.

Hú... az most nem fog ősszejönni mert a monditól kb 450 km-re vagyok es csak pár hét mulva kerülök haza de amint hazaérek meglessz és felrakom kivesézésre.
Egyelőre csak azért érdeklődöm, hogy egyáltalán lehetséges-e a művelet.  vigyor3
Amúgy szerintetek mennyibe fájhatna, ha valaki erre szánná magát? Mi előnye lenne belőle?
Fentebb lépne az EU-s norma ranglistán vagy mi a szösz?

Köszi a válaszokat !
Laca
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49457 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:56:19 »

Hú... az most nem fog ősszejönni mert a monditól kb 450 km-re vagyok es csak pár hét mulva kerülök haza de amint hazaérek meglessz és felrakom kivesézésre.
Egyelőre csak azért érdeklődöm, hogy egyáltalán lehetséges-e a művelet.  vigyor3
Amúgy szerintetek mennyibe fájhatna, ha valaki erre szánná magát? Mi előnye lenne belőle?
Fentebb lépne az EU-s norma ranglistán vagy mi a szösz?

Köszi a válaszokat !
Laca

Szerintem nem.
Mivel egy autó abban a csoportban marad -örökre- amiben született. Hiába van azonos modell más kategóriában, akár ugyanúgy felszerelve.

Nekem benzines van. Euro III-ba hagytak. Pedig tudja az Euro IV-es értékeket is. Hiába leveleztem sokat a Ford Mo-val...ők is utánanéztek, hogy semmi változás nincs az azonos típus, de 2005 után gyártottakon. Mégsem adnak ki erről semmilyen papírt. Pedig nekem a regadónál sokat számított volna....
Alvázszám alapján amiben van, abban fog maradni.
Sem időben és sem pénzben nem éri meg végigpróbálkozni a hivatalos átalakítási procedúrát....mert lehet nem lesz pozitív eredménye.

Ha a német forgalmiban be van jegyezve, hogy DPF-es a kocsi, akkor elvileg az első vizsgánál az NKH átírja....vagy nem és mennek a saját fejük után.
Ez Mo........
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #49458 Dátum: 2013.10.22 kedd, 12:59:33 »


Na meg azért mert ha netán igaz a dolog és ténylegesen is ráköltött egy csomó pénzt erre az ex tulaj, akkor az a dolog ütötte fel magát a fejemben, hogy olajcserekor nem a gyár által előírt olaj tipus lessz a nyerő amit szeretne a  DPF.
Elnézés ha tévedek !  Wink

A "gyári" ford 5w30-as olaj, amit sok helyen megkapsz (nagyauto, cromax stb), tudtommal ugyanúgy jó a dpf-es autóba. https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #49459 Dátum: 2013.10.22 kedd, 19:57:21 »

Kivéve, ha a löttyös dpf van benne...
az fokakban volt....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hmilan
Vendég
« Új hozzászólás #49460 Dátum: 2013.10.23 szerda, 04:40:10 »

sziasztok,

csak nekem csinálja azt a klimavezerlesem, h ha a szelvedőre is akarok fujatni levegőt akkor rögötn elindítja a klímát is, amit nem lehet kikapcsolni? lényegében szélvédőre sehogy nem tudok fújni csak ha klíma is megy. Eléggé kiakaszt, mer miutan lefujtam kis párát, menetkozben nyomkodom vissza ventilálás erősséget, amit szintén felemelt, meg az ac-t kinyomom meg vissza a kis a beállításaimat:(

Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #49461 Dátum: 2013.10.23 szerda, 07:18:29 »

sziasztok,

csak nekem csinálja azt a klimavezerlesem, h ha a szelvedőre is akarok fujatni levegőt akkor rögötn elindítja a klímát is, amit nem lehet kikapcsolni? lényegében szélvédőre sehogy nem tudok fújni csak ha klíma is megy. Eléggé kiakaszt, mer miutan lefujtam kis párát, menetkozben nyomkodom vissza ventilálás erősséget, amit szintén felemelt, meg az ac-t kinyomom meg vissza a kis a beállításaimat:(


hali.lehet azt külön is klíma nélkül csak ne azt a gombot nyom ami gyors páramentesítés.a kis figurák a gombon jelzik hova lehet fújatni.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #49462 Dátum: 2013.10.23 szerda, 08:07:39 »

sziasztok,

csak nekem csinálja azt a klimavezerlesem, h ha a szelvedőre is akarok fujatni levegőt akkor rögötn elindítja a klímát is, amit nem lehet kikapcsolni? lényegében szélvédőre sehogy nem tudok fújni csak ha klíma is megy. Eléggé kiakaszt, mer miutan lefujtam kis párát, menetkozben nyomkodom vissza ventilálás erősséget, amit szintén felemelt, meg az ac-t kinyomom meg vissza a kis a beállításaimat:(

A páramentesítés gomb direkt csinálja így, amit csinál. Ahhoz, hogy gyorsan le tudja fújni a párát, száraz levegő kell - azt meg a klímával lehet egyszerűen előállítani, és persze erős fújás sem árt hozzá. Ha még egyszer megnyomod, visszatér a korábbi üzemmódba, nem kell mindent kézzel visszaállítgatni.

Ha csak "simán" akarsz fújni a szélvédőre, akkor azt a gombot nyomd meg, ami az szélvédőre fújást engedélyezi, a műszerfali és a lábtér befújást meg csukd el. Esetleg egy kicsit tekerd feljebb a ventilátort is hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #49463 Dátum: 2013.10.23 szerda, 08:46:48 »

Sziasztok!

Múltkor érdeklődtem a TDCI és TDDI motorok közti különbségekről, volt aki volt szíves belinkelni egy összefoglalót. Ezúton is köszönöm.
Viszont látok olyan hirdetéseket, ahol a motor típusát egyszerűen DI-ként jelölik meg. Ez a TDDI akar lenni, vagy egy harmadik fajta? Ha igen, ki mit tud róla?

Köszönettel: BluELite
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #49464 Dátum: 2013.10.23 szerda, 09:10:47 »

Sziasztok!

Múltkor érdeklődtem a TDCI és TDDI motorok közti különbségekről, volt aki volt szíves belinkelni egy összefoglalót. Ezúton is köszönöm.
Viszont látok olyan hirdetéseket, ahol a motor típusát egyszerűen DI-ként jelölik meg. Ez a TDDI akar lenni, vagy egy harmadik fajta? Ha igen, ki mit tud róla?

Köszönettel: BluELite

Az TDDI Smiley Csak "rövidítenek".
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #49465 Dátum: 2013.10.23 szerda, 09:28:08 »

sziasztok,egy olyat vettem észre mostanában hogy 100 km/h felett enyhén bevibrál a kormány,szerintetek mitől lehet ez,mit kéne tennem hogy ez megszünjön?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #49466 Dátum: 2013.10.23 szerda, 09:45:42 »

sziasztok,egy olyat vettem észre mostanában hogy 100 km/h felett enyhén bevibrál a kormány,szerintetek mitől lehet ez,mit kéne tennem hogy ez megszünjön?
nézesd meg a gumikat első körben!centíroztasd újra!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #49467 Dátum: 2013.10.23 szerda, 10:58:36 »

sziasztok,egy olyat vettem észre mostanában hogy 100 km/h felett enyhén bevibrál a kormány,szerintetek mitől lehet ez,mit kéne tennem hogy ez megszünjön?

Ha a kormány vibrál, akkor az vagy az első kerekek kiegyensúlyozásával vagy a futómű beállításával orvosolható.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #49468 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:36:04 »

Ha a kormány vibrál, akkor az vagy az első kerekek kiegyensúlyozásával vagy a futómű beállításával orvosolható.
Igen,ha szerencséje van!
Nekem ezektől se szűnt meg,sőt semmitől! wave
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #49469 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:42:19 »

Igen,ha szerencséje van!
Nekem ezektől se szűnt meg,sőt semmitől! wave
neked is ez a probléma jelentkezett,próbáltad a centirozást és az sem segített?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #49470 Dátum: 2013.10.23 szerda, 12:55:53 »

neked is ez a probléma jelentkezett,próbáltad a centirozást és az sem segített?

Én már mindent kipróbáltam gumi csere,felni csere,féltengelycsere stb.stb.Ugyan úgy ráz 100felett,de ez nem azt jelenti,hogy a tied is ilyen lesz.
Ha van téligumid felnin próbáld meg azzal,vagy ha nincs akkor rakd át az elsőket hátra és úgy próbáld meg!De amúgy igen a centírozás az első dolog legyen!
Naplózva
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #49471 Dátum: 2013.10.23 szerda, 14:26:51 »

Én már mindent kipróbáltam gumi csere,felni csere,féltengelycsere stb.stb.Ugyan úgy ráz 100felett,de ez nem azt jelenti,hogy a tied is ilyen lesz.
Ha van téligumid felnin próbáld meg azzal,vagy ha nincs akkor rakd át az elsőket hátra és úgy próbáld meg!De amúgy igen a centírozás az első dolog legyen!

egy másik kérdés,neked már benne volt a chip vagy te raktad bele az autóba?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #49472 Dátum: 2013.10.23 szerda, 14:31:20 »

egy másik kérdés,neked már benne volt a chip vagy te raktad bele az autóba?

Attól nem ráz az első futómű... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #49473 Dátum: 2013.10.23 szerda, 15:40:01 »

Attól nem ráz az első futómű... Smiley

AndyA

Dehogynem! Ha esesben leugrasz a kuplungról nagy gáznál  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49474 Dátum: 2013.10.23 szerda, 15:50:17 »

Dehogynem! Ha esesben leugrasz a kuplungról nagy gáznál  eplus2

A camaro ss (eses) automata váltós.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #49475 Dátum: 2013.10.23 szerda, 16:06:32 »

bocsánat ha bezavartam volna a témába ,azt énis gondoltam hogy a chipnek semmi köze a vibrálásnak
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170


E-mail
« Új hozzászólás #49476 Dátum: 2013.10.23 szerda, 16:07:41 »

egyébként ha már témánál vagyunk,szerintetek megéri cshippeltetni az autót?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #49477 Dátum: 2013.10.23 szerda, 16:28:16 »

egyébként ha már témánál vagyunk,szerintetek megéri cshippeltetni az autót?

Nem. Sokba kerül, és utána vagy nem használod ki, azaz fölösleges, vagy kinyomod még a szemét is, amitől kiesz a gatyádból és széjjelhull időnek előtte.

Viszont fun! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #49478 Dátum: 2013.10.23 szerda, 17:32:26 »

Nem. Sokba kerül, és utána vagy nem használod ki, azaz fölösleges, vagy kinyomod még a szemét is, amitől kiesz a gatyádból és széjjelhull időnek előtte.

Viszont fun! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Én spec nem nyomom ki a szemét ugyan, de kevesebbet fogyaszt.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #49479 Dátum: 2013.10.23 szerda, 17:59:22 »

Én spec nem nyomom ki a szemét ugyan, de kevesebbet fogyaszt.

Persze, persze, vannak apróbb mellékhatásai is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #49480 Dátum: 2013.10.23 szerda, 18:59:19 »

A camaro ss (eses) automata váltós.  hehe

Apukám meg rendőr  eplus2

Ugyanez igaz a camaro esetében is, csak a kuplung helyett a fékkel kell így eljárni  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49481 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:14:28 »

Apukám meg rendőr  eplus2

Ugyanez igaz a camaro esetében is, csak a kuplung helyett a fékkel kell így eljárni  hehe

Tévedés........
Én eljártam, nem remeg...szitál...ráz...ott semmi!  vigyor3
Kanyarban dobja a seggét, egy picit engedi az elektronika, de aztán könnyen fogható.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #49482 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:25:38 »

Kanyarban dobja a seggét, egy picit engedi az elektronika, de aztán könnyen fogható.  wave
Ja, a padka leszabályoz! wow1
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #49483 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:26:28 »

Helló!

Az mitől lehet,hogy a vízhőfok jelző mutatója kiakad mint ha jég hideg lenne a motor. A turbó mint ha olyankor nem üzemelne. Gyújtás levesz újraindítás hőfok mutató megemelkedik és minden rendben van. Ezt úgy 2 hetente produkálja.  help
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #49484 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:29:30 »

Helló!

Az mitől lehet,hogy a vízhőfok jelző mutatója kiakad mint ha jég hideg lenne a motor. A turbó mint ha olyankor nem üzemelne. Gyújtás levesz újraindítás hőfok mutató megemelkedik és minden rendben van. Ezt úgy 2 hetente produkálja.  help
Első körben szerintem olvastass hibakódot, másodsorban vasárnap ötletelünk rajta.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #49485 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:29:42 »

Helló!

Az mitől lehet,hogy a vízhőfok jelző mutatója kiakad mint ha jég hideg lenne a motor. A turbó mint ha olyankor nem üzemelne. Gyújtás levesz újraindítás hőfok mutató megemelkedik és minden rendben van. Ezt úgy 2 hetente produkálja.  help

Akksi? Ha a turbod elektromos, akkor az sem működik, mivel nem kap áramot. Olvastass hibakódot. Ezek a dolgok biztos generáltak valamit.
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #49486 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:32:46 »

Akksi? Ha a turbod elektromos, akkor az sem működik, mivel nem kap áramot. Olvastass hibakódot. Ezek a dolgok biztos generáltak valamit.

De az akksinak mi köze a víz hőfokjelzőhöz?
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #49487 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:33:45 »

Első körben szerintem olvastass hibakódot, másodsorban vasárnap ötletelünk rajta.
Nézesd meg a hengerfej hőmérséklet jeladót (CHT). Ha az szarakodik akkor olyat produkál, hogy mész, egyszer csak leesik a hőfok mutató nullára a kocsi elkezd rángatni, nem úgy megy mint ahogy kéne, akadozik meg ilyenek. Diagolni lehet, a jeladó a szervószíj mögött van a hengerfej tetején. Azt hiszem 2 drót megy rá. Ha jól emlékszem 8-10e ft körül van az új.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #49488 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:35:46 »

De az akksinak mi köze a víz hőfokjelzőhöz?
Ez Mondeo, itt mindennek köze van mindenhez! integet2
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #49489 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:37:08 »

Ez Mondeo, itt mindennek köze van mindenhez! integet2

 vigyor3 taps gun
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #49490 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:37:33 »

Helló!

Az mitől lehet,hogy a vízhőfok jelző mutatója kiakad mint ha jég hideg lenne a motor. A turbó mint ha olyankor nem üzemelne. Gyújtás levesz újraindítás hőfok mutató megemelkedik és minden rendben van. Ezt úgy 2 hetente produkálja.  help
Hallod-e, rád jár a rúd! Nem is olyan régen hoztad el az autót a szerelőtől, aki a Bahamákra ment el nyaralni a családjával abból a pénzből, amit nála hagytál! rinya
Naplózva
nejo88
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 565



E-mail
« Új hozzászólás #49491 Dátum: 2013.10.23 szerda, 19:41:58 »

Hallod-e, rád jár a rúd! Nem is olyan régen hoztad el az autót a szerelőtől, aki a Bahamákra ment el nyaralni a családjával abból a pénzből, amit nála hagytál! rinya

Jótékony lélek vagyok.  rinya rinya rinya
Naplózva

Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE)
A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist
A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #49492 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:10:49 »

Sziasztok.
Kéne 1 kis segítség kiégett a bal első tompított,ki akarom cserélni az égőt,amin meg akadtam az első díszrács hogy lehet leszedni illetve hol van rögzítve a lámpa test?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49493 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:12:26 »

Sziasztok.
Kéne 1 kis segítség kiégett a bal első tompított,ki akarom cserélni az égőt,amin meg akadtam az első díszrács hogy lehet leszedni illetve hol van rögzítve a lámpa test?

Hűtőrács: 2 csavarható patent a két szélén...látni fogod.
Lámpa: A hűtőrács alatt ás a lámpa mögött...felülről látni ki lemezeket...felhúzod és kivehető a fényszóró.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #49494 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:13:36 »

Hűtőrács: 2 csavarható patent a két szélén...látni fogod.
Lámpa: A hűtőrács alatt ás a lámpa mögött...felülről látni ki lemezeket...felhúzod és kivehető a fényszóró.

A két patent után picit előre billentve ki kell ugratni az alsó bepattanó rögzítést. Ha egyszer megvolt, utána már rutinból megy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #49495 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:15:56 »

Hűtőrács: 2 csavarható patent a két szélén...látni fogod.
Lámpa: A hűtőrács alatt ás a lámpa mögött...felülről látni ki lemezeket...felhúzod és kivehető a fényszóró.
Hűtőrács 2 felső bolha oké, csak nem akartam feszegetni,előre billen -felfelé?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #49496 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:16:42 »

A két patent után picit előre billentve ki kell ugratni az alsó bepattanó rögzítést. Ha egyszer megvolt, utána már rutinból megy. Smiley

AndyA
:worship:gyors voltál email worship
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #49497 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:18:05 »

Hűtőrács: 2 csavarható patent a két szélén...látni fogod.
Lámpa: A hűtőrács alatt ás a lámpa mögött...felülről látni ki lemezeket...felhúzod és kivehető a fényszóró.
Sima h4 van benne?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #49498 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:21:36 »

Sima h4 van benne?

H1-H7....H7 a tompított
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #49499 Dátum: 2013.10.23 szerda, 21:24:12 »

H1-H7....H7 a tompított
H1-h7 között mi a különbség fény erő-szín ?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Oldalak: 1 ... 983 984 985 986 987 988 989 [990] 991 992 993 994 995 996 997 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.