Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 07:39:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21919029 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:30:00 »

Pablo,
 
Neked benyas, tempos, manualis valtos verdad van ? Ha igen, akkor TE vagy az en emberem Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:31:00 »

Angel,
 
Neked meg diesel verdad van, igy egyelore az nem jau 8( Majd, ha a diesel tempot rakjuk be, nah majd akkor... Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:32:00 »

Pablo,
 
Neked benyas, tempos, manualis valtos verdad van ? Ha igen, akkor TE vagy az en emberem Cool
Pabloé automata.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:34:00 »

ms02,
 
fenebe 8(
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:36:00 »

hat nincs senkinek manualis valtos tempomatos benyas verdaja ?
 
Ne ma, hogy en leszek az elso, akinek ilyen konfigja lesz
Naplózva

blah blah blah
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:41:00 »

hat nincs senkinek manualis valtos tempomatos benyas verdaja ?
 
Ne ma, hogy en leszek az elso, akinek ilyen konfigja lesz
Hát.... ha MKII jó.....akkor van!
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2006.02.07 kedd, 20:48:00 »

hat nincs senkinek manualis valtos tempomatos benyas verdaja ?
 
Ne ma, hogy en leszek az elso, akinek ilyen konfigja lesz
Mire volna szükséged?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:07:00 »

Szerintem  amelyik kábelt te keresed a tempomathoz az külön nem létezik hanem egyben van a müszerfal alatti komplett kábelköteggel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:13:00 »

hovono,
 
ha van kuplung es 2db fek pedal kapcsolod, akkor akar jo is lehet Cool Megnezned ezt nekem ? A pedal felso reszenel vannak a kapcsolok.
THX !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:16:00 »

Piet,
 
Mivel a muszer fal alatti komplett kabelkoteghez egy csatlakozon kereztul csatlakozik, igy aza 20-30cm-es darab letezik. Nekem van is rajta kulon matrica gyari szammal. Csak hat az enyime nem jo tempohoz 8( Egyebkent ford szervizben az alkatresz elado azt mondta, hogy csak egyben van, de aztan beszeltem egy szerelo sraccal, aki nem reg csinalt tempot TDCI verdajahoz, es o mondta, hogy aza darab kabel kulon is rendeleheto, csak nem kotig a kedves ugyfel orrara. Azt is mondta, hogy olvassam le egy tempos, manualis valtos, benyas verda kabelerol a gyari szamot, es akkor meg tudjak rendelni nekem.
Naplózva

blah blah blah
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:16:00 »

hovono,
 
ha van kuplung es 2db fek pedal kapcsolod, akkor akar jo is lehet Cool Megnezned ezt nekem ? A pedal felso reszenel vannak a kapcsolok.
THX !
OKS! Holnap megnézem világosban!
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:23:00 »

OKS! Holnap megnézem világosban!
Én egy ilyen kábelt vágtam le egy autórol az unokaöcsémnek és nem láttam csatlakozót.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:27:00 »

hovono,
 
thxthxthx
 
Ha alulrol felnezel a muszerfal moge, akkor kb. ezt kell latnod:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06218.JPG
 
Itt meg aza nyavajas papirka is lathato (a piros bigyo mogott), amin a kabel darab gyari szama van:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06217.JPG
 
Ezen a kepen (ahonnan eppen a kabelt lehuzom)  van egy fem lemez ami mogott ott csucsul a csatlakozo(k). Ez tortenetesen a "fo" kabelkoteg vege:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06223.JPG
 
Ez pedig az ellen darabja, ami megy a pedalkapcsolokhoz:
http://amigos.amiga.hu/zacci/DSC06224.JPG
 
 es amibol nalam hianyzik 2db erintkezo. A "fo" kabel "ellen" csatlakozojaban viszont benne van az osszes erintkezo.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:28:00 »

Pablo,
 
Neked benyas, tempos, manualis valtos verdad van ? Ha igen, akkor TE vagy az en emberem Cool
hááááááááát nem. de úgy látszik, neked semmi sem jó!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:29:00 »

Piet,
 
pedig van, csak L van dugva. Nezd meg az elobb belinkelt kepeket...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:33:00 »

pablo,
 
haaaaat nem
Tudom, rosszabb vagyok, mint egy no
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2006.02.07 kedd, 21:55:00 »

Piet,
 
pedig van, csak L van dugva. Nezd meg az elobb belinkelt kepeket...
A képek láttán igazad lehet. Megpróbálom a kábel cikkszámát holnap megszerezni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2006.02.07 kedd, 23:47:00 »

keresek olyan segitokesz mondeo tulajt, akinek a verdajaban ott lapul a tempomat es hajlando nehany kepet kesziteni. Pontosabban a pedal kapcsolokrol kene kep illetve a hozza kapcsolod madzagokrol. A legjobbabb az lenne, ha ki tudna kapni azta kb. 20-30cm-es kabel darabot. Sajna a doksi eleg pontatlan, ossze vissza irkal mindenfele szineket, es a bekotesuk sem valami vilagos szamomra 8( Az meg jobb lenne, ha valahol ossze tudnank futni es szemelyesen megvizsgalhatnam azta bizonyos kabel darabkat.
zacci!
 
ha nem sikerülne a gyárit beépíteni itt van egy univerzális tempomat 40-80k ft
www.transaurus.hu
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:15:00 »

Piet,
 
THX !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:16:00 »

Baranyai Balazs,
 
De en gyarit akaroook, bruhuhu
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:17:00 »

Baranyai Balazs,
 
De en gyarit akaroook, bruhuhu
A kapcsoló filing már megvan, a többit meg nem is látod
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:20:00 »

Nagyon koszonom a segito szandekot
A gond az, hogy eza nyavajas bekotes elegge kisze-kusza. Most mar sikerult kiokumlalni, hogy mikent kell bekotni, de ahhoz meg kell bontanom a "fo" kabelkoteget, amit nem szeretnek. A kuplung kapcsolo kabele hianyzik, ami alapvetoen nem lenne gond, de sajna a csatiban (ami a fo kabelhez csatlakozik) sincs hozza erintkezo, e miatt meg csak ugy tudnam bekotni, ha megkerulnem eztaz ominozus 20-30cm-es kabel darabot, es kozvetlenul utana csatlakoznek a "fo" kabelhez, amit meg ugye nem szeretnek.
Ha tudnam a szukseges kabel darab gyari szamat, akkor meg lehetne rendelni simasan. Namost csak annyi kene, hogy arrol a 20-30cm-es kabel darabrol le kene olvasni a gyari szamot. De! Sajna ugye nekem olyan verda kell, ami 1. benyas 2. manualis valtos 3. tempomatos.
Sajna az automata valtos nem jau, mert ahhoz megint csak egy masik fajta 20-30cm-es kabel valo 8( Igy ezuton koszonom Oszi-nak a lehetoseget, de sajna ez nekem nem jau 8(
 
Egyebkent ma megjott a kuplung es a fek pedal kapcsolo. Mar csak a tarto konzol hianyzik. Egyebkent a kapcsolok bekotese nelkul is mukodne a cucc, csak ebben az esetben menet kozben csak az OFF kapcsoloval tudnam ki iktatni a tempot.
Szia Zacci!
Sajnálom,hogy nem segíthettem!Remélem hamar megoldódik a Problémád!
Üdv:oszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:23:00 »

Piet,
 
THX !
Szia. Mire gondolsz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:33:00 »

Szia. Mire gondolsz.
Hogy megpróbálod a kábel cikszámát megszerezni
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:35:00 »

Ok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2006.02.08 szerda, 08:36:00 »

valami olyasmi...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2006.02.08 szerda, 12:06:00 »

valami olyasmi...
Ha jól látom a gk. 01.06. havi . Akkor a benne levő vezetéken levö gyáriszámnak 1S7T13A612AC-nak kellene lennie. Ennek a tempomatos változata az 1S7T13A612BD aminek a rendelés száma 1137967 kb 4300 ft. Az országban nincsen gyárból kell megrendelni. A cikkszám élő elméletileg rendelhető is
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2006.02.08 szerda, 12:46:00 »

Piet,
 
Wooow, thx
 
Majd megnezem, hogy stimmel-e a verdamban talalhato jelenlegi kabel gyari szama az altalad irottal. Ha igen, akkor kafa...
Azt megtod nezni, hogy a tempohoz szukseges kormany atvezeto madzag (clock spring) mennyibe kerulhet es hogy mi a gyari/rendelesi szama ?  
Mert ugyan azt feltetelezem, hogy benne van eza kormany atvezeto kabel, de ha megsem, akkor erre is szuksegem lesz. Meg annyira nem szedtem szet a kormanyt, hogy lassam hogy nez ki eza kormany atvezeto madzag, igy azt nemtom hogy nez ki. Viszont ha megnyomom az ON gombot, akkor a tempomat motor kap aramot. Ezt kimertem. De ha tobb darabbol all eza kormany atvezeto madzag, akkor lehet, hogy a tobbi gombhoz tartozo darab nincs beepitve. Igaz, ez maharosan kiderul, mihelyst megjott a tarto konzol es sikerult beszerelnem a tempo motort.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:08:00 »

Eddig kb. ennyibe kerul egy benyas verda tempomatositasa:
 
- kormany kapcsolo kb. 10e (kipukkant kormanybol kiszedve, regibe berakva)
- kuplung es fekpedal kapcsolo kb. 4e (uj gyari)
- kuplung es fekpedalhoz valo kabeldarab kb. 4e (uj gyari)
- tempo motor kb. 10-20e (bontobol)
- tempo motor tarto bak kb. 3e (uj gyari)
- tempo bowden kb. 6e. (ha a tempo motoron nem megfelelo hosszusagu van pl. V6)
- tempo motor takaro muanyag bigyo kb. 3-4e (opcionalis, meg a gyari verdakban sem lattam ilyet)
 
Ez igy eddig kb. 47e (20e piizes tempo motorral szamolva) Egyebkent meg csak kb. 37e
 
Ennyit meg meger a cuccli, szerintem, jah es ugye total gyari lesz a cucc. Nem utangyartott stb. Mas pl. automata, diesel verdaknal ezaz osszeg meg kisebb is lehet. Pl. Dieselnel ugy tunik csak kormany kapcsolo, pedal kapcsolo es par vezetek kell.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:09:00 »

Tovabb lehet csokkenteni a koltsegeket, ha pl. a bontobol tartostul visszuk L a tempo motort. Ez esetben -3e
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:11:00 »

Piet,
 
Wooow, thx
 
Majd megnezem, hogy stimmel-e a verdamban talalhato jelenlegi kabel gyari szama az altalad irottal. Ha igen, akkor kafa...
Azt megtod nezni, hogy a tempohoz szukseges kormany atvezeto madzag (clock spring) mennyibe kerulhet es hogy mi a gyari/rendelesi szama ?  
Mert ugyan azt feltetelezem, hogy benne van eza kormany atvezeto kabel, de ha megsem, akkor erre is szuksegem lesz. Meg annyira nem szedtem szet a kormanyt, hogy lassam hogy nez ki eza kormany atvezeto madzag, igy azt nemtom hogy nez ki. Viszont ha megnyomom az ON gombot, akkor a tempomat motor kap aramot. Ezt kimertem. De ha tobb darabbol all eza kormany atvezeto madzag, akkor lehet, hogy a tobbi gombhoz tartozo darab nincs beepitve. Igaz, ez maharosan kiderul, mihelyst megjott a tarto konzol es sikerult beszerelnem a tempo motort.
A kormány átvezető egy és ugyanaz nem kell kicserélned
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:13:00 »

Persze ennek a mokanak elengedhetetlen feltetele (benyasnal), hogy a tempo vezetekeles gyarilag be legyen huzigalva, es fedelzeti compu is legyen a verdaban, ergo Ambient felszereltsegnel felejto a dolog.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:14:00 »

Piet,
 
Tehat akkor ez azt jelenti, hogy mindenfele kormanyrol jovo vezerles 1db atvezetesen keresztul oldjak meg. Ez jo hir, thx!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2006.02.08 szerda, 13:16:00 »

Persze ennek a mokanak elengedhetetlen feltetele (benyasnal), hogy a tempo vezetekeles gyarilag be legyen huzigalva, es fedelzeti compu is legyen a verdaban, ergo Ambient felszereltsegnel felejto a dolog.
Mire gondolsz? Hogy a tiédben ki kell cserélni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2006.02.08 szerda, 14:15:00 »

Piet,
 
esetleg... Esetleg letezik ebbol tobb valtozat is ? pl. benne van az atvezeto, de nem tartalmazza azta nyavajas 2db vezeteket. Vagy ecceruen van atvezeto es akkor minden van, vagy nincs es akkor semmi sincs ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2006.02.08 szerda, 14:45:00 »

Piet,
 
esetleg... Esetleg letezik ebbol tobb valtozat is ? pl. benne van az atvezeto, de nem tartalmazza azta nyavajas 2db vezeteket. Vagy ecceruen van atvezeto es akkor minden van, vagy nincs es akkor semmi sincs ?
Átvezető csak egy fajta van.Azonkeresztül kommunikál. Rendesen bele bonyolódtál! Fel a fejjel.Össze fog az állni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2006.02.08 szerda, 14:46:00 »

Piet,
 
esetleg... Esetleg letezik ebbol tobb valtozat is ? pl. benne van az atvezeto, de nem tartalmazza azta nyavajas 2db vezeteket. Vagy ecceruen van atvezeto es akkor minden van, vagy nincs es akkor semmi sincs ?
Nem lenne jobb emailban? Akkor lehetne mást is írni a topicba... vagy inkább maradjak csendben
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2006.02.08 szerda, 14:51:00 »

Nem lenne jobb emailban? Akkor lehetne mást is írni a topicba... vagy inkább maradjak csendben
Isten ments! De ahogy elnézem elég sok helyen ottvagy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2006.02.08 szerda, 15:30:00 »

Nem lenne jobb emailban? Akkor lehetne mást is írni a topicba... vagy inkább maradjak csendben
Volt rá háromnegyed órád
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2006.02.08 szerda, 15:49:00 »

Eddig kb. ennyibe kerul egy benyas verda tempomatositasa:
 
- kormany kapcsolo kb. 10e (kipukkant kormanybol kiszedve, regibe berakva)
- kuplung es fekpedal kapcsolo kb. 4e (uj gyari)
- kuplung es fekpedalhoz valo kabeldarab kb. 4e (uj gyari)
- tempo motor kb. 10-20e (bontobol)
- tempo motor tarto bak kb. 3e (uj gyari)
- tempo bowden kb. 6e. (ha a tempo motoron nem megfelelo hosszusagu van pl. V6)
- tempo motor takaro muanyag bigyo kb. 3-4e (opcionalis, meg a gyari verdakban sem lattam ilyet)
 
Ez igy eddig kb. 47e (20e piizes tempo motorral szamolva) Egyebkent meg csak kb. 37e
 
Ennyit meg meger a cuccli, szerintem, jah es ugye total gyari lesz a cucc. Nem utangyartott stb. Mas pl. automata, diesel verdaknal ezaz osszeg meg kisebb is lehet. Pl. Dieselnel ugy tunik csak kormany kapcsolo, pedal kapcsolo es par vezetek kell.
Zacci: csak csendben ámulok és bámulok, hogy mit varázsolgatsz az autódon, őszinte elismerésem.
 
De nem félsz attól, hogy egy ilyen utólagosan buherált tempomat esetleg nem lesz pont olyan tökéletes, mint amilyenre a gyárit tervezték? Csak éppen eszembe jutott egy riport, amit valamelyik német TV csatornán láttam, melyben arról volt szó, hogy még bizonyos gyári (persze hibás szériás) tempomatok is komolyt veszélyt jelenthetnek a közlekedés biztonságára, nem, hogy a házilagos utólagos megoldások. Mert ugyebár fő a biztonság.
 
Lehet, hogy csak én vagyok besz*ri Remélem sikerrel jársz!
 
(a fékrendszer teljes elektromossá alakítását ugye meghagyod a Mondeo IV fejlesztőinek? )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2006.02.08 szerda, 16:06:00 »

Srac,
 
Koszi az elismerest es az aggodast. Az altalam krealt tempomat 100%-ban meg fog 1ezni a gyari tempoval. Namost, ha a gyari is xar, akkor ugye... Tehat az ellen nem veed Cool
A tempomat igy is tobbszorosen tul van biztositva. Osszesen 3 ponton oldhatja a rendszer a tempo mukodeset. 1. fek pedal lenyomasa 2. kuplung pedal lenyomasa 3. OFF gomb  megnyomasa.
Es pint azert kinlodok ilyen gyari kabel besezrzessel, hogy mind3 funkcio tokeletesen tegye a dolgat. Eccerubben is meg lehetne oldani a tempo beszereleset/uzembehylezeset, pl. ha atalakitom a meglevo kabelt. De 1. torexem a gyari allapotra 2. ha ez igy gyarilag jol muxik, akkor nincs ertelme forasztgatassal bajlodni. Mellesleg ezek a cuccok/kellekek nem olyan mereg dragak, hogy indokolt legyen az otthoni sufni kabel gyartasa. De egyebkent a Mondeo leiras is azt mondja, hogy ne hasznaljuk varosban itt-ott amott stb. Ergo tempomatot autopalyan kell/erdemes hasznalni. Ott meg nem lehet nagy baj, ha mukodnek ezek a kioldo berendezesek, mint fek/kuplung kapcsolo stb.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2006.02.08 szerda, 16:15:00 »

Zacci! Hivj fel 06-20-429-1419
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2006.02.08 szerda, 16:20:00 »

Srac,
 
Koszi az elismerest es az aggodast. Az altalam krealt tempomat 100%-ban meg fog 1ezni a gyari tempoval. Namost, ha a gyari is xar, akkor ugye... Tehat az ellen nem veed Cool
A tempomat igy is tobbszorosen tul van biztositva. Osszesen 3 ponton oldhatja a rendszer a tempo mukodeset. 1. fek pedal lenyomasa 2. kuplung pedal lenyomasa 3. OFF gomb  megnyomasa.
Es pint azert kinlodok ilyen gyari kabel besezrzessel, hogy mind3 funkcio tokeletesen tegye a dolgat. Eccerubben is meg lehetne oldani a tempo beszereleset/uzembehylezeset, pl. ha atalakitom a meglevo kabelt. De 1. torexem a gyari allapotra 2. ha ez igy gyarilag jol muxik, akkor nincs ertelme forasztgatassal bajlodni. Mellesleg ezek a cuccok/kellekek nem olyan mereg dragak, hogy indokolt legyen az otthoni sufni kabel gyartasa. De egyebkent a Mondeo leiras is azt mondja, hogy ne hasznaljuk varosban itt-ott amott stb. Ergo tempomatot autopalyan kell/erdemes hasznalni. Ott meg nem lehet nagy baj, ha mukodnek ezek a kioldo berendezesek, mint fek/kuplung kapcsolo stb.
Zacci: értem, és akkor még egyszer sok sikert Neked a projekthez!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2006.02.08 szerda, 17:36:00 »

Zacci: értem, és akkor még egyszer sok sikert Neked a projekthez!
Szia!
Figyeld meg, hamarabb lesz neki teljes rendszerű elektromos fékje, mielőtt ideérne a Mondeo IV!!!
Minden elismerésem Zacci-nak!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2006.02.08 szerda, 20:45:00 »

Hali!Elhoztam ma az autom a műhelyből az izzitogyertya beletörés lett kijavitva!majdnem 2 hetes munka és megálltunk 160.000 ft-ba,de holnap már viszem is vissza mert valahol kifuj a turbo!Remélem pöcre indul holnap?!Az biztos hogy nem egyszerű technikai megoldások vannak az autoban mint pl vízpumpa,hosszbordásszíjfeszítés,porlasztotömítés a szelepfedélben,bajonettzáras főtengelyszimering..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2006.02.08 szerda, 21:18:00 »

Piet,
 
Most ertem haza es csak most olvastam az uzeneted. Ha gondolod akkor most meg felhivhatlak, vagy majd holnap...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2006.02.08 szerda, 21:19:00 »

Srac,
 
Thx! elektronyos feket nem akarok Cool Inkabb maradok a jol bevalt mechanikus mokanal Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2006.02.08 szerda, 21:21:00 »

mondeo280,
 
uhhh anyam, eza moka jo sokba kerult
Legalabb qrva draga az izzito gyertya ? Vagy csak egy 20ft-os alkatresz miatt koltottel ennyit a javitasra !?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2006.02.08 szerda, 21:48:00 »

A gyertya darab ára 3990FT,és van sajna egy rossz hirem a dízeles kollégáknak,ez előfordulhat mással is!De igen sajna 2 gyertya miatt kellet ennyit rá költenem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2006.02.08 szerda, 22:01:00 »

Hali!Elhoztam ma az autom a műhelyből az izzitogyertya beletörés lett kijavitva!majdnem 2 hetes munka és megálltunk 160.000 ft-ba,de holnap már viszem is vissza mert valahol kifuj a turbo!Remélem pöcre indul holnap?!Az biztos hogy nem egyszerű technikai megoldások vannak az autoban mint pl vízpumpa,hosszbordásszíjfeszítés,porlasztotömítés a szelepfedélben,bajonettzáras főtengelyszimering..
Ez elég durván hangzik
Naplózva
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.