Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 13:16:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 [1084] 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20566864 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #54150 Dátum: 2014.04.05 szombat, 14:49:31 »

ez kb a normális.

esetleg az a visszaeséses dolog azt mi okozhatja??
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54151 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:21:13 »

esetleg az a visszaeséses dolog azt mi okozhatja??
Tisztelt Fórumtárs!
A turbó nem mindig pörög max nyomással. Nekem autópályán 130 Km/O egyenletes sebességnél 1-1.1 bar a turbónyomás. 60 Km/O-nál 0.1-0.2 bar. Teljes kigyosításkor viszont mindig felmegy 1.4-1.5 barra.
Szerintem semmi baja a rendszernek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54152 Dátum: 2014.04.05 szombat, 17:09:52 »

esetleg az a visszaeséses dolog azt mi okozhatja??
úgyhívják, hogy overboost. egy kicsit túltölt, hogy jobban meginduljon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54153 Dátum: 2014.04.05 szombat, 17:10:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
A turbó nem mindig pörög max nyomással. Nekem autópályán 130 Km/O egyenletes sebességnél 1-1.1 bar a turbónyomás. 60 Km/O-nál 0.1-0.2 bar. Teljes kigyosításkor viszont mindig felmegy 1.4-1.5 barra.
Szerintem semmi baja a rendszernek. wave
Tisztelettel László! worship
az egy kicsit soknak túnik nekem, nekem gps140km/h sebességnél 0,6 körül mozog(5-ös váltó 3000-es fordulat)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54154 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:24:23 »

az egy kicsit soknak túnik nekem, nekem gps140km/h sebességnél 0,6 körül mozog(5-ös váltó 3000-es fordulat)
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányom még az eredeti gyári programozással fut. Nem volt semmilyen beavatkozás az elektronikába. Az én gépem is 5 sebességes, és amióta beépítettem a turbónyomás mérőt, azóta autópályán 130 Km/ó utazósebességnél a turbó mindig is, 1bar környékén dolgozott. wave
Tisztelettel László! worship   
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #54155 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:49:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépsárkányom még az eredeti gyári programozással fut. Nem volt semmilyen beavatkozás az elektronikába. Az én gépem is 5 sebességes, és amióta beépítettem a turbónyomás mérőt, azóta autópályán 130 Km/ó utazósebességnél a turbó mindig is, 1bar környékén dolgozott. wave
Tisztelettel László! worship   
Tisztelt László! A te gépsárkányodban a beépített turbónyomás mérőnek van külön szenzora,vagy a MAP-ot használod?Már a multkor is meg akartam kérdezni,de elirkáltuk. Wink
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54156 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:55:22 »

Tisztelt László! A te gépsárkányodban a beépített turbónyomás mérőnek van külön szenzora,vagy a MAP-ot használod?Már a multkor is meg akartam kérdezni,de elirkáltuk. Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Az műszerem a nyomás változást egy a műszerhez adott szenzoron keresztül érzékeli. A  turbónyomás változást a szenzor alakítja át a műszer számára szükséges villamos jellé. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #54157 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:58:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az műszerem a nyomás változást egy a műszerhez adott szenzoron keresztül érzékeli. A  turbónyomás változást a szenzor alakítja át a műszer számára szükséges villamos jellé. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm!
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #54158 Dátum: 2014.04.05 szombat, 21:25:10 »

Valaki cserélte már a fix kalaptartóját rolósra 5 ajtós Mondeoban? Tudom hogy gyárilag nincs olyan roló ami pont passzol, ezért kérdem hogy valaki próbált-e már valami hasonlót "barkácsolni".
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #54159 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 15:17:12 »

Ezt láttátok már? vigyor3

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pKuXyeAGzEU
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54160 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 15:20:33 »


Igen...már viszonylag régi technológia.  VTN-nek hívják....http://www.vtn-hungary.hu/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54161 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 16:39:41 »


Ma még nem, de több éves technológia és akkor igen.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54162 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 11:55:51 »

Sziasztok!

Tud valaki olcsó beszerzési forrást termosztára?
Ford Mondeo Mk3 2001
1999 Benzin
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #54163 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 11:58:33 »

Sziasztok!

Tud valaki olcsó beszerzési forrást termosztára?
Ford Mondeo Mk3 2001
1999 Benzin
 worship

Vernet, 18ezer?

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iii_b5y_2000_11_2007_08__15486/huto_futo_klima_rendszer_1__termosztat_alkatreszek__termosztat_1__mind?gyakori=I
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54164 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:18:10 »

Sziasztaok !
A hosszú oldali féltengely közepén van egy támasztó csapágy.Hogy lehet azt onnan leszedni, kicserélni ?
Mert állítólag mindkét oldalán van valamilyen akadály amitől lejönne.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54165 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:19:10 »

Sziasztaok !
A hosszú oldali féltengely közepén van egy támasztó csapágy.Hogy lehet azt onnan leszedni, kicserélni ?
Mert állítólag mindkét oldalán van valamilyen akadály amitől lejönne.

Ki kell szedni a féltengelyt és lecsúsztatni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #54166 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:23:23 »

Sziasztaok !
A hosszú oldali féltengely közepén van egy támasztó csapágy.Hogy lehet azt onnan leszedni, kicserélni ?
Mert állítólag mindkét oldalán van valamilyen akadály amitől lejönne.

A féltengely külső csuklója elvileg leszedhető, a váltó felőli, belső oldalán van egy zégergyűrű, ami tartja. Nem próbáltam még, csak hallomásból tudom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54167 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:28:59 »

Ki kell szedni a féltengelyt és lecsúsztatni.

Ki van szedve a féltengely, de állítólag a csapágy mindkét oldalán van valami perem vagy kiemelkedés amitől
nem tudna lecsúszni.
Létzezik ez vagy csak simán le kell jönnie ?
És akkor ez a csapágy külön kapható ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54168 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:30:10 »

Ki van szedve a féltengely, de állítólag a csapágy mindkét oldalán van valami perem vagy kiemelkedés amitől
nem tudna lecsúszni.
Létzezik ez vagy csak simán le kell jönnie ?
És akkor ez a csapágy külön kapható ?

Simán lejön, és van külön. Érdemes ilyenkor féltengely szimeringet is cserélni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54169 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:51:49 »

Simán lejön, és van külön. Érdemes ilyenkor féltengely szimeringet is cserélni...

Köszönöm
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54170 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:24:17 »

Simán lejön, és van külön. Érdemes ilyenkor féltengely szimeringet is cserélni...

Bocsánat, de csak hitetlenkedik a szerelő, hogy az simán levehető.
Erre a csapágyra gondoltok ti is ?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54171 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:32:41 »

Bocsánat, de csak hitetlenkedik a szerelő, hogy az simán levehető.
Erre a csapágyra gondoltok ti is ?
igen, levehető, de szét kell hozzá szedni teljesen a féltengelyt. ezzel a csapággyal egy gond van, hogy ez legolcsóbb helyen is 14-15eft+posta, ilyen hibátlan féltengelyt meg kapsz 20eft-ért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54172 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:47:01 »

igen, levehető, de szét kell hozzá szedni teljesen a féltengelyt. ezzel a csapággyal egy gond van, hogy ez legolcsóbb helyen is 14-15eft+posta, ilyen hibátlan féltengelyt meg kapsz 20eft-ért

12 körül lenne csapágy, de gondolom a 20e féltengely az bontott lenne, nem ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #54173 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:53:50 »

12 körül lenne csapágy, de gondolom a 20e féltengely az bontott lenne, nem ?
igen, bontott hibátlan annyi szokott lenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54174 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 19:01:06 »

igen, bontott hibátlan annyi szokott lenni

És nem lehet, hogy nem a csukló ház felé hanem a másik irányba gondolták a leszedést ?
Azt írtátok, hogy a váltó felőli oldalán van egy zegergyűrű.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.07 hétfő, 19:04:27 írta pedro » Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #54175 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:05:56 »

Tisztelt Fórumtársak!
a fagyálló cseréhez kérnék néhány tanácsot!hol tudom a legegyszerűbben leengedni a rendszerből a cuccot?megmelegítsem a motort h kinyíljon a termosztát?
köszönöm
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54176 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:21:03 »

Tisztelt Fórumtársak!
a fagyálló cseréhez kérnék néhány tanácsot!hol tudom a legegyszerűbben leengedni a rendszerből a cuccot?megmelegítsem a motort h kinyíljon a termosztát?
köszönöm
üdv Attila
A hűtő alsó sarkánál, a leeresztő csavarnál.
Nem kell melegíteni, a leengedésben semmi szerepe nincs a termosztátnak. (te sem szeretnél forró vízzel pacsálni, tuti)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54177 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:22:13 »

Üdv Mindenkinek!

A benzines motornál a vízpumpa csere mennyire egyszerű?
Mert élég nehéz hozzáférni ahogy néztem!
 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54178 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:23:11 »

Üdv Mindenkinek!

A benzines motornál a vízpumpa csere mennyire egyszerű?
Mert élég nehéz hozzáférni ahogy néztem!
 
Nem is nehéz....pont ezt néztük!  vigyor3

Kifordul onnan.
3 csavar az ékszíjtárcsa és 3 csavar a vízpumpa.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.07 hétfő, 20:25:21 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #54179 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:45:05 »

A hűtő alsó sarkánál, a leeresztő csavarnál.
Nem kell melegíteni, a leengedésben semmi szerepe nincs a termosztátnak. (te sem szeretnél forró vízzel pacsálni, tuti)

okés köszönöm szépen!
 worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54180 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:48:24 »

Nem is nehéz....pont ezt néztük!  vigyor3

Kifordul onnan.
3 csavar az ékszíjtárcsa és 3 csavar a vízpumpa.

Akkor az a lényeg, hogy szépen kifordul onnan!
Akkor csere lesz! és egy termosztát csere is!
Unaloműzésnek autó szerelés  falbav rinya
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54181 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:46:27 »

És nem lehet, hogy nem a csukló ház felé hanem a másik irányba gondolták a leszedést ?
Azt írtátok, hogy a váltó felőli oldalán van egy zegergyűrű.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ha a szerelő nem tudja megoldani a csapágycserét, tudtok ajánlani valami féltengely szervizt ahol ezt megcsinálnák ?
Bp-en vagy Pest környékén ?
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #54182 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:57:57 »

Ha a szerelő nem tudja megoldani a csapágycserét, tudtok ajánlani valami féltengely szervizt ahol ezt megcsinálnák ?
Bp-en vagy Pest környékén ?
Keress egy másik szerelőt.1.5 órás kényelmes munka,ha ez neki gond akkor szomorú!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54183 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 22:37:52 »

Keress egy másik szerelőt.1.5 órás kényelmes munka,ha ez neki gond akkor szomorú!!!!!

Nem olyan egyszerű.Rokon.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #54184 Dátum: 2014.04.08 kedd, 09:55:04 »

Nem olyan egyszerű.Rokon.

Szia!

A féltengely belső csuklót le kell szerelni a tengelyről (nekem elég nehezen indult meg) , ezután a csapágy leszerelhető. De sajnos a csapágycsere óta lóg a csukló a tengelyen:-(   és sajnos egyre jobban.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #54185 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:34:24 »

Szia!

A féltengely belső csuklót le kell szerelni a tengelyről (nekem elég nehezen indult meg) , ezután a csapágy leszerelhető. De sajnos a csapágycsere óta lóg a csukló a tengelyen:-(   és sajnos egyre jobban.
Csak megoldották a csapágy cserét is. Kellettek az info-k és nonoszogatás a fórumról. Köszönöm mindenkinek.
Található valahol a tddi-ről teljesen részletes rajz?
Valami hasonló mint a szervizekbe.
Hogyha keresnék egy alkatrészt, teljes részletességgel meg lehessen nézni. Azt hiszem robbantott rajznak is nevezik.
Naplózva

Mondeo III  2002/1  TDDi 115 LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #54186 Dátum: 2014.04.08 kedd, 22:11:15 »

Csak megoldották a csapágy cserét is. Kellettek az info-k és nonoszogatás a fórumról. Köszönöm mindenkinek.
Található valahol a tddi-ről teljesen részletes rajz?
Valami hasonló mint a szervizekbe.
Hogyha keresnék egy alkatrészt, teljes részletességgel meg lehessen nézni. Azt hiszem robbantott rajznak is nevezik.

Persze. Jó pénzért az eTIS-ben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #54187 Dátum: 2014.04.09 szerda, 06:15:54 »

Sziasztok
Tegnap vegre eljott a jo ido, 20 fok van odakint.... Mondanom sem kell a fekete automban egy picit melegebb ennel.
Es sikerult megtapasztalnom, hogy a legkondim nem fuj hideg levegot. Borzalmas, kibirhatatlan dolog.
Hol kezdjem a hibat? Lehet csak gaz nincs benne, vagy nem megy a klimakompresszor? Tudnatok tippeket adni? Hogyan es mit tudok otthon ellenorizni?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54188 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:31:47 »

Sziasztok
Tegnap vegre eljott a jo ido, 20 fok van odakint.... Mondanom sem kell a fekete automban egy picit melegebb ennel.
Es sikerult megtapasztalnom, hogy a legkondim nem fuj hideg levegot. Borzalmas, kibirhatatlan dolog.
Hol kezdjem a hibat? Lehet csak gaz nincs benne, vagy nem megy a klimakompresszor? Tudnatok tippeket adni? Hogyan es mit tudok otthon ellenorizni?


Otthon sok dolgot tudsz ellenőrizni.
Van-e víz, villany, nyílik-e az ablak, ajtók..... van-e sör a hűtőben....stb.   Ezt mind tudod ellenőrizni otthon.

Az autód klímájánál pedig nézd meg, hogy elindul-e a kompresszor. Ha el is indul, még mindig lehet benne kevés hűtőközeg ami miatt nem fúj hideget vagy kevésbé és későn.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #54189 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:37:19 »


Otthon sok dolgot tudsz ellenőrizni.
Van-e víz, villany, nyílik-e az ablak, ajtók..... van-e sör a hűtőben....stb.   Ezt mind tudod ellenőrizni otthon.

Az autód klímájánál pedig nézd meg, hogy elindul-e a kompresszor. Ha el is indul, még mindig lehet benne kevés hűtőközeg ami miatt nem fúj hideget vagy kevésbé és későn.

Ha viszont egy tél alatt megszökött, akkor "festett" gázzal jó utántöltetni, és egy hét múlva visszamenni megnézetni, hol szivárog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54190 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:39:04 »

Ha viszont egy tél alatt megszökött, akkor "festett" gázzal jó utántöltetni, és egy hét múlva visszamenni megnézetni, hol szivárog.

AndyA

Ez már nem a self check kategória.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54191 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:00:10 »

Sziasztok!

Megtudná nekem mondani valaki, hogy hogyan egyszerűbb visszarakni a befecskendezőket.
Kiszedtem kitisztíttattam és most tenném vissza.
Kiszedéskor egyben húztam ki a négyet az összekötő csővel együtt.
Visszarakásnál jobb külön külön berakni őket és aztán rátenni a összekötő csőt?
Benzinesről van szó!  worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #54192 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:44:23 »

Sziasztok!

Megtudná nekem mondani valaki, hogy hogyan egyszerűbb visszarakni a befecskendezőket.
Kiszedtem kitisztíttattam és most tenném vissza.
Kiszedéskor egyben húztam ki a négyet az összekötő csővel együtt.
Visszarakásnál jobb külön külön berakni őket és aztán rátenni a összekötő csőt?
Benzinesről van szó!  worship

Ilyen kérdést inkább a motorodnak megfelelő fórumban tegyél fel. Elég specifikus ahhoz, hogy oda jobban passzoljon, és ott inkább olyanok olvassák, akik tudhatják is rá a választ, lévén nekik is olyan van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #54193 Dátum: 2014.04.09 szerda, 11:43:18 »

Sziasztok! Néhány napja azt tapasztalom,ha több órás állás után indítom az autót,pár másodpercig,míg a fordulat be nem áll normálisra,furcsán ketyeg a gép olyan szaggatottan,a kormányon is érzem.Aztán minden jó.Lehet ízzítógyertya?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54194 Dátum: 2014.04.09 szerda, 11:50:06 »

Sziasztok! Néhány napja azt tapasztalom,ha több órás állás után indítom az autót,pár másodpercig,míg a fordulat be nem áll normálisra,furcsán ketyeg a gép olyan szaggatottan,a kormányon is érzem.Aztán minden jó.Lehet ízzítógyertya?

Igen, izzítógyertya okozhat ilyet. Mérd ki őket.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #54195 Dátum: 2014.04.09 szerda, 11:52:58 »

Igen, izzítógyertya okozhat ilyet. Mérd ki őket.
Megpróbálom kimérni. Köszi
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54196 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:46:27 »


  Olyan kérdésem lenne, hogy vannak a Ford Microcat  (AutoData) és még hasonló programok, ezek közül melyik jó?

 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54197 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:48:17 »

  Olyan kérdésem lenne, hogy vannak a Ford Microcat  (AutoData) és még hasonló programok, ezek közül melyik jó?

 

Attól függ, hogy mire.
 vigyor3

Ha Fordhoz akarsz alkatrészt keresni, akkor szerinted melyik?  laugh Na látod...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #54198 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:52:00 »

 Olyan kérdésem lenne, hogy vannak a Ford Microcat  (AutoData) és még hasonló programok, ezek közül melyik jó?

 

Alkatrész katalógusból TecDoc.
(Természetesen rendesen, legálisan megvéve.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #54199 Dátum: 2014.04.09 szerda, 17:11:52 »

Alkatrész katalógusból TecDoc.
(Természetesen rendesen, legálisan megvéve.)

Természetesen !!!
Minden programot meg szoktam venni!!!!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Oldalak: 1 ... 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 [1084] 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.