Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 23:24:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 [1080] 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20570986 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53950 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 09:44:49 »

Mármint milyen lendkerék? Eddig a generátorról volt szó. Ha a motor-sebességváltó lendkerékről beszélsz, az enyémben 240 ezer van, és még közel sincs halálán.

AndyA
         

igen a fötengely ékszíjtárcsát csináltatok fixet.arról érdeklődtem van-e tapasztalat ezügyben  .  jövő héten kerül fel ha minden igaz .
 csak közbe megkérdezném mi a véleményed  lendkerék ügyben . a második mennyit megy el ? mert nekem már 70.000 km van abban is . 140.000-nél lett cserélve a gyári .. mi a tapasztalat illetve lehet -e fixet kapni belőle majd ha elfárad a mostani . mert azt legyártatni nem egyszerű. 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #53951 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 09:59:19 »

         

igen a fötengely ékszíjtárcsát csináltatok fixet.arról érdeklődtem van-e tapasztalat ezügyben  .  jövő héten kerül fel ha minden igaz .
 csak közbe megkérdezném mi a véleményed  lendkerék ügyben . a második mennyit megy el ? mert nekem már 70.000 km van abban is . 140.000-nél lett cserélve a gyári .. mi a tapasztalat illetve lehet -e fixet kapni belőle majd ha elfárad a mostani . mert azt legyártatni nem egyszerű. 

Írd ki az aláírásodba az autód lényeges paramétereit, ahogyan a legtöbbünknél látod. Úgy könnyebb válaszolni. Smiley

A használat módja erősen meghatározza a lendkerék élettartamát. Én sokat megyek pályán, azt viszonylag jól bírja, azért is ilyen magas a futás probléma nélkül. Ha te városban használod, esetleg kicsit sportosabban is, akkor hamarabb megadja magát. De ha az első kibírta 140-ig, akkor alighanem a második is fogja addig, vagy akár tovább is, ha vigyázol rá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53952 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:57:28 »

Írd ki az aláírásodba az autód lényeges paramétereit, ahogyan a legtöbbünknél látod. Úgy könnyebb válaszolni. Smiley

A használat módja erősen meghatározza a lendkerék élettartamát. Én sokat megyek pályán, azt viszonylag jól bírja, azért is ilyen magas a futás probléma nélkül. Ha te városban használod, esetleg kicsit sportosabban is, akkor hamarabb megadja magát. De ha az első kibírta 140-ig, akkor alighanem a második is fogja addig, vagy akár tovább is, ha vigyázol rá.

AndyA

az első 140 ezret nem én tettem bele . de azóta 70-et igen . nagyrésze város . lehet kapni fix lendkereket erre a típusra már ? 3 éve nem volt mikor cseréltettem .
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #53953 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 13:58:53 »

az első 140 ezret nem én tettem bele . de azóta 70-et igen . nagyrésze város . lehet kapni fix lendkereket erre a típusra már ? 3 éve nem volt mikor cseréltettem .

Többeknek van, pl. Bunyeknek. Ők esküsznek rá. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53954 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:13:31 »

Többeknek van, pl. Bunyeknek. Ők esküsznek rá. Smiley

AndyA

négy éve is lehetett kapni ? 130 lovasba is van ? szabadonfutó mennyit bír ki a generátoron . mi a tapasztalat ? most akarok rá venni de a fixnél nem bírhat többet azt gondolom cserélgetni meg nem akarom csak azért hogy ne búgjun a szíj . 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #53955 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:18:17 »

négy éve is lehetett kapni ? 130 lovasba is van ? szabadonfutó mennyit bír ki a generátoron . mi a tapasztalat ? most akarok rá venni de a fixnél nem bírhat többet azt gondolom cserélgetni meg nem akarom csak azért hogy ne búgjun a szíj . 


Pedig pont a szabadonfutó óvja meg a generátorkör többi részét az idő előtti tönkremeneteltől.

Volt, akinek 40-et bírt. Nekem most cserélték úgy a ZEN-t 241 ezernél, hogy valamikor 115 és 141 között tette fel az autó előző gazdája. Az INA meg állítólag jobban bírja a ZEN-nél, legalábbis a Kertész utcaiak ezen a véleményen vannak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #53956 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:25:26 »

üdv . 2006-os 130 lovas tdci-n 40,000-km-el ezelőtt cserélték a főtengely  ékszíjtárcsát feszítővel szíjjal .170.000 km- nél .most 210.000 -nél a tárcsa megadta magát . és szerintem ez verte szét a generátort is mivel egyszerre fáradt el mindekettő a múlt héten /nem jelzi de nincs töltés /.felrakattam egy gates tárcsát . hibás . centírozatlan. ugyanúgy vergődik mint a rossz  csak még nincs hangja . most leszedik viszem vissza a boltba . úgy döntöttem legyártatom 1 anyagból .elvileg a jövő hétre kész is van . tapasztalata van valakinek ilyen fix tárcsával kapcsolatban ?illetve ha már lent van a generátor tetetek rá szabadonfutót . hol tudok beszerezni ?elöre is köszi az infót
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldal problémájának oka, a gyenge minőségű szilent blokk a hidraulikus rugóban. Ennek elfáradása és kiverődése, sorban tönkre teszi a többi elemet a rendszerben. Én a helyedben először alupogácsáznám a hidraulikus rugót, feltetetnék egy szabadonfutót a generátorra, és nem sajnálnám a pénzt, egy gyári vagy azzal egyenértékű után gyártott főtengely ékszíjtárcsára, és görgőkre. Nem véletlenül van kitalálva, a csillapító elem közbe iktatásával gyártott tárcsa. A fix tárcsa minden apró rezonanciát bevisz a motorra és fordítva is igaz. Én a helyedben nem tennék fix főtengelytárcsát a gépsárkányomba. Az általam leírt átalakításokkal minden probléma nélkül üzemel nálam a generátor oldal, már évek óta. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zoli0310
Vendég
« Új hozzászólás #53957 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:40:22 »

sziasztok
segítséget kérek olyan ugyben , hogy hengerfej felujítás után miért nem indul az autó
felujítva : hengerfej ,turbo, szelepek
cser : minden jeladó , porlasztó , szabájzók , vezérlés ,szíjak , minden relé stb
mk3 2.0 tdci
nyomás 300-600közt vélhetően elég lenne
zavar hogy porlasztó csatin test meg direkt + kört csak 2,7 volt mérhetö
hibakódot nem ír
álltalános müszer nem megbízható
de szétszerelés elött még indult
köszi ha van időd meg szaktudásod a segítséghez:)
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #53958 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 14:53:03 »

az első 140 ezret nem én tettem bele . de azóta 70-et igen . nagyrésze város . lehet kapni fix lendkereket erre a típusra már ? 3 éve nem volt mikor cseréltettem .

Ebay-ről lehet szerezni. Itthon nem nagyon találni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53959 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:08:01 »

Üdvözlet  smile

Kérlek véleményezzétek az átalakulást  nyes Egy kisebb baleset után, ahol nem én voltam a hibás úgy döntöttem, hogy megkapja a kicsike az faceliftes elejét. ez mostanra el is készült. Pár apróság ami visszamaradt az embléma(beszerzés alatt), és a rendszám(nagyon drága a csere). meg az indexek cseréje fehérre:) ha ezek meglesznek  nagyon elégedett leszek  nyes ja és az átépítés során ki lett herélve eplus2

Baleset után így nézett ki:




aztán felújítás utáni első nap, kissé deresen(és reggel 6kor cseréltem a kerekeket):





Ezt meg pár órája csináltam:



Remélem tetszik nektek is vigyor3 mert nekem nagyon nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.27 csütörtök, 21:18:07 írta szili00 » Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53960 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:15:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldal problémájának oka, a gyenge minőségű szilent blokk a hidraulikus rugóban. Ennek elfáradása és kiverődése, sorban tönkre teszi a többi elemet a rendszerben. Én a helyedben először alupogácsáznám a hidraulikus rugót, feltetetnék egy szabadonfutót a generátorra, és nem sajnálnám a pénzt, egy gyári vagy azzal egyenértékű után gyártott főtengely ékszíjtárcsára, és görgőkre. Nem véletlenül van kitalálva, a csillapító elem közbe iktatásával gyártott tárcsa. A fix tárcsa minden apró rezonanciát bevisz a motorra és fordítva is igaz. Én a helyedben nem tennék fix főtengelytárcsát a gépsárkányomba. Az általam leírt átalakításokkal minden probléma nélkül üzemel nálam a generátor oldal, már évek óta. wave
Tisztelettel László! worship

jelenleg 40.000 km van a feszítőben .a főtengely tárcsa fáradt el fix generátor tárcsa mellet.na meg a generátor se tölt .először zörgés aztán 500 km - és a töltés is elment .hogy van -e köze egymáshoz nem tudom. mindenesetre most szabadonfutót felteszek új szíjjal./ itt okosodtam ki ezügyben olvasgatva a fórumot . mindezért köszönet az infó megosztóinak/ ha feszítővel gond lenne jelezte volna a szerelő./legalábbis remélem /a fix tárcsa rezgés ügyben az a véleményem hogy a gen szíjtárcsát is valamiért így tervezték ahogy mégis van jobb megoldás .a lenkereket is rugó vas és gumi kompozícióval tervezték és működik a csak vas is . mindezek mellett elég sok kocsin van fix főtengely szíjtárcsa a dieselekbe 2000 előtt és után is . bízok benn hogy nem hajlítom kampós végűre a főtengelyemet az új tácsával .köszönöm a hozzászólásokat és véleményeket .
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #53961 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:26:02 »

az első 140 ezret nem én tettem bele . de azóta 70-et igen . nagyrésze város . lehet kapni fix lendkereket erre a típusra már ? 3 éve nem volt mikor cseréltettem .
Valeo 835061 a cikkszáma van a Bárdiban,Unixban,Kaufferben de nincs benne a kinyomócsapágy. Én is gondolkodtam a majdani beszerelésen de lebeszéltek róla. Ja,és nem is olcsóbb.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.27 csütörtök, 21:28:22 írta TSPORT » Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #53962 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:30:34 »


Ezt meg pár órája csináltam:



Remélem tetszik nektek is vigyor3 mert nekem nagyon nyes

Nekem nagyon tetszik az átalakulás végeredménye. Bejön ez a fehér szín!
Mostantól tényleg vigyázz rá  wave
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53963 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:33:55 »

Nekem nagyon tetszik az átalakulás végeredménye. Bejön ez a fehér szín!
Mostantól tényleg vigyázz rá  wave

Köszi worship Én vigyázhatok rá, ha mások nem rinya
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #53964 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:40:22 »

Üdvözlet  smile

Kérlek véleményezzétek az átalakulást  nyes Egy kisebb baleset után, ahol nem én voltam a hibás úgy döntöttem, hogy megkapja a kicsike az faceliftes elejét. ez mostanra el is készült. Pár apróság ami visszamaradt az embléma(beszerzés alatt), és a rendszám(nagyon drága a csere). meg az indexek cseréje fehérre:) ha ezek meglesznek  nagyon elégedett leszek  nyes ja és az átépítés során ki lett herélve eplus2

A rendszám cseréjét is fizeti a biztosító. Egyébként 8600+585+6000 Ft a költsége  Wink
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53965 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:46:16 »

A rendszám cseréjét is fizeti a biztosító. Egyébként 8600+585+6000 Ft a költsége  Wink

Majdnem jól tudod! Ha nem volt még cserélve egyse akkor 1 db-t cserélnek ha jól emlékszem 12300 Ft-t.
ha már volt cserélve 1x, akkor mind kettőt kell cserélni. az 13000+ 6000+ 585 Ft,

nyilván ezért a kis hibáért nem fogok "milliókat" költeni nyes meg új forgalmit csináltatni. majd ha lesz fölös 13 ezrem akkor lecseréltetem az elsőt. nyes
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #53966 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:47:56 »

Üdvözlet  smile

Kérlek véleményezzétek az átalakulást  nyes Egy kisebb baleset után, ahol nem én voltam a hibás úgy döntöttem, hogy megkapja a kicsike az faceliftes elejét. ez mostanra el is készült. Pár apróság ami visszamaradt az embléma(beszerzés alatt), és a rendszám(nagyon drága a csere). meg az indexek cseréje fehérre:) ha ezek meglesznek  nagyon elégedett leszek  nyes ja és az átépítés során ki lett herélve eplus2

Baleset után így nézett ki:

aztán felújítás utáni első nap, kissé deresen(és reggel 6kor cseréltem a kerekeket):

Ezt meg pár órája csináltam:

Remélem tetszik nektek is vigyor3 mert nekem nagyon nyes

Nagyon pöpec lett  taps
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
siky
Vendég
« Új hozzászólás #53967 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:59:25 »

Majdnem jól tudod! Ha nem volt még cserélve egyse akkor 1 db-t cserélnek ha jól emlékszem 12300 Ft-t.
ha már volt cserélve 1x, akkor mind kettőt kell cserélni. az 13000+ 6000+ 585 Ft,

nyilván ezért a kis hibáért nem fogok "milliókat" költeni nyes meg új forgalmit csináltatni. majd ha lesz fölös 13 ezrem akkor lecseréltetem az elsőt. nyes
Nem kell csak elsőt, cserélik egybe az egészet indoklás nélkül is. Az egyik tábla utángyártása csak egy lehetőség. És a biztosító pedig fizet, már ha a biztosító be volt vonva a kárrendezésbe.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #53968 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:03:23 »

Nem kell csak elsőt, cserélik egybe az egészet indoklás nélkül is. Az egyik tábla utángyártása csak egy lehetőség. És a biztosító pedig fizet, már ha a biztosító be volt vonva a kárrendezésbe.

ez igaz, csak sajna most nincs fölös 13 ezrem. majd idővel Wink Egyébként meg egyeztem a biztosítóval, kp-ba kértem a pénzt és én csináltattam meg nyes
de ez a pénz sem volt véges rinya
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #53969 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:10:36 »

Nekem nagyon tetszik az átalakulás végeredménye. Bejön ez a fehér szín!
Mostantól tényleg vigyázz rá  wave
Jó lett.FL1-es mostantól a kocsid.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #53970 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:00:05 »

Nekem nagyon tetszik az átalakulás végeredménye. Bejön ez a fehér szín!
Mostantól tényleg vigyázz rá  wave
Zsír lett!!!
Nagyon jól néznek ki a fehér mondeok!:-)
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #53971 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:50:55 »

Sziasztok.
Egy kis segítség:C1975 IVD Plausibilty failure  help
Ő tulajdonképpen mit takar?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #53972 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:53:33 »

ezt most nem értem. Én GKovacs hsz-ére válaszoltam. wave
Szia. nyes nyes nyes
Megjött a postááás  taps taps taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53973 Dátum: 2014.03.28 péntek, 15:18:15 »

Sziasztok.
Egy kis segítség:C1975 IVD Plausibilty failure  help
Ő tulajdonképpen mit takar?

Kormányszög jeladó hiba.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #53974 Dátum: 2014.03.28 péntek, 15:22:47 »

Kormányszög jeladó hiba.....
Köszi
Ezért van induláskor egy kis hang,mintha a fék egy pillanatra befogna? wow1
Egy kicsit bővebben,ha nem probléma,kifejtenéd. worship worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53975 Dátum: 2014.03.28 péntek, 15:26:02 »

Köszi
Ezért van induláskor egy kis hang,mintha a fék egy pillanatra befogna? wow1
Egy kicsit bővebben,ha nem probléma,kifejtenéd. worship worship

Itt olvasgass: http://mondeo.hu/index.php?topic=1588.2450
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #53976 Dátum: 2014.03.28 péntek, 15:43:37 »

OKÉ  worship
Kitisztult az ég,már értem. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #53977 Dátum: 2014.03.28 péntek, 15:58:41 »


Ezért van induláskor egy kis hang,mintha a fék egy pillanatra befogna? wow1


Ez egy érdekes dolog, már többször volt szó róla, és csak benzines autóknál. A dízel nekem ilyet nem csinál de a benzines minden első elindulásnál pár km/h-nál csinálja. Ha közben úgy gurulsz, hogy a lábad a fékpedálon van, akkor érezni is fogod, hogy rúg egyet. Szerintem valami ABS-önteszt része lehet, pumpát, szelepeket megjáratja, vagy valami ilyesmi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53978 Dátum: 2014.03.28 péntek, 16:12:26 »

Ez egy érdekes dolog, már többször volt szó róla, és csak benzines autóknál. A dízel nekem ilyet nem csinál de a benzines minden első elindulásnál pár km/h-nál csinálja. Ha közben úgy gurulsz, hogy a lábad a fékpedálon van, akkor érezni is fogod, hogy rúg egyet. Szerintem valami ABS-önteszt része lehet, pumpát, szelepeket megjáratja, vagy valami ilyesmi.

Én még nem vettem észre ilyesmit......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #53979 Dátum: 2014.03.28 péntek, 16:36:39 »

Én még nem vettem észre ilyesmit......

Akkor lehet, hogy facelift vagy valami adott dátum előtti benzineseknél  fejvakaras

Nekünk volt egy 2001-es 1.8-as, és az is csinálta.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #53980 Dátum: 2014.03.28 péntek, 17:46:24 »

Akkor lehet, hogy facelift vagy valami adott dátum előtti benzineseknél  fejvakaras

Nekünk volt egy 2001-es 1.8-as, és az is csinálta.
Csak egy kis plussz infó:egyenesen garázsból kijövet 3-5 méternél,de kanyarodva indulásnál is csinálja.Az első kerekektől jön,nagyon minimális a hang.Féknyergeket is megjárattam,mert úgy gondoltam,hogy állásában picit befog.Több megállás-elindulásnál persze már nincs hang. ABS-s dologban van igazság taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #53981 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:42:15 »

jelenleg 40.000 km van a feszítőben .a főtengely tárcsa fáradt el fix generátor tárcsa mellet.na meg a generátor se tölt .először zörgés aztán 500 km - és a töltés is elment .hogy van -e köze egymáshoz nem tudom. mindenesetre most szabadonfutót felteszek új szíjjal./ itt okosodtam ki ezügyben olvasgatva a fórumot . mindezért köszönet az infó megosztóinak/ ha feszítővel gond lenne jelezte volna a szerelő./legalábbis remélem /a fix tárcsa rezgés ügyben az a véleményem hogy a gen szíjtárcsát is valamiért így tervezték ahogy mégis van jobb megoldás .a lenkereket is rugó vas és gumi kompozícióval tervezték és működik a csak vas is . mindezek mellett elég sok kocsin van fix főtengely szíjtárcsa a dieselekbe 2000 előtt és után is . bízok benn hogy nem hajlítom kampós végűre a főtengelyemet az új tácsával .köszönöm a hozzászólásokat és véleményeket .
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen ha rám halgatsz, azt csinálsz a gépsárkányoddal amit akarsz. Én csupán a több év tapasztalatát osztottam meg veled. A tapasztalat pedig az volt, hogy leghamarabb a hidraulius rugóban lévő gyenge szilent halt meg, és ez után sorba követte az összes többi generátor oldali elem, bele értve a főtengely ékszíjtárcsát is. Ha nem cseréled ki a rugóban lévő szilentet alupogácsára,  akkor rövidesen ismét szembe találod magad az alap problémáddal, és minden kezdődik elölről. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.28 péntek, 18:44:02 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nono978
Vendég
« Új hozzászólás #53982 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:11:20 »

Üdv, urak !
Alakított már át valamelyikőtök manuálklímát digitre ? Mk 3 facelift előtti . Mit kell hozzá cserélni ? Alkatrész egyébként megvan , mert decemberben vettem egy törött ghiát , csak ott baxtam el , hogy tdci , a miénk meg tddi . Azt látom , hogy a fűtésboxnak egy csatija más , egy pedig hiányzik a digitklímásén , gondolom ez cserés + hőmérsékletszenzor a gyújtástól jobbra . Ezenkívül?
Ha valaki tudna segíteni megköszönném !
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #53983 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:20:25 »

Sziasztok!

Megtudnátok mondani, hogy gyújtókábelből milyet érdemes venni?
És gyújtótekercsből?
Gyújtókábelt Valeot néztem.
Gyújtótekercs az meg nagyon sok van https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53984 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:25:02 »

Sziasztok!

Megtudnátok mondani, hogy gyújtókábelből milyet érdemes venni?
És gyújtótekercsből?
Gyújtókábelt Valeot néztem.
Gyújtótekercs az meg nagyon sok van https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600212-gyujtotekercs/7455-gyujtotekercs-ford-focus-98-08-fusion-01-streetka-03-05
 worship

Én a Visteon-t venném.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #53985 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:28:03 »

Én a Visteon-t venném.

Köszönöm!

Gyújtókábelt akkor meg Valeo-t
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53986 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:31:48 »

Köszönöm!

Gyújtókábelt akkor meg Valeo-t

A cromax-nál más választás nincs.  Gyertyák állapota?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #53987 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:34:06 »

Köszönöm!

Gyújtókábelt akkor meg Valeo-t

A régi fajta trafóból Visteon csinálta a gyárit, az új fajtából a Bosch (amit aztán csináltak a régebbi fajta csatijával is, szóval be lehet tenni 2005 előttibe is, én ezt venném, és vettem is).

Kábelt meg szerintem gyárit, mert arról nem tudjuk ki a gyári beszállító. Lehet, hogy gyári fétisem van gyújtásalkatrészekből, de az a biztos.

Üdv, urak !
Alakított már át valamelyikőtök manuálklímát digitre ? Mk 3 facelift előtti . Mit kell hozzá cserélni ? Alkatrész egyébként megvan , mert decemberben vettem egy törött ghiát , csak ott baxtam el , hogy tdci , a miénk meg tddi . Azt látom , hogy a fűtésboxnak egy csatija más , egy pedig hiányzik a digitklímásén , gondolom ez cserés + hőmérsékletszenzor a gyújtástól jobbra . Ezenkívül?
Ha valaki tudna segíteni megköszönném !

Angol fordwikin van egy teljes cikk erről, abban elvileg minden benne van.
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #53988 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:37:51 »

A régi fajta trafóból Visteon csinálta a gyárit, az új fajtából a Bosch (amit aztán csináltak a régebbi fajta csatijával is, szóval be lehet tenni 2005 előttibe is, én ezt venném, és vettem is).

Kábelt meg szerintem gyárit, mert arról nem tudjuk ki a gyári beszállító. Lehet, hogy gyári fétisem van gyújtásalkatrészekből, de az a biztos.

Akkor először meg nézem, hogy milyen a csatlakozó rajta, nehogy rosszat vegyek majd!!!  worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53989 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:31:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen ha rám halgatsz, azt csinálsz a gépsárkányoddal amit akarsz. Én csupán a több év tapasztalatát osztottam meg veled. A tapasztalat pedig az volt, hogy leghamarabb a hidraulius rugóban lévő gyenge szilent halt meg, és ez után sorba követte az összes többi generátor oldali elem, bele értve a főtengely ékszíjtárcsát is. Ha nem cseréled ki a rugóban lévő szilentet alupogácsára,  akkor rövidesen ismét szembe találod magad az alap problémáddal, és minden kezdődik elölről. wave
Tisztelettel László! worship

ok leszedetem a hidraulikus rugót is  és megzézem a szilentet .ezen ül a rugó?az a baj hogy a szerelőre nehéz lessz rábeszélni mert cserélni szeret mindent . köszi mégegyszer a tippet .bár fix főtengely szíjtárcsával és szabadonfutós generáror tácsával elvileg szépen kell már futnia .kiderül kb egy hét múlva
 
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #53990 Dátum: 2014.03.28 péntek, 21:46:51 »

ok leszedetem a hidraulikus rugót is  és megzézem a szilentet .ezen ül a rugó?az a baj hogy a szerelőre nehéz lessz rábeszélni mert cserélni szeret mindent . köszi mégegyszer a tippet .bár fix főtengely szíjtárcsával és szabadonfutós generáror tácsával elvileg szépen kell már futnia .kiderül kb egy hét múlva
 
én a hétvégén felraktam a szabadon futót,csereltem az összes vezetögörgöt es a rugot amit alupogacsaztam.
A szij meg sem rezzen .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #53991 Dátum: 2014.03.29 szombat, 06:41:57 »

ok leszedetem a hidraulikus rugót is  és megzézem a szilentet .ezen ül a rugó?az a baj hogy a szerelőre nehéz lessz rábeszélni mert cserélni szeret mindent . köszi mégegyszer a tippet .bár fix főtengely szíjtárcsával és szabadonfutós generáror tácsával elvileg szépen kell már futnia .kiderül kb egy hét múlva
 
Tisztelt Fórumtárs!
A WIKI-ban megtalálod fényképekkel illusztrálva, az alupogácsázás teljes leírását. Egy átlag szerelőnek nem okozhat gondot egy 20 mm átmérőjű aluminium rúdból lefűrészelni két db-ot és betömöríteni a rugószemekbe. Ezt az átalakítást még teljesen új korában is megcsináljuk. Tehát kidobjuk a gumiszilentet a rugószemből és mehet bele, a rugó 2 végén lévő szembe a fix alupogácsa. Ha ezt nem képes megcsinálni, el se vidd hozzá az autót. Annak örülök, hogy nem sértődtél meg, hanem elgondolkoztál a megoldáson. Hidd el segíteni akarunk neked, hogy a te gépsárkányod is rendben legyen, mint azoké akik már elvégezték az átalakítást. Ha a főtengelyékszíjtárcsát lecseréled fixre, mindenképp tegyél fel egy szabadonfutót a generátorra, mert akkor a szabadonfutó fogja elnyelni, csillapítani, a szíj káros lengéseit. Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
  
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.29 szombat, 06:44:11 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mondeoboy2001
Vendég
« Új hozzászólás #53992 Dátum: 2014.03.29 szombat, 21:57:39 »

Szevasztok. Esetleg érdekelhet valakit ez az okos kütyü.

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/tolatoradar/tolatokamera_tukorbe_epitett_monitorral_1879546913.html
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #53993 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 09:16:17 »

Sziasztok! A minap megelégeltem a hűtőventilátor  sarkában a csatlakozó sz@rakodását. Most már elérte a teljes pusztulás kategóriát így levágtam és átcsatlakozóztam most ismét megy a felező fordulat. De nem is ez a nagy gondom, miután a gép alatt nézelődtem olaj csöppet és elég terjedelmes olajnyomokat fedeztem fel a kormánymű környékén amiről gondoltam valahonnan onnan szökik a szervóolaj. Kinyitván a motorfedelet és a szervó olaj ellenőrzés "kissé" alátámasztotta a feltételezést. Szóval mivel még nem másztam eléggé alá mert földön állt a szekér és nem látom merről jön a nedű. Szokott valami gyári konstrukciós hibaforrás lenni vagy csak valami tömítés, hollander lazulhat. Volt-e már valakinek hasonló gondja! Kormány szépen fut nem akad. Hol lehet esetleg megnézetni szakival? Tököl Szigetszentmiklós Csepel stb. Budapest?
Köszi!
No ismét jelentkezem! Tegnap olyan jó sütött a nap, hogy gyorsan a kocsi árnyékába rohantam. Alámásztam és a kormányszervó meg a környéke valóban lucsog az olajban. Van egy cső csatlakozás az oldalán ami egy t elágazós bigyóba megy. Ez tűnik gyanúsnak ha hozzáérek mozog mintha nem tartaná nagyon semmi. /KÉP/ Nem mertem bizergálni mert ha a lélek tartja is de még a helyén van. Lehet ilyent kapni vagy hol lehet javíttatni. Egyébként olyan helyen van, hogy nőgyógyász is káromkodna. Mindenek alatt a bölcsőbe félig besüllyesztve.
http://kepfeltoltes.hu/view/140330/DSC_0084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #53994 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 11:03:13 »

No ismét jelentkezem! Tegnap olyan jó sütött a nap, hogy gyorsan a kocsi árnyékába rohantam. Alámásztam és a kormányszervó meg a környéke valóban lucsog az olajban. Van egy cső csatlakozás az oldalán ami egy t elágazós bigyóba megy. Ez tűnik gyanúsnak ha hozzáérek mozog mintha nem tartaná nagyon semmi. /KÉP/ Nem mertem bizergálni mert ha a lélek tartja is de még a helyén van. Lehet ilyent kapni vagy hol lehet javíttatni. Egyébként olyan helyen van, hogy nőgyógyász is káromkodna. Mindenek alatt a bölcsőbe félig besüllyesztve.
http://kepfeltoltes.hu/view/140330/DSC_0084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tisztelt Fórumtárs!
Elöljáróban. A problémát minél sürgősebben meg kell szüntetni, mert egy esetleges csőszakadás után, kormány rásegítés nélkül maradhatsz a legváratlanabb helyzetben, és a szervoolaj elfolyásával a szivattyú is komolyan károsodhat. Otthon álló helyzetben mindenképp meg kell bontani a rendszert. Ha fémcső törés, vagy repedés van, az rézzel jól hegeszthető, javítható. Gumicső repedés esetén egyértelmű a csőszakasz cseréje. Az új csőrendszer elég borsos árat képvisel. A clubban a keres-kinál topikban valószínű találsz jó állapotú bontottat ha a rendszer nem javítható. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #53995 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:02:37 »

Tisztelt Fórumtárs!
Elöljáróban. A problémát minél sürgősebben meg kell szüntetni, mert egy esetleges csőszakadás után, kormány rásegítés nélkül maradhatsz a legváratlanabb helyzetben, és a szervoolaj elfolyásával a szivattyú is komolyan károsodhat. Otthon álló helyzetben mindenképp meg kell bontani a rendszert. Ha fémcső törés, vagy repedés van, az rézzel jól hegeszthető, javítható. Gumicső repedés esetén egyértelmű a csőszakasz cseréje. Az új csőrendszer elég borsos árat képvisel. A clubban a keres-kinál topikban valószínű találsz jó állapotú bontottat ha a rendszer nem javítható. wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László!
Sajnos igen így a rendszer kissé a szerencsén múlik meddig bírja azért sem abajgatom. Az otthoni szerelés  aláfekvős szinten nem jó alig lehet hozzáférni pláne fekve. A gumicsövek épnek tűnnek amire csatlakozik az olyan mintha laza lenne vagy mi, mert finoman mozog lehet csak meg kellene húzni valamit de még látni sem lehet jól. A kép jobban sikerült mint azt szemmel meg lehetne közelíteni. Csak ne keljen leszedni az egész kormányművet mert az nem gyenge még szerviznek sem. Lehet meg kellene céloznom valami kormánymű szervizt az talán hallott ilyenről, hogy a szomszédja mesélte, hogy van ilyen hiba!  Wink
Csak fizuig bírja! Sajnos napi használatban van.
Tisztelettel szintén László!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #53996 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:09:38 »

Üdv!
2003 januári az autóm,miből tudnám kideriteni hogy a kmórám infos-e?
Illetve ha veszek hogy állapitható meg külsöre?Nem szeretnék átverés áldozata lenni:-)
(az indexkar nem infogombos)
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #53997 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:13:32 »

Üdv!
2003 januári az autóm,miből tudnám kideriteni hogy a kmórám infos-e?
Illetve ha veszek hogy állapitható meg külsöre?Nem szeretnék átverés áldozata lenni:-)
(az indexkar nem infogombos)
Általában a nem infós órák csak a kinti hőfokot mutatják és még nyomokban sem fedezhető fel a kijelzőn más karakterek jelenlétét.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53998 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:16:16 »

Üdv!
2003 januári az autóm,miből tudnám kideriteni hogy a kmórám infos-e?
Illetve ha veszek hogy állapitható meg külsöre?Nem szeretnék átverés áldozata lenni:-)
(az indexkar nem infogombos)

Akkor igen nagy valószínűséggel az műszercsoport sem az ha az index karod nem info-s.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #53999 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 12:18:58 »

Üdv!
2003 januári az autóm,miből tudnám kideriteni hogy a kmórám infos-e?
Illetve ha veszek hogy állapitható meg külsöre?Nem szeretnék átverés áldozata lenni:-)
(az indexkar nem infogombos)
Fed.compos óraegység+infós indexkar szerintem más nem kell,ha jól emlékszem régebbi hozzászólásokban ennyi volt.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 [1080] 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.