Teddy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #54150 Dátum: 2014.04.05 szombat, 14:49:31 » |
|
ez kb a normális.
esetleg az a visszaeséses dolog azt mi okozhatja??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #54151 Dátum: 2014.04.05 szombat, 15:21:13 » |
|
esetleg az a visszaeséses dolog azt mi okozhatja??
Tisztelt Fórumtárs! A turbó nem mindig pörög max nyomással. Nekem autópályán 130 Km/O egyenletes sebességnél 1-1.1 bar a turbónyomás. 60 Km/O-nál 0.1-0.2 bar. Teljes kigyosításkor viszont mindig felmegy 1.4-1.5 barra. Szerintem semmi baja a rendszernek. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #54152 Dátum: 2014.04.05 szombat, 17:09:52 » |
|
esetleg az a visszaeséses dolog azt mi okozhatja??
úgyhívják, hogy overboost. egy kicsit túltölt, hogy jobban meginduljon
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #54153 Dátum: 2014.04.05 szombat, 17:10:31 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! A turbó nem mindig pörög max nyomással. Nekem autópályán 130 Km/O egyenletes sebességnél 1-1.1 bar a turbónyomás. 60 Km/O-nál 0.1-0.2 bar. Teljes kigyosításkor viszont mindig felmegy 1.4-1.5 barra. Szerintem semmi baja a rendszernek. Tisztelettel László! az egy kicsit soknak túnik nekem, nekem gps140km/h sebességnél 0,6 körül mozog(5-ös váltó 3000-es fordulat)
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #54154 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:24:23 » |
|
az egy kicsit soknak túnik nekem, nekem gps140km/h sebességnél 0,6 körül mozog(5-ös váltó 3000-es fordulat)
Tisztelt Fórumtárs! Az én gépsárkányom még az eredeti gyári programozással fut. Nem volt semmilyen beavatkozás az elektronikába. Az én gépem is 5 sebességes, és amióta beépítettem a turbónyomás mérőt, azóta autópályán 130 Km/ó utazósebességnél a turbó mindig is, 1bar környékén dolgozott. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
mk3sanyi
|
|
« Új hozzászólás #54155 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:49:21 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Az én gépsárkányom még az eredeti gyári programozással fut. Nem volt semmilyen beavatkozás az elektronikába. Az én gépem is 5 sebességes, és amióta beépítettem a turbónyomás mérőt, azóta autópályán 130 Km/ó utazósebességnél a turbó mindig is, 1bar környékén dolgozott. Tisztelettel László! Tisztelt László! A te gépsárkányodban a beépített turbónyomás mérőnek van külön szenzora,vagy a MAP-ot használod?Már a multkor is meg akartam kérdezni,de elirkáltuk.
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #54156 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:55:22 » |
|
Tisztelt László! A te gépsárkányodban a beépített turbónyomás mérőnek van külön szenzora,vagy a MAP-ot használod?Már a multkor is meg akartam kérdezni,de elirkáltuk. Tisztelt Fórumtárs! Az műszerem a nyomás változást egy a műszerhez adott szenzoron keresztül érzékeli. A turbónyomás változást a szenzor alakítja át a műszer számára szükséges villamos jellé. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
mk3sanyi
|
|
« Új hozzászólás #54157 Dátum: 2014.04.05 szombat, 19:58:59 » |
|
Tisztelt Fórumtárs! Az műszerem a nyomás változást egy a műszerhez adott szenzoron keresztül érzékeli. A turbónyomás változást a szenzor alakítja át a műszer számára szükséges villamos jellé. Tisztelettel László! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
|
|
|
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Új hozzászólás #54158 Dátum: 2014.04.05 szombat, 21:25:10 » |
|
Valaki cserélte már a fix kalaptartóját rolósra 5 ajtós Mondeoban? Tudom hogy gyárilag nincs olyan roló ami pont passzol, ezért kérdem hogy valaki próbált-e már valami hasonlót "barkácsolni".
|
|
|
Naplózva
|
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
|
|
|
mk3sanyi
|
|
« Új hozzászólás #54159 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 15:17:12 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #54160 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 15:20:33 » |
|
Igen...már viszonylag régi technológia. VTN-nek hívják.... http://www.vtn-hungary.hu/
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54161 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 16:39:41 » |
|
Ma még nem, de több éves technológia és akkor igen.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
guliver83329
|
|
« Új hozzászólás #54162 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 11:55:51 » |
|
Sziasztok! Tud valaki olcsó beszerzési forrást termosztára? Ford Mondeo Mk3 2001 1999 Benzin
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
|
|
|
Zolibácsi
|
|
« Új hozzászólás #54163 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 11:58:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK5 2.0TDCi Titanium PS
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54164 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:18:10 » |
|
Sziasztaok ! A hosszú oldali féltengely közepén van egy támasztó csapágy.Hogy lehet azt onnan leszedni, kicserélni ? Mert állítólag mindkét oldalán van valamilyen akadály amitől lejönne.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #54165 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:19:10 » |
|
Sziasztaok ! A hosszú oldali féltengely közepén van egy támasztó csapágy.Hogy lehet azt onnan leszedni, kicserélni ? Mert állítólag mindkét oldalán van valamilyen akadály amitől lejönne.
Ki kell szedni a féltengelyt és lecsúsztatni.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54166 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:23:23 » |
|
Sziasztaok ! A hosszú oldali féltengely közepén van egy támasztó csapágy.Hogy lehet azt onnan leszedni, kicserélni ? Mert állítólag mindkét oldalán van valamilyen akadály amitől lejönne.
A féltengely külső csuklója elvileg leszedhető, a váltó felőli, belső oldalán van egy zégergyűrű, ami tartja. Nem próbáltam még, csak hallomásból tudom. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54167 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:28:59 » |
|
Ki kell szedni a féltengelyt és lecsúsztatni.
Ki van szedve a féltengely, de állítólag a csapágy mindkét oldalán van valami perem vagy kiemelkedés amitől nem tudna lecsúszni. Létzezik ez vagy csak simán le kell jönnie ? És akkor ez a csapágy külön kapható ?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #54168 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:30:10 » |
|
Ki van szedve a féltengely, de állítólag a csapágy mindkét oldalán van valami perem vagy kiemelkedés amitől nem tudna lecsúszni. Létzezik ez vagy csak simán le kell jönnie ? És akkor ez a csapágy külön kapható ?
Simán lejön, és van külön. Érdemes ilyenkor féltengely szimeringet is cserélni...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54169 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:51:49 » |
|
Simán lejön, és van külön. Érdemes ilyenkor féltengely szimeringet is cserélni...
Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54170 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 17:24:17 » |
|
Simán lejön, és van külön. Érdemes ilyenkor féltengely szimeringet is cserélni...
Bocsánat, de csak hitetlenkedik a szerelő, hogy az simán levehető. Erre a csapágyra gondoltok ti is ? A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #54171 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:32:41 » |
|
Bocsánat, de csak hitetlenkedik a szerelő, hogy az simán levehető. Erre a csapágyra gondoltok ti is ?
igen, levehető, de szét kell hozzá szedni teljesen a féltengelyt. ezzel a csapággyal egy gond van, hogy ez legolcsóbb helyen is 14-15eft+posta, ilyen hibátlan féltengelyt meg kapsz 20eft-ért
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54172 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:47:01 » |
|
igen, levehető, de szét kell hozzá szedni teljesen a féltengelyt. ezzel a csapággyal egy gond van, hogy ez legolcsóbb helyen is 14-15eft+posta, ilyen hibátlan féltengelyt meg kapsz 20eft-ért
12 körül lenne csapágy, de gondolom a 20e féltengely az bontott lenne, nem ?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #54173 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 18:53:50 » |
|
12 körül lenne csapágy, de gondolom a 20e féltengely az bontott lenne, nem ?
igen, bontott hibátlan annyi szokott lenni
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54174 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 19:01:06 » |
|
igen, bontott hibátlan annyi szokott lenni
És nem lehet, hogy nem a csukló ház felé hanem a másik irányba gondolták a leszedést ? Azt írtátok, hogy a váltó felőli oldalán van egy zegergyűrű. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.07 hétfő, 19:04:27 írta pedro »
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
madar89
|
|
« Új hozzászólás #54175 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:05:56 » |
|
Tisztelt Fórumtársak! a fagyálló cseréhez kérnék néhány tanácsot!hol tudom a legegyszerűbben leengedni a rendszerből a cuccot?megmelegítsem a motort h kinyíljon a termosztát? köszönöm üdv Attila
|
|
|
Naplózva
|
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54176 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:21:03 » |
|
Tisztelt Fórumtársak! a fagyálló cseréhez kérnék néhány tanácsot!hol tudom a legegyszerűbben leengedni a rendszerből a cuccot?megmelegítsem a motort h kinyíljon a termosztát? köszönöm üdv Attila
A hűtő alsó sarkánál, a leeresztő csavarnál. Nem kell melegíteni, a leengedésben semmi szerepe nincs a termosztátnak. (te sem szeretnél forró vízzel pacsálni, tuti)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
guliver83329
|
|
« Új hozzászólás #54177 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:22:13 » |
|
Üdv Mindenkinek!
A benzines motornál a vízpumpa csere mennyire egyszerű? Mert élég nehéz hozzáférni ahogy néztem!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54178 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:23:11 » |
|
Üdv Mindenkinek!
A benzines motornál a vízpumpa csere mennyire egyszerű? Mert élég nehéz hozzáférni ahogy néztem!
Nem is nehéz....pont ezt néztük! Kifordul onnan. 3 csavar az ékszíjtárcsa és 3 csavar a vízpumpa.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.07 hétfő, 20:25:21 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
madar89
|
|
« Új hozzászólás #54179 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:45:05 » |
|
A hűtő alsó sarkánál, a leeresztő csavarnál. Nem kell melegíteni, a leengedésben semmi szerepe nincs a termosztátnak. (te sem szeretnél forró vízzel pacsálni, tuti)
okés köszönöm szépen!
|
|
|
Naplózva
|
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
|
|
|
guliver83329
|
|
« Új hozzászólás #54180 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 20:48:24 » |
|
Nem is nehéz....pont ezt néztük! Kifordul onnan. 3 csavar az ékszíjtárcsa és 3 csavar a vízpumpa. Akkor az a lényeg, hogy szépen kifordul onnan! Akkor csere lesz! és egy termosztát csere is! Unaloműzésnek autó szerelés
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54181 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:46:27 » |
|
És nem lehet, hogy nem a csukló ház felé hanem a másik irányba gondolták a leszedést ? Azt írtátok, hogy a váltó felőli oldalán van egy zegergyűrű. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.huHa a szerelő nem tudja megoldani a csapágycserét, tudtok ajánlani valami féltengely szervizt ahol ezt megcsinálnák ? Bp-en vagy Pest környékén ?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #54182 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 21:57:57 » |
|
Ha a szerelő nem tudja megoldani a csapágycserét, tudtok ajánlani valami féltengely szervizt ahol ezt megcsinálnák ? Bp-en vagy Pest környékén ?
Keress egy másik szerelőt.1.5 órás kényelmes munka,ha ez neki gond akkor szomorú!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54183 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 22:37:52 » |
|
Keress egy másik szerelőt.1.5 órás kényelmes munka,ha ez neki gond akkor szomorú!!!!!
Nem olyan egyszerű.Rokon.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #54184 Dátum: 2014.04.08 kedd, 09:55:04 » |
|
Nem olyan egyszerű.Rokon.
Szia! A féltengely belső csuklót le kell szerelni a tengelyről (nekem elég nehezen indult meg) , ezután a csapágy leszerelhető. De sajnos a csapágycsere óta lóg a csukló a tengelyen:-( és sajnos egyre jobban.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
|
|
|
pedro
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
|
|
« Új hozzászólás #54185 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:34:24 » |
|
Szia!
A féltengely belső csuklót le kell szerelni a tengelyről (nekem elég nehezen indult meg) , ezután a csapágy leszerelhető. De sajnos a csapágycsere óta lóg a csukló a tengelyen:-( és sajnos egyre jobban.
Csak megoldották a csapágy cserét is. Kellettek az info-k és nonoszogatás a fórumról. Köszönöm mindenkinek. Található valahol a tddi-ről teljesen részletes rajz? Valami hasonló mint a szervizekbe. Hogyha keresnék egy alkatrészt, teljes részletességgel meg lehessen nézni. Azt hiszem robbantott rajznak is nevezik.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo III 2002/1 TDDi 115 LE
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54186 Dátum: 2014.04.08 kedd, 22:11:15 » |
|
Csak megoldották a csapágy cserét is. Kellettek az info-k és nonoszogatás a fórumról. Köszönöm mindenkinek. Található valahol a tddi-ről teljesen részletes rajz? Valami hasonló mint a szervizekbe. Hogyha keresnék egy alkatrészt, teljes részletességgel meg lehessen nézni. Azt hiszem robbantott rajznak is nevezik.
Persze. Jó pénzért az eTIS-ben. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
o_tom
|
|
« Új hozzászólás #54187 Dátum: 2014.04.09 szerda, 06:15:54 » |
|
Sziasztok Tegnap vegre eljott a jo ido, 20 fok van odakint.... Mondanom sem kell a fekete automban egy picit melegebb ennel. Es sikerult megtapasztalnom, hogy a legkondim nem fuj hideg levegot. Borzalmas, kibirhatatlan dolog. Hol kezdjem a hibat? Lehet csak gaz nincs benne, vagy nem megy a klimakompresszor? Tudnatok tippeket adni? Hogyan es mit tudok otthon ellenorizni?
|
|
|
Naplózva
|
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54188 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:31:47 » |
|
Sziasztok Tegnap vegre eljott a jo ido, 20 fok van odakint.... Mondanom sem kell a fekete automban egy picit melegebb ennel. Es sikerult megtapasztalnom, hogy a legkondim nem fuj hideg levegot. Borzalmas, kibirhatatlan dolog. Hol kezdjem a hibat? Lehet csak gaz nincs benne, vagy nem megy a klimakompresszor? Tudnatok tippeket adni? Hogyan es mit tudok otthon ellenorizni?
Otthon sok dolgot tudsz ellenőrizni. Van-e víz, villany, nyílik-e az ablak, ajtók..... van-e sör a hűtőben....stb. Ezt mind tudod ellenőrizni otthon. Az autód klímájánál pedig nézd meg, hogy elindul-e a kompresszor. Ha el is indul, még mindig lehet benne kevés hűtőközeg ami miatt nem fúj hideget vagy kevésbé és későn.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54189 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:37:19 » |
|
Otthon sok dolgot tudsz ellenőrizni. Van-e víz, villany, nyílik-e az ablak, ajtók..... van-e sör a hűtőben....stb. Ezt mind tudod ellenőrizni otthon.
Az autód klímájánál pedig nézd meg, hogy elindul-e a kompresszor. Ha el is indul, még mindig lehet benne kevés hűtőközeg ami miatt nem fúj hideget vagy kevésbé és későn.
Ha viszont egy tél alatt megszökött, akkor "festett" gázzal jó utántöltetni, és egy hét múlva visszamenni megnézetni, hol szivárog. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #54190 Dátum: 2014.04.09 szerda, 07:39:04 » |
|
Ha viszont egy tél alatt megszökött, akkor "festett" gázzal jó utántöltetni, és egy hét múlva visszamenni megnézetni, hol szivárog.
AndyA
Ez már nem a self check kategória.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
guliver83329
|
|
« Új hozzászólás #54191 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:00:10 » |
|
Sziasztok! Megtudná nekem mondani valaki, hogy hogyan egyszerűbb visszarakni a befecskendezőket. Kiszedtem kitisztíttattam és most tenném vissza. Kiszedéskor egyben húztam ki a négyet az összekötő csővel együtt. Visszarakásnál jobb külön külön berakni őket és aztán rátenni a összekötő csőt? Benzinesről van szó!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #54192 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:44:23 » |
|
Sziasztok! Megtudná nekem mondani valaki, hogy hogyan egyszerűbb visszarakni a befecskendezőket. Kiszedtem kitisztíttattam és most tenném vissza. Kiszedéskor egyben húztam ki a négyet az összekötő csővel együtt. Visszarakásnál jobb külön külön berakni őket és aztán rátenni a összekötő csőt? Benzinesről van szó! Ilyen kérdést inkább a motorodnak megfelelő fórumban tegyél fel. Elég specifikus ahhoz, hogy oda jobban passzoljon, és ott inkább olyanok olvassák, akik tudhatják is rá a választ, lévén nekik is olyan van. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
szferi.78
|
|
« Új hozzászólás #54193 Dátum: 2014.04.09 szerda, 11:43:18 » |
|
Sziasztok! Néhány napja azt tapasztalom,ha több órás állás után indítom az autót,pár másodpercig,míg a fordulat be nem áll normálisra,furcsán ketyeg a gép olyan szaggatottan,a kormányon is érzem.Aztán minden jó.Lehet ízzítógyertya?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #54194 Dátum: 2014.04.09 szerda, 11:50:06 » |
|
Sziasztok! Néhány napja azt tapasztalom,ha több órás állás után indítom az autót,pár másodpercig,míg a fordulat be nem áll normálisra,furcsán ketyeg a gép olyan szaggatottan,a kormányon is érzem.Aztán minden jó.Lehet ízzítógyertya?
Igen, izzítógyertya okozhat ilyet. Mérd ki őket.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
szferi.78
|
|
« Új hozzászólás #54195 Dátum: 2014.04.09 szerda, 11:52:58 » |
|
Igen, izzítógyertya okozhat ilyet. Mérd ki őket.
Megpróbálom kimérni. Köszi
|
|
|
Naplózva
|
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
|
|
|
guliver83329
|
|
« Új hozzászólás #54196 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:46:27 » |
|
Olyan kérdésem lenne, hogy vannak a Ford Microcat (AutoData) és még hasonló programok, ezek közül melyik jó?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #54197 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:48:17 » |
|
Olyan kérdésem lenne, hogy vannak a Ford Microcat (AutoData) és még hasonló programok, ezek közül melyik jó?
Attól függ, hogy mire. Ha Fordhoz akarsz alkatrészt keresni, akkor szerinted melyik? Na látod...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #54198 Dátum: 2014.04.09 szerda, 13:52:00 » |
|
Olyan kérdésem lenne, hogy vannak a Ford Microcat (AutoData) és még hasonló programok, ezek közül melyik jó?
Alkatrész katalógusból TecDoc. (Természetesen rendesen, legálisan megvéve.)
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
guliver83329
|
|
« Új hozzászólás #54199 Dátum: 2014.04.09 szerda, 17:11:52 » |
|
Alkatrész katalógusból TecDoc. (Természetesen rendesen, legálisan megvéve.)
Természetesen !!! Minden programot meg szoktam venni!!!!
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
|
|
|
|