Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.07 péntek, 16:08:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 [1098] 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20160224 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #54850 Dátum: 2014.05.13 kedd, 21:20:04 »

Nekem is ugyanez volt a baja. Alapjárat ugrált. Elvittem bevizsgálásra és az egyik porlasztó alapjáraton nem szállított, viszont terhelésen v. magasabb fordulaton hibátlanul működött. Nekem konkrétan porlasztó felújítás lett a vége.
Ráraktuk diagra,hiba nincs,a motor remeg,úgy néz ki az alsó motortartó kivan.Remélem a cserével megoldódik a probléma
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54851 Dátum: 2014.05.13 kedd, 22:37:15 »

Nekem is ugyanez volt a baja. Alapjárat ugrált. Elvittem bevizsgálásra és az egyik porlasztó alapjáraton nem szállított, viszont terhelésen v. magasabb fordulaton hibátlanul működött. Nekem konkrétan porlasztó felújítás lett a vége.

Nekem az alapjáraton még tudott kompenzálni, csak a mikor ez már leállt, akkor kezdett el dadogni a motor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #54852 Dátum: 2014.05.14 szerda, 06:46:27 »

hát milyenre?  Azért alacsony mert alacsonyabbra csinaltad.
Vegyel hozzá mas méretű ulteto rugot.
Vagy nézni kell hozza 19"-es kereket. Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54853 Dátum: 2014.05.14 szerda, 07:23:42 »

Vagy nézni kell hozza 19"-es kereket. Wink

Kölcsönkéri SzJanitól a dömper kerekeit. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #54854 Dátum: 2014.05.14 szerda, 09:17:59 »

Nekem az alapjáraton még tudott kompenzálni, csak a mikor ez már leállt, akkor kezdett el dadogni a motor.

AndyA


Láttam a papirt az értékekről. Alapjáraton konkrétan 0 volt a szállítása. Pcs. és szolenoid (kapcsolószelep) szelep csere lett a vége.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54855 Dátum: 2014.05.14 szerda, 13:31:12 »

Nekem az alapjáraton még tudott kompenzálni, csak a mikor ez már leállt, akkor kezdett el dadogni a motor.

AndyA

kompenzálnia folyamatosan kell, nem állhatna le
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54856 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:25:58 »

kompenzálnia folyamatosan kell, nem állhatna le

Dehogynem áll le. Kompenzáció csak alapjárat közelében van. Amikor 4-5 mg az üzemanyagigény, ehhez képest a +/- 2 mg max. kompenzáció sokat jelent. De amikor mondjuk 15-20 mg, meg még több, akkor mit számít szerinted +/- 2 mg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54857 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:31:20 »

Dehogynem áll le. Kompenzáció csak alapjárat közelében van. Amikor 4-5 mg az üzemanyagigény, ehhez képest a +/- 2 mg max. kompenzáció sokat jelent. De amikor mondjuk 15-20 mg, meg még több, akkor mit számít szerinted +/- 2 mg?

AndyA
ott ugyanúgy működik, rendes diaggal mutatja is. az enyémmel mondjuk nem.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54858 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:34:25 »

ott ugyanúgy működik, rendes diaggal mutatja is. az enyémmel mondjuk nem.

ELM + ForScan szerint elmegy nullába legkésőbb 1200 körül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54859 Dátum: 2014.05.14 szerda, 14:39:00 »

ELM + ForScan szerint elmegy nullába legkésőbb 1200 körül.

AndyA
igen. nekem is. ott már nem tud mérni a kínai elm utánzat. a gyári az mutat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #54860 Dátum: 2014.05.14 szerda, 15:02:58 »

érdeklődnék, hogy a 2002-es mondeo emblémája megegyezik egy 2003 ford focus emblémájával?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54861 Dátum: 2014.05.14 szerda, 15:17:20 »

igen. nekem is. ott már nem tud mérni a kínai elm utánzat. a gyári az mutat

Szerintem az ELM nem mér semmit. Az csak mutatja, ami kijön az interface-en, amit kiküld az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54862 Dátum: 2014.05.14 szerda, 18:04:55 »

Szerintem az ELM nem mér semmit. Az csak mutatja, ami kijön az interface-en, amit kiküld az autó.

AndyA
Jó, rosszul fogalmaztam, nem mér, hanem mutat, de a lényeg ugyanaz. Az adatokat a kínai elm klón nem tudja mutatni, a gyári cucc igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #54863 Dátum: 2014.05.14 szerda, 18:42:47 »

érdeklődnék, hogy a 2002-es mondeo emblémája megegyezik egy 2003 ford focus emblémájával?
Nem, a Focus-é kisebb. Mármint az első.
Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #54864 Dátum: 2014.05.14 szerda, 21:08:27 »

Nem, a Focus-é kisebb. Mármint az első.

köszönöm válaszod! életmentő volt!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #54865 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 11:36:25 »

köszönöm válaszod! életmentő volt!
Most azon gondolkodom, hogy milyen szituációban menthet életét ez az információ  fejvakaras
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54866 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 12:13:29 »

Most azon gondolkodom, hogy milyen szituációban menthet életét ez az információ  fejvakaras

Fogadtak egy haverjával és aki veszt, az leugrik a .........járdaszigetről..... ja, az nem is életveszélyes.... akkor nem tudom  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #54867 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 18:16:16 »

Fogadtak egy haverjával és aki veszt, az leugrik a .........járdaszigetről..... ja, az nem is életveszélyes.... akkor nem tudom  fejvakaras

lehet elindult egy "kvízműsorban" és ez volt a kérdés vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #54868 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:20:05 »

Sziasztok.

Valaki esetleg le tudná nekem irni vagy ajánlani tudna oldalt, ahol megvan, hogy hogyan kell a fl utáni középkonzolból kiszedni a különböző elemeket!? Igazából a famintás elemeket szeretném kivarázsolni belőle. Köszi előre is.   worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #54869 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:22:07 »

lehet elindult egy "kvízműsorban" és ez volt a kérdés vigyor3


És sokat nyert vajon? Huh?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #54870 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:23:15 »

Sziasztok.

Valaki esetleg le tudná nekem irni vagy ajánlani tudna oldalt, ahol megvan, hogy hogyan kell a fl utáni középkonzolból kiszedni a különböző elemeket!? Igazából a famintás elemeket szeretném kivarázsolni belőle. Köszi előre is.   worship


Én? Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54871 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:23:27 »

Sziasztok.

Valaki esetleg le tudná nekem irni vagy ajánlani tudna oldalt, ahol megvan, hogy hogyan kell a fl utáni középkonzolból kiszedni a különböző elemeket!? Igazából a famintás elemeket szeretném kivarázsolni belőle. Köszi előre is.   worship

Simán ki kell pattintani az óra körüli és a váltó körüli műanyagot is.  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #54872 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:24:20 »

Sziasztok.

Valaki esetleg le tudná nekem irni vagy ajánlani tudna oldalt, ahol megvan, hogy hogyan kell a fl utáni középkonzolból kiszedni a különböző elemeket!? Igazából a famintás elemeket szeretném kivarázsolni belőle. Köszi előre is.   worship


Le akarod fóliázni vagy festeni?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #54873 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:26:05 »

Simán ki kell pattintani az óra körüli és a váltó körüli műanyagot is.  


Simán vagy óvatósan? eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54874 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:33:19 »


Simán vagy óvatósan? eljen

Óvatosan simán kijön....erőszakkal meg csak darabokban.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #54875 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 19:37:50 »

Óvatosan simán kijön....erőszakkal meg csak darabokban.  eplus2


Hadszokja! eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #54876 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:38:11 »


Le akarod fóliázni vagy festeni?
[/ :-P quote]

igen, ilyesmi a célom. Akkor ezek szerint nincs csavarral rögzitve sehol!? a sebváltónál lévő sem csavaros?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #54877 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 20:56:03 »


Le akarod fóliázni vagy festeni?

igen, ilyesmi a célom. Akkor ezek szerint nincs csavarral rögzitve sehol!? a sebváltónál lévő sem csavaros?

Nem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.16 péntek, 15:31:39 írta Lacika71 » Naplózva
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #54878 Dátum: 2014.05.16 péntek, 12:11:43 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni,mert tanácstalan vagyok.....a problémám a következő:
Kb 4 hónapja megálltam otthon,3 perc múlva mentem volna tovább de legnagyobb meglepetésemre nem volt áram az akksiban...minden előzetes jelzés nélkül lemerült....bebikáztuk elindult, ki is gyulladt a töltés jelzőm ekkor már....hoppá gondoltam szuper akkor generátor....de legnagyobb meglepetésemre tökéletes töltést mértünk a szerelő haverral....többször is....így nem foglalkoztam vele,így jártam vele már 4-5 hónapja (égő töltés lámpával),de azóta egyszer sem merült le és holégett a töltés lámpa,hol meg nem!Azonban most 1-2hete megint elkezdte azt hogy lemerül az akksim most egyszer mérhető a töltés,egyszer nem....és észre vettem azt is,hogy a külső höm jelző is meg  a km számláló is meg-megbolondul,hol -40 fok van rajta hol meg a normál hőfok.
Az lenne a kérdésem,hogy tapasztaltatok-e már hasonlót,vagy van-e vkinek 5lete hogy milyen irányban induljak el hogy hogy ne csak kísérletezés legyen ami több 10.000 ft ba kerül esetleg a hiba megszűnése nélkül.....
előre is köszi
n3h3
ha vkinek lenne 5lete az nyugodtan zaklasson akár itt is:
06703734089
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54879 Dátum: 2014.05.16 péntek, 12:22:11 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni,mert tanácstalan vagyok.....a problémám a következő:
Kb 4 hónapja megálltam otthon,3 perc múlva mentem volna tovább de legnagyobb meglepetésemre nem volt áram az akksiban...minden előzetes jelzés nélkül lemerült....bebikáztuk elindult, ki is gyulladt a töltés jelzőm ekkor már....hoppá gondoltam szuper akkor generátor....de legnagyobb meglepetésemre tökéletes töltést mértünk a szerelő haverral....többször is....így nem foglalkoztam vele,így jártam vele már 4-5 hónapja (égő töltés lámpával),de azóta egyszer sem merült le és holégett a töltés lámpa,hol meg nem!Azonban most 1-2hete megint elkezdte azt hogy lemerül az akksim most egyszer mérhető a töltés,egyszer nem....és észre vettem azt is,hogy a külső höm jelző is meg  a km számláló is meg-megbolondul,hol -40 fok van rajta hol meg a normál hőfok.
Az lenne a kérdésem,hogy tapasztaltatok-e már hasonlót,vagy van-e vkinek 5lete hogy milyen irányban induljak el hogy hogy ne csak kísérletezés legyen ami több 10.000 ft ba kerül esetleg a hiba megszűnése nélkül.....
előre is köszi
n3h3
ha vkinek lenne 5lete az nyugodtan zaklasson akár itt is:
06703734089

Cellazárlat. Tele van szutyokkal a cellék alja, és ha éppen odébblöttyen, akkor működik az akksi, ha éppen rövidre zárja a cellát, akkor meg nem.

De jobb nem lesz, csak egyre rosszabb, ne legyenek illúzióid.

Műszerfal megbolondulás is alacsony akksifesznél szokás - azaz menet közben lötyög ide-oda a kosz a savban a cellák alján, és hol van rendes fesz, hol meg nagyon nincs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #54880 Dátum: 2014.05.16 péntek, 12:23:00 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni,mert tanácstalan vagyok.....a problémám a következő:
Kb 4 hónapja megálltam otthon,3 perc múlva mentem volna tovább de legnagyobb meglepetésemre nem volt áram az akksiban...minden előzetes jelzés nélkül lemerült....bebikáztuk elindult, ki is gyulladt a töltés jelzőm ekkor már....hoppá gondoltam szuper akkor generátor....de legnagyobb meglepetésemre tökéletes töltést mértünk a szerelő haverral....többször is....így nem foglalkoztam vele,így jártam vele már 4-5 hónapja (égő töltés lámpával),de azóta egyszer sem merült le és holégett a töltés lámpa,hol meg nem!Azonban most 1-2hete megint elkezdte azt hogy lemerül az akksim most egyszer mérhető a töltés,egyszer nem....és észre vettem azt is,hogy a külső höm jelző is meg  a km számláló is meg-megbolondul,hol -40 fok van rajta hol meg a normál hőfok.
Az lenne a kérdésem,hogy tapasztaltatok-e már hasonlót,vagy van-e vkinek 5lete hogy milyen irányban induljak el hogy hogy ne csak kísérletezés legyen ami több 10.000 ft ba kerül esetleg a hiba megszűnése nélkül.....
előre is köszi
n3h3
ha vkinek lenne 5lete az nyugodtan zaklasson akár itt is:
06703734089
a generátorod már tönkrement,mert az akkud cellazárlatos.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #54881 Dátum: 2014.05.16 péntek, 12:39:37 »

a generátorod már tönkrement,mert az akkud cellazárlatos.ennyi.

Ne irogassál, ott van, hogy hívd fel telefonon....  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #54882 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:01:05 »

Ne irogassál, ott van, hogy hívd fel telefonon....  laugh

sajnos nem az akksi zárlatos mert azt egyből kicseréltük próba képp egy másikra de azzal sem jó,azóta meg már új akksim is van.
Naplózva
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #54883 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:02:31 »

Ne irogassál, ott van, hogy hívd fel telefonon....  laugh

Köszi Tomi

Tongue eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #54884 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:12:35 »

sajnos nem az akksi zárlatos mert azt egyből kicseréltük próba képp egy másikra de azzal sem jó,azóta meg már új akksim is van.

Még a generátort kellene bevizsgáltatni, mert jót annak sem tesz az ilyesmi, ill. az akksi alatt a testelési pont szokott még elkorrodálódni, ami pont ugyanilyen fesz. ingadozásokhoz tud vezetni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #54885 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:18:42 »

Még a generátort kellene bevizsgáltatni, mert jót annak sem tesz az ilyesmi, ill. az akksi alatt a testelési pont szokott még elkorrodálódni, ami pont ugyanilyen fesz. ingadozásokhoz tud vezetni.

AndyA

Igen,a test kábelt már leszereltük és meg lett tisztítva,reméltem hogy ez lesz a baj de sajna nem...Sad((
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #54886 Dátum: 2014.05.16 péntek, 13:27:48 »

Igen,a test kábelt már leszereltük és meg lett tisztítva,reméltem hogy ez lesz a baj de sajna nem...Sad((

Szerintem keress egy jó szerelőt aki tud segíteni. Látatlanba nem hiszem hogy túl sok használható segítséget fogsz kapni, főleg, hogy a logikus magyarázatokat már korábban ellenőrizted.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #54887 Dátum: 2014.05.16 péntek, 14:05:53 »

Igen,ezen vagyok most,csak mivel kezdő mondeos vagyok és sok hasznos dolgot olvastam már itt,gondoltam rákérdezek hátha találkoztatok márhasonlóval.... nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48464



« Új hozzászólás #54888 Dátum: 2014.05.16 péntek, 18:40:21 »

Igen,ezen vagyok most,csak mivel kezdő mondeos vagyok és sok hasznos dolgot olvastam már itt,gondoltam rákérdezek hátha találkoztatok márhasonlóval.... nyes
az elsőben mindent leírtam.

cellazárlatos akku---már cseréltétek
rossz a generátor,mert elvitte a cellazárlatos akku.na ez van még hátra. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54889 Dátum: 2014.05.16 péntek, 21:35:00 »

Igen,ezen vagyok most,csak mivel kezdő mondeos vagyok és sok hasznos dolgot olvastam már itt,gondoltam rákérdezek hátha találkoztatok márhasonlóval.... nyes
Generátor szabadonfutósítva van?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #54890 Dátum: 2014.05.16 péntek, 21:47:10 »

Generátor szabadonfutósítva van?

Nem kell olyan butaságot csinálni,jó az úgy,ahogy van gyárilag  integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54891 Dátum: 2014.05.16 péntek, 21:56:52 »

Nem kell olyan butaságot csinálni,jó az úgy,ahogy van gyárilag  integet2
?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #54892 Dátum: 2014.05.16 péntek, 23:12:07 »

?
Nem kell a kéedő jel,nem osztja mindenki ezt a szabadonfutósítást,nekem sincs .És most cserélem le és elment 100e km-t igaz most már hangos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #54893 Dátum: 2014.05.16 péntek, 23:20:52 »

?

Volt akinek szétesett,és nem mindenkinek jön be a szabadonfutósítós ötlet Smiley Míg az EGR-nek van gyakorlati haszna,ami "kimutatható",addig ennek,hát...megkérdőjelezhető Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54894 Dátum: 2014.05.17 szombat, 04:46:02 »

Volt akinek szétesett,és nem mindenkinek jön be a szabadonfutósítós ötlet Smiley Míg az EGR-nek van gyakorlati haszna,ami "kimutatható",addig ennek,hát...megkérdőjelezhető Smiley
Értem én, de van különbség a "butaság",  és a "jó az úgy is"  között.
Szóval attól még nem butaság, mert van akinek nincs.
Ha a srácnak szabadonfutósítva van és az elhasználódott, elforoghat időnként a másik irányba is, és akkor nincs töltés, máskor meg működik rendesen, s van töltés. Én erre gondoltam, ezért kérdeztem tőle.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54895 Dátum: 2014.05.17 szombat, 04:50:40 »

Nem kell a kéedő jel,nem osztja mindenki ezt a szabadonfutósítást,nekem sincs .És most cserélem le és elment 100e km-t igaz most már hangos.
Nem az a kérdés, hogy szerinted vagy szerintem jó - e, hanem, hogy van - e neki!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54896 Dátum: 2014.05.17 szombat, 08:43:11 »

Volt akinek szétesett,és nem mindenkinek jön be a szabadonfutósítós ötlet Smiley Míg az EGR-nek van gyakorlati haszna,ami "kimutatható",addig ennek,hát...megkérdőjelezhető Smiley
az, hogy valakinek esetleg egy hibás, vagy rosz minőségű széthullott, még nem jelenti, hogy butaság. Ezt a butaságot nagyon sok gyár használja aalapból is. Az, hogy a mondeno-n nincs, és utólag van megcsinálva semmit nem von le a hasznából, meg a működőképességből. Ez nem egy itteni ötlet, csak itt  is kitalálták, hogy lehet megoldani azt, amit a ford "elfelejtett" a költséghatékonyság címén
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54897 Dátum: 2014.05.17 szombat, 08:51:33 »

Volt akinek szétesett,és nem mindenkinek jön be a szabadonfutósítós ötlet Smiley Míg az EGR-nek van gyakorlati haszna,ami "kimutatható",addig ennek,hát...megkérdőjelezhető Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Ki mit szeret, szép az annak. Az én gépemben a szabadonfutó már több éve hibátlanul üzemel, minden probléma nélkül. Nekem a ZEN futóm, elment 70 ezer Km-t, mikor lecseréltem. A szabadon futó beépítése, minden kétséget kizáróan csökkenti a generátor oldali káros lengéseket, és egyáltalán nem nevezném a beépítését butaságnak. wow1 A szabadonfutó leváltása fix tárcsára, a mindenre kiterjedő anyag és költségtakarékosság sajnálatos eredménye. Az eredeti gyári INA futókkal meg egyszerűen nincs probléma. A barátom Galaxijában 250 ezer Km-t ment, és még teljesen kifogástalanul teszi a dolgát. A ZEN futó csere után, én is a gyári INA futót tettem fel azóta nincs vele gondom, nem mintha a ZEN futóval olyan sok problémám lett volna. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.17 szombat, 14:03:07 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #54898 Dátum: 2014.05.17 szombat, 15:29:20 »

Nem überelni akarok, de nálam 130e km-t ment a Zen szabadonfutó ás azzal adtam el az autót./Még most is az van benne/ A 130ezer alatt nem kellett hozzányúlni a szíj+feszítő rendszerhez. Előtte 2x kellett cserélni az egész garnitúrát, mert az egyik kb 40 ezret, a másik 25 ezret bírt és megint hangos lett, mint előtte. Nekem hasznos dolognak bizonyult.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #54899 Dátum: 2014.05.17 szombat, 18:30:43 »

Ezt a költséghatékonyságból nincs a mondeon szabadonfutó dolgot felejtsétek el....Megkell nézni BMW-n,mergás,stb...sincs rengeteg UJ autónál sem.
Egy 735d zsir uj BMW-nél nem hinném hogy költséghatékonyságból nem tettek szabadonfutót...mikor kb 40 milla a kocsi.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 [1098] 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.