Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.23 csütörtök, 22:49:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 [1099] 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20006397 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #54900 Dátum: 2014.05.17 szombat, 18:47:17 »

Nem überelni akarok, de nálam 130e km-t ment a Zen szabadonfutó ás azzal adtam el az autót./Még most is az van benne/ A 130ezer alatt nem kellett hozzányúlni a szíj+feszítő rendszerhez. Előtte 2x kellett cserélni az egész garnitúrát, mert az egyik kb 40 ezret, a másik 25 ezret bírt és megint hangos lett, mint előtte. Nekem hasznos dolognak bizonyult.

Elhiszem én hogy hasznos. De nekünk is megy annyit a fix...Az,hogy valakinek 25-40ezer után hangos,az sajnálatos. A miénkben most van 330ezer,és most kezdtünk el nézelődni,mert az szíjtárcsa kezd hangos lenni...Smiley A generátorral még semmi baj nem volt,pöpecül működik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54901 Dátum: 2014.05.17 szombat, 18:51:29 »

Nem überelni akarok, de nálam 130e km-t ment a Zen szabadonfutó ás azzal adtam el az autót./Még most is az van benne/ A 130ezer alatt nem kellett hozzányúlni a szíj+feszítő rendszerhez. Előtte 2x kellett cserélni az egész garnitúrát, mert az egyik kb 40 ezret, a másik 25 ezret bírt és megint hangos lett, mint előtte. Nekem hasznos dolognak bizonyult.

Mondjuk nálam nagyrészt (95%) autópálya van, de a Kertész utcában meglepődtek, hogy kb. 80-90 ezret kibírt a Zen. Már nem volt tökéletes, de még nem ment tönkre, tette a dolgát, amikor generátort cseréltettem. Azt mondták, ennyit nem nagyon szokott elfutni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54902 Dátum: 2014.05.17 szombat, 20:09:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
Továbbra is fenntartom azt a véleményem miszerint, nagyon sok alkatrészt átalakítottak, vagy kispóroltak a rendszerből, a költség takarékosság és a kiszámítható előre tervezett meghibásodás címén. Ma, nem az autógyártás hozza a pénzt a multinak, hanem az alkatrészgyártás és a javítás. A BMW estében is, Isten óvja a királynőt ha, valamit javítani kell. Elképesztő árakkal dolgoznak alkatrész szinten. A Mondeonál az alap probléma a generátor oldalnál, a rendkívül alá méretezett szilent blokk, a hidraulikus rugószemben. Ha csak 5 mm-rel erősebb lenne a csillapító gumielem, soha nem menne tönkre. Ebben a rendszerben a  beépített szabadonfutó nagy mértékben csillapítja a káros lengéseket, (kímélve a szilent blokkot) ami a generátor nagy tömegű forgórészének tehetetlenségéből adódik. Természetesen, ettől még szabadon futó nélkül is üzemelhet egy autó. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
csiotibi
Vendég
« Új hozzászólás #54903 Dátum: 2014.05.17 szombat, 20:11:57 »

Sziasztok.Segitsegeteket szeretnem kerni.A mondeom bizonyos P2338 as hibakodot ir ki amit nem lehet kitorolni a memoriabol.A kopogoszenzor ez de nem tudom miert irhatja ezt ki.Mit kell megneznem ha ez a kod van?Segitsetek legyszi.Tibor
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #54904 Dátum: 2014.05.17 szombat, 20:34:53 »

Ezt a költséghatékonyságból nincs a mondeon szabadonfutó dolgot felejtsétek el....Megkell nézni BMW-n,mergás,stb...sincs rengeteg UJ autónál sem.
Egy 735d zsir uj BMW-nél nem hinném hogy költséghatékonyságból nem tettek szabadonfutót...mikor kb 40 milla a kocsi.
az összes benzines mk3 is szabadonfutós,és az Smax összes dízele is..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #54905 Dátum: 2014.05.17 szombat, 21:02:58 »

az összes benzines mk3 is szabadonfutós,és az Smax összes dízele is..... Wink

És akkor mi van? focvágenekbe is van..
Az hogy van vagy nincs a szijrendszer kialakitása határozza meg, nem a költséghatékonyság....az egy dolog hogy valamit sz@rul csinálnak,terveznek meg mint pl TDCI-k esetében...meg egy dolog...sz@r azon más is nem csak az... eplus2 wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #54906 Dátum: 2014.05.17 szombat, 21:06:35 »

És akkor mi van? focvágenekbe is van..
Az hogy van vagy nincs a szijrendszer kialakitása határozza meg, nem a költséghatékonyság....az egy dolog hogy valamit sz@rul csinálnak,terveznek meg mint pl TDCI-k esetében...meg egy dolog...sz@r azon más is nem csak az... eplus2 wave

én is azt kérdem,hogy akkor mi van.pl a mergából meg a bömiből fele annyit sem adtak el,mint a mondikból.pont ennél érvényesül a költséghatékonyság.de nekem nyolc,hogy a tdci-be miért nem került.az viszont tény,hogy hatékonyan működik benne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54907 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 07:56:39 »

Sziasztok.Segitsegeteket szeretnem kerni.A mondeom bizonyos P2338 as hibakodot ir ki amit nem lehet kitorolni a memoriabol.A kopogoszenzor ez de nem tudom miert irhatja ezt ki.Mit kell megneznem ha ez a kod van?Segitsetek legyszi.Tibor

Egy helyen elég megkérdezni, ott, ami a kérdésednek megfelelő fórum. Jelen esetben a TDCi, esetleg a Diagnosztika. Lesz válasz, csak légy kicsit türelmes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54908 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 14:34:48 »

Berregő hang jön a generátor szíj felől. Azt hiszem eljött az ideje a felújításnak.
2 éve van nálam, ez lesz az első csere.
Meg tudja nekem mondani valaki mit kell pontosan cserélni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54909 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 15:13:59 »

Berregő hang jön a generátor szíj felől. Azt hiszem eljött az ideje a felújításnak.
2 éve van nálam, ez lesz az első csere.
Meg tudja nekem mondani valaki mit kell pontosan cserélni?

A szíjat, és majdnem mindent, amihez hozzáér...

Ha nem így teszel, áll a zászló, hogy amit nem cseréltél le, az fog legközelebb (hamar) tönkremenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54910 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 16:19:11 »

Berregő hang jön a generátor szíj felől. Azt hiszem eljött az ideje a felújításnak.
2 éve van nálam, ez lesz az első csere.
Meg tudja nekem mondani valaki mit kell pontosan cserélni?
Tisztelt Fórumtárs!
A generátor oldal felújítása esetén, érdemes az összes elemet egyszerre lecserélni!
Ezek a következők:
1 db főtengely ékszíjtárcsa
1 db vezető görgő
2 db nyomó görgő.
A szíjfeszítő mechanikán, érdemes még a hidraulikus rugó végében lévő 2 szemben, a kiverődött szilent blokkokat alumínium pogácsával helyettesíteni. A teljes cikket megtalálod a WIKI-ben. Ha mindent kicserélsz és megcsinálod az alupogácsázást, és ha nagyon precíz akarsz lenni akkor a generátorra felteszel még egy INA szabadon futót, akkor nagyon hosszú ideig nem kell erre az oldalra költeni. Ez 200-250 ezer Km jelenthet. Darabonként nem szabad felújítani, mert a rendszerben maradt használt elem, rövid úton tönkre teszi a újra cserélt elemeket.
Sikeres cserét és felújítást kívánok.wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.18 vasárnap, 17:21:57 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #54911 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:21:50 »

Hol lehet valami lyuk amin keresztül ilyen koszos lesz? Nem látom, viszont ez nem normális. Ez ugye turbócső, tehát lehet, hogy ez teljesítményben is megmutatkozik, hogy valahol repedt, vagy lyukas? Cserélni kell?
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.18 vasárnap, 17:23:24 írta atis0313 » Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #54912 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:27:20 »

Hol lehet valami lyuk amin keresztül ilyen koszos lesz? Nem látom, viszont ez nem normális. Ez ugye turbócső, tehát lehet, hogy ez teljesítményben is megmutatkozik, hogy valahol repedt, vagy lyukas? Cserélni kell?

ez szívóág. valahonnan odatolja az olajat
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54913 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:27:52 »

Hol lehet valami lyuk amin keresztül ilyen koszos lesz? Nem látom, viszont ez nem normális. Ez ugye turbócső, tehát lehet, hogy ez teljesítményben is megmutatkozik, hogy valahol repedt, vagy lyukas? Cserélni kell?


Ez a kartergáz visszavezetés csöve. A szívóoldal vákuumát használja atta, hogy a szelepfedél alól kiszipkázzon minden "felesleget". Erre építettünk be páran egy kartergát-lecsapatót, hogy ez a szutyok se járja meg a turbot és a szívóoldalt, ne csak az EGR-en keresztül a korom és egyéb mocsok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54914 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:33:07 »

Hol lehet valami lyuk amin keresztül ilyen koszos lesz? Nem látom, viszont ez nem normális. Ez ugye turbócső, tehát lehet, hogy ez teljesítményben is megmutatkozik, hogy valahol repedt, vagy lyukas?

Tisztelt Fórumtárs!
A képen látható probléma adódhat. Laza bilnics, vagy elöregedett repedezett emiatt szivárgó meghibásodott turbócső miatt. A képen jól látható a szelepfedélre csatlakozó gumicsövön a kicsapódott olaj a kartergázból. Ha a gumicső teljesen kilyukad, akkor szűretlen levegőt szívhat a motor ami nem kíméli a turbót sem a motort. Én lecserélném az egész csövet. A keres-kínál topikban beszerezhető, nem egy nagy összeg. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #54915 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:33:35 »

Berregő hang jön a generátor szíj felől. Azt hiszem eljött az ideje a felújításnak.
2 éve van nálam, ez lesz az első csere.
Meg tudja nekem mondani valaki mit kell pontosan cserélni?

benzinesnél (ha arról van szó az aláírásod szerint) van 1db feszítő, 1db vezetőgörgő és 1db szíj. ezen kívöl a generátor szabadonfutót érdemes ellenőrizni és szükség esetén cserélni.
László kolléga a dieselnél szükséges dolgokról írt (amik részben nálad is megvannak természetesen)
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #54916 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:35:57 »

Hali Smiley
Egy kérdésem lenne Cheesy
Az MK2es és az MK3-as légkodni betöltő csövének a kupakja megegyezik???
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54917 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:39:22 »

Utánna olvastam kicsit. Alf írásában a wikiben a generátor szabadonfutósításánál az van írva hogy az 1.8 2.0 és az ST alapból szabadonfutóval szerelt.
Ezek szerint nekem gyárilag van (kivéve ha előző tulaj nem mókolt valamit)

A főtengyely szíjtárcsa rendben. de a hosszbordásszíj készleteknél kettő félét találtam (Unix)

az egyikben nincs szabadonfutó: 34 ezer
a másikban van: 80 ezer

Kérdések merültek fel bennem...

1. Sajnálom a pénzt a drágábbra, lehetséges e megoldani hogy minden cserélve lesz, kivéve a szabadonfutót, és persze jó e ez az a szett amiben nincs szabadonfutó úgy hogy az enyémet rajta hagyom?
2. Tegyem rá az olcsóbbat, és cseréljem a futót a szettben kapott fixre?
Naplózva
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #54918 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:40:33 »

Mindenkinek köszi a válaszokat, akkor veszek egy ilyen csövet. Ha esetleg tud valaki újat, vagy jó állapotú használtat, dobjon már egy linket. Smiley köszi
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #54919 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:41:52 »

Utánna olvastam kicsit. Alf írásában a wikiben a generátor szabadonfutósításánál az van írva hogy az 1.8 2.0 és az ST alapból szabadonfutóval szerelt.
Ezek szerint nekem gyárilag van (kivéve ha előző tulaj nem mókolt valamit)

A főtengyely szíjtárcsa rendben. de a hosszbordásszíj készleteknél kettő félét találtam (Unix)

az egyikben nincs szabadonfutó: 34 ezer
a másikban van: 80 ezer

Kérdések merültek fel bennem...

1. Sajnálom a pénzt a drágábbra, lehetséges e megoldani hogy minden cserélve lesz, kivéve a szabadonfutót, és persze jó e ez az a szett amiben nincs szabadonfutó úgy hogy az enyémet rajta hagyom?
2. Tegyem rá az olcsóbbat, és cseréljem a futót a szettben kapott fixre?

a benzineshez mindenképp kell a szabadonfutó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54920 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:43:30 »

a benzineshez mindenképp kell a szabadonfutó.
Szóval akkor a 80 ezres szettre lesz szükségem?
Vagy maradhat benne a mostani? és ezen kívül legyen cserélve minden?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #54921 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:44:30 »

Utánna olvastam kicsit. Alf írásában a wikiben a generátor szabadonfutósításánál az van írva hogy az 1.8 2.0 és az ST alapból szabadonfutóval szerelt.
Ezek szerint nekem gyárilag van (kivéve ha előző tulaj nem mókolt valamit)
A főtengyely szíjtárcsa rendben. de a hosszbordásszíj készleteknél kettő félét találtam (Unix)
az egyikben nincs szabadonfutó: 34 ezer
a másikban van: 80 ezer
Kérdések merültek fel bennem...
1. Sajnálom a pénzt a drágábbra, lehetséges e megoldani hogy minden cserélve lesz, kivéve a szabadonfutót, és persze jó e ez az a szett amiben nincs szabadonfutó úgy hogy az enyémet rajta hagyom?
2. Tegyem rá az olcsóbbat, és cseréljem a futót a szettben kapott fixre?

ahogy már írtam, 3 dolgot kell cserélned, a 4. opció. külön-külön is beszerezheted mindegyiket (pl. kovácsauto). nagyságrendileg: szíj kb 5e, feszítő kb 15e, vezető kb 6e. olcsóbb, mint szettben...
a szabadonfutót csak szükség esetén cseréld, de ne fixre.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #54922 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:45:42 »

Szóval akkor a 80 ezres szettre lesz szükségem?
Vagy maradhat benne a mostani? és ezen kívül legyen cserélve minden?

szabadonfutó 15-20e. ha rám hallgatsz, hagyod a szettet és bevásárolsz mindent külön.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54923 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:46:59 »

szabadonfutó 15-20e. ha rám hallgatsz, hagyod a szettet és bevásárolsz mindent külön.
És a főtengely szíjtárcsa?
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #54924 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:49:05 »

És a főtengely szíjtárcsa?

azt írod, az rendben van. ha jól rémlik akkor a benzinesen nem nagyon szokott gond lenni vele, de a benzines topicban rákérdezhetsz. erről nincs infóm
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54925 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:49:23 »

És a főtengely szíjtárcsa?

Benzinesre nem kell...azon fix van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54926 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:50:48 »

Köszönöm a válaszokat mindenkinek  worship  vigyor3
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #54927 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:51:40 »

És a főtengely szíjtárcsa?

itt vannak az aktuális árak:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=GAT+T36198|LA#.U3jWHnbYSOM
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=T38204-GT|SZ#.U3jWk3bYSOM
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=6PK2228-GT|SZ#.U3jW1HbYSOM

még marrad is fagyira Smiley
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #54928 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 17:56:08 »


Köszi  vigyor3
Naplózva
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #54929 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 18:19:46 »

Sziasztok!

Az elmúlt pár napban volt pár komoly eső, sajnos szomorúan tapasztaltam hogy a bal hátsó ajtónál valahogyan a küszöbnél becsordogál a víz.
van erre valami megoldás?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #54930 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 19:08:27 »

Sziasztok!

Az elmúlt pár napban volt pár komoly eső, sajnos szomorúan tapasztaltam hogy a bal hátsó ajtónál valahogyan a küszöbnél becsordogál a víz.
van erre valami megoldás?
TIPP:1, Ülj be a balhátso ülésre és valaki locsolja eröteljessen a kocsit és pontosan meglehet határozni,hogy hol folyik be a viz vagy menny mosoba és ott próbáld ki.Ha mosoba viszed akkor válaszd a a vegyszeres mosást mert bizonyos idö elteltével megszárad és ha ki nyitod az ajtott akkor fehér nyomott hagy maga után az ajtó gumiján. 2,Hagyományos kézi hátra akasztos permetezövel csak elötte a szoroszár fejét vedd le és szinezd meg a vizet és más nem marad hátra sajnos szétkell szedned a az ajtokárpitot és ott tovább kutakodni,hogy mi lehett a gond,de ezt a nálam sokal okosabbak meg mondják. wave 
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #54931 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 19:54:58 »

Ez a kartergáz visszavezetés csöve. A szívóoldal vákuumát használja atta, hogy a szelepfedél alól kiszipkázzon minden "felesleget". Erre építettünk be páran egy kartergát-lecsapatót, hogy ez a szutyok se járja meg a turbot és a szívóoldalt, ne csak az EGR-en keresztül a korom és egyéb mocsok.

AndyA

Tudnál nekem valami leírást a kartergáz-lecsapató beépítéséhez? Na meg, hogy honnan és milyet vegyek? Köszi Smiley
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54932 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 20:05:44 »

Berregő hang jön a generátor szíj felől. Azt hiszem eljött az ideje a felújításnak.
2 éve van nálam, ez lesz az első csere.
Meg tudja nekem mondani valaki mit kell pontosan cserélni?
Tisztelt Fórumtárs!
Figyelmetlen voltam. falbav Amit leírtam az a diesel gépekre vonatkozik. A benzines paripákban nem vagyok jártas. De bizom benne hogy aki ebben érintett az majd segít. Még egyszer elnézést a félre tájékoztatásért. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #54933 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 20:19:19 »

Sziasztok!

Az elmúlt pár napban volt pár komoly eső, sajnos szomorúan tapasztaltam hogy a bal hátsó ajtónál valahogyan a küszöbnél becsordogál a víz.
van erre valami megoldás?

be az utastérbe, vagy csak a küszöb és az ajtó közé?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54934 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 20:22:11 »

Tudnál nekem valami leírást a kartergáz-lecsapató beépítéséhez? Na meg, hogy honnan és milyet vegyek? Köszi Smiley

eBay-ről jött, vettünk vagy hatan, de volt magyar link is egy hajszállal drágábban (ha egyet veszel csak magadnak, akkor még olcsóbb is lehet, mert nem oszlik el úgy a nemzetközi postaköltség).

Rögzíted, ahol és ahogyan tudod, azután annyi, be kell csövezni és kész. László kolléga FAQ cikkeit is érdemes elolvasni a témában, ő magának gyártott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #54935 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 20:40:35 »

be az utastérbe, vagy csak a küszöb és az ajtó közé?

Az utastérbe, a szőnyegre.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54936 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 20:43:12 »

Sziasztok!

Az elmúlt pár napban volt pár komoly eső, sajnos szomorúan tapasztaltam hogy a bal hátsó ajtónál valahogyan a küszöbnél becsordogál a víz.
van erre valami megoldás?
Van.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #54937 Dátum: 2014.05.18 vasárnap, 20:45:12 »

Az utastérbe, a szőnyegre.
Szedd le az ajtó kárpitot, (beülsz hátra kívülről locsolja valaki és látod majd, hogy hol a gond) és alatta a szigetelő polifoamot ragaszd vissza (alul) az ajtóhoz valami ecetmentes szilóval. Rakd vissza a kárpitot.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #54938 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 06:33:03 »

Tudnál nekem valami leírást a kartergáz-lecsapató beépítéséhez? Na meg, hogy honnan és milyet vegyek? Köszi Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem olcsóbban jössz ki ha magad megcsinálod, és ugyanolyan hatékonysággal dolgozik, ha nem jobban mint a gyári. A teljes cikket fotókkal megtalálod a FAQ-ban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #54939 Dátum: 2014.05.19 hétfő, 08:17:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem olcsóbban jössz ki ha magad megcsinálod, és ugyanolyan hatékonysággal dolgozik, ha nem jobban mint a gyári. A teljes cikket fotókkal megtalálod a FAQ-ban. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, megnézem. Smiley
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
vczgbr
Vendég
« Új hozzászólás #54940 Dátum: 2014.05.20 kedd, 04:54:39 »

Hello mindenkinek!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nem tudná-e valaki éppen hogy mennyibe kerül egy 2002-es mondeo kombiba kormányszervó motor??? Ha igen akkor mennyire lenne súlyos?

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #54941 Dátum: 2014.05.20 kedd, 05:34:34 »

Hello mindenkinek!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nem tudná-e valaki éppen hogy mennyibe kerül egy 2002-es mondeo kombiba kormányszervó motor??? Ha igen akkor mennyire lenne súlyos?

A válaszokat előre is köszönöm!
A keres-kinál-ban van egy rakat bontós, aki hirdet bontott alkatrészeket.
Érdeklődj ott, szerintem ott tudnak pontos árat mondani.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #54942 Dátum: 2014.05.20 kedd, 07:06:25 »

Hello mindenkinek!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nem tudná-e valaki éppen hogy mennyibe kerül egy 2002-es mondeo kombiba kormányszervó motor??? Ha igen akkor mennyire lenne súlyos?

A válaszokat előre is köszönöm!
olyan 40 körül.kb másfél kiló. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #54943 Dátum: 2014.05.20 kedd, 17:57:27 »

Akinek le van dugózva az EGR milyen hibakódot kap? P400?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54944 Dátum: 2014.05.20 kedd, 18:07:50 »

Akinek le van dugózva az EGR milyen hibakódot kap? P400?

Szerintem P0402.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #54945 Dátum: 2014.05.20 kedd, 18:13:42 »

Szerintem P0402.

AndyA

Nekem kb. évente egyszer mindig jön egy P400, kitörölve nem jön vissza, csak kb. mindig egy év múlva. Most viszont 11-én is volt egy, és ma is jött egy. Ilyen gyakran nem szokott. EGR koszolódásra tippelek.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54946 Dátum: 2014.05.20 kedd, 18:42:49 »

Nekem kb. évente egyszer mindig jön egy P400, kitörölve nem jön vissza, csak kb. mindig egy év múlva. Most viszont 11-én is volt egy, és ma is jött egy. Ilyen gyakran nem szokott. EGR koszolódásra tippelek.

"The P0400 fault is usually due to a 'sticky' EGR valve."

Úgy lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #54947 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:06:37 »

"The P0400 fault is usually due to a 'sticky' EGR valve."

Úgy lehet.

AndyA

Mennyire bonyolult ezt szétszedni, kitakarítani?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26984


E-mail
« Új hozzászólás #54948 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:10:52 »

Mennyire bonyolult ezt szétszedni, kitakarítani?

Kiszedni 4 csavar. Kitakarítani... ...az roppant koszos meló.

Csak szabadtérben, gumikesztyűvel és hasonlókkal felszerelkezve. FordWikin van képekkel illusztrált cikk, hogy tudd, mire számíthatsz.

Viszont ha az EGR ennyire gatya koszos, akkor a szívósort sem árt kipucolni. Az picivel komolyabb meló.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #54949 Dátum: 2014.05.20 kedd, 19:20:10 »

Kiszedni 4 csavar. Kitakarítani... ...az roppant koszos meló.

Csak szabadtérben, gumikesztyűvel és hasonlókkal felszerelkezve. FordWikin van képekkel illusztrált cikk, hogy tudd, mire számíthatsz.

Viszont ha az EGR ennyire gatya koszos, akkor a szívósort sem árt kipucolni. Az picivel komolyabb meló.

AndyA

Benzines....ott kicsit más a helyzet.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 [1099] 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.