Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 02:55:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 [1122] 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19761660 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56050 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 16:42:02 »

Más a lőkős alatti koptató,alul is a lökösben rács van.
Itt meg tudod nézni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg911187#msg911187
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56051 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 16:58:30 »

Ha mást nem is, itt el tudod adni  eplus2

Mit?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56052 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 18:03:19 »

Mit?
A kulcsot  Wink
Naplózva
atti73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #56053 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 18:54:53 »


Köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56054 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 20:26:47 »

A kulcsot  Wink

Mond, te el is olvastad a linkben szereplő írást?  fejvakaras Ha igen, értelmezted is?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56055 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:10:16 »

Igen, FL előtti.
Fogni fog a fék, csak van, hogy az első 3cm után kezd fogni.
Ha az önállító rész a gond az azt jelenti, hogy a kézifékkart kell cserélni? 
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-Standard-Hand-Brake-Lever-Manual-Adjust-/370743770751?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item56520cfe7f
Naplózva
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #56056 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:18:16 »

Üdv! Ideje lenne váltószoknyát cserélnem az autóban, és az lenne a kérdésem mennyire bonyolult dolog ez, takaró elemet mennyire nehéz leszedni, feszegetni se szeretném igazából vagy egyből le lehet pattintani?  Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #56057 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 21:35:56 »

Igen, FL előtti.
Fogni fog a fék, csak van, hogy az első 3cm után kezd fogni.
Ha az önállító rész a gond az azt jelenti, hogy a kézifékkart kell cserélni? 
http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Ford-Mondeo-MK3-2000-2007-Standard-Hand-Brake-Lever-Manual-Adjust-/370743770751?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item56520cfe7f

Arra figyelj, hogy bal kormányos autóba nem jó a jobb kormányos karja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56058 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:24:17 »

Üdv! Ideje lenne váltószoknyát cserélnem az autóban, és az lenne a kérdésem mennyire bonyolult dolog ez, takaró elemet mennyire nehéz leszedni, feszegetni se szeretném igazából vagy egyből le lehet pattintani?  Smiley

fl előtti, v utáni az autód?
fl előttinél az egész váltótakaró műanyagot fel tudod pattintani kézifékkar felől, fl utánit pedig magát a szoknyát a króm kerettel együtt ki tudod pattintani a váltótakaróból.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56059 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:32:07 »

Arra figyelj, hogy bal kormányos autóba nem jó a jobb kormányos karja.

Rendben! Köszönöm a segítséget!
Nekem jobb kormányos az autóm.
Ezt ugye otthon nem tudom magamnak kicserélni?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56060 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:33:25 »

Rendben! Köszönöm a segítséget!
Nekem jobb kormányos az autóm.
Ezt ugye otthon nem tudom magamnak kicserélni?

ha van aknád, kb 15 perc a csere.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56061 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:35:51 »

ha van aknád, kb 15 perc a csere.

Ohh, de szuper lenne.
Van esetleg valami leírás vagy videó, hogyan?
De jó lenne megcsinalni itthon. Az itteni szerelők egy vagyont kérnek érte.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56062 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:42:52 »

Ohh, de szuper lenne.
Van esetleg valami leírás vagy videó, hogyan?
De jó lenne megcsinalni itthon. Az itteni szerelők egy vagyont kérnek érte.

le kell bontanod a kardánboxod belül, pár csavar fogja a kart. Alul meg asszem 1 csavar fogja a bovdeneket.

Nem olvastam vissza, automatáról manuális utánállítósra cseréled a kart? mert más az a pici kb 20cm bovden mind2 karnál,arra figyelj! Szóval ha veszel manuál kart ,akkor kérd el hozzá a kis bovdent is.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56063 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:46:00 »

le kell bontanod a kardánboxod belül, pár csavar fogja a kart. Alul meg asszem 1 csavar fogja a bovdeneket.

Nem olvastam vissza, automatáról manuális utánállítósra cseréled a kart? mert más az a pici kb 20cm bovden mind2 karnál,arra figyelj! Szóval ha veszel manuál kart ,akkor kérd el hozzá a kis bovdent is.

Meg a kipufogót és a hővédőt.... vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56064 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:49:01 »

Meg a kipufogót és a hővédőt.... vigyor3

igen, természetesen, hisz máshogy nem férsz hozzá a karhoz.  Bár nem kell lebontani, csak oldani a rezoncső után, és félrehúzni.
most gondolkodtam, h a csavarok is alul vannak, ugye?
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56065 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:51:17 »



Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #56066 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:53:49 »

igen, természetesen, hisz máshogy nem férsz hozzá a karhoz.  Bár nem kell lebontani, csak oldani a rezoncső után, és félrehúzni.
most gondolkodtam, h a csavarok is alul vannak, ugye?

Igen...kipuffot elég, ha leengeded (gumibakokat ki kell akasztani)    
A kar alulról van csavarozva.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #56067 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 22:54:51 »

 A kar alulról van csavarozva.  nyes

nem emlkéztem pontosan, de h meglestem a képet,már leesett. nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56068 Dátum: 2014.06.30 hétfő, 23:38:18 »

Igen...kipuffot elég, ha leengeded (gumibakokat ki kell akasztani)    
A kar alulról van csavarozva.  nyes

Akkor összegezve.
Lecsavarozom a hővédő lemezt a kipufogó dobnal és a dobot is engedjem le. Aztán egy csavar ki es a bowdent akaszzam ki ott.
Aztán belül a karnál kellene bontani?
Váltó,  szivargyujto, hamutal ki, hogy hozzaferjek?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56069 Dátum: 2014.07.01 kedd, 00:36:56 »

Kipufogó és kipufogó hővédő le aztán kábel kiakaszt a hátsó keréknél
2. Kozepkozolnal szedd le mindket oldalon a műanyagot, ahol a labventillatorok vannak, a valaszfalnal van egy csavar.
3. Valtogomb le, valtoszoknya le.
4. A kozepkonzol alatt a radio es a fűtés környéken a két sarokban van egy-egy csavar. Ki velük.
5. Hamutartó és pohartarto a kézifék mellett csak siman felhuzni, majd a szivargyujto kábelek le és ott látni egy csavart
6. Kartámasz kinyit. Hab párna eltávolítása után ott lesz 3 csavar.
7. Ezután megjelenik a kizefek kábel. Kar felemelése után a konzol leemelheto róla. 8. Vissza a  kocsi alá. 4 csavar fogja a kéziféket a kocsi testhez. Ezek a hővédő lemez alatt vannak.
9. Ha a bowden nem kerül cserére, akkor csatlakoztassuk a bowden véget egy csavarhuzoval.
Naplózva
adam1984
Vendég
« Új hozzászólás #56070 Dátum: 2014.07.01 kedd, 09:50:48 »

Sziasztok!!!

Segítség szeretnék kérni a probléma a következő: Menet közben gyorsításnál hirtelen megtorpan az autó, az izzítószál elkezd villogni és az autó nem akar menni, gyorsulni (nem húz), nagyon ritkán fordul elő, eddig 3 -szor  történt ez a jelenség, leállítás és indítás után megszűnik. 2006.05 havi 2.0 TDCI Mondeo lenne....
Előre is köszönöm a válaszokat!!!


Üdv: Ádám
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #56071 Dátum: 2014.07.01 kedd, 09:53:36 »

Sziasztok!!!

Segítség szeretnék kérni a probléma a következő: Menet közben gyorsításnál hirtelen megtorpan az autó, az izzítószál elkezd villogni és az autó nem akar menni, gyorsulni (nem húz), nagyon ritkán fordul elő, eddig 3 -szor  történt ez a jelenség, leállítás és indítás után megszűnik. 2006.05 havi 2.0 TDCI Mondeo lenne....
Előre is köszönöm a válaszokat!!!


Üdv: Ádám

Hibakód olvasás, utána gyere vissza a kódokkal, és többet tudunk mondani.

És írd bele az autód adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen mindig barkochbázni, miről van szó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #56072 Dátum: 2014.07.01 kedd, 10:01:02 »

Hibakód olvasás, utána gyere vissza a kódokkal, és többet tudunk mondani.

És írd bele az autód adatait az aláírásodba, hogy ne kelljen mindig barkochbázni, miről van szó.

AndyA

De a legjobb akkor, amikor villog a "malacfarok".
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56073 Dátum: 2014.07.01 kedd, 11:16:11 »

Mond, te el is olvastad a linkben szereplő írást?  fejvakaras Ha igen, értelmezted is?
Igen, olvastam és értelmeztem is. Találtál (valaki talált) egy kulcsot. Erre írtam, hogy ha mást nem, itt el tudod (tudja) adni (ezt persze viccnek szántam, de mindegy). Mit nem értesz?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56074 Dátum: 2014.07.01 kedd, 11:33:35 »

Nem tudom, hogy ezt ide kellene-e linkelnem, de hátha valaki tudja, hogy kié.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=767466846638277&set=a.767469876637974.1073741825.100001249054252&type=1

adok 2000+postát az elektonikáér  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56075 Dátum: 2014.07.01 kedd, 12:57:45 »

Igen, olvastam és értelmeztem is. Találtál (valaki talált) egy kulcsot. Erre írtam, hogy ha mást nem, itt el tudod (tudja) adni (ezt persze viccnek szántam, de mindegy). Mit nem értesz?
Nincs humora. Akkor sem röhögött, mikor AndyA poénból megsziszegtette az autóját.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56076 Dátum: 2014.07.01 kedd, 12:59:21 »

Nincs humora. Akkor sem röhögött, mikor AndyA poénból megsziszegtette az autóját.  eplus2

Majd a tied is "megsziszegtetjük" és megnézzük, hogy mennyire csapkodod a térded nevetés közben.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56077 Dátum: 2014.07.01 kedd, 12:59:43 »

Évi 20 ekm-re benzines...
Nem Évit keres, hanem Mondeot! Cheesy

(Amúgy meg nincs ilyen szabály.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56078 Dátum: 2014.07.01 kedd, 13:00:20 »

Majd a tied is "megsziszegtetjük" és megnézzük, hogy mennyire csapkodod a térded nevetés közben.....  eplus2
Nevetés közben téged foglak csapkodni!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56079 Dátum: 2014.07.01 kedd, 13:00:51 »

Nem Évit keres, hanem Mondeot! Cheesy

(Amúgy meg nincs ilyen szabály.)


Nekem van mindkettő!
Évi is és benzines Mondeo is!  Cheesy
Sőt, bőven 20e+ km is van évente....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56080 Dátum: 2014.07.01 kedd, 13:06:19 »


Nekem van mindkettő!
Évi is és benzines Mondeo is!  Cheesy
Sőt, bőven 20e+ km is van évente....
És melyikhez adták melyiket?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #56081 Dátum: 2014.07.01 kedd, 13:08:21 »


Nekem van mindkettő!
Évi is és benzines Mondeo is!  Cheesy
Sőt, bőven 20e+ km is van évente....

az évibe teszel 20ekm-t évente??  wow1 a 10 centiddel az hány lökés?  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #56082 Dátum: 2014.07.01 kedd, 13:11:55 »

az évibe teszel 20ekm-t évente??  wow1 a 10 centiddel az hány lökés?  eplus2
KMO-ba fejtsük tovább. (Én csesztem el, hogy ide írtam rá. Bocs.) Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #56083 Dátum: 2014.07.01 kedd, 14:35:38 »

Kipufogó és kipufogó hővédő le aztán kábel kiakaszt a hátsó keréknél
2. Kozepkozolnal szedd le mindket oldalon a műanyagot, ahol a labventillatorok vannak, a valaszfalnal van egy csavar.
3. Valtogomb le, valtoszoknya le.
4. A kozepkonzol alatt a radio es a fűtés környéken a két sarokban van egy-egy csavar. Ki velük.
5. Hamutartó és pohartarto a kézifék mellett csak siman felhuzni, majd a szivargyujto kábelek le és ott látni egy csavart
6. Kartámasz kinyit. Hab párna eltávolítása után ott lesz 3 csavar.
7. Ezután megjelenik a kizefek kábel. Kar felemelése után a konzol leemelheto róla. 8. Vissza a  kocsi alá. 4 csavar fogja a kéziféket a kocsi testhez. Ezek a hővédő lemez alatt vannak.
9. Ha a bowden nem kerül cserére, akkor csatlakoztassuk a bowden véget egy csavarhuzoval.

Van esetleg ettől egyszerűbb megoldás? 
Egy angol oldalon találtam. Igy sikerült leforditani. Kar, hogy képek nem voltak hozzá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56084 Dátum: 2014.07.01 kedd, 14:37:39 »

Van esetleg ettől egyszerűbb megoldás? 
Egy angol oldalon találtam. Igy sikerült leforditani. Kar, hogy képek nem voltak hozzá.

Ez most komoly kérdés?
A csere menete le van írva. Ha lenne egyszerűbb, akkor az lenne leírva, mint a csere menete.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #56085 Dátum: 2014.07.01 kedd, 15:51:36 »

Ez most komoly kérdés?
A csere menete le van írva. Ha lenne egyszerűbb, akkor az lenne leírva, mint a csere menete.

Pl. ki lehet flexelni a kardánalagút oldalát, és akkor nem kell akna, felülről is hozzá lehet férni a csavarokhoz. Csak nem lesz szép utána, és még huzatos is lesz az autó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56086 Dátum: 2014.07.01 kedd, 17:39:54 »

Sziasztok! Valamelyik szíjtárcsa hibája okozhat olyan jelenséget:indítás után,hideg motornál,a kaszni fel-le mozog,mintha hajóban ülnék.Továbbá ha beindítom,mindegy hogy hideg,vagy meleg a motor pár másodpercig fémes hang jön elő.Mitől mozog a kaszni?"ez idegesít a legjobban"
Sziasztok! Volt erről a kérdésemről szó korábban,a váltótartó bak hibája okozhat ilyen libegést?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56087 Dátum: 2014.07.01 kedd, 18:55:31 »

Sziasztok! Volt erről a kérdésemről szó korábban,a váltótartó bak hibája okozhat ilyen libegést?
Nem hiszem. Azt akkor veszed észre ha gázt adsz, vagy elveszel.
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56088 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:11:50 »

Nem hiszem. Azt akkor veszed észre ha gázt adsz, vagy elveszel.
http://www.kephost.com/image/9ZH Lefényképeztem a két szélén a távolság nem egyforma és látszik,hogy a gumi belever a fémbe.Ez normális?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #56089 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:12:53 »

http://www.kephost.com/image/9ZH Lefényképeztem a két szélén a távolság nem egyforma és látszik,hogy a gumi belever a fémbe.Ez normális?

Azért van (ott) gumi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56090 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:17:54 »

http://www.kephost.com/image/9ZH Lefényképeztem a két szélén a távolság nem egyforma és látszik,hogy a gumi belever a fémbe.Ez normális?
Ne akard, hogy ez tönkremenjen, nem ez a legolcsóbb alkatrész  szomoru1
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56091 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:22:20 »

Azért van (ott) gumi.
köszi.ha nem villog a malacfarok érdemes próbálkoznom digra dugni?fog mutatni valamit?

Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #56092 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:24:22 »

köszi.ha nem villog a malacfarok érdemes próbálkoznom digra dugni?fog mutatni valamit?


attól még kiírhat valamit, ami hiba. tudomásom szerint a malacfarok a vészüzem jele.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56093 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:31:04 »

attól még kiírhat valamit, ami hiba. tudomásom szerint a malacfarok a vészüzem jele.
köszönöm,akkor ez lesz a következő.

Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #56094 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:34:02 »

köszi.ha nem villog a malacfarok érdemes próbálkoznom digra dugni?fog mutatni valamit?



Vészüzemben találhatsz olyan hibákat is, amik motor leo-újraindítás után törlődnek. De még úgy is érdemes kiolvasni, mert vannak fixen beírt hibák is, amiket csak diaggal lehet explicit módon törölni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56095 Dátum: 2014.07.01 kedd, 19:40:56 »

Vészüzemben találhatsz olyan hibákat is, amik motor leo-újraindítás után törlődnek. De még úgy is érdemes kiolvasni, mert vannak fixen beírt hibák is, amiket csak diaggal lehet explicit módon törölni.

AndyA
csak a gyári diag a jó?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56096 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:34:57 »

csak a gyári diag a jó?

Nem, erre bármi jó, ami ismeri a kocsit.
Naplózva
Bounty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217



E-mail
« Új hozzászólás #56097 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:36:17 »

sziasztok, ha behúzom a kézifékkart a bal oldalon szinte semmi fék hatás nincs. a kar amit a bovden mozgat az a bal oldalon teljesen máshol áll mint a jobbon.(bal oldalt ütközésen)

Hol kivel lehetne megnézetni,hogy mit kell rajta cserélni? a 16 ker környékén
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.01 kedd, 20:49:53 írta Bounty » Naplózva

Mk3 benzin 2002
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56098 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:38:10 »

sziasztok, ha behúzom a kézifékkart a bal oldalon szinte semmi fék hatás nincs. a kar amit a bovden mozgat az a bal oldalon teljesen máshol áll mint a jobbon.(bal oldalt ütközésen)

Hol kivel lehetne megnézetni,hogy mit kell rajta cserélni?
Leginkább a féknyerget kéne cserélni fl utánira  wave
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #56099 Dátum: 2014.07.01 kedd, 20:45:18 »

Nem, erre bármi jó, ami ismeri a kocsit.
Köszi!!!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Oldalak: 1 ... 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 [1122] 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.