Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 16:24:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 [1147] 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20567722 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57300 Dátum: 2014.08.29 péntek, 11:24:44 »

Kérdésem az lenne, hogy az autómhoz kapható körbe króm csík?
Mert ami jelenleg rajta van, kicsit kopott.

Ezt lehet cserélni? vagy ez így marad már?

Vagy van valami megoldás, hogy ismét régi fényében csillogjon? Smiley

Valami eszköz amivel újjá varázsolható Smiley

Lehet kapni gyári újat, persze, de annál még az is olcsóbb lesz, ha legyártatod színaranyból.

Ha nem cseréled ki, úgy marad. Ha kicseréled, nem marad úgy... Smiley

Polírozni lehet, újrakrómoztatni lehet, bontósoktól másikat szerezni lehet, rengeteg opció létezik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #57301 Dátum: 2014.08.29 péntek, 13:23:11 »

Lehet kapni gyári újat, persze, de annál még az is olcsóbb lesz, ha legyártatod színaranyból.

Ha nem cseréled ki, úgy marad. Ha kicseréled, nem marad úgy... Smiley

Polírozni lehet, újrakrómoztatni lehet, bontósoktól másikat szerezni lehet, rengeteg opció létezik.

AndyA

Hát igen. Általában 6e a kilincsszett. Lehet, hogy maga a krómcsík (már, ha lehet külön kapni) többe kerül 1 db, mint a bontott kilincsszett.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #57302 Dátum: 2014.08.29 péntek, 15:04:51 »

Lehet kapni gyári újat, persze, de annál még az is olcsóbb lesz, ha legyártatod színaranyból.

Ha nem cseréled ki, úgy marad. Ha kicseréled, nem marad úgy... Smiley

Polírozni lehet, újrakrómoztatni lehet, bontósoktól másikat szerezni lehet, rengeteg opció létezik.

AndyA


És polírozni hogy lehet?
Erre van tipped? otthon szeretném...Smiley
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #57303 Dátum: 2014.08.29 péntek, 17:03:34 »

Sziasztok 2005-os vasamban hogy tudom kikapcsolni az ovbekotest jelzo hangjelzest? (Anelkul,h bekotnem az ovemet... eplus2)
Koszonom
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57304 Dátum: 2014.08.29 péntek, 17:55:08 »

Sziasztok 2005-os vasamban hogy tudom kikapcsolni az ovbekotest jelzo hangjelzest? (Anelkul,h bekotnem az ovemet... eplus2)
Koszonom
bekötöd az övedet. smile

próbáltad a leírást ami a főoldalon van a programozások alatt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #57305 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:40:49 »


És polírozni hogy lehet?
Erre van tipped? otthon szeretném...Smiley

Polirpasztával.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #57306 Dátum: 2014.08.29 péntek, 19:59:18 »

bekötöd az övedet. smile

próbáltad a leírást ami a főoldalon van a programozások alatt?
Már meg vagyok. Köszike
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57307 Dátum: 2014.08.29 péntek, 21:33:01 »


És polírozni hogy lehet?
Erre van tipped? otthon szeretném...Smiley

Krómpolírral, ronggyal és sok türelemmel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #57308 Dátum: 2014.08.30 szombat, 19:37:07 »

Mai nap termése:
Nem nagy baj,de pont elég:első szélvédőm pusszantott egy kavicsot  falbav,és megindult 3 irányba,úgy 15 cm.Casco van.
Cserénél írtatok valami felső "gumi-műa.kédercsíkot",hogy az legyen a beázás miatt. Ez fontos ugye?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57309 Dátum: 2014.08.30 szombat, 21:18:59 »

Mai nap termése:
Nem nagy baj,de pont elég:első szélvédőm pusszantott egy kavicsot  falbav,és megindult 3 irányba,úgy 15 cm.Casco van.
Cserénél írtatok valami felső "gumi-műa.kédercsíkot",hogy az legyen a beázás miatt. Ez fontos ugye?
igen.beszélj László-val.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #57310 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 10:00:41 »

igen.beszélj László-val.
eljen
Köszi,közben kaptam tippeket,hogy mi a fontos.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #57311 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 16:45:11 »

jó. akkor nem gyári Bosch Wink

Ilyen gyarit talaltam ebayon:
http://www.ebay.co.uk/itm/280846067790?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Meglatjuk milyen lesz...
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #57312 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 21:19:25 »

Üdv!

Valaki tudna nekem leírást és vagy képeket adni arról, hogy mk3-ban hogy lehet lekapni az ajtókárpitokat az oldal ajtókról, sérülés mentesen. (Audio rendszer alakítása miatt)
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #57313 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 21:29:12 »

Üdv!

Valaki tudna nekem leírást és vagy képeket adni arról, hogy mk3-ban hogy lehet lekapni az ajtókárpitokat az oldal ajtókról, sérülés mentesen. (Audio rendszer alakítása miatt)

Tükör háromszögnél kerek műanyag kipattint, csavar kicsavar, majd lepattintod a háromszöget.
Ajtó nyitónál kis kerek műanyagot kipattintod, alatta csavart kicsavarod.
Ahol megfogod az ajtót, mikor becsukod, ott a műanyagot kipattintod, alatta lesz 2 csavar.
Két oldalt és alul vannak kis csavarok, azokat kiszeded.
A kárpit alját egy kicsit kihúzod pár centire, majd felfele leemeled.
Az ablakemelő gombokhoz menő kábelt lecsatlakoztatod.

Kb ennyi.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57314 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 21:29:31 »

Üdv!

Valaki tudna nekem leírást és vagy képeket adni arról, hogy mk3-ban hogy lehet lekapni az ajtókárpitokat az oldal ajtókról, sérülés mentesen. (Audio rendszer alakítása miatt)

http://www.youtube.com/watch?v=YVmePQCu6go
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #57315 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 21:31:08 »

Üdv!

Valaki tudna nekem leírást és vagy képeket adni arról, hogy mk3-ban hogy lehet lekapni az ajtókárpitokat az oldal ajtókról, sérülés mentesen. (Audio rendszer alakítása miatt)

Leveszed a tükör burkolatát, ehez óvatosan kipattintod a kis kupakot pl egy vékony késsel, ugyanezt a kilincs alatt is. Ezután a kapaszkodó takaróját is kibillented, ezt a kárpit irányába kell tenni, ha nagy a körmöd azzal benyúlva vagy óvatosan csavarhúzóval, nem kell tőle félni, egy kárpitbolha fogja, elég "határozottan jön ki. innentől már minden csavar látstik (1 a kilincs alatt(torx) 1 a behúzó alatt, 2-2-2 pedig körben)
ha ez kész alul kifelé billentve majd óvatosan emelve lejönne, de az ablakemelő kábelét még szét kell húzni.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #57316 Dátum: 2014.08.31 vasárnap, 21:32:09 »

mondhatni teljes körű leírást kaptál  eplus2
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #57317 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 09:44:03 »

Köszönöm a segítségeket!
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #57318 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 13:46:07 »

Azt meg tudná-e valaki mondani, hogy a gyári lámpamosós mk3 (xenonos) ablakmosó tartálya eltér-e a simától ill a lámpamosót külön szivattyú hajtja-e vagy egyben megy az első ablak körével és később a lámpa elektronika nem engedi oda a nyomást?
köszönöm a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57319 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 13:48:21 »

Azt meg tudná-e valaki mondani, hogy a gyári lámpamosós mk3 (xenonos) ablakmosó tartálya eltér-e a simától ill a lámpamosót külön szivattyú hajtja-e vagy egyben megy az első ablak körével és később a lámpa elektronika nem engedi oda a nyomást?
köszönöm a válaszokat
külön szivattyú van, és sokkal nagyobb a tartály is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #57320 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 14:05:07 »

külön szivattyú van, és sokkal nagyobb a tartály is.

...és a külön szivattyú csak akkor kap áramot, ha felkapcsoltad a lámpát. Ha nem világít a lámpa, akkor csak ablakot mos az ablakmosó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #57321 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 14:06:57 »

külön szivattyú van, és sokkal nagyobb a tartály is.

ettől féltem.... az a sárvédő javított, gondolom ilyen tartály volt gyorsan bontóban smucigkámnak.....
megvettem egy benzines ghiát, 2,0. nekem írtál a tdci bajommal is, már nagyon tele van vele a tököm, vettem benzinest ezt a dízelt meg eladom, ha járóképessé teszik. csak lenne, aki megcsinálja.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #57322 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 14:08:38 »

...és a külön szivattyú csak akkor kap áramot, ha felkapcsoltad a lámpát. Ha nem világít a lámpa, akkor csak ablakot mos az ablakmosó.

AndyA

azt tudom, citroen c5-ben volt sok olyanom, ott is a karambolosba mindig sima tartályt tettek bele, mert drága a másik.....
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #57323 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 18:02:56 »

ettől féltem.... az a sárvédő javított, gondolom ilyen tartály volt gyorsan bontóban smucigkámnak.....
megvettem egy benzines ghiát, 2,0. nekem írtál a tdci bajommal is, már nagyon tele van vele a tököm, vettem benzinest ezt a dízelt meg eladom, ha járóképessé teszik. csak lenne, aki megcsinálja.
Úgy látszik szeretnek így "javítani" autót  Angry. Kap egy gyors műszakit, aztán mehet a piacra.  A következő tulaj meg azt csinál, amit akar. Nekem a mosófejek, csövek és lökhárító bánta a spórolást, a mosó szettből csak a tartály, meg a kapcsoló relé maradt bennt. Most építettem át.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.01 hétfő, 18:09:18 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57324 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 18:29:43 »

...és a külön szivattyú csak akkor kap áramot, ha felkapcsoltad a lámpát. Ha nem világít a lámpa, akkor csak ablakot mos az ablakmosó.

AndyA
köszönöm a felvilágosítást. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #57325 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:27:24 »

Tükör háromszögnél kerek műanyag kipattint, csavar kicsavar, majd lepattintod a háromszöget.
Ajtó nyitónál kis kerek műanyagot kipattintod, alatta csavart kicsavarod.
Ahol megfogod az ajtót, mikor becsukod, ott a műanyagot kipattintod, alatta lesz 2 csavar.
Két oldalt és alul vannak kis csavarok, azokat kiszeded.
A kárpit alját egy kicsit kihúzod pár centire, majd felfele leemeled.
Az ablakemelő gombokhoz menő kábelt lecsatlakoztatod.

Kb ennyi.

És olyan Tükör háromszögnél lévő kis műanyag "gombot" hol lehet szerezni, mert én az enyémet már anélkül vettem? (félreértés elkerülése végett ez nem kötöszködés akart lenni, csak érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki olyant, de amúgy köszi!)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57326 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:32:28 »

És olyan Tükör háromszögnél lévő kis műanyag "gombot" hol lehet szerezni, mert én az enyémet már anélkül vettem? (félreértés elkerülése végett ez nem kötöszködés akart lenni, csak érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki olyant, de amúgy köszi!)
fordnal 1-2száasé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57327 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:33:34 »

És olyan Tükör háromszögnél lévő kis műanyag "gombot" hol lehet szerezni, mert én az enyémet már anélkül vettem? (félreértés elkerülése végett ez nem kötöszködés akart lenni, csak érdeklődnék, hogy nem tud-e valaki olyant, de amúgy köszi!)

https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=15432&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=0&kereso_marka=---&kereso_modell=0&kereso_marka=---
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #57328 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:34:45 »

fordnal 1-2száasé.

Már nem...drágább lett.  Én 230ft körül vettem a cromaxba 1-2 hónapja.  Most 1500.  wow1
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #57329 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:35:15 »

jópár százas, rohadjanak meg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #57330 Dátum: 2014.09.01 hétfő, 20:35:55 »

Már nem...drágább lett.  Én 230ft körül vettem a cromaxba 1-2 hónapja.  Most 1500.  wow1
nem ott kell venni.a fordba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #57331 Dátum: 2014.09.02 kedd, 09:29:24 »


Mennyiiiiiiii!  wow1 wow1 Akkor ott marad az a lyuk. Nekem is van egy-két ilyen patent hiányom, de így is marad.
Naplózva
bolcsogab
Vendég
« Új hozzászólás #57332 Dátum: 2014.09.02 kedd, 21:04:50 »

Úgy látszik szeretnek így "javítani" autót  Angry. Kap egy gyors műszakit, aztán mehet a piacra.  A következő tulaj meg azt csinál, amit akar. Nekem a mosófejek, csövek és lökhárító bánta a spórolást, a mosó szettből csak a tartály, meg a kapcsoló relé maradt bennt. Most építettem át.

ma benéztem, minden gyári a helyén, tényleg csak a szivattyú halott, neten kapni kemény 3-4ezerért, beruházok.
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57333 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:13:55 »

Üdv!

2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #57334 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:19:22 »

Üdv!

2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Azért azt megnézted milyen olaj,finom váltó olaj,vagy más esetleg???Főtengely szimeringet is cseréltetek???Ezért kérdeztem milyen olaj???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57335 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:21:25 »

főtengely szimeringet szerintem nem cserélt,de kb azt a tányéros tömítést is a váltóházba feleslegessen vettem meg 12ezer ft-ért,hogy milyen olaj passz,de holnap viszem vissza,mert szétvág az ideg és megkérdezem!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #57336 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:25:04 »

főtengely szimeringet szerintem nem cserélt,de kb azt a tányéros tömítést is a váltóházba feleslegessen vettem meg 12ezer ft-ért,hogy milyen olaj passz,de holnap viszem vissza,mert szétvág az ideg és megkérdezem!
Azt az olajat ha megfogod az ujjaid között érzed milyen ,és látod a szinéből.Nem lehet,hogy a  fém cső ami rámegy a váltóra a kinyomó csapágyat szokták légteleníteni ott ereszt és az folyik le???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #57337 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:26:41 »

Üdv!

2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Főtengely szimmeringet kell cserélni. A váltó levételekor érdemes ezt is megtenni, mert úgy is folyni fog. 283ekmnél meg pláne. Az enyémen 120eKm körül cseréltek kuplungot, a szimmering elmaradt, igy 150eKm óta szivárog.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #57338 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:27:19 »

Azt az olajat ha megfogod az ujjaid között érzed milyen ,és látod a szinéből.Nem lehet,hogy a  fém cső ami rámegy a váltóra a kinyomó csapágyat szokták légteleníteni ott ereszt és az folyik le???
Annak látna nyomát a fék folyadék szintjén.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #57339 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:30:27 »

Annak látna nyomát a fék folyadék szintjén.
De nem tudja milyen olaj így azt sem nézte meg olvashatod ezért kérdeztem tőle.nekünk könnyú hisz tudjuk miről beszélünk,de látod szegény 3-szor megy vissza és semmi változás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #57340 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:33:29 »

Üdv!

2hete kicseréltettem a komplett kuplung és kettőstömegű lendkereket kinyomócsapággyal.Elvittem a szerelőhöz meg is csinálta,majd hazamentem vele és másnap ott volt egy olajfolt a kocsi alatt,majd szóltam neki hogy mi a helyzet visszavittem és megint szétborította a fél elejét tettünk bele egy tömítést ami a váltó házban van belül fém tányér szélén tömítéssel,hogy az okozhatja az olajfolyást a váltóháznál,de sajnos összerakás után ismét jelentkezett az olajfolyás(nem orrán száján folyik,de alul a váltóháznál van egy kis bemarás a találkozási pontnál és ott összegyűlik,majd lassacskán egy egy csepp keletkezik. 3.szorra is szét lett szedve miután megnézte a gyári kinyómócsapágyat hátha ott volt valami tömítés és az a hiba okozója mivel egy luk márkájú készlet került bele újjonan(kuplungmestertől rendeltem Pestről) és ehhez nem volt gyárilag semmiféle tömítés így bekente tömítő pasztával a kinyomócsapágyat és most értem haza nem rég alánézek erre megint ott a folyás. Kezdek rohadtul belefáradni ebbe a körbe és nem értem milehet a probléma. Mielőtt szét lett szedve soha nem volt egy csepp olajfolyás sem a kocsi alatt sehol,de most 238.000km után megtörtént a komplett kuplung kettőstömegű lendkerék és kuplung csere kinyomócsapággyal azóta még az ág is húz,mert nem jó valami! esetleg valakinek valami tipp? megköszönnék minden segítséget. worship
Bocs,hogy ezt mondom,de segítünk hidd el csak 2 helyre ugyanazt ne írd be legközeleb.Választ kapsz csak légy türelmes.Amúgy a kérdést miondig oda írd be amelyik TOPIC-ba illik a témája. eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57341 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:35:39 »

Bocs,hogy ezt mondom,de segítünk hidd el csak 2 helyre ugyanazt ne írd be legközeleb.Választ kapsz csak légy türelmes.Amúgy a kérdést miondig oda írd be amelyik TOPIC-ba illik a témája. eljen

Rendeben! köszi wave
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57342 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:40:08 »

Főtengely szimmeringet kell cserélni. A váltó levételekor érdemes ezt is megtenni, mert úgy is folyni fog. 283ekmnél meg pláne. Az enyémen 120eKm körül cseréltek kuplungot, a szimmering elmaradt, igy 150eKm óta szivárog.

Nyilván érdemes,de az a baj,hogy a kedves szerelő ezt nem tudta én meg nem vagyok autószerelő és nyilván azért keresek meg egy "szakembert" hogy az tisztában van a dolgával és felelőséggel tartozik a kiadott munkája után. Azt tudom,hogy más lehet elment volna már és megveri még ha nem is ér vele semmit,mert majd 200.000ftnál járok már és nem érzem,hogy azt kaptam volna amit elvárnék.
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57343 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:43:17 »

Németországból hoztam az autót 2éve 191.000km-el szervízkönyvesen és semmi bajom nem volt vele egésszen EDDIG. Szeretem a kocsim,de most elment a kedvem jelen állás szerint az egésztől.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #57344 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:48:15 »

Németországból hoztam az autót 2éve 191.000km-el szervízkönyvesen és semmi bajom nem volt vele egésszen EDDIG. Szeretem a kocsim,de most elment a kedvem jelen állás szerint az egésztől.

akkor eladó?
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57345 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:52:39 »

akkor eladó?

Nem hehe amennyit kérnék érte nem fizeti meg senki úgysem! legalább tudom,hogy ebben ennyi km van vezetett szervízkönyvel bár én nem vezettem 191.000km után,de elkeseredésembe mondtam csak ez aztán lesz majd valahogy!
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57346 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:54:50 »

Nem hehe amennyit kérnék érte nem fizeti meg senki úgysem! legalább tudom,hogy ebben ennyi km van vezetett szervízkönyvel bár én nem vezettem 191.000km után,de elkeseredésembe mondtam csak ez aztán lesz majd valahogy!
ez=ezt:) 1millió alatt nem szívessen adnám el holott tudom vannak olcsóbban is,de szerintem 99% egy tákolt romhalmaz.Persze tisztelet a kivételnek
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #57347 Dátum: 2014.09.02 kedd, 23:56:15 »

Nem hehe amennyit kérnék érte nem fizeti meg senki úgysem! legalább tudom,hogy ebben ennyi km van vezetett szervízkönyvel bár én nem vezettem 191.000km után,de elkeseredésembe mondtam csak ez aztán lesz majd valahogy!

akkor meg ne emlegesd az elment kedvedet Wink keress egy normális szerelőt, aki ért is ahhoz amit csinál. ennyi a titok
Naplózva
placi86
Vendég
« Új hozzászólás #57348 Dátum: 2014.09.03 szerda, 00:02:47 »

akkor meg ne emlegesd az elment kedvedet Wink keress egy normális szerelőt, aki ért is ahhoz amit csinál. ennyi a titok

ennek a szerelőnek kifizettem már vagy 25ezret a semmiért! érthető ha nem nagyon akarom elveszni azt az összeget.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #57349 Dátum: 2014.09.03 szerda, 00:05:47 »

ennek a szerelőnek kifizettem már vagy 25ezret a semmiért! érthető ha nem nagyon akarom elveszni azt az összeget.
Ő sem mondta milyen az olaj ami folyik belőle???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 [1147] 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.