Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.18 kedd, 13:07:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 [1229] 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20343312 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #61400 Dátum: 2015.02.06 péntek, 07:25:24 »

de igen.sokkal többet mint te. Wink

Dehogy. Az enyém dízel, ott nem kell folyton kavargatni a benzint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61401 Dátum: 2015.02.06 péntek, 07:29:51 »

de igen.sokkal többet mint te. Wink
Ebben nem lennék biztos....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61402 Dátum: 2015.02.06 péntek, 07:30:44 »

Dehogy. Az enyém dízel, ott nem kell folyton kavargatni a benzint.

AndyA

Akkor lehet nem azért, mert sokat mész hosszú távon?  wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #61403 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:03:28 »

Kösz. Így már világos. Ezt a zárat nem lehet javítani, vagy univerzális 5 vezetékes központizár motorral "kiváltani"?
Javítás,hát azt nem,de egy próbát megér ez a leírás(Pü-ben).Csodára viszont ne számíts. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Alfa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #61404 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:17:09 »

Szép napot !

Segítséget szeretnék  kérni :

Kezdő Fordos vagyok, most vettem az autót...
 
 Olyan problémám van, hogy amikor a világítás főkapcsolót
 elfordítom/bekapcsolom, a műszerfalon elmegy minden, a műszerfal világítás,
 hűtővíz-fordulat-kilométer-üzemanyag kijelzők,tehát minden . Nem tudok rájönni a
 problémára. Cseréltem kapcsolót is, mert úgy tűnt nem eredeti van benne,de ugyan az a helyzet
 Ha nem kapcsolom fel a világítást, minden rendesen működik....
 Örülnék ha valaki tudna segíteni

További kellemes napot
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.06 péntek, 09:20:33 írta AndyA » Naplózva

2003 as  Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #61405 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:20:17 »

Akkor lehet nem azért, mert sokat mész hosszú távon?  wilting

Városban sem kell annyit kavargatni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #61406 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:21:56 »

Szép napot !

Segítséget szeretnék  kérni :

Kezdő Fordos vagyok, most vettem az autót...
 
 Olyan problémám van, hogy amikor a világítás főkapcsolót
 elfordítom/bekapcsolom, a műszerfalon elmegy minden, a műszerfal világítás,
 hűtővíz-fordulat-kilométer-üzemanyag kijelzők,tehát minden . Nem tudok rájönni a
 problémára. Cseréltem kapcsolót is, mert úgy tűnt nem eredeti van benne,de ugyan az a helyzet
 Ha nem kapcsolom fel a világítást, minden rendesen működik....
 Örülnék ha valaki tudna segíteni

További kellemes napot

Egy kérdést egy helyre, utána türelem, nem mindenki olvassa a fórumot úgy, mint a kanalas orvosság (naponta háromszor). Ha lesz válasz, akkor lesz válasz. Ha meg nem, hiába írod be három másik fórumtémába is. Meg bepirosítani sem kell, mert még rosszabbul olvasható, és annyian sem fogják venni a fáradságot rá, mint rendesen. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #61407 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:39:15 »

Megy a levesbe:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_titanium-8664777
Naplózva
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #61408 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:47:38 »

Kaptam egy kavicsot a szélvédőre, alulra ahol már fekete. Ti mit gondoltok, érdemes megcsináltatni, vagy járjak vele így és ha továbbreped, akkor elvinni szélvédőjavítóshoz? Ha nem reped tovább akkor simán el lehet vele lenni évekig is, még vizsgán se gond. Hallottam már olyat, hogy ilyenkor ugye megfúrják, aztán csak továbbreped, (vagy azonnal, vagy pár hét múlva.)
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #61409 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:48:53 »

Kaptam egy kavicsot a szélvédőre, alulra ahol már fekete. Ti mit gondoltok, érdemes megcsináltatni, vagy járjak vele így és ha továbbreped, akkor elvinni szélvédőjavítóshoz? Ha nem reped tovább akkor simán el lehet vele lenni évekig is, még vizsgán se gond. Hallottam már olyat, hogy ilyenkor ugye megfúrják, aztán csak továbbreped, (vagy azonnal, vagy pár hét múlva.)

inkább most javíttasd meg most,mert így van esély arra,hogy nem reped mégsem tovább.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #61410 Dátum: 2015.02.06 péntek, 09:51:10 »

Kaptam egy kavicsot a szélvédőre, alulra ahol már fekete. Ti mit gondoltok, érdemes megcsináltatni, vagy járjak vele így és ha továbbreped, akkor elvinni szélvédőjavítóshoz? Ha nem reped tovább akkor simán el lehet vele lenni évekig is, még vizsgán se gond. Hallottam már olyat, hogy ilyenkor ugye megfúrják, aztán csak továbbreped, (vagy azonnal, vagy pár hét múlva.)


Ha tényleg szép kerek a beütés, akkor csináltasd meg. Ha bármerre indul már belőle repedés, akkor erősen kétesélyes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #61411 Dátum: 2015.02.06 péntek, 10:37:42 »

Na látod, pont ez az. Évente 40e km az sok hosszútávú használat. Menet közben csak nem zárogatod ki-be magad állandóan.
Ha pl. negyed ennyit megy valaki, de futár vagy sok rövid táv, akkor ő nyitja-zárja sokat az autót. Azaz használódik a zár.


Akkoriban volt sok Bp is. Egyik ügyféltől a másikig, persze volt néha Bruno, Prága, Warsó.... Szóval zártam, nyitottam, de úgy gondoltam rá, hogy ennek ez a dolga és kész.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61412 Dátum: 2015.02.06 péntek, 10:46:27 »

Városban sem kell annyit kavargatni. Smiley

AndyA

Sokat én sem váltogatok.....de sokszor kell elindulni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #61413 Dátum: 2015.02.06 péntek, 10:49:49 »

Sokat én sem váltogatok.....de sokszor kell elindulni.

Akkor mindig 1-esben mész?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61414 Dátum: 2015.02.06 péntek, 10:55:47 »

Akkor mindig 1-esben mész?  nyes

Igen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #61415 Dátum: 2015.02.06 péntek, 11:02:02 »

Akkor mindig 1-esben mész?  nyes

Benzines pörög, az bírja. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #61416 Dátum: 2015.02.06 péntek, 19:52:11 »

Javítás,hát azt nem,de egy próbát megér ez a leírás(Pü-ben).Csodára viszont ne számíts. vigyor3

Köszönöm! Amint kicsit jobb idő lesz szétszedem. Sajnos nincs fűtött műhelyem.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #61417 Dátum: 2015.02.06 péntek, 22:51:56 »

Köszönöm! Amint kicsit jobb idő lesz szétszedem. Sajnos nincs fűtött műhelyem.
poigneemain
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #61418 Dátum: 2015.02.07 szombat, 09:46:31 »

Szisztok! Cserélném a jobbos motortartó bakot. A csavarok bentmaradósak vagy alulról is támadni kell!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #61419 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:32:24 »

Szisztok! Cserélném a jobbos motortartó bakot. A csavarok bentmaradósak vagy alulról is támadni kell!
támasztani.igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61420 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:45:57 »

Sziasztok

Kézifék problémával bajlodok egy ideje, tárcsafékes, és uj féknyergek vannak rajta, ahogy olvastam a bowdennek nem nagyon szabad megnyulnia, mi lehet a probléma? Mit nézzek át!
Mi a légtelwnités pontos folyamata, mert sok helyen sok félét olvastam, és többféleképpen Megcsináltuk már, de nem vagyok biztos a sikerben, honnan lehet tudni hogy jol lett légtelenitve?

Elöre is köszi

Mondeo 3 2003 2.0 tdci kombi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61421 Dátum: 2015.02.07 szombat, 10:56:45 »

Sziasztok

Kézifék problémával bajlodok egy ideje, tárcsafékes, és uj féknyergek vannak rajta, ahogy olvastam a bowdennek nem nagyon szabad megnyulnia, mi lehet a probléma? Mit nézzek át!
Mi a légtelwnités pontos folyamata, mert sok helyen sok félét olvastam, és többféleképpen Megcsináltuk már, de nem vagyok biztos a sikerben, honnan lehet tudni hogy jol lett légtelenitve?

Elöre is köszi

Mondeo 3 2003 2.0 tdci kombi

Mi a hiba jelenség?

Nem fog, nem enged ki...stb. Kézifék kar laza, feszes....?

Légtelenítés: A főfékhengertől a legtávolabb esőtől kezdeni és onnan visszafele. Ha nincs buborék a csőben.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 10:58:47 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #61422 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:06:16 »

támasztani.igen.
A csavarokat mert kiesik alul vagy csak a mocit?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61423 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:07:01 »

A csavarokat mert kiesik alul vagy csak a mocit?
Motort.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #61424 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:16:34 »

A csavarokat mert kiesik alul vagy csak a mocit?
alulról a motort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #61425 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:20:12 »

alulról a motort.
Köszönet!  worship
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61426 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:28:40 »

Mi a hiba jelenség?

Nem fog, nem enged ki...stb. Kézifék kar laza, feszes....?

Légtelenítés: A főfékhengertől a legtávolabb esőtől kezdeni és onnan visszafele. Ha nincs buborék a csőben.

Kb maxra behuzva is elgurul....kb 4,5 kattra kezd feszes lenni, addig könnyü huzni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61427 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:30:40 »

Kb maxra behuzva is elgurul....kb 4,5 kattra kezd feszes lenni, addig könnyü huzni


Ha nem szorulnak a kézifék bowdenek, akkor rá kell állítani a kézifék karnál lent, középső hővédő alatt. Vagy ha automata a kézifék karod(ami lehet hibás), ki kell cserélni állíthatósra és beállítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61428 Dátum: 2015.02.07 szombat, 11:44:48 »

Ha nem szorulnak a kézifék bowdenek, akkor rá kell állítani a kézifék karnál lent, középső hővédő alatt. Vagy ha automata a kézifék karod(ami lehet hibás), ki kell cserélni állíthatósra és beállítani.

Már lecsupaszitottam a kézifékkart...félkörivben megy fel a bowden, a végén van még pár pöcök amikben nem akad már meg a bowden vége, automata akkor?
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #61429 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:15:55 »

Kézifék nekem olyat produkált, hogy behúztam és utána szorult mindkét kerék. Kocsi fel, kerék le, kézzel bírtam csak visszatolni azt a szerkezetet amit a bowden meghúz. Be van rohadva vagy mi a baj ? Eddig jó volt. A másik lett egy ilyen kulcsom : http://kepfeltoltes.hu/150207/532641916DSC_0031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  http://kepfeltoltes.hu/150207/DSC_0030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Lehet ezzel valamit kezdeni ? Mármint a távirányítós részével, pl rátanítani a kocsira és akkor a pótkulcs mellé is lenne egy távirányító. Azt sem tudom ez miféle ford kulcs/irányító ?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #61430 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:27:50 »

Kézifék nekem olyat produkált, hogy behúztam és utána szorult mindkét kerék. Kocsi fel, kerék le, kézzel bírtam csak visszatolni azt a szerkezetet amit a bowden meghúz. Be van rohadva vagy mi a baj ? Eddig jó volt. A másik lett egy ilyen kulcsom : http://kepfeltoltes.hu/150207/532641916DSC_0031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg  http://kepfeltoltes.hu/150207/DSC_0030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Lehet ezzel valamit kezdeni ? Mármint a távirányítós részével, pl rátanítani a kocsira és akkor a pótkulcs mellé is lenne egy távirányító. Azt sem tudom ez miféle ford kulcs/irányító ?
Ha mind a kettő fék befogott,akkor a bowdened a ludas(berohadni a két fék egyszerre nem szokott,pláne ha FL utáni).A kulcs az nem MK 4-es bicskakulcs?
Ha jól emlékszem 433Mhz a 3-as és a 4-es is,tehát ha a tied is 3 gombossal megy,akkor tanítható.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 12:36:49 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #61431 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:59:43 »

Ha mind a kettő fék befogott,akkor a bowdened a ludas(berohadni a két fék egyszerre nem szokott,pláne ha FL utáni).A kulcs az nem MK 4-es bicskakulcs?
Ha jól emlékszem 433Mhz a 3-as és a 4-es is,tehát ha a tied is 3 gombossal megy,akkor tanítható.
nem bicska, csak az a kulcs van rajta mint amit látsz. Ill. a kulcsban van egy kis kulcs, amit ki lehet belőle húzni hogy glom ki lehessen nyitni a kocsit ha beszarik a távirányító. Maga a féknyereg és a fék hátul jó, üzemi fékkel, soha nem volt baj hátul, most a kéziféket ha kiengedem a bowden visszamegy, igaz ne. Úgy mint a kés a vajba....hanem inkább az a rugó nem húzza vissza a szerkezetet vagy nemtudom, a bowden se olyan siman csuszik vissza. A távirányítót, hogyan lehetne tanítani, kipróbálni, vagy ahhoz szaki kell ?Smiley
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #61432 Dátum: 2015.02.07 szombat, 13:06:16 »

nem bicska, csak az a kulcs van rajta mint amit látsz. Ill. a kulcsban van egy kis kulcs, amit ki lehet belőle húzni hogy glom ki lehessen nyitni a kocsit ha beszarik a távirányító. Maga a féknyereg és a fék hátul jó, üzemi fékkel, soha nem volt baj hátul, most a kéziféket ha kiengedem a bowden visszamegy, igaz ne. Úgy mint a kés a vajba....hanem inkább az a rugó nem húzza vissza a szerkezetet vagy nemtudom, a bowden se olyan siman csuszik vissza. A távirányítót, hogyan lehetne tanítani, kipróbálni, vagy ahhoz szaki kell ?Smiley
Progizás:   http://mondeo.hu/index.php?topic=5096.0
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #61433 Dátum: 2015.02.07 szombat, 14:01:11 »

Kérdésem...azt hiszem drága lett ez a pollenszűrő csere házilag!
Ugyanis nem tettem a műanyag alá semmi ruhát, és ahogy felhúztam, hogy hozzáférjek és ki tudjam cserélni azt a *** filléres szűrőt, elrepedt az első szélvédőm...
És azóta a bal elején megy felfelé...már elég ütemesen halad...főleg ebben az időben...drága lett...de tanultam belőle  Sad
Kérdésem: látóterületen kívül van, de meg akarom csináltatni...1 centit 350 HUF-ért csinálnak..ez kb 14.000 forintomba kerülne.
Az új, fűthető szélvédő nyilván drágább, 40-50 körül, de az fűthető és új! ( ezen azért itt-ott van karcolás, kopás, madárkaki amit lehetetlen leszedni)
Ami érdekel: az autó alapból nem fűthetős szélvédőjű...ezt meg tudják oldani ha azt kérem?!
Tehát ha fűthetős szélvédőt akarok, akkor amit látok árakat, az már a beszerelést is tartalmazza? Vagy ezek csak azokba mennek bele, amikbe alapból fűthetős szélvédő van?
Várom megtisztelő válaszotokat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #61434 Dátum: 2015.02.07 szombat, 14:04:02 »

Kérdésem...azt hiszem drága lett ez a pollenszűrő csere házilag!
Ugyanis nem tettem a műanyag alá semmi ruhát, és ahogy felhúztam, hogy hozzáférjek és ki tudjam cserélni azt a *** filléres szűrőt, elrepedt az első szélvédőm...
És azóta a bal elején megy felfelé...már elég ütemesen halad...főleg ebben az időben...drága lett...de tanultam belőle  Sad
Kérdésem: látóterületen kívül van, de meg akarom csináltatni...1 centit 350 HUF-ért csinálnak..ez kb 14.000 forintomba kerülne.
Az új, fűthető szélvédő nyilván drágább, 40-50 körül, de az fűthető és új! ( ezen azért itt-ott van karcolás, kopás, madárkaki amit lehetetlen leszedni)
Ami érdekel: az autó alapból nem fűthetős szélvédőjű...ezt meg tudják oldani ha azt kérem?!
Tehát ha fűthetős szélvédőt akarok, akkor amit látok árakat, az már a beszerelést is tartalmazza? Vagy ezek csak azokba mennek bele, amikbe alapból fűthetős szélvédő van?
Várom megtisztelő válaszotokat.
ha nincs az autód előkábelezve, akkor nyílván abban az árban nem lesz benne a kábelezés ára is vigyor3 de azt egy villamossági szaki megoldja Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #61435 Dátum: 2015.02.07 szombat, 15:18:20 »

Progizás:   http://mondeo.hu/index.php?topic=5096.0
  worship Hohóó hibátlanul műxik, mostmár van két távirányítóm  beka3 integet2
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #61436 Dátum: 2015.02.07 szombat, 15:22:20 »

Kérdésem...azt hiszem drága lett ez a pollenszűrő csere házilag!
Ugyanis nem tettem a műanyag alá semmi ruhát, és ahogy felhúztam, hogy hozzáférjek és ki tudjam cserélni azt a *** filléres szűrőt, elrepedt az első szélvédőm...
És azóta a bal elején megy felfelé...már elég ütemesen halad...főleg ebben az időben...drága lett...de tanultam belőle  Sad
Kérdésem: látóterületen kívül van, de meg akarom csináltatni...1 centit 350 HUF-ért csinálnak..ez kb 14.000 forintomba kerülne.
Az új, fűthető szélvédő nyilván drágább, 40-50 körül, de az fűthető és új! ( ezen azért itt-ott van karcolás, kopás, madárkaki amit lehetetlen leszedni)
Ami érdekel: az autó alapból nem fűthetős szélvédőjű...ezt meg tudják oldani ha azt kérem?!
Tehát ha fűthetős szélvédőt akarok, akkor amit látok árakat, az már a beszerelést is tartalmazza? Vagy ezek csak azokba mennek bele, amikbe alapból fűthetős szélvédő van?
Várom megtisztelő válaszotokat.

Jaguárba nincs szélvédöfűtés,de lehet a mondeoé belemegy.Majdnem ugyanaz a két autó.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #61437 Dátum: 2015.02.07 szombat, 15:29:19 »

Jaguárba nincs szélvédöfűtés,de lehet a mondeoé belemegy.Majdnem ugyanaz a két autó.

Ahogy neten nézegettem a szélvédőket, ott találtam olyat, hogy x-type-be valót, és az volt írva, hogy fűthető.
De lehet aztán nincs.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #61438 Dátum: 2015.02.07 szombat, 15:36:17 »

  worship Hohóó hibátlanul műxik, mostmár van két távirányítóm  beka3 integet2
taps  eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
siky
Vendég
« Új hozzászólás #61439 Dátum: 2015.02.07 szombat, 16:30:00 »

Ha más mesélné nekem nem hinném el:

Kezdem az elejétől.

Szerda
Reggel hív Józsi, hogy elment a töltés az autón. Mivel már korábban szólt, hogy hangja van az ékszíjnak, mondtam neki, hogy nézze meg, megvan-e még. Megnézte, nem volt meg. Hívom a szerelőmet (mert már ilyenem is van), hogy fel tudnak e tenni rá egy szíjat. Azt mondja, hogy lesz ott más baj is, a szíj nem szakad el csak úgy. Mivel az autó az Aréna Plázában állt meg, bevittem a Cromax-hoz, hogy nézzék meg. Meg is nézték, szíj + feszítő 43.594 Ft.

Csütörtök
Délutánra kész lett az autó, elhoztuk, Józsi elment vele dolgozni.

Péntek
Hajnali 3:22-kor jött egy üzenet:
"Megölöm a kocsidat. Az már tutti. Komolyra fordítva felgyújtom, vagy lehet hogy te fogod. Kuplung könnyű, de nem lehet váltani. Csak recseg de nem megy. Kiemelve maradt. Ráadásul Szegeden. Eldurranok."

Valahogy haza kell hozni a kocsit. Vontatni nem lehet, mert recseg-ropog az egész. A legolcsóbbnak az tűnt, ha bérelek egy autómentőt és elmegyek érte. Meg is beszéltem egy szolgáltatóval, aki a XV. kerületben van, hogy este 8 körül visszahozzák neki a kocsit és vihetem, 15.000 Ft lesz. 8 óra előtt nem sokkal hív, hogy lerobbant Miskolcról hazafelé, ezért sajnos nem tudom elvinni. (Ennél már csak az lett volna jobb, ha nálam robban le az is Szegeden  hehe). Semmi gond, majd másnap bérelek másikat - gondoltam naivan.

Szombat
Reggel elkezdem felhívogatni a Budapest 50km-es körzetében fellelhető kiadó autómentőket. Egyetlen egy darab volt Érden 21.500 Ft-ért, a többi mind ki volt adva. Mindegy, elmegyek érte, el kell hozni a kocsit. Délután kettőkor Érden voltunk, autómentő az udvarban, jobb hátsó lámpa burája hiányzik. Ez legyen a legkevesebb, beíratom a szerződésbe és indulunk is Szegedre. Beülök, indítanám, de beesik a fék. Pumpálom, pumpálom, de csak sziszeg és beesik. Mondom a csajnak, aki kiadta, hogy mi van. - Szólok apámnak - mondja, majd kérdezi, hogy meg tudom e nézni, hogy van e benne fékolaj. Nem volt. Egyáltalán nem. Azt mondja töltsünk bele. Nem lesz ez így jó, gondoltam, a fékolaj nem fogyó eszköz. Kihozott a csaj egy ATF olajat, hogy ez az e, mondom nem, az automataváltó olaj. Bementem én is a garázsba, az asztalon volt egy üres fékolajas flakon, gondolom azt az előző úton "használta" el a kocsi. Erre mondtam, hogy köszi, de inkább visszaadom az autót, ez egy vicc. Majd hazaindultunk Érdről, a Mondeo pedig türelmesen vár Szeged mellett Algyőn egy benzinkúton.

A jövő
Az első autómentősnek, akinek lerobbant az egyik autója, vasárnap este szabadul fel a másik, ha semmi nem jön közbe (de hát miért is jönne) akkor azzal el tudok menni végre a Mondeóért.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 16:36:36 írta siky » Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #61440 Dátum: 2015.02.07 szombat, 17:07:55 »

Ha más mesélné nekem nem hinném el:

Kezdem az elejétől.

Szerda
Reggel hív Józsi, hogy elment a töltés az autón. Mivel már korábban szólt, hogy hangja van az ékszíjnak, mondtam neki, hogy nézze meg, megvan-e még. Megnézte, nem volt meg. Hívom a szerelőmet (mert már ilyenem is van), hogy fel tudnak e tenni rá egy szíjat. Azt mondja, hogy lesz ott más baj is, a szíj nem szakad el csak úgy. Mivel az autó az Aréna Plázában állt meg, bevittem a Cromax-hoz, hogy nézzék meg. Meg is nézték, szíj + feszítő 43.594 Ft.

Csütörtök
Délutánra kész lett az autó, elhoztuk, Józsi elment vele dolgozni.

Péntek
Hajnali 3:22-kor jött egy üzenet:
"Megölöm a kocsidat. Az már tutti. Komolyra fordítva felgyújtom, vagy lehet hogy te fogod. Kuplung könnyű, de nem lehet váltani. Csak recseg de nem megy. Kiemelve maradt. Ráadásul Szegeden. Eldurranok."

Valahogy haza kell hozni a kocsit. Vontatni nem lehet, mert recseg-ropog az egész. A legolcsóbbnak az tűnt, ha bérelek egy autómentőt és elmegyek érte. Meg is beszéltem egy szolgáltatóval, aki a XV. kerületben van, hogy este 8 körül visszahozzák neki a kocsit és vihetem, 15.000 Ft lesz. 8 óra előtt nem sokkal hív, hogy lerobbant Miskolcról hazafelé, ezért sajnos nem tudom elvinni. (Ennél már csak az lett volna jobb, ha nálam robban le az is Szegeden  hehe). Semmi gond, majd másnap bérelek másikat - gondoltam naivan.

Szombat
Reggel elkezdem felhívogatni a Budapest 50km-es körzetében fellelhető kiadó autómentőket. Egyetlen egy darab volt Érden 21.500 Ft-ért, a többi mind ki volt adva. Mindegy, elmegyek érte, el kell hozni a kocsit. Délután kettőkor Érden voltunk, autómentő az udvarban, jobb hátsó lámpa burája hiányzik. Ez legyen a legkevesebb, beíratom a szerződésbe és indulunk is Szegedre. Beülök, indítanám, de beesik a fék. Pumpálom, pumpálom, de csak sziszeg és beesik. Mondom a csajnak, aki kiadta, hogy mi van. - Szólok apámnak - mondja, majd kérdezi, hogy meg tudom e nézni, hogy van e benne fékolaj. Nem volt. Egyáltalán nem. Azt mondja töltsünk bele. Nem lesz ez így jó, gondoltam, a fékolaj nem fogyó eszköz. Kihozott a csaj egy ATF olajat, hogy ez az e, mondom nem, az automataváltó olaj. Bementem én is a garázsba, az asztalon volt egy üres fékolajas flakon, gondolom azt az előző úton "használta" el a kocsi. Erre mondtam, hogy köszi, de inkább visszaadom az autót, ez egy vicc. Majd hazaindultunk Érdről, a Mondeo pedig türelmesen vár Szeged mellett Algyőn egy benzinkúton.

A jövő
Az első autómentősnek, akinek lerobbant az egyik autója, vasárnap este szabadul fel a másik, ha semmi nem jön közbe (de hát miért is jönne) akkor azzal el tudok menni végre a Mondeóért.

Szegedi vagyok, van trélerem is. T4-es transporter + tréllerrel tudok segíteni ha kell.  integet2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #61441 Dátum: 2015.02.07 szombat, 17:11:09 »

Szegedi vagyok, van trélerem is. T4-es transporter + tréllerrel tudok segíteni ha kell.  integet2
Köszi, de nekem mindenképp mennem kell, mert nálam van a kulcs. Így pedig jobban megéri rögtön autómentővel menni. De ha megint nem sikerül akkor keresni foglak  Wink
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #61442 Dátum: 2015.02.07 szombat, 17:15:43 »

Köszi, de nekem mindenképp mennem kell, mert nálam van a kulcs. Így pedig jobban megéri rögtön autómentővel menni. De ha megint nem sikerül akkor keresni foglak  Wink

keresd alkatresz-t Őrbottyányi, fórumos.
http://mondeo.hu/index.php?page=156
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #61443 Dátum: 2015.02.07 szombat, 17:45:44 »

Köszi, de nekem mindenképp mennem kell, mert nálam van a kulcs. Így pedig jobban megéri rögtön autómentővel menni. De ha megint nem sikerül akkor keresni foglak  Wink

A vonat pont elmegy szögedig...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 420


E-mail
« Új hozzászólás #61444 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:35:34 »

Köszönöm! Amint kicsit jobb idő lesz szétszedem. Sajnos nincs fűtött műhelyem.
Itt a forumon olvastam hogy tobeknel ideiglenesen vagy nem, de segitett a bal elso zar WD40 furdoje is. Jelentem ma en is kiprobaltam vegre, es tenyleg csodat tesz vigyor3
Eddig nem mukodott a csomagtarto nyitogomb , sem a muszerfalrol sem pedig kintrol a mikrokapcsolo, csak taviranyitorol ment. Az also csavart kiszedtem a zarbol es locsoltam...es most mukodik a csomagternyito gomb (bentrol es kintrol is).   worship
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #61445 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:43:26 »

Itt a forumon olvastam hogy tobeknel ideiglenesen vagy nem, de segitett a bal elso zar WD40 furdoje is. Jelentem ma en is kiprobaltam vegre, es tenyleg csodat tesz vigyor3
Eddig nem mukodott a csomagtarto nyitogomb , sem a muszerfalrol sem pedig kintrol a mikrokapcsolo, csak taviranyitorol ment. Az also csavart kiszedtem a zarbol es locsoltam...es most mukodik a csomagternyito gomb (bentrol es kintrol is).   worship

Ez csak átmeneti megoldás sajnos.
Nekem is így működik,ha befújok ok,aztán 1 nap és újra nem működik.
 
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 420


E-mail
« Új hozzászólás #61446 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:45:43 »

Ez csak átmeneti megoldás sajnos.
Nekem is így működik,ha befújok ok,aztán 1 nap és újra nem működik.
 
Azt gondolom hogy atmeneti , azert tobre szamitottam mint 1 nap smile...meglatjuk...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #61447 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:46:49 »

Itt a forumon olvastam hogy tobeknel ideiglenesen vagy nem, de segitett a bal elso zar WD40 furdoje is. Jelentem ma en is kiprobaltam vegre, es tenyleg csodat tesz vigyor3
Eddig nem mukodott a csomagtarto nyitogomb , sem a muszerfalrol sem pedig kintrol a mikrokapcsolo, csak taviranyitorol ment. Az also csavart kiszedtem a zarbol es locsoltam...es most mukodik a csomagternyito gomb (bentrol es kintrol is).   worship

arra figyeljél, h maga a vízlehúzó az ok kiváltója általában. A zár felett szokott eldeformálódni, felpúposodni, és itt jut be a víz a zárhoz. Vkinek segít a kúra, vkinek meg már annyira rottyon van a zár, h hiába fújkálja. Mivel neked még működik a wd40 fürdő után, ajánlatos a vízlehúzod is cserélni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 420


E-mail
« Új hozzászólás #61448 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:50:26 »

arra figyeljél, h maga a vízlehúzó az ok kiváltója általában. A zár felett szokott eldeformálódni, felpúposodni, és itt jut be a víz a zárhoz. Vkinek segít a kúra, vkinek meg már annyira rottyon van a zár, h hiába fújkálja. Mivel neked még működik a wd40 fürdő után, ajánlatos a vízlehúzod is cserélni.
Koszonom az infot, megnezem majd a vizlehuzot is. Amugy van meg problema..pl a bal hatso ajtot csak duplazarkor csukja be wd40 utan is ( at is irtam ids-el hogy a tavkapcsin egybol duplan zarjon). Ez is a bal elso sara vagy a hatso zaram is rosz?  Illetve nyitaskor neha pont a bal elso nem nyilik...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #61449 Dátum: 2015.02.07 szombat, 19:57:54 »

Koszonom az infot, megnezem majd a vizlehuzot is. Amugy van meg problema..pl a bal hatso ajtot csak duplazarkor csukja be wd40 utan is ( at is irtam ids-el hogy a tavkapcsin egybol duplan zarjon). Ez is a bal elso sara vagy a hatso zaram is rosz?  Illetve nyitaskor neha pont a bal elso nem nyilik...

szerintem az első, mert az vezérel. Fújkáld meg többször az összes zárat, majd meglátod,h mi lesz.
Nekem anno, mikor megvettem az autót 2011 elején, nem volt hajlandó kinyitni a csomiajtót,csak távirányítóról. Összevissza zárta, nyitotta az ajtókat, volt olyan, h duplára zárta menet közben a bal elsőt, nem tudtam belülről nyitni, még azután sem, h elvileg kinyitottam az autót. Ablak le és kívűlről lehetett nyitni. Próbálgattam, fújogattam egy darabig, de mióta lecseréltem pár éve a vízlehúzókat, akkor még jól megfújkáltam wd40-el és kontaktsprayvel is, azóta tünetmentes a záram. vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 [1229] 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.