Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 20:00:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20543093 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62650 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:16:55 »

Az első lökhárító toldatot szokták fényezni? Nem láttam még ilyet, de az első lököst lassan úgy is kell, gondoltam akkor azt is színre lehetne fújni
http://kepfeltoltes.hu/view/150420/394172734image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Lehet fényezni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62651 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 17:26:37 »



Lehet fényezni. 

Köszi a választ Smiley
Akkor tuti azt is fényeztetem a lökössel együtt. Kicsit ígénytelennek tűnik az ezüst autón így...
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #62652 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 19:14:32 »

Az első lökhárító toldatot szokták fényezni? Nem láttam még ilyet, de az első lököst lassan úgy is kell, gondoltam akkor azt is színre lehetne fújni
http://kepfeltoltes.hu/view/150420/394172734image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Nekem ugyanilyen fekete volt az alsó müanyag és lefényeztettem.Az a lökös elég x@rul áll a lámpánál.Utángyártott?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62653 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 19:22:10 »


Nekem ugyanilyen fekete volt az alsó müanyag és lefényeztettem.Az a lökös elég x@rul áll a lámpánál.Utángyártott?

letolatták... azóta néz ki így
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62654 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 19:25:14 »

letolatták... azóta néz ki így

most vettél rá lököst fl utánit?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62655 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 19:45:59 »

most vettél rá lököst fl utánit?

Nem. 2004 decemberi gyári facelift 1
Csak azóta áll rajta minden ilyen szarul mióta letolatták Pesten.
Elindultam Pestre az autó patika volt. Megáltam a belvárosban elintéztem a dolgaim, aztán mikor hazaértem akkor kérdezi a szomszéd hogy hol a rendszámom. Na se rendszám, csak a keret fele lógott rajta eltörve és a lökös lógótt vagy 5 centit. Azóta áll minden ilyen csálén. De jövő hónapban megyek a fényezőhöz....
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62656 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 19:54:42 »

Nem. 2004 decemberi gyári facelift 1
Csak azóta áll rajta minden ilyen szarul mióta letolatták Pesten.
Elindultam Pestre az autó patika volt. Megáltam a belvárosban elintéztem a dolgaim, aztán mikor hazaértem akkor kérdezi a szomszéd hogy hol a rendszámom. Na se rendszám, csak a keret fele lógott rajta eltörve és a lökös lógótt vagy 5 centit. Azóta áll minden ilyen csálén. De jövő hónapban megyek a fényezőhöz....

Na ez a borzasztó a fa.z meg elment minden nélkül, remélem hamar rendeződik! Kár, hogy ez neked kerül pénzbe, mert valaki ott hagyta ezt! falbav
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62657 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 20:59:53 »

Na ez a borzasztó a fa.z meg elment minden nélkül, remélem hamar rendeződik! Kár, hogy ez neked kerül pénzbe, mert valaki ott hagyta ezt! falbav

Ez van Sad
Nagyon tetszik a zetec lökös, de meg sem merem kérdezni mennyibe kerül bontottan.
Viszont esetleg az az alsó hűtőrácsot át tudnám abból tenni az enyémbe? Arra gondolok ami ugyan úgy néz ki mint a felső rács.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62658 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:08:28 »

Ez van Sad
Nagyon tetszik a zetec lökös, de meg sem merem kérdezni mennyibe kerül bontottan.
Viszont esetleg az az alsó hűtőrácsot át tudnám abból tenni az enyémbe? Arra gondolok ami ugyan úgy néz ki mint a felső rács.
Amire te gondolsz az a facelift 2 lökös alsó rácsa. Lehet hogy bele lehet barkácsolni, de bontva nem kapsz külön, csak lökössel, ködlámpával együtt.
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62659 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:11:50 »

Amire te gondolsz az a facelift 2 lökös alsó rácsa. Lehet hogy bele lehet barkácsolni, de bontva nem kapsz külön, csak lökössel, ködlámpával együtt.

"Bele lehet barkácsolni" ezek szerint nem méret pontos a régebbivel?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62660 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:18:59 »

"Bele lehet barkácsolni" ezek szerint nem méret pontos a régebbivel?
Mondjuk úgy, hogy nem ismerek senkit aki próbálta volna. Ha ráér holnap megnézem, mert van idehaza mindkét fakta lökos.
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62661 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:20:49 »

Mondjuk úgy, hogy nem ismerek senkit aki próbálta volna. Ha ráér holnap megnézem, mert van idehaza mindkét fakta lökos.

Azt megköszönöm! Írj majd kérlek egy PÜ-t Smiley
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62662 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 22:41:30 »

Mondjuk úgy, hogy nem ismerek senkit aki próbálta volna. Ha ráér holnap megnézem, mert van idehaza mindkét fakta lökos.

ez engem is érdekelne nekem is írj kérlek! THX worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62663 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 22:57:39 »

Ok, holnap
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62664 Dátum: 2015.04.21 kedd, 07:03:37 »

Jobb ha nem tudjátok mennyire elegem van  falbav falbav
Írtam, hogy az autó egyik pillanatról a másikra nem indul...7 hónapja volt egy generátor felújításom...
majd 1,5 hete ismét nem indult, feszültségszabályozót cseréltek, illetve új akkumulátor került az autóba!
Ma reggelig minden rendben volt...ma megint nem indult!! Semmi...nem tudja betekerni, majd az aktuális km számláló is nullázódott!!

Komolyan mondom szét tudnám vágni az autót...de még jó, hogy mindig otthon adja meg magát, és nem a Világ végén!!
De nagyon unom már, nagyon elegem van!
Csak azt ne mondjátok, hogy megint a generátor a rossz...vagy az akkumulátor! Mi lehet???!!!
Mi a ***Huh?!!!
A szerelő is kéri el a pénzt csak...de mindig jön elő ugyanaz a hiba...ugyanazzal járkálok hozzá... rinya
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62665 Dátum: 2015.04.21 kedd, 07:58:17 »

Mondjuk úgy, hogy nem ismerek senkit aki próbálta volna. Ha ráér holnap megnézem, mert van idehaza mindkét fakta lökos.


Bele lehet.  Dominak is az F1 rács helyére ment az F2.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62666 Dátum: 2015.04.21 kedd, 08:02:53 »



Bele lehet.  Dominak is az F1 rács helyére ment az F2.

Akkor a kérdés meg van válaszolva. Ki lehet cserélni.
Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #62667 Dátum: 2015.04.21 kedd, 16:30:38 »

Sziasztok! Nem épp idevaló, de nem találtam idevágó topicot... adott egy focus1, nem megy a klíma.... benyomom a gombot világít a led, elindul a hűtőventilátor, de a kompresszor nem indul, nem húz meg a tekercs. Egyszer tavaly még működött valamikor. Bizti jó azt megnéztem... esetleg gázhiány? És miért indul el a venti? Offos autón mikor elment a gáz a venti sem ment. Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen venném! Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #62668 Dátum: 2015.04.21 kedd, 16:47:45 »

Sziasztok! Nem épp idevaló, de nem találtam idevágó topicot... adott egy focus1, nem megy a klíma.... benyomom a gombot világít a led, elindul a hűtőventilátor, de a kompresszor nem indul, nem húz meg a tekercs. Egyszer tavaly még működött valamikor. Bizti jó azt megnéztem... esetleg gázhiány? És miért indul el a venti? Offos autón mikor elment a gáz a venti sem ment. Ha esetleg valakinek lenne ötlete szívesen venném! Köszönöm!

Ha nem Mondeo, akkor OFF. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #62669 Dátum: 2015.04.21 kedd, 16:58:11 »

Jogos...  nem kerestem elég figyelmesen!

Ha nem Mondeo, akkor OFF. Smiley

AndyA
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62670 Dátum: 2015.04.21 kedd, 19:11:25 »

Bent van a xenon a halogén helyén Smiley
Köszönet nektek srácok a cuccokért -> HZsolt93 és AndyA
Most következik a fényszóró mosó Smiley
Kérek mindenkit akinek van robbantott ábrája a cuccokróp és a beszerelésről az ossza meg velem Smiley
Köszönöm Smiley
(Pontosan miből áll a fényszóró mosó készlet?)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62671 Dátum: 2015.04.21 kedd, 20:03:00 »

Bent van a xenon a halogén helyén Smiley
Köszönet nektek srácok a cuccokért -> HZsolt93 és AndyA
Most következik a fényszóró mosó Smiley
Kérek mindenkit akinek van robbantott ábrája a cuccokróp és a beszerelésről az ossza meg velem Smiley
Köszönöm Smiley
(Pontosan miből áll a fényszóró mosó készlet?)


Tartály, motor,relé, 2db mosófej és csövek, kupakok.
A mostani tartályt ki kell cserélni a fényszóró mosós tartályra, ha szerencséd van akkor ott lesz a mosó motorjának a csatlakozója és nem kell kábelezni. A lököst leveszed és (ha gyári) a hátulján be van jelölve a mosófejek helye amit ki kell vágni. Mindennek meg lesz a helye, nem nagy mutatvány csak sokat kell bontani.    
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.21 kedd, 20:58:17 írta Zoleex » Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #62672 Dátum: 2015.04.21 kedd, 21:14:13 »



Tartály, motor,relé, 2db mosófej és csövek, kupakok.
A mostani tartályt ki kell cserélni a fényszóró mosós tartályra, ha szerencséd van akkor ott lesz a mosó motorjának a csatlakozója és nem kell kábelezni. A lököst leveszed és (ha gyári) a hátulján be van jelölve a mosófejek helye amit ki kell vágni. Mindennek meg lesz a helye, nem nagy mutatvány csak sokat kell bontani.    

Köszönöm a választ!
Tudom hogy ez nem a keres kínál topik bocsássatok meg érte, a bontósokat kérdezem hogy mennyibe kerül a komplett cucc? Smiley
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62673 Dátum: 2015.04.22 szerda, 07:13:10 »

Tegnap nem kaptam választ sajnos, azóta feltöltöttem a akkumulátort, persze 2 óra töltés után pöccre indul.
Egész délután, este próbálgattam, simán jól indult!
Majd éjszakára bezártam az autót, és reggel NEM INDULT!

Kicsit gondolkoztam, nézegettem. Vasárnap lemostam, lehet beázott valami???
Vagy a ZÁRSZERKEZET le tudja szívni az akkumulátort?!
Menet közben tölt, minden rendben van. Szerelő mérte a generátort is, tökéletes!

Ha tudtok segítsetek, hogy merre induljak, mert nagyon rossz  Undecided Undecided
Köszönöm!
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #62674 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:02:53 »

Tegnap nem kaptam választ sajnos, azóta feltöltöttem a akkumulátort, persze 2 óra töltés után pöccre indul.
Egész délután, este próbálgattam, simán jól indult!
Majd éjszakára bezártam az autót, és reggel NEM INDULT!

Kicsit gondolkoztam, nézegettem. Vasárnap lemostam, lehet beázott valami???
Vagy a ZÁRSZERKEZET le tudja szívni az akkumulátort?!
Menet közben tölt, minden rendben van. Szerelő mérte a generátort is, tökéletes!

Ha tudtok segítsetek, hogy merre induljak, mert nagyon rossz  Undecided Undecided
Köszönöm!

A megoldás egy autóvillamossági!

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62675 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:07:49 »

Tegnap nem kaptam választ sajnos, azóta feltöltöttem a akkumulátort, persze 2 óra töltés után pöccre indul.
Egész délután, este próbálgattam, simán jól indult!
Majd éjszakára bezártam az autót, és reggel NEM INDULT!

Kicsit gondolkoztam, nézegettem. Vasárnap lemostam, lehet beázott valami???
Vagy a ZÁRSZERKEZET le tudja szívni az akkumulátort?!
Menet közben tölt, minden rendben van. Szerelő mérte a generátort is, tökéletes!

Ha tudtok segítsetek, hogy merre induljak, mert nagyon rossz  Undecided Undecided
Köszönöm!

xar az aksi.ugyanis 15perc után minden fogyasztót lekapcsol a számítógép a hálózatról.kivéve a riasztót.az meg nem meríti le az akkut.

irány az autovillamossági,és egy terhelő villás teszt.ott kibukik a xar aksi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62676 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:13:38 »

xar az aksi.ugyanis 15perc után minden fogyasztót lekapcsol a számítógép a hálózatról.kivéve a riasztót.az meg nem meríti le az akkut.

irány az autovillamossági,és egy terhelő villás teszt.ott kibukik a xar aksi.

Az akkumulátor 1 hete lett cserélve, illetve a generátor feszültség szabályozó is!
Az akkumulátor 74ah-ás, Bosch lett..34 ezerért. kétlem, hogy azzal lenne gond...

Ezért nem értem Sad
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62677 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:15:09 »

Generátor nem lehet, hogy nem tölt és azért merül le az aksiid? wow1
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62678 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:16:12 »

Az akkumulátor 1 hete lett cserélve, illetve a generátor feszültség szabályozó is!
Az akkumulátor 74ah-ás, Bosch lett..34 ezerért. kétlem, hogy azzal lenne gond...

Ezért nem értem Sad
akkor meg pláne evidens,hogy visszaviszed garanciába,és nem mókolsz vele otthon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #62679 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:19:52 »

Az akkumulátor 1 hete lett cserélve, illetve a generátor feszültség szabályozó is!
Az akkumulátor 74ah-ás, Bosch lett..34 ezerért. kétlem, hogy azzal lenne gond...

Ezért nem értem Sad

Mérj áramfelvételt 15-20 perccel azután, hogy lezártad az autót.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62680 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:44:03 »

Mérj áramfelvételt 15-20 perccel azután, hogy lezártad az autót.

Generátor az elmúlt fél évben 2 alkalommal lett kiszedve, megnézve! 1 hete feszültség szabályozót cseréltek rajta. Azt mondták minden oké!
Akkumulátort is vettem, 1 hétig minden rendben is volt!! tökéletesen működött! ( az elmúlt 1 hétben szinte csakis rövid távon használtam)
vasárnap lemostam ( lehet beázott valami, ezért írom csak), és kedden reggel nem indult...feltöltöttem tökéletesen indult...amíg le nem zártam az autót...majd ma reggel megint nem indult... rinya
Értem én, hogy alap helyzetben generátor és akkumulátor hibára utalhat, de sajnos 1 hete volt mindnkettő javítva, cserélve...
Én arra gondolok, hogy valami nem oké, és az szívja le az akkumulátort...valami más...de nem tudom mi lehet ilyen egy autóban...ezért gonodoltam a zárszerkezetre, riasztóra, valami más esetleg le tudja?
De írtátok, hogy minden lekapcsol 15 perc után...de valami mégis van  rinya rinya
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62681 Dátum: 2015.04.22 szerda, 08:48:48 »

Generátor az elmúlt fél évben 2 alkalommal lett kiszedve, megnézve! 1 hete feszültség szabályozót cseréltek rajta. Azt mondták minden oké!
Akkumulátort is vettem, 1 hétig minden rendben is volt!! tökéletesen működött! ( az elmúlt 1 hétben szinte csakis rövid távon használtam)
vasárnap lemostam ( lehet beázott valami, ezért írom csak), és kedden reggel nem indult...feltöltöttem tökéletesen indult...amíg le nem zártam az autót...majd ma reggel megint nem indult... rinya
Értem én, hogy alap helyzetben generátor és akkumulátor hibára utalhat, de sajnos 1 hete volt mindnkettő javítva, cserélve...
Én arra gondolok, hogy valami nem oké, és az szívja le az akkumulátort...valami más...de nem tudom mi lehet ilyen egy autóban...ezért gonodoltam a zárszerkezetre, riasztóra, valami más esetleg le tudja?
De írtátok, hogy minden lekapcsol 15 perc után...de valami mégis van  rinya rinya

Tetess rá egy lakatfogót ahol vetted az akksit (vagy valamelyik aksis boltossal),hátha valami fogyaszt álló helyzetben.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #62682 Dátum: 2015.04.22 szerda, 09:02:07 »

Generátor az elmúlt fél évben 2 alkalommal lett kiszedve, megnézve! 1 hete feszültség szabályozót cseréltek rajta. Azt mondták minden oké!
Akkumulátort is vettem, 1 hétig minden rendben is volt!! tökéletesen működött! ( az elmúlt 1 hétben szinte csakis rövid távon használtam)
vasárnap lemostam ( lehet beázott valami, ezért írom csak), és kedden reggel nem indult...feltöltöttem tökéletesen indult...amíg le nem zártam az autót...majd ma reggel megint nem indult... rinya
Értem én, hogy alap helyzetben generátor és akkumulátor hibára utalhat, de sajnos 1 hete volt mindnkettő javítva, cserélve...
Én arra gondolok, hogy valami nem oké, és az szívja le az akkumulátort...valami más...de nem tudom mi lehet ilyen egy autóban...ezért gonodoltam a zárszerkezetre, riasztóra, valami más esetleg le tudja?
De írtátok, hogy minden lekapcsol 15 perc után...de valami mégis van  rinya rinya

Ezért írtam, hogy mérj áramfelvételt!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62683 Dátum: 2015.04.22 szerda, 10:17:34 »

Generátor az elmúlt fél évben 2 alkalommal lett kiszedve, megnézve! 1 hete feszültség szabályozót cseréltek rajta. Azt mondták minden oké!
Akkumulátort is vettem, 1 hétig minden rendben is volt!! tökéletesen működött! ( az elmúlt 1 hétben szinte csakis rövid távon használtam)
vasárnap lemostam ( lehet beázott valami, ezért írom csak), és kedden reggel nem indult...feltöltöttem tökéletesen indult...amíg le nem zártam az autót...majd ma reggel megint nem indult... rinya
Értem én, hogy alap helyzetben generátor és akkumulátor hibára utalhat, de sajnos 1 hete volt mindnkettő javítva, cserélve...
Én arra gondolok, hogy valami nem oké, és az szívja le az akkumulátort...valami más...de nem tudom mi lehet ilyen egy autóban...ezért gonodoltam a zárszerkezetre, riasztóra, valami más esetleg le tudja?
De írtátok, hogy minden lekapcsol 15 perc után...de valami mégis van  rinya rinya
miért nem viszed vissza a generátoroshoz vagy egy autóvillamosságihoz?vájávájá:tedd a kezed a képernyőre!küldök energiát a celláidba! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62684 Dátum: 2015.04.22 szerda, 10:33:36 »

miért nem viszed vissza a generátoroshoz vagy egy autóvillamosságihoz?vájávájá:tedd a kezed a képernyőre!küldök energiát a celláidba! vigyor3

Én odatettem...küldted? átjött??  Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62685 Dátum: 2015.04.22 szerda, 11:22:09 »

Én odatettem...küldted? átjött??  Wink
eljen nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #62686 Dátum: 2015.04.22 szerda, 11:22:18 »

Mondjuk úgy, hogy nem ismerek senkit aki próbálta volna. Ha ráér holnap megnézem, mert van idehaza mindkét fakta lökos.
Az f1 f2 csereszabatos egymással. Csak ha fl előttit cserélsz fl1 vagy fl2-esre, akkor kell faragni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.22 szerda, 11:25:13 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62687 Dátum: 2015.04.22 szerda, 11:23:09 »

Az f2 f2 csereszabatos egymással. Csak ha fl előttit cserélsz fl1 vagy fl2-esre, akkor kell faragni.
nemmondód? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #62688 Dátum: 2015.04.22 szerda, 11:25:43 »

nemmondód? vigyor3
Elírtam na, törpi  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62689 Dátum: 2015.04.22 szerda, 11:32:21 »

Elírtam na, törpi  hehe
Cheesy debéna.időnként hajolj lejjebb(vagy közelebb,ahogy tetszik  hehe ),mert olyan magasan ritka már a levegő,és már gondolkodni sem tudsz.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #62690 Dátum: 2015.04.22 szerda, 12:04:31 »

Cheesy debéna.időnként hajolj lejjebb(vagy közelebb,ahogy tetszik  hehe ),mert olyan magasan ritka már a levegő,és már gondolkodni sem tudsz.... nyes
Ilyen távolról már nehezen látom a billentyűzeten a gombokat. Én nem az orrommal írok  eplus2 (Bár az a Murmucka Smiley )
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62691 Dátum: 2015.04.22 szerda, 13:21:11 »

Ilyen távolról már nehezen látom a billentyűzeten a gombokat. Én nem az orrommal írok  eplus2 (Bár az a Murmucka Smiley )
Cheesy eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62692 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 06:59:42 »

Ezért írtam, hogy mérj áramfelvételt!


Ma meglesz!

Azért az hozzátartozik a dologhoz, hogy tegnap ismét délután töltőre tettem...majd pöccre indult!
1 métert nem haladtam az autóval! Csakis beindítottam és leállítottam! Este 9 órakor még simán beindult!
Majd reggel ismét semmi!!!

Álló helyzetben mi szívhatja le?! ( mi az amit mérni kellene?)
Mert generátor nem hinném, ugyanis nem is megyek az autóval...

VÉlemény? merre induljunk? falbav
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #62693 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:04:26 »

Ma meglesz!

Azért az hozzátartozik a dologhoz, hogy tegnap ismét délután töltőre tettem...majd pöccre indult!
1 métert nem haladtam az autóval! Csakis beindítottam és leállítottam! Este 9 órakor még simán beindult!
Majd reggel ismét semmi!!!

Álló helyzetben mi szívhatja le?! ( mi az amit mérni kellene?)
Mert generátor nem hinném, ugyanis nem is megyek az autóval...

VÉlemény? merre induljunk? falbav

Vagy csak az akksi adta meg magát...
Próbáld ki, ha ugyan így jársz el, csak az esti indítás után leveszed az akksi-sarút, hogy ne legyen zárt az áramkör (mert így nem jöhet létre fogyasztás...), ha reggel visszarakod és továbbra sem megy, akkor ez akksi...
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62694 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:14:26 »

Vagy csak az akksi adta meg magát...
Próbáld ki, ha ugyan így jársz el, csak az esti indítás után leveszed az akksi-sarút, hogy ne legyen zárt az áramkör (mert így nem jöhet létre fogyasztás...), ha reggel visszarakod és továbbra sem megy, akkor ez akksi...

Rendben van, de az akksi 1 hete lett cserélve tök újra...( persze lehet, hogy az a ludas, de sajnos kétlem, Bosch márkájú )
Totál kiidegel már ez a procedúra Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62695 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:16:49 »

Ma meglesz!

Azért az hozzátartozik a dologhoz, hogy tegnap ismét délután töltőre tettem...majd pöccre indult!
1 métert nem haladtam az autóval! Csakis beindítottam és leállítottam! Este 9 órakor még simán beindult!
Majd reggel ismét semmi!!!

Álló helyzetben mi szívhatja le?! ( mi az amit mérni kellene?)
Mert generátor nem hinném, ugyanis nem is megyek az autóval...

VÉlemény? merre induljunk? falbav
1000x is akksi xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #62696 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:18:17 »

Rendben van, de az akksi 1 hete lett cserélve tök újra...( persze lehet, hogy az a ludas, de sajnos kétlem, Bosch márkájú )
Totál kiidegel már ez a procedúra Sad
hol a probléma?bőven garis.vidd vissza!vagy egy szerelőhöz aki igazolja,hogy rossz.ez otthon nem fog megjavulni.és még csak a távgyógyítás sem segít.

nekem van 1 ötletem!holnap reggel sem fog indulni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62697 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 07:23:37 »

Rendben van, de az akksi 1 hete lett cserélve tök újra...( persze lehet, hogy az a ludas, de sajnos kétlem, Bosch márkájú )
Totál kiidegel már ez a procedúra Sad

Lakatfogóval lehet mérni az átfolyó áram nagyságát.
Azért írtam, hogy oda menj vissza, ahol vetted, mert ott biztos van egy ilyen eszköz és ott kiderülhet egyböl, hogy az akksi xar-e vagy sem.
Ha az akksi xar, a helyszinen meg tudod beszélni, hogy mi a további menet.
Ha nagy a fogyasztás 0,8-1 A vagy netalántán felette, akkor irány egy elektromos szaki.
Lehet még a boltos tud yjánlani egy jó villamossági szerelöt.

Üdv
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62698 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 09:46:39 »

***
***

Ezt semmiképpen se itt a fórumon beszéljétek meg. Az elérhetőséget se linkeljétek be ide.
1. ütközik a szabályzattal,
2. volt már probléma belőle
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.23 csütörtök, 09:54:54 írta Scratch » Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62699 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 09:47:44 »

Gondolom a reklám és a védet tartalom miatt! Ok rendicsek
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Oldalak: 1 ... 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 [1254] 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.