Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.26 szerda, 03:46:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 [1249] 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20528096 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #62400 Dátum: 2015.04.03 péntek, 10:17:21 »

Köszönöm szépen!

Hát, hogy őszinte legyek, az én autómhoz olyan adatot láttam, hogy
Lengéscsillapító fajta: gáznyomásos
Lengéscsillapító rendszer: Kétcsöves
Lengéscsillapító típus: gólyaláb
Jellemző méret: SFE32/22X169A
Beépítési oldal: elsőtengely

Én ezeket a méreteket találtam.

Ha jó lenne ami van neked, azonnal vevő lennék rá Smiley worship

Bárdi szerint ez a cikkszáma: BI 22-138392

Keresgélj rá netszerte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
BJoGhUrT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #62401 Dátum: 2015.04.03 péntek, 11:01:24 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és még csak keresgélek, de ha minden igaz valahol láttam már a fórumon.
Kilóméteróra kijelzőjén Fahrenheit kijelzés van és átszeretném állítani celsius-ra.
Ebben tudna nekem segíteni valahogy? előre is köszönöm

Üdv: Csaba worship worship
Naplózva

Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #62402 Dátum: 2015.04.03 péntek, 11:12:27 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon és még csak keresgélek, de ha minden igaz valahol láttam már a fórumon.
Kilóméteróra kijelzőjén Fahrenheit kijelzés van és átszeretném állítani celsius-ra.
Ebben tudna nekem segíteni valahogy? előre is köszönöm

Üdv: Csaba worship worship
Tisztelt BioJoghurt! nyes

A hőmérsékletre állítva a bal oldali gombbal tudod váltani a celsiust a Fahrenheit-el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
huzsosi
Vendég
« Új hozzászólás #62403 Dátum: 2015.04.03 péntek, 12:14:17 »

Üdv, nem biztos, hogy jó helyre írok, új vagyok még itt nézzétek el légyszíves.

2006-os 1.8 benzines Mondeóm van. Sajnos mostanában indulás után (Főleg hideg állapotban) zörej, csörgés hallatszik a motortéből, ami egyre idegesítőbb. Alapjáraton és alacsony fordulatnál megfigyelhető a probléma, de ahogy melegszik úgy csendesedik.
Jövőhéten szeretném elvinni szervízbe, de addig ha van vmi ötletetek, hogy mi lehet a hiba ill. mire számíthatok azt megköszönöm, ha megosztjátok velem.

Köszönöm
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48468



« Új hozzászólás #62404 Dátum: 2015.04.03 péntek, 12:47:07 »

Üdv, nem biztos, hogy jó helyre írok, új vagyok még itt nézzétek el légyszíves.

2006-os 1.8 benzines Mondeóm van. Sajnos mostanában indulás után (Főleg hideg állapotban) zörej, csörgés hallatszik a motortéből, ami egyre idegesítőbb. Alapjáraton és alacsony fordulatnál megfigyelhető a probléma, de ahogy melegszik úgy csendesedik.
Jövőhéten szeretném elvinni szervízbe, de addig ha van vmi ötletetek, hogy mi lehet a hiba ill. mire számíthatok azt megköszönöm, ha megosztjátok velem.

Köszönöm
szívósor?! vagy a szelepek.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BJoGhUrT
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #62405 Dátum: 2015.04.03 péntek, 15:24:07 »

Ezer köszönet.  worship

(inkább nem írok magamra semmit)
Naplózva

Ford Mondeo mk3 fekete TDDI
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #62406 Dátum: 2015.04.03 péntek, 18:11:25 »

Sziasztok!

Kombin szeretném a tetősineket kicserélni, hogyan kell leszedni a tetőkárpitot?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62407 Dátum: 2015.04.04 szombat, 17:31:38 »

Kérdés:
Akkumulátor téma:
Ha az autóban jelenleg 70Ah-s 12V-os akkumulátor van. Ha egyszer szeretném cserélni akkor milyet kell beletenni? Ugyanilyet?
Vagy mehet bele nagyobb? Mondjuk 74Ah-t!
Attól jobban fog teljesíteni?
Mi köze van az Ah-nak a teljesítményhez?

Bocs a hülye kérdésért, de érdekelne Smiley
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #62408 Dátum: 2015.04.04 szombat, 18:48:24 »

Kérdés:
Akkumulátor téma:
Ha az autóban jelenleg 70Ah-s 12V-os akkumulátor van. Ha egyszer szeretném cserélni akkor milyet kell beletenni? Ugyanilyet?
Vagy mehet bele nagyobb? Mondjuk 74Ah-t!
Attól jobban fog teljesíteni?
Mi köze van az Ah-nak a teljesítményhez?

Bocs a hülye kérdésért, de érdekelne Smiley

Nyugodtan beleteheted szerintem, csak az elektromos fogyasztókat fogja jobban elviselni. Minél kisebb az akksi kapacitása, annál nehezebben viseli el az elektromos fogyasztókat. Nyilván azért nem lehet a végtelenségig növelni, mert a generátornak is bírnia kell töltéssel. Az a lényeg, hogy a gyárilag előírtnál ne rakj bele kisebbet.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62409 Dátum: 2015.04.04 szombat, 21:09:26 »

Nyugodtan beleteheted szerintem, csak az elektromos fogyasztókat fogja jobban elviselni. Minél kisebb az akksi kapacitása, annál nehezebben viseli el az elektromos fogyasztókat. Nyilván azért nem lehet a végtelenségig növelni, mert a generátornak is bírnia kell töltéssel. Az a lényeg, hogy a gyárilag előírtnál ne rakj bele kisebbet.

És az aksi minősége (gyártmánya) fontos?
Mert rengeteg fajta van...vagy ebből is a Bosc, Banner, Varta az ajánlott??

Vagy ti mit ajánlanátok mint márka?
Persze ár-érték arány fontos.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #62410 Dátum: 2015.04.04 szombat, 21:11:26 »

És az aksi minősége (gyártmánya) fontos?
Mert rengeteg fajta van...vagy ebből is a Bosc, Banner, Varta az ajánlott??

Vagy ti mit ajánlanátok mint márka?
Persze ár-érték arány fontos.

ebből a 3ból,amit felsoroltál, nyugodtan megveheted bármelyiket.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #62411 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 07:54:50 »

Sziasztok!

Kombin szeretném a tetősineket kicserélni, hogyan kell leszedni a tetőkárpitot?

Domit keresd meg privátban. Ő már profi benne.   Wink
Egy forró nyári napon a reptér "hűvös" betonján kicserélte  taps
Készült róla egy-két kép is....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #62412 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:12:45 »

Kérdés:
Akkumulátor téma:
Ha az autóban jelenleg 70Ah-s 12V-os akkumulátor van. Ha egyszer szeretném cserélni akkor milyet kell beletenni? Ugyanilyet?
Vagy mehet bele nagyobb? Mondjuk 74Ah-t!
Attól jobban fog teljesíteni?
Mi köze van az Ah-nak a teljesítményhez?

Bocs a hülye kérdésért, de érdekelne Smiley

Nagyobb Ah érték - több villanyt tárol. Ennyi.

Az meg akkor jön jól, ha valamiért több villany kell, mondjuk egy hideg időben indítózásnál, amikor csökken az akksi teljesítménye a hideg miatt.

Ha pénzügyi megfontolások nem zavarnak be, akkor vedd meg a legnagyobbat, ami fizikailag befér, azzal nem tévedhetsz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #62413 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:13:28 »

Nyugodtan beleteheted szerintem, csak az elektromos fogyasztókat fogja jobban elviselni. Minél kisebb az akksi kapacitása, annál nehezebben viseli el az elektromos fogyasztókat. Nyilván azért nem lehet a végtelenségig növelni, mert a generátornak is bírnia kell töltéssel. Az a lényeg, hogy a gyárilag előírtnál ne rakj bele kisebbet.

Ez marhaság, csókolom.

100 mA-rel is fel lehet tölteni a 80 Ah-s akksit, legfeljebb egy kicsit tovább fog tartani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #62414 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 11:14:23 »

És az aksi minősége (gyártmánya) fontos?
Mert rengeteg fajta van...vagy ebből is a Bosc, Banner, Varta az ajánlott??

Vagy ti mit ajánlanátok mint márka?
Persze ár-érték arány fontos.

Amit jó áron be tudsz szerezni. A lényeg, hogy ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium technológiás legyen, különben hamar ki fog múlni a töltési rendszer miatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #62415 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:41:16 »

Sziasztok,

Tud nekem segíteni valaki hibakódot kiolvasni itt a lakhelyem közelébe?
Én a XI. kerületben lakom Albertfalván a Verbéna utcában (közel a 7-s busz végállomásához?

Köszi
István
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #62416 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 12:44:27 »

Sziasztok,

Tud nekem segíteni valaki hibakódot kiolvasni itt a lakhelyem közelébe?
Én a XI. kerületben lakom Albertfalván a Verbéna utcában (közel a 7-s busz végállomásához?

Köszi
István

Zugló?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #62417 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 13:01:25 »

Zugló?


hát....az sajnos Pest+teljesen a másik oldala Bp-nek.....
de azért köszi...ha nincs közelebb akkor élek majd vele
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #62418 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:42:36 »

Zugló?

  Te is Zuglóba vagy  nyes Én is  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #62419 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 14:45:55 »

Sziasztok.
Hideg inditásnál, kb 3 mp-ig fehér füstöt köhög fel a motor. Nem kékes, fehér. Elötte egyszer ugrik a fordulat, aztán tökéletes az alapjárat, huz a kocsi, nem füstöl többet.
Viz, olaj nem fogy. Esetleg valaki tapasztalt ilyet és kiderült mi okozza!?  szomoru1  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62420 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 15:17:37 »

Sziasztok.
Hideg inditásnál, kb 3 mp-ig fehér füstöt köhög fel a motor. Nem kékes, fehér. Elötte egyszer ugrik a fordulat, aztán tökéletes az alapjárat, huz a kocsi, nem füstöl többet.
Viz, olaj nem fogy. Esetleg valaki tapasztalt ilyet és kiderült mi okozza!?  szomoru1  worship


Nem lehet pára, ha csak hidegen csinálja? 
Izzítók jók?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #62421 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 16:16:19 »

  Te is Zuglóba vagy  nyes Én is  worship

Én a xi. Kerületben lakom a 7-s masik végállomásanal
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #62422 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 17:45:36 »



Nem lehet pára, ha csak hidegen csinálja? 
Izzítók jók?

Pára jönne tovább is, ez pedig csak a beröffenés után kb 3mp-ig jön. Sürü fehér, aztán semmi. Minuszokban se jött pára csak miután picit már bemelegedett.
Izzitókat nem tudom sajna, még gyáriak, de valszeg lehet az, mert tul vannak a 115ezren már. Amugy az okozhat ilyet?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62423 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 18:45:55 »

Sziasztok.
Hideg inditásnál, kb 3 mp-ig fehér füstöt köhög fel a motor. Nem kékes, fehér. Elötte egyszer ugrik a fordulat, aztán tökéletes az alapjárat, huz a kocsi, nem füstöl többet.
Viz, olaj nem fogy. Esetleg valaki tapasztalt ilyet és kiderült mi okozza!?  szomoru1  worship

http://tadefanklub.atw.hu/fust.pdf
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62424 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:07:10 »

Pára jönne tovább is, ez pedig csak a beröffenés után kb 3mp-ig jön. Sürü fehér, aztán semmi. Minuszokban se jött pára csak miután picit már bemelegedett.
Izzitókat nem tudom sajna, még gyáriak, de valszeg lehet az, mert tul vannak a 115ezren már. Amugy az okozhat ilyet?

Ha igazi orrfacsaró szaga van, és nem oszlik el gyorsan a levegőben, akkor elégetlen gázolaj lesz.

Izzítókat lehet nézni elsőnek, porlasztó is lehet.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #62425 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:49:01 »

Üdv! Olyan problémám van, (st220, 2002) hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul. Minél nagyobb fokozatban van annál jobban rángat.......
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk .
Valaki ötlet?
Mik okozhatják a problémát mit nézzek végig?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #62426 Dátum: 2015.04.05 vasárnap, 20:51:53 »

Üdv! Olyan problémám van, (st220, 2002) hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul. Minél nagyobb fokozatban van annál jobban rángat.......
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk .
Valaki ötlet?
Mik okozhatják a problémát mit nézzek végig?

1 helyre is elég ám beírnod  integet2
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #62427 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 02:23:08 »

Ha igazi orrfacsaró szaga van, és nem oszlik el gyorsan a levegőben, akkor elégetlen gázolaj lesz.

Izzítókat lehet nézni elsőnek, porlasztó is lehet.

Pontosan efféle a füst, ugyhogy elsőként akkor izzitócsere lesz és reménykedem, hogy csak az.
Köszönöm.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
jenco
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #62428 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 08:59:08 »

Üdv! Olyan problémám van, (st220, 2002) hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul. Minél nagyobb fokozatban van annál jobban rángat.......
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk .
Valaki ötlet?
Mik okozhatják a problémát mit nézzek végig?
Nálam a gyújtótrafó,gyertyakábel, gyári gyertya cseréje oldotta meg a hasonló jellegű problémát. Többen javasolták hogy ezt a három alkatrészt egyszerre kell cserélni. Nem hittem nekik......... Szépen sorban cserélgetni kezdtem.Én a gyertyakábellel kezdtem. Aztán gyári gyertya. A rángatás egyre kevésbé jelentkezett. De teljesen akkor lett tünetmentes az autó amikor a gyújtótrafót is kicseréltem.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62429 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 11:02:31 »

Problémám!
3 napja mentem az autóval, majd megálltam 2 percre, és utána nem indult! semmi nem működött rajta, totál nullán volt!
Akkumulátor lemerült...majd megnéztük az akkumulátort, totál nullán volt...
Csere akksi belerak, tökéletesen indult!
Minden jó volt rajta!
Majd tegnap egész nap egyre gyengébben indult...majd este nem indult megint!
Pillanarta még a kilóméter óra is nullázódott...mint ha levettem volna a sarut!
Azóta nem teker...nem indul!
Generátor fél éve lett felújítva 40.000 forintért!
Ez megint a generátor lehet? mi lehet a baja?
Merre induljak?! falbav
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #62430 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 11:30:52 »

Problémám!
3 napja mentem az autóval, majd megálltam 2 percre, és utána nem indult! semmi nem működött rajta, totál nullán volt!
Akkumulátor lemerült...majd megnéztük az akkumulátort, totál nullán volt...
Csere akksi belerak, tökéletesen indult!
Minden jó volt rajta!
Majd tegnap egész nap egyre gyengébben indult...majd este nem indult megint!
Pillanarta még a kilóméter óra is nullázódott...mint ha levettem volna a sarut!
Azóta nem teker...nem indul!
Generátor fél éve lett felújítva 40.000 forintért!
Ez megint a generátor lehet? mi lehet a baja?
Merre induljak?! falbav


hasonló problémám volt, generátor felújítás megoldotta...
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62431 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 11:51:46 »

hasonló problémám volt, generátor felújítás megoldotta...

Na jó, de fél éve volt felújítva 40.000 forintért...most megint? Ez nem természetes, hogy ilyen hamar tönkremegy  Undecided
Vagy valami tönkre teszi a generátort? nem értem Sad

Az enyén is kb ilyen hülye hangot ad, mint a videón 2:45-nél...amíg elindult az autó ilyen hangokat adott ki folyamatosan...természetellenes volt...
https://www.youtube.com/watch?v=SeuXW9v_H9Q
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #62432 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 11:57:45 »

Na jó, de fél éve volt felújítva 40.000 forintért...most megint? Ez nem természetes, hogy ilyen hamar tönkremegy  Undecided
Vagy valami tönkre teszi a generátort? nem értem Sad

Az enyén is kb ilyen hülye hangot ad, mint a videón 2:45-nél...amíg elindult az autó ilyen hangokat adott ki folyamatosan...természetellenes volt...
https://www.youtube.com/watch?v=SeuXW9v_H9Q
Valami garancia nincs rá?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62433 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 12:01:11 »

Na jó, de fél éve volt felújítva 40.000 forintért...most megint? Ez nem természetes, hogy ilyen hamar tönkremegy  Undecided
Vagy valami tönkre teszi a generátort? nem értem Sad

Az enyén is kb ilyen hülye hangot ad, mint a videón 2:45-nél...amíg elindult az autó ilyen hangokat adott ki folyamatosan...természetellenes volt...
https://www.youtube.com/watch?v=SeuXW9v_H9Q

Töltőfesz mennyi?
Főtengely szíjtárcsa nem forog el magán?
Van szabadonfutó a generátoron?

Felújításnál csak kopó alkatrészeket cseréltek, vagy feszszabályzót is?
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #62434 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 12:07:14 »

Töltőfesz mennyi?
Főtengely szíjtárcsa nem forog el magán?
Van szabadonfutó a generátoron?

Felújításnál csak kopó alkatrészeket cseréltek, vagy feszszabályzót is?

Kedden viszem és megmérik ezeket az értékeket.

Hát nem hivatalos szervízben újították fel. Elvittem egy szerelőhöz, ő pedig megcsináltatta ( felújítatta) a generátort. Hogy mit? ezt nem tudom...
Szerintem van szabadonfutó a generátoron. Szerintem csak kopó alkatrészeket cseréltek...gondolom én:)

Sajnos nem tudom megnézni elforog-e, mert nem tudom elindítani. Majd feltöltöm az akkumulátort, és utána beindítom az autót.

De elég idegesítő, hogy fél éve volt felújítva 40.000-ért, és most megint ugyanaz a hiba!

Bár azt nem értem, hogy fél éve kivillant belül az akkumulátor jelzés lámpa...most semmi nem világított, semmi jelzés nem volt, hogy baj lenne! Ez miért van?!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #62435 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 12:38:27 »

Problémám!
3 napja mentem az autóval, majd megálltam 2 percre, és utána nem indult! semmi nem működött rajta, totál nullán volt!
Akkumulátor lemerült...majd megnéztük az akkumulátort, totál nullán volt...
Csere akksi belerak, tökéletesen indult!
Minden jó volt rajta!
Majd tegnap egész nap egyre gyengébben indult...majd este nem indult megint!
Pillanarta még a kilóméter óra is nullázódott...mint ha levettem volna a sarut!
Azóta nem teker...nem indul!
Generátor fél éve lett felújítva 40.000 forintért!
Ez megint a generátor lehet? mi lehet a baja?
Merre induljak?! falbav

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad leiírtak hátterében több dolog is lehet.
1. A generátor nem tölt rendesen.
2. Ha van szabadonfutó a generátoron, nem zár rendesen és a generátor tengelye nem forog, hiába látod forogni a szabadonfutót. Vagy ha forog is nem megfelelő fordulaton, és így a töltés sem tökéletes.
3. A villamos rendszerben valami komoly zárlat van, aminek a villamos fogyasztását a generátor képtelen után tölteni. Eredmény teljesen lemerült akkumulátor.
4. Hibás feszültség szabályozó. Ennek hibája esetén a PCM modul által beszabályozott 13.5 V töltés nem elegendő az akkumulátor töltéséhez.
5. Ilyen esetben az egész villamos rendszer teljes, tüzetes átvizsgálása a célra vezető mutatvány.
6. Feltétlen vizsgálat tárgyává kell tenni az izzító és ha van a kiegészítőfűtés gyertyáit zárlat szempontjából.
Én a generátor felújítására a Bp Kertész u-ban lévő, www.oninditogenerator.hu céget javaslom. A mindenre kiterjedő teljes felújítás 6 havi garanciával 35 ezer pénz. 60 éves múltal rendelkező megbízható cég. wave
Tisztelettel László! worship    
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.06 hétfő, 12:42:38 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #62436 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 12:41:32 »

Kedden viszem és megmérik ezeket az értékeket.

Hát nem hivatalos szervízben újították fel. Elvittem egy szerelőhöz, ő pedig megcsináltatta ( felújítatta) a generátort. Hogy mit? ezt nem tudom...
Szerintem van szabadonfutó a generátoron. Szerintem csak kopó alkatrészeket cseréltek...gondolom én:)

Sajnos nem tudom megnézni elforog-e, mert nem tudom elindítani. Majd feltöltöm az akkumulátort, és utána beindítom az autót.

De elég idegesítő, hogy fél éve volt felújítva 40.000-ért, és most megint ugyanaz a hiba!

Bár azt nem értem, hogy fél éve kivillant belül az akkumulátor jelzés lámpa...most semmi nem világított, semmi jelzés nem volt, hogy baj lenne! Ez miért van?!

Amikor nekünk a benzinesben (ami pont ugyanilyen generátor) zárlatos lett a forgórész egyik fázisa(köszönet GSR-nek), és megmakkant tőle a feszszabályzó is, akkor sem volt lámpa. A generátor néha vígan töltött 15V felett, néha semmit, amikor meg nem járt a motor, akkor 5A-vett fel, és leszívta az akkut.

A Smart Charge ilyen okoska rendszer.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.06 hétfő, 15:00:34 írta tpmportal » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #62437 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 16:41:24 »

Ez marhaság, csókolom.

100 mA-rel is fel lehet tölteni a 80 Ah-s akksit, legfeljebb egy kicsit tovább fog tartani.

AndyA

Akkor miért cseréltetik ki sokan (köztük talán te is) 115A-sra a generátor állórészét? Lehet, hogy azért, hogy jobban bírja töltéssel? Nyilván 100mA-ral sose fogja feltölteni. De nem vitatkozok. Legyen igazad.
Naplózva
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #62438 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:01:46 »

Sziasztok!

Sima lökös ST-re való cserélésekor, kell-e nekem az ST első kerékíve vagy csak a dobbetét?
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62439 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:03:34 »

Sziasztok!

Ma kint voltam egy kicsit az autóval az M0-on, mentem vele jó 100 km-t.
Kb. már megtettem vagy 85-90 km-t, mikor egyszer csak egy érdekes súrlódó, búgó hangot hallottam
úgy 3-5 km-en keresztül a bal oldarol.
Be is voltam xarva rendesen.
Mikor haza értem és kiszálltam a kocsiból, irtózatos büdös égett bakelit szagot éreztem valahonnan.
Körbeszaglásztam a kocsit és a bal hátsó kerék mögül éreztem ki a szagot.
Megfogtam a dísztárcsát és "forró" - meleg volt.
Mi lehet szerintetek a hiba forrás így első olvasatra?

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #62440 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:21:01 »

Sziasztok!

Ma kint voltam egy kicsit az autóval az M0-on, mentem vele jó 100 km-t.
Kb. már megtettem vagy 85-90 km-t, mikor egyszer csak egy érdekes súrlódó, búgó hangot hallottam
úgy 3-5 km-en keresztül a bal oldarol.
Be is voltam xarva rendesen.
Mikor haza értem és kiszálltam a kocsiból, irtózatos büdös égett bakelit szagot éreztem valahonnan.
Körbeszaglásztam a kocsit és a bal hátsó kerék mögül éreztem ki a szagot.
Megfogtam a dísztárcsát és "forró" - meleg volt.
Mi lehet szerintetek a hiba forrás így első olvasatra?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Xar a bal hátsó féked......befog, ezért forró, büdös.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62441 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:25:31 »



Xar a bal hátsó féked......befog, ezért forró, büdös.....

Ez vajon mitől alakulhatott így, ha autópályán megyek és motorféket használok.
Nem előzte meg a jelenséget se kisebb, se nagyobb hatású fékezés.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #62442 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:42:32 »

Ez vajon mitől alakulhatott így, ha autópályán megyek és motorféket használok.
Nem előzte meg a jelenséget se kisebb, se nagyobb hatású fékezés.


A kéziféktől!
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62443 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 17:52:45 »

A kéziféktől!

Ok! Köszönöm! worship
Tehát a kézifékkel akkor mit kell kezdeni?
Nekem sajnos ez nem annyira fekete-fehér szomoru1
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #62444 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 18:38:46 »

                                          Sziasztok!
 Ma ezt a hibakódot dobta a műszerteszt:9202 (B1202) Fuel pump and sender unit/fuel level sensor open circuit ez pontosan mit jelent? Mi a hiba oka,és mi a megoldás??
Előre is köszönöm:Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #62445 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 18:58:19 »

Ok! Köszönöm! worship
Tehát a kézifékkel akkor mit kell kezdeni?
Nekem sajnos ez nem annyira fekete-fehér szomoru1


Ki kell derítened,hogy azon az oldalon mitől fogott be a fék.

Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #62446 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:06:01 »

Ok! Köszönöm! worship
Tehát a kézifékkel akkor mit kell kezdeni?
Nekem sajnos ez nem annyira fekete-fehér szomoru1
Vagy a bowden szorul, vagy a nyeregben a kézifék tengelye.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #62447 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:18:34 »

Ok! Köszönöm! worship
Tehát a kézifékkel akkor mit kell kezdeni?
Nekem sajnos ez nem annyira fekete-fehér szomoru1
amíg nem jó nem használni vigyor3   feküdj alá, és húzd/üsd vissza azt a kart a féknyergen, amit a bowden húz. Ellenkező irányba mint amerre húzza.  Így nem fog szorulni.  A lengőkaron megy a bowden, kövesd  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #62448 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:21:37 »

amíg nem jó nem használni vigyor3   feküdj alá, és húzd/üsd vissza azt a kart a féknyergen, amit a bowden húz. Ellenkező irányba mint amerre húzza.  Így nem fog szorulni.  A lengőkaron megy a bowden, kövesd  smile

Köszönöm a segítségeteket!
Ez típushiba?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
gábor7777
Vendég
« Új hozzászólás #62449 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 19:22:30 »

Sziasztok!

Mk3 TDCI kombi 130 le. A minap elindultam itthonról, ellenőriztem mindent, víz, olaj, stb. Minden rendben volt. 500 km megtètele után, másnap beindítottam, pöcc röff indúlt ahogy szokott, majd leállt! Ekkor láttam hogy a jobb fele a klímaszivattyúnál tiszta motorolaj.  Az olajszint a minimum alatt egy picivel. Az autó be sem indúl!
Mi mehetett szèt ott a klímaszivattyúnál amitől elszivárgott az olaj? Felette a nagynyomásu szivattyú tiszta! Az autó egy kis vidèki faluban van ott mèg szerelő sincs, pláne húsvètkor!
Elölre is köszönöm!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 [1249] 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.