Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 12:10:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 [1280] 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20588808 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #63950 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 20:15:00 »

Sziasztok!

Nagy bajban vagyok!
Reggel elindultunk horvátba, Klíma jól működött egy darabig.
Ki lett kapcsolva, utána hallottam hogy valami csörög, ki be kapcsoltam.
Ha be van kapcsoltam megszünt a csörgés, ha ki kapcsoltam lehetett hallani.
Gondoltam nem lesz gond de lett.
A kuplung nem old le, folyamatosan forgatja a kompresszórt.
Most ott tartunk hogy a kompresszor beállt vagy akkora a nyomás hogy nem tudja rendesen átforgatni.
Szóval látszik hogy a szíj megcsúszik a kompresszor nagyon lassan forog csak.
A szíj forró mint a marha.
Csőbe vagyok mert kb 650km-re vagyok otthonról és valahogy meg kellene oldani ezt a problémát.
Így itt sem tudunk mozogni, és haza se tudok majd menni, mert kétlem hogy a hosszbordás szíj szakadás nélkül kibírná.
Ha valakinek van valami ötlete írja meg.
Köszönöm!

Azért én még próbálnám megmenteni a helyzetet és a szíjat, merft kb 1 hete tettük fel és cseréltem görgőket is.
Még nem hiszem hogy annyi lenne a szíjnak.
Ki lehet iktatni a kuplungot? Valakinek van gyakorlati tapasztalata ebben?
Ha a középső a csavart kiszedem  a kuplungból akkor az "szétesik" és ujra szabadon futós lesz.
Vagyis nem fogja hajtani a klíma kompresszor tengelyét és meg van oldva a probléma.
Szerintetek?
Naplózva
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #63951 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 21:12:24 »

Azért én még próbálnám megmenteni a helyzetet és a szíjat, merft kb 1 hete tettük fel és cseréltem görgőket is.
Még nem hiszem hogy annyi lenne a szíjnak.
Ki lehet iktatni a kuplungot? Valakinek van gyakorlati tapasztalata ebben?
Ha a középső a csavart kiszedem  a kuplungból akkor az "szétesik" és ujra szabadon futós lesz.
Vagyis nem fogja hajtani a klíma kompresszor tengelyét és meg van oldva a probléma.
Szerintetek?

Sikerült megoldani. A kuplungot szétfeszítettem a belsejét ami bent ragadt ki húztam.
Most újra szabadon futó Smiley
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63952 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 21:13:55 »

Sikerült megoldani. A kuplungot szétfeszítettem a belsejét ami bent ragadt ki húztam.
Most újra szabadon futó Smiley
Akkor jó nyaralást! nyes
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63953 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 22:03:22 »

Azért én még próbálnám megmenteni a helyzetet és a szíjat, merft kb 1 hete tettük fel és cseréltem görgőket is.
Még nem hiszem hogy annyi lenne a szíjnak.
Ki lehet iktatni a kuplungot? Valakinek van gyakorlati tapasztalata ebben?
Ha a középső a csavart kiszedem  a kuplungból akkor az "szétesik" és ujra szabadon futós lesz.
Vagyis nem fogja hajtani a klíma kompresszor tengelyét és meg van oldva a probléma.
Szerintetek?

a legegyszerűbb megoldás, ha bemész ott egy autós boltba, és veszel egy kiváltó hosszbordásszíjat. Értem ezalatt a rövidebb szíjat, ami nem hajtja meg a klímátkompit. Most kérdeztem a cromaxba, én dettóra uígy jártam, ma cseréltem a kopmresszort merta a szabadonfutó csapágya meghalt, lenyalta a hosszbordásszíjat. Van rövidebb szíj. Így csak a generátort hajtja meg a főtengelytárcsán és a görgökőn keresztül. 2-3e ft-vel drágább, mint a sima szíj! Ez is érdekes, hiszen rövidebb.
Autó jobb oldala felemel, kerék le, alsó doblemez le, debváltó 5be v 6ba, vki tapossa a féket, te pedig egy 15ös kulccsal lelazítod a főtengelytárcsa 3 csavarját. tárcsa le, jöhet a generátor, alul van 2 db 15ös anya a féltengel felett, lecsavar, felül egy 13as, és a generátort már félre is tudod fordítani. a szíjfeszítőn keresztül van fűzvfe a szíj ezért konzolostol le kell húzni. Az alja a generátor 2db alsó tőcsavarján jön le és a generátor feletti részen fogja még 3db 13as anya. Ezeket gyorsan lecsavaro, és szépen a tűzfal felé le tudod csúsztatni a szíjfeszítő konzolt. Szíj kifűz, új be. Mehet vissza minden fordított sorrendben. Ez kb 1 órás művelet az útszélen.
Holnap dobok fel leírást, mert én ma pont ezzel szhoptam.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63954 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 22:10:18 »

...mert én ma pont ezzel szhoptam.
mondtam, hogy vidd el szerelőhöz Cheesy én 3eft-ot fizettem munkadíjra legutóbb, amiko új szíjat kellett felrakni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #63955 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 22:30:11 »

klímavezérlő hibakódok leírását hol találok?

Konkrét gondom, hogy magától állítgatja a jéghidegről a forróra a levegőt  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63956 Dátum: 2015.07.30 csütörtök, 22:57:51 »

mondtam, hogy vidd el szerelőhöz Cheesy én 3eft-ot fizettem munkadíjra legutóbb, amiko új szíjat kellett felrakni

igen, de tudod, h nem csak a szíjat cseréltem. Komplett klímakompi, generátor, szíjfeszítő szíj ki. A klímakompi miatt szívósor, hűtőventillátor ki. szóval volt vele meló. De megvan! Klíma feltöltve, kitisztítva ózonnal!!! Ez fogalmam sincs mit jelent, de most fasza. Viszont az akksim cellazárlatos, ahogy beszéltük, holnap vehetek azt is. falbav Holnap postázok a cumókat, mert nemrég értem haza. Hétvégén zaklatlak a klímavezérlés miatt!! Nem úszod meg!  eplus2 hehe wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63957 Dátum: 2015.07.31 péntek, 08:20:44 »

Arra lennék kíváncsi, hogy netán valakinek volt e más ilyen problémája?
és hogy mi lehet ez a probléma?

Nyomom a gázt majd ha leemelem a lábam a pedálról, akkor csattan valami, nem tudom mi:( ha megint nyomom, majd ismét le megint csattan.
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #63958 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:15:45 »

Arra lennék kíváncsi, hogy netán valakinek volt e más ilyen problémája?
és hogy mi lehet ez a probléma?

Nyomom a gázt majd ha leemelem a lábam a pedálról, akkor csattan valami, nem tudom mi:( ha megint nyomom, majd ismét le megint csattan.
lendkerék.nem kell aggódni,ez ilyen.van amelyiken új kora óta.majd megszokod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #63959 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:19:15 »

Arra lennék kíváncsi, hogy netán valakinek volt e más ilyen problémája?
és hogy mi lehet ez a probléma?

Nyomom a gázt majd ha leemelem a lábam a pedálról, akkor csattan valami, nem tudom mi:( ha megint nyomom, majd ismét le megint csattan.

Kettős tömegű lendkerék esik széjjel? Ha döglik, akkor terhelésváltáskor csinálhat ilyet, de még egy lendületesebben kuplungolt váltásnál is előfordulhat, hogy hallod csattanni. Állítsd le úgy a motort, hogy kinyitod az ajtót hallgatózásilag, és kuplung nélkül állítod le a motort. Ha olyankor is hallod csörögni-zörögni, akkor az lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #63960 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:21:44 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCI Mondeomnál elfolyt az szervóolaj a szivattyú és a cső találkozásánál lévő hollandernél Először tömítésre gyanakodtunk a szerelővel, de amikor szétszedte, azt mondta, hogy a cső elvált a hollandertől és ezért új cső kellene hollanderrel, mert szerinte azzal össze van préselve.(én még nem láttam). Létezik ez?

Csatolok egy képet a szétszerelés előttről, amin látszik, hogy kibújt a tömítés is...


(az egyik alkatrészboltból az írták vissza, hogy a hollander a szivattyúval van, akkor most mi az igazság?)

Üdv: HENE
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #63961 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:27:58 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCI Mondeomnál elfolyt az szervóolaj a szivattyú és a cső találkozásánál lévő hollandernél Először tömítésre gyanakodtunk a szerelővel, de amikor szétszedte, azt mondta, hogy a cső elvált a hollandertől és ezért új cső kellene hollanderrel, mert szerinte azzal össze van préselve.(én még nem láttam). Létezik ez?

Csatolok egy képet a szétszerelés előttről, amin látszik, hogy kibújt a tömítés is...
http://kepfeltoltes.hu/150728/szerv__hollander_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(az egyik alkatrészboltból az írták vissza, hogy a hollander a szivattyúval van, akkor most mi az igazság?)

Üdv: HENE
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #63962 Dátum: 2015.07.31 péntek, 09:55:07 »


Hidraulikás bolt nincs a környékeden? Ott általában javítanak ilyen hibákat. Vagy legyártják a megfelelő csövet...
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63963 Dátum: 2015.07.31 péntek, 12:32:08 »

Kettős tömegű lendkerék esik széjjel? Ha döglik, akkor terhelésváltáskor csinálhat ilyet, de még egy lendületesebben kuplungolt váltásnál is előfordulhat, hogy hallod csattanni. Állítsd le úgy a motort, hogy kinyitod az ajtót hallgatózásilag, és kuplung nélkül állítod le a motort. Ha olyankor is hallod csörögni-zörögni, akkor az lesz.

AndyA

3 hete volt cserélve minden. kuplung szerkezet, kettős tömegű, és kinyomócsapágy.
Először visszavittem, de azt mondták minden rendben!
De engem rohadtul idegesít.
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #63964 Dátum: 2015.07.31 péntek, 12:40:50 »

Arra lennék kíváncsi, hogy netán valakinek volt e más ilyen problémája?
és hogy mi lehet ez a probléma?

Nyomom a gázt majd ha leemelem a lábam a pedálról, akkor csattan valami, nem tudom mi:( ha megint nyomom, majd ismét le megint csattan.
Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt a kettős tömegű lendkerék cseréjébe nagyon bele élnéd magad, nézd meg a gégsárkányod alján a sebességváltó bekötő nyomaték támot. Ha a nyomatéktámban lévő szilentek meghaltak akkor ugyanilyen csattogó hangot ad gázadás és elvétel esetén. Ennyit mindenképp megér. A nyomaték tám nincs 10 ezer Ft. A kettős tömegű meg minimum a 12 szerese. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63965 Dátum: 2015.07.31 péntek, 13:33:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mielőtt a kettős tömegű lendkerék cseréjébe nagyon bele élnéd magad, nézd meg a gégsárkányod alján a sebességváltó bekötő nyomaték támot. Ha a nyomatéktámban lévő szilentek meghaltak akkor ugyanilyen csattogó hangot ad gázadás és elvétel esetén. Ennyit mindenképp megér. A nyomaték tám nincs 10 ezer Ft. A kettős tömegű meg minimum a 12 szerese. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm, megnézem:) de a kettős tömegűn már túl vagyok  falbav
 amúgy hogy találom meg alkatrészboltba? vagy valamilyen oldalon? ezt sebességváltó bekötő nyomaték támot??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #63966 Dátum: 2015.07.31 péntek, 13:48:12 »

3 hete volt cserélve minden. kuplung szerkezet, kettős tömegű, és kinyomócsapágy.
Először visszavittem, de azt mondták minden rendben!
De engem rohadtul idegesít.
az enyémen is csattogott az új lendkerék 0km állapot óta gázelvételnél. Leállításnál nem. Én inkább féltengelyre gondoltam, de nem jártam utána.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63967 Dátum: 2015.07.31 péntek, 13:58:11 »

az enyémen is csattogott az új lendkerék 0km állapot óta gázelvételnél. Leállításnál nem. Én inkább féltengelyre gondoltam, de nem jártam utána.


és azóta is csinálja??
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #63968 Dátum: 2015.07.31 péntek, 14:05:04 »

Köszönöm, megnézem:) de a kettős tömegűn már túl vagyok  falbav
 amúgy hogy találom meg alkatrészboltba? vagy valamilyen oldalon? ezt sebességváltó bekötő nyomaték támot??
pl.:

https://alkatreszek.hu/motortarto_akron/ak_191352_la
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #63969 Dátum: 2015.07.31 péntek, 14:08:14 »

az enyémen is csattogott az új lendkerék 0km állapot óta gázelvételnél. Leállításnál nem. Én inkább féltengelyre gondoltam, de nem jártam utána.

valószínű, hogy tényleg féltengely. egyébként az enyém is csinálja de jólvanaz
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #63970 Dátum: 2015.07.31 péntek, 14:40:40 »



A "Jelenleg nem elérhető," alkatrészekkel az a probléma, hogy nem beépíthető, de legalább kedvező az áruk.
Ez a probléma a legtöbb webshop-al.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63971 Dátum: 2015.07.31 péntek, 14:47:48 »


A "Jelenleg nem elérhető," alkatrészekkel az a probléma, hogy nem beépíthető, de legalább kedvező az áruk.
Ez a probléma a legtöbb webshop-al.
taps taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #63972 Dátum: 2015.07.31 péntek, 15:10:16 »


A "Jelenleg nem elérhető," alkatrészekkel az a probléma, hogy nem beépíthető, de legalább kedvező az áruk.
Ez a probléma a legtöbb webshop-al.
hát azt én leszarom  vigyor3 csak annyit kérdezett, hogy találja meg alkatrészboltban!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63973 Dátum: 2015.07.31 péntek, 19:21:29 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCI Mondeomnál elfolyt az szervóolaj a szivattyú és a cső találkozásánál lévő hollandernél Először tömítésre gyanakodtunk a szerelővel, de amikor szétszedte, azt mondta, hogy a cső elvált a hollandertől és ezért új cső kellene hollanderrel, mert szerinte azzal össze van préselve.(én még nem láttam). Létezik ez?

Csatolok egy képet a szétszerelés előttről, amin látszik, hogy kibújt a tömítés is...


(az egyik alkatrészboltból az írták vissza, hogy a hollander a szivattyúval van, akkor most mi az igazság?)

Üdv: HENE
  Sziasztok! Sajnos én is evvel a problémával küzdök nekem is csöpörészik a szervoolajam csak nekem párnapja a vizpumpám adta meg magát . Kilett cserélve és utána kezdte a szivattyu.de én sajnos kint vok németbe itt meg az árak tudjátok hol van,de ahogy nézem otthol se 1 olcsoság 58e kezdödik,de ha valaki tud valami olcsobb boltot németbe az netarcsa magába. Szerelö azt mondta ezt csak cserélni lehet.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63974 Dátum: 2015.07.31 péntek, 19:25:45 »

és azóta is csinálja??
  Nekem is ezt hangott hallatja már jó 1 éve és még megy leállitásnál nincs csattanás.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63975 Dátum: 2015.07.31 péntek, 19:30:01 »

  Sziasztok! Sajnos én is evvel a problémával küzdök nekem is csöpörészik a szervoolajam csak nekem párnapja a vizpumpám adta meg magát . Kilett cserélve és utána kezdte a szivattyu.de én sajnos kint vok németbe itt meg az árak tudjátok hol van,de ahogy nézem otthol se 1 olcsoság 58e kezdödik,de ha valaki tud valami olcsobb boltot németbe az netarcsa magába. Szerelö azt mondta ezt csak cserélni lehet.

a szervócső végén a hollandert lehet cserélni 4e ft. ha nem a hollandi szhar, hanem a cső repedt meg nyakban (ahogy anno nekem is) hidraulikások levágják repedéstől és újrakúpozzák. Amelyik műhely olyan, az úgy kúpozza meg,h a csövet le sem kell venni. Műhelytől függűen 5-10e.
bontott cső 5e. Abból 11db-ot tudsz venni az újnak az árából. eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63976 Dátum: 2015.07.31 péntek, 20:05:59 »

a szervócső végén a hollandert lehet cserélni 4e ft. ha nem a hollandi szhar, hanem a cső repedt meg nyakban (ahogy anno nekem is) hidraulikások levágják repedéstől és újrakúpozzák. Amelyik műhely olyan, az úgy kúpozza meg,h a csövet le sem kell venni. Műhelytől függűen 5-10e.
bontott cső 5e. Abból 11db-ot tudsz venni az újnak az árából. eplus2
Köszi a választ!
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #63977 Dátum: 2015.07.31 péntek, 21:53:58 »

a szervócső végén a hollandert lehet cserélni 4e ft. ha nem a hollandi szhar, hanem a cső repedt meg nyakban (ahogy anno nekem is) hidraulikások levágják repedéstől és újrakúpozzák. Amelyik műhely olyan, az úgy kúpozza meg,h a csövet le sem kell venni. Műhelytől függűen 5-10e.
bontott cső 5e. Abból 11db-ot tudsz venni az újnak az árából. eplus2
" de ismerős  eplus2 "a szervócső végén a hollandert lehet cserélni 4e ft." egyébként nagyon olcso 1-2 ezer ft .https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/1994-kormany-csatlakozo-ford-transit-1985-hollandi-szivattyura
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63978 Dátum: 2015.07.31 péntek, 22:06:34 »

Amikor éppen van a török beszállítótól.
Amikor én vettem, kb 1-2 hónapja, akkor nem volt csak gyári. Viszont én nem tudtam leszedni a csőről, így maradt tartaléknak.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63979 Dátum: 2015.07.31 péntek, 22:07:45 »



Ugye?! Jó volt az a tali! Másra nem is volt időnk... nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #63980 Dátum: 2015.07.31 péntek, 22:11:23 »


Ugye?! Jó volt az a tali! Másra nem is volt időnk... nyes
de legalább volt ingyen szoli eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kattisa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Új hozzászólás #63981 Dátum: 2015.08.01 szombat, 07:19:55 »

Sziasztok
Új vagyok itt szeretném segítségeteket kérni. Autó vétel-röl lenne szó. Kinéztem 2004 1.8 125 le Mondeot, mit nézek figyeljek vásárláskor.Esetleg van típus hibája. Válaszokat előre is köszönöm. Kattisa  vigyor3
Naplózva

Kattisa
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63982 Dátum: 2015.08.01 szombat, 08:19:05 »

Sziasztok
Új vagyok itt szeretném segítségeteket kérni. Autó vétel-röl lenne szó. Kinéztem 2004 1.8 125 le Mondeot, mit nézek figyeljek vásárláskor.Esetleg van típus hibája. Válaszokat előre is köszönöm. Kattisa  vigyor3

Szia!
Elsősorban a wiki-ben itt a link:http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3 olvasd végig.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
kattisa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Új hozzászólás #63983 Dátum: 2015.08.01 szombat, 16:55:30 »

Szia köszi a linket de én benzinesbe gondolkodom. Amúgy végig olvastam  Grin
Naplózva

Kattisa
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #63984 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 19:20:27 »

a legegyszerűbb megoldás, ha bemész ott egy autós boltba, és veszel egy kiváltó hosszbordásszíjat. Értem ezalatt a rövidebb szíjat, ami nem hajtja meg a klímátkompit. Most kérdeztem a cromaxba, én dettóra uígy jártam, ma cseréltem a kopmresszort merta a szabadonfutó csapágya meghalt, lenyalta a hosszbordásszíjat. Van rövidebb szíj. Így csak a generátort hajtja meg a főtengelytárcsán és a görgökőn keresztül. 2-3e ft-vel drágább, mint a sima szíj! Ez is érdekes, hiszen rövidebb.
Autó jobb oldala felemel, kerék le, alsó doblemez le, debváltó 5be v 6ba, vki tapossa a féket, te pedig egy 15ös kulccsal lelazítod a főtengelytárcsa 3 csavarját. tárcsa le, jöhet a generátor, alul van 2 db 15ös anya a féltengel felett, lecsavar, felül egy 13as, és a generátort már félre is tudod fordítani. a szíjfeszítőn keresztül van fűzvfe a szíj ezért konzolostol le kell húzni. Az alja a generátor 2db alsó tőcsavarján jön le és a generátor feletti részen fogja még 3db 13as anya. Ezeket gyorsan lecsavaro, és szépen a tűzfal felé le tudod csúsztatni a szíjfeszítő konzolt. Szíj kifűz, új be. Mehet vissza minden fordított sorrendben. Ez kb 1 órás művelet az útszélen.
Holnap dobok fel leírást, mert én ma pont ezzel szhoptam.

Valaki meg tudja esetleg írni a rövidebb hosszbordás szíj cikKszámát.
Mert csontra beált a klíma, el se fordúl, el szakadt az 1 hetes hosszbórdás szíj.
És ami a legfaszább az az hogy a főtengely ékszíjtárcsa is elszakadt.
Mert ahogy megszorúlt a klíma gondolom olyat kapott hogy az is ketévált !

Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #63985 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 21:09:49 »

Valaki meg tudja esetleg írni a rövidebb hosszbordás szíj cikKszámát.
Mert csontra beált a klíma, el se fordúl, el szakadt az 1 hetes hosszbórdás szíj.
És ami a legfaszább az az hogy a főtengely ékszíjtárcsa is elszakadt.
Mert ahogy megszorúlt a klíma gondolom olyat kapott hogy az is ketévált !




Na ez az igazi szopás.A tárcsa is új volt??Merrefelé vagytok nyaralni?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #63986 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 21:31:54 »

Valaki meg tudja esetleg írni a rövidebb hosszbordás szíj cikKszámát.
Mert csontra beált a klíma, el se fordúl, el szakadt az 1 hetes hosszbórdás szíj.
És ami a legfaszább az az hogy a főtengely ékszíjtárcsa is elszakadt.
Mert ahogy megszorúlt a klíma gondolom olyat kapott hogy az is ketévált !



hát, én szóltam. Ha a tárcsa is kanyi, úgy igen nagy a zűr.
Egyébként ha jól emlékszem, ez az: https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120430000-szij/120430166-szij/7733-generatorszij-ford-transit-2000-2006-2_0td-55-kw-63-kw
ez 831mm


vagy ez: https://cromax.hu/120000000-szijaklancok/120430000-szij/120430166-szij/7731-generatorszij-ford-transit-2000-2006-2_0td-55kw-63kw-74kw
ez meg 815mm.

Holnap megkérdem a cromaxban.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Roli
Vendég
« Új hozzászólás #63987 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 10:47:31 »


Na ez az igazi ***ás.A tárcsa is új volt??Merrefelé vagytok nyaralni?

Nem a tárcsa nem volt új. Horvátország Vir.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #63988 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:28:54 »

Sziasztok!

Ha már szíj a téma:)
kb.85e km után ha repedezett a gen. oldali szíj, ill. csattog a ékszíjtárcsa (van szabadonfutó a generátoron, abban kb.: 50e van SKF)
érdemes kompletten cserélni a rendszert vagy kihúzza még valameddig?

Továbbá 382e km nél tart a verda, egyelőre semmi gyanús a vezérműlánc körül. Várjak, amíg csörömpölni kezd vagy 400-nál automatikusan cseréljem?

Köszi!
Feri

Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #63989 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 20:43:28 »

Sziasztok!

Ha már szíj a téma:)
kb.85e km után ha repedezett a gen. oldali szíj, ill. csattog a ékszíjtárcsa (van szabadonfutó a generátoron, abban kb.: 50e van SKF)
érdemes kompletten cserélni a rendszert vagy kihúzza még valameddig?

Továbbá 382e km nél tart a verda, egyelőre semmi gyanús a vezérműlánc körül. Várjak, amíg csörömpölni kezd vagy 400-nál automatikusan cseréljem?

Köszi!
Feri



Hali!

Én most cserélek mindent a szíjnál (szíjtárcsa Gates, Hosszbordásszíjkészlet kompletten Gates). Szerintem ha már egyszer szerelik,érdemes egyben Smiley
A vezérműláncon nekünk is majd lassan gondolkodni kell,mi 365nél járunk,de szerintem amíg nem lesz rossz hangja,addig marad az eredeti. Aztán ha eléri a 400-at akkor lehet megkapja az újat,mert ilyen jól szolgált Smiley

Nika
Naplózva
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #63990 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:01:52 »

Hidraulikás bolt nincs a környékeden? Ott általában javítanak ilyen hibákat. Vagy legyártják a megfelelő csövet...

Köszönöm, próbálkoztam néhánynál, de végül is más lett lett a megoldás.

Talán másnak is hasznos lehet az infó. A lényeg, hogy a szervócső átbújt a hollanderen, mivel a csővéget tartó zégergyűrű elkopott. A Nagyautónál teljes csőcserét javasoltak, ami nem 2 fillér. Szerencsémre a szerelőm utánanézett a dolognak, és lehet kapni külön csővéget kompletten hollanderrel, zégergyűrűvel, tömítéssel.

A szett 5300 Ft volt (a cső ennek kb 8-10szerese lett volna). Szóval sikerült gyakorlatilag fillérekből megoldani a dolgot (persze plusz munkadíj és szervóolaj)
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63991 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:37:45 »

Köszönöm, próbálkoztam néhánynál, de végül is más lett lett a megoldás.

Talán másnak is hasznos lehet az infó. A lényeg, hogy a szervócső átbújt a hollanderen, mivel a csővéget tartó zégergyűrű elkopott. A Nagyautónál teljes csőcserét javasoltak, ami nem 2 fillér. Szerencsémre a szerelőm utánanézett a dolognak, és lehet kapni külön csővéget kompletten hollanderrel, zégergyűrűvel, tömítéssel.

A szett 5300 Ft volt (a cső ennek kb 8-10szerese lett volna). Szóval sikerült gyakorlatilag fillérekből megoldani a dolgot (persze plusz munkadíj és szervóolaj)
eljen
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #63992 Dátum: 2015.08.04 kedd, 09:47:03 »

Köszönöm, próbálkoztam néhánynál, de végül is más lett lett a megoldás.

Talán másnak is hasznos lehet az infó. A lényeg, hogy a szervócső átbújt a hollanderen, mivel a csővéget tartó zégergyűrű elkopott. A Nagyautónál teljes csőcserét javasoltak, ami nem 2 fillér. Szerencsémre a szerelőm utánanézett a dolognak, és lehet kapni külön csővéget kompletten hollanderrel, zégergyűrűvel, tömítéssel.

A szett 5300 Ft volt (a cső ennek kb 8-10szerese lett volna). Szóval sikerült gyakorlatilag fillérekből megoldani a dolgot (persze plusz munkadíj és szervóolaj)

Írj még beszerzési forrást, cikkszámot stb., szóval valami konkrétat, ami alapján könnyebb megtalálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #63993 Dátum: 2015.08.04 kedd, 10:55:09 »

Sziasztok!
Mostanában több autóban is látom,hogy a fl előtti autókba is beleteszik a nagy Sony fejegységet.
Ez hogyan kivitelezhető,persze úgy,hogy normálisan is nézzen ki?!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63994 Dátum: 2015.08.04 kedd, 11:26:58 »

Sziasztok!
Mostanában több autóban is látom,hogy a fl előtti autókba is beleteszik a nagy Sony fejegységet.
Ez hogyan kivitelezhető,persze úgy,hogy normálisan is nézzen ki?!
Ha minden igaz,akkor kicsi és óvatos faragással.Netán nem jól írom akkor a fórum társak egyből javítanak. vigyor3
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #63995 Dátum: 2015.08.04 kedd, 14:25:02 »

Sziasztok,

Megcsináltam a szíjfeszítő felújítását http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
De ha összerakom és meghúzom a csavarokat, akkor így nem mozog, nem feszít semmit  falbav
Mit csinálok rosszul?

Észrevételeket, javaslatokat előre is köszi
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #63996 Dátum: 2015.08.04 kedd, 16:33:07 »

Gondolom nem én vagyok az első akinél jelentkezett az a probléma, hogy a szélvédő és a motorháztető találkozásánál lévő műanyag elem elvetemedett. Ettől tud ugye szépen beázni a kesztyűtartó mögötti rész. Nálam már ez a probléma odáig fajult, hogy a hétvégi esőzések során már csöpögött be a víz. Eddig szilikonnal és némi gumi tömítéssel orvosoltam a problémát, de mostanra odáig fajult, hogy már fél-1 cm rés volt. Viszont ahogy ma bütyköltem hála Istennek megvilágosodtam  heureka
Eszembe jutott, hogy a hűtőrács műanyagja némi hajszárítózástól egész formázható állapotba kerül, gondoltam kipróbálom ezen a műanyag "izén" is. A módszer bevált, csak sajnos közben túlmelegedett a hajszárító vigyor3. Viszont így rájöhettem arra is, hogy ha fogóval hajlítja az ember, az is beválik. A bitang nagy rés, jóformán megszűnt.

Ha esetleg már más is rájött, akkor bocs, hogy ezzel raboltam értékes időtöket, de gondoltam leírom, hátha valaki hasonló cipőben jár vigyor3wave
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #63997 Dátum: 2015.08.04 kedd, 17:51:42 »

Köszönöm, próbálkoztam néhánynál, de végül is más lett lett a megoldás.

Talán másnak is hasznos lehet az infó. A lényeg, hogy a szervócső átbújt a hollanderen, mivel a csővéget tartó zégergyűrű elkopott. A Nagyautónál teljes csőcserét javasoltak, ami nem 2 fillér. Szerencsémre a szerelőm utánanézett a dolognak, és lehet kapni külön csővéget kompletten hollanderrel, zégergyűrűvel, tömítéssel.

A szett 5300 Ft volt (a cső ennek kb 8-10szerese lett volna). Szóval sikerült gyakorlatilag fillérekből megoldani a dolgot (persze plusz munkadíj és szervóolaj)
  Hali! Ezt a dolgokat hol tudom beszerezni? Köszi a választ
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #63998 Dátum: 2015.08.04 kedd, 22:07:08 »

Sziasztok,

Megcsináltam a szíjfeszítő felújítását http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
De ha összerakom és meghúzom a csavarokat, akkor így nem mozog, nem feszít semmit  falbav
Mit csinálok rosszul?

Észrevételeket, javaslatokat előre is köszi
Barny
Jól csináltad de ezek szerint nem érted a lényeget.A gumiszilentek cseréje alumíniumra nem befolyásolja a feszességet csak fixen tartja (az alumínium nem fárad el mind a gumi és nem fog lötyögni). A feszességet a rugó adja (már ha jó).Az alupogit zömités után satuba fogva meg kell mozgatni amíg (relatív)könnyen forog de szabad kézzel azért nem mozgatható.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #63999 Dátum: 2015.08.05 szerda, 10:37:51 »

Gondolom nem én vagyok az első akinél jelentkezett az a probléma, hogy a szélvédő és a motorháztető találkozásánál lévő műanyag elem elvetemedett. Ettől tud ugye szépen beázni a kesztyűtartó mögötti rész. Nálam már ez a probléma odáig fajult, hogy a hétvégi esőzések során már csöpögött be a víz. Eddig szilikonnal és némi gumi tömítéssel orvosoltam a problémát, de mostanra odáig fajult, hogy már fél-1 cm rés volt. Viszont ahogy ma bütyköltem hála Istennek megvilágosodtam  heureka
Eszembe jutott, hogy a hűtőrács műanyagja némi hajszárítózástól egész formázható állapotba kerül, gondoltam kipróbálom ezen a műanyag "izén" is. A módszer bevált, csak sajnos közben túlmelegedett a hajszárító vigyor3. Viszont így rájöhettem arra is, hogy ha fogóval hajlítja az ember, az is beválik. A bitang nagy rés, jóformán megszűnt.

Ha esetleg már más is rájött, akkor bocs, hogy ezzel raboltam értékes időtöket, de gondoltam leírom, hátha valaki hasonló cipőben jár vigyor3wave

Hasonló cipőben járok, de nem olyan vészes a helyzet, jelenleg nem ázik be, de az a műanyag nekem is elhajlott. Hogy lehet azt teljesen kiszedni? Nekem nem sikerült még, pollenszűrő cserénél csak felhajtom, ezért is hajlott el.

Fogóval hol kell/lehet megfogni, hogy ne törjön el?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 [1280] 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.