Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 02:29:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 [1276] 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20562565 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #63750 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 21:07:20 »

  Sziasztok.
                     Mostanában azt csinálja az autó,hogy váltásnál ,amikor kinyomom a kuplungot nem esik vissza a fordulat,még egy kicsit fejjebb is ugrik,pl 2000-ről 2200-re.Ahogy megfigyeltem ez csak üzemmeleállapot közelében jelentkezik.Egyszer csinált olyat,hogy 14km megtétele után megálltam,kiszálltam kaput nyitni,és amikor vissza űltem nem járt a motor,újra indítottam,pöcc röff,hibakód nincs a műszerteszt szerint.Ha valakinek van ötlete,hogy mi a hiba oka kérem ossza meg velem.
Üdv:Jaxi 
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #63751 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 21:33:51 »

Sziasztok. Mentem 900 km az autóval nem sipolt nem villant a tank jel. De azért mentem tankolni 20 litert vertem bele, mert hogy elég lesz. Felment félig a mutató az az kB 10 liter lehetett még benne?Huh?  Mert akkor a maradék 160 km elég lett volna?Huh?  Smiley negyedig se ment le a mutató, fél és negyed közt van a mutató. 130 és 140 km/ h végig ment a klíma.
Szerintem nagyon jól kajal a vas Smiley
Vélemény???
ebből nem lehet így megállapítani. nekem amikor fél alatt van éppen a mutató, akkor 25l-t elég belepréselni, akkor már "glugyog" össze-vissza vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #63752 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 21:39:06 »

ebből nem lehet így megállapítani. nekem amikor fél alatt van éppen a mutató, akkor 25l-t elég belepréselni, akkor már "glugyog" össze-vissza vigyor3

Tudom hogy nem lehet Smiley csak én szerintem az szép hogy 900 mentem és még semmi jelzés.
Én nekem múltkor félig volt talán de addig se ment le, fogjuk rá hogy félig volt. És első kattanasig bele ment 31 liter ( Németország)  vissza terve hol csalnak a kutakon!!!!!  ez akkor hogy is van!!!  Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #63753 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 22:29:04 »

Sziasztok. Mentem 900 km az autóval nem sipolt nem villant a tank jel. De azért mentem tankolni 20 litert vertem bele, mert hogy elég lesz. Felment félig a mutató az az kB 10 liter lehetett még benne?Huh?  Mert akkor a maradék 160 km elég lett volna?Huh?  Smiley negyedig se ment le a mutató, fél és negyed közt van a mutató. 130 és 140 km/ h végig ment a klíma.
Szerintem nagyon jól kajal a vas Smiley
Vélemény???


Szia!(bocs)Én is el mentem 900km-t,hogy nem sípolt be.Negyednél mindig tankolok.1.8 benzin.Akkor jó a fogyim? vigyor3
Sőőőt mindenféle hiba nélkül elmentem már sokkal többet 900km-nél. wave eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63754 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 22:30:23 »

Egy kép erejéig én is hozzászólok a hőfokkal kapcsolatban:
http://kepfeltoltes.hu/view/150712/Screenshot_2015-07-12-08-26-08_www.kepfeltoltes.hu_.png

 Üdv: Tomi  wave


Ezt az appot mintha már láttam volna
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #63755 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 22:31:36 »

Ezt az appot mintha már láttam volna


A te kezed munkája? Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63756 Dátum: 2015.07.12 vasárnap, 23:08:49 »


A te kezed munkája? Wink
Nem.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #63757 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 16:47:25 »


Szia!(bocs)Én is el mentem 900km-t,hogy nem sípolt be.Negyednél mindig tankolok.1.8 benzin.Akkor jó a fogyim? vigyor3
Sőőőt mindenféle hiba nélkül elmentem már sokkal többet 900km-nél. wave eplus2

Nem, nem az. Ezen a fórumon jó fogyasztása csak dízelnek lehet. Ha benzinessel jó a fogyid akkor beborult "hypermiler" vagy, aki biztos olyan lassan megy az úton, hogy még az arra járó őzek is megelőzik  vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63758 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 17:50:19 »

Nem, nem az. Ezen a fórumon jó fogyasztása csak dízelnek lehet. Ha benzinessel jó a fogyid akkor beborult "hypermiler" vagy, aki biztos olyan lassan megy az úton, hogy még az arra járó őzek is megelőzik  vigyor3

 eljen
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63759 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 20:49:05 »

Nem, nem az. Ezen a fórumon jó fogyasztása csak dízelnek lehet. Ha benzinessel jó a fogyid akkor beborult "hypermiler" vagy, aki biztos olyan lassan megy az úton, hogy még az arra járó őzek is megelőzik  vigyor3
Ja, a v6ot meg csak tréleren járatjuk.... falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #63760 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:32:16 »

Nem, nem az. Ezen a fórumon jó fogyasztása csak dízelnek lehet. Ha benzinessel jó a fogyid akkor beborult "hypermiler" vagy, aki biztos olyan lassan megy az úton, hogy még az arra járó őzek is megelőzik  vigyor3
így is van.az nagypapisan vezet... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #63761 Dátum: 2015.07.13 hétfő, 21:50:07 »

Nem, nem az. Ezen a fórumon jó fogyasztása csak dízelnek lehet. Ha benzinessel jó a fogyid akkor beborult "hypermiler" vagy, aki biztos olyan lassan megy az úton, hogy még az arra járó őzek is megelőzik  vigyor3

Szoktam a 900km-alatt tankolni,csak nem várom a sípolást.Vannak benzinkutak sűrűbben is(lehet kávézni,akciózni,keréknyomás,stb).Minek várni a porszáraz tankig ha nem muszáj. Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #63762 Dátum: 2015.07.14 kedd, 08:31:37 »

így is van.az nagypapisan vezet... eplus2

csituljál  eplus2
Naplózva
KalEl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #63763 Dátum: 2015.07.14 kedd, 12:24:13 »

sziasztok,

Kérnék kis segítséget. Kis sebességnél mikor tekerem a kormányt(parkolóból elindulás, táblánál megállás után kanyarodás) hangot ad a szervó, ilyen kattogós, picit nyikorgós.
Nagyobb sebességnél már nincs ilyen hang. Lehetséges e hogy ha megcsinálom a nagy szervó tisztítást(aminek a leírását sajna csak most talátam meg) akkor helyrejön?
Csak mert egy huszas alsó hangon és ha nincs remény akkor arra nem is költök pénzt?

Thx,  worship
Naplózva

--------------------
Mk3 1.8 92kW - 2001
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #63764 Dátum: 2015.07.14 kedd, 16:00:03 »

sziasztok,

Kérnék kis segítséget. Kis sebességnél mikor tekerem a kormányt(parkolóból elindulás, táblánál megállás után kanyarodás) hangot ad a szervó, ilyen kattogós, picit nyikorgós.
Nagyobb sebességnél már nincs ilyen hang. Lehetséges e hogy ha megcsinálom a nagy szervó tisztítást(aminek a leírását sajna csak most talátam meg) akkor helyrejön?
Csak mert egy huszas alsó hangon és ha nincs remény akkor arra nem is költök pénzt?

Thx,  worship

A kattog-nyikorog az már nem hangzik jól... Valami 45 ezer a felújítás, plusz nőgyógyásznak való műtét a ki-beszerelés. Utána viszont biztosan jó lesz.

Mutasd meg valaki hozzáértőnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #63765 Dátum: 2015.07.14 kedd, 18:55:24 »

sziasztok,

Kérnék kis segítséget. Kis sebességnél mikor tekerem a kormányt(parkolóból elindulás, táblánál megállás után kanyarodás) hangot ad a szervó, ilyen kattogós, picit nyikorgós.
Nagyobb sebességnél már nincs ilyen hang. Lehetséges e hogy ha megcsinálom a nagy szervó tisztítást(aminek a leírását sajna csak most talátam meg) akkor helyrejön?
Csak mert egy huszas alsó hangon és ha nincs remény akkor arra nem is költök pénzt?

Thx,  worship
Nézed meg szerelővel, nehogy más legyen a baja, gondolok itt féltengelyre, szilentre, vagy bármi másra. Nekem a szervó cső felújítás szereléssel együtt 25 volt de mondom nézesd meg szerelővel!
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #63766 Dátum: 2015.07.14 kedd, 18:59:43 »

Légyszives  segitsetek,hogy kihez érdemes vinni  pórlasztóbevizsgálás, szükség esetén porlasztó felújitás ügyben az autót? Olyan kéne aki kompletten megcsinálja szétszedés-bevizsgálás-összerakás. Köszönöm ha adtok tanácsot!! ÜDV
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #63767 Dátum: 2015.07.14 kedd, 19:02:01 »

Légyszives  segitsetek,hogy kihez érdemes vinni  pórlasztóbevizsgálás, szükség esetén porlasztó felújitás ügyben az autót? Olyan kéne aki kompletten megcsinálja szétszedés-bevizsgálás-összerakás. Köszönöm ha adtok tanácsot!! ÜDV


filepdiesel.hu   6 hónap garit is adnak
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #63768 Dátum: 2015.07.14 kedd, 19:30:21 »


filepdiesel.hu   6 hónap garit is adnak


Szia! Kössz a válaszodat, a fehérvári Filep aszmondja nekem telefonba,hogy szedjem ki öket és akkór bevizsgálják! Ja mondom köszönöm!  Nem tudod esetleg a Pöstiben kiszedik- visszarakják  tehát kompletten vállalják?
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63769 Dátum: 2015.07.14 kedd, 19:37:38 »


Szia! Kössz a válaszodat, a fehérvári Filep aszmondja nekem telefonba,hogy szedjem ki öket és akkór bevizsgálják! Ja mondom köszönöm!  Nem tudod esetleg a Pöstiben kiszedik- visszarakják  tehát kompletten vállalják?

Egy telefont megér.Én nem tudom.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #63770 Dátum: 2015.07.14 kedd, 19:56:20 »


Szia! Kössz a válaszodat, a fehérvári Filep aszmondja nekem telefonba,hogy szedjem ki öket és akkór bevizsgálják! Ja mondom köszönöm!  Nem tudod esetleg a Pöstiben kiszedik- visszarakják  tehát kompletten vállalják?

Pesti Filepék biztos szét és össze is szerelik.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #63771 Dátum: 2015.07.14 kedd, 20:09:59 »

Egy telefont megér.Én nem tudom.


Köszönöm!
Naplózva
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #63772 Dátum: 2015.07.14 kedd, 20:10:38 »

Pesti Filepék biztos szét és össze is szerelik.

Köszönöm !
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #63773 Dátum: 2015.07.14 kedd, 20:40:51 »


Szia! Kössz a válaszodat, a fehérvári Filep aszmondja nekem telefonba,hogy szedjem ki öket és akkór bevizsgálják! Ja mondom köszönöm!  Nem tudod esetleg a Pöstiben kiszedik- visszarakják  tehát kompletten vállalják?

Az enyémből kiszedték, bevizsgálták, megjavították, beszerelték, felprogramozták. Persze jópézé.
Naplózva
manoska
Vendég
« Új hozzászólás #63774 Dátum: 2015.07.14 kedd, 21:22:57 »

Az enyémből kiszedték, bevizsgálták, megjavították, beszerelték, felprogramozták. Persze jópézé.

Megkérdezhetem,hogy mit és mennyiért csináltak?
Naplózva
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #63775 Dátum: 2015.07.15 szerda, 01:51:37 »

Üdvözlet. Egyik barátommal megnéztünk egy 2003 230km futott 2.0tdci mondeot és lenne pár kérdésem, még pedig hogy mikor beindult az autó hideg motornál és  felpörgették kicsit fehéren füstölt a kipufogó,  illetve mikor elindult akkor is, üzem meleg motornál üresben ugyan úgy felpörgette okádta a kormot,  és hogy ez normális nekem 2.0Di van de nálam semmi ilyet nem tapasztaltam, bocsi ha hülyeség kérdeztem csak kíváncsi vagyok.  vigyor3 wave
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #63776 Dátum: 2015.07.15 szerda, 05:54:31 »

Üdvözlet. Egyik barátommal megnéztünk egy 2003 230km futott 2.0tdci mondeot és lenne pár kérdésem, még pedig hogy mikor beindult az autó hideg motornál és  felpörgették kicsit fehéren füstölt a kipufogó,  illetve mikor elindult akkor is, üzem meleg motornál üresben ugyan úgy felpörgette okádta a kormot,  és hogy ez normális nekem 2.0Di van de nálam semmi ilyet nem tapasztaltam, bocsi ha hülyeség kérdeztem csak kíváncsi vagyok.  vigyor3 wave
nincs ledugózva az egr vagy lukas a turbócsöve.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #63777 Dátum: 2015.07.15 szerda, 18:46:53 »

Ma hazafelé jövet minden különösebb esemény nélkül jöttünk 80-90-es tempóval. Néhányat előztünk semmi extra. Viszont nem sokkal Pest előtt egy kamiont meg egy- két kocsit akartam előzni és elkezdett elerőtlenedni a motor előzés közben, de magára talált és sikerült a "manőver". Az m0-án a belső sávban újra jött a gyengülés. Változatlan fordulatszám és hang mellett. Ezután behúzódtunk egy ukrán kamion mögé és 70-90-es tempóval "repesztettünk". Ha kicsit nagyobb gázt adtam, rögtön kezdett "elerőtlenedni". Péceli lehajtó előtt az emelkedőn annyira bedurvult a helyzet, hogy le kellett álni. Közben hívtak szóval párperc állás után újraindítottam, felpörgettem üresben 3000-ezerig. Semmi furcsa, (ezt kipróbáltam korábban is az út során, mikor észrevettem a jelenséget, de üresben akkor is gond nélkül vette a magas fordulatszámot) nem volt, ígyhát elindultunk, onnantól ment gond nélkül ment minden, simán bírta a 150-es tempót. Valakinek valami tipp, hogy ez mi? Ezt a jelenséget múlthéten az özönvíz során tapasztaltam egyszer, de akkor durvább volt, és azóta kb. 500 km belement és nem volt semmi ilyesmi.
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.15 szerda, 18:50:21 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #63778 Dátum: 2015.07.15 szerda, 19:07:38 »

Megkérdezhetem,hogy mit és mennyiért csináltak?

Porlasztócsúcs és "kapcsoló" (szoleonid) szelep csere. Plusz a ki-beszerelés, ellenőrzés, felprogramozás. Cakk-pakk 64e körül volt.
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #63779 Dátum: 2015.07.15 szerda, 20:59:27 »

Ma hazafelé jövet minden különösebb esemény nélkül jöttünk 80-90-es tempóval. Néhányat előztünk semmi extra. Viszont nem sokkal Pest előtt egy kamiont meg egy- két kocsit akartam előzni és elkezdett elerőtlenedni a motor előzés közben, de magára talált és sikerült a "manőver". Az m0-án a belső sávban újra jött a gyengülés. Változatlan fordulatszám és hang mellett. Ezután behúzódtunk egy ukrán kamion mögé és 70-90-es tempóval "repesztettünk". Ha kicsit nagyobb gázt adtam, rögtön kezdett "elerőtlenedni". Péceli lehajtó előtt az emelkedőn annyira bedurvult a helyzet, hogy le kellett álni. Közben hívtak szóval párperc állás után újraindítottam, felpörgettem üresben 3000-ezerig. Semmi furcsa, (ezt kipróbáltam korábban is az út során, mikor észrevettem a jelenséget, de üresben akkor is gond nélkül vette a magas fordulatszámot) nem volt, ígyhát elindultunk, onnantól ment gond nélkül ment minden, simán bírta a 150-es tempót. Valakinek valami tipp, hogy ez mi? Ezt a jelenséget múlthéten az özönvíz során tapasztaltam egyszer, de akkor durvább volt, és azóta kb. 500 km belement és nem volt semmi ilyesmi.

Nekem anno a mondeom /2.0 TDCi/ Romániában ugyanezt játszotta el. Nem bírt menni, gázra inkább lassított, mint gyorsított. Majd beiktattam egy kis pihenőt és láss csodát, mintha semmi nem történt volna. Hazaérve szerelőhöz vittem, és kiderült, hogy a hűtő ventilátor nem mindig akart elindulni. A hiba forrása: a vezeték meg volt törve Smiley
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #63780 Dátum: 2015.07.15 szerda, 21:06:21 »

Ma hazafelé jövet minden különösebb esemény nélkül jöttünk 80-90-es tempóval. Néhányat előztünk semmi extra. Viszont nem sokkal Pest előtt egy kamiont meg egy- két kocsit akartam előzni és elkezdett elerőtlenedni a motor előzés közben, de magára talált és sikerült a "manőver". Az m0-án a belső sávban újra jött a gyengülés. Változatlan fordulatszám és hang mellett. Ezután behúzódtunk egy ukrán kamion mögé és 70-90-es tempóval "repesztettünk". Ha kicsit nagyobb gázt adtam, rögtön kezdett "elerőtlenedni". Péceli lehajtó előtt az emelkedőn annyira bedurvult a helyzet, hogy le kellett álni. Közben hívtak szóval párperc állás után újraindítottam, felpörgettem üresben 3000-ezerig. Semmi furcsa, (ezt kipróbáltam korábban is az út során, mikor észrevettem a jelenséget, de üresben akkor is gond nélkül vette a magas fordulatszámot) nem volt, ígyhát elindultunk, onnantól ment gond nélkül ment minden, simán bírta a 150-es tempót. Valakinek valami tipp, hogy ez mi? Ezt a jelenséget múlthéten az özönvíz során tapasztaltam egyszer, de akkor durvább volt, és azóta kb. 500 km belement és nem volt semmi ilyesmi.
Én első körben üa. oldalon keresgélnék, ac pumpa, üa. szűrő. Az AC elhalása tudhat ilyet. Illetve Apám régi Sierrájában a szétesett kataliza tömítette el a kipuffot, és emeltebb fordulaton nem ment az autó sehova.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #63781 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 19:13:26 »

Köszi a tippeket  eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63782 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 20:27:53 »

Sziasztok!

Ma elvittem a kocsimat klímáshoz mert a hócipőm tele volt:( előzmények: ( 15 km-t megyek vele tökéletesen hűt, egyszer csak megáll a kompresszor és kész)
Kitakarítottam a hűtűt - pipa!  nyes

a klímaszerelő által ellenőrzött dolgok.:
nyomás - pipa  nyes
vezérlő - pipa  nyes
relék - pipa  nyes
kábel - pipa  nyes
kompresszor nem oké.  falbav
A szerelő megnézte hogy egyáltalán vesz e fel áramot - pipa (3,5A ment át rajt)  nyes
erre egy nagy csavarhúzóval benyomta a kuplungot és a klíma szépen ment:) ---> majd klíma kikapcs, és aztán bekapcs kompresszor ismét nem megy  falbav

Erre azt mondta, hogy valószínű a behúzó tekercs jó, hogy a kuplung rész van megkopva, és ha valami hézagoló gyűrűket kivesz akkor jó lehet.  Wink

Nektek mi a véleményetek?

(ismerősöm mondta, hogy van neki egy zsír új ford kompresszora és hogy első ránézésre hasonlít is, lehet hogy lehet vele valamit kezdeni., ha más nem donornak) vigyor3
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63783 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 20:51:07 »

Sziasztok!

Ma elvittem a kocsimat klímáshoz mert a hócipőm tele volt:( előzmények: ( 15 km-t megyek vele tökéletesen hűt, egyszer csak megáll a kompresszor és kész)
Kitakarítottam a hűtűt - pipa!  nyes

a klímaszerelő által ellenőrzött dolgok.:
nyomás - pipa  nyes
vezérlő - pipa  nyes
relék - pipa  nyes
kábel - pipa  nyes
kompresszor nem oké.  falbav
A szerelő megnézte hogy egyáltalán vesz e fel áramot - pipa (3,5A ment át rajt)  nyes
erre egy nagy csavarhúzóval benyomta a kuplungot és a klíma szépen ment:) ---> majd klíma kikapcs, és aztán bekapcs kompresszor ismét nem megy  falbav

Erre azt mondta, hogy valószínű a behúzó tekercs jó, hogy a kuplung rész van megkopva, és ha valami hézagoló gyűrűket kivesz akkor jó lehet.  Wink

Nektek mi a véleményetek?

(ismerősöm mondta, hogy van neki egy zsír új ford kompresszora és hogy első ránézésre hasonlít is, lehet hogy lehet vele valamit kezdeni., ha más nem donornak) vigyor3

jól mondja. Hézagolással orvosolható.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63784 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 21:02:38 »

jól mondja. Hézagolással orvosolható.

Ahoz gondolom klíma gáz le, kompresszor le, beállít , kompresszor vissza, klíma gáz vissza a sorrend?
vagy ez más hogy is kivitelezhető?
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #63785 Dátum: 2015.07.16 csütörtök, 22:24:58 »

Ahoz gondolom klíma gáz le, kompresszor le, beállít , kompresszor vissza, klíma gáz vissza a sorrend?
vagy ez más hogy is kivitelezhető?
szerintem nem kell levenni. De valaki hátha megírja holnap.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #63786 Dátum: 2015.07.17 péntek, 12:59:04 »

Egy rádió kormányvezérlő mennyi használtan? MK3-hoz.

Itt van egy link hozzá:http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Ford_gyari_radio_tavvezerlo__taviranyito_29826495.htm
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #63787 Dátum: 2015.07.17 péntek, 16:02:01 »

szerintem nem kell levenni. De valaki hátha megírja holnap.

Nekem 2 éve ugyan ez volt a klímám hibája. Sajnos a kompresszort le kellett venni. (a klímás nem vállalta,
én vettem ki a bal első lámpa helyén keresztül) Legalább spóroltam 5-10 papírt.   eplus2
Gáz le--irány haza--kompresszor ki--másik autóval kompresszor vissza--hézag beállít--kompresszor vissza--
autóval klímáshoz vissza-gáz feltöltés. Két éve hibátlan a klímám...   taps
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #63788 Dátum: 2015.07.17 péntek, 17:00:27 »

Nekem 2 éve ugyan ez volt a klímám hibája. Sajnos a kompresszort le kellett venni. (a klímás nem vállalta,
én vettem ki a bal első lámpa helyén keresztül) Legalább spóroltam 5-10 papírt.   eplus2
Gáz le--irány haza--kompresszor ki--másik autóval kompresszor vissza--hézag beállít--kompresszor vissza--
autóval klímáshoz vissza-gáz feltöltés. Két éve hibátlan a klímám...   taps

Te nagyon ügyes vagy.... A kompresszort a bal első lámpa helyén kivenni?  worship  eplus2  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #63789 Dátum: 2015.07.17 péntek, 18:43:20 »

Te nagyon ügyes vagy.... A kompresszort a bal első lámpa helyén kivenni?  worship  eplus2  wave


Hát pedig ott jött ki. Igaz kellett az asszony segédmukinak de ott vettem ki!
(ha szemben állsz az autóval akkor a bal oldali)
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.17 péntek, 18:44:54 írta Kispusi » Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #63790 Dátum: 2015.07.17 péntek, 19:26:30 »

Te nagyon ügyes vagy.... A kompresszort a bal első lámpa helyén kivenni?  worship  eplus2  wave

Nem ügyes, hanem nőgyógyász!  taps
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #63791 Dátum: 2015.07.17 péntek, 19:30:13 »

Idézetet írta: Kispusi link=topic=2.msg100,697#msg1003697 date=1437151400

Hát pedig ott jött ki. Igaz kellett az asszony segédmukinak de ott vettem ki!
(ha szemben állsz az autóval akkor a bal oldali)


Ami ugye egy balkormányos autónak a jobb..
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #63792 Dátum: 2015.07.17 péntek, 20:25:05 »

Gondolom ez alapján nem volt nehéz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Mk3_kl%C3%ADma_kompresszor_csere

Te nagyon ügyes vagy.... A kompresszort a bal első lámpa helyén kivenni?  worship  eplus2  wave
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #63793 Dátum: 2015.07.17 péntek, 20:49:43 »


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #63794 Dátum: 2015.07.17 péntek, 21:09:04 »

frankó azt gondoltam megúszom, hogy ne kelljen kivenni a kompresszort, de már látom, hogy ezt nem fogom elkerülni:((
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #63795 Dátum: 2015.07.17 péntek, 23:05:02 »



Én itt (is) a jobb oldali lámpa helyét látom.  Cool

Egy autónak (is) mindig a menetirány szerint alakul a jobb és a bal oldala.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #63796 Dátum: 2015.07.18 szombat, 07:36:41 »


Én itt (is) a jobb oldali lámpa helyét látom.  Cool

Egy autónak (is) mindig a menetirány szerint alakul a jobb és a bal oldala.  wave


Nézőpont kérdése  eplus2
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #63797 Dátum: 2015.07.18 szombat, 09:02:46 »


Ami ugye egy balkormányos autónak a jobb..

Merthogy ezzel szemben a jobbkormányosnak...?  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #63798 Dátum: 2015.07.18 szombat, 11:44:16 »

Sziasztok!
Egyik baj jön a másik után.  falbav
Az mitől lehet,  hogy amikor benyomom a kuplungot felmegy a fordulat 1400 - 1500 ra és pár másodperc után megy le 750-re?
« Utoljára szerkesztve: 2015.07.18 szombat, 11:49:28 írta nagyzotya » Naplózva
zsolt78
Vendég
« Új hozzászólás #63799 Dátum: 2015.07.18 szombat, 12:19:09 »

Nagyon köszönöm az infókat, GO szűrőcsere csúnyán elmaradt... Ezzel kezdjűk szerintem, mert meg lett véve az új anno. Ha nem múlik a baj, még írok majd.
 worship
Köszönöm mindenkinek a segítséget, meglett a baj forrása. Chiptuning (pbox) kábelköteg volt az, ami megfáradt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 [1276] 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.