Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 02:49:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 [1306] 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20682281 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #65250 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:10:17 »

Hi!

Gondoltam, miért ne lássak jobban? Szétkaptam a lámpát, hogy megnézzem, milyen állapotban van a foncsor. Hát ilyen:



A kékkel jelzett részen teljesen lejött a króm, mondjuk úgy, a vasig (nyilván nem vasból van, de mind1).
A pirossal jelzett részen csak halványabb, egyedül a közepén, azon a kis részen jött le a foncsor. A többi részen, mint a tükör, tökéletes.
Csak ahogy fotóztam, mindenféle tükröződik benne.

Kell ezt foncsoroztatni? És ha igen, hol? A gyömrőire valaki panaszkodott, hogy 1 év után bemattult.
Már többször néztem ezt az oldalt,(elmentettem anno,hátha kell valamikor)dobjál nekik egy mailt,egy próbát megér szerintem.
http://www.chromedesign.hu/
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65251 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:18:27 »

nemtudom De a régit használhatod próbababának,és azután te már tudni fogod a választ.  vigyor3  worship

Azt kiakartam vágni menet közben  nyes
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #65252 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:19:06 »

Hogy oldottak meg az ajto rohadast ? Lecsereltek muanyagra ?  vigyor3

Másképp hajtogatták a lemezt, és így az üregvédő el tudott jutni oda, ahová kellett neki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #65253 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:22:28 »

Hi!

Gondoltam, miért ne lássak jobban? Szétkaptam a lámpát, hogy megnézzem, milyen állapotban van a foncsor. Hát ilyen:

[img width=503 height=600]http://users.atw.hu/angeltdci/xenontukor.jpg

A kékkel jelzett részen teljesen lejött a króm, mondjuk úgy, a vasig (nyilván nem vasból van, de mind1).
A pirossal jelzett részen csak halványabb, egyedül a közepén, azon a kis részen jött le a foncsor. A többi részen, mint a tükör, tökéletes.
Csak ahogy fotóztam, mindenféle tükröződik benne.

Kell ezt foncsoroztatni? És ha igen, hol? A gyömrőire valaki panaszkodott, hogy 1 év után bemattult.

A fő kérdés... kell ezt foncsoroztatni?
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.27 kedd, 20:47:44 írta alf » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #65254 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:50:52 »

A fő kérdés... kell ezt foncsoroztatni?

Kell, ha jobban akarsz látni sötétben.
Nem kell, ha így is megfelel.
Én tavaly csináltam meg az enyémet (Gyömrőn), hasonló állapotban lehetett, mint a tiéd......a különbség tényleg észrevehető.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #65255 Dátum: 2015.10.27 kedd, 20:58:37 »

Már többször néztem ezt az oldalt,(elmentettem anno,hátha kell valamikor)dobjál nekik egy mailt,egy próbát megér szerintem.
http://www.chromedesign.hu/

Ezt az oldalt sokszor néztem én is és ajánlani tudom, jó a referenciájuk  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.27 kedd, 22:48:20 írta Metatron13 » Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #65256 Dátum: 2015.10.27 kedd, 21:57:18 »


Kell, ha jobban akarsz látni sötétben.
Nem kell, ha így is megfelel.
Én tavaly csináltam meg az enyémet (Gyömrőn), hasonló állapotban lehetett, mint a tiéd......a különbség tényleg észrevehető.

Köszi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #65257 Dátum: 2015.10.28 szerda, 07:03:10 »

Sziasztok. Pótoltam a profilomat. Nos elvittem kiolvastatni az autót. Egr szelep hiba. Előszőr pucoljuk, ha nincs más cseréljük. Illetve még az a kérdésem lenne, hogy meg lehet e oldani hogy a tükör becsukódjon illetve kinyíljon záráskor és nyitáskor? Illetve bal hátulról jön valami nyikorgó hang. Az mi lehet? Hátha valaki tudja. Smiley
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65258 Dátum: 2015.10.28 szerda, 07:12:36 »

Sziasztok. Pótoltam a profilomat. Nos elvittem kiolvastatni az autót. Egr szelep hiba. Előszőr pucoljuk, ha nincs más cseréljük. Illetve még az a kérdésem lenne, hogy meg lehet e oldani hogy a tükör becsukódjon illetve kinyíljon záráskor és nyitáskor? Illetve bal hátulról jön valami nyikorgó hang. Az mi lehet? Hátha valaki tudja. Smiley

Az EGR szelep tisztítás nem valós megoldás. Nem az a hibája, hogy koszos, hanem megkopik.
Meg lehet oldani a tükör befordulást. Kell hozzá olyan tükör és be kell vezetékezni a kocsit, ha nincs. Semmi értelme egyébként, főleg ha befagy.
Hidd el, neked sem hiányzik.
A bal hátulról jövő nyikorgó hangot senki nem fogja neked tudni megmondani a számítógép mögül.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65259 Dátum: 2015.10.28 szerda, 08:09:33 »

Hi!

Gondoltam, miért ne lássak jobban? Szétkaptam a lámpát, hogy megnézzem, milyen állapotban van a foncsor. Hát ilyen:

A kékkel jelzett részen teljesen lejött a króm, mondjuk úgy, a vasig (nyilván nem vasból van, de mind1).
A pirossal jelzett részen csak halványabb, egyedül a közepén, azon a kis részen jött le a foncsor. A többi részen, mint a tükör, tökéletes.
Csak ahogy fotóztam, mindenféle tükröződik benne.

Kell ezt foncsoroztatni? És ha igen, hol? A gyömrőire valaki panaszkodott, hogy 1 év után bemattult.

Az ott rez. Ez kell a muanyagra, mert ehhez "tapad" a krom bevonat.
Neked Xenon van, vagy normal ?
Naplózva

blah blah blah
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #65260 Dátum: 2015.10.28 szerda, 08:17:20 »

Uraim,

ismét hozzátok fordulok egy kérdéssel, eddig mindig segítő hozzáállást tapasztaltam itt, ezért köszönet  worship

Adott egy 2004-es 1.8-as Mondeo (125 LE), a jelenség a következő: megállás előtt, már gurulás közben, benyomott kuplungnál nem ejti a fordulatszámot, hanem tartja olyan 1200 körül - ez még talán normális - és megálláskor felpörgeti a motort 2000 vagy fölé. Produkálja mindezt dugóban araszoláskor - extrém idegesítő - de normál sebességről való megállásnál is. Arra jöttem rá, hogy ha pl. lámpánál megálláskor végig benyomva tartom a kuplungot, akkor nem pörgeti fel a motort. Dugóban araszolásnál, parkolásnál - tehát 1-esben, 3-5 km/hnál ez sem segít. Azon túl hogy gondolom a járókelők hülyének néznek, ahogy bőgő motorral parkolok Smiley leginkább az idegesít, hogy feleslegesen fogy az üzemanyag és hogy nem valamilyen meghibásodás jele-e ez?

A szerelőm még régen azt mondta, ezt a fordulatszámtartást a váltó kímélése miatt használja a Ford. Lehetséges ez?

Köszönöm a válaszokat  worship
Naplózva
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #65261 Dátum: 2015.10.28 szerda, 08:50:21 »

Sziasztok!
Van egy MK3-as 2004 februári mondeom 2000 tdci majdnem 300e km-rel, és kb másfél hónapja kigyulladt menet közben az izzító lámpa, és villogás közben megállt.... Elvittem a szerelőmhöz - általános autószerelő - és kiolvasta a kódott, mondta, hogy vagy porlasztó, vagy magasnyomású szivattyú..... Sad próbáltam laikusan a neten beírva a hibát keresni valami "kedvezőbb" lehetőséget, mire kidobott 7-8 féle okot, a termosztáttól a porlasztóig. Szerelőm kivette a porlasztókat, és elküldte bevizsgálni, az eredmény kiváló volt! Akkor jött a magasnyomású, azt is bevizsgálták, kiváló volt! Nem adta fel, újból, egy másik műhelyben bevizsgáltatta a porlasztókat, megint kiváló volt! Majd csak nem akart elindúlni, így megpróbálta hátha dugulás lehet. Így is történt. Sajnos, amikor az egyik alkalommal a tankoláskor adalékot öntöttem bele - hogy védjem a porlasztókat (!)  /Spuri/ valószínű, a kupakba beleszorulhatott az a kis alufólia lapka, ami biztonságosan lezárja a kupak alatti részt, és ez a tankba beleesett... ezt megtalálva a tank és a motor közti kis "kosárban" kivette.Smiley Összerakta, és pöcre elindult.  Amikor az első porlasztócsúcsokat bevizsgáltatta, akkor kapott hozzá alátétett, de a második bevizsgálás után már nem adtak garnitúrát, illetve réz alátétet kapott, amit Ő nem akart betenni, mivel nem az való hozzá! Visszarakta az előbbi alátétet, Mentem vele kb 40 km, és már közben is az alapjárat üresben nagyon rángatott.. 750-1100 fordulaton ingázott az óra. Visszavittem, és próbálta újra kiolvasni. Szétszedte újból, majd észrevette, hogy a frissen cserélt olajban gázolaj is van...., majd feladta, és egy szakszervízbe elhúzatta. Ott azt állapították meg, hogy magasnyomású szivattyú rossz.... Visszahúzta, szétszedte, és a porlasztó, valamint a magasnyomású is már rossz! ( Az alapjárati rángatás, igaz, nem ennyire erősen, de kb. 250e-től időnként érezhető volt, majd elmúlt egy időre, később vissza-visszatért..., de ennyire nem volt érezhető. ) Most úgy néz ki, hogy a motor halál, így nem tudom mit tegyek, mivel amennyit ráköltenék, majdnem annyit is ér talán az autó.... Mit lehet tenni, volt-e már ilyen tapasztalata valakinek? Nem akarok senkit hibáztatni, a megoldást keresem!! Köszönöm a segítséget előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.28 szerda, 11:19:01 írta balatoni_mondeos » Naplózva
Héford
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51



E-mail
« Új hozzászólás #65262 Dátum: 2015.10.28 szerda, 10:55:51 »

Az EGR szelep tisztítás nem valós megoldás. Nem az a hibája, hogy koszos, hanem megkopik.
Meg lehet oldani a tükör befordulást. Kell hozzá olyan tükör és be kell vezetékezni a kocsit, ha nincs. Semmi értelme egyébként, főleg ha befagy.
Hidd el, neked sem hiányzik.
A bal hátulról jövő nyikorgó hangot senki nem fogja neked tudni megmondani a számítógép mögül.


Köszi a választ. Majd azt is leirom hogy mi volt a nyikorgó hang. Smiley
Naplózva

Ford mondeo mk3 2.0 Benzin /2004/ Ghia (sedan)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #65263 Dátum: 2015.10.28 szerda, 16:53:32 »

Sziasztok .volt itt az ajtóbeázásra néhány megoldás illetve kép el tudná azt nekem valaki küldeni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #65264 Dátum: 2015.10.28 szerda, 19:48:21 »

Sziasztok!
Van egy MK3-as 2004 februári mondeom 2000 tdci majdnem 300e km-rel, és kb másfél hónapja kigyulladt menet közben az izzító lámpa, és villogás közben megállt.... Elvittem a szerelőmhöz - általános autószerelő - és kiolvasta a kódott, mondta, hogy vagy porlasztó, vagy magasnyomású szivattyú..... Sad próbáltam laikusan a neten beírva a hibát keresni valami "kedvezőbb" lehetőséget, mire kidobott 7-8 féle okot, a termosztáttól a porlasztóig. Szerelőm kivette a porlasztókat, és elküldte bevizsgálni, az eredmény kiváló volt! Akkor jött a magasnyomású, azt is bevizsgálták, kiváló volt! Nem adta fel, újból, egy másik műhelyben bevizsgáltatta a porlasztókat, megint kiváló volt! Majd csak nem akart elindúlni, így megpróbálta hátha dugulás lehet. Így is történt. Sajnos, amikor az egyik alkalommal a tankoláskor adalékot öntöttem bele - hogy védjem a porlasztókat (!)  /Spuri/ valószínű, a kupakba beleszorulhatott az a kis alufólia lapka, ami biztonságosan lezárja a kupak alatti részt, és ez a tankba beleesett... ezt megtalálva a tank és a motor közti kis "kosárban" kivette.Smiley Összerakta, és pöcre elindult.  Amikor az első porlasztócsúcsokat bevizsgáltatta, akkor kapott hozzá alátétett, de a második bevizsgálás után már nem adtak garnitúrát, illetve réz alátétet kapott, amit Ő nem akart betenni, mivel nem az való hozzá! Visszarakta az előbbi alátétet, Mentem vele kb 40 km, és már közben is az alapjárat üresben nagyon rángatott.. 750-1100 fordulaton ingázott az óra. Visszavittem, és próbálta újra kiolvasni. Szétszedte újból, majd észrevette, hogy a frissen cserélt olajban gázolaj is van...., majd feladta, és egy szakszervízbe elhúzatta. Ott azt állapították meg, hogy magasnyomású szivattyú rossz.... Visszahúzta, szétszedte, és a porlasztó, valamint a magasnyomású is már rossz! ( Az alapjárati rángatás, igaz, nem ennyire erősen, de kb. 250e-től időnként érezhető volt, majd elmúlt egy időre, később vissza-visszatért..., de ennyire nem volt érezhető. ) Most úgy néz ki, hogy a motor halál, így nem tudom mit tegyek, mivel amennyit ráköltenék, majdnem annyit is ér talán az autó.... Mit lehet tenni, volt-e már ilyen tapasztalata valakinek? Nem akarok senkit hibáztatni, a megoldást keresem!! Köszönöm a segítséget előre is!
rossz helyre vittétek.nem szakszervízbe kell vinni,hanem szakműhelybe pl: www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balatoni_mondeos
Vendég
« Új hozzászólás #65265 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 06:15:54 »

rossz helyre vittétek.nem szakszervízbe kell vinni,hanem szakműhelybe pl: www.filepdiesel.hu

Koszonom valaszod. Bar, ebbol csak a magam "hulyesegemet" tudom levonni, de a problemat, igy meg nem orvosoltam..... De igazad van. Koszonom!
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #65266 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 07:09:38 »

Sziasztok .volt itt az ajtóbeázásra néhány megoldás illetve kép el tudná azt nekem valaki küldeni?

Volt igen én most ezt szerkesztem a hétvégén ha kész lesz átküldöm neked az anyagot!  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #65267 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:22:11 »

Sziasztok!

Az elektromos dolgoknál már felvetettem az aktuális gondom. Felvetem itt is hátha valaki tud segíteni:

Lecseréltem a régi aksit egy újra, s a következő probléma lépett fel:

Abszolút nem működik a központi zár sem távirányítóval, sem kulccsal. A kulcs csak a vezető oldali ajtót nyitja. Ami érdekes, hogy amikor nyitnék vagy zárnék (kulccsal vagy távirányítóval) a belső világítás fel le kapcsol, ahogy azt kell neki ilyenkor. Tehát az a rész működik Smiley

Létezik, hogy kisült valamilyen biztosíték? Van külön a központi zárnak is? Esetleg más ötlet?

Köszi előre is!

Üdv.: Sofi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65268 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 10:27:52 »

Sziasztok!

Az elektromos dolgoknál már felvetettem az aktuális gondom. Felvetem itt is hátha valaki tud segíteni:

Lecseréltem a régi aksit egy újra, s a következő probléma lépett fel:

Abszolút nem működik a központi zár sem távirányítóval, sem kulccsal. A kulcs csak a vezető oldali ajtót nyitja. Ami érdekes, hogy amikor nyitnék vagy zárnék (kulccsal vagy távirányítóval) a belső világítás fel le kapcsol, ahogy azt kell neki ilyenkor. Tehát az a rész működik Smiley

Létezik, hogy kisült valamilyen biztosíték? Van külön a központi zárnak is? Esetleg más ötlet?

Köszi előre is!

Üdv.: Sofi

Megcsinaltad amit irtam ? biztiket ellenorizted ?
Naplózva

blah blah blah
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #65269 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 18:35:21 »

Volt igen én most ezt szerkesztem a hétvégén ha kész lesz átküldöm neked az anyagot!  integet2
worship worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #65270 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 18:50:04 »

worship worship worship worship

Hol ázol be az ajtóknál?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #65271 Dátum: 2015.10.30 péntek, 10:52:32 »

Hol ázol be az ajtóknál?

Háá mindenki beázik?  vigyor3
Jók ezek a Mondeok, nem? Ha azt megoldanánk valahogy, hogy az ajtónál bejutott víz átmossa a szőnyegeket és utána távozzon is valahol, még nyernénk is, mert tiszta lenne a szőnyeg mindig.

Én várok egy nagy esőt, hogy megoldottam-e a beázást vagy nem. Szélvédőnél tuti, de az ajtókra kíváncsi vagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.30 péntek, 10:54:59 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65272 Dátum: 2015.10.30 péntek, 12:41:20 »

Háá mindenki beázik?  vigyor3
Jók ezek a Mondeok, nem? Ha azt megoldanánk valahogy, hogy az ajtónál bejutott víz átmossa a szőnyegeket és utána távozzon is valahol, még nyernénk is, mert tiszta lenne a szőnyeg mindig.

Én várok egy nagy esőt, hogy megoldottam-e a beázást vagy nem. Szélvédőnél tuti, de az ajtókra kíváncsi vagyok.


HEHE én nem azok be hála az égnek.  És remélem nem is fogok
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #65273 Dátum: 2015.10.30 péntek, 13:00:55 »

HEHE én nem azok be hála az égnek.  És remélem nem is fogok

Én sem szivárgok. Kop-kop.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #65274 Dátum: 2015.10.30 péntek, 13:29:40 »

A videon lathato jelenseg, zajhatas (kelepelo hang) milyen problemara vezetheto vissza? Valakinek volt mar hasonlo problemaja?

http://m.youtube.com/watch?v=tieC8qEy7Ic
Naplózva
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #65275 Dátum: 2015.10.30 péntek, 14:11:45 »

Háá mindenki beázik?  vigyor3


Nem, csak Győzike... Wink eplus2

Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65276 Dátum: 2015.10.30 péntek, 15:22:36 »

Sziasztok Dunaújváros közelében ki tud hibát olvasni??  Vagy Campona közelében???  Székesfehérvár?Huh? Sad

Ma érdekeset produkált az auto, 2 hete csak városban járok vele, 2 km et Max 5.  
Gyújtás várok,  elalszik az aminek kell inditanek és semmi, olyan volt mintha lemerült volna az aksi, 0 fordítom a kulcsot és égve maradt a piros fagy lámpa a sárga a motorkod ( szinte minden)  koszorul a motor és közben sipolt a hang ami szokott a motor térben leallitaskor ( valami szelep vissza záró vagy mi)  nem sokáig csináltam így. Leallit kulcs ki várok vissza és szépen elundult.  Most mentem vele 50 km az autópályán és szépen elindult.  
Szerinted??  Aksi lemerült??  Én arra tippelek

Sima f.OS aksi van benne,  savas vagy mi.  Márciusi aksi
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.30 péntek, 19:15:10 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #65277 Dátum: 2015.10.30 péntek, 15:41:57 »

 taps taps taps

Nem, csak Győzike... Wink eplus2


Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #65278 Dátum: 2015.10.30 péntek, 18:46:21 »

Hol ázol be az ajtóknál?
Küszöbnél ami van műanyag ott szokott vizes lenni
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kattisa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Új hozzászólás #65279 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:08:41 »

Sziasztok tudnátok segíteni ,hogy tudnám le venni mk3 váltógombot sérülés mentesen.  falbav
Naplózva

Kattisa
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65280 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:11:43 »

Sziasztok tudnátok segíteni ,hogy tudnám le venni mk3 váltógombot sérülés mentesen.  falbav
 Tekered balra és kész  hehe nyes
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.30 péntek, 19:13:23 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #65281 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:50:13 »

Sziasztok!

Van egy kis kopás gondom a szellőzés beállítás paneljénél. Szeretném megkérdezni találkoztatok-e ilyesmivel és hogy orvosolható-e? Csak cserével, vagy van valami módszer?

Kép:

Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65282 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:52:18 »

Sziasztok!

Van egy kis kopás gondom a szellőzés beállítás paneljénél. Szeretném megkérdezni találkoztatok-e ilyesmivel és hogy orvosolható-e? Csak cserével, vagy van valami módszer?

Kép:

http://kepfeltoltes.hu/thumb/151030/12200417_960724163986223_173256530_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

En most vettem szinte " újat " de nekem is ilyen.  Most próbálok kitalalni rá valamit :/
Ha te tudsz majd valamit írd meg légyszíves
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.30 péntek, 19:55:50 írta alf » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Flember
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #65283 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:56:02 »

En most vettem szinte " újat " de nekem is ilyen.  Most próbálok kitalalni rá valamit :/
Ha te tudsz majd valamit írd meg légyszíves

Írok ha kitalálok valamit, de a gyanúm hogy ez csak cserével megoldható. Viszont ha ez ilyen gondolom elég sok bontotté is ilyen, az új meg egy vagyon. szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65284 Dátum: 2015.10.30 péntek, 20:00:02 »

Írok ha kitalálok valamit, de a gyanúm hogy ez csak cserével megoldható. Viszont ha ez ilyen gondolom elég sok bontotté is ilyen, az új meg egy vagyon. szomoru1

Igen ez is bontott de olyan mint a tiéd.  A régit szetszedtem és azon fogok próbálkozni. 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #65285 Dátum: 2015.10.30 péntek, 20:47:51 »

Sziasztok segítségre lenne szükségem generátort cseréltem az autón mk3 tddi mondeo összeraktam mindent rendessen akarok inditani ráadom a gyújtást nem izzit mind két hópihe folyamatosan világit nem csinál semmit nem reagál semmire mi lehet a gond letiltott az inditásgátló?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65286 Dátum: 2015.10.30 péntek, 20:50:07 »

Sziasztok segítségre lenne szükségem generátort cseréltem az autón mk3 tddi mondeo összeraktam mindent rendessen akarok inditani ráadom a gyújtást nem izzit mind két hópihe folyamatosan világit nem csinál semmit nem reagál semmire mi lehet a gond letiltott az inditásgátló?

Ezek szerint mégsem.

Akku nincs lemerülve?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #65287 Dátum: 2015.10.30 péntek, 20:52:44 »

Ezek szerint mégsem.

Akku nincs lemerülve?


Nincs lemerülve ha ráadom a gyújtást az órában levő lednek nem kellene elaludni mert nekem folyamatosan villog
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65288 Dátum: 2015.10.30 péntek, 20:54:23 »

Nincs lemerülve ha ráadom a gyújtást az órában levő lednek nem kellene elaludni mert nekem folyamatosan villog

Folyamatosan világítania kell, akkor inaktív az immo.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #65289 Dátum: 2015.10.30 péntek, 20:56:54 »

Folyamatosan világítania kell, akkor inaktív az immo.
nekem ugyan ugy villog mint mikor nincs ráadva a gyújtás de az izzitás jelző nem is világit a biztositékja jó azt megnéztem
az nem befolyásol semmit hogy majdnem két hétig nem volt rajta az akkusarú
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65290 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:04:21 »

Nekem úgy rémlik, hogy villog amíg nincs bent kulcs, gyújtás ráadásakor egy hosszabbat világít, és utána elalszik, ha minden rendben.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65291 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:08:12 »

nekem ugyan ugy villog mint mikor nincs ráadva a gyújtás de az izzitás jelző nem is világit a biztositékja jó azt megnéztem
az nem befolyásol semmit hogy majdnem két hétig nem volt rajta az akkusarú

Nincs felismerve a kulcs kódja.
Próbáld ki másik kulccsal. Vagy akku saru le pár percre.  (Sosem szabad úgy felrakni az akku sarut, hogy a gyújtáskapcsolóban van a kulcs!)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #65292 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:09:14 »

Nekem úgy rémlik, hogy villog amíg nincs bent kulcs, gyújtás ráadásakor egy hosszabbat világít, és utána elalszik, ha minden rendben.

Nekem nem ugyan úgy villog mi lehet a probléma
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65293 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:13:24 »

Nekem nem ugyan úgy villog mi lehet a probléma

Gyújtás után ~ 5 mp -ig folyamatosan világít, akkor megtörtént a kulcs felismerés. Indít az autó.
Kb. egy percig villog szabályosan. Utána véletlenszerűen. Ilyenkor aktív az immobiliser.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #65294 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:13:40 »

Nincs felismerve a kulcs kódja.
Próbáld ki másik kulccsal. Vagy akku saru le pár percre.  (Sosem szabad úgy felrakni az akku sarut, hogy a gyújtáskapcsolóban van a kulcs!)

Az a baj hogy nincs másik kulcsom nem kaptam meg amikor vettem az autot
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65295 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:14:04 »

Nekem nem ugyan úgy villog mi lehet a probléma

Itt írom az első sorban.

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1023217#msg1023217
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65296 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:15:30 »

Az a baj hogy nincs másik kulcsom nem kaptam meg amikor vettem az autot

Ez hiba volt!
Egy kulccsal autót venni?  Shocked  Ráadásul még a címed is rajta van az adásvételin.  taps

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gabesz7808
Vendég
« Új hozzászólás #65297 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:22:05 »

Ez hiba volt!
Egy kulccsal autót venni?  Shocked  Ráadásul még a címed is rajta van az adásvételin.  taps



Tudom hogy hiba volt de nem tudok mit tenni
Akkor itthon nem tudom feltanitani a kulcsot igaz
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65298 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:27:48 »

Sziasztok Dunaújváros közelében ki tud hibát olvasni??  Vagy Campona közelében???  Székesfehérvár?Huh? Sad
Vagy valaki egyáltalán van??

Ma érdekeset produkált az auto, 2 hete csak városban járok vele, 2 km et Max 5.  
Gyújtás várok,  elalszik az aminek kell inditanek és semmi, olyan volt mintha lemerült volna az aksi, 0 fordítom a kulcsot és égve maradt a piros fagy lámpa a sárga a motorkod ( szinte minden)  koszorul a motor és közben sipolt a hang ami szokott a motor térben leallitaskor ( valami szelep vissza záró vagy mi)  nem sokáig csináltam így. Leallit kulcs ki várok vissza és szépen elundult.  Most mentem vele 50 km az autópályán és szépen elindult.  
Szerinted??  Aksi lemerült??  Én arra tippelek

Sima f.OS aksi van benne,  savas vagy mi.  Márciusi aksi

?
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65299 Dátum: 2015.10.30 péntek, 23:38:19 »

?

fehérvár
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 [1306] 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.