Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:48:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 [1313] 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21847896 alkalommal)
0 Felhasználó és 168 vendég van a témában
fazer070
Vendég
« Új hozzászólás #65600 Dátum: 2015.11.17 kedd, 19:05:54 »

Az oldallégzsák az ülésben van. De azt meg amúgyis kiveszed mert ha kiveszed az egész ülést jobban hozzáférsz leszedni a műanyagokat.

Köszi a gyors választ!

Azt tudom hogy az ülésben van, csak azt nem, hogy mennyire a szerves része az öv a légzsáknak.Értem ez alatt ha én elkezdem kiszedni az övet akkor remélem nem nyílik rám a légzsák, vagy azért érdemes áramtalanítani is az autót? Még egy kérdéssel zaklatnálak, kell valami spec szerszám hozzá?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #65601 Dátum: 2015.11.17 kedd, 19:33:18 »

Köszi a gyors választ!

Azt tudom hogy az ülésben van, csak azt nem, hogy mennyire a szerves része az öv a légzsáknak.Értem ez alatt ha én elkezdem kiszedni az övet akkor remélem nem nyílik rám a légzsák, vagy azért érdemes áramtalanítani is az autót? Még egy kérdéssel zaklatnálak, kell valami spec szerszám hozzá?
Az ülés kivételéhez nem. Kell csillagcaavarhuzó, 7,10 dugókulcs, 15,45torx
6 10es fejű csavar fogja a padlóhoz az ülést, torx vagy csillagfejű a sin borítását hátul, egy 7es fejű a központi csatlakozót, az öv bekötési pontja csak felemelt ülésnél férhető jól hozzá, azt egy 45ös torx csavar fogja. Utana lehet levenni a gumikéderek alsó részét, a küszöb müanyagborítást majd az oszlop takarókat. Emlékeim szerint csak a felső takaró van csavarozva. Mielőtt at ülest lekötöd, azért ne add rá a gyújtást vagy 10percig, azt akkor nem ver pofán a légzsák.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #65602 Dátum: 2015.11.18 szerda, 06:47:04 »

  Sziasztok! Amikor a vizpumpám beadta kulcsot utána volt 1 kis szervoolaj szivárgásom mert 1 billincsem megadta magát a német szerelö rózsaszinüt öntött bele és mondta nem baj ha elötte zöld volt azotta sincs semmi gond. worship
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy az utána töltés más színű olajjal nem okozott problémát. Az viszont tudomásul kell venni, hogy a gyártó cégek nem véletlenül adják meg a specifikációs adatokat. Nem tartom célszerűnek a különböző egymástól eltérő termékek kevergetését. Megváltozhat az emulzió, csomósodás, és még sok egyéb nem várt kellemetlenség adódhat belőle. A piros az piros a zöld meg zöld. Szerintem nem véletlenül más a színük. Ha 5 évente egyszer lecseréled a teljes rendszerben az olajat akkor sem egy nagy összeg. Jobb a békesség.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #65603 Dátum: 2015.11.18 szerda, 07:37:57 »

Szervusztok!

Először is köszönöm az infókat és a segítséget amit itt a fórumon kaptam.

- Az ingyenes logócserével kapcsolatban max. 10 éves korú autókig.
- A kilyukadt intercooler csővel kapcsolatban. Ezt holnap cseréli ki a szerelő. Remélem meg fog szűnni a kocsi erős füstölése és visszaáll majd a régi jó fogyasztás.
- A műszerfalvilágítással kapcsolatban. Nagyon hasznos és jó a leírás ami az égők cseréjéről szól. És kicseréltem a fényszóró kapcsolópanelt olyanra amin van műszerfalvilágítás  fényerősség szabályzó. Tökéletesen működik. Köszönöm az infót a bontott alkatrésszel kapcsolatban!

Sajnos a vezetőűlés fűtés még mindig nem jó. Ellenőríztem a fűtésszálakat az ülésben azokkal nincs gond. A szaki szerint a kis fekete dobozban levő vezérlés halt meg. Cserélt már valaki ilyet?

És még egy kérdés: járt már valaki úgy, hogy leparkolt, elfordította a kulcsot, kivette, és még mindig járt a motor. Tegnap meglepődtem rendesen. (visszatettem és erőteljesebb elfordításra már harmadszor reagált.)

Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #65604 Dátum: 2015.11.18 szerda, 12:09:05 »

Sziasztok!
Hogyan vagy hol tudom légteleníteni a hűtőrendszert?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65605 Dátum: 2015.11.18 szerda, 12:22:25 »

Sziasztok!
Hogyan vagy hol tudom légteleníteni a hűtőrendszert?


Nem kell/lehet külön. Illetve járatással.
(Hivatalosan talán 2500-on pár percig és előtte a max főlé a szint 2 cm-el, majd kihűlés után szint ellenőrzés/beállítás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65606 Dátum: 2015.11.18 szerda, 12:55:50 »

Szervusztok!

Először is köszönöm az infókat és a segítséget amit itt a fórumon kaptam.

- Az ingyenes logócserével kapcsolatban max. 10 éves korú autókig.
- A kilyukadt intercooler csővel kapcsolatban. Ezt holnap cseréli ki a szerelő. Remélem meg fog szűnni a kocsi erős füstölése és visszaáll majd a régi jó fogyasztás.
- A műszerfalvilágítással kapcsolatban. Nagyon hasznos és jó a leírás ami az égők cseréjéről szól. És kicseréltem a fényszóró kapcsolópanelt olyanra amin van műszerfalvilágítás  fényerősség szabályzó. Tökéletesen működik. Köszönöm az infót a bontott alkatrésszel kapcsolatban!

Sajnos a vezetőűlés fűtés még mindig nem jó. Ellenőríztem a fűtésszálakat az ülésben azokkal nincs gond. A szaki szerint a kis fekete dobozban levő vezérlés halt meg. Cserélt már valaki ilyet?

És még egy kérdés: járt már valaki úgy, hogy leparkolt, elfordította a kulcsot, kivette, és még mindig járt a motor. Tegnap meglepődtem rendesen. (visszatettem és erőteljesebb elfordításra már harmadszor reagált.)



A hóérzékelő szálak is rendben? Ellenállás értéke is?
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #65607 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:09:00 »


Nem kell/lehet külön. Illetve járatással.
(Hivatalosan talán 2500-on pár percig és előtte a max főlé a szint 2 cm-el, majd kihűlés után szint ellenőrzés/beállítás.

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #65608 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:14:02 »

A hóérzékelő szálak is rendben? Ellenállás értéke is?

Ezeket nem néztem! Hol tudom leellenőrízni?
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65609 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:21:43 »

Ezeket nem néztem! Hol tudom leellenőrízni?

A kis vezérlő dobozból kijövő, kisebb keresztmetszetű vezetékek. Fekete, fekete-barna, ilyesmi. Nem emlékszem már nekem mennyi volt az ellenállás, talán etis-ben benne van.
Naplózva
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #65610 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:33:41 »

A kis vezérlő dobozból kijövő, kisebb keresztmetszetű vezetékek. Fekete, fekete-barna, ilyesmi. Nem emlékszem már nekem mennyi volt az ellenállás, talán etis-ben benne van.

Értem! Köszönöm, de ennyire nem értek hozzá! És mérőműszerem sincs!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65611 Dátum: 2015.11.18 szerda, 13:46:29 »

Értem! Köszönöm, de ennyire nem értek hozzá! És mérőműszerem sincs!

És az autóvillamosságis ember sem nézte / mérte?
Én most ősszel javítottam sajátot, és abban nem a fűtőpárna vezetékeivel volt gond, hanem az érzékelés volt megszakadva.

Szerk: Az, hogy nem áll le vagy gyújtáskapcsoló, vagy egyéb elektromos hiba, de az is lehet, hogy a saját olaján megy a motor. Amikor megpróbáltad leállítani, akkor belső világítás felkapcsolt, klíma lekapcsolt? Tehát megtörtént minden ami normál leállításnál szokott?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.18 szerda, 13:51:56 írta tpmportal » Naplózva
Krisz001
Vendég
« Új hozzászólás #65612 Dátum: 2015.11.18 szerda, 23:54:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy az utána töltés más színű olajjal nem okozott problémát. Az viszont tudomásul kell venni, hogy a gyártó cégek nem véletlenül adják meg a specifikációs adatokat. Nem tartom célszerűnek a különböző egymástól eltérő termékek kevergetését. Megváltozhat az emulzió, csomósodás, és még sok egyéb nem várt kellemetlenség adódhat belőle. A piros az piros a zöld meg zöld. Szerintem nem véletlenül más a színük. Ha 5 évente egyszer lecseréled a teljes rendszerben az olajat akkor sem egy nagy összeg. Jobb a békesség.  wave
Tisztelettel László! worship

Sziasztok!
Köszönöm a segítségeket, mint kiderült én vagyok analfabéta, és a tartály kívülről, és a tartyálba nézve az olaj is teljesen zöldnek tűnt, ennek ellenére belenyúlva az olaj szép piros volt. Ment is a rengeteg helyen írt Transmax Dex III-bele (piros, Castrol).
Igazából én csak itt a fúrumon láttam a zöld ajánlást, más helyeken pirosat ajánlottak. Dehát kinek mi. Smiley
Naplózva
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #65613 Dátum: 2015.11.19 csütörtök, 05:09:21 »

És az autóvillamosságis ember sem nézte / mérte?
Én most ősszel javítottam sajátot, és abban nem a fűtőpárna vezetékeivel volt gond, hanem az érzékelés volt megszakadva.

Szerk: Az, hogy nem áll le vagy gyújtáskapcsoló, vagy egyéb elektromos hiba, de az is lehet, hogy a saját olaján megy a motor. Amikor megpróbáltad leállítani, akkor belső világítás felkapcsolt, klíma lekapcsolt? Tehát megtörtént minden ami normál leállításnál szokott?

1. Köszi az infót. Ma megyek szerelőhöz, megnézetem vele amit mondasz.

2. Bár akkor nagyon meglepődtem, és nappal volt, de úgy rémlik mintha nem kapcsolódott volna fel a belső világítás.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #65614 Dátum: 2015.11.21 szombat, 10:32:48 »

Sziasztok!
Baratomnak van egy focus cmax-ja.
Nem régen vette es csak a potkulcsot adtak hozza, ami nem távirányítós. Most csinaltatott hozza egy bicska kulcsot és probaljuk felprogramozni.
A gombok már működnek rajta. Nyitja, zárja az autót de nem tudjuk beinditani vele 
Van esetleg lehetőség arra hogy inditson is?
Köszönöm szépen !
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #65615 Dátum: 2015.11.21 szombat, 11:00:24 »

Sziasztok!
Baratomnak van egy focus cmax-ja.
Nem régen vette es csak a potkulcsot adtak hozza, ami nem távirányítós. Most csinaltatott hozza egy bicska kulcsot és probaljuk felprogramozni.
A gombok már működnek rajta. Nyitja, zárja az autót de nem tudjuk beinditani vele 
Van esetleg lehetőség arra hogy inditson is?
Köszönöm szépen !

Át kell rakni a transzpordert, vagy mit...j
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #65616 Dátum: 2015.11.21 szombat, 11:39:20 »

Sziasztok!

Nekem is kulcsos gondom van, átraktam mindent a régi bicskából az újba, elemet cseréltem, nyitás-zárás megy viszont gyújtás ráadásnál az órában a led egy vilanás utűn szünet, utána folyamatosan villog és nem indít.
Valakinek valami tipp?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #65617 Dátum: 2015.11.21 szombat, 11:49:08 »

Sziasztok!

Nekem is kulcsos gondom van, átraktam mindent a régi bicskából az újba, elemet cseréltem, nyitás-zárás megy viszont gyújtás ráadásnál az órában a led egy vilanás utűn szünet, utána folyamatosan villog és nem indít.
Valakinek valami tipp?

Szerintem az immo kapszula nem kerülhetett át, de csak tipp.  smile
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #65618 Dátum: 2015.11.21 szombat, 12:00:37 »

Szerintem az immo kapszula nem kerülhetett át, de csak tipp.  smile

Köszönöm a tippet de átkerült minden.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65619 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:14:35 »

Sziasztok!
Baratomnak van egy focus cmax-ja.
Nem régen vette es csak a potkulcsot adtak hozza, ami nem távirányítós. Most csinaltatott hozza egy bicska kulcsot és probaljuk felprogramozni.
A gombok már működnek rajta. Nyitja, zárja az autót de nem tudjuk beinditani vele 
Van esetleg lehetőség arra hogy inditson is?
Köszönöm szépen !

Egy kis üvegkapcsula van valahol a régi kulcsban. Bele szokták önteni a gumiba a belsejében, ki kell vágni belőle. Az az immobilizer jeladója.

Próbálj úgy indítani az új kulccsal, hogy mellé teszed a régit. Ha megy, akkor ez a baj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #65620 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:37:29 »

Egy kis üvegkapcsula van valahol a régi kulcsban. Bele szokták önteni a gumiba a belsejében, ki kell vágni belőle. Az az immobilizer jeladója.

Próbálj úgy indítani az új kulccsal, hogy mellé teszed a régit. Ha megy, akkor ez a baj.

AndyA

Köszönöm szépen a segítséget!
Sajnos neki a sima muanyag kulcsa van és fél szetszedni, nehogy két használhatatlan kulcsa legyen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65621 Dátum: 2015.11.21 szombat, 14:41:53 »

Köszönöm szépen a segítséget!
Sajnos neki a sima muanyag kulcsa van és fél szetszedni, nehogy két használhatatlan kulcsa legyen.

Pedig muszáj lesz... Vagy szerezzen bontósoktól egy alkalmas "eldobható" kulcsot, és szedje ki abból a transzpondert.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #65622 Dátum: 2015.11.21 szombat, 18:49:32 »

Sziasztok!

Ma délutáni bütykölés eredménye:

http://kepfeltoltes.hu/view/151121/DSC_1153_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Lehet, hogy ez csak nekem új, de nekem hátul nem volt lábtérvilagítás.  smile  A 12 voltot a szivargyújtóról vettem, a testet az első lábtérvilagításról. A vezetéket a szőnyeg alatt vezettem el így én mindkét első ülést kivettem. Az izzófoglalatot az ülés közepére erősítettem így ha előre vagy hátra mozdítani az ülést akkor a "fény" is mozdul ( persze kellő hosszúságú vezetéket hagytam ).

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #65623 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 08:38:20 »

Hali!

Bicskakulcs!

Nagyon jó dolog és köszönet mégegyszer AndyA-nak!Egy problémám van.Tegnap ósön mister minit....."Hát mi ezt nem tudjuk megreszelni,ez speciális kulcsmásolás"....fasza mondom...holnap keresek valamilyen kulcsost aki foglalkozik ezzel...Amúgy minden műxik.Az indítás egyenlőre úgy,h a régi üres kulcsot teszem az indítóba és mellé az újat:-DDDD
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65624 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 09:17:42 »

Hali!

Bicskakulcs!

Nagyon jó dolog és köszönet mégegyszer AndyA-nak!Egy problémám van.Tegnap ósön mister minit....."Hát mi ezt nem tudjuk megreszelni,ez speciális kulcsmásolás"....fasza mondom...holnap keresek valamilyen kulcsost aki foglalkozik ezzel...Amúgy minden műxik.Az indítás egyenlőre úgy,h a régi üres kulcsot teszem az indítóba és mellé az újat:-DDDD

Kulcskirály
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #65625 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 10:17:34 »

Hali!

Bicskakulcs!

Nagyon jó dolog és köszönet mégegyszer AndyA-nak!Egy problémám van.Tegnap ósön mister minit....."Hát mi ezt nem tudjuk megreszelni,ez speciális kulcsmásolás"....fasza mondom...holnap keresek valamilyen kulcsost aki foglalkozik ezzel...Amúgy minden műxik.Az indítás egyenlőre úgy,h a régi üres kulcsot teszem az indítóba és mellé az újat:-DDDD

Pesten a legolcsóbbak, jól és gyorsan dolgoznak.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #65626 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 10:20:19 »

Sziasztok!

Nekem is kulcsos gondom van, átraktam mindent a régi bicskából az újba, elemet cseréltem, nyitás-zárás megy viszont gyújtás ráadásnál az órában a led egy vilanás utűn szünet, utána folyamatosan villog és nem indít.
Valakinek valami tipp?

Megpróbáltam mellérakni a másik kulcsot és úgy sem indít.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65627 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 10:35:47 »

Hali!

Bicskakulcs!

Nagyon jó dolog és köszönet mégegyszer AndyA-nak!Egy problémám van.Tegnap ósön mister minit....."Hát mi ezt nem tudjuk megreszelni,ez speciális kulcsmásolás"....fasza mondom...holnap keresek valamilyen kulcsost aki foglalkozik ezzel...Amúgy minden műxik.Az indítás egyenlőre úgy,h a régi üres kulcsot teszem az indítóba és mellé az újat:-DDDD

West End Mister Minit megoldja, vagy a Flóriánban az emeleten az öreg kulcsmásolós még olcsóbb is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #65628 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 10:36:27 »

Megpróbáltam mellérakni a másik kulcsot és úgy sem indít.

Azzal kicsit játszani kell, hogy hová. Próbálkozz más pozíciókkal, elvileg mennie kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #65629 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 10:41:50 »

Megpróbáltam mellérakni a másik kulcsot és úgy sem indít.
Alatta felette oldalt is próbáltad? 1-2 centi is számíthat. A régi  Vectrámmal csak ügy működött, hogy kormányburkolat le régi kulcs immóra ragaszt( kicsi dobozka a kulcsnyílás körül) burkolat vissza vidáman használ.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.22 vasárnap, 11:43:38 írta alf » Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #65630 Dátum: 2015.11.22 vasárnap, 10:53:34 »

Azzal kicsit játszani kell, hogy hová. Próbálkozz más pozíciókkal, elvileg mennie kell.

AndyA

Próbáltam a kulcs oldalán, a kapcsoló környékén, viszont ha azt a kucsot rakom bele azzal működik.
A bicskánál pedig azért cseréltem csak a burkolatot mert a gomb résznél kinyúlt a gumi, ugyanúgy átraktam a belsőt, elemet cseréltem, gombok működnek indítás nem.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mazsi1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #65631 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 07:12:39 »

Sziasztok!

Előre bocsátom, lehet egyszerű és nektek egyértelmű dolgot fogok kérdezni, s talán butának fogtok tartani, de megkérdezem, mert nem értek hozzá.

Eddig még nem tapasztaltam, de ma reggel (-2 fok volt) mikor elindítottam a kocsit akkor rövid idő után egy piros lámpánál azt hallottam hogy morog valami, mintha egy másik motor is működne a kocsiban. Ahogy az autót leállítottam, kinyitottam az autót és a hang is leállt lassan és abbahagyott. Ez az első telem a kocsival és azt gondoltam, hogy üzemanyag fűtésmotor, vagy állófűtés motor lehet beépítve a kocsiba? Vagy ha nem akkor mi lehet? Köszi ha mégsem hülyéztek le és válaszoltok! Smiley
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCI SE 130 LE kombi (MK3)
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #65632 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 11:37:13 »

Sziasztok.

A következő történt most velem. Kanyarodnék az autóval de rohadt nehéz tekernem a kormányt. Eléggé morgó hangot adott a kormány az elfordításkor. Felnyitom a géptetőt, hát csak úgy ömlik kifelé a szervó tartályból az olaj. Gondolom, hogy ez nem normális, de mitől van ez?

Valakinek volt már ilyennel tapasztalata?
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65633 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:27:43 »

Sziasztok.

A következő történt most velem. Kanyarodnék az autóval de rohadt nehéz tekernem a kormányt. Eléggé morgó hangot adott a kormány az elfordításkor. Felnyitom a géptetőt, hát csak úgy ömlik kifelé a szervó tartályból az olaj. Gondolom, hogy ez nem normális, de mitől van ez?

Valakinek volt már ilyennel tapasztalata?

Szervó szivattyút hajtó ékszíj meg van? Forog a szervó szivattyú tengelye?
Ha nem működik a szervó szivattyú, akkor a kormány forgatása visszanyomja az olajat a tartályba, ahonnan kifolyik mivel nem "viszi" el a szivattyú és nem kering az olaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #65634 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:31:23 »

Szervó szivattyút hajtó ékszíj meg van? Forog a szervó szivattyú tengelye?
Ha nem működik a szervó szivattyú, akkor a kormány forgatása visszanyomja az olajat a tartályba, ahonnan kifolyik mivel nem "viszi" el a szivattyú és nem kering az olaj.

Most nem tudom megnézni, de pár óra múlva igen, hogy megvan e a szíj. Ez egy körön van a generátor szíjjal? Mármint a szervó szivattyú.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65635 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:35:41 »

Most nem tudom megnézni, de pár óra múlva igen, hogy megvan e a szíj. Ez egy körön van a generátor szíjjal? Mármint a szervó szivattyú.

Nem. A váltó felöli oldalon találod.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65636 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:35:45 »

Most nem tudom megnézni, de pár óra múlva igen, hogy megvan e a szíj. Ez egy körön van a generátor szíjjal? Mármint a szervó szivattyú.

Nem. Ha nincs meg a szíj, akkor a vízpumpa sem dolgozik....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #65637 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:42:41 »

Nem. A váltó felöli oldalon találod.

ok. köszi. megnézem délután.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #65638 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 12:43:26 »

Nem. Ha nincs meg a szíj, akkor a vízpumpa sem dolgozik....

Köszönöm szépen a segítséget.
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
nyaril89
Vendég
« Új hozzászólás #65639 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 14:40:36 »

Sziasztok !
Egy fura problémával küzdök , ezért is forulok hozzátok hátha tud valaki segíteni nekem .. Mondeo mk3 2.0Tddi ről lenne szó . Kuplung pedálom zörög de csak 1800-2000 fordulattartományban . Kinyomott állapotban semmi rendelleneséget nem tapasztaltam .. Ha valaki tapasztalt hasonló problémát , az legyen szives irjon . Köszönöm!
Naplózva
bigali
Vendég
« Új hozzászólás #65640 Dátum: 2015.11.23 hétfő, 21:54:48 »

Köszönöm, próbálkoztam néhánynál, de végül is más lett lett a megoldás.

Talán másnak is hasznos lehet az infó. A lényeg, hogy a szervócső átbújt a hollanderen, mivel a csővéget tartó zégergyűrű elkopott. A Nagyautónál teljes csőcserét javasoltak, ami nem 2 fillér. Szerencsémre a szerelőm utánanézett a dolognak, és lehet kapni külön csővéget kompletten hollanderrel, zégergyűrűvel, tömítéssel.

A szett 5300 Ft volt (a cső ennek kb 8-10szerese lett volna). Szóval sikerült gyakorlatilag fillérekből megoldani a dolgot (persze plusz munkadíj és szervóolaj)


Szia.

Nekem is ilyenre lenne szükségem, a hollander, az a toldat csavar ami bele megy a szervó szivattyúba meg a tömítések kellenek. Tudsz segíteni? Ha igen ide írj egy mailt: g@e38.hu

Köszönöm
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #65641 Dátum: 2015.11.24 kedd, 11:29:58 »


Szia.

Nekem is ilyenre lenne szükségem, a hollander, az a toldat csavar ami bele megy a szervó szivattyúba meg a tömítések kellenek. Tudsz segíteni? Ha igen ide írj egy mailt: g@e38.hu

Köszönöm

Cromax.hu
Csatlakozó hollandi.Klubtag ár 1985Ft. vigyor3
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/kormany_mechanika_hidraulika/szervocso_es_alkatreszei/szervocso_hollandi_anya_ford_12018
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.24 kedd, 14:58:18 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #65642 Dátum: 2015.11.24 kedd, 15:50:52 »


Jajj de utálom ezt ... háromszor szopatott meg a szervó tömítése ... persze a fél motort le kell bontani érte.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #65643 Dátum: 2015.11.24 kedd, 18:55:58 »

Sziasztok!

Létezik olyan Fl2-es külső visszapillantó tükör, ami mechanikusan állítható?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65644 Dátum: 2015.11.24 kedd, 19:19:35 »

Sziasztok!

Létezik olyan Fl2-es külső visszapillantó tükör, ami mechanikusan állítható?


Nem tartom valószínűnek. Miért? Ott az elektromos....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #65645 Dátum: 2015.11.24 kedd, 19:59:04 »

Nem tartom valószínűnek. Miért? Ott az elektromos....


Valóban, csak sajnos nem az én autómba.  Sad
van arról leírás, hogyan lehet átalakítani?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #65646 Dátum: 2015.11.24 kedd, 20:08:26 »

Sziasztok. Olyan dologra lettem figyelmes, hogy amint mínusz fok volt reggel az ajtók zárjai megbolondultak. Kinyitni kinyitott az összes, de bezárni már nem tudtam. Bezárt utána mindjárt ki is nyitottak a zárak, de amint melegedett az idő megjavultak.

Ez mitől lehet? illetve van rá valami megoldás?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #65647 Dátum: 2015.11.24 kedd, 20:31:08 »

Sziasztok. Olyan dologra lettem figyelmes, hogy amint mínusz fok volt reggel az ajtók zárjai megbolondultak. Kinyitni kinyitott az összes, de bezárni már nem tudtam. Bezárt utána mindjárt ki is nyitottak a zárak, de amint melegedett az idő megjavultak.

Ez mitől lehet? illetve van rá valami megoldás?
A BE ajtózáradnál lehet,hogy ott a hiba. FL elötti(fehér)ajtózárak sajna egy idő után megbolondulnak a FL(fekete)ajtózár már megbízhatóbb. WD-40 segíthet,de nem végleges(ajtón lévő 3 csavarból az alsót kicsavarod és ott tolod be a wd40-t)
A vízlehúzód milyen állapotú,mert ott is beázhat és pont a zárnál csinál fura dolgokat a víz,pára.De ezek nem törvényszerű dolgok,csak a tapasztalat ezt mutatja.
Távnyóval minden rendben?
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.24 kedd, 20:32:52 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #65648 Dátum: 2015.11.24 kedd, 20:46:25 »

A BE ajtózáradnál lehet,hogy ott a hiba. FL elötti(fehér)ajtózárak sajna egy idő után megbolondulnak a FL(fekete)ajtózár már megbízhatóbb. WD-40 segíthet,de nem végleges(ajtón lévő 3 csavarból az alsót kicsavarod és ott tolod be a wd40-t)
A vízlehúzód milyen állapotú,mert ott is beázhat és pont a zárnál csinál fura dolgokat a víz,pára.De ezek nem törvényszerű dolgok,csak a tapasztalat ezt mutatja.
Távnyóval minden rendben?


Köszönöm a választ. Távirányítóval esős vagy meleg időseb mindegy nyit és zár, de amint mínusz van ezt csinálja. A vízlehúzó szerintem még jó állapotú.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #65649 Dátum: 2015.11.25 szerda, 08:54:59 »

Ma reggel megnéztem jobban és kulccsal nyit és zár, de távirányítóról csak nyit, de zárni már nem tud. De csakis ezekben a mínuszokban csinálja. Ilyenkor is még mindig általában a B.E ajtózár a hibás?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Oldalak: 1 ... 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 [1313] 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.