Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:29:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 [1370] 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21877945 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68450 Dátum: 2016.05.31 kedd, 20:24:14 »

Sziasztok. Erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_bor-digit-klima-10199320

Nem igazán találok mostanában 2.0-t pedig eljött az ideje hogy vegyek egyet. Az 1.8 125LE mennyire ajánlott? Abból több a választék de a 2.0 felé húznék..
az 1.8 nem a legjobb kunstrukció. én inkább a 2.0-t venném
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68451 Dátum: 2016.05.31 kedd, 20:25:34 »

Sziasztok. Erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_bor-digit-klima-10199320

Nem igazán találok mostanában 2.0-t pedig eljött az ideje hogy vegyek egyet. Az 1.8 125LE mennyire ajánlott? Abból több a választék de a 2.0 felé húznék..
így képekről egész vállalható, amit látok hogy van hibája azt pár 10eft-ból meg lehet csinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ramon
Vendég
« Új hozzászólás #68452 Dátum: 2016.05.31 kedd, 20:30:18 »

így képekről egész vállalható, amit látok hogy van hibája azt pár 10eft-ból meg lehet csinálni

Engem a kilométeróra állás és a csak városi használat aggaszt valamiért..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68453 Dátum: 2016.05.31 kedd, 20:35:40 »

Engem a kilométeróra állás és a csak városi használat aggaszt valamiért..
mi az aggasztó benne?

valamennyire már utána lehet járni a km állásnak.
pesti taxikban 4-600ekm-t is elmennek ezek a motorok.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #68454 Dátum: 2016.05.31 kedd, 21:15:54 »

Akkor maradok az 1.8-nál, 5 személlyel nagyon ritkán megyek, pályázni se gyakran fogok. Úgy érzem elég nekem is a 125LE, köszönöm a segítséged!:)

Gondold át nagyon az 1.8-at. Nekem az van szerencsém volt idáig vele, de amit írtak utánam is, hogy rizikós főleg az ok miatt amit írtam.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68455 Dátum: 2016.05.31 kedd, 21:17:32 »

Engem a kilométeróra állás és a csak városi használat aggaszt valamiért..

Szivosor  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ramon
Vendég
« Új hozzászólás #68456 Dátum: 2016.05.31 kedd, 21:34:14 »

Szivosor  vigyor3

Elég sokat olvastam a fórumon a szívósor problémáról, az a része annyira nem aggaszt igazából mert van rá megoldás...a kérdés mennyire vigyáztak az autóra, inkább vennék magánszemélytől de ezt pont kereskedésben árulják de egész jól felszerelt azért tetszett meg..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #68457 Dátum: 2016.05.31 kedd, 22:40:40 »

Gondold át nagyon az 1.8-at. Nekem az van szerencsém volt idáig vele, de amit írtak utánam is, hogy rizikós főleg az ok miatt amit írtam.
mindegy, hogy hol és hogyan használod az 1.8at a vég eléri ígyis úgyis nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #68458 Dátum: 2016.06.01 szerda, 06:54:39 »

mindegy, hogy hol és hogyan használod az 1.8at a vég eléri ígyis úgyis nyes

Bízom benne, hogy nem Smiley sok 2.0 is zabálja az olajat. Én évi kb 10ezer km megyek és szeretném 1-2 max 3 éven belül lecserélni egy dieselre, szóval addig csak kibírja Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68459 Dátum: 2016.06.01 szerda, 07:38:18 »

Bízom benne, hogy nem Smiley sok 2.0 is zabálja az olajat. Én évi kb 10ezer km megyek és szeretném 1-2 max 3 éven belül lecserélni egy dieselre, szóval addig csak kibírja Smiley

Te beutemezted, hogy 1-2-3 even belul felulsz a szoporollerre ? szep jovokep  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #68460 Dátum: 2016.06.01 szerda, 08:13:09 »

Sziasztok. Erről mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_ghia_executive_bor-digit-klima-10199320

Nem igazán találok mostanában 2.0-t pedig eljött az ideje hogy vegyek egyet. Az 1.8 125LE mennyire ajánlott? Abból több a választék de a 2.0 felé húznék..

Akkor inkább várj még és ha sikerül találni akkor kétezrest vegyél  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
v.karoly
Vendég
« Új hozzászólás #68461 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:13:15 »

Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a kilométer órám angol 140000 mérföldel mennyi kilométert mutatna ha lecserélném egy kilométeresre? Annyit mutatna mint amennyi a beszerzett órában volt vagy amennyi mérföld a kocsiban volt és a km-es órát belehet álitani hogy annyit mutasson amennyi a kocsiban van Köszi
Naplózva
vityirobert
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



E-mail
« Új hozzászólás #68462 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:16:08 »

Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a kilométer órám angol 140000 mérföldel mennyi kilométert mutatna ha lecserélném egy kilométeresre? Annyit mutatna mint amennyi a beszerzett órában volt vagy amennyi mérföld a kocsiban volt és a km-es órát belehet álitani hogy annyit mutasson amennyi a kocsiban van Köszi
Az új órában lévőt mutatná.  eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
vityirobert
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



E-mail
« Új hozzászólás #68463 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:21:49 »

Sziasztok,

a gyári kipufogóra lehet normálisan kinéző kipufugóvéget tenni? Vagyis létezik tudomásotok szerint olyan ami a haljítottra illeszthető és nem ronda? Cheesy
Valami ilyesmire gondolnék:
http://www.ebay.co.uk/itm/Mercedes-Exhaust-Tip-Muffler-Trim-Pipe-Chrome-S-Class-W220-S-280-320-350-400-430-/281861218210
http://lscar.ru/files/products/8176_1.800x600w.JPG?3eba745891f23c3c7318799acad9ab8e
Naplózva

Ford Mondeo 2003 MK3 Hatchback 1.8 125PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68464 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:22:18 »

Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a kilométer órám angol 140000 mérföldel mennyi kilométert mutatna ha lecserélném egy kilométeresre? Annyit mutatna mint amennyi a beszerzett órában volt vagy amennyi mérföld a kocsiban volt és a km-es órát belehet álitani hogy annyit mutasson amennyi a kocsiban van Köszi

Be lehet állítani, van erre "szakember". Jó pénzért... De ér annyit az egész?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #68465 Dátum: 2016.06.01 szerda, 09:43:26 »

Te beutemezted, hogy 1-2-3 even belul felulsz a szoporollerre ? szep jovokep  vigyor3

Minden típusban és motorfajtában kilehet fogni a jót és rosszat Smiley Nekem tetszik a benzines is meg diesel is. Smiley De elfelejtettem  hozzá tenni elnézést, hogy ha dieselt tudnék venni akkor az mk4 lenne ha Ford mellett maradnék.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68466 Dátum: 2016.06.01 szerda, 10:15:48 »

Minden típusban és motorfajtában kilehet fogni a jót és rosszat Smiley Nekem tetszik a benzines is meg diesel is. Smiley De elfelejtettem  hozzá tenni elnézést, hogy ha dieselt tudnék venni akkor az mk4 lenne ha Ford mellett maradnék.

Te tudod...Mondjuk igy pont jo, hogy elotte benyasat veszel, mert mikor lecsereled dizlire, akkor fogod igazan erezni a torodest  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #68467 Dátum: 2016.06.01 szerda, 10:30:48 »

Amit linkeltél az nekem nem bizalom gerjesztő. Nekem 1.8 van 125 paci kombi. Az én igényeimnek elegendő. Elismerem persze ha 5en ülünk a kocsiban akkor megérzi rendesen de elég sok autó megérzi az 5 személyt.

Szerintem az 1.8 azért rizikósabb mert sok ember sokat vár tőle és tapossa mint állat ezáltal sanszos hogy 1liter olaj/200-400 km fog enni.

Autópályán és városban ebbe bele tartozik budapest is nekem nem volt még gondom az erejével, pályán is vígan vitte a 180at. (persze nem itthon Cheesy )

Ha választhatnék akkor én is 2.0 fele mennék, de mikor én vettem a kocsit, akkor is inkább 1.8ak voltak.
wow1 Ez most komoly?? Ez így akár 5l/1000km is lehet a leírtak alapján. Így meg egy 15e km-es olajcsere periódus alatt min. 10-12l olaj?? Ez még viccnek is rossz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #68468 Dátum: 2016.06.01 szerda, 10:35:46 »

Minden típusban és motorfajtában kilehet fogni a jót és rosszat Smiley Nekem tetszik a benzines is meg diesel is. Smiley De elfelejtettem  hozzá tenni elnézést, hogy ha dieselt tudnék venni akkor az mk4 lenne ha Ford mellett maradnék.
MK4 dízel sokkal jobb, mint az MK3 volt. Persze mellényúlni lehet mindkét szériában, függetlenül attól, hogy benzin vagy dízel.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68469 Dátum: 2016.06.01 szerda, 16:10:35 »

wow1 Ez most komoly?? Ez így akár 5l/1000km is lehet a leírtak alapján. Így meg egy 15e km-es olajcsere periódus alatt min. 10-12l olaj?? Ez még viccnek is rossz.

Atment vegyestuzelesube. Benya/olaj (dizel)  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68470 Dátum: 2016.06.01 szerda, 16:11:02 »

MK4 dízel sokkal jobb, mint az MK3 volt. Persze mellényúlni lehet mindkét szériában, függetlenül attól, hogy benzin vagy dízel.

Persze, mert fiatalabb...MKIII is igy indult  vigyor3
Nem is tudom ki dicserte halalba, es probalt meggyozni arrol, hogy mennyire jo a TDCI es megbizhato, meg elpusztithatatlan, ja es neki sikerult 3literes fogyit is kihozni belole  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.01 szerda, 16:13:20 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68471 Dátum: 2016.06.01 szerda, 16:15:12 »

Minden típusban és motorfajtában kilehet fogni a jót és rosszat Smiley Nekem tetszik a benzines is meg diesel is. Smiley De elfelejtettem  hozzá tenni elnézést, hogy ha dieselt tudnék venni akkor az mk4 lenne ha Ford mellett maradnék.

Akkor inkabb vegyel valami eletronyosat. A dizli technologia a vilag legkornyezetszennyezobb penztemetoje.
Naplózva

blah blah blah
ramon
Vendég
« Új hozzászólás #68472 Dátum: 2016.06.01 szerda, 16:42:19 »

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, maradok a 2.0-nál!  Wink
Naplózva
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #68473 Dátum: 2016.06.01 szerda, 17:53:02 »

wow1 Ez most komoly?? Ez így akár 5l/1000km is lehet a leírtak alapján. Így meg egy 15e km-es olajcsere periódus alatt min. 10-12l olaj?? Ez még viccnek is rossz.

Ezek azok a számok amiket mások írtak olajfogyasztásra Smiley
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68474 Dátum: 2016.06.01 szerda, 18:16:21 »

Ezek azok a számok amiket mások írtak olajfogyasztásra Smiley

Nos, ekkora olajfogyasztas mar nyilvan sejtet valami hibat  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68475 Dátum: 2016.06.01 szerda, 19:08:20 »

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget, maradok a 2.0-nál!  Wink

2.5 V6...?  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68476 Dátum: 2016.06.01 szerda, 20:17:01 »

2.5 V6...?  eplus2

AndyA

3.0 ST220 ?  eljen vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Christiann
Vendég
« Új hozzászólás #68477 Dátum: 2016.06.01 szerda, 21:30:01 »

Sziasztok

Nem tudom jó helyen érdeklődök-e van e valaki aki Angliából behozna egy autót számomra donornak
MK3 Mondeo....
Ha igen priviben keressen meg...

Köszönöm előre is..
Naplózva
mipl
Vendég
« Új hozzászólás #68478 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 06:46:25 »

Sziasztok!  help
2.0 TDCI '06-os kocsim ablaktörlő-kapcsolója rendetlenkedik. Pontosabban, szakaszos üzemmódba kapcsolva egyet töröl, aztán semmi. Akárhova tekerem a számozott kapcsolót, nem töröl. Sima és gyors üzemmódban tökéletesen működik. Légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj! Lehet, hogy ki kell cserélni az egész kapcsolót vagy tudom házilagosan javítani? Köszi a hozzáértő válaszokat előre is! Üdv: M.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68479 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 07:00:55 »

Sziasztok!  help
2.0 TDCI '06-os kocsim ablaktörlő-kapcsolója rendetlenkedik. Pontosabban, szakaszos üzemmódba kapcsolva egyet töröl, aztán semmi. Akárhova tekerem a számozott kapcsolót, nem töröl. Sima és gyors üzemmódban tökéletesen működik. Légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj! Lehet, hogy ki kell cserélni az egész kapcsolót vagy tudom házilagosan javítani? Köszi a hozzáértő válaszokat előre is! Üdv: M.

Szerintem cserélni kell a kart. Egyszer próbáltam szerelni, nem nagyon lehet, mert nem tudod szétszedni. Vagyis nehéz. Műanyag fülecskék mindenhol, összepattintott részek stb. Vegyél egyet bontóból és akkor csak bepattintod a régi helyére.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #68480 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 09:08:47 »

Sziasztok!  help
2.0 TDCI '06-os kocsim ablaktörlő-kapcsolója rendetlenkedik. Pontosabban, szakaszos üzemmódba kapcsolva egyet töröl, aztán semmi. Akárhova tekerem a számozott kapcsolót, nem töröl. Sima és gyors üzemmódban tökéletesen működik. Légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj! Lehet, hogy ki kell cserélni az egész kapcsolót vagy tudom házilagosan javítani? Köszi a hozzáértő válaszokat előre is! Üdv: M.

egész véletlenül nem automata ablaktörlőd van?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #68481 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 09:37:25 »

Persze, mert fiatalabb...MKIII is igy indult  vigyor3
Nem is tudom ki dicserte halalba, es probalt meggyozni arrol, hogy mennyire jo a TDCI es megbizhato, meg elpusztithatatlan, ja es neki sikerult 3literes fogyit is kihozni belole  vigyor3
Nagyon más konstrukció a kettő. És az első MK4-ek már lassan 9 évesek. MK3-hoz csokorban veszik a porlasztócsúsokat, és Vik-nél úgy sorakoznak a polcon a CMP-k, mint máshol a pincében a befőttek  vigyor3 A lendkereket meg rutinból cserélik, és esti ima helyett is a kinyomó cikkszámát mormolja mindenki Cheesy

MK3-ban ezek a hibák nagyon korán kiderültek, aztán maradtak is Smiley MK4 dízel sem hibátlan, de közel nem olyan göthös, mint az MK3. Plusz ezerszer csendesebb, kultúráltabb, és olyan igazán füstöt okádó MK4-et nem is láttam még, míg az MK3-ak egy intenzív gyorsításnál azért csíkkal jelölik az útvonalat Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #68482 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 09:38:35 »

Nos, ekkora olajfogyasztas mar nyilvan sejtet valami hibat  vigyor3
Jah. Túl sok a benzin az olajban  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68483 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 16:17:09 »

Nagyon más konstrukció a kettő. És az első MK4-ek már lassan 9 évesek. MK3-hoz csokorban veszik a porlasztócsúsokat, és Vik-nél úgy sorakoznak a polcon a CMP-k, mint máshol a pincében a befőttek  vigyor3 A lendkereket meg rutinból cserélik, és esti ima helyett is a kinyomó cikkszámát mormolja mindenki Cheesy

MK3-ban ezek a hibák nagyon korán kiderültek, aztán maradtak is Smiley MK4 dízel sem hibátlan, de közel nem olyan göthös, mint az MK3. Plusz ezerszer csendesebb, kultúráltabb, és olyan igazán füstöt okádó MK4-et nem is láttam még, míg az MK3-ak egy intenzív gyorsításnál azért csíkkal jelölik az útvonalat Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg, hogy ne értsek egyet a véleményeddel. Mármint, hogy az MKIII egy "rosszul megtervezett roncshalmaz". Az általad említett hibák léteznek ugyan de nem jelenthető ki általánosságban, hogy mindenki ezzel küszködne. Az én gépemben lassan 200 ezer km lesz és még minden az eredeti rajta, és nincs semmi jele annak, hogy rövid időn belül bármit is cserélni kéne fődarab tekintetében. A probléma az, hogy nagyon sok több 100 ezer km-t futott visszatekert órával külföldről behozott gép került forgalomba, aminél a fődarabok cseréje viszont evidens. Az MKIV mondeók sem probléma mentesek, ahogy olvasgatom a topikokat. Szerintem jobb ha nem fogalmazunk meg általánosságban ilyen lesúlytó véleményt egy adott tipusról. Egy elégedett MKIII tulajdonos. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.02 csütörtök, 16:20:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #68484 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 16:37:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg, hogy ne értsek egyet a véleményeddel. Mármint, hogy az MKIII egy "rosszul megtervezett roncshalmaz". Az általad említett hibák léteznek ugyan de nem jelenthető ki általánosságban, hogy mindenki ezzel küszködne. Az én gépemben lassan 200 ezer km lesz és még minden az eredeti rajta, és nincs semmi jele annak, hogy rövid időn belül bármit is cserélni kéne fődarab tekintetében. A probléma az, hogy nagyon sok több 100 ezer km-t futott visszatekert órával külföldről behozott gép került forgalomba, aminél a fődarabok cseréje viszont evidens. Az MKIV mondeók sem probléma mentesek, ahogy olvasgatom a topikokat. Szerintem jobb ha nem fogalmazunk meg általánosságban ilyen lesúlytó véleményt egy adott tipusról. Egy elégedett MKIII tulajdonos. wave
Tisztelettel László! worship
Ne érts félre, elégedett vagyok én is. Különben már rég eldobtam volna. Az enyémben annyi km van, amit mutat, mert ismerőstől vettem. Jelenleg 220e km. 125e-vel vettem, és 6e km után kilukadt az egyik dugattyúm, hibás pcs működés miatt, aminek az eredménye egy motor ki - dugattyú csere - motor vissza - 4 pcs csere lett, gyaníthatod, hogy nem 35e volt a javítás. De a kocsi 3 hetes volt nálam, amikor az M7-en Lepsény mellett megállt a pályán, mert a CMP úgy döntött, hogy neki így most kell egy kis pihenő. Nyilván a CMP se szólt előre, hogy ne indulj haza Siófokról, mert bizony a leállósávban fogsz várni a vontató autóra Smiley De a dugattyú se jelzett, hogy Fenyvesnél ha padlót nyomok az autópálya gyorsítósávban, akkor elpukkan.

(Jobban végiggondolva, lehet az M7-el van baja a kocsinak, mert ott térdelt le a dugattyú is, meg korábban a CMP is  vigyor3 )

Szóval ezeket csak azért mondom, mert attól, hogy nincs előjele, még nem jelenti azt, hogy nem is következik be. A defektet se tudod előre, aztán mégis egyszer csak felnire eresztett gumival, anyázva rugdalod a kerékkulcsot az út szélén.

Viszont azóta a kocsimnak semmi baja. Tankolom, cserélem az olajat, szűrőket, féket, gumikat, csapágyat, de ezek ugye normálisak. A "dyzelségéből" fakadó dolgokkal nincs bajom. És persze nem hibátlan az MK4 dízele sem, de akár a fórumos, akár a népítéletes, akár egyéb véleményeket olvasva közel sem olyan kehes, mint az MK3. Tapasztalatom (egyelőre) nincs vele, de előbb-utóbb eljönnek majd azok az idők is  Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #68485 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 16:54:18 »

Ne érts félre, elégedett vagyok én is. Különben már rég eldobtam volna. Az enyémben annyi km van, amit mutat, mert ismerőstől vettem. Jelenleg 220e km. 125e-vel vettem, és 6e km után kilukadt az egyik dugattyúm, hibás pcs működés miatt, aminek az eredménye egy motor ki - dugattyú csere - motor vissza - 4 pcs csere lett, gyaníthatod, hogy nem 35e volt a javítás. De a kocsi 3 hetes volt nálam, amikor az M7-en Lepsény mellett megállt a pályán, mert a CMP úgy döntött, hogy neki így most kell egy kis pihenő. Nyilván a CMP se szólt előre, hogy ne indulj haza Siófokról, mert bizony a leállósávban fogsz várni a vontató autóra Smiley De a dugattyú se jelzett, hogy Fenyvesnél ha padlót nyomok az autópálya gyorsítósávban, akkor elpukkan.

(Jobban végiggondolva, lehet az M7-el van baja a kocsinak, mert ott térdelt le a dugattyú is, meg korábban a CMP is  vigyor3 )

Szóval ezeket csak azért mondom, mert attól, hogy nincs előjele, még nem jelenti azt, hogy nem is következik be. A defektet se tudod előre, aztán mégis egyszer csak felnire eresztett gumival, anyázva rugdalod a kerékkulcsot az út szélén.

Viszont azóta a kocsimnak semmi baja. Tankolom, cserélem az olajat, szűrőket, féket, gumikat, csapágyat, de ezek ugye normálisak. A "dyzelségéből" fakadó dolgokkal nincs bajom. És persze nem hibátlan az MK4 dízele sem, de akár a fórumos, akár a népítéletes, akár egyéb véleményeket olvasva közel sem olyan kehes, mint az MK3. Tapasztalatom (egyelőre) nincs vele, de előbb-utóbb eljönnek majd azok az idők is  Wink
Tisztelt Fórumtárs!
Azért ez a hsz, már más képet fest mint az előző. smile
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #68486 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 18:01:28 »

Csőváz mindenkinek

Apósom kombi mk3-ában cserélni akarom a bal első ajtóban a zárat, mert az autó 2002 évjáratú.   rinya
Néha már szarakszik a központi zár. Szereztem hozzá egy fl utáni zárat.
Van valami amire csere közben  kell figyelni?   Azon kívül, hogy hideg legyen a sör....
Egyszerű cserélni vagy atomfizikusi bizonyítvány kell?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68487 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 18:28:54 »

Csőváz mindenkinek

Apósom kombi mk3-ában cserélni akarom a bal első ajtóban a zárat, mert az autó 2002 évjáratú.   rinya
Néha már szarakszik a központi zár. Szereztem hozzá egy fl utáni zárat.
Van valami amire csere közben  kell figyelni?   Azon kívül, hogy hideg legyen a sör....
Egyszerű cserélni vagy atomfizikusi bizonyítvány kell?

Szia!

Nem nagy kunszt, csak ne kapkodj és mindent rendesen rakj a helyére.  nyes

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68488 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 18:31:35 »

Csőváz mindenkinek

Apósom kombi mk3-ában cserélni akarom a bal első ajtóban a zárat, mert az autó 2002 évjáratú.   rinya
Néha már szarakszik a központi zár. Szereztem hozzá egy fl utáni zárat.
Van valami amire csere közben  kell figyelni?   Azon kívül, hogy hideg legyen a sör....
Egyszerű cserélni vagy atomfizikusi bizonyítvány kell?

Csőváz!

Tessék, itt egy videó. Döntsd el, hogy neked nehéz e vagy sem. Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=SEF2RGogkaA
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #68489 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 18:50:43 »

Csőváz!

Tessék, itt egy videó. Döntsd el, hogy neked nehéz e vagy sem. Cheesy
https://www.youtube.com/watch?v=SEF2RGogkaA

Egy kis kiegészítés.

A ablakemelő kapcsoló panel azért nem jár ilyen könnyen ki, így azt ne erőltesd. Vedd le az ajtó panelt és csak akkor csatlakoztasd le az ablakemelő kapcsolókat.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #68490 Dátum: 2016.06.02 csütörtök, 19:41:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
Engedd meg, hogy ne értsek egyet a véleményeddel. Mármint, hogy az MKIII egy "rosszul megtervezett roncshalmaz". Az általad említett hibák léteznek ugyan de nem jelenthető ki általánosságban, hogy mindenki ezzel küszködne. Az én gépemben lassan 200 ezer km lesz és még minden az eredeti rajta, és nincs semmi jele annak, hogy rövid időn belül bármit is cserélni kéne fődarab tekintetében. A probléma az, hogy nagyon sok több 100 ezer km-t futott visszatekert órával külföldről behozott gép került forgalomba, aminél a fődarabok cseréje viszont evidens. Az MKIV mondeók sem probléma mentesek, ahogy olvasgatom a topikokat. Szerintem jobb ha nem fogalmazunk meg általánosságban ilyen lesúlytó véleményt egy adott tipusról. Egy elégedett MKIII tulajdonos. wave
Tisztelettel László! worship

 taps integet2 wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #68491 Dátum: 2016.06.03 péntek, 16:56:10 »

Üdv!
Az egyik mondeos ismerősömnek kormánytekerés közben sziszeg valami...gondolom a szervó.
Olyan mint ha levegő lenne.
Elmondása szerint szervófolyadék van a gépben. A szíjat is nemrég cseréltette.
Van valami házi patika/gyógymód? vagy a kormányszervója kezd meghalni?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #68492 Dátum: 2016.06.03 péntek, 20:52:39 »

Üdv!
Az egyik mondeos ismerősömnek kormánytekerés közben sziszeg valami...gondolom a szervó.
Olyan mint ha levegő lenne.
Elmondása szerint szervófolyadék van a gépben. A szíjat is nemrég cseréltette.
Van valami házi patika/gyógymód? vagy a kormányszervója kezd meghalni?

Szervo olaj csere. Előtte, utána Xado gél.
Ha nem segít, akkor szivattyú csere.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #68493 Dátum: 2016.06.03 péntek, 21:41:29 »

Sziasztok !

Nem megoldást várok, azt majd szerdán a szerelő mondja meg Cheesy
Csak tippeket Smiley

A sztori a következő: elvittem a gépet klímatöltésre (kicsit szuszogott szegénykém de azért hűtött..) + ózonos klímatisztításra.

Mikor mentem érte azzal fogadtak, hogy "van egy kis baj"... Elkezdték először az ózonos tisztítást, bekapcsolt klímával az összes szellőző kinyitva stb. alapjáraton 45 percig nyomatták, mikor elmondásuk szerint füst dőlt ki durván a motorháztető alól. Az a tipikus égett bakelit szag. Gyorsan leállították, akksiról levették, de nem tudták megmondani, honnan jött a füst...

Na mondom nézzük már meg. Van még egy kis bakelit szag a motorháztető hangszigetelő szivacsa körül még érezni. De gond nélkül indul a kocsi. Ventilátor megy, generátor tölt, hosszbordás mindent forgat. klíma kuplung kapcsol ki be, szóval reagál a gombra. Csövek nem kemények, motorolaj szép, és jó olaj illatú. hűtővíz szép amilyennek lennie kell, minden más folyadék is rendben.

Ezekután feltöltötték a klímát, szivárgást nem talált a gépezet. 400 gramm gázt fejtettek le (rég volt töltve évek óta nem) .. és 700 grammot töltöttek bele.

Klíma megy, hűt is. Azóta semmi jelenség. Gyorsan átgurultam a szerelőmhöz, és így első blikkre ő sem talált semmit. De kövi héten esedékes a hosszbordás szij csere, majd akkor átnézi.

Egyszóval mi az édes apjafasza füstölhetett el ilyen durván ??

A másik, ha a klímát rákapcsolom, olyan mintha egyenetlenebbül járna a motor, olyan fura... mintha valami hang is lenne. De semmi égést meg mást nem látni sehonnan.

Ötletek, elméletek ?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68494 Dátum: 2016.06.04 szombat, 07:40:54 »

Sziasztok !

Nem megoldást várok, azt majd szerdán a szerelő mondja meg Cheesy
Csak tippeket Smiley

A sztori a következő: elvittem a gépet klímatöltésre (kicsit szuszogott szegénykém de azért hűtött..) + ózonos klímatisztításra.

Mikor mentem érte azzal fogadtak, hogy "van egy kis baj"... Elkezdték először az ózonos tisztítást, bekapcsolt klímával az összes szellőző kinyitva stb. alapjáraton 45 percig nyomatták, mikor elmondásuk szerint füst dőlt ki durván a motorháztető alól. Az a tipikus égett bakelit szag. Gyorsan leállították, akksiról levették, de nem tudták megmondani, honnan jött a füst...

Na mondom nézzük már meg. Van még egy kis bakelit szag a motorháztető hangszigetelő szivacsa körül még érezni. De gond nélkül indul a kocsi. Ventilátor megy, generátor tölt, hosszbordás mindent forgat. klíma kuplung kapcsol ki be, szóval reagál a gombra. Csövek nem kemények, motorolaj szép, és jó olaj illatú. hűtővíz szép amilyennek lennie kell, minden más folyadék is rendben.

Ezekután feltöltötték a klímát, szivárgást nem talált a gépezet. 400 gramm gázt fejtettek le (rég volt töltve évek óta nem) .. és 700 grammot töltöttek bele.

Klíma megy, hűt is. Azóta semmi jelenség. Gyorsan átgurultam a szerelőmhöz, és így első blikkre ő sem talált semmit. De kövi héten esedékes a hosszbordás szij csere, majd akkor átnézi.

Egyszóval mi az édes apjafasza füstölhetett el ilyen durván ??

A másik, ha a klímát rákapcsolom, olyan mintha egyenetlenebbül járna a motor, olyan fura... mintha valami hang is lenne. De semmi égést meg mást nem látni sehonnan.

Ötletek, elméletek ?

Az rendben van, hogy a klímát "megérzi" a motor. De fura hangja nem kéne legyen.

Nézzétek majd meg a hosszbordás szíjat, nincs-e azon csúszásnyom, kopás, égésnyom, nem szorul-e valamelyik csapágy, vezetőgörgő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #68495 Dátum: 2016.06.04 szombat, 07:53:07 »

Sziasztok !

Nem megoldást várok, azt majd szerdán a szerelő mondja meg Cheesy
Csak tippeket Smiley

A sztori a következő: elvittem a gépet klímatöltésre (kicsit szuszogott szegénykém de azért hűtött..) + ózonos klímatisztításra.

Mikor mentem érte azzal fogadtak, hogy "van egy kis baj"... Elkezdték először az ózonos tisztítást, bekapcsolt klímával az összes szellőző kinyitva stb. alapjáraton 45 percig nyomatták, mikor elmondásuk szerint füst dőlt ki durván a motorháztető alól. Az a tipikus égett bakelit szag. Gyorsan leállították, akksiról levették, de nem tudták megmondani, honnan jött a füst...

Na mondom nézzük már meg. Van még egy kis bakelit szag a motorháztető hangszigetelő szivacsa körül még érezni. De gond nélkül indul a kocsi. Ventilátor megy, generátor tölt, hosszbordás mindent forgat. klíma kuplung kapcsol ki be, szóval reagál a gombra. Csövek nem kemények, motorolaj szép, és jó olaj illatú. hűtővíz szép amilyennek lennie kell, minden más folyadék is rendben.

Ezekután feltöltötték a klímát, szivárgást nem talált a gépezet. 400 gramm gázt fejtettek le (rég volt töltve évek óta nem) .. és 700 grammot töltöttek bele.

Klíma megy, hűt is. Azóta semmi jelenség. Gyorsan átgurultam a szerelőmhöz, és így első blikkre ő sem talált semmit. De kövi héten esedékes a hosszbordás szij csere, majd akkor átnézi.

Egyszóval mi az édes apjafasza füstölhetett el ilyen durván ??

A másik, ha a klímát rákapcsolom, olyan mintha egyenetlenebbül járna a motor, olyan fura... mintha valami hang is lenne. De semmi égést meg mást nem látni sehonnan.

Ötletek, elméletek ?

Szakmailag nem tudok hozzátenni, csak tapasztalatot. Nekem egyszer a generátor füstölt el, nem is kicsit. Először csak pukkanás és bakelitszag volt. Mentem is a kocsival még aznap, gond nélkül. Másnap, mikor beindítottam akkor megint jött füst és mikor megnéztem már lángnyelvek is voltak a generátornál. Attól még, hogy valami furcsa oknál fogva tölt, jól meg kell vizsgálni a generátort. Csak mondom. Ha éppen mentem volna, lehet leég az autóm.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.04 szombat, 07:54:40 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68496 Dátum: 2016.06.04 szombat, 08:18:51 »

Nagyon más konstrukció a kettő. És az első MK4-ek már lassan 9 évesek. MK3-hoz csokorban veszik a porlasztócsúsokat, és Vik-nél úgy sorakoznak a polcon a CMP-k, mint máshol a pincében a befőttek  vigyor3 A lendkereket meg rutinból cserélik, és esti ima helyett is a kinyomó cikkszámát mormolja mindenki Cheesy

MK3-ban ezek a hibák nagyon korán kiderültek, aztán maradtak is Smiley MK4 dízel sem hibátlan, de közel nem olyan göthös, mint az MK3. Plusz ezerszer csendesebb, kultúráltabb, és olyan igazán füstöt okádó MK4-et nem is láttam még, míg az MK3-ak egy intenzív gyorsításnál azért csíkkal jelölik az útvonalat Smiley

 taps
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #68497 Dátum: 2016.06.04 szombat, 08:19:16 »

Jah. Túl sok a benzin az olajban  hehe

vegyestuzelesu  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
mipl
Vendég
« Új hozzászólás #68498 Dátum: 2016.06.04 szombat, 09:07:02 »

egész véletlenül nem automata ablaktörlőd van?

Honnan tudhatom, hogy az van-e? Tudom, hülyén hangzik, de tényleg nem tudom Cheesy
A xenon automata és a belső tükör is automatikusan elsötétedik.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #68499 Dátum: 2016.06.04 szombat, 09:12:09 »

Honnan tudhatom, hogy az van-e? Tudom, hülyén hangzik, de tényleg nem tudom Cheesy
A xenon automata és a belső tükör is automatikusan elsötétedik.

Kívülről nézve a tükör alatt van egy "szeme". Ha ebben a nem működő állásban odaöntesz egy pohár vizet, törölnie kell egyet. (Gyújtás rajta legyen!)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 [1370] 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.