Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 06:21:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21490388 alkalommal)
0 Felhasználó és 181 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7000 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:36:00 »

két szememmel láttam, hogy a compiba is elraktározza a futást mint az OFF új vectra
Én meg még sohasem tudtam kiolvasni egy comuterből sem, hidd el.
Egyébként hol láttad? Mert ez érdeles.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7001 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:36:00 »

Laya,
 
"Milyen az amikor másodszor is jelez?"
 
remiszto
Egyebkent olyan, mint mikor eloszor csippan 1et,aztan ugye vilagit a huzza tankolni lampa. Szal 40-nel ujra csippan, meg 20nal is. Es tok jo, mert ha mondjuk a fed compu az atlag fogyira volt allitva, akkor a csipannassal egyetemben atvalt es mutatja a meg megteheto ut hosszt.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7002 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 19:52:00 »

Zacci
 
Köszi a választ, nekem sajnos fedcomp Sad Szal akkor 80 km még? Milyen az amikor másodszor is jelez? Nekem még olyanom sosem volt...pedig 2-3x zaccos helyzet Smiley
Ha nincs fedcomp. akkor csak világít a lámpa nincs csippanás, nincs több jelzés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7003 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 20:06:00 »

MK III-as első lökhárító leszerelésének van valamilyen speciális trükkje, illetve csak a két szélén tartják csavarok? /3-3?/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7004 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 20:52:00 »

MK III-as első lökhárító leszerelésének van valamilyen speciális trükkje, illetve csak a két szélén tartják csavarok? /3-3?/
Paja, ennyire nem eccerű Smiley)
 
1. Az alsó motortakaró műanyag lemez leszed. Asszem 8 csavar.
2. Hűtőrács ki
3. Fényszóró ki
4. Utána jöhet a két oldala, de tessék vigyázni, mert ha a csavartartó sín (persze műanyag) eltörik, akkor gáz van...
 
Asszem ennyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7005 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 21:13:00 »

Paja, ennyire nem eccerű Smiley)
 
1. Az alsó motortakaró műanyag lemez leszed. Asszem 8 csavar.
2. Hűtőrács ki
3. Fényszóró ki
4. Utána jöhet a két oldala, de tessék vigyázni, mert ha a csavartartó sín (persze műanyag) eltörik, akkor gáz van...
 
Asszem ennyi.
A csavarokat alulról kell kicsavarni, vagy felülről? A fényszórót miért kell kivenni ha a csavarok alulról szerelhetők? A db-szám egyébként stimmel - mármint a 3-3 -
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7006 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 22:17:00 »

Ha nincs fedcomp. akkor csak világít a lámpa nincs csippanás, nincs több jelzés.
Vik,
 
tévedés. 2001-es TDDi Trend, comp. nélkül, és csippan, ha világít.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7007 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 22:19:00 »

Vik,
 
tévedés. 2001-es TDDi Trend, comp. nélkül, és csippan, ha világít.
Szintén így műxik. 2001-es TDDi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7008 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 22:26:00 »

Szintén így műxik. 2001-es TDDi.
Szintén zenész! No compi de csippan ha éhes, ráadásul onnantól kezdve minden gyújtásráadáskor is csippant.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7009 Dátum: 2006.05.08 hétfő, 22:32:00 »

Szintén zenész! No compi de csippan ha éhes, ráadásul onnantól kezdve minden gyújtásráadáskor is csippant.
Csatlakozom az elöttem szólóhoz csip csip
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7010 Dátum: 2006.05.09 kedd, 09:59:00 »

Laya,
 
Kb. 80km-re elegendo. Tehat az atlag fogyasztasodhoz kepest kb. ki tudod szamolni, hogy kb. mennyi az annyi. A lenyeg, hogy a compu nem egy bizonyos liter mennyiseg alapjan jelez, hanem akkor, mikor az adott vezetesi stilussal elered a meg megteheto 80km-es hatart.
De ez az adat fugg pl. az uzemanyag jeladotol is. Pl. nalam eloszor ugye 80km-nel jelez. Aztan 40-nel, es utana 20-nal. 16km-nel tankoltam es max 52littyo ment az 58literes tankba. Ebbol arra tudok kovetkeztetni, hogy 6littyo meg valahol ott lotyogott a tankban. De ez fura, mert az atlag fogyim olyan 9littyo mostansag. Tehat ez sehogy sem jon ki
6 littyoval meg legalabb 50km-t el kellene gurulnom...
Vegulis nem gond, inkabb kamuzza azt, hogy keves a benya, mint ennek ellenkezojet...
Nuh, a lenyeg, hogy ha nincs fedelzeti cumputered es bejelez a rendszer, akkor emg van 80km-nyi megteheto utad. A kov. jelzes 40 illetve 20km-nel jon. Az akkori maradek uzemanyag allasrol meg ugy tudsz megbizonyosodni, ha az elso jelzest kovetoen rogton beallsz tankolni es megnezed mennyi fer bele.
Én úgy tapasztaltam, hogy pont 30 km-rel kevesebbet mutat megtehető útként az átlagfogyasztás alapján, mint amennyit száraz tankig meg tudnál tenni. És ez jól is van így szerintem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7011 Dátum: 2006.05.09 kedd, 10:02:00 »

keki,
 
lehet benne valami. Ugyanis a mai mociknal erosen ellenjavalt szarazra szurcsolni a tankot. Vegulis ez igy egy hulye biztos megoldas. A compu beparaztat, hogy minnya vilagvegemindmeghalunk, kozben azert meg lotyog a tank aljan nemu nemu nedu. Az emberek hajlamosak elmenni a vegletekig, igy megertem a compu szigorat Cool
Asszem off BMW ON 1es tipusainal ha mar keves a benya, akkor a moci elektronika szandekosan elkezdi rangatni a verdat, ezzel is jelezven a hamarosan bekovetkezo ut veget
Vagy csak erre fogtak a hibas gyujtast ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7012 Dátum: 2006.05.09 kedd, 10:06:00 »

keki,
 
lehet benne valami. Ugyanis a mai mociknal erosen ellenjavalt szarazra szurcsolni a tankot. Vegulis ez igy egy hulye biztos megoldas. A compu beparaztat, hogy minnya vilagvegemindmeghalunk, kozben azert meg lotyog a tank aljan nemu nemu nedu. Az emberek hajlamosak elmenni a vegletekig, igy megertem a compu szigorat Cool
Asszem off BMW ON 1es tipusainal ha mar keves a benya, akkor a moci elektronika szandekosan elkezdi rangatni a verdat, ezzel is jelezven a hamarosan bekovetkezo ut veget
Vagy csak erre fogtak a hibas gyujtast ?
Igen, valószínűleg ez az ok, meg a bolondbiztos konstrukció. A hétvégén volt szerencsém nyomni egy kövéret egy Ford OFF Mustang GT-nek ON, annak a csomagtartó fedelén belül volt egy sötétben foszforeszkáló kallantyú, amivel belülről ki lehetett nyitni a csomagteret, ha netalántán bemásznál, és magadra zárod Hajrá amik!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7013 Dátum: 2006.05.09 kedd, 10:10:00 »

Igen, valószínűleg ez az ok, meg a bolondbiztos konstrukció. A hétvégén volt szerencsém nyomni egy kövéret egy Ford OFF Mustang GT-nek ON, annak a csomagtartó fedelén belül volt egy sötétben foszforeszkáló kallantyú, amivel belülről ki lehetett nyitni a csomagteret, ha netalántán bemásznál, és magadra zárod Hajrá amik!
odaát minden lehetséges. Az idős néni is pert nyert a mikrósütős macskás megszárítós buliban. Még jó hogy nem irják rá a kocsi ajtókra, hogy vigyázat kifelé nyílik. Röhej..
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7014 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:16:00 »

Kerdes:
 
Honnan lehet megbizonyosodni arrol, hogy milyen allapotban van a kuplung ? Es ha mar elkezd csuszni, akkor azt honnan lehet felismerni egyertelmuen. Illetve ha elkezd csuszni, akkor emg kb. mennyi ideje lehet hatra a teljes halalig ?
Nem mintha barmifele problemam lenne a kuplunggal, csak hat Augusztus kornyeken szeretnenk kirucanni horvatokhoz es nem szeretnem, ha eppen ott adna meg magat.
Jelen pillalantban olyan 163e km van a verdaban. Atlagban mennyit bir egy kuplung atlagos felhasznalas mellett ?
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7015 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:23:00 »

Kerdes:
 
Honnan lehet megbizonyosodni arrol, hogy milyen allapotban van a kuplung ? Es ha mar elkezd csuszni, akkor azt honnan lehet felismerni egyertelmuen. Illetve ha elkezd csuszni, akkor emg kb. mennyi ideje lehet hatra a teljes halalig ?
Nem mintha barmifele problemam lenne a kuplunggal, csak hat Augusztus kornyeken szeretnenk kirucanni horvatokhoz es nem szeretnem, ha eppen ott adna meg magat.
Jelen pillalantban olyan 163e km van a verdaban. Atlagban mennyit bir egy kuplung atlagos felhasznalas mellett ?
Egyre kezd feljebb fogni a pedál. Gondolom lehet még ezeknél a gépeknél is utánállítani egy kicsit de az már a jel.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #7016 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:26:00 »

A tegnapi szervíz eredménye, hogy a következő olajcserekor egy első fékbetét + mind2 első féktárcsa csere játszik nálam. Gondolom a gyári Ford az ajánlott? Vagy van jobb?
 
Az normális, hogy 100e alatt kivállasodik a tárcsa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7017 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:27:00 »

Egyre kezd feljebb fogni a pedál. Gondolom lehet még ezeknél a gépeknél is utánállítani egy kicsit de az már a jel.
MKIII-nál a kuplung állítása automatikus, azon sajnos nem lehet kézzel semmit állítani. Alapban is felül fog, azt eleve meg kellett szokni.
Az tényleg jó lenne, ha valaki, akinek már kiment a kuplung, elmondaná a tapasztalatokat, figyelmeztető jeleket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7018 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:31:00 »

Sziasztok!
 
Van valami adatotok arra, hogy az üzemagyagszint jelző lámpa felgyulladásakor mennyi üzemanyag van még a tankban???
6 liter lehet. Nekem mikor kigyulladt a lámpa 52,4 liter ment bele az első kattig. Úgy ahogy Zacci is írja.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7019 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:31:00 »

A tegnapi szervíz eredménye, hogy a következő olajcserekor egy első fékbetét + mind2 első féktárcsa csere játszik nálam. Gondolom a gyári Ford az ajánlott? Vagy van jobb?
 
Az normális, hogy 100e alatt kivállasodik a tárcsa
80ezret ad rá a gyár. Mi nem olyan régen cseréltük. Durván 30 a két gyári tárcsa és egy 10-es a betét garnitúra a NAGYéknál.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #7020 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:32:00 »

80ezret ad rá a gyár. Mi nem olyan régen cseréltük. Durván 30 a két gyári tárcsa és egy 10-es a betét garnitúra a NAGYéknál.
Köszi. És Fordot vettetek ugye?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7021 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:34:00 »

Köszi. És Fordot vettetek ugye?
Igen, a gyárit mindenből.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #7022 Dátum: 2006.05.09 kedd, 16:35:00 »

MKIII-nál a kuplung állítása automatikus, azon sajnos nem lehet kézzel semmit állítani. Alapban is felül fog, azt eleve meg kellett szokni.
Az tényleg jó lenne, ha valaki, akinek már kiment a kuplung, elmondaná a tapasztalatokat, figyelmeztető jeleket.
Az a jelenség általános-é,hogy engedem fel a k.pedált és olyan félúton hirtelen fog,meg hogy viszonylag kemény a kuplung!Lehet ez csak nekem furcsa?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7023 Dátum: 2006.05.09 kedd, 21:05:00 »

Kerdes:
 
Honnan lehet megbizonyosodni arrol, hogy milyen allapotban van a kuplung ? Es ha mar elkezd csuszni, akkor azt honnan lehet felismerni egyertelmuen. Illetve ha elkezd csuszni, akkor emg kb. mennyi ideje lehet hatra a teljes halalig ?
Nem mintha barmifele problemam lenne a kuplunggal, csak hat Augusztus kornyeken szeretnenk kirucanni horvatokhoz es nem szeretnem, ha eppen ott adna meg magat.
Jelen pillalantban olyan 163e km van a verdaban. Atlagban mennyit bir egy kuplung atlagos felhasznalas mellett ?
242e -nél még nekem a gyári van benne.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7024 Dátum: 2006.05.09 kedd, 22:40:00 »

242e -nél még nekem a gyári van benne.
Én 120e körül cseréltettem (igaz MKII-ben). Utána sokkal könnyebb lett a pedál és elmúlt egy, 5.ben 120 körül jelentkező nagyon zavaró rezonancia
 
Sz.G.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7025 Dátum: 2006.05.09 kedd, 23:06:00 »

Én 120e körül cseréltettem (igaz MKII-ben). Utána sokkal könnyebb lett a pedál és elmúlt egy, 5.ben 120 körül jelentkező nagyon zavaró rezonancia
 
Sz.G.
S.G.,
 
ez MK3, de semmi problémát nem érzek rajta. Igaz ez autópályás autó volt fölleg, bent 5-ben, és nem sok kuplungolás.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7026 Dátum: 2006.05.10 szerda, 08:18:00 »

Scratch,
 
naja, a jelek szerint az en verdam is az autopalyan elte le elso 3 evet. Ez bizonyitja a 150e km vasarlaskor meg az eves palyamatrica az ablaxon
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7027 Dátum: 2006.05.10 szerda, 08:23:00 »

masik kerdes:
 
Kell-e ereznie valamifele rezonanciat a pedalokon ? Foleg a kuplungon, mikor elindulok es kezdem felengedni. Nem is vibracio, hanem mintha valami tengely forgasat ereznem. Nem erosen, de erezheto. Ez szerintetek normalis ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7028 Dátum: 2006.05.10 szerda, 08:24:00 »

Majd kunmadaron remelem sikerul par verdat kiprobalni osszehasonlitas gyanant...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7029 Dátum: 2006.05.10 szerda, 08:25:00 »

Nagyon kivancsi vagyok arra, hogy milyen erzes lehet egy kb. 30-50e km-t futott verdat vezetni az en 160e-ret futott kicsikemhez kepest. Remelem semmi kulonbseget nem fogok erezni...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7030 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:49:00 »

Nagyon kivancsi vagyok arra, hogy milyen erzes lehet egy kb. 30-50e km-t futott verdat vezetni az en 160e-ret futott kicsikemhez kepest. Remelem semmi kulonbseget nem fogok erezni...
Kevésbé van kikopva a váltó, nem zörög semmi, jók a szilentek, stabilabb a gép
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7031 Dátum: 2006.05.10 szerda, 11:24:00 »

Sziasztok!
 
Valahogy be lehet állítani, hogy ha nincs bekötve a biztonsági öv, akkor ne csilingeljen?
Egyik mondeo-s ismerősöm úgy oldotta meg, hogy egy övvéget tol a biztonsági öv helyére... Gondoltam megnézem, hogy be lehet-e állítani, hogy ne csilingeljen, de mégse okozzon semmilyen problémát (pl módosítja a légzsákot, más védelmi rendszert, stb, stb...)
 
Thx!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7032 Dátum: 2006.05.10 szerda, 11:32:00 »

Sziasztok!
 
Valahogy be lehet állítani, hogy ha nincs bekötve a biztonsági öv, akkor ne csilingeljen?
Egyik mondeo-s ismerősöm úgy oldotta meg, hogy egy övvéget tol a biztonsági öv helyére... Gondoltam megnézem, hogy be lehet-e állítani, hogy ne csilingeljen, de mégse okozzon semmilyen problémát (pl módosítja a légzsákot, más védelmi rendszert, stb, stb...)
 
Thx!
Be lehet.
A http://www.mirez.co.uk/ találsz információt róla, de ha jól emlékszem, itt az oldalon is. Már egy párszor kitárgyaltuk ezt a témát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7033 Dátum: 2006.05.10 szerda, 11:35:00 »

Be lehet.
A http://www.mirez.co.uk/ találsz információt róla, de ha jól emlékszem, itt az oldalon is. Már egy párszor kitárgyaltuk ezt a témát.
Be_lehet egybe akart íródni, még mielőtt Angel jön:))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7034 Dátum: 2006.05.10 szerda, 11:45:00 »

Sziasztok!
 
Valahogy be lehet állítani, hogy ha nincs bekötve a biztonsági öv, akkor ne csilingeljen?
Egyik mondeo-s ismerősöm úgy oldotta meg, hogy egy övvéget tol a biztonsági öv helyére... Gondoltam megnézem, hogy be lehet-e állítani, hogy ne csilingeljen, de mégse okozzon semmilyen problémát (pl módosítja a légzsákot, más védelmi rendszert, stb, stb...)
 
Thx!
Szia! Egy személyes kérdés...Mikor zavar a csillingelés?  
Vagy, csak amíg beállsz a garázsba?
Üdv.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7035 Dátum: 2006.05.10 szerda, 12:05:00 »

Szia! Egy személyes kérdés...Mikor zavar a csillingelés?  
Vagy, csak amíg beállsz a garázsba?
Üdv.  

Nem engem zavar... Az egyik kedves mondeo-s kollégámat...
Szerintem ha a rendszer úgy érzékeli, hogy be van kötve az öv, akkor nyitja a légzsákokat, stb.
Ha viszont úgy érzékeli, hogy nincs bekötve a biztonsági öv, akkor szerintem nem nyitja a légzsákokat.
Nos az ismerősöm a csilingelés problémáját mondom, úgy oldotta meg, hogy beledug egy övvéget a középen található lyukba Cheesy Magyarul a rendszer - teljesen jogosan - úgy érzékeli, hogy be van kötve a vezető, és szerintem más védelmi mechanizmusok indulnak el ha valami gond lenne.
Őt akarnám megvédeni... Nem nagyon köti be magát.. Cheesy
 
Szóval nem csak a garázsból kimenet, és bemenetkor "zavarja" a csilingelés Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7036 Dátum: 2006.05.10 szerda, 12:11:00 »

Nem engem zavar... Az egyik kedves mondeo-s kollégámat...
Szerintem ha a rendszer úgy érzékeli, hogy be van kötve az öv, akkor nyitja a légzsákokat, stb.
Ha viszont úgy érzékeli, hogy nincs bekötve a biztonsági öv, akkor szerintem nem nyitja a légzsákokat.
Nos az ismerősöm a csilingelés problémáját mondom, úgy oldotta meg, hogy beledug egy övvéget a középen található lyukba Cheesy Magyarul a rendszer - teljesen jogosan - úgy érzékeli, hogy be van kötve a vezető, és szerintem más védelmi mechanizmusok indulnak el ha valami gond lenne.
Őt akarnám megvédeni... Nem nagyon köti be magát.. Cheesy
 
Szóval nem csak a garázsból kimenet, és bemenetkor "zavarja" a csilingelés Cheesy
Az enyém nem csilingel,mert nincs benne iylen funkció. Akkor is beleszól a lufiba az öv? Mondjuk az IPS nevéből adódóan logikus lenne..
 
Mellesleg egyszerűen nem értem,  hogy emberek miért nem kötik be magukat? Pláne ha egy jó biztonságos mondiban ülnek? A lufi semmit nem ér öv nélkül.
Mindenki hallott olyat, hogy valaki azért menekült meg, mert nem volt bekötve....könyörgöm! Ez csak az esetek kb. 0.5%-a (se)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7037 Dátum: 2006.05.10 szerda, 12:13:00 »

Nem engem zavar... Az egyik kedves mondeo-s kollégámat...
Szerintem ha a rendszer úgy érzékeli, hogy be van kötve az öv, akkor nyitja a légzsákokat, stb.
Ha viszont úgy érzékeli, hogy nincs bekötve a biztonsági öv, akkor szerintem nem nyitja a légzsákokat.
Nos az ismerősöm a csilingelés problémáját mondom, úgy oldotta meg, hogy beledug egy övvéget a középen található lyukba Cheesy Magyarul a rendszer - teljesen jogosan - úgy érzékeli, hogy be van kötve a vezető, és szerintem más védelmi mechanizmusok indulnak el ha valami gond lenne.
Őt akarnám megvédeni... Nem nagyon köti be magát.. Cheesy
 
Szóval nem csak a garázsból kimenet, és bemenetkor "zavarja" a csilingelés Cheesy
Hát szerintem inkább mutogasd meg neki a be nem kötött övvel kirepült balesetek leírását és arra próbáld meg rábeszélni, hogy nem dísznek rakták be azt a bizti övet. Ha annyira nem kellen akkor feláras extra lenne vagy egyszerűen be sem raknák sztem. A killegádat kellene meggyőzni, hogy kösse be magát és akkor nem fog neki csilingelni sem. Régen engem is zavart az öv, de meg lehet szokni.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7038 Dátum: 2006.05.10 szerda, 12:27:00 »

Most ne engem győzködjetek... Cheesy
Én mindig bekötöm magam... Illetve nem... Ha vidéken vagyok, és a haveromhoz felugrom a szomszéd utcába, akkor nem szoktam bekötni magam (ott a faluban hülyének néznének Cheesy)... Természtesen ha kimegyek a faluból, akkor bekötöm magam...
Szóval ilyesmi problámája van neki is... De nem erkölcsi támogatásra van szüksége, hanem a módszerre, amivel ki lehet kapcsolni Cheesy
 
Thx Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7039 Dátum: 2006.05.10 szerda, 12:44:00 »

Be_lehet egybe akart íródni, még mielőtt Angel jön:))))
Hát igen...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7040 Dátum: 2006.05.10 szerda, 12:49:00 »

Be lehet.
A http://www.mirez.co.uk/ találsz információt róla, de ha jól emlékszem, itt az oldalon is. Már egy párszor kitárgyaltuk ezt a témát.
Sajna automatánál ez egy sem működik. Mármint a necsipogjon.
De bárki rendelkezésére bocsátom a gépem a talin, hogy megoldja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7041 Dátum: 2006.05.10 szerda, 13:37:00 »

masik kerdes:
 
Kell-e ereznie valamifele rezonanciat a pedalokon ? Foleg a kuplungon, mikor elindulok es kezdem felengedni. Nem is vibracio, hanem mintha valami tengely forgasat ereznem. Nem erosen, de erezheto. Ez szerintetek normalis ?
Jaja, végét járhatja a lendkerék is, nekem már zörög is, meg úgy áll le, mint egy cséplőgép... De ez csak hang, gondot nem okoz egyelőre...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7042 Dátum: 2006.05.10 szerda, 15:16:00 »

pimpa,
 
es eza lendkerek okozhat nemi bibracioszeruseget a kuplung pedalon ?
ugye joszol kunmadarra ? Megneznem magamnak azta lendkeres jelenseget Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7043 Dátum: 2006.05.10 szerda, 15:48:00 »

Sajna automatánál ez egy sem működik. Mármint a necsipogjon.
De bárki rendelkezésére bocsátom a gépem a talin, hogy megoldja.
Mondjuk nekem... A Zsoel tddi-jénél sikerült megoldani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7044 Dátum: 2006.05.10 szerda, 16:14:00 »

Akár neked is.
A Zsoel TDDi-je automata volt? Netán 5seb. durashift? Akkor van remény.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7045 Dátum: 2006.05.10 szerda, 16:38:00 »

Nem engem zavar... Az egyik kedves mondeo-s kollégámat...
Szerintem ha a rendszer úgy érzékeli, hogy be van kötve az öv, akkor nyitja a légzsákokat, stb.
Ha viszont úgy érzékeli, hogy nincs bekötve a biztonsági öv, akkor szerintem nem nyitja a légzsákokat.
Nos az ismerősöm a csilingelés problémáját mondom, úgy oldotta meg, hogy beledug egy övvéget a középen található lyukba Cheesy Magyarul a rendszer - teljesen jogosan - úgy érzékeli, hogy be van kötve a vezető, és szerintem más védelmi mechanizmusok indulnak el ha valami gond lenne.
Őt akarnám megvédeni... Nem nagyon köti be magát.. Cheesy
 
Szóval nem csak a garázsból kimenet, és bemenetkor "zavarja" a csilingelés Cheesy
Akkor is nyit a zsák, ha nincs bekötve az öv. Utasnál nem nyit, ha nem ül ott senki, de ha ül, és nincs bekötve, neki is nyit.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7046 Dátum: 2006.05.10 szerda, 17:32:00 »

Akár neked is.
A Zsoel TDDi-je automata volt? Netán 5seb. durashift? Akkor van remény.
Nem. Csak ő is próbálgatta, de nem ment. Erre odaálltam mellé, és összejött... biztos a tömeg miatt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7047 Dátum: 2006.05.10 szerda, 18:19:00 »

Az enyém nem csilingel,mert nincs benne iylen funkció. Akkor is beleszól a lufiba az öv? Mondjuk az IPS nevéből adódóan logikus lenne..
 
Mellesleg egyszerűen nem értem,  hogy emberek miért nem kötik be magukat? Pláne ha egy jó biztonságos mondiban ülnek? A lufi semmit nem ér öv nélkül.
Mindenki hallott olyat, hogy valaki azért menekült meg, mert nem volt bekötve....könyörgöm! Ez csak az esetek kb. 0.5%-a (se)
A tiéd is tud csilingelni, csak programozni kell, az enyémet már Vik megcsinálta Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7048 Dátum: 2006.05.10 szerda, 18:32:00 »

Akár neked is.
A Zsoel TDDi-je automata volt? Netán 5seb. durashift? Akkor van remény.
TDDI ben durashift? Hát érdekes lenne..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7049 Dátum: 2006.05.10 szerda, 18:46:00 »

Nem engem zavar... Az egyik kedves mondeo-s kollégámat...
Szerintem ha a rendszer úgy érzékeli, hogy be van kötve az öv, akkor nyitja a légzsákokat, stb.
Ha viszont úgy érzékeli, hogy nincs bekötve a biztonsági öv, akkor szerintem nem nyitja a légzsákokat.
Nos az ismerősöm a csilingelés problémáját mondom, úgy oldotta meg, hogy beledug egy övvéget a középen található lyukba Cheesy Magyarul a rendszer - teljesen jogosan - úgy érzékeli, hogy be van kötve a vezető, és szerintem más védelmi mechanizmusok indulnak el ha valami gond lenne.
Őt akarnám megvédeni... Nem nagyon köti be magát.. Cheesy
 
Szóval nem csak a garázsból kimenet, és bemenetkor "zavarja" a csilingelés Cheesy
Próbáld ki, hogy mikor csilingel ki/bekapcsolod az övet  2X  1mp belül akár menet közbe is. Nekem ilyenkor villog az öv visszajelző és megszünik a csilingelés akkor is ha nem vagyok bekötve. Gondolom ilyenkor az IPS sincs átvágva.
A motor leállítása és újraindítása után ezt megint meg kell ismételni ha zavar.
Így nincs véglegesen kiiktatva a figyelmeztető hang.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.275 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.