Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 10:26:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21493541 alkalommal)
0 Felhasználó és 317 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #7900 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 10:54:00 »

razsa,
 
akkor mégse. Sad
Attól még öntanuló csak más a metodikája.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7901 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:08:00 »

Lehet kapni sűrített levegős flakont. Az csak jobb...
Azzal akarom! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7902 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:08:00 »

Van amikor az is elég ha csak simán a rácson keresztül ráfújsz 2x 3x egy jó nagyot , és akkor nem is kell szétszedni semmit.
razsa,
 
megpróbálom így akkor, bár semmi baja, csak a takarítás miatt. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7903 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:11:00 »

Attól még öntanuló csak más a metodikája.
Igen. Smiley
Te, és a többi TDDi-s hogy érzi, nem esett vissza jelentősen a teljesítmény ebbe a nagy melegbe? Mióta 30C körül van kint, és erősebben klímázok, észrevehetően elfogyott az erő. Sok kisebb fordulóba, ahol eddig 2-ba kanyarodtam be, most 1-esbe kell visszapakolnom, hogy felmenjen. Főlleg a várot érzi meg, nagyobb sebességen már nincs probléma.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #7904 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:28:00 »

Lehet kapni sűrített levegős flakont. Az csak jobb...
Sőt kerékpár(bicikli)pumpa is tökéletes a műveletre!
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #7905 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:29:00 »

Igen. Smiley
Te, és a többi TDDi-s hogy érzi, nem esett vissza jelentősen a teljesítmény ebbe a nagy melegbe? Mióta 30C körül van kint, és erősebben klímázok, észrevehetően elfogyott az erő. Sok kisebb fordulóba, ahol eddig 2-ba kanyarodtam be, most 1-esbe kell visszapakolnom, hogy felmenjen. Főlleg a várot érzi meg, nagyobb sebességen már nincs probléma.
Nálam ugyan ez a jelenség áll fent. A városi tötymörgésben néha elindulásnál rángat is, meg le is fullasztom néha a kicsikét. Lehet, hogy meg kéne nézetnem a motor és egyéb tartó bakokat. De ha 1500 felett van a fordulat akkor nicns para.Országúton meg nem érzek különbséget. Megy, mint a veszett. Tegnap Kunhegyes-Bp távon nem jöttem lassan, klíma ezerrel és megint 6.7-et evett. Nekem ez tökéletes.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7906 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 12:55:00 »

Nálam ugyan ez a jelenség áll fent. A városi tötymörgésben néha elindulásnál rángat is, meg le is fullasztom néha a kicsikét. Lehet, hogy meg kéne nézetnem a motor és egyéb tartó bakokat. De ha 1500 felett van a fordulat akkor nicns para.Országúton meg nem érzek különbséget. Megy, mint a veszett. Tegnap Kunhegyes-Bp távon nem jöttem lassan, klíma ezerrel és megint 6.7-et evett. Nekem ez tökéletes.
Ugyi a turbódízelek többsége 1700 alatt eléggé harmatos, tehát gyenge, erre még rájön a klíma, szinte nem is maradt lóerő. Nekem sikerült már klímával lefullasztani.
De ez teljesen normális. Rángatni meg azért szokott, mert akkor kapcsol be a klíma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7907 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 14:42:00 »

Igen. Smiley
Te, és a többi TDDi-s hogy érzi, nem esett vissza jelentősen a teljesítmény ebbe a nagy melegbe? Mióta 30C körül van kint, és erősebben klímázok, észrevehetően elfogyott az erő. Sok kisebb fordulóba, ahol eddig 2-ba kanyarodtam be, most 1-esbe kell visszapakolnom, hogy felmenjen. Főlleg a várot érzi meg, nagyobb sebességen már nincs probléma.
Ugyan én a másik oldalról vagyok, de én soxor meg sem érzem a klímát. És már ki sem kapcsolom, ha egy pár erősebb előzés van kilátásba, mert már ő tudja, hogy mikor akarok ugrani!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7908 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:33:00 »

Ugyan én a másik oldalról vagyok, de én soxor meg sem érzem a klímát. És már ki sem kapcsolom, ha egy pár erősebb előzés van kilátásba, mert már ő tudja, hogy mikor akarok ugrani!
Hát az a helyzet, azért a benzinesnél simán érezni, menet közben is, amikor kapcsolgat a klíma. A dízelnél, ha a fordulat 1500 felett van, egyáltalán nem érezni, mikor kapcsolgat. Csak a kis fordulatokkal van baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7909 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:36:00 »

Ugyan én a másik oldalról vagyok, de én soxor meg sem érzem a klímát. És már ki sem kapcsolom, ha egy pár erősebb előzés van kilátásba, mert már ő tudja, hogy mikor akarok ugrani!
Az én korábbi, a Tiedhez képest csak színben különböző, MKI-emmel én sem éreztem annyira. Sztem dízelnél (lévén giga nyomaték) nem kéne ilyen érezhetőnek lennie. Az OFFsejatkordoba 1.9tédéi-vel semmi különbség nem volt klímával vagy anélkül.
Mindegy! max. nem engedem 1500-1700 alá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7910 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:38:00 »

Hát az a helyzet, azért a benzinesnél simán érezni, menet közben is, amikor kapcsolgat a klíma. A dízelnél, ha a fordulat 1500 felett van, egyáltalán nem érezni, mikor kapcsolgat. Csak a kis fordulatokkal van baj.
érezni de nem ránt akkorát. OK. egy 1.2fijatputtó elfelejt haladni klímával de az egynyóc benzinnel sosem fulladtam le klímával (sem)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7911 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:39:00 »

Hát az a helyzet, azért a benzinesnél simán érezni, menet közben is, amikor kapcsolgat a klíma. A dízelnél, ha a fordulat 1500 felett van, egyáltalán nem érezni, mikor kapcsolgat. Csak a kis fordulatokkal van baj.
Ezen én is csodálkozom, de így van. Egyszer számolgattuk, hogy 250LE az, aminél már tényleg nem érződik a klíma. Előzésnél meg már tudom, hogy hogyan nyomjam, hogy azonnal kikapcsoljon...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #7912 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:42:00 »

Ezen én is csodálkozom, de így van. Egyszer számolgattuk, hogy 250LE az, aminél már tényleg nem érződik a klíma. Előzésnél meg már tudom, hogy hogyan nyomjam, hogy azonnal kikapcsoljon...
én is: jobb kéz a kapcsolón aztán vissza 3 pallló!!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7913 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:43:00 »

Ezen én is csodálkozom, de így van. Egyszer számolgattuk, hogy 250LE az, aminél már tényleg nem érződik a klíma. Előzésnél meg már tudom, hogy hogyan nyomjam, hogy azonnal kikapcsoljon...
Itt nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. A dízelnél sokkal nagyobb - kivéve a kis fordulatokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7914 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:46:00 »

Itt nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. A dízelnél sokkal nagyobb - kivéve a kis fordulatokat.
Hát ez az, hogy ott is lennie kénye sok-sok nyomatéknak.  Remélem, hogy a mondit tervező mérnök csapat előbb-utóbb talál megoldást erre is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7915 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:49:00 »

Hát ez az, hogy ott is lennie kénye sok-sok nyomatéknak.  Remélem, hogy a mondit tervező mérnök csapat előbb-utóbb talál megoldást erre is.
Nem kéne. A turbó ott még csak lájtosan tölt. A biturbó hivatott ezt megoldani, az A5-ön van róla egy cikk, p407-hez.
A mondeo azért is fogja meg annyira a motort, mert elég nagy a klíma teljesítménye, ugye nagy az autó, erős klíma kell. A faceliftnél megnövelték a teljesítményét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7916 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:57:00 »

én is: jobb kéz a kapcsolón aztán vissza 3 pallló!!!!
Én nem kapcsolom ki, mert csinálja autómatikusan!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7917 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 15:59:00 »

Itt nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. A dízelnél sokkal nagyobb - kivéve a kis fordulatokat.
Utoljára: én nem érzem a klímát elég soxor, pedig az megy.(pontosítva: nem fog vissza, de azt érzem, hogy mikor kapcsolgat, csak nem vesz el sok erőt...)/én sem értem./
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #7918 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 16:00:00 »

Én nem kapcsolom ki, mert csinálja autómatikusan!
jééééééééééé!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7919 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 16:03:00 »

Nem kéne. A turbó ott még csak lájtosan tölt. A biturbó hivatott ezt megoldani, az A5-ön van róla egy cikk, p407-hez.
A mondeo azért is fogja meg annyira a motort, mert elég nagy a klíma teljesítménye, ugye nagy az autó, erős klíma kell. A faceliftnél megnövelték a teljesítményét.
Az igaz, hogy nagy ótóba nagy klíma kő'! (Omegáék is megmondták csak más kontextusban: nagy koncertre nagy füst kell)
A sejat monnyuk 500kg-val könnyebb volt. De akkor is: klímával alapjáraton kettesben simán el lehetett indulni.  
Ettől még nem cserélném vissza Mondiról! SOHA!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7920 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 16:55:00 »

Sziasztok!
 
Ha már itt a klímáról van szó, tudtok valakit, aki ért a klímák elektronikájához/vezérléséhez?
Mert nekem folyamatosan megy a klíma, és nem tudom kikapcsolni (csak ha off állásba teszem a digit klímát Sad)
Kipróbáltam más autóval is (találkozón), és ott tökéletes volt, nekem viszont folyamatosan megy...
 
Ha valami 5let, hogy hova vihetném, akkor megköszönném!
 
Thx!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7921 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 17:00:00 »

Nálam ugyan ez a jelenség áll fent. A városi tötymörgésben néha elindulásnál rángat is, meg le is fullasztom néha a kicsikét. Lehet, hogy meg kéne nézetnem a motor és egyéb tartó bakokat. De ha 1500 felett van a fordulat akkor nicns para.Országúton meg nem érzek különbséget. Megy, mint a veszett. Tegnap Kunhegyes-Bp távon nem jöttem lassan, klíma ezerrel és megint 6.7-et evett. Nekem ez tökéletes.
Nekem is ilyen, csak nem tudom mennyit eszik pontosan.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7922 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 17:28:00 »

Sziasztok!
 
Ha már itt a klímáról van szó, tudtok valakit, aki ért a klímák elektronikájához/vezérléséhez?
Mert nekem folyamatosan megy a klíma, és nem tudom kikapcsolni (csak ha off állásba teszem a digit klímát Sad)
Kipróbáltam más autóval is (találkozón), és ott tökéletes volt, nekem viszont folyamatosan megy...
 
Ha valami 5let, hogy hova vihetném, akkor megköszönném!
 
Thx!
Olvass vissza egy kicsit.
Lehet,hogy csak levegőt kell fújni a rácshoz.(#8000)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7923 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 18:08:00 »

Ugyi a turbódízelek többsége 1700 alatt eléggé harmatos, tehát gyenge, erre még rájön a klíma, szinte nem is maradt lóerő. Nekem sikerült már klímával lefullasztani.
De ez teljesen normális. Rángatni meg azért szokott, mert akkor kapcsol be a klíma.
Hétvégén alapjáraton a hungárián üresben gurulva lefulladt az autó.Lehet az is a klíma miatt?Meg mintha az erő is kevesebb lenne, bár ezt nehéz lenne leírni, látni kéne.Már próbáltam kikapcsolni a klímát, hogy ez okozza-e ebben a melegben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7924 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 18:53:00 »

sopa007,
 
aki csinált már ilyet, egy kis cikket összedobhatna róla, hogy hogy lehet szétszedni, és mit kell csinálni. Én is kitakarítanám.
Én már csináltam, és le is írtam részletesen.
De nem tudom, hogy melyik topicba...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7925 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 20:55:00 »

Hétvégén alapjáraton a hungárián üresben gurulva lefulladt az autó.Lehet az is a klíma miatt?Meg mintha az erő is kevesebb lenne, bár ezt nehéz lenne leírni, látni kéne.Már próbáltam kikapcsolni a klímát, hogy ez okozza-e ebben a melegben.
Elképzelhető. Ugyen ha gurul az autó, akkor megemeli az alapájáratot. Ha megállsz, visszaengedi, és ha pont akkor állsz meg, amikor bekapcsol a klíma, elvileg megfoghatja annyira, hogy a motornak nincs ideje reagálni. De - látni kéne, mire gondolsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7926 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 21:03:00 »

Most akkor az MKIII-ban a klíma magától kikapcsol, ha padlót nyomok ? Igaz eddig nem figyeltem, de az amúgy sem bika erős 1,8-as benzines autómon nem vettem még észre, hogy sokkal gyengébb lenne klímával.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7927 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 21:07:00 »

klimahoz, erohoz...
 
Enis hasznalom a klimatikat, es ha csak ugy megyegetek egyaltalan nem erezni, hogy ki-be kapcsol a klima. 1etlen hatasa van a klimanak, az pediglen, hogy bekapcsolt allapotban nyilvanvaloan nehezebben gyorsul. Picit lustabb.
Az erorol annyit, hogy ebben a marha melegben ugye ritkabb a zoxigen, igy szerintem tul dus a keverek, es e miatt csokken a teljesitmeny. Keso este mar sokkal jobban huuuz a verda Cool
Tehat adott a bazi nagy meleg, ami mar onmagaban teljesitmeny csokkento hatasu, es akkor meg erre rakapcsoljuk a nem kis teljesitmenyu klimat. Ez megintcsak + loeroket vesz el. Egyebkent nalam is jelentkezik eza kis fordulaton gyenge, rangatos dolog. Most vagy porgetem, es ugy indulok, vagy nem porgetem, de akkor leesik a fordulat 1000 ala. Ezzel kapcsolatban azt vettem eszre, hogyha friss a legszuro, akkor erezhetoen nyamatekosabb a moci. Tehat szerintem ezen az alacsony fordulatszamon alapvetoen keves luftot kap a moci. Szerintem egy sport legszuro sokat lenditene ezen a dolgon...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7928 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 21:15:00 »

klimahoz, erohoz...
 
Enis hasznalom a klimatikat, es ha csak ugy megyegetek egyaltalan nem erezni, hogy ki-be kapcsol a klima. 1etlen hatasa van a klimanak, az pediglen, hogy bekapcsolt allapotban nyilvanvaloan nehezebben gyorsul. Picit lustabb.
Az erorol annyit, hogy ebben a marha melegben ugye ritkabb a zoxigen, igy szerintem tul dus a keverek, es e miatt csokken a teljesitmeny. Keso este mar sokkal jobban huuuz a verda Cool
Tehat adott a bazi nagy meleg, ami mar onmagaban teljesitmeny csokkento hatasu, es akkor meg erre rakapcsoljuk a nem kis teljesitmenyu klimat. Ez megintcsak + loeroket vesz el. Egyebkent nalam is jelentkezik eza kis fordulaton gyenge, rangatos dolog. Most vagy porgetem, es ugy indulok, vagy nem porgetem, de akkor leesik a fordulat 1000 ala. Ezzel kapcsolatban azt vettem eszre, hogyha friss a legszuro, akkor erezhetoen nyamatekosabb a moci. Tehat szerintem ezen az alacsony fordulatszamon alapvetoen keves luftot kap a moci. Szerintem egy sport legszuro sokat lenditene ezen a dolgon...
Ez esetleg a benzinesnél igaz, de ott is inább a maf nélkülieknél, mert a maf légtömegmérő, és pont ezt a hatást - és pl a nagyobb tengerszintfeletti kisebb nyomást - hivatott eltüntetni.
A dízelnél még ennyire sem áll meg az elmélet, mert ott is mérik a nyomást, meg a levegő "tömegét", aztán meg jól visszahűtik - ami persze nem hidegebb, mint a kinti levegő - és így, mivel a dízel minőségi, és nem mennyiségi szabályzású, azaz kevésbé érzékeny az arányok pontos betartására, és főként, hogy ez a mondtat olyan hosszú, hogy még Hrábál is megirigyelné, és remélem, már régen elfelejtettétek miről is van szó az elején, tehát ez van. Na.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7929 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 21:15:00 »

A klima minden esetben kikapcsol, ha nyomsz egy koveret. Lehet nem azonnal, de szerintem kb. 1sec reakcio idovel lehet szamolni.
Nalam is elo szokott fordulni, hogy bizonyos esetekben tulsagosan alacsonyra zuhan a fordulatszam (800 korulire), de ehhez sok mindennnek egybe kell esnie. Pl. klima eppen akkor kapcsol be, ralepsz a fekre, ami a szervo miatt szinten lefogja picit a mocit. Nameg mindehhez kell azis, hogy guruljal. Gurulasnal a compu egy picit megemeli a fordulatszamot, de egy bizonyos sebesseg utan lecsokkenti alapjarati fordulatra. Es ugye mikor kapcsoljon be a klima ha nem akkor Cool Megertem szegenyket, hisz gyorsitaskor nincs lehetosege bekapcsolni Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7930 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 21:18:00 »

A klima minden esetben kikapcsol, ha nyomsz egy koveret. Lehet nem azonnal, de szerintem kb. 1sec reakcio idovel lehet szamolni.
Nalam is elo szokott fordulni, hogy bizonyos esetekben tulsagosan alacsonyra zuhan a fordulatszam (800 korulire), de ehhez sok mindennnek egybe kell esnie. Pl. klima eppen akkor kapcsol be, ralepsz a fekre, ami a szervo miatt szinten lefogja picit a mocit. Nameg mindehhez kell azis, hogy guruljal. Gurulasnal a compu egy picit megemeli a fordulatszamot, de egy bizonyos sebesseg utan lecsokkenti alapjarati fordulatra. Es ugye mikor kapcsoljon be a klima ha nem akkor Cool Megertem szegenyket, hisz gyorsitaskor nincs lehetosege bekapcsolni Cool
A szervó megfogja a motort? A fék fogja meg a motort! Ha sebességben van, amikor fékezel.
Amire te gondolsz, fékezéskor felhasználandó vákuum előállításáshoz erő kell, na az olyan minimális, hogy kizárt, hogy észrevennéd.
A turbós motornál vákum szivattyú van - csak az érdekesség kedvéért említettem meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7931 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 21:27:00 »

Ez esetleg a benzinesnél igaz, de ott is inább a maf nélkülieknél, mert a maf légtömegmérő, és pont ezt a hatást - és pl a nagyobb tengerszintfeletti kisebb nyomást - hivatott eltüntetni.
A dízelnél még ennyire sem áll meg az elmélet, mert ott is mérik a nyomást, meg a levegő "tömegét", aztán meg jól visszahűtik - ami persze nem hidegebb, mint a kinti levegő - és így, mivel a dízel minőségi, és nem mennyiségi szabályzású, azaz kevésbé érzékeny az arányok pontos betartására, és főként, hogy ez a mondtat olyan hosszú, hogy még Hrábál is megirigyelné, és remélem, már régen elfelejtettétek miről is van szó az elején, tehát ez van. Na.
Megmég azt figyeltem meg az EGR ledugózás után, vagyis óta hogy az alapjárat nem olyan finom, ha a kezem a váltón van, akkor érezni főleg.Valamint a motorfék olyan erős, mintha be lenne húzva a kézifék, vagy be lenne ragadva.Már többször odakaptam a kézifékhez reflex szerűen.De ha üresbe rakom, akkor persze a térképről is legurulna.Persze ez a klímával is összefügghet, ezt tovább tesztelem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7932 Dátum: 2006.06.19 hétfő, 22:54:00 »

Én már csináltam, és le is írtam részletesen.
De nem tudom, hogy melyik topicba...
zozi,
 
Megtaláltam!!! Ebben a topicban írtad, #7082-es hozzászólás. Ki is másoltam, köszönöm!  A hét végén ki is próbálom.
Annyit tudnál még segíteni, hogy az alsó burkolólemezt, amin a hőérzékelő nyílás van, hogyan lehet finoman leszedni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7933 Dátum: 2006.06.20 kedd, 00:12:00 »

Én már csináltam, és le is írtam részletesen.
De nem tudom, hogy melyik topicba...
zozi,
 
igen, arra emléxek, csak arra nem, hogy hogy kell lebontani azt az elemet. Ha van kedved egy kis cikket fényképekkel, ha összedobsz felteszem az oldalra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #7934 Dátum: 2006.06.20 kedd, 08:24:00 »

zozi,
 
Megtaláltam!!! Ebben a topicban írtad, #7082-es hozzászólás. Ki is másoltam, köszönöm!  A hét végén ki is próbálom.
Annyit tudnál még segíteni, hogy az alsó burkolólemezt, amin a hőérzékelő nyílás van, hogyan lehet finoman leszedni?
mélment
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7935 Dátum: 2006.06.20 kedd, 08:34:00 »

Zozi képei ha még nem láttátok a motorleszakadásról.
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0011a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0012a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0009a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0010a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0008a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0004a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0005a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0003a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0001a.jpg
http://www.tar.hu/agostonb/mondeo/zozi/cimg0002a.jpg
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7936 Dátum: 2006.06.20 kedd, 09:13:00 »

Olvass vissza egy kicsit.
Lehet,hogy csak levegőt kell fújni a rácshoz.(#8000)
Sajnos nem ez a baj Cheesy
Nem a hőfok érzékelőjével van bajom, hanem azzal, hogy folyamatosan megy a klíma Cheesy
Tehát nem tudom olyan állásba kapcsolni, hogy ne fújjon hideget. Ez főleg este rossz, amikor kinn mondjuk 18 fok van, az autóban mondjuk meleg, és azt akarnám, hogy a külső hőfokot fújja be, de nem tudom, mert a klíma folyamatosan megy, és lefagyasztja a mellkasom, lábam, fejem, kezem... Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7937 Dátum: 2006.06.20 kedd, 10:01:00 »

Sajnos nem ez a baj Cheesy
Nem a hőfok érzékelőjével van bajom, hanem azzal, hogy folyamatosan megy a klíma Cheesy
Tehát nem tudom olyan állásba kapcsolni, hogy ne fújjon hideget. Ez főleg este rossz, amikor kinn mondjuk 18 fok van, az autóban mondjuk meleg, és azt akarnám, hogy a külső hőfokot fújja be, de nem tudom, mert a klíma folyamatosan megy, és lefagyasztja a mellkasom, lábam, fejem, kezem... Cheesy
Szerintem ennek ellenére próbáld meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7938 Dátum: 2006.06.20 kedd, 10:31:00 »

Sajnos nem ez a baj Cheesy
Nem a hőfok érzékelőjével van bajom, hanem azzal, hogy folyamatosan megy a klíma Cheesy
Tehát nem tudom olyan állásba kapcsolni, hogy ne fújjon hideget. Ez főleg este rossz, amikor kinn mondjuk 18 fok van, az autóban mondjuk meleg, és azt akarnám, hogy a külső hőfokot fújja be, de nem tudom, mert a klíma folyamatosan megy, és lefagyasztja a mellkasom, lábam, fejem, kezem... Cheesy
Ha megnyomod az AUTO gombot, akkor világít a klíma gombja?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #7939 Dátum: 2006.06.20 kedd, 14:44:00 »

Ha megnyomod az AUTO gombot, akkor világít a klíma gombja?
Nem, nem világít...
Nah, akkor leírom, hogy hogy müxik...
 
Szóval azt mondom neki, hogy 2-es ventilátor fokozat, fújja lábhoz, meg mondjuk előre, és 20 fok... Így ha nem nyomom meg az ac gombot, akkor a külső levegőt kellene fújnia. Még akkor sem szabadna bekapcsolnia a klímának, ha benn 50 fok van.  
Tehát az érzékelő lehet, hogy hülyeséget mér, de akkor sem szabad neki klímáznia.
A találkozón ugyan így beállítottam valamelyikőtök autóját, és a külső levegőt nyomta. Ha benyomtam az ac gombot, akkor kapcsolt csak be a klíma. Ha kikapcsoltam, kikapcsolt Cheesy
 
Nos, nekem tökmind1, hogy be van-e kapcsolva a gomb, vagy sem, a klíma folyamatosan megy... Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7940 Dátum: 2006.06.20 kedd, 17:49:00 »

zozi,
 
Megtaláltam!!! Ebben a topicban írtad, #7082-es hozzászólás. Ki is másoltam, köszönöm!  A hét végén ki is próbálom.
Annyit tudnál még segíteni, hogy az alsó burkolólemezt, amin a hőérzékelő nyílás van, hogyan lehet finoman leszedni?
Csavarokat kitekerni, majdmeghúzni. Ha jól emlékszem, patentok is fogják. Megnézem majd hány csavar fogja. Meg majd leírom, hogy mit hol mikor merre meddig méééér'.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7941 Dátum: 2006.06.20 kedd, 19:38:00 »

Sziasztok!
 
Lehet abban valami összefüggés, hogy ebben a dög melegben jobban imbolyog az autó?
Ma jöttem haza melóból, rángattam olyan 100-120-nál a kormányt, és csúnya módon imbolygott Sad
Ezt eddig nem vettem észre...  
Bevizsgáltatom szerintem a héten a lengéscsillapítóimat, de ha azt mondjátok, hogy a meleg miatt ez előfordulhat (mittomén felmelegedett a gumi, a gáz a lengéscsillapítóban ilyenkor nem olyan hatásfokú, stb, stb....), akkor viszon nem érdekel...
 
Thx!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7942 Dátum: 2006.06.20 kedd, 19:39:00 »

Hétvégén alapjáraton a hungárián üresben gurulva lefulladt az autó.Lehet az is a klíma miatt?Meg mintha az erő is kevesebb lenne, bár ezt nehéz lenne leírni, látni kéne.Már próbáltam kikapcsolni a klímát, hogy ez okozza-e ebben a melegben.
Biztos, hogy a klíma sokat levesz a teljesítményből... Én alsó hangon 20%-ot mondanék...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7943 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:13:00 »

Biztos, hogy a klíma sokat levesz a teljesítményből... Én alsó hangon 20%-ot mondanék...
KB.igen.
 
És ugyanannyival feljebb megy a fogyi is.Akár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7944 Dátum: 2006.06.21 szerda, 09:05:00 »

Biztos, hogy a klíma sokat levesz a teljesítményből... Én alsó hangon 20%-ot mondanék...
Ezt nem így kell számolni.
Ugyanis, ha megy a klíma akkor az levesz X Nm nyomatékot. Ez valszeg 10-30Nm lehet márkától függően. Nomármost. Ha ismeri valaki a nyomatékgörbéket, akkor leolvashatja hogy ez az X Nm hány százaléka az épp azon fordulatszámon elérhetőnek.
Valszeg az alapjárat körül 10x annyi százalékban, mint pl. TDCi-nél 1800-as fordulaton, mert ott nemsokat érzel a nyomatékvesztésből.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7945 Dátum: 2006.06.21 szerda, 09:08:00 »

Egy ilyen szivosor tisztitas vajon segithet ezen a legkondi-nehezen mozdul a verda probleman ?
Gondolom uj koraban, nem volt ennyire erezheto a legkondi aldasos teljesitmenycsokkento hatasa...Es itt most nem feltetlenul a motor kopasara gondolok...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7946 Dátum: 2006.06.21 szerda, 09:45:00 »

Ezt nem így kell számolni.
Ugyanis, ha megy a klíma akkor az levesz X Nm nyomatékot. Ez valszeg 10-30Nm lehet márkától függően. Nomármost. Ha ismeri valaki a nyomatékgörbéket, akkor leolvashatja hogy ez az X Nm hány százaléka az épp azon fordulatszámon elérhetőnek.
Valszeg az alapjárat körül 10x annyi százalékban, mint pl. TDCi-nél 1800-as fordulaton, mert ott nemsokat érzel a nyomatékvesztésből.
Itt az igazság. Azért ennyit tenyünk hozzá, hogy kis fordulaton kevesebbet pörög (ebben eddig semmi meglepő nincs), magasabbon meg többet, azaz lóerőben változik, mennyit vesz le a klíma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7947 Dátum: 2006.06.21 szerda, 09:46:00 »

Egy ilyen szivosor tisztitas vajon segithet ezen a legkondi-nehezen mozdul a verda probleman ?
Gondolom uj koraban, nem volt ennyire erezheto a legkondi aldasos teljesitmenycsokkento hatasa...Es itt most nem feltetlenul a motor kopasara gondolok...
Pont ezen segíthetne, mert a maf pucolás, szívósor tisztogatásnak köszönhetően az alsóbb tartományban lészen több nyomaték.
 
A motor kopására meg azt javaslom, öntsél a motorba egy fél kanna kompressziót, oszt jól van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7948 Dátum: 2006.06.21 szerda, 21:42:00 »

Sziasztok!Nekem is a klimával lenne egy kérdésem amikor bekapcsolom mindkét ventilátor beindul és kibekapcsolja magát 20 másodpercenként!Szoval leál a ventilátor és elis indul egyszere!Klima gaz ok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7949 Dátum: 2006.06.21 szerda, 22:10:00 »

Hello. Központi zár témában lenne egy kérdésem: III-as mondeo távirányitójánál a gyári beállítás szerint elsőre csak vezetőoldali ajtó zár nyílik ki, majd újabb gombnyomásra a többi. Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet átprogramozni, hogy azonnal kinyissa a többi ajtót? Előre is köszi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.265 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.