Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 12:40:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21922466 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2006.07.07 péntek, 10:48:00 »

Ticu,
 
Nem csorog, inkabb kotyog. Es igen, a kutyacsont vegen levo izemicsoda elfarad, es az kotyog. Ami fura, hogy mig nalam (2001) fembol van az elso kutyacsont, addig a faceliftes modelleknel ez muanyag ! Nah, erre mondom en azt, hogy duuurva
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2006.07.07 péntek, 11:42:00 »

Tenyeg, a faceliftes mondikban miert muanyag az elso kutyacsont ? Ertem en, hogy occsositunk meg konyebb 2dekaval, de hogy gyengebb is, az hot ziher
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2006.07.07 péntek, 12:15:00 »

Ticu,
 
Nem csorog, inkabb kotyog. Es igen, a kutyacsont vegen levo izemicsoda elfarad, es az kotyog. Ami fura, hogy mig nalam (2001) fembol van az elso kutyacsont, addig a faceliftes modelleknel ez muanyag ! Nah, erre mondom en azt, hogy duuurva
Oké, azt vágom, hogy kotyog a függőleges stabi rúd, de Scratch csörgésről beszél. És méghozzá alapjáraton.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2006.07.07 péntek, 12:30:00 »

Ticu,
 
Hmmm... csorges, talan fel kene vennie a telefont
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:02:00 »

Ticu,
 
Hmmm... csorges, talan fel kene vennie a telefont
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:06:00 »

Scratch,
 
Kerekcsapagy ?
Az álló helyzetbe is csörög?
A probléma nem menetközbe, hanem alapjáraton jelentkezik, álló autónál (gurulva is csörög, ha alapjárton van). Ha eléri az 1000-res fordulatszámot megszünik a csörgés.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:07:00 »

Nem voltál mostanában fékbetét cserén???
Lehet az is, hogy gyártási hiba miatt kisebb lett egy kicsit a fékbetét és az zörög a helyén. kicsi zsír a helyére - NEM ODA, ahol érintkezik a tárcsával!!! - és ideiglenesen elhallgat.
Vagy esetleg vmi felfüggesztés? Lengéscsillapító - oldalirányban!!! Rángasd meg, de ne emeld fel az autót, mert akkor már nem hallod!!!
zozi,
 
nem volt a fékhez nyúlva, mostanába.
A rángatást kipróbálom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:09:00 »

Szia!
Nem vágom, , alufelnid van, vagy sima,+ műa. dísztárcsa? Ez utóbbi, egy idő után adja magát, szépen tud csörögni. Előző autómnál én is csapágycserére asszociáltam. Szerelő levette a dísztárcsát, mentünk egy kört, csörgés nem volt! Bár, Monden ilyen egyszerű volna...
Üdv:)
Nem rossz ötlet, megpróbálom, bár szerintem nem lesz lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:10:00 »

De az is lehet, hogy a nagy PDA-zás közben beesett valami, mondjuk a tűsarok, oszt az zörög.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:13:00 »

Lehet valami feature okozza a csorgest. Esetleg ha allsz a Mondikaval, akkor azt hiszi rosszul vagy es a mentot akarja hivni
Tehat nyomjad neki, nyomjad !
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2006.07.07 péntek, 16:08:00 »

Lehet valami feature okozza a csorgest. Esetleg ha allsz a Mondikaval, akkor azt hiszi rosszul vagy es a mentot akarja hivni
Tehat nyomjad neki, nyomjad !
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2006.07.07 péntek, 16:10:00 »

Megnéztem dísztárcsa nélkül is csörög, a kereket megrángatva nincs rendellenes hangja.
Valami a motorból jön, de arról a részéről, ahol a jobb oldali kerék van.
Marad a szervíz, majd írok, hogy egy szaki mit mondott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2006.07.07 péntek, 16:15:00 »

Scratch,
 
nem lehet valami elszabadult kábel vagy kötél?
Nekem egyszer napokig kerestük a csörgés okát - a végén már a kollégám hasalt a hátsó ülésen - és rázópadon derült ki, hogy a kézifék kötél szabadult el hátul és ha elég nagyot "ugrott" az autó, akkor odaverődött az alvázhoz Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2006.07.07 péntek, 16:23:00 »

Scratch,
 
nem lehet valami elszabadult kábel vagy kötél?
Nekem egyszer napokig kerestük a csörgés okát - a végén már a kollégám hasalt a hátsó ülésen - és rázópadon derült ki, hogy a kézifék kötél szabadult el hátul és ha elég nagyot "ugrott" az autó, akkor odaverődött az alvázhoz Shocked)
Akna nélkül ezeket elég nehezen tudom megnézni sajnos. A kézifék kábelt, ahogy Angel írta megnéztem, de megmozgatva annak sincs ilyen hangja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2006.07.07 péntek, 17:46:00 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítségre volna szükségem. Kinéztem magamnak egy  Mondeo-t a III-as sorozatból csak az a baj, hogy egy darab kulcs van hozzá. Milyen megoldásokat tudtok, hogy biztonságba érezzem az autómat és kb. mennyibe fájhat a manőver? Hallottam, hogy ujra tudják programozni a kulcsot, de attól még a "másik" kulcs nyithatja a zárakat. Esetleg egy komplet zárcsere?  
 
Köszönettel, egy leendő Mondeo tulajdonos...
 
Koniman
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2006.07.07 péntek, 19:04:00 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítségre volna szükségem. Kinéztem magamnak egy  Mondeo-t a III-as sorozatból csak az a baj, hogy egy darab kulcs van hozzá. Milyen megoldásokat tudtok, hogy biztonságba érezzem az autómat és kb. mennyibe fájhat a manőver? Hallottam, hogy ujra tudják programozni a kulcsot, de attól még a "másik" kulcs nyithatja a zárakat. Esetleg egy komplet zárcsere?  
 
Köszönettel, egy leendő Mondeo tulajdonos...
 
Koniman
Ha megkapsz minden kulcsot, akkor sem tudhatod, hogy nem-e csináltak róla másolatot.
Ez nem válasz a kérdésedre, csak ilyen is előfordulhat.Ha rossz szándék áll a háttérben, attól még nem kell, hogy a kulcsot lenyúlják.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2006.07.07 péntek, 19:23:00 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítségre volna szükségem. Kinéztem magamnak egy  Mondeo-t a III-as sorozatból csak az a baj, hogy egy darab kulcs van hozzá. Milyen megoldásokat tudtok, hogy biztonságba érezzem az autómat és kb. mennyibe fájhat a manőver? Hallottam, hogy ujra tudják programozni a kulcsot, de attól még a "másik" kulcs nyithatja a zárakat. Esetleg egy komplet zárcsere?  
 
Köszönettel, egy leendő Mondeo tulajdonos...
 
Koniman
Szia koniman.
A Mondeo III. kulcsait az autóhoz programozzák. ( távnyitás/riasztó és immobilizer )Ha megvan az autó - és is ezt csináltam -, az első dolog, hogy törlöd a nyitás és az indítás programot, és újra tanítod az autót. Két gond van: ettől még a másik kulcs mechanikusan kinyitja az autót, a riasztó megszólal, és elindítani nem tudja. A másik, és egyben nagyobb gond: az immobiliser program törléséhez és újratanításához KÉT KULCS kell, azaz így nem tudod törölni egy kulccsal a régi kulcsokat, és ha rendelsz egy új kulcsot, azt sem tudod felismertetni.
Hogy a szervízben mit tudnak ez ügyben tenni, azt nem tudom, lehet hogy ők tudják programozni ezt is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2006.07.07 péntek, 19:24:00 »

Szia koniman.
A Mondeo III. kulcsait az autóhoz programozzák. ( távnyitás/riasztó és immobilizer )Ha megvan az autó - és is ezt csináltam -, az első dolog, hogy törlöd a nyitás és az indítás programot, és újra tanítod az autót. Két gond van: ettől még a másik kulcs mechanikusan kinyitja az autót, a riasztó megszólal, és elindítani nem tudja. A másik, és egyben nagyobb gond: az immobiliser program törléséhez és újratanításához KÉT KULCS kell, azaz így nem tudod törölni egy kulccsal a régi kulcsokat, és ha rendelsz egy új kulcsot, azt sem tudod felismertetni.
Hogy a szervízben mit tudnak ez ügyben tenni, azt nem tudom, lehet hogy ők tudják programozni ezt is.
Bocsi, ha a másik kulccsal kinyitod, a riasztó sem szólal meg, sajnos.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2006.07.07 péntek, 20:32:00 »

Rákérdeztem a piramisnál a problémámra...
 
Ha ujratanítják a kulcsot az 25000 ami szerintem lehúzás!
Komplett zárcserét is kérdeztem és arra azt mnondták, hogy 55000 pénz.
Ezért az összes zárat cserélik és két új kulcsot is kapok. Az bánt az egészbe, hogy már leelenőrizettem az autót mindenféle szenponból, állapotfelmérésen is volt és ami hibát mondtak annak a javítását álja az ember. Most, hogy a hitelt is elkezdtük csak úgy mellékesen megkérdeztem, hogy a másik kulcs ennél milyen? Mester kulcs vagy pedig ezzel is vezérelhető a nyitás-zárás indítás. Erre Ő... Második kulcs?? Hát az nincs! Neki elég volt egy is...
 
Szép kis válasz...
 
Nincs valakinek kapcsolata márkaszervizben, akinek a segítségével egy kicsit kedvezőbben lehetne komplett zárszerkezeteket cserélni?
 
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2006.07.07 péntek, 20:36:00 »

Azon is gondolkoztam, amit "Dzsolt" is mondta, hogy ha két kulcs van, akkor is be tud jutni az előző tulaj a kocsiba, mert másoltat 2000 Ft-ért egy másikat. A címem kiderül az adás-vételiből, azt ennyi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2006.07.07 péntek, 21:08:00 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítségre volna szükségem. Kinéztem magamnak egy  Mondeo-t a III-as sorozatból csak az a baj, hogy egy darab kulcs van hozzá. Milyen megoldásokat tudtok, hogy biztonságba érezzem az autómat és kb. mennyibe fájhat a manőver? Hallottam, hogy ujra tudják programozni a kulcsot, de attól még a "másik" kulcs nyithatja a zárakat. Esetleg egy komplet zárcsere?  
 
Köszönettel, egy leendő Mondeo tulajdonos...
 
Koniman
Mindenképpen legyen rögzítve az adás-vételi szerződésen, hogy 1 db kulcsal vetted át a gépkocsit.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2006.07.07 péntek, 21:16:00 »

Rákérdeztem a piramisnál a problémámra...
 
Ha ujratanítják a kulcsot az 25000 ami szerintem lehúzás!
Komplett zárcserét is kérdeztem és arra azt mnondták, hogy 55000 pénz.
Ezért az összes zárat cserélik és két új kulcsot is kapok. Az bánt az egészbe, hogy már leelenőrizettem az autót mindenféle szenponból, állapotfelmérésen is volt és ami hibát mondtak annak a javítását álja az ember. Most, hogy a hitelt is elkezdtük csak úgy mellékesen megkérdeztem, hogy a másik kulcs ennél milyen? Mester kulcs vagy pedig ezzel is vezérelhető a nyitás-zárás indítás. Erre Ő... Második kulcs?? Hát az nincs! Neki elég volt egy is...
 
Szép kis válasz...
 
Nincs valakinek kapcsolata márkaszervizben, akinek a segítségével egy kicsit kedvezőbben lehetne komplett zárszerkezeteket cserélni?
 
Köszi mindenkinek a válaszokat!
koniman,
 
UV jelölés, váltózár, esetleg másik riasztó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2006.07.07 péntek, 21:17:00 »

Mindenképpen legyen rögzítve az adás-vételi szerződésen, hogy 1 db kulcsal vetted át a gépkocsit.
Ja! Az mindenképpen meglesz...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2006.07.07 péntek, 21:24:00 »

Üdv mindenkinek!
Egy kis segítségre volna szükségem. Kinéztem magamnak egy  Mondeo-t a III-as sorozatból csak az a baj, hogy egy darab kulcs van hozzá. Milyen megoldásokat tudtok, hogy biztonságba érezzem az autómat és kb. mennyibe fájhat a manőver? Hallottam, hogy ujra tudják programozni a kulcsot, de attól még a "másik" kulcs nyithatja a zárakat. Esetleg egy komplet zárcsere?  
 
Köszönettel, egy leendő Mondeo tulajdonos...
 
Koniman
Egyébként a bratyóm kocsijához is csak 1 kulcs volt amikor vettük. Nemrég csináltattam neki egy pótot. Na az volt még egy stresszes. 40km-rel odéb csináltattam, ahol ár biztos, hogy nem ismer a csóka és másik kocsival mentem, biztos ami biztos. Erre a végén odaad egy néhány számjegyből álló kódot a kulcsos ember és azt mondja:" ezek után már csak a kódot kell bevinned valahova és megcsinálják nekem". Na az igen mondom. Ennyi lenne a nagy biztonság? Vicces.
De azzal győzködöm magam ez ügyben, hogy ha valamit nagyon akarnak, akkor azt el is fogják vinni. Ennyi. Nem kell okot adni rá (kocsiban hagyni dolgokat), meg a Mondit amúgy sem lopják.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2006.07.07 péntek, 21:46:00 »

Na, ma voltam futómű átvizsgáláson. A szerkezeti elemeken semmilyen devianciát nem találtak, viszont a műanyag elemek katasztrofális hangokat adtak ki. A tuti megoldás a kábelrőgzító bilincs. Kb. 10 darabot tett a szerelő mindenféle helyekre, ahol az alsó műanyag cuccok, különféle csövek mozogtak, remegtek és mindenféle rettenetes hangot adtak ki.
Érdemes megnézetni ezeket az elemeket, nagyfokú halkítást lehet elérni a rögzítésükkel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2006.07.07 péntek, 22:17:00 »

Azon is gondolkoztam, amit "Dzsolt" is mondta, hogy ha két kulcs van, akkor is be tud jutni az előző tulaj a kocsiba, mert másoltat 2000 Ft-ért egy másikat. A címem kiderül az adás-vételiből, azt ennyi.
Figyelj!Szerintem ne stresszelj ezen ennyit.Ha kóser az autó, akkor csak a kulcs miatt ne hagyd ki.A zárcsere helyett inkább költsd a pénzed egy jó váltózárra.
Egyébként én is egy kulccsal vettem az autót.A másik kulcs is megvan a kereskedőnél,később lett meg,( mert állítólag lizinges autó volt)de messze lakik tőlem.Én kértem, hogy postán ne adja fel, majd egyszer elmegyek érte.
Ha sumákolni akar a kereskedő, akkor azt nem úgy teszi, hogy lenyúlja a kulcsot.Még a gyanú is őrá terelődne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2006.07.07 péntek, 22:42:00 »

A kulcs miatt tényleg nem érdemes aggódni. A VIN szám alapján - ami látható a szélvédő mögött - rendelhető bármelyik fordhoz. Saját zárt rendszere van erre, szóval visszakereshető ki milyen kóddal honnan rendelte meg a kulcsot. Gondolom lopásnál utánanéznek nem e volt valami mozgás.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2006.07.08 szombat, 09:16:00 »

A stressz az már elmult, mert estére lenyugodtam. :-) Gondoltam cserélek egy komplett zárkészletet, így legalább mondhatom magamnak, hogy Én mindent megtettem és az az 55000 Ft megér annyit hogy ne adjam meg a lehetőséget arra hogy a lehető legkönnyebben lenyulják 3 millámat. Az is lehet, hogy teljesen jószámdékú az ember és ez meg sem fordul a fejáben, de meg lehet bízni egy kereskedőben???
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2006.07.08 szombat, 10:16:00 »

A stressz az már elmult, mert estére lenyugodtam. :-) Gondoltam cserélek egy komplett zárkészletet, így legalább mondhatom magamnak, hogy Én mindent megtettem és az az 55000 Ft megér annyit hogy ne adjam meg a lehetőséget arra hogy a lehető legkönnyebben lenyulják 3 millámat. Az is lehet, hogy teljesen jószámdékú az ember és ez meg sem fordul a fejáben, de meg lehet bízni egy kereskedőben???
Figyelj, ha el akarják lopni az autót, el is lopják.  
A nem profik nem tudják elvinni, ha kétszeresen reteszelve zárod be, annyira jók a gyári cuccok + csak kulccsal nyitható a motortér. A profik visznek magukkal egy másik központi egységet, rácsatlakoznak a fontos helyekre ( indító, üzemanyagpumpa, stb.) saját akkuval, a váltót a motortérben beteszik kettesbe, és elmennek a világból is. Egyetértek Scratch-el, hogy inkább UV jelölés, mert azzal értéktelenne teszed az autót alkatrésznek, és keres másikat.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2006.07.08 szombat, 10:18:00 »

Figyelj, ha el akarják lopni az autót, el is lopják.  
A nem profik nem tudják elvinni, ha kétszeresen reteszelve zárod be, annyira jók a gyári cuccok + csak kulccsal nyitható a motortér. A profik visznek magukkal egy másik központi egységet, rácsatlakoznak a fontos helyekre ( indító, üzemanyagpumpa, stb.) saját akkuval, a váltót a motortérben beteszik kettesbe, és elmennek a világból is. Egyetértek Scratch-el, hogy inkább UV jelölés, mert azzal értéktelenne teszed az autót alkatrésznek, és keres másikat.
És ez az UV festés fel van tüntetve az autón valahol? Matrica, egyéb?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2006.07.08 szombat, 10:27:00 »

És ez az UV festés fel van tüntetve az autón valahol? Matrica, egyéb?
Igen, van rajta matrica, amivel felhívják a figyelmet, hogy az autó UV jelölve van, és az üvegeken - mivel a napfény is tartalmaz UV-t -, látszik is kicsit.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2006.07.08 szombat, 10:29:00 »

Igen, van rajta matrica, amivel felhívják a figyelmet, hogy az autó UV jelölve van, és az üvegeken - mivel a napfény is tartalmaz UV-t -, látszik is kicsit.
Értem, köszi!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2006.07.08 szombat, 10:36:00 »

Ha csak egy kulcs van a kocsihoz, akkor a szervíz WDS segítségével tudja törölni az összes ismert kulcsot a PCM-ből, majd minden kulcsnak (min. kettő kell, amiből az egyik MASTER kulcs lesz) új kódot adnak: a WDS kiad egy kódot, amit elküldenek Kölnbe, ahhonan visszaküldenek egy viszont kódot. Enélkül nem lehet a fenit dolgot megcsinálni. Így - ahogy Fusim kollega is írta -, visszakereshető, ha manipuláltak a kulcsokkal a tulaj tudta nélkül.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2006.07.09 vasárnap, 00:18:00 »

Értem!
Csak az a baj, hogy attól, hogy van egy uj kódos kulcsom, még el lehet vinni a kocsiból a cuccokat. Kicsit *** érzés, ha tudod, hogy másnak is lehet kulcsa az autódhoz, pláne, ha egy most másárolt Mondeóról van szó. Sajnos a munkám miatt sok cuccot kell magammal vinnem és szeretném, ha az ott is maradna a csomitartóban
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2006.07.09 vasárnap, 00:27:00 »

Nincs itt olyan topiktárs aki ford szervizban dolgozik?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2006.07.09 vasárnap, 01:18:00 »

Nincs itt olyan topiktárs aki ford szervizban dolgozik?
Enyém ugyan MKI, de amikor vettem nekem is azt mondták, hogy csak egy kulcs van hozzá. Mondom kell lennie pirosnak is, mondja nincs. Akkor mondom legyen az, hogy levonjuk árból a zárcserét. Másnapra meglett a másik kulcs. Én nem állítom, hogy rosz szándék vezérelte. Szerintem egyszerűen lusta volt és amikor már látta, hogy komolyan gondolom, akkor inkább megkereste. Szerintem így működnek a kereskedők.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2006.07.09 vasárnap, 12:04:00 »

Sziasztok!
 
Mondeo III-ra keresek első és hátsó sárhányógumit. Nem tudom, hogy másnak is vannak hasonló tapsztalatai, mint nekem, de elég zavaró, hogy az első kerek ennyire kilógnak. Az egy dolog, hogy pillanatok alatt felveri a vizet a kerék a küszöbre, ajtóra, de most nyáron ha egy másodrendű útra tévedek(ami ebben az országban nem nehéz)amin a bitumen kissé olvadt, akkor egy óra autózást fél óra takarítás követ, hogy a küszöbökről, ajtókról, első sárvédő lemezekről, hátsó lökhárítóról levakarjam kátrányoldóval a ráragadt bitument. Mondeokon láttam már gyári sárhányógumit, de elég fuszik kinézetű. A gyárin kívűl létezik valami más, esetleg pofásabb küllemű?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2006.07.09 vasárnap, 16:04:00 »

Sziasztok!
 
Mondeo III-ra keresek első és hátsó sárhányógumit. Nem tudom, hogy másnak is vannak hasonló tapsztalatai, mint nekem, de elég zavaró, hogy az első kerek ennyire kilógnak. Az egy dolog, hogy pillanatok alatt felveri a vizet a kerék a küszöbre, ajtóra, de most nyáron ha egy másodrendű útra tévedek(ami ebben az országban nem nehéz)amin a bitumen kissé olvadt, akkor egy óra autózást fél óra takarítás követ, hogy a küszöbökről, ajtókról, első sárvédő lemezekről, hátsó lökhárítóról levakarjam kátrányoldóval a ráragadt bitument. Mondeokon láttam már gyári sárhányógumit, de elég fuszik kinézetű. A gyárin kívűl létezik valami más, esetleg pofásabb küllemű?
azs,
 
szerintem a gyárinál jobbat nem találsz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2006.07.09 vasárnap, 21:02:00 »

Figyelj, ha el akarják lopni az autót, el is lopják.  
A nem profik nem tudják elvinni, ha kétszeresen reteszelve zárod be, annyira jók a gyári cuccok + csak kulccsal nyitható a motortér. A profik visznek magukkal egy másik központi egységet, rácsatlakoznak a fontos helyekre ( indító, üzemanyagpumpa, stb.) saját akkuval, a váltót a motortérben beteszik kettesbe, és elmennek a világból is. Egyetértek Scratch-el, hogy inkább UV jelölés, mert azzal értéktelenne teszed az autót alkatrésznek, és keres másikat.
de csak akkor, ha én nem megyek vissza az autómhoz, aztán nem verem halálra a szemetet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2006.07.10 hétfő, 08:11:00 »

Sziasztok!
 
Mondeo III-ra keresek első és hátsó sárhányógumit. Nem tudom, hogy másnak is vannak hasonló tapsztalatai, mint nekem, de elég zavaró, hogy az első kerek ennyire kilógnak. Az egy dolog, hogy pillanatok alatt felveri a vizet a kerék a küszöbre, ajtóra, de most nyáron ha egy másodrendű útra tévedek(ami ebben az országban nem nehéz)amin a bitumen kissé olvadt, akkor egy óra autózást fél óra takarítás követ, hogy a küszöbökről, ajtókról, első sárvédő lemezekről, hátsó lökhárítóról levakarjam kátrányoldóval a ráragadt bitument. Mondeokon láttam már gyári sárhányógumit, de elég fuszik kinézetű. A gyárin kívűl létezik valami más, esetleg pofásabb küllemű?
nagyautó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2006.07.10 hétfő, 17:50:00 »

REF100 a Hibák topicban egy számára igen csak fontos kérdést vetett fel - nem tudtok esetleg valami megoldást rá?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2006.07.11 kedd, 08:02:00 »

Srac,
 
En mar valaszoltam neki, bar nem a hibak topicban, hanem egy masikban, ahova szinten beirta a problemajat. Szokasos porlaszto csucs mizeria ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2006.07.11 kedd, 08:03:00 »

REF100,
 
Vidd L hibakod kiolvasasra, hatha mond valamit...
Ha jol emlexem volt mar ilyen problema anno, de hogy mi okozta a hibat az kizart dolog, mert nemtudom. Olvass vissza a Diesel topicban, hatha...
Naplózva

blah blah blah
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2006.07.11 kedd, 08:15:00 »

Srac,Zacci!!
 
Kösz a segítséget, hátha Solymár tud valami megoldást, nem nagyon szeretném, ha 233 km/h tempónál állna le a kocsi.
 
Ref100
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2006.07.11 kedd, 08:29:00 »

REF100,
 
Megertem az aggodalmad. Azert aza 233km/h kicsit eros nem ?
Remeljuk nem porlasztocsucs szivat...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2006.07.11 kedd, 08:55:00 »

Srac,Zacci!!
 
Kösz a segítséget, hátha Solymár tud valami megoldást, nem nagyon szeretném, ha 233 km/h tempónál állna le a kocsi.
 
Ref100
REF100: 233 km/h felett már nem húz úgy a gép, mint régen?
 
(a 250 km/h sebességhatároló elektronikát kiszedetted már a Mondiból?)
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2006.07.11 kedd, 09:27:00 »

REF100,
 
Megertem az aggodalmad. Azert aza 233km/h kicsit eros nem ?
Remeljuk nem porlasztocsucs szivat...
Zacci testvér!
 
ha szarakodik a porlasztócsúcs, akkor nem kellene ennek a jelenségnek gyakrabban előfordulnia???
Leáll, újraindítom és megyek vele 250km-t és nem történik semmi, frankón megy a gép
ezért nem értem a dolgot???
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2006.07.11 kedd, 09:29:00 »

REF100: 233 km/h felett már nem húz úgy a gép, mint régen?
 
(a 250 km/h sebességhatároló elektronikát kiszedetted már a Mondiból?)
Srac testvér!
 
át állítattam a leszabályozást 280km/h-ra
így nem gond ha 260 körül járatom a gépet.
 
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2006.07.11 kedd, 09:30:00 »

TDCi Power 4ever!
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2006.07.11 kedd, 09:33:00 »

TDCi Power 4ever!
Egyetértek!
 
Viva Mondeo (azzal amelyikkel nincs baj)
 
más: NEM LESZ ÖRJÖNGŐ TÖMEG A MINITALIN?Huh?
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.