Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 12:29:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21494680 alkalommal)
0 Felhasználó és 288 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 21:59:00 »

Lenne egy kis gondom Cheesy
Szóval a kocsim kulcsa valami miatt nem müxik Sad Azt hittem, hogy az elem (igaz 1.5 éve cseréltem, de mondom, hátha)
Szóval kicseréltem, és semmi.. Meg sem mozdul...
Valakinek valami 5lete? Esetleg hova lehetne elvinni (szerelő)?
Mit érdemes csekkolni mielőtt elviszem valami szakihoz?
Thx!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 22:06:00 »

Lenne egy kis gondom Cheesy
Szóval a kocsim kulcsa valami miatt nem müxik Sad Azt hittem, hogy az elem (igaz 1.5 éve cseréltem, de mondom, hátha)
Szóval kicseréltem, és semmi.. Meg sem mozdul...
Valakinek valami 5lete? Esetleg hova lehetne elvinni (szerelő)?
Mit érdemes csekkolni mielőtt elviszem valami szakihoz?
Thx!
Mit takar az,h nem müxik? nem nyitja a központizárat? Vszínű,h újra kell programozni..
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 22:13:00 »

Lenne egy kis gondom Cheesy
Szóval a kocsim kulcsa valami miatt nem müxik Sad Azt hittem, hogy az elem (igaz 1.5 éve cseréltem, de mondom, hátha)
Szóval kicseréltem, és semmi.. Meg sem mozdul...
Valakinek valami 5lete? Esetleg hova lehetne elvinni (szerelő)?
Mit érdemes csekkolni mielőtt elviszem valami szakihoz?
Thx!
Ja. Ez miatt nehogy szerelőhöz mennyél már!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 22:55:00 »

Lenne egy kis gondom Cheesy
Szóval a kocsim kulcsa valami miatt nem müxik Sad Azt hittem, hogy az elem (igaz 1.5 éve cseréltem, de mondom, hátha)
Szóval kicseréltem, és semmi.. Meg sem mozdul...
Valakinek valami 5lete? Esetleg hova lehetne elvinni (szerelő)?
Mit érdemes csekkolni mielőtt elviszem valami szakihoz?
Thx!
Kb 1 hónapja nekem is ez volt,újraprogramoztam és azóta jó.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2006.07.20 csütörtök, 23:35:00 »

Az Imhoéba?
Volvo-jába. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2006.07.21 péntek, 09:33:00 »

Volvo-jába. Smiley
Csakis!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2006.07.21 péntek, 09:59:00 »

Mit takar az,h nem müxik? nem nyitja a központizárat? Vszínű,h újra kell programozni..
Jaja, tegnap Ticu elmondta az újraprogramozás lépéseit... Lementem, és valóban működött... Cheesy
 
Thx mindenkinek!
 
Azt hittem úgy lehet programozni, ha mittomén megnyomom 15x Cheesy De nem... Így logikusabb, hogy már benn vagy az autóba, úgy programozod fel... Hiszen ellenkező esetben minden mondit ki tudnék nyitni Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:15:00 »

Szaiasztok! eennek az "újraprogrampozásnak" a lépéseit nekem is elmondaná valaki? mert nekem is ugyan ez a gondom, elemet cseréltem a kulcsban de nem megy a központi zár!
 
köszi előre is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:20:00 »

nem azert de ez a hasznalati utasitasban is benne van...
 
a 3kmnel bezarja az osszes ajtot pl nincs, de az nekem nem is mukodik, nem tortenik semmi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:23:00 »

igen biztod benne van, de nekem nincs haszálati utasításom Smiley)  mivel használtan vettem a kocsit és azt nem kaptam hozzá!
ugyhogy kérem irja le valaki hogy an kell!
köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:25:00 »

igen biztod benne van, de nekem nincs haszálati utasításom Smiley)  mivel használtan vettem a kocsit és azt nem kaptam hozzá!
ugyhogy kérem irja le valaki hogy an kell!
köszi!
Mail cim?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:27:00 »

Mail cim?
milla@vipmail.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:29:00 »

Ment.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:38:00 »

nagyon köszönöm, megyek ki is próbálom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2006.07.21 péntek, 14:49:00 »

spoileres
hirekben (jo regiek kozott) fent van es a kocsie is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2006.07.21 péntek, 16:19:00 »

Jaja, újraprogramozás, gyújtás, levesz, gyújtás leves, 4x egymás után, ekkor földöntúli sipoló hang, aztán megnyomod bármelyik gombot a távirányítón, majd vársz 2Omp-et.
Ennyi...
 
Az, hogy 5km/h felett bezárja az összes ajtót szintén programozni kell. De nem használom, mert inkább idegesítő, mint hasznos szvsz...
Valahogy bugosan müxik, csak már nem tudom, hogy miért Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2006.07.21 péntek, 16:21:00 »

Amúgy ha már az újraprogramozásnál tartunk, off fókuszban nem tudja valaki hogy kell?
Kollégámnak fókusza van, és mióta elemet cserélt...
De a mondi féle nem jött be Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2006.07.21 péntek, 16:33:00 »

Sziasztok!
 
Segítséget kérnék. Korábban egyszer már kérdeztelek benneteket egy olyan gonddal kapcsolatban h. a 2001-es évj. TDDI Mondeom minden előjel nélkül megáll, majd egy rövid idő után indul újra és megy. Kaptam néhány tippet - amiket köszönök, de sajna semmi nem vált be, így maradt a kísérletezés. Nagy nehezen rálaltek a hibára, a nagynyomású szivattyú/adagoló/ vezérlő panelje döglött be, többet adagolt mind kellett volna, és feltehetően így elfullasztotta. Valszeg persze ezért nem állt le 170-nél, mert akkor el tudta égetni. Smiley A probléma az, h. ezt a panelt külön nem lehet kapni, csak az adagolóval együtt, ami újonnan 386e+mdíj! Sajna e számok hallatán - építkezés kellős közepén, a szívinfarktus kerülgetett. Smiley Tudtok-e esetleg vkit, aki feltételezhetőem tudna nekem ebben a problémában segíteni?!   A válaszokat előre is köszönöm! Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2006.07.21 péntek, 17:27:00 »

kisber
a kulcs ujra programozasa benne van a kezikonyvben, most irom le otodszor:) Focus kezikonyve nincs a havernak?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2006.07.21 péntek, 17:41:00 »

Sziasztok!
 
Segítséget kérnék. Korábban egyszer már kérdeztelek benneteket egy olyan gonddal kapcsolatban h. a 2001-es évj. TDDI Mondeom minden előjel nélkül megáll, majd egy rövid idő után indul újra és megy. Kaptam néhány tippet - amiket köszönök, de sajna semmi nem vált be, így maradt a kísérletezés. Nagy nehezen rálaltek a hibára, a nagynyomású szivattyú/adagoló/ vezérlő panelje döglött be, többet adagolt mind kellett volna, és feltehetően így elfullasztotta. Valszeg persze ezért nem állt le 170-nél, mert akkor el tudta égetni. Smiley A probléma az, h. ezt a panelt külön nem lehet kapni, csak az adagolóval együtt, ami újonnan 386e+mdíj! Sajna e számok hallatán - építkezés kellős közepén, a szívinfarktus kerülgetett. Smiley Tudtok-e esetleg vkit, aki feltételezhetőem tudna nekem ebben a problémában segíteni?!   A válaszokat előre is köszönöm! Üdv!
esetleg: fox79@freemail.hu
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2006.07.21 péntek, 18:59:00 »

Sziasztok!
 
Segítséget kérnék. Korábban egyszer már kérdeztelek benneteket egy olyan gonddal kapcsolatban h. a 2001-es évj. TDDI Mondeom minden előjel nélkül megáll, majd egy rövid idő után indul újra és megy. Kaptam néhány tippet - amiket köszönök, de sajna semmi nem vált be, így maradt a kísérletezés. Nagy nehezen rálaltek a hibára, a nagynyomású szivattyú/adagoló/ vezérlő panelje döglött be, többet adagolt mind kellett volna, és feltehetően így elfullasztotta. Valszeg persze ezért nem állt le 170-nél, mert akkor el tudta égetni. Smiley A probléma az, h. ezt a panelt külön nem lehet kapni, csak az adagolóval együtt, ami újonnan 386e+mdíj! Sajna e számok hallatán - építkezés kellős közepén, a szívinfarktus kerülgetett. Smiley Tudtok-e esetleg vkit, aki feltételezhetőem tudna nekem ebben a problémában segíteni?!   A válaszokat előre is köszönöm! Üdv!
Inkább: bontó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2006.07.22 szombat, 22:07:00 »

Ma volt szerencsém egy tankkal végig autópályázni, ha kicsit bátrabb vagyok akkor megvan az 1000, de inkább tankoltam 978 km-t téve meg 1 tankkal. Kérdésem, hogy mikor megtankolok, és lenullázok mindent akkor a megtehető km 700 valamennyi, azt hogy számolja ki
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2006.07.22 szombat, 22:30:00 »

2002-es mondimban úgy néz ki meghalt az óra. Ez javítható (esetleg órással), vagy csak a csere segít ?
Áramot kap, csak éppen nem megy és nem is állítható.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2006.07.22 szombat, 22:56:00 »

2002-es mondimban úgy néz ki meghalt az óra. Ez javítható (esetleg órással), vagy csak a csere segít ?
Áramot kap, csak éppen nem megy és nem is állítható.
Gyújtáson se?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2006.07.22 szombat, 23:08:00 »

2002-es mondimban úgy néz ki meghalt az óra. Ez javítható (esetleg órással), vagy csak a csere segít ?
Áramot kap, csak éppen nem megy és nem is állítható.
Szerintem ez ritka hiba, ergo bontóban tuti találsz órát, nem hinnén hogy túl drága lehet (hisz' nem viszik - én még nem hallottam bexart óráról...)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2006.07.22 szombat, 23:14:00 »

Szerintem ez ritka hiba, ergo bontóban tuti találsz órát, nem hinnén hogy túl drága lehet (hisz' nem viszik - én még nem hallottam bexart óráról...)
És ha már veszel másikat, akkor a faceliftesét vedd, mert kicsit pofásabb. szerintem...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2006.07.22 szombat, 23:40:00 »

Gyújtáson se?
Se gyújtáson, se nélküle. Világít, tehát áramot azt kap.
Szervízben voltam vele, de nem volt a műszerésznek ideje, csak időpontot kaptam. Ő azt mondta, hogy volt már pár óracseréje, de meg kell bontani a középkonzolt, akkor ki tudja venni és kiderül.
A dologhoz hozzá tartozik, hogy a szivargyújtóról sikerült lemeríteni az akksit, be kellett bikázni. Utána állt meg, bár ez nemigen befolyásolhatja szvsz.  
Bontó jó ötlet, köszönöm, megpróbálom. Bár árat nem mondtak a gyárira, csak annyit, hogy drága Sad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 00:40:00 »

Ma volt szerencsém egy tankkal végig autópályázni, ha kicsit bátrabb vagyok akkor megvan az 1000, de inkább tankoltam 978 km-t téve meg 1 tankkal. Kérdésem, hogy mikor megtankolok, és lenullázok mindent akkor a megtehető km 700 valamennyi, azt hogy számolja ki
Ügyes vagy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 11:31:00 »

Na, itt is egy (másik) kérdés:
 
Az ABS vezérlő computer az merre található? Gyanítom, ott lesz az ABS-hibám forrása. Ugyanis a jeladók csatlakozóinak tisztítása/zsírozása óta 2x ismét elmúlt az ABS-em
Namost népi megfigyelésem alapján akkor nincs, amikor a tűző napon parkolok a sötétkék autóval, kicsit hosszabb ideig (órákra). Utána elindulok, megyek pár km-t, és leállítom úgy negyed órára, akkor utána indításkor kialszik az ABS-lámpa, és működik is a rendszer.
Lehet, hogy valamiért rettenetesen felmelegszik a cucc, és a menetszél hűtése után egyszercsak megszűnik a letiltás?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 12:44:00 »

Na, itt is egy (másik) kérdés:
 
Az ABS vezérlő computer az merre található? Gyanítom, ott lesz az ABS-hibám forrása. Ugyanis a jeladók csatlakozóinak tisztítása/zsírozása óta 2x ismét elmúlt az ABS-em
Namost népi megfigyelésem alapján akkor nincs, amikor a tűző napon parkolok a sötétkék autóval, kicsit hosszabb ideig (órákra). Utána elindulok, megyek pár km-t, és leállítom úgy negyed órára, akkor utána indításkor kialszik az ABS-lámpa, és működik is a rendszer.
Lehet, hogy valamiért rettenetesen felmelegszik a cucc, és a menetszél hűtése után egyszercsak megszűnik a letiltás?

Ki kéne olvastatni, melyik érzékelőt hozza ki hibásnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 15:55:00 »

Ki kéne olvastatni, melyik érzékelőt hozza ki hibásnak.
Szerintem nem érzékelő - azt nem igazán zavarja az, hogy süti a nap, elég védett helyen van. De az utas- illetve motortérben 60-70 fok is lehet a napon, és lehet attól makkan meg az elektronika.
Mindenképp kiolvastatom (ugye akksilevétellel nem törlődik?!), de ránéznék a vezérlőre - ha valaki elárulja, hol is van az...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 16:32:00 »

Szerintem nem érzékelő - azt nem igazán zavarja az, hogy süti a nap, elég védett helyen van. De az utas- illetve motortérben 60-70 fok is lehet a napon, és lehet attól makkan meg az elektronika.
Mindenképp kiolvastatom (ugye akksilevétellel nem törlődik?!), de ránéznék a vezérlőre - ha valaki elárulja, hol is van az...
Ha törlődik is a hibatároló, gondolom, nem nehéz reprodukálni.
Csak azért vagyok egy kicsit kétkedő, mert még egy off verdának volt egy vicces hibája (leállt a motor), aztán elég vad következtetéseket volntunk le. A végén meglett a hiba... egészen más volt, mint amire mi gondoltunk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 16:33:00 »

Szerintem nem érzékelő - azt nem igazán zavarja az, hogy süti a nap, elég védett helyen van. De az utas- illetve motortérben 60-70 fok is lehet a napon, és lehet attól makkan meg az elektronika.
Mindenképp kiolvastatom (ugye akksilevétellel nem törlődik?!), de ránéznék a vezérlőre - ha valaki elárulja, hol is van az...
Tehát: ha nem süt a nap, akkor nem is jön elő?  
Nem azt mondom, hogy kizárt az elméleted, hanem csak nem valószínű. Ha csatlakozási probléma lenne (kontakthiba), az nem feltétlenül csak melegben jön elő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 16:49:00 »

Tehát: ha nem süt a nap, akkor nem is jön elő?  
Nem azt mondom, hogy kizárt az elméleted, hanem csak nem valószínű. Ha csatlakozási probléma lenne (kontakthiba), az nem feltétlenül csak melegben jön elő.
Amióta múlt pénteken újracsináltam a kontaktusokat a féktárcsák mögött, 2x jelentkezett a hiba. Melóhelyen, napon parkoltam egész nap -> no ABS, újraindítás után sem.
Aztán beugrottam bankba/boltba, ~15 perc, és indítás után volt ABS. Ezért gyanaxom a melegre...
Itthonról garázsból indulok, nincs is riasztás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 16:51:00 »

Tehát: ha nem süt a nap, akkor nem is jön elő?  
Nem azt mondom, hogy kizárt az elméleted, hanem csak nem valószínű. Ha csatlakozási probléma lenne (kontakthiba), az nem feltétlenül csak melegben jön elő.
Ja, és az hogy ma odakint 21 fokra állt be a kinti hőmérő?! Arra van tipped?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 17:01:00 »

Amióta múlt pénteken újracsináltam a kontaktusokat a féktárcsák mögött, 2x jelentkezett a hiba. Melóhelyen, napon parkoltam egész nap -> no ABS, újraindítás után sem.
Aztán beugrottam bankba/boltba, ~15 perc, és indítás után volt ABS. Ezért gyanaxom a melegre...
Itthonról garázsból indulok, nincs is riasztás
Nekem akkor is meredek. Ami persze sokat nem jelent.
Azért kellene hibatároló olvasása, mert az szvsz kiírna egy hibát, amiből okosabbak lennénk.
21 fok: ha drótszakadás lenne, akkor vagy nagyon meleget, vagy nagyon hideget mutatna. Szerintem vagy tönkrement az érzékelő... vagy nem.
Én ezzel kezdeném.
Ha jól tudom, valakol a lökösben van, jobb oldalon.
Kikapod, méred az ellenállását, hideg vízben, majd megfogod a kezedbe. A hideg víz kb 15 fok, a kezed 37. Más értéket kell mutatnia.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 17:02:00 »

Még valami: az akksid milyen állapotban van? Eredeti? Mérni kéne egy villás dolgot... Persze fura, hogy pont nyáron... de akkor is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2006.07.23 vasárnap, 17:57:00 »

Még valami: az akksid milyen állapotban van? Eredeti? Mérni kéne egy villás dolgot... Persze fura, hogy pont nyáron... de akkor is.
Igazából az akkusaru levétele előtt minden okés volt, hőmérő-ügyileg. Azta van ez... Nem t'om nem kellene-e kalibrálni amagát vagy ilyesmi?
A lökösben, jobboldalt... Hmmm, nem lesz egyszerű kibányászni, ahogy az alja le va burkolva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 08:45:00 »

Ja, és az hogy ma odakint 21 fokra állt be a kinti hőmérő?! Arra van tipped?
Kapcsold ki a külső klímát. Neked van az első olyan Mondeo-d, ami hűti a környezetét...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 09:10:00 »

Kapcsold ki a külső klímát. Neked van az első olyan Mondeo-d, ami hűti a környezetét...

Most már 25 fokot mutatott reggel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 14:16:00 »

Se gyújtáson, se nélküle. Világít, tehát áramot azt kap.
Szervízben voltam vele, de nem volt a műszerésznek ideje, csak időpontot kaptam. Ő azt mondta, hogy volt már pár óracseréje, de meg kell bontani a középkonzolt, akkor ki tudja venni és kiderül.
A dologhoz hozzá tartozik, hogy a szivargyújtóról sikerült lemeríteni az akksit, be kellett bikázni. Utána állt meg, bár ez nemigen befolyásolhatja szvsz.  
Bontó jó ötlet, köszönöm, megpróbálom. Bár árat nem mondtak a gyárira, csak annyit, hogy drága Sad
Közben szét lett szedve a középkonzol: csatlakozó lehúz, vissza az órára és müködik. A bikázástól lett valami nyügje, de a lényeg, hogy most megy Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 14:37:00 »

johnny,
 
Orulok, hogy ilyen koltseghatekonyan sikerult megjavitanod az orat
Sajnos az elektronikaknak van egy olyan tulajdonsaga, hogyha nem kell gyorsasaggal kapjak meg a stabil tapfeszt, akkor hajlamosak ugymond "kiakadni". Itt valceg az tortenhetett, hogy nem kelloen gyorsan kerult vissza a saru, illetve a visszahelyezeskor ingadozott a feszultseg. Ugye mikor az ember vissza rakja a sarut, akkor neha szikrazik nem is 1x. Es akkor mondhato stabilnak a tapfesz, ha mar ra van szoritva a saru az aksira. en ezert szoktam a leheto leggyorsabban stabilizalni ezta a helyzetet. MKI-es verdamnal volt, hogy mar rajta volt a saru, de nem volt meghuzva, picit bemozgattam mikor eppen meghuztam a csvart, es beindult a riaszto. Ugy adtam el a verdat, hogy az uj tulajnak mondtam, hogy fekezeskor valamiert felre huz a verda. En alapvetoen a futomure gyanakodtam, de kiderult, miutan kivette a srac az ABS modul biztijet es vissza tette, megszunt a jelenseg. Valszeg valami hasonlo zavarodottsagba kerult az ABS modul, mint esetedben az ora. Egyebkent a legtisztabb az lenne, hogy mikor az ember vissza koti a sarut az aksira, akkor egy kapcsoloval elesiti a verdat. Egy kapcsolo atbillentese joval kisebb fesz ingadozast, tusket stb. okoz, mint egy elesben rakotom az aksira c. dolog. Persze alapvetoen az elektronikakat ilyen esetekben ugy kene megtervezni, hogy szamolni kell az ilyesfajta fesz ingadozassal. De ezexerint ez nem mindig sikerul...Es minnel tobb az elektronika a verdaban, annal nagyobb a kockazata az ilyen fajta kiakadasoknak.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2006.07.24 hétfő, 14:40:00 »

johnny,
 
Sot, a nem kelloen jol megtervezett elektronika hajlamos eldurranni az ilye agressziv tapbekotestol. Szerencsere itt meg nem tartunk...
De azis lehet, hogy alapvetoen gyenge az aksid, es a hirtelen terhelestol megfekudt a tapfesz. Nah, az ugyan ilyen jelenseget okozhat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2006.07.25 kedd, 00:40:00 »

Na, "szerencsére" megvan az újabb hiba... Eső végén indultam haza, mondok spricceljünk az ablakra. Na ja - az ablakmosó szivattyúja meg se nyekkent. Este kiszedtem, megnéztük - xarrárohadt a villanymotor...
Bótba néztem neten: 17e Ft
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2006.07.25 kedd, 00:47:00 »

Na, "szerencsére" megvan az újabb hiba... Eső végén indultam haza, mondok spricceljünk az ablakra. Na ja - az ablakmosó szivattyúja meg se nyekkent. Este kiszedtem, megnéztük - xarrárohadt a villanymotor...
Bótba néztem neten: 17e Ft
Itt a termék
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2006.07.25 kedd, 00:54:00 »

Ja, mind a 2000 előtti, mind a 2003 utáni az olyan 7e Ft - persze más a csatlakozófelület. De lehet begorombulok, és gyártok hozzá csatlakozóz (most egy NipponDenso ~20éves darabot dobtunk be, de az a hátsóra nem tud tolni. Ezek meg igen, olcsóbbak egy tizessel, csak más a csati - amúgy tökugyanaz a faceliftesé. Ford bekaphattya )
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2006.07.25 kedd, 09:42:00 »

Ja, mind a 2000 előtti, mind a 2003 utáni az olyan 7e Ft - persze más a csatlakozófelület. De lehet begorombulok, és gyártok hozzá csatlakozóz (most egy NipponDenso ~20éves darabot dobtunk be, de az a hátsóra nem tud tolni. Ezek meg igen, olcsóbbak egy tizessel, csak más a csati - amúgy tökugyanaz a faceliftesé. Ford bekaphattya )
Talán ez is megfelelne? Ez 2500 pénz. www.max-car.hu
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2006.07.25 kedd, 09:59:00 »

Talán ez is megfelelne? Ez 2500 pénz. www.max-car.hu
Ez a 2000 előtti Mondeoé - és bontott. Két baj van vele: ez újonnan ~7e Ft, de kétfeléáll a kifolyó oldal, nem biztos hogy felmenne. Másrészt, az enyém kevesebb mint 5 év után úgy nézett ki, hogy rettenet (szétszedtük, hátha... De katasztrófa)
Mindenesetre köszi
Amilyen kellene: . A faceliftes csak csatlakozóban tér el, de a II-es motorjánál máshogy mennek rá a csövek
És a hosszak nagyon ki vannak számítva...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2006.07.25 kedd, 10:04:00 »

Ja, tud valaki olyan bontót, ahol van már faceliftes jármű? Abból az erre a motorra menő csatlakozó kéne, esetleg a motor is, oszt' jóidő...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2006.07.25 kedd, 10:14:00 »

Ez a 2000 előtti Mondeoé - és bontott. Két baj van vele: ez újonnan ~7e Ft, de kétfeléáll a kifolyó oldal, nem biztos hogy felmenne. Másrészt, az enyém kevesebb mint 5 év után úgy nézett ki, hogy rettenet (szétszedtük, hátha... De katasztrófa)
Mindenesetre köszi
Amilyen kellene: . A faceliftes csak csatlakozóban tér el, de a II-es motorjánál máshogy mennek rá a csövek
És a hosszak nagyon ki vannak számítva...
Esetleg gondolkoztál a csuszka + ón + forrasztópáka + szigszalag megoldáson?
A csöveket hosszabbítani esetleg cserélni szintén nem egy nagy "wasistdas".
Üdv,
Naplózva
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.211 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.