Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 08:46:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21919884 alkalommal)
0 Felhasználó és 145 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8750 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 09:51:00 »

M,
 
Szerintem lenyegtelen a dolog, mertha veszel egy 100-150e km-t futott TDC-t, es eppen akkor meg jo a csucs, az egyaltalan nem garancia arra, hogy masnap is jo lesz. Kb. ennyi km-t birnak ezek a mai modern nasa urtechnologiaval keszult csucsok. Ha rendben van a verda, es tenyleg annyi a km, amennyit a szamlalo mutat, akkor 2 lehetoseged van. Vagy megveszed es azonnal cserelsz benne 4 csucsot, aztan haszanlod boldogan ujabb 100-150e km-ig, vagy veszel egy olyan verdat, amiben van mondjuk 100-150e km, es   kicsit kesobb cserelsz csucsokat. Vegulis a vegkimenetelen nem sokat valtoztat. De mivel a 2004 meg fiatal suhanc kornak szamit, igy a gepsarkany tobbi reszevel nem lehet gond ! En a helyedben megvennem, de persze nemi alku aran, aztan fox-tol rendelnek 4db csucsot kb. 40e/db es hasznalnam boldogan  
Alku targya lehet, ha mondjuk egy lehuzosabb ford szerviztol kersz hivatalos arajanlatot csucs cserere, es azta kb. fel millas szamlat a kedves eldao orra ala dorgolod...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8751 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:00:00 »

M,
 
Szerintem lenyegtelen a dolog, mertha veszel egy 100-150e km-t futott TDC-t, es eppen akkor meg jo a csucs, az egyaltalan nem garancia arra, hogy masnap is jo lesz. Kb. ennyi km-t birnak ezek a mai modern nasa urtechnologiaval keszult csucsok. Ha rendben van a verda, es tenyleg annyi a km, amennyit a szamlalo mutat, akkor 2 lehetoseged van. Vagy megveszed es azonnal cserelsz benne 4 csucsot, aztan haszanlod boldogan ujabb 100-150e km-ig, vagy veszel egy olyan verdat, amiben van mondjuk 100-150e km, es   kicsit kesobb cserelsz csucsokat. Vegulis a vegkimenetelen nem sokat valtoztat. De mivel a 2004 meg fiatal suhanc kornak szamit, igy a gepsarkany tobbi reszevel nem lehet gond ! En a helyedben megvennem, de persze nemi alku aran, aztan fox-tol rendelnek 4db csucsot kb. 40e/db es hasznalnam boldogan  
Alku targya lehet, ha mondjuk egy lehuzosabb ford szerviztol kersz hivatalos arajanlatot csucs cserere, es azta kb. fel millas szamlat a kedves eldao orra ala dorgolod...
Jaja, és esetleg megmondod, hogy a 400ezer helyett engedje el csak a felét, majd a másikat fizeted Te. Ez így korrekt. Vagy adjon rá garanciát egy fél évet, mert esetleg rejtett hibaként vissza fogod kérni a pénzedet!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8752 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:07:00 »

Igen ezt én is tudom mert utánna jártam, a kérdés az , hogy kb. mikor? Hallottam két napot és egy-két hónapot is a szerelőktől. A fickó nem enged az árból az autó egyébként egyben van a tööbi téren. A gondom az, hogy bármelyik másik használtautónál ez előfordúlhat.A két éves autókban ahol nem pörgetik ott mindenhol kb. 100-150 van benne az értesüléseim szerint.
A motor a lelkük csak az a baj nem lehet belelátni.
M,
 
igen, lehet 1-2 is és több hónap is. A lényeg cserélni kell hamarosan. Ha tetszik az autó, ezt számold bele, kb. 50e Ft/db + szerelés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8753 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:09:00 »

M,
 
Szerintem lenyegtelen a dolog, mertha veszel egy 100-150e km-t futott TDC-t, es eppen akkor meg jo a csucs, az egyaltalan nem garancia arra, hogy masnap is jo lesz. Kb. ennyi km-t birnak ezek a mai modern nasa urtechnologiaval keszult csucsok. Ha rendben van a verda, es tenyleg annyi a km, amennyit a szamlalo mutat, akkor 2 lehetoseged van. Vagy megveszed es azonnal cserelsz benne 4 csucsot, aztan haszanlod boldogan ujabb 100-150e km-ig, vagy veszel egy olyan verdat, amiben van mondjuk 100-150e km, es   kicsit kesobb cserelsz csucsokat. Vegulis a vegkimenetelen nem sokat valtoztat. De mivel a 2004 meg fiatal suhanc kornak szamit, igy a gepsarkany tobbi reszevel nem lehet gond ! En a helyedben megvennem, de persze nemi alku aran, aztan fox-tol rendelnek 4db csucsot kb. 40e/db es hasznalnam boldogan  
Alku targya lehet, ha mondjuk egy lehuzosabb ford szerviztol kersz hivatalos arajanlatot csucs cserere, es azta kb. fel millas szamlat a kedves eldao orra ala dorgolod...
Azért többet bír, mint 100-150e km!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8754 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:12:00 »

M,
 
Mennyi km van a verdaban ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8755 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:36:00 »

M,
 
Mennyi km van a verdaban ?
145.000 k
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8756 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:46:00 »

Scratch,
 
Ezexerint nem. Illetve ugye itt jon be a csucsok kedve c. tortenet. Valakinek elmegy akar 200e-ret is, de valakinek mar 145nel behal. ahogy elneztem nagy atlagban azert olyan 150e korul adjak be a kulcsot.
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8757 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 10:56:00 »

Scratch,
 
Ezexerint nem. Illetve ugye itt jon be a csucsok kedve c. tortenet. Valakinek elmegy akar 200e-ret is, de valakinek mar 145nel behal. ahogy elneztem nagy atlagban azert olyan 150e korul adjak be a kulcsot.
Ez olyan dolog, hogy ugye ha Xezer km után megy tönkre a csúcs, akkor a porlasztások számától nagyban függ a dolog. Ebből pedig az következik, hogy ha magas fordulaton van legtöbbet használva a motor (mondjuk a dupláján) akkor az fele annyit fog bírni. És akkor még ehez hozzájön a üzemanyag minőség, aztán trotty. De szerintem egy átlagos használatban kiváló anyaggal 200 felett is elfuthat.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8758 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 11:06:00 »

Ez olyan dolog, hogy ugye ha Xezer km után megy tönkre a csúcs, akkor a porlasztások számától nagyban függ a dolog. Ebből pedig az következik, hogy ha magas fordulaton van legtöbbet használva a motor (mondjuk a dupláján) akkor az fele annyit fog bírni. És akkor még ehez hozzájön a üzemanyag minőség, aztán trotty. De szerintem egy átlagos használatban kiváló anyaggal 200 felett is elfuthat.
Szerintem is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8759 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 13:02:00 »

Scratch,
 
Ezexerint nem. Illetve ugye itt jon be a csucsok kedve c. tortenet. Valakinek elmegy akar 200e-ret is, de valakinek mar 145nel behal. ahogy elneztem nagy atlagban azert olyan 150e korul adjak be a kulcsot.
Zacci!
Ha adsz egy telszámot amin elérhetlek, meg egy pontos címet, ahol dolgozol és holnap magaddal viszed a mondeos féklámpamatricát, akkor ha éppen arra járunk erősen dolgozás közben, esetleg be tudnék ugrani érte.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8760 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 14:48:00 »

Zacci!
Ha adsz egy telszámot amin elérhetlek, meg egy pontos címet, ahol dolgozol és holnap magaddal viszed a mondeos féklámpamatricát, akkor ha éppen arra járunk erősen dolgozás közben, esetleg be tudnék ugrani érte.
Esetleg, hamár erre dolgozol erősen, akkor mi is árut cserélhetnénk
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8761 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 15:02:00 »

Mondeo Kombici,
 
zaccikukacamigaponthu cimre irjal, es kuldom az infot
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8762 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 15:12:00 »

Esetleg, hamár erre dolgozol erősen, akkor mi is árut cserélhetnénk
Merre van az erre?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8763 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 15:13:00 »

Esetleg, hamár erre dolgozol erősen, akkor mi is árut cserélhetnénk
Na meg ki kellene szerelni a dógot, és cipelni mindig magammal, mert nem tudom, ha elindulunk, merre megyünk, és mikor állunk meg, vagy jövünk vissza.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8764 Dátum: 2006.08.10 csütörtök, 15:14:00 »

Mondeo Kombici,
 
zaccikukacamigaponthu cimre irjal, es kuldom az infot
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8765 Dátum: 2006.08.11 péntek, 18:54:00 »

Elmesélem tegnap kis kalandom, ami még most is tart. Sad
Gyöngyösről Bp-re mentem, simán ment az autó 160km/h körül is, semmi probléma nem volt. Az Andrássy uton vettem vészre, hogy mintha köd lenne belül a kocsiba, lehúztam az ablakot, de azt hittem csak az elöttem lévő teherautó kipuffját szivta be, aztán észreveszem, hogy oldalt a motorháztetőnél fehéres, kékes füst jön ki, a víz tartály oldalán. Elösször azt hittem, hogy felforrt a víz, mert volt pár hete melegedés gondom, de a vízhőfok mutató középen állt, a füst meg csak jött. Leálltam, felnyitottam, és látom, hogy az üzemanyag szűrő ázik a gázolajba, és arról folyik le a gázolaj a generátorra. Ezt Petya segítségével sikerült kideríteni, ezúton is köszönet neki! (MMS-be küldtem Neki a képeket, hogy mi micsoda.)
10 percre voltam a célomtol, a csövek megigazgatása után elmentem oda. A motor felöli oldalon a piros jelzésű csövet szinte teljesen lenyomta, 3-5mm-t volt már rajta, holott, jó 2cm-re rá lehet húzni a csonkra.
Net-en ford.hu, hogy hol van legközelebb márkaszervíz, az Üllői úti Ford Petrányi tudott fogadni, 3km-en belül voltak, oda mentem el. Nagyon korrekten, ügyfélbarát módon segítőkészek voltak. Egyből fogadtak, és egyből vitték is be az autót a műhelybe. Kb. 40 perc alatt kész is lett. Addig megnézegettem az autókat, sajnos nem volt nekik S-Max, pedig az érdekelt volna. Sad
Kérdezték hol tankolok (Shell) mert az üzemanyag szűrő valami takony szerű anyaggal volt tele, és valószinűleg ez miatt dobta le a csöveket, ráadásul nem is eredeti Ford szűrő volt benne. :/
Mentek vele próba köröket, nem volt gázolaj folyás. Hazafele Gyöngyösre se volt semmi probléma. Ma viszont mikor mentem a kocsival, éreztem megint, hogy gázolaj szag van, felnyitottam a motorháztetőt, és újra csöpög a gázolaj a szűrőnél. Sad
Lehet a csöveket kellne kicserélni? Én már csak erre tudok gondolni. Milyen árba lehet, bonyolult a csere? Nem igazán akarok így visszmenni, Bp-re Petrányihoz, mert félek, hogy kigyullad.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8766 Dátum: 2006.08.11 péntek, 19:12:00 »

Elmesélem tegnap kis kalandom, ami még most is tart. Sad
Gyöngyösről Bp-re mentem, simán ment az autó 160km/h körül is, semmi probléma nem volt. Az Andrássy uton vettem vészre, hogy mintha köd lenne belül a kocsiba, lehúztam az ablakot, de azt hittem csak az elöttem lévő teherautó kipuffját szivta be, aztán észreveszem, hogy oldalt a motorháztetőnél fehéres, kékes füst jön ki, a víz tartály oldalán. Elösször azt hittem, hogy felforrt a víz, mert volt pár hete melegedés gondom, de a vízhőfok mutató középen állt, a füst meg csak jött. Leálltam, felnyitottam, és látom, hogy az üzemanyag szűrő ázik a gázolajba, és arról folyik le a gázolaj a generátorra. Ezt Petya segítségével sikerült kideríteni, ezúton is köszönet neki! (MMS-be küldtem Neki a képeket, hogy mi micsoda.)
10 percre voltam a célomtol, a csövek megigazgatása után elmentem oda. A motor felöli oldalon a piros jelzésű csövet szinte teljesen lenyomta, 3-5mm-t volt már rajta, holott, jó 2cm-re rá lehet húzni a csonkra.
Net-en ford.hu, hogy hol van legközelebb márkaszervíz, az Üllői úti Ford Petrányi tudott fogadni, 3km-en belül voltak, oda mentem el. Nagyon korrekten, ügyfélbarát módon segítőkészek voltak. Egyből fogadtak, és egyből vitték is be az autót a műhelybe. Kb. 40 perc alatt kész is lett. Addig megnézegettem az autókat, sajnos nem volt nekik S-Max, pedig az érdekelt volna. Sad
Kérdezték hol tankolok (Shell) mert az üzemanyag szűrő valami takony szerű anyaggal volt tele, és valószinűleg ez miatt dobta le a csöveket, ráadásul nem is eredeti Ford szűrő volt benne. :/
Mentek vele próba köröket, nem volt gázolaj folyás. Hazafele Gyöngyösre se volt semmi probléma. Ma viszont mikor mentem a kocsival, éreztem megint, hogy gázolaj szag van, felnyitottam a motorháztetőt, és újra csöpög a gázolaj a szűrőnél. Sad
Lehet a csöveket kellne kicserélni? Én már csak erre tudok gondolni. Milyen árba lehet, bonyolult a csere? Nem igazán akarok így visszmenni, Bp-re Petrányihoz, mert félek, hogy kigyullad.
Mi ereszt? A szűrő vagy a csövek? A szűrőt cserélték? Lehet, hogy megint telenyomta azzal az anyaggal a szűrőt... a csövet akkor kell kicserélni, ha repedt/lyukas. Azt ki lehet deríteni, hol ereszt, azt kell megszüntetni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8767 Dátum: 2006.08.11 péntek, 19:21:00 »

Mi ereszt? A szűrő vagy a csövek? A szűrőt cserélték? Lehet, hogy megint telenyomta azzal az anyaggal a szűrőt... a csövet akkor kell kicserélni, ha repedt/lyukas. Azt ki lehet deríteni, hol ereszt, azt kell megszüntetni.
Szerintem a csövek, a szűrő új, gyári.
A csatlakozásnál látom gázolajosnak, szerintem ott nyomja vissza.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8768 Dátum: 2006.08.11 péntek, 20:23:00 »

Ezúton köszönném meg még1x Wictor és MondESU klubtársunknak a segítséget!
Nem elég, hogy egyikük megvette, másikuk elhozta Miskolcra a Nagyautós cuccot, még be is cipelte a munkahelyemre, pedig nem is a Mondival volt!
Remélem viszonozhatom a segítséget hamarosan!
Be is jelentkeztem kedd reggelre az új miskolci Ford szervízbe, a tapasztalatokat majd megosztom!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8769 Dátum: 2006.08.12 szombat, 09:06:00 »

haj,
 
Tud valaki mondani olyan szerelot pesten (pestimre kornyeken idealis lenne), aki most a hetvege folyaman ki tudna cserelni a kuplungomat ? Surgos lenne !
THX !
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8770 Dátum: 2006.08.12 szombat, 09:17:00 »

Ezúton köszönném meg még1x Wictor és MondESU klubtársunknak a segítséget!
Nem elég, hogy egyikük megvette, másikuk elhozta Miskolcra a Nagyautós cuccot, még be is cipelte a munkahelyemre, pedig nem is a Mondival volt!
Remélem viszonozhatom a segítséget hamarosan!
Be is jelentkeztem kedd reggelre az új miskolci Ford szervízbe, a tapasztalatokat majd megosztom!
Nagyon szívesen, örülünk, hogy tudtunk segíteni. A matricád is folyamatban van, de erről Rampart tudna bővebben mesélni
A hűtővíz csere előtt érdemes egy mosóval átjáratni a rendszert, és csak utána feltölteni fagyállóval, ezt a Nagyautósok javasolták. Utánatöltögetni, pedig nem kell, ha minden rendben.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8771 Dátum: 2006.08.12 szombat, 12:58:00 »

haj,
 
Tud valaki mondani olyan szerelot pesten (pestimre kornyeken idealis lenne), aki most a hetvege folyaman ki tudna cserelni a kuplungomat ? Surgos lenne !
THX !
Megvan hozzá az alkatrész? Lehet majd jelentkezem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8772 Dátum: 2006.08.12 szombat, 14:16:00 »

Ezúton köszönném meg még1x Wictor és MondESU klubtársunknak a segítséget!
Nem elég, hogy egyikük megvette, másikuk elhozta Miskolcra a Nagyautós cuccot, még be is cipelte a munkahelyemre, pedig nem is a Mondival volt!
Remélem viszonozhatom a segítséget hamarosan!
Be is jelentkeztem kedd reggelre az új miskolci Ford szervízbe, a tapasztalatokat majd megosztom!
Ezért jó ez a klub!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8773 Dátum: 2006.08.12 szombat, 17:36:00 »

Shadow,
 
Alkatresz megvan, csak kene valaki aki beaplikalja. Komplett kuplung szett+kinyomo csapagy. Tucc esetleg embert, aki most hetvegen raerne ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8774 Dátum: 2006.08.12 szombat, 18:21:00 »

Ezúton köszönném meg még1x Wictor és MondESU klubtársunknak a segítséget!
Nem elég, hogy egyikük megvette, másikuk elhozta Miskolcra a Nagyautós cuccot, még be is cipelte a munkahelyemre, pedig nem is a Mondival volt!
Remélem viszonozhatom a segítséget hamarosan!
Be is jelentkeztem kedd reggelre az új miskolci Ford szervízbe, a tapasztalatokat majd megosztom!
Szia!
Csatlakozom Wyctor kollégához, szívesen segít az ember, ha tud!
Még lehet, beállítok a munkahelyedre hamarosan...Viszem a konyhából a faliórát a hónom alatt!
Szép estét, szia!
A márkaszervízes élményekre kíváncsi leszek.  
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8775 Dátum: 2006.08.12 szombat, 20:37:00 »

Elmesélem tegnap kis kalandom, ami még most is tart. Sad
Gyöngyösről Bp-re mentem, simán ment az autó 160km/h körül is, semmi probléma nem volt. Az Andrássy uton vettem vészre, hogy mintha köd lenne belül a kocsiba, lehúztam az ablakot, de azt hittem csak az elöttem lévő teherautó kipuffját szivta be, aztán észreveszem, hogy oldalt a motorháztetőnél fehéres, kékes füst jön ki, a víz tartály oldalán. Elösször azt hittem, hogy felforrt a víz, mert volt pár hete melegedés gondom, de a vízhőfok mutató középen állt, a füst meg csak jött. Leálltam, felnyitottam, és látom, hogy az üzemanyag szűrő ázik a gázolajba, és arról folyik le a gázolaj a generátorra. Ezt Petya segítségével sikerült kideríteni, ezúton is köszönet neki! (MMS-be küldtem Neki a képeket, hogy mi micsoda.)
10 percre voltam a célomtol, a csövek megigazgatása után elmentem oda. A motor felöli oldalon a piros jelzésű csövet szinte teljesen lenyomta, 3-5mm-t volt már rajta, holott, jó 2cm-re rá lehet húzni a csonkra.
Net-en ford.hu, hogy hol van legközelebb márkaszervíz, az Üllői úti Ford Petrányi tudott fogadni, 3km-en belül voltak, oda mentem el. Nagyon korrekten, ügyfélbarát módon segítőkészek voltak. Egyből fogadtak, és egyből vitték is be az autót a műhelybe. Kb. 40 perc alatt kész is lett. Addig megnézegettem az autókat, sajnos nem volt nekik S-Max, pedig az érdekelt volna. Sad
Kérdezték hol tankolok (Shell) mert az üzemanyag szűrő valami takony szerű anyaggal volt tele, és valószinűleg ez miatt dobta le a csöveket, ráadásul nem is eredeti Ford szűrő volt benne. :/
Mentek vele próba köröket, nem volt gázolaj folyás. Hazafele Gyöngyösre se volt semmi probléma. Ma viszont mikor mentem a kocsival, éreztem megint, hogy gázolaj szag van, felnyitottam a motorháztetőt, és újra csöpög a gázolaj a szűrőnél. Sad
Lehet a csöveket kellne kicserélni? Én már csak erre tudok gondolni. Milyen árba lehet, bonyolult a csere? Nem igazán akarok így visszmenni, Bp-re Petrányihoz, mert félek, hogy kigyullad.
Scratch,
 
Nekem hasonló gondom volt, az üzemanyagszűrőből szivárgott a gázolaj. Az első üzemanyagszűrő cseréjét egy ismerős ismerőse, egy opeles szerelő csinálta, és mint utólag kiderült, nem gyári és nem is méretpontos szűrőt rendelt, viszont betette a helyére. Nem részlezetem, de azt sikerült csinálnia, hogy annál a kupaknál, ami a motorhoz megy, van egy szigetelő gumigyűrű. Na, azt megsértette. Egy itteni másik szerelő derítette ki, persze nem volt ilyenje, egy MAN teherautó szűrőjéből vette ki a gumigyűrűt, azóta száraz a szűrő. Szóval azt nézesd meg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8776 Dátum: 2006.08.12 szombat, 20:54:00 »

Shadow,
 
Alkatresz megvan, csak kene valaki aki beaplikalja. Komplett kuplung szett+kinyomo csapagy. Tucc esetleg embert, aki most hetvegen raerne ?
Szia! Azt hittem tudok, de nem ér rá. Tehát csak szurkolni tudok. Mikor mennétek?  
Más! Láttam a hét elején egy törött hátú 4 vagy 5 ajtóst, a lényeg, hogy a kerékjárati dobbetét és a kaszni közül kilátszott egy ilyen préselt szigetelő anyag ami ugye azt jelenti, hogy valamelyest gyárilag is szigetelve van ottan.
Üdv Shadow
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8777 Dátum: 2006.08.12 szombat, 21:37:00 »

Scratch,
 
Nekem hasonló gondom volt, az üzemanyagszűrőből szivárgott a gázolaj. Az első üzemanyagszűrő cseréjét egy ismerős ismerőse, egy opeles szerelő csinálta, és mint utólag kiderült, nem gyári és nem is méretpontos szűrőt rendelt, viszont betette a helyére. Nem részlezetem, de azt sikerült csinálnia, hogy annál a kupaknál, ami a motorhoz megy, van egy szigetelő gumigyűrű. Na, azt megsértette. Egy itteni másik szerelő derítette ki, persze nem volt ilyenje, egy MAN teherautó szűrőjéből vette ki a gumigyűrűt, azóta száraz a szűrő. Szóval azt nézesd meg!
Gyári szűrő került rá TDDi-be való. Én a csövek csatijára tippelek, remélem hétfőn sikerült kicseréltetni azokat is.
Elvileg mikor felkerült a gyári, észre kellet volna nekik venni, hogy a tömítés sérült, nem?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8778 Dátum: 2006.08.12 szombat, 21:41:00 »

Gyári szűrő került rá TDDi-be való. Én a csövek csatijára tippelek, remélem hétfőn sikerült kicseréltetni azokat is.
Elvileg mikor felkerült a gyári, észre kellet volna nekik venni, hogy a tömítés sérült, nem?
Ha a csatlakozót is kicserélték, akkor persze nem ez a hiba, azzal gondolom a tömítés cseréje is jár. Ha csak szűrőt cseréltek, akkor nem törvényszerű, hogy megfordítják és belenéznek a megfordított csatlakozóba. A szűrőhöz nincs tömítés mellékelve. Sajnos.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8779 Dátum: 2006.08.12 szombat, 22:08:00 »

Ha a csatlakozót is kicserélték, akkor persze nem ez a hiba, azzal gondolom a tömítés cseréje is jár. Ha csak szűrőt cseréltek, akkor nem törvényszerű, hogy megfordítják és belenéznek a megfordított csatlakozóba. A szűrőhöz nincs tömítés mellékelve. Sajnos.
Nem cserélték ki, most ezt akarom kicseréltetni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8780 Dátum: 2006.08.13 vasárnap, 20:26:00 »

Shadow,
 
Szombaton hajnalban indulunk...Holnap azaz hetfon tutira lebeszelek egy talalkat valamellik szervizzel. Ha nem sikerul, akkor megy a regi szerelomhoz. Igaz o nem ford specialista, hanem ilyen mindenfele autot szerelo.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8781 Dátum: 2006.08.13 vasárnap, 21:20:00 »

Shadow,
 
Szombaton hajnalban indulunk...Holnap azaz hetfon tutira lebeszelek egy talalkat valamellik szervizzel. Ha nem sikerul, akkor megy a regi szerelomhoz. Igaz o nem ford specialista, hanem ilyen mindenfele autot szerelo.
Kérdezd meg, mennyiért cseréli, majd kérdezd meg a szszm ford szervízt. Szerintem ők is kb annyiért fogják cserélni, mint az idegen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8782 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 08:13:00 »

Angel,
 
Lassan mar nem erdekel az ar, csak az, hogy kicsereljek
Bar ketsegtelen, hogy a regi szerelom csinalna a legolcsobban.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8783 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 09:30:00 »

Angel,
 
Lassan mar nem erdekel az ar, csak az, hogy kicsereljek
Bar ketsegtelen, hogy a regi szerelom csinalna a legolcsobban.
Akkor hívd fel a szszm szervízt! Szerintem azzal jársz a legjobban. Ha elakadsz vhol, szólj, vannak még alternatív megoldások.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8784 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 09:43:00 »

Angel,
 
szszm szerviz ?? Ammegmi ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8785 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 10:47:00 »

Angel,
 
szszm szerviz ?? Ammegmi ?
Szigetszentmiklósi Autonett Ford márkaszerviz.
Üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8786 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 11:01:00 »

Shadow,
 
jah, thx ! Igen, kozben leesett
Ugy tunik megoldodni latszik a dolog. Holnap viszem vik kollegahoz, es ha minden jol megy meg aznap este el tom hozni, vagy legkesobb szerdan. Kicsit megnyugodtam...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8787 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 12:35:00 »

Shadow,
 
jah, thx ! Igen, kozben leesett
Ugy tunik megoldodni latszik a dolog. Holnap viszem vik kollegahoz, es ha minden jol megy meg aznap este el tom hozni, vagy legkesobb szerdan. Kicsit megnyugodtam...
Ha nem ragaszkodtál vola a hétvégéhez, akkor ajánlottam volna Taiga Pétert Gátfalvi mester cimboráját. Ő is itt van az ecsed utcában, és ott reggel lerakod, és munkából haza felveszed Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8788 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 12:50:00 »

Wyctor,
 
thx, de sajna hetkoznap nem igen erek ra, ezert akartam hetvegen megoldani a problemat. Vegulis most mar mind1, mert ugyis hetkzonap lesz megoldva a dolog
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8789 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 12:52:00 »

valaki arulja el nekem, hogy az elso futheto szelvedonek az allitolag 2db biztijet hol talalom es milyen sorszamozassal bir ? Reggel lecsapodott a para es mintha az anyos oldali resz nem mukodne...Ugy kb. kozeptol.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8790 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 16:50:00 »

Ha a csatlakozót is kicserélték, akkor persze nem ez a hiba, azzal gondolom a tömítés cseréje is jár. Ha csak szűrőt cseréltek, akkor nem törvényszerű, hogy megfordítják és belenéznek a megfordított csatlakozóba. A szűrőhöz nincs tömítés mellékelve. Sajnos.
Ez volt a hiba nálam is, amit írtál, + az egyik csövet cserélték ki. Azt amit majdnem le is dobott. Bár az új cső vékonyabb mint a többi, az lehet baj?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8791 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 18:06:00 »

valaki arulja el nekem, hogy az elso futheto szelvedonek az allitolag 2db biztijet hol talalom es milyen sorszamozassal bir ? Reggel lecsapodott a para es mintha az anyos oldali resz nem mukodne...Ugy kb. kozeptol.
A "Battery fuse box"-ban találod, ahol az F 11 30A, F13 30A és F15-ös, amely 3A biztosíték. Tehát nem 2, hanem 3-biztosíték van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8792 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 18:34:00 »

Ez volt a hiba nálam is, amit írtál, + az egyik csövet cserélték ki. Azt amit majdnem le is dobott. Bár az új cső vékonyabb mint a többi, az lehet baj?
Szerintem, hogy vékonyabb a cső (ha nem sokkal) az még nem baj. Az már inkább, ha az a tömítőgyűrű benne van.
 
Szerintem is van valami oka annak, hogy ledobálja: valami dugulás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8793 Dátum: 2006.08.14 hétfő, 23:07:00 »

Szerintem, hogy vékonyabb a cső (ha nem sokkal) az még nem baj. Az már inkább, ha az a tömítőgyűrű benne van.
 
Szerintem is van valami oka annak, hogy ledobálja: valami dugulás.
Dugulás miatt dobta le majdnem, de már nincs dugulás.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8794 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:28:00 »

Hello! Megmondja nekem valaki, hogy Mondeo III -nal honnan tudom, hogy van-e az autoban ASR kiporgesgatlo? Mert sehol nem jelzi a muszerfalon es kapcsolo sincs sehol amivel esetleg ki vagy be lehetne kapcsolni. Koszonom a valaszokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8795 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:32:00 »

Hello! Megmondja nekem valaki, hogy Mondeo III -nal honnan tudom, hogy van-e az autoban ASR kiporgesgatlo? Mert sehol nem jelzi a muszerfalon es kapcsolo sincs sehol amivel esetleg ki vagy be lehetne kapcsolni. Koszonom a valaszokat!
Ha nincs kapcsolód, akkor nincs ASR, ESP a kocsidban.
 
Ha lenne, akkor heves gyorsításkor a műszerfalon villogással jelezné, hogy ő most éppen megakadályozza a gumifüstölést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8796 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:34:00 »

Az ablakokat ugyebár fel lehet huzatni a távirányítóval egyetlen gombnyomásra.
 
Van arra mód, hogy hasonló módon egy gombnyomásra az összes ablak leereszkedjen? Beprogramozható ez esetleg?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8797 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:38:00 »

Az ablakokat ugyebár fel lehet huzatni a távirányítóval egyetlen gombnyomásra.
 
Van arra mód, hogy hasonló módon egy gombnyomásra az összes ablak leereszkedjen? Beprogramozható ez esetleg?
Nem. Kéne hozzá egy modul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8798 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:43:00 »

Az ablakokat ugyebár fel lehet huzatni a távirányítóval egyetlen gombnyomásra.
 
Van arra mód, hogy hasonló módon egy gombnyomásra az összes ablak leereszkedjen? Beprogramozható ez esetleg?
Ha a nyitás gombot folyamatosan nyomod, akkor lemegy.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8799 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:56:00 »

Ha a nyitás gombot folyamatosan nyomod, akkor lemegy.
Bizony.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Oldalak: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 182 183 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.