Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 10:20:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21493274 alkalommal)
0 Felhasználó és 186 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2006.08.15 kedd, 09:59:00 »

Srac,
 
Nem kell hozza semmifele modul. Csak nyomd folyamatosan az ajto nyitas gombot.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2006.08.15 kedd, 10:09:00 »

Srac,
 
Nem kell hozza semmifele modul. Csak nyomd folyamatosan az ajto nyitas gombot.
Srác arra gondolt, hogy amikor bezárja a központi zárat, az magától húzza fel az ablakot, és ne kelljen hosszasan nyomni a gombot. Ezt nem tudja.
 
Mint mondtam, kéne hozzá egy modul.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2006.08.15 kedd, 10:22:00 »

Srác arra gondolt, hogy amikor bezárja a központi zárat, az magától húzza fel az ablakot, és ne kelljen hosszasan nyomni a gombot. Ezt nem tudja.
 
Mint mondtam, kéne hozzá egy modul.
Öööö.....
Már nem merek ide írni
Srácnak a felhúzással nincs problémája.
A lehúzás meg ugyanúgy működik mint a lehúzás.Sokáig nyomod a nyitó gombot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2006.08.15 kedd, 10:23:00 »

A lehúzás ugyanúgy működik mint a felhúzás
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2006.08.15 kedd, 10:32:00 »

Öööö.....
Már nem merek ide írni
Srácnak a felhúzással nincs problémája.
A lehúzás meg ugyanúgy működik mint a lehúzás.Sokáig nyomod a nyitó gombot.

Jogos, elnéztem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2006.08.15 kedd, 10:37:00 »

Biztos fáradt vagy.
Vagy valaki lefárasztott tegnap este?!
Csak az hibázik aki dolgozik(hozzászól)!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2006.08.15 kedd, 10:44:00 »

Köszi a válaszokat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2006.08.15 kedd, 17:32:00 »

No megvolt a 120000-es szervizem a miskolci (új) Ford-Vagép szervizében.
A hozott anyagokat szó nélkül beépítették, sőt amit fölöslegesen vittem azt nem rakták be, hanem szóltak, hogy még ráérek cserélni!
Ez ugye a MondESU-tól kapott lista miatt volt, ami enyhén szólva sem fedi a valós szervíz-szükségleteket.
MondESU: Ne használd azt az excel fájlt, mert nem jó!
Ami alapján dolgoznak azt viszont el lehet érni a Ford szakmai szervizoldalán. Ez alapján dolgoznak ők is, szóval teljesen pontos, hiteles. (olyannyira, hogy teljesen ugyanezt nyomtatják ki szervízlapnak)
Az oldal elérhetősége: kattints ide
Ez úton is köszönöm MondESUnak a pici protekciót a szervízhez. Meg vagyok velük elégedve, bár nem kapkodták el a dolgot, de legalább csak a felét számlázták le a munkaidőnek. Smiley
Ha valaki miskolci vagy a közelben lakik és szeretné szervizeltetni a kocsiját bátran ugorjon be hozzájuk.
Sikerült megúsznom a dolgot 38 ezerből és maradt is pár alkatrészem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2006.08.15 kedd, 18:27:00 »

No megvolt a 120000-es szervizem a miskolci (új) Ford-Vagép szervizében.
A hozott anyagokat szó nélkül beépítették, sőt amit fölöslegesen vittem azt nem rakták be, hanem szóltak, hogy még ráérek cserélni!
Ez ugye a MondESU-tól kapott lista miatt volt, ami enyhén szólva sem fedi a valós szervíz-szükségleteket.
MondESU: Ne használd azt az excel fájlt, mert nem jó!
Ami alapján dolgoznak azt viszont el lehet érni a Ford szakmai szervizoldalán. Ez alapján dolgoznak ők is, szóval teljesen pontos, hiteles. (olyannyira, hogy teljesen ugyanezt nyomtatják ki szervízlapnak)
Az oldal elérhetősége: kattints ide
Ez úton is köszönöm MondESUnak a pici protekciót a szervízhez. Meg vagyok velük elégedve, bár nem kapkodták el a dolgot, de legalább csak a felét számlázták le a munkaidőnek. Smiley
Ha valaki miskolci vagy a közelben lakik és szeretné szervizeltetni a kocsiját bátran ugorjon be hozzájuk.
Sikerült megúsznom a dolgot 38 ezerből és maradt is pár alkatrészem...
Szia!
Nagyon vártam már, hogy jelentkezz. Kíváncsi voltam, hogy alakult a szervízlátogatás. Egyvalamit nem értek...Ha TE viszel alkatrészt, számlával, és kéred, hogy tegyék bele...És ők azt MONDják, nem...Ezt így most nem vágom.
Mi maradt meg? Olaj, biztos, hogy kellett, olajszűrő, levegő,-pollen szűrő is. Hűtővíz / fagyálló / is. Ékszíj. Ha viszed, és kéred...
Vagy, Ők tudják a tényleges Km-állást a verdában? ( bár, volt erről szó itt, hogy szíjat lehetőleg görgőkkel együtt. )
Üzemanyagszűrő...Háát, sztem annak is itt volt az ideje.
Azt viszont örömmel olvasom viszont, hogy meg vagy elégedve a szervízzel.
Majd még priviben kifaggatlak.
Üdv:  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2006.08.15 kedd, 20:47:00 »

Szia!
Nagyon vártam már, hogy jelentkezz. Kíváncsi voltam, hogy alakult a szervízlátogatás. Egyvalamit nem értek...Ha TE viszel alkatrészt, számlával, és kéred, hogy tegyék bele...És ők azt MONDják, nem...Ezt így most nem vágom.
Mi maradt meg? Olaj, biztos, hogy kellett, olajszűrő, levegő,-pollen szűrő is. Hűtővíz / fagyálló / is. Ékszíj. Ha viszed, és kéred...
Vagy, Ők tudják a tényleges Km-állást a verdában? ( bár, volt erről szó itt, hogy szíjat lehetőleg görgőkkel együtt. )
Üzemanyagszűrő...Háát, sztem annak is itt volt az ideje.
Azt viszont örömmel olvasom viszont, hogy meg vagy elégedve a szervízzel.
Majd még priviben kifaggatlak.
Üdv:  

Hi!
Az ékszíjjat nem 120-nál, hanem 240-nél kell cserélni. Mondták, hogy még teljesen felesleges (megnézték persze), mert semmi baja. Szerintem igazuk van, ha még teljesen jó minek cserélném ki félidőnél.
A többit persze belerakták, olaj maradt meg néhány deci, meg 1l fagyálló. Utántöltésre jó lesz. Persze nem lenne baj, ha nem kéne utántölteni! Smiley
Majd valamikor összefuthatnánk megint, ha mindkettőnknek lesz egy szabad órája...
Gondolkodom, hogy megcsináljam-e a Ford honlap alapján a szerviz-igényt kilóméterenként.  
Lenne rá igény?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2006.08.15 kedd, 21:56:00 »

Ma érdekes dolgot láttam, a Nap pont a műszerekre sütött, és láttam ott egy kis nívópálca szerű ikont. A lámpa visszajelzője mellett. Létezik, hogy az működik? Vagy csak dísz, opcionális
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2006.08.15 kedd, 22:18:00 »

Ma érdekes dolgot láttam, a Nap pont a műszerekre sütött, és láttam ott egy kis nívópálca szerű ikont. A lámpa visszajelzője mellett. Létezik, hogy az működik? Vagy csak dísz, opcionális
Azt én is véltem már felfedezni, de még sohasem, egy mondeóban sem láttam működni, a kézikönyv se ír róla semmit..valszeg csak szervízben lehet aktiválni, és ott az szakiknak jelez ez valamit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2006.08.15 kedd, 22:20:00 »

"Az ékszíjjat nem 120-nál, hanem 240-nél kell cserélni."
Hűha sztem mindkettőnél életveszélyes kimászni a kocsiból, ráadásul ékszíjat cserélni...ehh 120 nál csak csak, na de 240 nél??? (bocsi ez már a fáradság jele)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2006.08.15 kedd, 23:03:00 »

"Az ékszíjjat nem 120-nál, hanem 240-nél kell cserélni."
Hűha sztem mindkettőnél életveszélyes kimászni a kocsiból, ráadásul ékszíjat cserélni...ehh 120 nál csak csak, na de 240 nél??? (bocsi ez már a fáradság jele)
Jogos a 2 pont! Lemaradt az eKm.
De azért nagyon pihent-agyú vagy! Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2006.08.16 szerda, 10:13:00 »

jelentem a mai nappal ujra nalam a verda. Kicserelodott a kuplung szett+kinyomo csapagy. Jobb mint uj koraban
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2006.08.16 szerda, 10:20:00 »

jelentem a mai nappal ujra nalam a verda. Kicserelodott a kuplung szett+kinyomo csapagy. Jobb mint uj koraban
Ezt örömmel hallom!
 
Mi is volt a hibajelenség? No és mennyibe fájt a dolog? Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2006.08.16 szerda, 10:20:00 »

jelentem a mai nappal ujra nalam a verda. Kicserelodott a kuplung szett+kinyomo csapagy. Jobb mint uj koraban
Helyes. Most teljesen OK?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2006.08.16 szerda, 11:01:00 »

Angel,
 
Igen, most sokkal konyebb a kuplung, es joval hamarabb fog. Viszont van meg jelenseg...Most picit konyebben lehet tekergetni a kormanyt, mint eddig. Viszont ha allo helyzetben ide-oda mozgatom kicsit, akkor kotyogo hangot hallat. Ezt eddig nem csinazta. Igaz javitas kuplung csere elott picit nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt, mint most. Az alozo verzio meg teljesne elfogadhato, sot termeszetesnek tunt.
Mi lehet a baj ?
Kormanymu ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2006.08.16 szerda, 11:05:00 »

Mleslie,
 
Nehez volt a kuplung pedal es valami klatyogas volt, mikor benyomtam felig a kuplungot. Telen meg neha bugott kicsit. A gyanum beigazolodott. L volt kopva a kuplung tarcsa, illetve a kinyomo csapagy is zorgott.
81vot az alkatresz (komplett kuplung szett+kinyomo csapagy, termeszetesen gyari)+20 a javitas.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2006.08.16 szerda, 12:04:00 »

Angel,
 
Igen, most sokkal konyebb a kuplung, es joval hamarabb fog. Viszont van meg jelenseg...Most picit konyebben lehet tekergetni a kormanyt, mint eddig. Viszont ha allo helyzetben ide-oda mozgatom kicsit, akkor kotyogo hangot hallat. Ezt eddig nem csinazta. Igaz javitas kuplung csere elott picit nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt, mint most. Az alozo verzio meg teljesne elfogadhato, sot termeszetesnek tunt.
Mi lehet a baj ?
Kormanymu ?
Ezt megnézetném. A kuplungcseréhez eléggé szét kell kapni, pl a féltengelyt is ki kell húzni. Vidd vissza.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2006.08.16 szerda, 12:07:00 »

Angel,
 
Az lesz. Lattam darabokban a kicsiket, szal nem kicsit kell szetkapni egy kuplung csere miatt...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2006.08.16 szerda, 12:09:00 »

Mar ott is kopogtatott valami, igy ujra felemeltuk es a szerelo megrangatott mindent, de nem talalt hibat. Legalabbis a futomu tuti jo. Csak utana jottem ra, hogy valceg a kormanymubol jon a hang, mikor elindultam a szervizbol melohelyre es pirosnal picit megtekergettem a kormanyt ide-oda. Delutan viszem vissza...Kivancsi vagyok mi lehet a gond...Vagy Lfelejtett 1 csavart meghuzni, vagy anno picit szorult a kormany, es msot, hogy jobb lett elkezdett kotyogni...nemtom...meglassuk...
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2006.08.16 szerda, 12:53:00 »

Mleslie,
 
Nehez volt a kuplung pedal es valami klatyogas volt, mikor benyomtam felig a kuplungot. Telen meg neha bugott kicsit. A gyanum beigazolodott. L volt kopva a kuplung tarcsa, illetve a kinyomo csapagy is zorgott.
81vot az alkatresz (komplett kuplung szett+kinyomo csapagy, termeszetesen gyari)+20 a javitas.
Ford szervíz csinálta 20-ért? Az nagyon jó ár. Én ugyan ezt csináltattam a TDCi-n és azt hiszem először 35-öt mondtak a munkadíjra a Ford-ban (természetesen megfeleztük az összegeket!)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2006.08.16 szerda, 13:08:00 »

Angel,
 
Igen, most sokkal konyebb a kuplung, es joval hamarabb fog. Viszont van meg jelenseg...Most picit konyebben lehet tekergetni a kormanyt, mint eddig. Viszont ha allo helyzetben ide-oda mozgatom kicsit, akkor kotyogo hangot hallat. Ezt eddig nem csinazta. Igaz javitas kuplung csere elott picit nehezebben lehetett tekergetni a kormanyt, mint most. Az alozo verzio meg teljesne elfogadhato, sot termeszetesnek tunt.
Mi lehet a baj ?
Kormanymu ?
Némely szerelési műveleteknél mutat a TIS olyat, hogy a kormánytengely bilincsét fel kell lazítani. Ha jól emléxxem az belül az utastérben mutatta a pedálok környékén. Az lehet hogy ki lett lazítva, és olyan is szokott lenni, hogy egy kormány azért nehéz, mert hosszirányban feszül a tengely, és ha a bordás részen fellazítod a bilincset, enged egy kicsit, és jó lesz.
Nézd meg, feküdj be a padlószőnyegre, és ott látni.
Lógsz még nekem egy válasszal a küldött képekre (lábkiosztásra). Ha ott tartasz, nézd már meg azt is, hogy lehet e levenni egy jelet valamely lábról, amit a telefon kihangosítónak megfelelően be lehetne adni a fejegységnek hogy némítson. Akkor hallanám hogy "Túl gyorsan hajtasz, a következő kereszteződésnél jobbra."
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2006.08.16 szerda, 13:46:00 »

agostonb,
 
enis arra gondolok, hogy picit szorulhatott valami, amitol viszont nem kotyogott. Most meg hogy meg lett bolygatva, lehet helyere kerult minden, viszont e-miatt meg mar kotyog. A pedalos dolgot majd megnezem, thx !
Megkaptam a kepeket. Namsot VGA jel nem gyun ki, tehat az felejto. Tovabba tudni kene, hogy a fejegyseg milyen jelet var a nemitashoz. Stereo audio jon ki a PDA-bol, meg USB is. Viszont a 2 kep amit kuldtel egyaltalan nem egyezik meg ! A 720-as bekotese tiszta, de mellik PDA bekoteset mutatja a masik kep ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2006.08.16 szerda, 13:50:00 »

agostonb,
 
A fejegysegre ra lehetne kotni a hangot, tehat az Igo szolhatna barmely telcsi elokeszitett fejegysegen, vagy aminek van kulon audio bemenete. De ha jol tom a telcsis bemenet, csak akkor aktivalodik, ha kap egy vezerlo jelet. Lehet ez akar egy foldre huzott erintkezo, vagy +12v. De ez kizart dolog mer nemtom. Ki kene merni, hogy egy ilyen kihangosito milyen vezerlojelet kuld. Vagy ami meg lehetseges, hogy  akkor szolal meg pl. a telefon a fejegysegen, ha a fejegseg bemeneten erzekel hangot.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:07:00 »

agostonb,
 
A fejegysegre ra lehetne kotni a hangot, tehat az Igo szolhatna barmely telcsi elokeszitett fejegysegen, vagy aminek van kulon audio bemenete. De ha jol tom a telcsis bemenet, csak akkor aktivalodik, ha kap egy vezerlo jelet. Lehet ez akar egy foldre huzott erintkezo, vagy +12v. De ez kizart dolog mer nemtom. Ki kene merni, hogy egy ilyen kihangosito milyen vezerlojelet kuld. Vagy ami meg lehetseges, hogy  akkor szolal meg pl. a telefon a fejegysegen, ha a fejegseg bemeneten erzekel hangot.
Ok akkor először ki kéne deríteni a kihangosító jelét a fejegység felé.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:50:00 »

Ok akkor először ki kéne deríteni a kihangosító jelét a fejegység felé.
Nekem van kihangosítóm. Ha felveszem, annyit csinál, hogy lehalkítja a zenét, és megállítja a CD-t (ha nem rádiót hallgatok).
Ezt a sárga kábelen teszi, és úgy, ha némít, akkor földre kapcsolja a rádió mute pontját, egyébként, amikor nincs némítás, akkor úgymond szakadás van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:52:00 »

Nekem van kihangosítóm. Ha felveszem, annyit csinál, hogy lehalkítja a zenét, és megállítja a CD-t (ha nem rádiót hallgatok).
Ezt a sárga kábelen teszi, és úgy, ha némít, akkor földre kapcsolja a rádió mute pontját, egyébként, amikor nincs némítás, akkor úgymond szakadás van.
És ha nincs is mute jele a pda-nak, az nem hehéz megoldani, hogy ha megszólal, kapcsoljon be akár egy pici relét. Csak nem lesz idegesítő, hogy mindig leállítja a CD-t?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:53:00 »

agostonb,
 
A fejegysegre ra lehetne kotni a hangot, tehat az Igo szolhatna barmely telcsi elokeszitett fejegysegen, vagy aminek van kulon audio bemenete. De ha jol tom a telcsis bemenet, csak akkor aktivalodik, ha kap egy vezerlo jelet. Lehet ez akar egy foldre huzott erintkezo, vagy +12v. De ez kizart dolog mer nemtom. Ki kene merni, hogy egy ilyen kihangosito milyen vezerlojelet kuld. Vagy ami meg lehetseges, hogy  akkor szolal meg pl. a telefon a fejegysegen, ha a fejegseg bemeneten erzekel hangot.
nálam a fejegység akkor is ad ki hangot a telóból, ha nincsen a sárga kábelen jel, szóval a hangátvitel úgymond folyamatos. Bár ez nem a gyári rádió, hanem egy Pioneer cuccos...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:56:00 »

Angel,
 
Ertem, tehat a kihangositas aktivalasa ugy tortenik, hogy a mute szalat foldre huzod. Hmmm, nemtom hogy lehetne megmondasni egy PDA-nak, hogyha pofazik, akkor huzza foldre a sarga szalat. Esetleg lehetne csinalni valami elektronyikat, ami figyelne a PDA-bol kijovo hangot, es ha a nullatol eltero feszt erzekel, tehat megszolal a PDA, akkor amig szol kapcsoljon egy relet, ami majd foldre huzza a sarga szalat. Mas megoldast nemtok. De ehhez egyertelmu es eros hang jelzes kellene, hogy az elektronika ne nyomjon mute-t, ha nemi zaj keletkezik az audio savban. Aza jo, hogy az Igo duma elott kuld egy figyelmezteto hangjelzest. ezta hangjelzest fel lehetne hasznalni arra, hogy az aramkor reagaljon, es mire elkezd pofazni moha ba, addigra tuti foldre tegye a sarga madzagot. Kene hozza meg nemi kesleltetes is, hogy pl. mute utan ha nincs hang, akkor 2sec mulva szuntesse meg a foldet, ergo engedje el a relet. Szerintem ez kivitelezheto.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:57:00 »

SGabo,
 
akkor lehet a mute cezetek semmi mast nem csinal, csak mutal De zavaro lehet, ha mondjuk idojaras jelentes kozben beugat moha ba, hogy fordulj balra
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:59:00 »

agostonb,
 
enis arra gondolok, hogy picit szorulhatott valami, amitol viszont nem kotyogott. Most meg hogy meg lett bolygatva, lehet helyere kerult minden, viszont e-miatt meg mar kotyog. A pedalos dolgot majd megnezem, thx !
Megkaptam a kepeket. Namsot VGA jel nem gyun ki, tehat az felejto. Tovabba tudni kene, hogy a fejegyseg milyen jelet var a nemitashoz. Stereo audio jon ki a PDA-bol, meg USB is. Viszont a 2 kep amit kuldtel egyaltalan nem egyezik meg ! A 720-as bekotese tiszta, de mellik PDA bekoteset mutatja a masik kep ?
Én nem mondtam, hogy a féltengely romlott el.
Amit agoston mond, simán elképzelhető. Azt is meg kell nézni, van-e elég olaj a szervóban.
Fontos lenne tudni, honnan jön a hang, és csak akkor csinálja (csinázza), ha megy a motor, vagy egyébként is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2006.08.16 szerda, 14:59:00 »

Angel,
 
Ertem, tehat a kihangositas aktivalasa ugy tortenik, hogy a mute szalat foldre huzod. Hmmm, nemtom hogy lehetne megmondasni egy PDA-nak, hogyha pofazik, akkor huzza foldre a sarga szalat. Esetleg lehetne csinalni valami elektronyikat, ami figyelne a PDA-bol kijovo hangot, es ha a nullatol eltero feszt erzekel, tehat megszolal a PDA, akkor amig szol kapcsoljon egy relet, ami majd foldre huzza a sarga szalat. Mas megoldast nemtok. De ehhez egyertelmu es eros hang jelzes kellene, hogy az elektronika ne nyomjon mute-t, ha nemi zaj keletkezik az audio savban. Aza jo, hogy az Igo duma elott kuld egy figyelmezteto hangjelzest. ezta hangjelzest fel lehetne hasznalni arra, hogy az aramkor reagaljon, es mire elkezd pofazni moha ba, addigra tuti foldre tegye a sarga madzagot. Kene hozza meg nemi kesleltetes is, hogy pl. mute utan ha nincs hang, akkor 2sec mulva szuntesse meg a foldet, ergo engedje el a relet. Szerintem ez kivitelezheto.
elég komoly relécsattogást okozna egy körforgalomba való behajtás, majd utánna rögtön balra, majd jobbra és megérkezik.... ja és mindezt százharminccal, ergo "túlgyorsanmész"
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:02:00 »

Angel,
 
Mee, en azt mondtam, hogy TE azt mondtad, hogy a feltengely nyekkent meg ?
Kiproszalom, hogy moci nelkul is klattyog-e...Nem tudtuk beazonositani a hang eredetet. Enis csak a pirosban tudtam konkretan reprodukalni. Es igencsak a kormany szerkezetbul gyun.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:02:00 »

SGabo,
 
akkor lehet a mute cezetek semmi mast nem csinal, csak mutal De zavaro lehet, ha mondjuk idojaras jelentes kozben beugat moha ba, hogy fordulj balra
én egyébként ezt onnan gondolom, hogy ha például vodkafonos emberkét hívok, aki nincsen bekapcsolva, akkor a vodkafon hálózata marha lassan kezdi el nyekeregni, hogy "ahívottszámnemelérhető". ezért a kihangosító visszaadja a jelet és már szól a rádió, mikor bejön a nemelérhető című mondat. de ha pl. valami játékot játszok, akkor is szól a kihangosító, de nem ad mute jelet.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:04:00 »

Angel,
 
Ertem, tehat a kihangositas aktivalasa ugy tortenik, hogy a mute szalat foldre huzod. Hmmm, nemtom hogy lehetne megmondasni egy PDA-nak, hogyha pofazik, akkor huzza foldre a sarga szalat. Esetleg lehetne csinalni valami elektronyikat, ami figyelne a PDA-bol kijovo hangot, es ha a nullatol eltero feszt erzekel, tehat megszolal a PDA, akkor amig szol kapcsoljon egy relet, ami majd foldre huzza a sarga szalat. Mas megoldast nemtok. De ehhez egyertelmu es eros hang jelzes kellene, hogy az elektronika ne nyomjon mute-t, ha nemi zaj keletkezik az audio savban. Aza jo, hogy az Igo duma elott kuld egy figyelmezteto hangjelzest. ezta hangjelzest fel lehetne hasznalni arra, hogy az aramkor reagaljon, es mire elkezd pofazni moha ba, addigra tuti foldre tegye a sarga madzagot. Kene hozza meg nemi kesleltetes is, hogy pl. mute utan ha nincs hang, akkor 2sec mulva szuntesse meg a foldet, ergo engedje el a relet. Szerintem ez kivitelezheto.
Egy szűrő, aminél állítani lehet az érzékenységet, a kimenetre meg egy relét, ami lehúzza a földre. Ennyi. Egy műveleti erősítő, pár ellenállat-kondi, 1 tranzisztor, 1 dióda, 1 relé. Persze poti. Esetleg egy 555, hogy ne kapcsolgasson, hanem 1 másodpercig maradjon behúzva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:05:00 »

Angel,
 
Menet kozben meg olyan hang gyutt, mintha egy kutyacsont, vagy szilent lenne xar. Csak az vot gyanus, hogy egyenes, katyumentes, sik uton is produkalta, es kozben tisztara olyan vot, mint a futomu zorges. A szerelo is egybol a kerekeket rancigalta, de semmi. Aztan abban maradtunk, hogy biztos hatul a csomiban tovabb klattyog a kivett, kopott kuplung
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:07:00 »

Angel,
 
jaja, enis erre gondoltam...a legkulturaltabb az lenne, ha az Igo keszitoi leprogiznak, hogyha megszolal moha ba, akkor az USB-n kuggyon jelet, amit aztan egy elektronyika atalakitana foldrehuzos modszerre Cool Bar ez utobbi ketsegtelenul bonyibb megoldas
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:16:00 »

Angel,
 
Menet kozben meg olyan hang gyutt, mintha egy kutyacsont, vagy szilent lenne xar. Csak az vot gyanus, hogy egyenes, katyumentes, sik uton is produkalta, es kozben tisztara olyan vot, mint a futomu zorges. A szerelo is egybol a kerekeket rancigalta, de semmi. Aztan abban maradtunk, hogy biztos hatul a csomiban tovabb klattyog a kivett, kopott kuplung
Kösz a kihangosításos dolot, elindulok az Angel sárga madzagos dolg földre kerülése ügyében.
 
Azt tudni kell hogy bármit megbontasz főleg a futómű környékén, akkor az már vlahol kotyogni fog. Elég egy kormányösszekötő gömbfej csapját pár fokkal elfordítani, és mindjárt más a helyzete mint az elmúlt 150ezer km-en. Ami kottyanást eredményezhet. Ilyen nekem is a jobb első kerékcsapágy csere után. Ott is legalább 2 gömbcsuklót meg kellett bontani. És ezt eredményezi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2006.08.16 szerda, 15:25:00 »

agostonb,
 
Ok, eztet ertem, illetve megertem. Csak ne hulljon szet horvatkuban, es akkor nem lesz baj(om) , oszt majd alkalom adtan megcsinaztatom. De azert zavar, hogy eddig ez nem vot, most meg igen Remelem, hogy csak egy laza csavar miatt van eza kotoygas...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2006.08.16 szerda, 17:08:00 »

Angel,
 
Ertem, tehat a kihangositas aktivalasa ugy tortenik, hogy a mute szalat foldre huzod. Hmmm, nemtom hogy lehetne megmondasni egy PDA-nak, hogyha pofazik, akkor huzza foldre a sarga szalat. Esetleg lehetne csinalni valami elektronyikat, ami figyelne a PDA-bol kijovo hangot, es ha a nullatol eltero feszt erzekel, tehat megszolal a PDA, akkor amig szol kapcsoljon egy relet, ami majd foldre huzza a sarga szalat. Mas megoldast nemtok. De ehhez egyertelmu es eros hang jelzes kellene, hogy az elektronika ne nyomjon mute-t, ha nemi zaj keletkezik az audio savban. Aza jo, hogy az Igo duma elott kuld egy figyelmezteto hangjelzest. ezta hangjelzest fel lehetne hasznalni arra, hogy az aramkor reagaljon, es mire elkezd pofazni moha ba, addigra tuti foldre tegye a sarga madzagot. Kene hozza meg nemi kesleltetes is, hogy pl. mute utan ha nincs hang, akkor 2sec mulva szuntesse meg a foldet, ergo engedje el a relet. Szerintem ez kivitelezheto.
Szerintem is, mert az iGO hang file-ok szerkeszthetők.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2006.08.16 szerda, 18:03:00 »

agostonb,
 
Ok, eztet ertem, illetve megertem. Csak ne hulljon szet horvatkuban, es akkor nem lesz baj(om) , oszt majd alkalom adtan megcsinaztatom. De azert zavar, hogy eddig ez nem vot, most meg igen Remelem, hogy csak egy laza csavar miatt van eza kotoygas...
Szerintem ez inkább toronycsapágy ..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2006.08.16 szerda, 20:35:00 »

Shaft,
 
Nem toronycsapagy. Szerelo szerint is egyertelmuen a kormanymubol jon. Tehat ma vissza mentem a szerelohoz. Nagyon segitokesz, rendes ember. Megmutattam neki a dolgot, aztan felemeltuk a verdat, megrangatott mindent, ujra meghuzogatott minden csavart, de gyakorlatilag nem log semmi, minden a helyen van. Oda hivta a kollegajat es aztan 1ut nezegettek, de gyakorlaitlag mindent rendben talaltak. Befujogattak ezt-azt ilyen zsirral. Vegulis abban maradtunk, hogy semmi baja a gepnek, nyugodtan hasznaljam. A jelenseget sikerult behatarolni. Csak akkor kotyog, ha terheles alatt van. Mikor felelemtuk es tekergettem a kormanyt akkor nem volt hallhato. A kerekeket ki-be, ossze-vissza rangattak, de semmi. Viszont most mar menet kozben mintha mar nem hallanam a kotyogast vagymit, csak allo helyzetben, ha kicsit elmozgatom a kormanyt ide-oda. Gondolom a kormany mu mar nem mai gyerek igy 170e km-rel a hata mogott, oszt valami kotyog. alapopsan atneztek a verdat, es nem talaltak hibat. Viszont a kuplung valami istenkhiraly lett
Jah, es talan az irasombol is kiderult, hogy ma repultem a mondikammal
Felemeltek vele 1ut
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2006.08.17 csütörtök, 05:28:00 »

Shaft,
 
Nem toronycsapagy. Szerelo szerint is egyertelmuen a kormanymubol jon. Tehat ma vissza mentem a szerelohoz. Nagyon segitokesz, rendes ember. Megmutattam neki a dolgot, aztan felemeltuk a verdat, megrangatott mindent, ujra meghuzogatott minden csavart, de gyakorlatilag nem log semmi, minden a helyen van. Oda hivta a kollegajat es aztan 1ut nezegettek, de gyakorlaitlag mindent rendben talaltak. Befujogattak ezt-azt ilyen zsirral. Vegulis abban maradtunk, hogy semmi baja a gepnek, nyugodtan hasznaljam. A jelenseget sikerult behatarolni. Csak akkor kotyog, ha terheles alatt van. Mikor felelemtuk es tekergettem a kormanyt akkor nem volt hallhato. A kerekeket ki-be, ossze-vissza rangattak, de semmi. Viszont most mar menet kozben mintha mar nem hallanam a kotyogast vagymit, csak allo helyzetben, ha kicsit elmozgatom a kormanyt ide-oda. Gondolom a kormany mu mar nem mai gyerek igy 170e km-rel a hata mogott, oszt valami kotyog. alapopsan atneztek a verdat, es nem talaltak hibat. Viszont a kuplung valami istenkhiraly lett
Jah, es talan az irasombol is kiderult, hogy ma repultem a mondikammal
Felemeltek vele 1ut
A toroncsapágy elromlásának kezdeti stádiumában csak terhelten kotyog ...amikor nincs súly a kerekeken nem nyomódik össze nincs terhelés alatt ..nem kotyog.. a kormányműnek semm bajának nem kéne lennie 170e ide-vagy oda..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2006.08.17 csütörtök, 08:11:00 »

Shaft,
 
Nem toronycsapagy. Szerelo szerint is egyertelmuen a kormanymubol jon. Tehat ma vissza mentem a szerelohoz. Nagyon segitokesz, rendes ember. Megmutattam neki a dolgot, aztan felemeltuk a verdat, megrangatott mindent, ujra meghuzogatott minden csavart, de gyakorlatilag nem log semmi, minden a helyen van. Oda hivta a kollegajat es aztan 1ut nezegettek, de gyakorlaitlag mindent rendben talaltak. Befujogattak ezt-azt ilyen zsirral. Vegulis abban maradtunk, hogy semmi baja a gepnek, nyugodtan hasznaljam. A jelenseget sikerult behatarolni. Csak akkor kotyog, ha terheles alatt van. Mikor felelemtuk es tekergettem a kormanyt akkor nem volt hallhato. A kerekeket ki-be, ossze-vissza rangattak, de semmi. Viszont most mar menet kozben mintha mar nem hallanam a kotyogast vagymit, csak allo helyzetben, ha kicsit elmozgatom a kormanyt ide-oda. Gondolom a kormany mu mar nem mai gyerek igy 170e km-rel a hata mogott, oszt valami kotyog. alapopsan atneztek a verdat, es nem talaltak hibat. Viszont a kuplung valami istenkhiraly lett
Jah, es talan az irasombol is kiderult, hogy ma repultem a mondikammal
Felemeltek vele 1ut
Sztem is magába a kormányműben nem lehet kotty. Csak kívül rajta, sztem valamelyik gömbtámasz. Sztem a közeljövőben nem fog kiderülni. Csak ha már nagyon drasztikus lesz.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2006.08.17 csütörtök, 08:13:00 »

shaft,
 
"a kormányműnek semm bajának nem kéne lennie 170e ide-vagy oda.."
 
Hat nincs is semmi baja. Tokeletesen uzemel, teszi a dolgat, csak eppen klattyog
Lehet igy probal velem komunikalni ? Ert valaki a kormanymuvek klattyogo nyelven ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2006.08.17 csütörtök, 08:16:00 »

agostonb,
 
jaja, egyelore lexarom, mert semmi baja, es nem mozgatom a kormanyt allo helyzetben oszt jovan
Viszont ezaz uj kuplung...annyira jo, hogy az mar rossz Eddig mar kb. 3x fullasztottam le a kicsiket. Ujra meg kell tanulnom vezetni a dragasagomat
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2006.08.17 csütörtök, 09:54:00 »

hali
 
A Battery fuse box az mellik ? Ami a gephazban van, vagy az amellik az utasterben ?
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2006.08.17 csütörtök, 12:57:00 »

hali
 
A Battery fuse box az mellik ? Ami a gephazban van, vagy az amellik az utasterben ?
Amelik a battery-hez közelebb van
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.