Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 10:28:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21493653 alkalommal)
0 Felhasználó és 368 vendég van a témában
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #8900 Dátum: 2006.08.24 csütörtök, 10:06:00 »

de kurvara D6BAra emlekszem, hogy az van a forgalmiban, de majd este megnezem
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #8901 Dátum: 2006.08.24 csütörtök, 10:07:00 »

egyebkent vedoboritom sincs. trend felszereltseg, ezen nem volt allitolag
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8902 Dátum: 2006.08.24 csütörtök, 10:21:00 »

egyebkent vedoboritom sincs. trend felszereltseg, ezen nem volt allitolag
A facelifttől kezdve motorborítás csak ghián van (meg más ütős felszerlségi szinten), vagy inkább, ambiente trenden nincs.
Bocsi, de TDCi... csak az i kicsi... de inkább nem szólok...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #8903 Dátum: 2006.08.24 csütörtök, 12:29:00 »

A facelifttől kezdve motorborítás csak ghián van (meg más ütős felszerlségi szinten), vagy inkább, ambiente trenden nincs.
Bocsi, de TDCi... csak az i kicsi... de inkább nem szólok...
Hat ennyit ertek hozza:)
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #8904 Dátum: 2006.08.24 csütörtök, 14:49:00 »

nem tudom mar hova irtam, hog yTDDI motor van a kocsiban de TDCI felirat diszeleg rajta. Azert gondoltam hog yTDDI mert itt talaltam egy doksit hogy s D0B6 motortipus az az, a szerelo szerint ranezesre TDCI motor, van kozos mittudomenmije.
hat nekem mostmar teljesen zuros az egesz:)
Szia Angel!
Az én forgalmimon N7BA = TDCi 130 LE helyett "N2BA" szerepel. Elírták volna az okmányirodában?
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #8905 Dátum: 2006.08.24 csütörtök, 21:00:00 »

D6BA szerepel a forgalmiban:)
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Vendég
« Új hozzászólás #8906 Dátum: 2006.08.25 péntek, 19:35:00 »

mk3 motor védőt keresek tdci-hez .......
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8907 Dátum: 2006.08.25 péntek, 20:57:00 »

D6BA szerepel a forgalmiban:)
Az ilyen elírások miatt állítólag nagyokat lehet szopikálni, ha eredetiségvizsgálatra kerül a sor! Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8908 Dátum: 2006.08.25 péntek, 21:17:00 »

Az ilyen elírások miatt állítólag nagyokat lehet szopikálni, ha eredetiségvizsgálatra kerül a sor! Sad
Nekem azt írták a forgalmiba: MONDEO 2.0 TDI
Mint látszik képben voltak az okmányirodán.
Először megörültem mert rögtön arra gondoltam jaj de jó kisseb cm3 kisseb tulajdonszerzési illeték, meg hátha a teljesítményt is elírták! (Hátha kissebb adó) Sajna mind a cm3 mind KW helyes akkor meg mi hasznom rajta? mehetek majd én is eredetvizsgálatra?  
Ja az adatbázisba: 2,2TDCi motorkódja QJBB (legalábis a forgalmi szerint, de szerintem ez is el van írva)  
Gratulálok az okmányirodának ha már Angelnek jobban hisz az ember mint a saját forgalmijának....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8909 Dátum: 2006.08.26 szombat, 20:47:00 »

Hali,
 
Nemreg ertunk haza horvatkubol... Az egesz ut alatt tokeletesen uzemelt a verda, igaz a hegymenetet 4szemellyel+fullra pakolva nem dijjazta, de birta a gyurodest egeszen hazafele menet az uccso 134km-ig, mikoris kigyullad a check engine lampa
A kicsike mukodeseben nem ereztem valtozast, de a maradek 1xx km-t a biztonsag kedveert max. 100-al tettuk meg. Lett is belole csaladi perpatvar, mert a bratyom egy barom notorikus szaguldozo+barom. En meg nem voltam hajlando gyilkolni a gepet, mikozben vilagit a motor lampa. Egy benya kutnal mgalltunk, felnyitottam a moci haztetot, de nem talaltam, ereztem semmi rendelleneset. Hetfon beviszem vik-hez kiolvastatni a hibakodot. Egyebkent a fogyi atlag kb. 8.1-re jott ki vegig 130-140-el araszolva, ami egy benyas geptol szerintem egesz jau. Foleg, hogy kb. (asszem) Rijeka kornyeken eleg megterhelo volt szegenynek full terhelesen hegynek felfele
Remelem csak valami apro hiba csuszott a gepezetbe... Valami kis erzekelo biszbasz...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8910 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 09:15:00 »

Hali,
 
Nemreg ertunk haza horvatkubol... Az egesz ut alatt tokeletesen uzemelt a verda, igaz a hegymenetet 4szemellyel+fullra pakolva nem dijjazta, de birta a gyurodest egeszen hazafele menet az uccso 134km-ig, mikoris kigyullad a check engine lampa
A kicsike mukodeseben nem ereztem valtozast, de a maradek 1xx km-t a biztonsag kedveert max. 100-al tettuk meg. Lett is belole csaladi perpatvar, mert a bratyom egy barom notorikus szaguldozo+barom. En meg nem voltam hajlando gyilkolni a gepet, mikozben vilagit a motor lampa. Egy benya kutnal mgalltunk, felnyitottam a moci haztetot, de nem talaltam, ereztem semmi rendelleneset. Hetfon beviszem vik-hez kiolvastatni a hibakodot. Egyebkent a fogyi atlag kb. 8.1-re jott ki vegig 130-140-el araszolva, ami egy benyas geptol szerintem egesz jau. Foleg, hogy kb. (asszem) Rijeka kornyeken eleg megterhelo volt szegenynek full terhelesen hegynek felfele
Remelem csak valami apro hiba csuszott a gepezetbe... Valami kis erzekelo biszbasz...
1.8B MKIII-nál hasonló történet ->> ERG (vagy EGR?) szelep adtameg magát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8911 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 10:47:00 »

Mi lehet a következő tünetnek az oka? Az indulástól kb. 60km/h-ás sebesség eléréséig - még erősen forszírozott gázadásnál is - nagyon lustán, erőtlenül gyorsul az autó. Ha "meglát" egy emelkedőt akkor pedig mintha meg akarna halni. A müszerfalon semmilyen lámpa nem gyullad ki és én a visszapillantóból füstölést sem érzékelek.  /Tempomatos menetnél is ha kicsit emelkedik az út "kidobja", de visszaindítható./ Ha van ötletetek azt előre is köszönöm!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8912 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 12:05:00 »

fzbox,
 
majd hetfon kiderul...De addig is meg jobban kimelem a verdat, ki tudja miert jelzett be...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8913 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 12:06:00 »

Paja,
 
Benyas, vagy diesel ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8914 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 12:56:00 »

Hali,
 
Nemreg ertunk haza horvatkubol... Az egesz ut alatt tokeletesen uzemelt a verda, igaz a hegymenetet 4szemellyel+fullra pakolva nem dijjazta, de birta a gyurodest egeszen hazafele menet az uccso 134km-ig, mikoris kigyullad a check engine lampa
A kicsike mukodeseben nem ereztem valtozast, de a maradek 1xx km-t a biztonsag kedveert max. 100-al tettuk meg. Lett is belole csaladi perpatvar, mert a bratyom egy barom notorikus szaguldozo+barom. En meg nem voltam hajlando gyilkolni a gepet, mikozben vilagit a motor lampa. Egy benya kutnal mgalltunk, felnyitottam a moci haztetot, de nem talaltam, ereztem semmi rendelleneset. Hetfon beviszem vik-hez kiolvastatni a hibakodot. Egyebkent a fogyi atlag kb. 8.1-re jott ki vegig 130-140-el araszolva, ami egy benyas geptol szerintem egesz jau. Foleg, hogy kb. (asszem) Rijeka kornyeken eleg megterhelo volt szegenynek full terhelesen hegynek felfele
Remelem csak valami apro hiba csuszott a gepezetbe... Valami kis erzekelo biszbasz...
Szia zacci!
Üdv újra itthon, körünkben!
Voltál eszemben, hogy bírjátok az Adriát. Meg a Mondi is hogy szerepel.
Az a Rijeka-i dombocska nem gyenge.
Kíváncsi leszek majd a motorjelzéses történetre. Még nem hallottam ilyet, lehet én vagyok túl fiatal...
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8915 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 13:05:00 »

Paja,
 
Benyas, vagy diesel ?
Diesel. 2000 köbcentis, TDCI.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8916 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 17:27:00 »

Mi lehet a következő tünetnek az oka? Az indulástól kb. 60km/h-ás sebesség eléréséig - még erősen forszírozott gázadásnál is - nagyon lustán, erőtlenül gyorsul az autó. Ha "meglát" egy emelkedőt akkor pedig mintha meg akarna halni. A müszerfalon semmilyen lámpa nem gyullad ki és én a visszapillantóból füstölést sem érzékelek.  /Tempomatos menetnél is ha kicsit emelkedik az út "kidobja", de visszaindítható./ Ha van ötletetek azt előre is köszönöm!
Hm. Hasonló kérdésem lenne nekem is: TDDI, és ugyanezt műveli, de minden sebességtartományban, még 150-nél is (már ha nagy nehezen eléri...)! Adriára menet kezdte, és azóta tart. Viszont a fogyasztás így is 7 liter alatt maradt... Mintha nem lenne turbó?!! Remélhetőleg holnap kiderítik!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8917 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 17:30:00 »

Jocka,
 
Ha nincs turbo, akkor a fogyi felugrik. Mondjuk fura, hogy nincs ereje, de a fogyi nem not...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8918 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 17:35:00 »

MondESU,
 
THX ! Bevallom mar volt nemi honvagyam, vagyis inkabb forum vagyam
Rovinj-ban voltunk, es nagyon jo volt, de majd ezt az elmenyek topicban folytatom...
Hat nem volt gyenge aza folyamatos hegymenet, de vegulis birta tisztessegesen. Es ahhoz kepest a fogyi szerintem nagyon jo lett. Ilyen moci jelzessel meg ensem talalkoztam. Szerintem ritka mint aza bizonyos hollo. De majd holnap kiderul...Majd teszek fel kepeket is az elmeny topicba
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8919 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 17:40:00 »

Jocka,
 
Ha nincs turbo, akkor a fogyi felugrik. Mondjuk fura, hogy nincs ereje, de a fogyi nem not...
Nőtt az, de csak épp hogy (6,4 helyett lett 6,9), viszont néha újra indulásnál 15-20 km-ig visszakaptam a nyomatékot meg a "lovakat", aztán elmentek.. Indulás előtt önindítót javítotak, és a turbóról a motorig jövő levegőcsövet nem tették vissza, így ment vele az asszony 6 km-t, aztán nekem már feltűnt az erőtlenség, megtaláltam, visszarögzítettem a csövet. Akkor megjavult, fél óra múlva már megint kezdte. Cső rendben a helyén, nem lyukas, stb. Tudom, hogy szervíz kellett volna, de már indulás előtt voltunk... Mondjuk megbosszulta a drága, lent Kroáciában a kinyomócsapágy adta meg magát, kuplung nélkül jöttem haza, az alagutakon meg a barátom vontatott, lépésben ugyanis nem tudtam haladni...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8920 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 17:51:00 »

1.8B MKIII-nál hasonló történet ->> ERG (vagy EGR?) szelep adtameg magát...
fzbox,
 
Es nalad volt valami erezheto jelenseg is, vagy csak kigyulladt a check engine lampa oszt jovan ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8921 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 17:53:00 »

Jocka,
 
Uhhh, ez szep bosszu
Mondjuk en par nappal az indulas elott csereltettem kuplung szettet+kinyomo csapagyat biztos ami biztos alapon. Es hat kiderult, hogy a kinyomo mar nem az igazi, a tarcsa meg szinten a veget jarta.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8922 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 18:01:00 »

Jocka,
 
Uhhh, ez szep bosszu
Mondjuk en par nappal az indulas elott csereltettem kuplung szettet+kinyomo csapagyat biztos ami biztos alapon. Es hat kiderult, hogy a kinyomo mar nem az igazi, a tarcsa meg szinten a veget jarta.
Zacci,
 
Kellett volna nekem is cserélni, mert néha halkan kopogott már, de nem volt rá idő (mármint a szervizben sem), és hát gondoltam, csak kibírja Hát nem! De legalább hazahozott! Az erőtlenségre viszont kíváncsi vagyok (ezek után tartok tőle...)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8923 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 18:18:00 »

Jocka,
 
Szerintem falsot sziv. Eza ,asodik leggyakoribb problema a porlasztocsucsok utan. De mivel neked TDDI-d van, igy szerintem a fals levego szivas nyugodtan elolephet az elso helyre
Emlitetted, hogy a szervizben nem dugtak vissza egy csovet. Lehet ott a gond...Talan van meg egy cso amit nem dugtak vissza...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8924 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 18:20:00 »

Jocka,
 
Vagy amit vissza dugtal, ecceruen leesett...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8925 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 21:54:00 »

Hat ennyit ertek hozza:)
Köszi szépen!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8926 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 21:56:00 »

Szia Angel!
Az én forgalmimon N7BA = TDCi 130 LE helyett "N2BA" szerepel. Elírták volna az okmányirodában?
Nem hinném. Simán elképzelhető, hogy új motorkód jött ki.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8927 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 15:19:00 »

Jocka,
 
Vagy amit vissza dugtal, ecceruen leesett...
Zacci,
 
Amit visszaraktam, az a helyén van, mert csavar tartja, de a szerelő is fals levegőre gyanakodott elsőre, holnap megyek a járgányért a kinyomócsaapágy-csere után, akkorra remélhetőleg kiküszöbölődik ez a probléma is. Azért köszi!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8928 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 17:25:00 »

Hurrá, tegnap megdöglött a generátorom is. Sad
Szépen ment az autó, majd megálltam, várakozás közbe alapjáraton ment, és bekapcsoltam a rádiót, ekkor az utastérbe füst, és fura égett cefre szerű szag, minden visszajelző fénye elhalványult. Kis szimatolás után éreztem, hogy a generátorból jön, egyből vissza fordultam, hogy még hazaérjek vele. Pár km után már az akku visszajelző világított, hogy nincs töltés, és a jobb oldali Xenon se kapcsolt be. Sikerült hazaérni vele. Reggel viszont simán beindult, nem világított az akku jel se. Lementem vele 10km, tökéletes volt, haza fele szintén beindult semmi hiba visszajelzés, de mire megérkeztem a ház elé, újra jelezte, hogy nincs töltsé. Sad
Szerintem ez tuti a múltkori üzemanyagszűrő folyás eredménye, hogy elásztatta a generátort. Ha szerencsém van, csak a szénkeféket kell cserélni, és jó lesz, ha nem akkor buka. Sad Legközelebb szerdán tudják megnézni, addig meg játszom azt a játékot, hogy éjjel az akku töltön, munkahelyen az akku töltön, és így megy, jó lesz... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8929 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 18:31:00 »

Hm. Hasonló kérdésem lenne nekem is: TDDI, és ugyanezt műveli, de minden sebességtartományban, még 150-nél is (már ha nagy nehezen eléri...)! Adriára menet kezdte, és azóta tart. Viszont a fogyasztás így is 7 liter alatt maradt... Mintha nem lenne turbó?!! Remélhetőleg holnap kiderítik!
Nekem már megoldódott a problémám. A turbónál lévő -a motor elején- gumicső volt kirepedve. Kicserélték és azóta úgy megy mint a rakéta. /A gumicső ára a Fordnál: 10500.-Ft
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8930 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 18:40:00 »

Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Lelopták a fényszorómosó fedőlapját. Honnét lehet szerezni olyat és hogy lehet vissza tenni?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8931 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 19:11:00 »

haj
 
Megvot a diag. Okulas keppen leirom, hogy mi lett kinyomtatva es hogy mennyire bonyolult a kis mondink lelki vilaga
Namost a kovetkezo lehetseges okokat ajanlotta fel a kedves amitogep, mivel ugy tunik konkret hibaval nem tudott szolgalni:
 
Hiba kod: P0300 - PCM vagymi
 
Leiras - P0300
 
-Eroatviteli vezerlomodul-
 
Veletlenszeru kihagyast eszleltek.
Ezt a DTCt a kovetkezok okozhatjak:
 
- Gyujtas rendszer
- Uzemanyag rendszer
- Alacsony tuzeloanyagszint figyelmezteto
- Elzarodott, osszecsavarodott vagy osszetort uzemanyag vezetekek
- Szennyezett uzemanyag
- Illo egestermekek szabalyozo rendszer meghibasodott
- EGR rendszer hiba.
 
 
Aztan van itt olyan, hogy "Fuggo DTC". Ez nemtom mi, de valami fuggo hibat regisztralt, ami nem hiba csak az lesz vagy mi Lehet tud josolni ? Igazan elarulhatna a lotto szamokat
 
Kodja:
P0301 - PCM -Hibas gyujtas az 1. hengerben.
P0304 - PCM -Hibas gyujtas a 4. hengerben.
 

 
Namost a gyujtas rendben van, mert veti a szikrakat mint allat. Es a gep is tokeletesen uzemel, igaz kicsit morgos lett a hangja. Szal vik kollega szerint talan csak valami gane uzemanyag okozhatott valami pillanatnyi elmezavart. Mindenesetre a kov. tankolas 100-as benya lesz, oszt meglassuk...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8932 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 21:22:00 »

Sziasztok! Tudna valaki segíteni? Lelopták a fényszorómosó fedőlapját. Honnét lehet szerezni olyat és hogy lehet vissza tenni?
Lehet kapni a szevizekben, de le kell fényeztetned. Ha jól emlékszem 3000 Ft körül van darabja. A visszarakásnál nagyon vigyázz, mert könnnyen el lehet törni a kis "pöcköket"! Ha nem tudod hogyan kell inkább bizd szakemberre! /Kb 1 perces munka/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8933 Dátum: 2006.08.29 kedd, 00:17:00 »

Már korábban írtam klíma problémámról, hogy nem megy a kis ventillátor csak a nagy kapcsol ki-be.Most megállapította egy szerelő hogy a nagy ventillátort a relé után közvetlenül el tudja inditani, de a kicsi nem indul sehogy.Goldolom a relé után már nincs semmi csak a vezeték.Egyáltalán a kis ventillátornak mikor kell mennie? És mmi lehet még hibás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8934 Dátum: 2006.08.29 kedd, 08:27:00 »

biztosíték, relé, vezeték, ventillátor (esetleg a vezérlőegység kimenet, de erre van a legkisebb esély
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8935 Dátum: 2006.08.29 kedd, 08:33:00 »

haj
 
Megvot a diag. Okulas keppen leirom, hogy mi lett kinyomtatva es hogy mennyire bonyolult a kis mondink lelki vilaga
Namost a kovetkezo lehetseges okokat ajanlotta fel a kedves amitogep, mivel ugy tunik konkret hibaval nem tudott szolgalni:
 
Hiba kod: P0300 - PCM vagymi
 
Leiras - P0300
 
-Eroatviteli vezerlomodul-
 
Veletlenszeru kihagyast eszleltek.
Ezt a DTCt a kovetkezok okozhatjak:
 
- Gyujtas rendszer
- Uzemanyag rendszer
- Alacsony tuzeloanyagszint figyelmezteto
- Elzarodott, osszecsavarodott vagy osszetort uzemanyag vezetekek
- Szennyezett uzemanyag
- Illo egestermekek szabalyozo rendszer meghibasodott
- EGR rendszer hiba.
 
 
Aztan van itt olyan, hogy "Fuggo DTC". Ez nemtom mi, de valami fuggo hibat regisztralt, ami nem hiba csak az lesz vagy mi Lehet tud josolni ? Igazan elarulhatna a lotto szamokat
 
Kodja:
P0301 - PCM -Hibas gyujtas az 1. hengerben.
P0304 - PCM -Hibas gyujtas a 4. hengerben.
 

 
Namost a gyujtas rendben van, mert veti a szikrakat mint allat. Es a gep is tokeletesen uzemel, igaz kicsit morgos lett a hangja. Szal vik kollega szerint talan csak valami gane uzemanyag okozhatott valami pillanatnyi elmezavart. Mindenesetre a kov. tankolas 100-as benya lesz, oszt meglassuk...
Elég érdekes, próbaképpen bedobnék egy kölcsön gyújtótrafót.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8936 Dátum: 2006.08.29 kedd, 08:59:00 »

haj
 
Megvot a diag. Okulas keppen leirom, hogy mi lett kinyomtatva es hogy mennyire bonyolult a kis mondink lelki vilaga
Namost a kovetkezo lehetseges okokat ajanlotta fel a kedves amitogep, mivel ugy tunik konkret hibaval nem tudott szolgalni:
 
Hiba kod: P0300 - PCM vagymi
 
Leiras - P0300
 
-Eroatviteli vezerlomodul-
 
Veletlenszeru kihagyast eszleltek.
Ezt a DTCt a kovetkezok okozhatjak:
 
- Gyujtas rendszer
- Uzemanyag rendszer
- Alacsony tuzeloanyagszint figyelmezteto
- Elzarodott, osszecsavarodott vagy osszetort uzemanyag vezetekek
- Szennyezett uzemanyag
- Illo egestermekek szabalyozo rendszer meghibasodott
- EGR rendszer hiba.
 
 
Aztan van itt olyan, hogy "Fuggo DTC". Ez nemtom mi, de valami fuggo hibat regisztralt, ami nem hiba csak az lesz vagy mi Lehet tud josolni ? Igazan elarulhatna a lotto szamokat
 
Kodja:
P0301 - PCM -Hibas gyujtas az 1. hengerben.
P0304 - PCM -Hibas gyujtas a 4. hengerben.
 

 
Namost a gyujtas rendben van, mert veti a szikrakat mint allat. Es a gep is tokeletesen uzemel, igaz kicsit morgos lett a hangja. Szal vik kollega szerint talan csak valami gane uzemanyag okozhatott valami pillanatnyi elmezavart. Mindenesetre a kov. tankolas 100-as benya lesz, oszt meglassuk...
Én is a rossz üzemanyagra tippelnék. Elllső körben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8937 Dátum: 2006.08.29 kedd, 09:04:00 »

biztosíték, relé, vezeték, ventillátor (esetleg a vezérlőegység kimenet, de erre van a legkisebb esély
A 70A-os relé után próbálta elinditani, és állítólag ott már nincs semmi, csak a vezeték meg a ventillátor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8938 Dátum: 2006.08.29 kedd, 09:33:00 »

A 70A-os relé után próbálta elinditani, és állítólag ott már nincs semmi, csak a vezeték meg a ventillátor.
és nem indult? ... Ha nem akkor a ventiről csati le, és két vezetékkel próba közvetlen az akksira, vagy ohmmérővel megmérni a ventit, miközben lassan forgatod. Ha az ellenállása túl nagy (végtelen), vagy közvetlen próba alapján nem indul, akkor a ventillátort dobhatod a kukába.
Egyébként a relénél hogy próbált? Relé ki, összeköt vezetékkel (Ha igen, akkor még előtte van egy bizti is.)
Egyébként nem tudom, hogy milyen szerelő volt, hogy nem próbált közvetlen ráindítani.
A hibakeresés ha van rajz és műszer, akkor nem tart tovább 5 percnél.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8939 Dátum: 2006.08.29 kedd, 10:08:00 »

Fusim,
 
Vik kollega azt mondja, hogy a trafo jau. enis elso korben a trafora gondoltam, mivel nem reg csereltem gyertyat+kabeleket. Elotte meg mar csak a trafo meg az ECU van. Szal kizarasos alapon a trafora gyanakodtam, de vik leprobalta, es aztat mondja veti a szikrat, mint allat. Valami olyan pillanatnyi elmezavar kovetkezett be, amitol szerintem most fals hibainformaciokat kuldott. Az, hogy 1-4 hengerben kihagyott a guyjtas, meg EGR, meg illo anyag parologtato izemicsoda lehet a hibas, az igy eleg tag kor, es szerintem  hulyeseg. Most az van, hogy megyek aztan, ha valami be akar xarni, akkor ajanlom neki, hogy xarjon be rendesen, mert igy a fel verdat ki lehetne cserelni, mire meglenne a hiba, ami lehet, hogy nem is letezik, csak ecceruen rossz napja vot a kicsikenek. De azis lehet, hogy valami telejsen mas okota a hibat, mint pl. xar uzemanyag.
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8940 Dátum: 2006.08.29 kedd, 11:09:00 »

Fusim,
 
Vik kollega azt mondja, hogy a trafo jau. enis elso korben a trafora gondoltam, mivel nem reg csereltem gyertyat+kabeleket. Elotte meg mar csak a trafo meg az ECU van. Szal kizarasos alapon a trafora gyanakodtam, de vik leprobalta, es aztat mondja veti a szikrat, mint allat. Valami olyan pillanatnyi elmezavar kovetkezett be, amitol szerintem most fals hibainformaciokat kuldott. Az, hogy 1-4 hengerben kihagyott a guyjtas, meg EGR, meg illo anyag parologtato izemicsoda lehet a hibas, az igy eleg tag kor, es szerintem  hulyeseg. Most az van, hogy megyek aztan, ha valami be akar xarni, akkor ajanlom neki, hogy xarjon be rendesen, mert igy a fel verdat ki lehetne cserelni, mire meglenne a hiba, ami lehet, hogy nem is letezik, csak ecceruen rossz napja vot a kicsikenek. De azis lehet, hogy valami telejsen mas okota a hibat, mint pl. xar uzemanyag.
Na ilyenkor kérdezem én azt, hogy minek a hibakód egy kocsiban ha felsorol 15 lehetséges dolgot?! Fránya modern technika.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8941 Dátum: 2006.08.29 kedd, 13:11:00 »

Ticu,
 
naja, jo eza hibakod dolog, de mire ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8942 Dátum: 2006.08.29 kedd, 13:16:00 »

Ticu,
 
naja, jo eza hibakod dolog, de mire ?
őőőő, bocsi a beleokoskodásért, de mi is a baj a mondiddal Zacci?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8943 Dátum: 2006.08.29 kedd, 13:22:00 »

SGabo,
 
 
ooo izeee, vegulis semmi
Horvatbol hazafele jovet dobott egy hibakodot es annak eredmenyet fesezgetjuk itten. #9043
De tul keppen semmi sem nem van. A verda muxik. Egyeduli konkret jelenseget tudtunk megallapitani vik kollegaval, hogy alapjaraton mintha egy picit morcosabb lenne a moci. Nyersebb, kicsit mintha dieselesebben zotoygne vagymi, de nem veszes. Talan a kov. tankolasnal el is mulik. Pl. tegnap hazafele menet mar nem is ereztem ezta nyers, morcossagot. Szal tul keppen semmi sem van, csak a gep dobott egy hibakodot, ami remelem csak egy vak larma vot.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8944 Dátum: 2006.08.29 kedd, 13:35:00 »

SGabo,
 
 
ooo izeee, vegulis semmi
Horvatbol hazafele jovet dobott egy hibakodot es annak eredmenyet fesezgetjuk itten. #9043
De tul keppen semmi sem nem van. A verda muxik. Egyeduli konkret jelenseget tudtunk megallapitani vik kollegaval, hogy alapjaraton mintha egy picit morcosabb lenne a moci. Nyersebb, kicsit mintha dieselesebben zotoygne vagymi, de nem veszes. Talan a kov. tankolasnal el is mulik. Pl. tegnap hazafele menet mar nem is ereztem ezta nyers, morcossagot. Szal tul keppen semmi sem van, csak a gep dobott egy hibakodot, ami remelem csak egy vak larma vot.
aha! akkor még jó hogy nem okoskodtam bele... meg lusta dög formámat, vissza se olvastam.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8945 Dátum: 2006.08.29 kedd, 16:54:00 »

Hurrá, tegnap megdöglött a generátorom is. Sad
Szépen ment az autó, majd megálltam, várakozás közbe alapjáraton ment, és bekapcsoltam a rádiót, ekkor az utastérbe füst, és fura égett cefre szerű szag, minden visszajelző fénye elhalványult. Kis szimatolás után éreztem, hogy a generátorból jön, egyből vissza fordultam, hogy még hazaérjek vele. Pár km után már az akku visszajelző világított, hogy nincs töltés, és a jobb oldali Xenon se kapcsolt be. Sikerült hazaérni vele. Reggel viszont simán beindult, nem világított az akku jel se. Lementem vele 10km, tökéletes volt, haza fele szintén beindult semmi hiba visszajelzés, de mire megérkeztem a ház elé, újra jelezte, hogy nincs töltsé. Sad
Szerintem ez tuti a múltkori üzemanyagszűrő folyás eredménye, hogy elásztatta a generátort. Ha szerencsém van, csak a szénkeféket kell cserélni, és jó lesz, ha nem akkor buka. Sad Legközelebb szerdán tudják megnézni, addig meg játszom azt a játékot, hogy éjjel az akku töltön, munkahelyen az akku töltön, és így megy, jó lesz... Smiley
Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8946 Dátum: 2006.08.29 kedd, 16:58:00 »

Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
uhhh. részvétem! az oklevél készül...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8947 Dátum: 2006.08.29 kedd, 17:00:00 »

Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
Scratch koma, Te aztán nem unatkozol mostanában!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8948 Dátum: 2006.08.29 kedd, 17:07:00 »

és nem indult? ... Ha nem akkor a ventiről csati le, és két vezetékkel próba közvetlen az akksira, vagy ohmmérővel megmérni a ventit, miközben lassan forgatod. Ha az ellenállása túl nagy (végtelen), vagy közvetlen próba alapján nem indul, akkor a ventillátort dobhatod a kukába.
Egyébként a relénél hogy próbált? Relé ki, összeköt vezetékkel (Ha igen, akkor még előtte van egy bizti is.)
Egyébként nem tudom, hogy milyen szerelő volt, hogy nem próbált közvetlen ráindítani.
A hibakeresés ha van rajz és műszer, akkor nem tart tovább 5 percnél.
Na az a probléma ,hogy nem volt rajz.
Egyébként kivette a relét és próbalámpával összekötötte.A nagy elindult, de a kicsi nem.
Közvetlenül a ventillátoron azért nem próbálta elinditani, mert a vezeték belemegy egy jkábelkorbácsba és nem lehet kibogozni rajz nélkül, hogy melyik az.Ezért próbálta gondolom a relénél.A biztiket nézte, de nem talált rosszat.Rajz kéne, azzal könnyebb lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8949 Dátum: 2006.08.29 kedd, 18:19:00 »

Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
Szia!

Huhhh! Rémálom!
Nagyon sorry...
Remélem, hamarosan meggyógyul a Mondi, és akkor újra :
Hááát, szorítok Neked!
Üdv:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.398 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.