Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.28 csütörtök, 01:07:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21956143 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #8950 Dátum: 2006.08.29 kedd, 18:22:00 »

Scratch koma, Te aztán nem unatkozol mostanában!
Szia Ticu!
Ja, összejött mostanában sok nem jó dolog a "főnöknek"!
De, ahogy olvasgatok visszább, Zacci legény sem marad tudás nélkül...
Holnap de. msn?
Üdv:
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8951 Dátum: 2006.08.29 kedd, 18:32:00 »

Szia Ticu!
Ja, összejött mostanában sok nem jó dolog a "főnöknek"!
De, ahogy olvasgatok visszább, Zacci legény sem marad tudás nélkül...
Holnap de. msn?
Üdv:
Na helló!
 
Jó rég nem beszéltünk már.
Ok! Kb.: 9-ig itthon vagyok, utána teperek Pöstre.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8952 Dátum: 2006.08.29 kedd, 20:40:00 »

Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
Részvét és remélem olcson meguszod a helyreállítást. Sajnos ebből van egy tanulság: 1kg oltokészülék KELL a csomagtartóba. ABC porral olto jó és ne drága kb 3800 Ft azt hiszem a METRO-ban. Ha villamosságnál ég valami akkor ugy is takarítani fogsz mert kell! Ha villamos tűz van akkor a vezetékek égese során általában Klór vegyületek szabadulnk fel azaz a hamu pernye egy kis későbbi nedvesség hatására igen csak marni korrodálni fogja a fémet. Ugye pont elég a téli sózás is nem kell ezt fokozni. PL. Kapcsolóállomásokban kiadósabb kábeltűz után vegyszeresen is szokták kezelni magát a csak kormolódott betonfalat is mert képes idővel szétrágni belül a betonvasat is. Természetesen egy 1kg oltóval nem fogsz nagy tüzeket megfékezni, de meg tudod akadályozni hogy azzá válljon. Én felesleges zaklatásnak tartottam de lassan 10 éve megszoktam hogy van. Ne nekünk kelljen, de jó ha tudsz segíteni valakinek vagy meg tudod akadályozni hogy leégjen az autója. Iszanyotos álni az ut szélén és nem tudsz segiteni (magadon-máson). Ja igen vizet tüzoltásnál?Huh?? ELFELEJTENI! Akár villamos akár olajszármazék tűz a víz csak ront a helyzeten.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8953 Dátum: 2006.08.29 kedd, 21:26:00 »

Részvét és remélem olcson meguszod a helyreállítást. Sajnos ebből van egy tanulság: 1kg oltokészülék KELL a csomagtartóba. ABC porral olto jó és ne drága kb 3800 Ft azt hiszem a METRO-ban. Ha villamosságnál ég valami akkor ugy is takarítani fogsz mert kell! Ha villamos tűz van akkor a vezetékek égese során általában Klór vegyületek szabadulnk fel azaz a hamu pernye egy kis későbbi nedvesség hatására igen csak marni korrodálni fogja a fémet. Ugye pont elég a téli sózás is nem kell ezt fokozni. PL. Kapcsolóállomásokban kiadósabb kábeltűz után vegyszeresen is szokták kezelni magát a csak kormolódott betonfalat is mert képes idővel szétrágni belül a betonvasat is. Természetesen egy 1kg oltóval nem fogsz nagy tüzeket megfékezni, de meg tudod akadályozni hogy azzá válljon. Én felesleges zaklatásnak tartottam de lassan 10 éve megszoktam hogy van. Ne nekünk kelljen, de jó ha tudsz segíteni valakinek vagy meg tudod akadályozni hogy leégjen az autója. Iszanyotos álni az ut szélén és nem tudsz segiteni (magadon-máson). Ja igen vizet tüzoltásnál?Huh?? ELFELEJTENI! Akár villamos akár olajszármazék tűz a víz csak ront a helyzeten.
hihi! a klór szóra nektek is előhozza ezt a kínai szemetet? szerelj fel 250 citromból nyert cévitaminos zuhanyzószettet 15.000 (!!!) forintért a zuhanyrózsádra! beszarás!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8954 Dátum: 2006.08.29 kedd, 21:27:00 »

hihi! a klór szóra nektek is előhozza ezt a kínai szemetet? szerelj fel 250 citromból nyert cévitaminos zuhanyzószettet 15.000 (!!!) forintért a zuhanyrózsádra! beszarás!
úúú most nézem, hogy micsoda off-ot írtam ide, ahova nem kéne...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8955 Dátum: 2006.08.29 kedd, 22:20:00 »

Köszönöm a tanácsokat, és a jó szavakat.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8956 Dátum: 2006.08.29 kedd, 22:38:00 »

Köszönöm a tanácsokat, és a jó szavakat.
Vazze gömbvillámok járnak felétek a KA generátor után a Mondié is beadta a kulcsot Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8957 Dátum: 2006.08.30 szerda, 00:12:00 »

Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
Kitartás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8958 Dátum: 2006.08.30 szerda, 07:44:00 »

Zacci,
 
A kaland jól végződött: "csak" a kettős lendkerék rugói törtek darabokra és vágták haza a kuplungszerkezetet meg a kinyomócsapágyat... Ha már csere, természetesen a tárcsa is...200k
Nyaralás után, iskolakezdéskor, brrr!!!
De a motor erőtlensége is megoldódott, miután több, mint egy napig állt akku nélkül a vas, így valszeg törlődött a hibakód, amit a lemaradt turbócső produkált. Viszont most tök jó, reszkessenek a TDDi-k a gyorsuláson (aztán majd újra csere mindent)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8959 Dátum: 2006.08.30 szerda, 08:25:00 »

Jocka,
 
jajjj
En mar tul vagyok a kuplung szett+kinyomo cseren. Sikerult kb. 100-110-bol megusznom szerelessel 1ut, csak nekem nem iskolakezdes elott, leven meg nincs lurko, hanem nyaralas elott csereltettem. Az se vot tul kellemetes. Az en lendkerekem sem mai gyerek, de meg jau. Gondolom a kisebb nyomatek miatt jobban birja. Nem klattyogott neked leallaskor a verda ? Mert allitolag azaz egyik jele annak, hogy a veget jarja a lendkerek. Azert orulok, hogy most legalabb jau a verdad. Mennyi km van benne ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #8960 Dátum: 2006.08.30 szerda, 09:23:00 »

Sziasztok skacok!
Lenne egy kérdésem nemrég vettem egy MKIII tddi mondit és olyat vettem észre amit eddig nem csinált. A inditásnál elalszanak a lámpák és indítok, de utánna egy másodpercre felgyúllad az (ABS) lámpája, de el is alszik! Ezt a tegnapi nap óta csinálja és még azt vettem észre ha nincs behúzva a kézifék akkor meg nem csinálja! Ha volt már valakinek hasonló bibije kérem írja már meg, miért csinálja? Kötyike
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8961 Dátum: 2006.08.30 szerda, 09:39:00 »

Sziasztok skacok!
Lenne egy kérdésem nemrég vettem egy MKIII tddi mondit és olyat vettem észre amit eddig nem csinált. A inditásnál elalszanak a lámpák és indítok, de utánna egy másodpercre felgyúllad az (ABS) lámpája, de el is alszik! Ezt a tegnapi nap óta csinálja és még azt vettem észre ha nincs behúzva a kézifék akkor meg nem csinálja! Ha volt már valakinek hasonló bibije kérem írja már meg, miért csinálja? Kötyike
Első körben vagy az akksi a rossz, vagy valahol teshiba van, pl az akksi és az autó között, vagy a motor és az autó között. Ezeket a kábeleket nézd meg, illetve méresd meg az akut.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8962 Dátum: 2006.08.30 szerda, 10:22:00 »

Köszönöm a tanácsokat, és a jó szavakat.
Részvétem. Mindenesetre ne vegyél elektromos autót, azzal neked sok bajod lenne...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8963 Dátum: 2006.08.30 szerda, 10:33:00 »

Első körben vagy az akksi a rossz, vagy valahol teshiba van, pl az akksi és az autó között, vagy a motor és az autó között. Ezeket a kábeleket nézd meg, illetve méresd meg az akut.
Akkor a kéziféknek lehet, hogy semmi köze hozzá?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8964 Dátum: 2006.08.30 szerda, 10:49:00 »

Akkor a kéziféknek lehet, hogy semmi köze hozzá?
Először nézd meg, amit mondtam. Ha gyenge az akku/testkábel, történhetnek érdekes dolgok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8965 Dátum: 2006.08.30 szerda, 10:58:00 »

Először nézd meg, amit mondtam. Ha gyenge az akku/testkábel, történhetnek érdekes dolgok.
Köszi utánna nézek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8966 Dátum: 2006.08.30 szerda, 12:06:00 »

Kalandom folytatódott ma. Sad
Reggel betettem az éjjel feltöltött akkut, a töltőn okénak mutatta a feszültséget. Bekötöttem, kiálltam a kocsival a kertből, jelezte, hogy nincs töltés, de pöccre indult, gond nélkül. A ház elött leparkoltam, mert még vissza mentem valamiért. Pár perc mulva a ház elött kiabálás, és csengetnek, hogy rohanjak ki ég a kocsi. Rohanok ki mint a barom, füstöl a motortér, mindenhol jön belölle töményen a füst. Rohanok vissza a kulcsért, kinyotottam a motorháztetőt, majd egy újabb kör vissza a házba kulcsért, hogy lekössem az akkut. Közbe gyülekeznek az utcába az emberek poroltóval. De nem akartam azzal befújni, mert azt az életbe ki nem tisztítja onnan senki. A többiek bíztatására kitaláltuk gyorsan, hogy akkor vizzel oltsam el. Rohanás vissza a házba, kis kanna megtölt, (közbe a kocsi ég még mindig) és oldottam, és sikerült. Az volt a szerencse, hogy kint az utcán munkások dolgoztak, és egyből észrevették a füstöt, így nem égett le a kocsi, egyből az elején sikerült megfékezni a tüzet. (R911, remélem egy oklevelet összehoztok nekem a talira. Smiley ) A generátor izzott, és közelébe levő kábelek égtek, meg a generátorból az olaj(?) bugyogott vissza. Még kb. 30 percet kint öriztem a kocsit, hogy nem-e újra begyullad, de szerencsére nem. Mint utólag kiderült, elektromos tüzet nem is szabad vizzel oltani, úgyhogy szerencse az is, hogy ezt még le tudtam írni nektek.
Most várom a szervízt, hogy vontassuk be az autót, és mérjük fel, hogy miket kell kicserélni.
Azbesztmegb@szta!
Diszkófüst az autóban!
Scratch, nem lehet, hogy a menyétek megzabbantották vmelyik kábeled szigetelését? Vagy csak kerti party-t rendeztek. Tudod, egy kis ivászat az ablakmosóból, egy kis kábelsütés grillen...
AMúgy részvétem.
Én valószínűleg hagytam volna elégni, Casco meg csengetett volna...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8967 Dátum: 2006.08.30 szerda, 12:07:00 »

Először nézd meg, amit mondtam. Ha gyenge az akku/testkábel, történhetnek érdekes dolgok.
Nekem is hasonló a jelenség, illetve amikor bekapcsol a hűtőventi (klíma vagy meleg motor miatt), a fényszóró fénye egy pillanatra durván lecsökken. Sőt, izzításkor a rádió elhallgat... Én is akksira gondolok, a testkábeleket nem bántottam.
Ja, ezzel kapcsolatban: az jó, ha izzítás közben az óra beállító pöcke (ami riasztójelzőként villog, ha bezárom a kocsit) folyamatosan pirosan ég? Már nem emléxem "előtte" éggett-e izzításkor avagy sem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8968 Dátum: 2006.08.30 szerda, 12:30:00 »

Szerintem ua.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8969 Dátum: 2006.08.30 szerda, 12:51:00 »

És a piros világítás? Mármint TDDi esetén izzításnál? Kell-e az órának pirosan égni, vagy ez jelez valamit (pl. akkufesz alacsony)?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8970 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:16:00 »

Vazze gömbvillámok járnak felétek a KA generátor után a Mondié is beadta a kulcsot Sad
Ennek az volt az oka, hogy elázott gázolajba. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8971 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:17:00 »

Azbesztmegb@szta!
Diszkófüst az autóban!
Scratch, nem lehet, hogy a menyétek megzabbantották vmelyik kábeled szigetelését? Vagy csak kerti party-t rendeztek. Tudod, egy kis ivászat az ablakmosóból, egy kis kábelsütés grillen...
AMúgy részvétem.
Én valószínűleg hagytam volna elégni, Casco meg csengetett volna...
Ezt szinte gondoltam!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8972 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:18:00 »

Részvétem. Mindenesetre ne vegyél elektromos autót, azzal neked sok bajod lenne...
Nem terveztem. Smiley Max. majd valami hibridet, ha ott tart a technika. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8973 Dátum: 2006.08.30 szerda, 13:19:00 »

Azbesztmegb@szta!
Diszkófüst az autóban!
Scratch, nem lehet, hogy a menyétek megzabbantották vmelyik kábeled szigetelését? Vagy csak kerti party-t rendeztek. Tudod, egy kis ivászat az ablakmosóból, egy kis kábelsütés grillen...
AMúgy részvétem.
Én valószínűleg hagytam volna elégni, Casco meg csengetett volna...
Nekem nincs cascom. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8974 Dátum: 2006.08.30 szerda, 18:35:00 »

Helló!
 
Műszaki hibára amúgy sem fizet a casco. Úgy hogy ne sajnáld. Gondolom emiatt meg nem akarod összetörni az autód. Én az év elején jártam hasonlóan. Teletankoltam az autót és negyven kilóméter után már kimozdult a fogyasztásmérőm. Meglepődtem mert ezt 150km után szokta csinálni. Gázolajszagot nem éreztem ezért arra gondoltam, hogy az óra lett xar. De amikor a legközelebb rápilantottam már majdnem elérte az 1/4-ed szintet. Na akkor már beletapostam a fékbe. Az autó nehezen lassult és amikor leáltam bődület gázolaj szag csapott be a motortérbe. Fölemeltem a motorháztetőt. Az üzemanyag visszatérő vezeték a szűrőnél el volt törve és ömlött belőle a gázolaj. Igen én is megtanultam, hogy a generátor a gázolaj szűrő alatt van. Ahogy tudtam beszigszallagoztam és mivel hétvége volt másnap bevittem a szervízbe. Anyaghibás lehetett a cső. Ennyit mondtak. 3 nap múlva tudták kicserélni a csövet. A 12000 Ft helyett 6000 Ft-ot kellett fizetnem. Valószínüleg dolgozott a lelkiismeretük. Kérdeztem, hogy nem-e kellene a környékét lemosni a generátort megtisztítani stb. Egyikük ezt mondta a másikuk meg azt. Én meg nem erőltettem mert tél volt fagy pont alatt és nem akartam hogy még nagyobb gond legyen. Kb. két hét múlva nekem is kigyulladt a töltés visszajelzőm. Egy szerelő kicserélt benne mindent, forgórész kefe stb. Azóta nincs gondom vele. Le is kopogom. És nagyon szeretem a mondeóm!:) Ja és azt is mondta, hogy hiába mostam volna le a generátort, a bronz kefe nagyon érzékeny a gázolajra. Na az enyém pedig kapott rendesen. Csak tudnám, hogy akkor miért nem védték meg gyárilag jobban. Szóval kell a poroltó, de résen kell lenni.
Üdv
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8975 Dátum: 2006.08.30 szerda, 19:16:00 »

Helló!
 
Műszaki hibára amúgy sem fizet a casco. Úgy hogy ne sajnáld. Gondolom emiatt meg nem akarod összetörni az autód. Én az év elején jártam hasonlóan. Teletankoltam az autót és negyven kilóméter után már kimozdult a fogyasztásmérőm. Meglepődtem mert ezt 150km után szokta csinálni. Gázolajszagot nem éreztem ezért arra gondoltam, hogy az óra lett xar. De amikor a legközelebb rápilantottam már majdnem elérte az 1/4-ed szintet. Na akkor már beletapostam a fékbe. Az autó nehezen lassult és amikor leáltam bődület gázolaj szag csapott be a motortérbe. Fölemeltem a motorháztetőt. Az üzemanyag visszatérő vezeték a szűrőnél el volt törve és ömlött belőle a gázolaj. Igen én is megtanultam, hogy a generátor a gázolaj szűrő alatt van. Ahogy tudtam beszigszallagoztam és mivel hétvége volt másnap bevittem a szervízbe. Anyaghibás lehetett a cső. Ennyit mondtak. 3 nap múlva tudták kicserélni a csövet. A 12000 Ft helyett 6000 Ft-ot kellett fizetnem. Valószínüleg dolgozott a lelkiismeretük. Kérdeztem, hogy nem-e kellene a környékét lemosni a generátort megtisztítani stb. Egyikük ezt mondta a másikuk meg azt. Én meg nem erőltettem mert tél volt fagy pont alatt és nem akartam hogy még nagyobb gond legyen. Kb. két hét múlva nekem is kigyulladt a töltés visszajelzőm. Egy szerelő kicserélt benne mindent, forgórész kefe stb. Azóta nincs gondom vele. Le is kopogom. És nagyon szeretem a mondeóm!:) Ja és azt is mondta, hogy hiába mostam volna le a generátort, a bronz kefe nagyon érzékeny a gázolajra. Na az enyém pedig kapott rendesen. Csak tudnám, hogy akkor miért nem védték meg gyárilag jobban. Szóval kell a poroltó, de résen kell lenni.
Üdv
Így van. Tényleg nagyon ott van az üzemanyag szűrő alatt. legalább egy takarólemezke vagy  20 cm-rel odébb valamelyiket. Apropó! Ti hogyan szoktátok kivenni az üzemanyagszűrőt cserénél? SZóval egyszer az egyik szerelő kivette fém tartókával együtt. Lebontotta még a kereszmerevítőt is ez miatt. Szóval a bolhák azóta csak lógnak és egy gyorskötözővel van felspanolva a szűrő. Lehet kapni ilyen bolhát?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8976 Dátum: 2006.08.30 szerda, 21:24:00 »

Helló!
 
Műszaki hibára amúgy sem fizet a casco. Úgy hogy ne sajnáld. Gondolom emiatt meg nem akarod összetörni az autód. Én az év elején jártam hasonlóan. Teletankoltam az autót és negyven kilóméter után már kimozdult a fogyasztásmérőm. Meglepődtem mert ezt 150km után szokta csinálni. Gázolajszagot nem éreztem ezért arra gondoltam, hogy az óra lett xar. De amikor a legközelebb rápilantottam már majdnem elérte az 1/4-ed szintet. Na akkor már beletapostam a fékbe. Az autó nehezen lassult és amikor leáltam bődület gázolaj szag csapott be a motortérbe. Fölemeltem a motorháztetőt. Az üzemanyag visszatérő vezeték a szűrőnél el volt törve és ömlött belőle a gázolaj. Igen én is megtanultam, hogy a generátor a gázolaj szűrő alatt van. Ahogy tudtam beszigszallagoztam és mivel hétvége volt másnap bevittem a szervízbe. Anyaghibás lehetett a cső. Ennyit mondtak. 3 nap múlva tudták kicserélni a csövet. A 12000 Ft helyett 6000 Ft-ot kellett fizetnem. Valószínüleg dolgozott a lelkiismeretük. Kérdeztem, hogy nem-e kellene a környékét lemosni a generátort megtisztítani stb. Egyikük ezt mondta a másikuk meg azt. Én meg nem erőltettem mert tél volt fagy pont alatt és nem akartam hogy még nagyobb gond legyen. Kb. két hét múlva nekem is kigyulladt a töltés visszajelzőm. Egy szerelő kicserélt benne mindent, forgórész kefe stb. Azóta nincs gondom vele. Le is kopogom. És nagyon szeretem a mondeóm!:) Ja és azt is mondta, hogy hiába mostam volna le a generátort, a bronz kefe nagyon érzékeny a gázolajra. Na az enyém pedig kapott rendesen. Csak tudnám, hogy akkor miért nem védték meg gyárilag jobban. Szóval kell a poroltó, de résen kell lenni.
Üdv
szabota,
 
lényegében így jártam én is, csak nálam az eldugult szűrő miatt nyomta ki a gázolajat. És az a érdekes, hogy csak ugy magától álló helyzetbe kezdett izzani a generátor, be se volt indítva az autó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #8977 Dátum: 2006.08.30 szerda, 21:41:00 »

Így van. Tényleg nagyon ott van az üzemanyag szűrő alatt. legalább egy takarólemezke vagy  20 cm-rel odébb valamelyiket. Apropó! Ti hogyan szoktátok kivenni az üzemanyagszűrőt cserénél? SZóval egyszer az egyik szerelő kivette fém tartókával együtt. Lebontotta még a kereszmerevítőt is ez miatt. Szóval a bolhák azóta csak lógnak és egy gyorskötözővel van felspanolva a szűrő. Lehet kapni ilyen bolhát?
Én megtanultam a múltkori projekt kapcsán, hogy azokat a bolhákat nem kell kiugrasztani, az egész szűrőt fölfelé emelve ki van tágítva a helyük pont annyira, hogy kiférjen a bolha, de a helyére téve tartanak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8978 Dátum: 2006.08.30 szerda, 22:27:00 »

Így van. Tényleg nagyon ott van az üzemanyag szűrő alatt. legalább egy takarólemezke vagy  20 cm-rel odébb valamelyiket. Apropó! Ti hogyan szoktátok kivenni az üzemanyagszűrőt cserénél? SZóval egyszer az egyik szerelő kivette fém tartókával együtt. Lebontotta még a kereszmerevítőt is ez miatt. Szóval a bolhák azóta csak lógnak és egy gyorskötözővel van felspanolva a szűrő. Lehet kapni ilyen bolhát?
Ticu,
 
Én is egy off opeles szerelőhöz vittem először az autót és ő is gyakorlatilag kitépte a szűrőtartó perselyt a helyéről. A műanyag stifteknek a darabja a nagyautónál assssszem 900 forint. Mintha aranyból lenne. Ha gyári szűrőt vezsel, annak a cseréjéhez tényleg nem kell a perselyt levenni, az simán kijön és az új meg becsusszan a helyére.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8979 Dátum: 2006.08.30 szerda, 22:32:00 »

Jocka,
 
jajjj
En mar tul vagyok a kuplung szett+kinyomo cseren. Sikerult kb. 100-110-bol megusznom szerelessel 1ut, csak nekem nem iskolakezdes elott, leven meg nincs lurko, hanem nyaralas elott csereltettem. Az se vot tul kellemetes. Az en lendkerekem sem mai gyerek, de meg jau. Gondolom a kisebb nyomatek miatt jobban birja. Nem klattyogott neked leallaskor a verda ? Mert allitolag azaz egyik jele annak, hogy a veget jarja a lendkerek. Azert orulok, hogy most legalabb jau a verdad. Mennyi km van benne ?
Zacci,
 
de klattyogott, most már engem is felhomályosítottak, hogy az a kezdődő lendkerék-halál jele... A km-számláló szerint 93700 km van a gépben, az adatellenőrzés szerint 169-173 ezer... Én már mentem vele 38e km-t, és a vétel előtt 5 héttel volt benne Németo.-ban szervizelésnél 130700
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8980 Dátum: 2006.08.30 szerda, 22:35:00 »

Zacci,
 
de klattyogott, most már engem is felhomályosítottak, hogy az a kezdődő lendkerék-halál jele... A km-számláló szerint 93700 km van a gépben, az adatellenőrzés szerint 169-173 ezer... Én már mentem vele 38e km-t, és a vétel előtt 5 héttel volt benne Németo.-ban szervizelésnél 130700
Szóval kb hatvan ezer volt az órában... 4 éves német dízel... hihető. Hogy szülne sünt, aki visszatekerte az órát...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #8981 Dátum: 2006.08.30 szerda, 22:38:00 »

Szóval kb hatvan ezer volt az órában... 4 éves német dízel... hihető. Hogy szülne sünt, aki visszatekerte az órát...
A szűlne sünt már a múlté...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8982 Dátum: 2006.08.30 szerda, 22:42:00 »

Szóval kb hatvan ezer volt az órában... 4 éves német dízel... hihető. Hogy szülne sünt, aki visszatekerte az órát...
Ó, ismerős volt a kereskedő... Meg is mondta, hogy vissza van tekerve, 35-40 ezret... Aztán amikor mutattam a német szervizlap másolatát, akkor némi vita után elengedett egy százast, csak mert iskolatársak voltunk. És "bizalmasan" megsúgta, hogy a város egyetlen kereskedőjénél sem találok olyat, amiben annyi van, amennyi az órában... Mondjuk, ezen a gondján kívül eddig nem volt egyéb baja...Ja, 55100 km-rel vettem, négy év hat hónaposan
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8983 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 08:50:00 »

Először nézd meg, amit mondtam. Ha gyenge az akku/testkábel, történhetnek érdekes dolgok.
Angel!
Tegnap a (ABS) lámpa már nem villant fel egyszer sem, pedig bevolt indítva egy párszor, de semmi hálistennek! De azért megnézem az akksit a hétvégén.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8984 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 09:25:00 »

A szűlne sünt már a múlté...
Szóval izé... leh...ozzuk az autólya helyét...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8985 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 09:27:00 »

Angel!
Tegnap a (ABS) lámpa már nem villant fel egyszer sem, pedig bevolt indítva egy párszor, de semmi hálistennek! De azért megnézem az akksit a hétvégén.
Helyes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8986 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 09:27:00 »

Ó, ismerős volt a kereskedő... Meg is mondta, hogy vissza van tekerve, 35-40 ezret... Aztán amikor mutattam a német szervizlap másolatát, akkor némi vita után elengedett egy százast, csak mert iskolatársak voltunk. És "bizalmasan" megsúgta, hogy a város egyetlen kereskedőjénél sem találok olyat, amiben annyi van, amennyi az órában... Mondjuk, ezen a gondján kívül eddig nem volt egyéb baja...Ja, 55100 km-rel vettem, négy év hat hónaposan
Persze, tudom én is. A kereskedők már csak ilyenek.
 
más: autólya=autója
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8987 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:12:00 »

Ticu,
 
Én is egy off opeles szerelőhöz vittem először az autót és ő is gyakorlatilag kitépte a szűrőtartó perselyt a helyéről. A műanyag stifteknek a darabja a nagyautónál assssszem 900 forint. Mintha aranyból lenne. Ha gyári szűrőt vezsel, annak a cseréjéhez tényleg nem kell a perselyt levenni, az simán kijön és az új meg becsusszan a helyére.
Ilyenek ezek a mesteremberek. Valóban az egy kicsit drága bolha.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #8988 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:26:00 »

Na az a probléma ,hogy nem volt rajz.
Egyébként kivette a relét és próbalámpával összekötötte.A nagy elindult, de a kicsi nem.
Közvetlenül a ventillátoron azért nem próbálta elinditani, mert a vezeték belemegy egy jkábelkorbácsba és nem lehet kibogozni rajz nélkül, hogy melyik az.Ezért próbálta gondolom a relénél.A biztiket nézte, de nem talált rosszat.Rajz kéne, azzal könnyebb lenne.
Csak van valami csati a ventillátor környékén (vagy a ventillátoron). Egyébként elvileg külön van relézve a két venti
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8989 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:26:00 »

hehe, nzgettem eztaz oldalt, es azt tapasznyaltam, hogy tok mind1, mennyi km-re keerd le a szerviztervezetete, mindig ugyanazt a valaszt kapod
 
Szerviztervezet
 
Pl. megneztem az en mocimat, es egyaltalan nem ir arrol, hogy 160e-nel szelephezagot kene merni, pedig de
Most akkor hogyvanez ?
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8990 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:35:00 »

hehe, nzgettem eztaz oldalt, es azt tapasznyaltam, hogy tok mind1, mennyi km-re keerd le a szerviztervezetete, mindig ugyanazt a valaszt kapod
 
Szerviztervezet
 
Pl. megneztem az en mocimat, es egyaltalan nem ir arrol, hogy 160e-nel szelephezagot kene merni, pedig de
Most akkor hogyvanez ?
Pedig ott van az írva. 150 ezernél írja és alul a lista vége felé nem a motornál!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8991 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:41:00 »

hehe, ez egyre jobbabb...Megneztem expoker alol is az oldalt, hatha a firefoxxal van valami gebasz. Mijaza ml kilometer ?
szal most nem ertem, miert merfoldben adja meg a kilometert
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8992 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:43:00 »

Ticu,
 
Most nemazert, de sehol nem irja
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8993 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 11:46:00 »

jah ez kimaaradt:
 
mililiterkilometer
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8994 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:39:00 »

Ticu,
 
Most nemazert, de sehol nem irja
Ja hogy a Tiéd már nem is Zetec. Bocs. Enyémnél írja: "150.000 km-enként/10 évente - Ellenőrizni. Zetec (automata feszítőszerkezettel). Ha beállítás szükséges, külön rendelést kell tenni (LTS 21 213 5)"
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8995 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:42:00 »

Ja hogy a Tiéd már nem is Zetec. Bocs. Enyémnél írja: "150.000 km-enként/10 évente - Ellenőrizni. Zetec (automata feszítőszerkezettel). Ha beállítás szükséges, külön rendelést kell tenni (LTS 21 213 5)"
A tiéd (mkII) hidrotőkés, míg a zaccié korongos.
A hidrotőkést nem kell állítgatni (bár a korongossal jóval kevesebb gond van, csak van valami oka, hogy visszatértek ehhez a megoldáshoz).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8996 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:44:00 »

jah ez kimaaradt:
 
mililiterkilometer
Nem miles? A szervizciklusok sem stimmelnek. A tiéd 15 ezer kilométerenként kéri a szervízt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8997 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:49:00 »

Angel,
 
Haaat nemtom miert tertek vissza a korongosra...De aztat tom, hogy az en mocim mazda-ford corporation jegyeben szuletett. Talan ezert ilyen. V6 meg mar megint hidrotokes. Lehet az tisztan ford urtechnolodzsi ?
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8998 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:49:00 »

A tiéd (mkII) hidrotőkés, míg a zaccié korongos.
A hidrotőkést nem kell állítgatni (bár a korongossal jóval kevesebb gond van, csak van valami oka, hogy visszatértek ehhez a megoldáshoz).
Akkor meg minek írja? Zaccinak meg miért nem?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8999 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:50:00 »

angel,
 
jah, valami elferdult az expokernel
Kulonbenis az en mocim 20e-kent ker szervizelest
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 187 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.